Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik probeer de BTC/USD koers die ik verwacht altijd om te rekenen naar de ETH/USD koers, heb ik in dit geval nog niet gedaan.Mr Ronman schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:13:
[...]
En de ETH long laat je lopen tot 1950-2000 ergens?
Ik baal heel klein beetje dat ik mijn ETH order afgelopen nacht niet nòg lager heb gezet, maar klaag verder niet.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Pumpje was van korte duurTaro schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:23:
Ok, ok, beide maar gesloten...
Das voor het zomerseizoen geen verrassing meer
Zonder al te veel te shillen. Het Nederlandse project Carbify spreekt mij heel erg aan. Zij planten bomen in het Amazone gebied.Gelukszoekr schreef op zondag 23 juli 2023 @ 15:55:
[...]
Welkom terug. Het kan best nog wel leuk worden de komende maanden. Welk project heb je gevonden?
Natuurlijk heb ik ook nog een kleine beetje BTC, nooit weg gedaan, maar is ook niet echt een bedrag waar ik ooit rijk mee kan worden.
Het leven is te kort om te testen
Verwijderd
Wil toch even respect uitspreken voor jou: erg chill hoe je binnenstapt in dit topic (die toch wel een beetje zijn vaste gasten kent)Beneveerg schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:20:
[...]
Zonder al te veel te shillen. Het Nederlandse project Carbify spreekt mij heel erg aan. Zij planten bomen in het Amazone gebied.
Natuurlijk heb ik ook nog een kleine beetje BTC, nooit weg gedaan, maar is ook niet echt een bedrag waar ik ooit rijk mee kan worden.
We hebben hier wel anders gezien
Sowieso veel plezier en mooie tijden gewenst met je terugkeer in crypto en ik hoop dat je aankomende bullrun een mooie klapper weet te pakken
NFTree's ja?Beneveerg schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:20:
[...]
Zonder al te veel te shillen. Het Nederlandse project Carbify spreekt mij heel erg aan. Zij planten bomen in het Amazone gebied.
Wel een mooi werkende website
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Handjes op de rug en toekijken is het advies. Baghodler for life is heel snel gebeurt met deze sh*tcoins
We zitten bijna op een weekly green close.
En duw maar door tot 34K
Ff een paar populierkes plantenBeneveerg schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:20:
[...]
Nee, zeker niet gek. Alhoewel, die Aziaten kunnen er wat van zagen we afgelopen week (behalve vrijdagnacht). Continu naar bed sub 30k en wakker >30kTaro schreef op zondag 23 juli 2023 @ 23:37:
Zou het niet vreemd vinden als Bitcoin vannacht/morgen de 29.6k aantikt:
[Afbeelding]
Heb wel zin in een (Asian) monday scam pump
[ Voor 4% gewijzigd door Trackerfire op 23-07-2023 23:40 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
If you zoom close enough into the frame at 00:21:00 of Christopher Nolan's Oppenheimer you can see a #Bitcoin reference 🤯🤯🤯 pic.twitter.com/4RseV95r0d
— Max DeMarco 📹⚡️ (@itsmaxdemarco) 22 juli 2023
nothing stops this train
Bedankt! Ik hoop ook een mooie bullrun mee te makenVerwijderd schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:41:
[...]
Wil toch even respect uitspreken voor jou: erg chill hoe je binnenstapt in dit topic (die toch wel een beetje zijn vaste gasten kent)![]()
We hebben hier wel anders gezien![]()
Sowieso veel plezier en mooie tijden gewenst met je terugkeer in crypto en ik hoop dat je aankomende bullrun een mooie klapper weet te pakken
Het project is heel divers. Persoonlijk vind ik de NFTrees het meest interessant. Genoeg mensen die er alleen in zitten voor de token.Gelukszoekr schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:50:
[...]
