Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Iets met 5 jaar bewaren in verband met anti witwas geneuzel... Heb vanavond mijn account verwijderd en toen kwam er een giga lap tekst voorbij, inclusief alle Binance 'gratis' kolder NFT meuk wat ik kwijt zou raken. Kon me ff geen reet roesten en heb op confirm gedrukt... Kan nu niks meer controleren, geen toegang, doeg CZVis schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 23:02:
Wat gebeurt er eigenlijk met mijn KYC selfie criminal turn left then turn right with your head video bij Binance?
CZ you bastard.
Oja, en mn stem hebben ze ook...
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ach tot de 17e van augustus de tijd toch?
FTFYTaro schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:07:
@rjharms Ik rijd nu BMW, zitten pinkers op. (wat ik nu overigens niet gebruik).
Binance?!😂Waah schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 23:48:
Ik moet nog steeds geld van de metamask overmaken naar binance of iets anders. BNB en BUSD. Maar heb al zo lang niets met Crypto gedaan dat ik eerst moet opzoeken hoe dat moet....
Ach tot de 17e van augustus de tijd toch?
Ik dacht dat die alleen voor mijn altcointje was…
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9Z6kLr0HExpSRBbwxDk592aU.jpg?f=user_large)
Raar
Dat hoop ik toch van harte voor jeAlpina schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 08:45:
[...]
[Afbeelding]
Raar
Mine!Alpina schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 08:45:
[...]
[Afbeelding]
Raar
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Bitcoin - A weapon of mass disruption
You are not a beautiful and unique snowflake.
Goedemorgen!Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:32:
Goedemorgen herenElke dag komen we dichter bij de dag dat we moon gaan
En elke dag weer dichterbij de dag dat we allemaal rekt gaan.
Laat me raden. Je hebt BTC verstuurd via de BSC (Binance Smart Chain)? Dat gaat weer een utidaging worden...Zartos schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:32:
Foutje: geprobeerd Bitcoins uit Binance te halen, blijken Binance Wrapped Bitcoins te zijn geworden (BBTC). Onmogelijk om terug te sturen naar Binance vanwege sluiting. Iemand een idee hoe te swappen/unwrappen?
Misschien dat je hier wat mee kan
[ Voor 18% gewijzigd door Gelukszoekr op 21-07-2023 10:39 ]
Nee, via ERC20. Naar mijn Blockchain.com wallet, waar ze ook gewoon netjes te zien zijn. Maar ja, ik kan ze niet terugsturen naar Binance.Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:38:
[...]
Laat me raden. Je hebt BTC verstuurd via de BSC (Binance Smart Chain)? Dat gaat weer een utidaging worden...
Misschien dat je hier wat mee kan
[YouTube: Convert BTCB (BSC) To BTC (Native Bitcoin) - How to unwrap Binance BTC (BTCB), NO KYC!]
You are not a beautiful and unique snowflake.
Dan is het WBTC in plaats van BBTC toch? In dat geval zijn er nogal wat markten beschikbaar https://www.coingecko.com/en/coins/wrapped-bitcoin#marketsZartos schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:41:
[...]
Nee, via ERC20. Naar mijn Blockchain.com wallet, waar ze ook gewoon netjes te zien zijn. Maar ja, ik kan ze niet terugsturen naar Binance.
Duurde toch wel heel erg lang voordat deze transactie zichtbaar werd in Ledger Live dus op dat moment dacht ik dit geld even kwijt te zijn.
Gelukkig viel het reuze mee en was dit vrij eenvoudig op te lossen door een nieuw account binnen Metamask aan te maken met ARB netwerk.
Heeft me wel een paar zweetdruppeltjes gekost omdat ik even bang was dit geld kwijt te zijn
[ Voor 31% gewijzigd door sjorremans op 21-07-2023 10:59 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ben benieuwd wat we tegen komen voor klassieke shitcoin gallore. Ze is sinds 2017 het account niet meer in geweest. Wel diamond hands, dat dan weer wel 💎👐😂
Nah, gewoon ARB geslecteerd ipv ERC20 (staan onder elkaar in de bybit app) en dikke vingers hebben.Pelox schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:08:
Conclusie: adoptie is nog ver weg.
Normaal check ik altijd alles 3x maar had nu ook eens een kind naast me wat in m'n oren aan het tetteren was op dat moment.
