“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Da's best redelijk!Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:02:
Als ze gaat werken vraag ik 91% van het netto loon.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
!!!FUCK FUCK FUCK!!!
— ₿ Didi Taihuttu ₿ ALLIN💥 (@Diditaihuttu) 20 juni 2023
After 10 years in this industry I have been hacked/phished for the first time! 🤬
I don’t know how but the strange thing is that it happened when I was still asleep.
They used this drainer https://t.co/n2iRG3ONZl and took over 100k USD in total.
I am…
Verander je naam maar alvast in UnterBridge.AlterBridge schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:10:
Uiteraard heb ik gisteren op 27948 weer een stukje BTC verkocht. Weak hands =(!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Niet zo lang geleden was je best ‘rekt’ gegaan, wat je hier vervolgens ook hebt gedeeld.
Maar als je met balls of steel, met een 50x ( meende ik ) er nog steeds in zit, dan gun ik je deze gains oprecht
UberLurker Departement #GG.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ben het alweer met je eens.Skrunsies schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:22:
Ik weet niet als je er uit bent, of nog steeds een long hebt lopen @ScuL, maar wil van de gelegenheid gebruik maken je een compliment te geven.
Niet zo lang geleden was je best ‘rekt’ gegaan, wat je hier vervolgens ook hebt gedeeld.
Maar als je met balls of steel, met een 50x ( meende ik ) er nog steeds in zit, dan gun ik je deze gains oprecht
Haha! Ik dacht er net aan! Binnenkort even! Dit keer even aan het water?
Deal 👌🏼zwembroek schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:28:
[...]
Haha! Ik dacht er net aan! Binnenkort even! Dit keer even aan het water?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb weer wat gedumpt. Want morgen is het dippende donderdag!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Weak hands spotted.Coldcat schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:31:
MOOON! Een heerlijk dagje na die bloedrode zaterdag.
Ik heb weer wat gedumpt. Want morgen is het dippende donderdag!
Nou had ik mij voorgenomen om te DCA en op BTC en ETH
Maar dan met BTC op max 30k en ETH op 2k
Zo te zien houd hier mijn BTC DCA op
I stand corrected, gaat harder dan ik gedacht had.
Eindbaas daar ‘Down Under’ inderdaad.Skrunsies schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:22:
Ik weet niet als je er uit bent, of nog steeds een long hebt lopen @ScuL, maar wil van de gelegenheid gebruik maken je een compliment te geven.
De HODL pot blijft gewoon staan. Bij de dumbs koop ik wat bij, die ballast is weer gelost.
Je hebt nog 5 minuten voor BTC!Skrunsies schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:32:
Wat een treurige dag!
Ik mag van ene Roellie mijn DCA niet vervroegenColdcat schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:35:
[...]
De HODL pot blijft gewoon staan. Bij de dumbs koop ik wat bij, die ballast is weer gelost.
[...]
Je hebt nog 5 minuten voor BTC!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
69k.NeoflexNL schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:37:
Aan alle TA'ers hier, waar zit de weerstand? Vorige high van 31k?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Long term weerstand = ∞NeoflexNL schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:37:
Ik heb vernomen dat ene Musk bezig is met de Bitcoin raket. Hij ontwerpt op dezelfde manier als met zijn StarShip. Iedere paar maanden een nieuwe iteratie... ik heb vernomen dat de nieuweste combinatie rechtstreeks naar de 69k schiet!NeoflexNL schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:37:
Schande, al die betweters hierSkrunsies schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:36:
[...]
Ik mag van ene Roellie mijn DCA niet vervroegen
Meeste al verhuist maar heb er nog een paar euro staan en wat link....
[EDIT]
Er was blijkbaar een storing, spot trading en de convert optie werken weer..
[ Voor 26% gewijzigd door Nopheros op 21-06-2023 18:13 ]
Binance? Wat was dat ook alweer?Vis schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:37:
Exact de 30k aangetikt op Binance.. benieuwd naar het vervolg.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik schrok al. Heb nog wat earnings staan die gewithdrawed moeten worden..Nopheros schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:47:
Binance heeft iig voor mij alle services nu al geblokkeerd, ben met support bezig![]()
Meeste al verhuist maar heb er nog een paar euro staan en wat link....
[EDIT]
Er was blijkbaar een storing, spot trading en de convert optie werken weer..
Ot; Mooooon!!!!
Met de zomer(vakantie) koelt de markt veelal wel wat af(historisch gezien anyways). Ik dacht gisteren met DCA ik zet mijn inkoop order een ieniemienie ietjes onder de huidige prijs, geen echte DCA en direct gestraft want paar uur later vertrok het locomotiefje. Ahja, hodl de inkooporder tot de volgende bullshit nieuws storm en dan wordt die hopelijk alsnog vervult.Skrunsies schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:32:
Wat een treurige dag!
Mocht die volgende maand met de DCA ronde nog steeds hoger staan verdubbel ik die inkoop order of ik zet een tweede inkoop order er ietjes boven. Nog circa 9 - 10 maanden tot de daadwerkelijke BTC halvening, dan heb je wederom ook de zomer(vakantie) om de hoek, dus rond september volgend jaar verwacht ik echte intro van de bullmarket(relief rallies excluded). Puur gevoel en historie dus zeker geen garantie.