NFTree's ja?![]()
Wel een mooi werkende website
Het leven is te kort om te testen
Ik ben al OGN bagholder sinds de ICO. De plaatjes op hun Twitterpagina vind ik wel vermakelijk:D_Jeff schreef op zondag 23 juli 2023 @ 23:09:
OGN pump & Dump
Handjes op de rug en toekijken is het advies. Baghodler for life is heel snel gebeurt met deze sh*tcoins
anti elppa schreef op zondag 23 juli 2023 @ 10:03:
[...]
ah CMEGAPFUD, das lang geleden. komt meestal voor bij eerste jaar vd bullrun, en de symptomen vaak bij schreeuwende joetubers. Tijdens het parabolische deel vd bull (waar dus extreme gaten zitten) hoor je er niemand meer over.
Had nog een short ingezet, maar uiteindelijk veel te vroeg gesloten. Vond het toch wat riskant, beter maar wegblijven bij die pump en dump zooi.D_Jeff schreef op zondag 23 juli 2023 @ 23:09:
OGN pump & Dump
invloed van dat ding is kleiner dan ooit. Zitten nog genoeg enorme gaten onder de 10k. En heel joetube maar bleren dat die 100% zeker gevuld gingen worden.
Wellicht als spot ETF er door is dat CME weer iets meer te betekenen gaat hebben (als die etf's daar te traden gaan zijn)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Shitcoinverzamelaars zijn extreem hardleers
Zo te zien zijn Henk en Ingrid net ingestapt in OGN met hun laatste vakantiegeld centen, https://www.coingecko.com/nl/exchanges/bitvavoBTC100K2021 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:03:
Als ik even kijk wat voor bagger er momenteel "trending" (volume) is op Bitvavo dan is er maar één richting mogelijk ---> 25/28K
wie weet, ik werd vanochtend wakker met fiat airdrop, dus direct wat EUR getrade voor zowel ETH en BTC op BitvavoBTC100K2021 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:03:
Als ik even kijk wat voor bagger er momenteel "trending" (volume) is op Bitvavo dan is er maar één richting mogelijk ---> 25/28K
nothing stops this train
tja dat riep ik direct al na dat cripple XRP shitcoin SEC nieuws. Iedereen hier helemaal happy, 5x geroepen, dit is zeer slecht. Let maar op, alles straks door het putje, en shitcoins nog 20x zo hard. Maar goed, ooit leert met het wel, of je moet fiat verliezen als hobby hebben natuurlijkBTC100K2021 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:03:
As long as u dont hit the sell buttonanti elppa schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:13:
[...]
tja dat riep ik direct al na dat cripple XRP shitcoin SEC nieuws. Iedereen hier helemaal happy, 5x geroepen, dit is zeer slecht. Let maar op, alles straks door het putje, en shitcoins nog 20x zo hard. Maar goed, ooit leert met het wel, of je moet fiat verliezen als hobby hebben natuurlijk
Last net een stukkie onderweg naar werk, lachwekkend but so good to share :
https://newsbit.nl/xrp-st...bankexpert-shannon-thorp/
[ Voor 16% gewijzigd door Gipsy King op 24-07-2023 10:21 ]
Elon heeft overigens weer voor een Doge pumpje gezorgd door ''XD'' op zijn twitter te zetten met de D symbol van Doge
[ Voor 8% gewijzigd door keanu_ op 24-07-2023 10:55 ]
nothing stops this train
https://www.coindesk.com/...scores-of-wannabe-tokens/Kol Nedra schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:11:
gaat Twitter weg? naamsverandering naar X?
Ik lul ook zomaar wat
Naamsverandering jaKol Nedra schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:11:
gaat Twitter weg? naamsverandering naar X?
Hij heeft geluk dat er veel aandachtsgeile kanslozen op deze wereld rondlopen. Denk aan al die virologen, Rusland experts en de wappies. Die blijven wel voor verkeer zorgen naar dat platform ongeacht de naam.