Note to self:
Dit soort dingen alleen maar doen wanneer ik in alle rust alleen in mijn kantoor zit boven of wanneer er geen kinderen rondom mij heen aan het hangen zijn
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Pakt misschien best leuk uit als ze vroeg 2017 is ingestapt.CHRlS schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:19:
Vanochtend bezig geweest met het Binance account van mijn vriendin. Ze had de 2fa app niet meer op de telefoon staan. Eerst via wat oude iOS backups geprobeerd, maar was kansloos. Dus nu via support een ticket ingeschoten.
Ben benieuwd wat we tegen komen voor klassieke shitcoin gallore. Ze is sinds 2017 het account niet meer in geweest. Wel diamond hands, dat dan weer wel 💎👐😂
Zero.
Haha, nee. Is sowieso 2e helft 2017 geweest. Enige wat ik me kan bedenken mogelijk in de plus staat is BNB en ETH. En BTC uiteraard, maar dat stond volgens mij allemaal in een ander account.Pelox schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:33:
[...]
Pakt misschien best leuk uit als ze vroeg 2017 is ingestapt.
Ja, zelfs de crypto bezitters hebben vaak geen idee hoe het eigenlijk werkt. En dan zijn er vooral continu meer mogelijkheden gekomen wat alles alleen maar lastiger maakt.Pelox schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:08:
Misschien dat ERC-4337 gaat helpen. Met deze upgrade is het nu mogelijk bijvoorbeeld een mobile wallet te beveiligen met 2FA of vingerscan in plaats van 12/24 woorden te moeten bewaren. En nog wat andere hele interessante mogelijkheden die vooral gericht zijn op grootschalige adoptie. Zie deze korte samenvatting van Guy
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 21-07-2023 11:45 ]
Kijk voor de grap eens naar de prijzen in de periode https://coinmarketcap.com/historical/CHRlS schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:41:
[...]
Haha, nee. Is sowieso 2e helft 2017 geweest. Enige wat ik me kan bedenken mogelijk in de plus staat is BNB en ETH. En BTC uiteraard, maar dat stond volgens mij allemaal in een ander account.
DJIEZ!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
BNB had amper waarde in 2017. Was voor mij ook de grootste klapper na het reviven van mijn Binance account in 2021. Het waren maar een 'paar' BNB'tjes, maar ze tikten wel tegen de 300 dollar per stuk ofzo aan..CHRlS schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:41:
[...]
Haha, nee. Is sowieso 2e helft 2017 geweest. Enige wat ik me kan bedenken mogelijk in de plus staat is BNB en ETH. En BTC uiteraard, maar dat stond volgens mij allemaal in een ander account.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
https://www.crypto-inside...ang-meer-op-zich-wachten/Grote Cardano update laat niet lang meer op zich wachten
https://docs.cardano.org/scalability-solutions/mithril/
https://mithril.network/doc/
[ Voor 18% gewijzigd door Gipsy King op 21-07-2023 16:30 ]
https://cryptonews.net/news/altcoins/21344450/Tesla Deleted Bitcoin (BTC) After False News, Protected This Altcoin!
BYOB, dat hoort dus ook een stukje DYOR bijPelox schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:08:
MrMrq schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:35:
[...]
Je weet waarom ze shitcoins heten, toch?
Omdat het de gemiddelde bagholder nog steeds dun door de broek loopt als ze kijken naar de grafiek van shitcoin/BTC.
Blijf er nou gewoon van af.
Het is al heel lang spannend bij bitcoin. deze week heb ik groene getalletjes gezien en toen ook weer rode getallen. dat was heel spannend. Sommige mensen hebben het over hele dure sportauto's die ze gaan kopen, maar ik heb er nog nooit één gezien. Later als ik groot ben wil ik ook een lambozine kopen. Andere mensen hadden het over likwi.. liqui... mailtjes van iemand dat al hun geld weg was. dat lijkt mij heel eng. gister hoorde ik dat bitcoin morgen waarschijnlijk 420.000 euro waard is. Toen heb ik van mijn hele spaarpot bitcoinen gekocht. Vanochtend was dat 34 cent minder waard. toen was ik wel een beetje geschrokken. ik denk dat ik langer moet wachten tot ik een lambozine kan kopen. Ik denk dat dat wel moet lukken over 4 weken.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
hier ook vakantie, mja soort van: 1,5 week op de kinderen passen, daarna 1 weekje camping met vrouw en kids..... en dan zit het op, dan mogen we weer vakantie hebben in juli 2024Taro schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:49:
Saai...