Geen FOMO nu is mijn punt denk ik. Komt die niet meer rond 26K jammerdebammer en door
Excellence does not require perfection.
32.5k gok ik. Daarna rustiger vaarwater.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GDzxHV9WRQ1UGs8dfEdGrueW.jpg?f=user_large)
Je had maar in de US gewoond en je orders al ingeschoten:
https://www.tradingview.c...inance-us-in-flash-rally/
U vraagt, wij draaien!zenith schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:21:
het wordt tijd voor een positieve telegraafkop 😂
:strip_exif()/f/image/IQRnfzHAYRoLGiTtb4DnI36v.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar meer serieus:
Maktub
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
welke exchange gaan we straks aanhouden? Binance nog steeds?Vis schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:37:
Exact de 30k aangetikt op Binance.. benieuwd naar het vervolg.
nothing stops this train
Foutje met mijn limit order ik wou op basis van capo op 13.8 instellenColdcat schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:25:
NIEUWE BTC ATH! 138k![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
is een stille hint, 138k gaan we aantikken dit jaar nogColdcat schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:25:
NIEUWE BTC ATH! 138k![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
nothing stops this train
Buy high sell lowPelox schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:28:
Blij dat ik gewacht heb met het opnieuw investeren van mijn busd op binance..
Precies... je geeft me met je 'betoog' gelijk. Bekijk het eens op meta-niveau: Al die mislukkingen werpen namelijk een erg positief licht op BTC. Zonder al die crappy cryptomuntjes, scams, exchanges, vragen over regulering, etc... was BTC een obscuur hobbyprojectje gebleven op reddit of github.BTC100K2021 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:31:
[...]
Je hebt het stevig te pakken. Marketing en zieltjes winnen kunnen die projecten wel als de beste.
Het gemiddelde project: 15 computernerds die presenteren dat ze wel even de wereld gaan veroveren (opboksen tegen de Microsofts van deze wereld). Oplossingen waarvoor blockchain vaak niet eens nodig is.
Lekker vaak 1 punt of komma veranderen in de code zodat het op Github lijkt dat er veel ontwikkeling gaande is.
Deel van de premine locken op de chain: kijk eens jongens naar die TVL bij ons project.
Ander deel van de premine overmaken aan CZ: dikke listing op Binance!
Snel instappen anders mis je de trein naar Lamboland.
Een enkeling stapt op tijd uit die trein, de meesten eindigen op het rangeerterrein van deadcoins.com
In de wereld buiten crypto wordt enkel en alleen BTC serieus genomen. ETH mijlenver daarachter en daarachter niets.
En Juist door die ontdekkingstocht in crypto, met al die shitcoins, is er een explosie geweest in het oplossen techologische, juridische, functionele, ethische en culturele vraagstukken over oplossingen die een electronische munt kan bieden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
nothing stops this train
Nope, not in my lifetime.
Huidig portfolio:
- BTC = 57%
- ETH = 41%
- NEXO = 2%
Ik blijf bij deze muntjes en er gaat al sinds eind 2021 geen fiat meer in.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nog eens ouderwets PF’s postenMicroWhale schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:41:
[...]
Nope, not in my lifetime.
Huidig portfolio:
- BTC = 57%
- ETH = 41%
- NEXO = 2%
Ik blijf bij deze muntjes en er gaat al sinds eind 2021 geen fiat meer in.
:strip_exif()/f/image/lAsGRIX9yPTcpHtNfPCXIUqm.jpg?f=fotoalbum_large)
Shitcoin wordt te zijner tijd ingeruild voor BTC/ETH
Ach 10% dailies tellen we ook. Nog een paar maanden en dan is dat toch meer dan een 10k candleDarrell schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:42:
Nog 8k voor een 10k deelie candle.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik ben benieuwd met welke verklaring Benjamin komtzwembroek schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:42:
Volgens Benjamin Cowen maken we voor maart 2024 nog een nieuwe low van rond de 13k / 14k. Hij verwacht dat dit de komende maanden al gaat gebeuren. Wordt dat mijn kans om Bitcoin in te slaan. Voor de alts geen goed vooruitzicht.
Kijk die gozer met dat rode shirt
Oh wacht, dat ben ik
Het zou wel heel raar moeten lopen om Bitcoin nog onder de 20k te zien als je dit geweld ziet. Hij zal wel zeggen ja die BlackRock ETF had niemand kunnen voorzien. Maar FTX en de SEC acties tellen niet mee als de koers diep rood is.Miki schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:54:
[...]
Ik ben benieuwd met welke verklaring Benjamin komt
[ Voor 20% gewijzigd door zwembroek op 21-06-2023 18:58 ]
33k ofzo toch?(laatste update destijds)
Dikke short squeeze rond die zone dus.. hoppa in een klap naar de 40k dan wedden?
Al is het maar om Capo te naaien.
En door...DaWayne schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 20:44:
[...]