Zouden deze personen zich niet willen profileren dan had hij echt een probleem met z'n $44 miljard speeltje. Voor dat geld had die ook 1 miljoen BTC kunnen vergaren
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
werd ook wel tijd, ff alles kapot om weer omhoog te gaan later. Dat gekloot in die range was gewoon killing
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Weak hands bla bla en dan weer ophoog knallen.
auch...hahahaAlpina schreef op zondag 23 juli 2023 @ 17:26:
[...]
Potverdrie.
Die Tet (tettn?) had idd niet de beste tokonomics. De Bitcoin layer 2 concurrent Microvisionchain (Space) had ik ook nog even doorgelopen stond toen op 3 dollar.
[Afbeelding]
Uiteraard niet gekocht en trein is al vertrokken.
(18dollar) Agja
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
jep, orderboeken zijn iig mooi schoon geveegd nu. Hoop mensen met leverage rekt. Orderboeken naar boven nu flinterdun, rente negatief. Dus best kans dat we over paar uur weer boven de 30k zitten......of op 6 centEgeau schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:09:
Naja eindelijk weer wat actie in de taxi. Wel de verkeerde kant op maar wie weet brengt dat ons ook iets.
Weak hands bla bla en dan weer ophoog knallen.
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 24-07-2023 12:19 ]
nothing stops this train
Gewoon even bellen met de support van Bitcoin. Meestal zijn ze daar wel vrij schappelijk meeKol Nedra schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:19:
mag ik mijn dca terug draaien van 1 uur geleden?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Gewoon nog een extra dca doen, halveer je direct je verlies.Kol Nedra schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:19:
nee, daar is het DCA voor. Over 2 jaar DCA is dit ruis. En daarboven op, dit is nog steeds een koopjeKol Nedra schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:19:
hahaha nog beter advies!!! maar pas wel op de DCA police, want "zomaar" 2x DCA achter elkaar mag natuurlijk nietTaro schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:21:
[...]
Gewoon nog een extra dca doen, halveer je direct je verlies.
Hoe bedoel je, ga je nou beweren dat DCA niet gewoon willekeurig wat fiat in crypto mikken betekent??anti elppa schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:22:
[...]
hahaha nog beter advies!!! maar pas wel op de DCA police, want "zomaar" 2x DCA achter elkaar mag natuurlijk niet
Het mag inderdaad wel een keer afgelopen zijn met het onjuist gebruik van de term DCAanti elppa schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:22:
[...]
hahaha nog beter advies!!! maar pas wel op de DCA police, want "zomaar" 2x DCA achter elkaar mag natuurlijk niet
Goedemorgen verder heren
Het was geen verassing dat we naar benden zouden gaan, dit helder licht had ons gewaarschuwd
Hier live vanaf kantoor voelt dat idd toch anders ja.. Prettig weekend Roellie!Gelukszoekr schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:30:
[...]
Goedemorgen verder herenJaja, het is weekend. Maar op vakantie voelt dat toch anders.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Buiten verhandelen met anderen, kan ik vrij weinig ermee nog doen....
[ Voor 12% gewijzigd door Defragging op 24-07-2023 13:01 ]
Paint power 🖌️
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Anyways, terug naar deze clown. Blijkbaar krijgt deze kerel nog wel eens een podium om uit te leggen waarom crypto stom is. Het bijzondere is, hij geeft eigenlijk helemaal geen goede uitleg waarom crypto stom is. Hij praat veel, maar zegt eigenlijk niks. En als er dan wat inhoudelijks komt @38:30
"Bitcoin komt voort uit de Poker community. Het is heel toevallig dat rond de periode dat online poker verboden werd in de VS ineens Bitcoin is ontstaan. We weten zeker dat Satoshi geïnteresseerd was in Poker"
Als dit soort argumenten het beste is dat het tegen-kamp te bieden heeft. Het maakt mij alleen nog maar enthousiaster over Bitcoin.