[Afbeelding]
Maar gelukkig vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
& Tomorrowland begonnen, let's go!
fijne vakantie @Taro
nothing stops this train
Sterkte!Kol Nedra schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:58:
[...]
hier ook vakantie, mja soort van: 1,5 week op de kinderen passen
Geniet ervandaarna 1 weekje camping met vrouw en kids.....
Waarom dan pas weer?en dan zit het op, dan mogen we weer vakantie hebben in juli 2024
Thx! Wij gaan een paar weken van de Côte d'Azur genieten, ben er wel aan toe na het afgelopen jaarfijne vakantie @Taro
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Aanwezig of lekker 2 weekends de livestream op de achtergrond?Taro schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:49:
Saai...
[Afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Livestream op de achtergrond, soms wel even op de voorgrondAlpina schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 18:13:
[...]
Aanwezig of lekker 2 weekends de livestream op de achtergrond?
Taro schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 18:14:
[...]
Livestream op de achtergrond, soms wel even op de voorgrond
Ik zal zaterdag weekend 2 nog ff zwaaien.
Ergens boven op die berg moet te zien zijn
Alpina schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 18:17:
[...]
![]()
Ik zal zaterdag weekend 2 nog ff zwaaien.
Ergens boven op die berg moet te zien zijn
Je Bitcoin spandoek mee?
JaloersTaro schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:49:
Saai...
[Afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een weekje aanwezigheidspremie opstrijken. En daarna midweekje met de kids naar Denemarken. Lego land ed.. daarna 1.5 week in het ziekenhuis vertoeven.
Njoy Taro! En dop er 1 van mij
UberLurker Departement #GG.
De hype rondom crypto lijkt eindeloos, maar de realiteit is hard en bitter. Achter de glimmende façade schuilen manipulatie en angst. De zogenaamde "experts" bluffen over hun succesverhalen, terwijl velen in stilte hun verliezen incasseren.
Ik ben moe van de euforie die de markt in zijn greep houdt. Het voelt als een bubbel die op het punt staat te barsten. Toch blijven mensen hoopvol, in de hoop snel rijk te worden.
Als crypto-analist voel ik me gevangen in deze onzekere wereld. Misschien is het tijd om mijn passie elders te zoeken, waar logica en realiteit nog enige grip hebben.
—
Ook weer volledig door GPT uitgepoept, trouwens.
Maktub
Dank voor de tip!Taro schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 18:14:
[...]
Livestream op de achtergrond, soms wel even op de voorgrond
Dit jaar zonder dat logo van FTX in de rechter hoek, zie ik
Maktub
Gelukkig. Dacht even dat je je scherpe pen verloren was.
Veel plezier Taro op Tomorrowland. Ik kijk bij gebrek aan een leven wel naar een set op YouTube
Ik ben digitaal op Tomorrowland aanwezig, fysiek trek ik niet meer op mijn leeftijd.Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 20:55:
Wat een saaie kut bende
Veel plezier Taro op Tomorrowland. Ik kijk bij gebrek aan een leven wel naar een set op YouTube
Taro schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 21:00:
[...]
Ik ben digitaal op Tomorrowland aanwezig, fysiek trek ik niet meer op mijn leeftijd.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GBlcBlxGQIoYg6Erl1w9Ufyl.gif?f=user_large)
Alles is mogelijk
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 20:55:
Wat een saaie kut bende
Het enige voordeel van zo’n bear is dat je je memes kunt hergebruiken.Taro schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 21:00:
[...]
Ik ben digitaal op Tomorrowland aanwezig, fysiek trek ik niet meer op mijn leeftijd.
[ Voor 15% gewijzigd door MrMrq op 21-07-2023 21:12 ]
Maktub
-Wie heeft er r/CryptoCurrency Moons?
-Wie heeft er r/CryptoCurrency Moons gekocht?
Eigenlijk ben ik alleen geïnteresseerd in het antwoord van de tweede vraag.
1. neeWillemdeZijger schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 23:13:
Ik heb twee vragen voor jullie:
-Wie heeft er r/CryptoCurrency Moons?
-Wie heeft er r/CryptoCurrency Moons gekocht?
Eigenlijk ben ik alleen geïnteresseerd in het antwoord van de tweede vraag.
2. ja
Wel erg jammer dat een dude van die chainsmokers een Prodigy trui aanheeft..Darrell schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 23:01:
Ben niet zo van de plaatjesdraaiers, geef mij maar een gitaar, drummer, bassist en zanger, maar The Chainsmokers klinkt wel lekker. Aardig wat dubstep wat ik dan wel weer kan waarderen.