Het lijkt te werken vooralsnog, ik ga nog even door met wrijven denk ik.
zwembroek schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:56:
[...]
Het zou wel heel raar moeten lopen om Bitcoin nog onder de 29k te zien als je dit geweld ziet. Hij zal wel zeggen ja die BlackRock ETF had niemand kunnen voorzien. Maar FTX en de SEC acties tellen niet mee als de koers diep rood is.
De gekte is weer an.
nothing stops this train
Wat zeg je nouRyderr schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:32:
26k incoming boys and girls, its over
Ryderr schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:32:
26k incoming boys and girls, its over
Popu op bitvavo bij henk en ingrid , lekker lage instap gevoel.knakworst schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 20:06:
PEPE +40%. Wie die zooi koopt verdient het om rekt te gaan.
Rekt met die graf kikker !
JUST IN - 🇺🇸 Fed Chair Powell: The #Bitcoin and crypto asset class "appears to have some staying power" in the US economy. pic.twitter.com/69hENfUxLo
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 21 juni 2023
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Meest betrouwbare route is BIFI terug naar BSC, want daar is het native (lees: geen bridged versie). Al hangt dit wel af van je opties natuurlijk; van welke chain je het naar je ledger hebt gestuurd. Eenmaal onchain kan je kijken of je het daar (op BSC) swapt voor BTC en dat dan bridged, of eerst BIFI bridged naar een andere chain met meer liquidity om gunstiger te kunnen swappen (minder price impact en slippage). BIFI is momenteel alleen te bridgen via Multichain (formerly Anyswap), maar wellicht in de toekomst dat Beefy DAO controle neemt over de centralized party zoals een bridge dat is. Of daar een redeploy van de token voor nodig is wordt op dit moment onderzocht. Maar in het gunstigste geval is dat eenvoudig mogelijk en kan dan gekozen worden om een der welke bridge te gebruiken voor het bridgen van de BIFI token, waarbij de bridging "rights" in handen zijn van de Beefy DAO.
Anyways, gebruik altijd een DEX aggregator zoals 1inch als je een swap doet, omdat je dan de liquiditeit van de hele chain pakt ipv enkel 1 DEX. (Fun fact: swap.defillama.com voor een aggregator over DEX aggregators).
BIFI is er over een jaartje nog wel hoor, don't worry.
MOOO!
CC: @Taro
JUST IN: Asset manager Valkyrie officially files for spot #Bitcoin ETF with ticker $BRRR pic.twitter.com/opfm19otzc
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 21 juni 2023
Dan alles weer teringhard omhoog.
En dat allemaal in 1 week.
Gotta love crypto.
Nee joh, we gaan nog een keertje terug zakken!YES schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:27:
Heb de chart nu al gauw 1,5 uur niet meer open, zitten we al een keer op 50k of wat?
Stukkie maar, daarna weer door beuken!
Iets met fib. Levels waarschijnlijk.
Nog geen enkele etf heeft het gehaald tot dusver. Denk niet omdat het BlackRock is dat de SEC opeens zegt: m'kay! Of ze moeten Genseler an offer he cannot refuse doen.Vis schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 22:09:
Zou toch wat zijn als die Gary straks doodleuk en droog al die ETF aanvragen afwijst. Zelfs die van BlackRock. Lekker weer een goeie dump tot <20k en daarna alsnog zegt: oke kom maar door met jullie ETF ffs.
Dan alles weer teringhard omhoog.
En dat allemaal in 1 week.
Gotta love crypto.
1 dag voor de halving groen licht.Gelukszoekr schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 22:14:
Ik las vandaag ergens dat ze in elk geval tot februari 2024 hebben om een besluit te nemen over de aanvraag van Blackrock ETF.
Van de 575 ETF aanvragen die Blackrock in haar historie heeft gedaan, is er slechts eentje afgewezen.. hoeft natuurlijk niks te zeggen maar reken maar dat dit goed is voorbereid.Joosie200 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 22:14:
[...]
Nog geen enkele etf heeft het gehaald tot dusver. Denk niet omdat het BlackRock is dat de SEC opeens zegt: m'kay! Of ze moeten Genseler an offer he cannot refuse doen.
Vind in verschillende accounts icm verschillende netwerken nog mooie hoeveelheden BNB, ETH, WETH, ORAI, HI, etc. Nu allemaal aan het omzetten naar ETH en richting de Ledger aan het sturen. Heb er alleen nog wat JIM en BIG (ICO, mogelijk weggegooid geld, hodl...) staan, dat kijk ik nog heel even aan.
Dat zal een prima groene candle worden vermoed ik
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zo zie je maar dat dit soort dingen de beste kunnen overkomen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/K41WR2R9ufmdH8yRd3SU2JuP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nsshlEhpM8JFm5tTir1FojWR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mqQXfBASKEDYC9nIi2Mf08VO.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/4cS0INJsbLNzfvcrW1onEghU.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TgDU9XTciG2ilXZG8wHG35G9.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/f4IhUH5XL1DRt2dH8WfRRgf7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XpQWFPrEbVXQe2xYJlv2FBUH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w4IZH4kwigjbFT2ZHad9OAvM.jpg?f=fotoalbum_large)