Absoluut. Dat blijft ook wel een probleem. Feit is wel dat er op tal van zaken gezocht wordt naar manieren om muntjes een doel te geven. Naar mijn idee zit onder het containerbegrip DeFi nog wel de meeste usecases op dit moment. Maar dat zijn geen zaken waar de gemiddelde wereldburger geïnteresseerd in isDefragging schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:01:
Zou de crypto valuta nog niet veel meer waarde hebben als deze door leveranciers en dienstverleners wordt gebruikt / geaccepteerd? Nu lijkt het beetje imago te hebben als NFT's, het heeft waarde puur omdat mensen ermee "handelen" op basis van speculaties...
Buiten verhandelen met anderen, kan ik vrij weinig ermee nog doen....
Damn, ik heb met die prijsval juist nu een beetje geDCAd. Als we naar verwachting vanmiddag nog verder rekt gaan, DCA ik er nog een beetje bij. Daarmee profiteer ik over 2 jaar van extra ruis, tog?anti elppa schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:21:
[...]
nee, daar is het DCA voor. Over 2 jaar DCA is dit ruis. En daarboven op, dit is nog steeds een koopje
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
ik zat ook zo te denken, gaan we nog iets lager dan dca ik straks nog een keer.resusaapje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 14:04:
[...]
Damn, ik heb met die prijsval juist nu een beetje geDCAd. Als we naar verwachting vanmiddag nog verder rekt gaan, DCA ik er nog een beetje bij. Daarmee profiteer ik over 2 jaar van extra ruis, tog?
anders aankomende woensdag
nothing stops this train
resusaapje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 14:04:
[...]
Damn, ik heb met die prijsval juist nu een beetje geDCAd. Als we naar verwachting vanmiddag nog verder rekt gaan, DCA ik er nog een beetje bij. Daarmee profiteer ik over 2 jaar van extra ruis, tog?
Echte utility wint altijdGipsy King schreef op maandag 24 juli 2023 @ 14:08:
Doge flipt ADA zo in marketcap. Flip Flop.
en de yanks moeten nog wakker worden!
en donderdag dipsdag is nog ver weg, when 6 cent?
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op maandag 24 juli 2023 @ 14:15:
zie 'm mooi dalen!
en de yanks moeten nog wakker worden!
en donderdag dipsdag is nog ver weg, when 6 cent?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nou als iedereen Bitcoin alone leaves gaat ie nooit mooooon natuurlijk.
Wen Henk & Ingrid?
Elk moment is een goed moment om welke shitcoin dan ook te kopen.resusaapje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 14:22:
Is het nu een goed moment om nog wat pepe2 te kopen?
Ik vraag het voor een vriend collega pannenkoek
YES schreef op maandag 24 juli 2023 @ 14:23:
[...]
Nou als iedereen Bitcoin alone leaves gaat ie nooit mooooon natuurlijk.
Wen Henk & Ingrid?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/11yYKVFnw6k0MBHFPJHFYbQt.jpg?f=user_large)
Beter?
Verwijderd
Helaas wel in euro's op de spaarrekening
Eens kijken waar ik mijn DCA bedrag op stuk ga smijten. Zit te denken aan leveraged trading op Bybit.
Kan bijna niet misgaan zou je zeggen.
https://nos.nl/artikel/24...ris-psg-wil-onderhandelen
Zero.
Ik denk dat ze ook zijn Pyama heeft.
ik ga Madelon vragen om er een te maken van @Taro , die verdiend hem echt !
Crypto, een oplossing naarstig op zoek naar een probleem.Gelukszoekr schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:17:
Absoluut. Dat blijft ook wel een probleem. Feit is wel dat er op tal van zaken gezocht wordt naar manieren om muntjes een doel te geven. Naar mijn idee zit onder het containerbegrip DeFi nog wel de meeste usecases op dit moment. Maar dat zijn geen zaken waar de gemiddelde wereldburger geïnteresseerd in is
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
700 miljoen salaris… Koekkoek.Pelox schreef op maandag 24 juli 2023 @ 14:32:
Misschien kunnen Al-Hilal vragen of ze wat btc willen kopen..
https://nos.nl/artikel/24...ris-psg-wil-onderhandelen
FTFY. Yep, en een premier mag niet meer dan €120k verdienen, want ONS belastinggeld
Zo gaat dat vaak met nieuwe ontwikkelingen. Men ziet het nut er niet van in, en wat later kan men niet meer zonderassje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:00:
[...]