Prodigy: legends
Chainsmokers: commerciële meezing mixjes
Nou maar eens kijken wat onze Neerlandse vriend ervan baktVis schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 23:33:
[...]
Wel erg jammer dat een dude van die chainsmokers een Prodigy trui aanheeft..
Doe mij deze maar:Vis schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 23:33:
[...]
Wel erg jammer dat een dude van die chainsmokers een Prodigy trui aanheeft..
Haha Tiësto is ook niet meer wat het geweest is.. van Trance legend naar tja.. wat eigenlijk, manusje van alles. Commercie ten top.YES schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 23:49:
[...]
Nou maar eens kijken wat onze Neerlandse vriend ervan bakt
Niet mijn ding, kan gewoon niet losgaan op tracks die 2 minuutjes duren en dan overgaan in totaal andere heisa.
Geef mij maar die ouwe (jonge) Thijs Verwest in de Gelredome met zijn Tiësto in concert 🙌🏼
Good old days 🥳
Ik dacht toen ie net begon nog even dat het een leuk setje kon worden maar nu zijn het inderdaad weer allemaal korte stukjes achter elkaar. Kan me wel vinden in jouw mening.Vis schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:00:
[...]
Haha Tiësto is ook niet meer wat het geweest is.. van Trance legend naar tja.. wat eigenlijk, manusje van alles. Commercie ten top.
Niet mijn ding, kan gewoon niet losgaan op tracks die 2 minuutjes duren en dan overgaan in totaal andere heisa.
Geef mij maar die ouwe (jonge) Thijs Verwest in de Gelredome met zijn Tiësto in concert 🙌🏼
Good old days 🥳
Welke DJ's waardeer je tegenwoordig dan? Ik luister niet zoveel meer, heb laatst nog wat sets van Charlotte de Witte geluisterd die ik wel prima vond maar verder zit ik er niet bepaald meer in zeg maar.
Komt goed. Heb alles gerapporteerd.YES schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:05:
@Vis ik heb maar een andere stream opgezet, die set van Tiësto is wel heel erg nu.
@Taro sorry voor off-topic, als het te erg wordt zie ik de bezemberichten wel komen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Charlotte de Witte is zeker dikke prima! Meer techno en diepgang hou ik ook van.YES schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:03:
[...]
Ik dacht toen ie net begon nog even dat het een leuk setje kon worden maar nu zijn het inderdaad weer allemaal korte stukjes achter elkaar. Kan me wel vinden in jouw mening.
Welke DJ's waardeer je tegenwoordig dan? Ik luister niet zoveel meer, heb laatst nog wat sets van Charlotte de Witte geluisterd die ik wel prima vond maar verder zit ik er niet bepaald meer in zeg maar.
Ik principe zou ik helemaal los kunnen gaan op Tomorrowland hoor maar niet op de Main.. dat is gewoon een meezing festijn.
Alle andere areas hebben meer diepgang. Zoals die freedom stage, waar DJs ook langer dan 1 uur setjes kunnen neer plempen, krijg je al meer diepgang en verhaallijnen. Zie Kölsch en Kalkbrenner.
Zondag sta ik er trouwens ook ergens te genieten, maar niet op de Main
Goedkoop ticket kunnen krijgen via via en wilde natuurlijk dit circus wel eens meemaken.
Nu nog even uitzoeken wat we gaan zien. Lijkt me een harder stijlen dagje te zijn met Q-dance stage etc. Primaaaa! 🍻
Dank, één van de vastigheden die mijn leven overzichtelijk houden
Ja ik vind techno wel lekker. Moet het niet echt dat hele eentonige zijn (wel altijd heel voorzichtig zijn met dat woord want sommige liefhebbers trekken dat woord heel slecht als het over dit genre gaat kwam ik ooit achter), maar iets meer variatie hebben en geen opbouw van een half uur naar niets zeg maarVis schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:10:
[...]
Charlotte de Witte is zeker dikke prima! Meer techno en diepgang hou ik ook van.
Ik principe zou ik helemaal los kunnen gaan op Tomorrowland hoor maar niet op de Main.. dat is gewoon een meezing festijn.
Alle andere areas hebben meer diepgang. Zoals die freedom stage, waar DJs ook langer dan 1 uur setjes kunnen neer plempen, krijg je al meer diepgang en verhaallijnen. Zie Kölsch en Kalkbrenner.
Zondag sta ik er trouwens ook ergens te genieten, maar niet op de Main
Goedkoop ticket kunnen krijgen via via en wilde natuurlijk dit circus wel eens meemaken.