Crypto, een oplossing naarstig op zoek naar een probleem.
Zoals 3D?Gelukszoekr schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:09:
[...]
Zo gaat dat vaak met nieuwe ontwikkelingen. Men ziet het nut er niet van in, en wat later kan men niet meer zonder
Verwijderd
Ik zie crypto meer als VHS in de jaren 80.
Tijdelijk extreem populair maar gaat uiteindelijk kapot omdat het in dit geval speculatie niet kan ontstijgen.
Het is niet meer nieuw, niet meer revolutionair en sinds het ontstaan van Bitcoin is het 1 pot nat; pijnlijk trieste geitenmuntjes die wanhopig oplossingen pushen voor problemen die niet bestaan.
Het is een speculatie bukake.
:fill(white):strip_exif()/f/image/VUIiMbZ5LHobvcuQhmmHM3Hv.png?f=user_large)
en nee, voor die 13 cent of wat het ook is aan bitcoin die er nog staat ga ik geen moeite doen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dat denk jij. Straks een dag nadat dingen afgesloten worden komen de mensen hier vragen of ze er toch nog bij kunnengws24 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:44:
pffff, het is nu wel duidelijk Binance:
[Afbeelding]
en nee, voor die 13 cent of wat het ook is aan bitcoin die er nog staat ga ik geen moeite doen.
Haha, dat ben ik waarschijnlijk. Ik laat 40.000 apenft achter. Over een jaar zijn die $1/stuk en dan kom ik hier jankenGelukszoekr schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:51:
[...]
Dat denk jij. Straks een dag nadat dingen afgesloten worden komen de mensen hier vragen of ze er toch nog bij kunnen
Zo te horen zijn ze vrij zeldzaam inderdaad.resusaapje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:08:
[...]
Haha, dat ben ik waarschijnlijk. Ik laat 40.000 apenft achter. Over een jaar zijn die $1/stuk en dan kom ik hier janken
Maar klopt, als btc 10 miljoen waard wordt dan is je dust ineens een paar 100 waard..
Aan de andere kant verwacht ik dat als de regels veranderd zijn dat Binance gewoon weer een licentie in nl heeft en dat je sleeping account gewoon weer actief wordt.
ftfyassje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:00:
[...]
Crypto CBDC, een oplossing naarstig op zoek naar een probleem.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
OMGOMGOMG!!!Don Guacamole schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:17:
[...]
Zo te horen zijn ze vrij zeldzaam inderdaad.
Maar klopt, als btc 10 miljoen waard wordt dan is je dust ineens een paar 100 waard..
Aan de andere kant verwacht ik dat als de regels veranderd zijn dat Binance gewoon weer een licentie in nl heeft en dat je sleeping account gewoon weer actief wordt.
Kan je nu nog spreken van een nieuwe ontwikkeling? Bitcoin en cryptocurrencies bestaan al een best lange tijd.Gelukszoekr schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:09:
[...]
Zo gaat dat vaak met nieuwe ontwikkelingen. Men ziet het nut er niet van in, en wat later kan men niet meer zonder
Survival bias.Gelukszoekr schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:09:
Het gaat met nieuwe ontwikkelingen ook heel vaak zo dat mensen het nut er niet van in zien en het inderdaad nooit nuttig wordt.
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Is dat zo? Bitcoin gaat dan al wel een kleine15 jaar mee, het is lange tijd een behoorlijke niche geweest. De infrastructuur is nog volop in ontwikkeling. Daarnaast is het grotendeels onbegrepen. Als het wat gaat worden, dan kan het zo nog 10 jaar duren voor er grootschalige adoptie zal plaatsvinden.Azer schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:26:
[...]
Kan je nu nog spreken van een nieuwe ontwikkeling? Bitcoin en cryptocurrencies bestaan al een best lange tijd.
Zeker. Het kan ook nog wel falen. De meeste nieuwe ontwikkelingen sterven een stille dood. Voorlopig doet Bitcoin (puur als je het als investeringsobject ziet) nog steeds wat je er van zou verwachtenassje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:29:
[...]
Survival bias.
Het gaat met nieuwe ontwikkelingen ook heel vaak zo dat mensen het nut er niet van in zien en het inderdaad nooit nuttig wordt.
We zijn in jaar 14 en wall street begint net wakker te worden.Azer schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:26:
[...]
Kan je nu nog spreken van een nieuwe ontwikkeling? Bitcoin en cryptocurrencies bestaan al een best lange tijd.
De speculatie in the internet mania begon in 1995, lang voordat de meeste mensen uberhaupt maar van Internet gehoord hadden. en 20 jaar voordat de applicaties een beetje door begonnen te druppelen.
Ik denk dat we nog wel twee decennia manieren blijven vinden om de doelposten te verplaatsen, in 2008:Gelukszoekr schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:50:
Zeker. Het kan ook nog wel falen. De meeste nieuwe ontwikkelingen sterven een stille dood. Voorlopig doet Bitcoin (puur als je het als investeringsobject ziet) nog steeds wat je er van zou verwachten
De narrative is gaandeweg verschoven naar store of value, die kan zo lang er genoeg mensen in blijven geloven in stand gehouden worden.Bitcoin was introduced as a digital currency to the world in the paper called Bitcoin: A Peer-to-Peer Electronic Cash System
De werkelijkheid blijf ik toch bij een ongereguleerd casino.
OK stel blockchain wordt wat internet toen was; wat heeft dat met de waarde van bitcoin of zelfs cryptocurrency in het algemeen te maken?10mil.btc schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:00:
We zijn in jaar 14 en wall street begint net wakker te worden.
De speculatie in the internet mania begon in 1995, lang voordat de meeste mensen uberhaupt maar van Internet gehoord hadden. en 20 jaar voordat de applicaties een beetje door begonnen te druppelen.
Ik zie dit argument al jaren vaker langskomen maar er zit me toch iets dwars. Over de jaren zie je dat nieuwe technologische ontwikkelingen steeds sneller door een groot deel van de bevolking wordt gebruikt, zie afbeelding. Plaatje is wat verouderd maar bedenk je even hoe de curve van bv streamingsdiensten er uit zal zien.10mil.btc schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:00:
[...]
We zijn in jaar 14 en wall street begint net wakker te worden.
/f/image/XAeEbFHftSC8qZD3AEmdP12y.png?f=fotoalbum_large)
Bij Bitcoin zou je dan zo'n zelfde steile adaptatie curve zien maar die ontbreekt helaas...
cryptocurrency in het algemeen heeft er inderdaad niets mee te maken idd.assje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:05:
[...]
OK stel blockchain wordt wat internet toen was; wat heeft dat met de waarde van bitcoin of zelfs cryptocurrency in het algemeen te maken?
Voor bitcoin, meer gebruikers is meer waarde. Meer waarde is meer gebruikers (net zoals bij elk internet concept).
En over de tijd krijg je meer toepassingen, zoals je nu Prima met LN je biertje kan betalen (waar vele kritische mensen zeiden dat dit nooit zou kunnen). We hebben nu 1 land so far, over een decade zijn het er tien.
vast wel iemand.resusaapje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:11:
28.9k. Wie biedt lager?
Past iig allemaal perfect bij de cycle, zou niet goed zijn als we nog voor de halving een nieuwe ATH zouden printen. Dus als we voor april/ mei volgend jaar ergens tussen de 40 en 50k zitten is het prima.