Nu nog even uitzoeken wat we gaan zien. Lijkt me een harder stijlen dagje te zijn met Q-dance stage etc. Primaaaa! 🍻
Heb nu Freedom stage op staan. Muziek is wel lekker maar kwaliteit van de stream/opname (of het geluid ter plekke) lijkt niet al te best helaas.
Ik heb Deadmau5 meer dan 10 jaar geleden eens live gezien, die set staat nog in mijn top 3 live optredens waar ik bij geweest ben. Dat was echt mega vet.
Verder druk met https://rplace.live/
[ Voor 90% gewijzigd door Khaelos op 22-07-2023 00:22 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik wil graag een robotstofzuiger.
Iemand van jullie die weet wat de beste is ?
Thanks
UberLurker Departement #GG.
Wordt zij onze nieuwe 69k en daarna ook 420k babe?
Weet je wat je moet doen.. even een interview van haar zoeken in het Belgisch..YES schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:22:
[...]
Wordt zij onze nieuwe 69k en daarna ook 420k babe?
Leipe afknapper
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Met jouw opmerking in mijn achterhoofd, zal ik elk interview van haar in welke taal dan ook mijden als de pest.Khaelos schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:24:
[...]
Weet je wat je moet doen.. even een interview van haar zoeken in het Belgisch..
Leipe afknapper
Luister laatste tijd veel naar Lane 8, Ben Bohmer, Elderbrook, Nore en Pure etc. Heerlijke muziek om aan te hebben staan tijdens het werk.
Daarnaast kan ik een setje van Fisher ook wel waarderen als ik wat energie nodig heb.
Maar wie ik echt geniaal vind is Fred Again. Wat een sympathieke kerel is dat. Daarnaast ook echt een muzikaal wonder.
[ Voor 11% gewijzigd door paul-s83 op 22-07-2023 00:27 ]
Haha ja ik snap wat je bedoeld met het eentonige.. dat vinden de techno freaks nou juist het mooie aan techno.YES schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:14:
[...]
Ja ik vind techno wel lekker. Moet het niet echt dat hele eentonige zijn (wel altijd heel voorzichtig zijn met dat woord want sommige liefhebbers trekken dat woord heel slecht als het over dit genre gaat kwam ik ooit achter), maar iets meer variatie hebben en geen opbouw van een half uur naar niets zeg maar
Heb nu Freedom stage op staan. Muziek is wel lekker maar kwaliteit van de stream/opname (of het geluid ter plekke) lijkt niet al te best helaas.
Ik heb Deadmau5 meer dan 10 jaar geleden eens live gezien, die set staat nog in mijn top 3 live optredens waar ik bij geweest ben. Dat was echt mega vet.
Deadmau5! Omg yes die heb ik ook eens live gezien, dat was inderdaad een feestje! Heerlijk ook in zijn begin dagen. Helaas is het een noodzakelijk kwaad om de commerciële kant op te gaan als dj naarmate je populairder wordt.
Ach, daarom is het de kunst om de pareltjes eruit te zoeken op een festival
Zie het als het vinden van de juiste altcoins die even x100 gaan in een bull
Lekkere namen noem je daar 👍🏼 Anjuna familyyypaul-s83 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:26:
Grappig, bij toeval vandaag voor het eerst een setje van Charlotte de Witte geluisterd, kwam in mijn feed voorbij. Wist niet dat ik stiekem ook van techno hield.
Luister laatste tijd veel naar Lane 8, Ben Bohmer, Elderbrook, Nore en Pure etc. Heerlijke muziek om aan te hebben staan tijdens het werk.
Daarnaast kan ik een setje van Fisher ook wel waarderen als ik wat energie nodig heb.
Maar wie ik echt geniaal vind is Fred Again. Wat een sympathieke kerel is dat. Daarnaast ook echt een muzikaal wonder.
This Never Happened is ook zo’n lekker label.
Maarre, zitten wij hier ineens op het Clubcharts forum ofzo? Dat waren nog eens tijden 🙌
Wen moon?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
NeoflexNL schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:46:
Ik deel een hoop interesses met jullie heren, maar niet allemaal zo te zien. Mijn hemel...![]()
Wen moon?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/F4w6c6kkcEZmRSfvjyTfxIF8.gif?f=user_large)
Dance Music & Crypto gaan hand in hand
Verwijderd
Flink moon gegaan, nu compleet rekt.
Wel van mening dat het leven moet bestaan uit kostbare tijd doorbrengen met dierbaren.
Nice, persoonlijk ben ik meer van de Drum and Bass!Darrell schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 23:01:
Ben niet zo van de plaatjesdraaiers, geef mij maar een gitaar, drummer, bassist en zanger, maar The Chainsmokers klinkt wel lekker. Aardig wat dubstep wat ik dan wel weer kan waarderen.
Af en toe doe ik er nog een dansje op
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Bushalte schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 07:14:
Is dit de laatste kans om onder de 30k te kopen?
Maktub
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Volgens mij heb ik dit zelf veroorzaaktYES schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:05:
@Taro sorry voor off-topic, als het te erg wordt zie ik de bezemberichten wel komen
Nu in de aanbieding 😛Skrunsies schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:22:
Hey vriendjes!
Ik wil graag een robotstofzuiger.
Iemand van jullie die weet wat de beste is ?
Thanks
https://m.geekbuying.com/...Cleaner-White-507633.html
[ Voor 15% gewijzigd door paul-s83 op 22-07-2023 08:45 ]
💤 💤 💤 💤 A dormant address containing 1,037 #BTC (31,080,234 USD) has just been activated after 11.3 years!https://t.co/6cW9vnTOhD
— Whale Alert (@whale_alert) 22 juli 2023
Zero.
Daarom formateer ik usbsticks altijd als ik ze krijg. Slecht voor je hart zulke verrassingen.Taro schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 08:43:
Als de USB-stick die je ooit hebt gekregen een Ledger blijkt te zijn...
[Twitter]
Gelukkig hebben we de beelden nog.Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 02:52:
Hier ff een lekker white trash achtertuin feestje gehad.
Flink moon gegaan, nu compleet rekt.
Wel van mening dat het leven moet bestaan uit kostbare tijd doorbrengen met dierbaren.
Zero.
Wait, what, jij gaat elke twee weken naar de kapper??!Pelox schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 09:41:
Over 2 weken een nieuwe update.
Vergeet me de off topic, maar…
Duld jij geen fiat in je zakken, of groeit er zoveel haar op?!
Maktub
Hij betaald de kapper van zijn staking rewards. #free haircuttsMrMrq schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 09:45:
[...]
Wait, what, jij gaat elke twee weken naar de kapper??!
Vergeet me de off topic, maar…
Duld jij geen fiat in je zakken, of groeit er zoveel haar op?!
En dan maar wachten op die drop om vervolgens in hetzelfde deuntje door te gaan.YES schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:14:
[...]
Ja ik vind techno wel lekker. Moet het niet echt dat hele eentonige zijn (wel altijd heel voorzichtig zijn met dat woord want sommige liefhebbers trekken dat woord heel slecht als het over dit genre gaat kwam ik ooit achter), maar iets meer variatie hebben en geen opbouw van een half uur naar niets zeg maar
Doe mij dan maar Panacea Garage mix die druk and base mixt met hardcore.
Dj Eye-D en DJ Hidden combo met dikke DnB
Heerlijk!
Een vrouw met Belgisch accent?Khaelos schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:24:
[...]
Leipe afknapper
Heerlijk!
Update:Mr. Unexist schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:16:
De BDOT gelinkt aan parachain auctions is automatisch omgezet in DOT en inmiddels verzonden naar Kraken.
Nu heb ik alleen nog 30 BDOT die ik zelf had gekocht en waar ik nu helemaal niks mee kan![]()
Dan toch maar de Coinmerce optie proberen 🤔
BDOT is in m'n Binance account blijven hangen, dus ik heb de klantenservice gevraagd hoe m'n BDOT te withdrawal-en.
Na lang wachten kwamen ze met het antwoord dat het in de maand juli omgezet zal worden naar DOT en dan verstuurd naar Coinmerce...
Dus ik wacht het wel weer af tot ergens begin augustus 😅
Gent! Maar ook niet mijn favoriete dialect inderdaad.Khaelos schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:24:
[...]
Leipe afknapper
Voor die muziekstijl (ik luister vanalles) vind ik Amelie Lens wel gaaf op zijn tijd.
Luna Stevens is verder wel een Ethereum babe qua rondingen
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/hoIZuHp8suDggDUf3tPuhMxb.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/N7XgBHhYsZaJ5fbo4wRFo5az.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/13WRLLxKKbXWl3pN236p5tgd.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JMeaxWlJqry5ArqdG5HNy1k5.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/w0G8Ymx7eUK7UeCMK4a9bwp6.jpg?f=fotoalbum_large)