Dus nog een maand of 4 tussen de 25 en 35 is prima volgens plan.
Mensen die denken dat er weinig tijd is voor DCA, dat is dus niet zo. Tijd zat voor nog zeker 12 maanden inkopen
Je bedoeld dat het bij bitcoin traag gaat?Egeau schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:11:
[...]
Ik zie dit argument al jaren vaker langskomen maar er zit me toch iets dwars. Over de jaren zie je dat nieuwe technologische ontwikkelingen steeds sneller door een groot deel van de bevolking wordt gebruikt, zie afbeelding. Plaatje is wat verouderd maar bedenk je even hoe de curve van bv streamingsdiensten er uit zal zien.
[Afbeelding]
Bij Bitcoin zou je dan zo'n zelfde steile adaptatie curve zien maar die ontbreekt helaas...
Dat komt omdat deze omvang van adoptie totaal anders is. Het is een stuk makkelijk om je TV van ziggo om te zetten naar Netflix (streaming), dan dat je tegen je werkgever zegt ik wil nu ik bitcoin betaald krijgt en je 100k aan spaargeld omzet naar bitcoin (kijk eens naar de blik van je vrouw of werkgever).
Yes, de adoptie gaat traag tov de andere technische ontwikkelingen en ik ben bang dat het komt omdat de 'voordelen' tot op heden ook nog maar zeer beperkt zijn. Wat dat betreft denk ik dat het richting goud gaat: het kan een prefecte hedge zijn tegen inflatie maar de gebruikersmarkt zal zeer klein zijn (wie wil er nu in goud betaalt krijgen, kijk dan eens hoe je vrouw kijkt10mil.btc schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:14:
[...]
Je bedoeld dat het bij bitcoin traag gaat?
Dat komt omdat deze omvang van adoptie totaal anders is. Het is een stuk makkelijk om je TV van ziggo om te zetten naar Netflix (streaming), dan dat je tegen je werkgever zegt ik wil nu ik bitcoin betaald krijgt en je 100k aan spaargeld omzet naar bitcoin (kijk eens naar de blik van je vrouw of werkgever).
Overigens kan dat nog steeds voor dikke koersen zorgen en zijn we allemaal happy
P.s. het zou mij niets verbazen als we over 20 jaar over blockchain praten als we nu over het TCP/IP protecol praten; essentieel voor het internet maar het echte geld zit hem toch echt in de toepassingen/apps etc.
Het is nog steeds "A Peer-to-Peer Electronic Cash System". Het probleem is dat er keuze gemaakt moeten worden. Een blockchain moet kiezen op welke plek het wilt staan in de driehoek.assje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:04:
[...]
De narrative is gaandeweg verschoven naar store of value, die kan zo lang er genoeg mensen in blijven geloven in stand gehouden worden.
De werkelijkheid blijf ik toch bij een ongereguleerd casino.

Hoe verder je een kant op beweegt, hoe meer je concessies doet op de andere eigenschappen. Bitcoin heeft er door de jaren heen vooral voor gekozen om veilig te zijn, en decentraal. Dat gaat ten koste van de schaalbaarheid. Daarmee is het nu als digitaal cash, om de kopje koffie mee te halen niet geschikt. De usecase "store of value" komt meer overeen met deze keuzes. Maar dat maakt het niet ineens onbruikbaar als digitaal geld. If that makes sense.
Wat dat casino betreft. Dat bestaat zeker. Er wordt vooral veel om Bitcoin heen gebouwd, en hier zit veel troep tussen. Dat verandert nog steeds niks aan de essentie van Bitcoin, een protocol dat voorziet in digitale schaarste dat enorm veilig is.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/bxAgXgBJLYSRkrgeXCfcyV3x.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xKznsF9EG1EJWhj2drMLSQkn.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/54ItJyclOGQqHcFaagagHji4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yhs2k82s68BGNL6YwtkWEO8g.jpg?f=fotoalbum_large)