newj1 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:32:
Hebben jullie tips hoe het geld van Binance met zo min mogelijk verlies naar Bitvavo kan worden overgezet?
Verstandig om alle cryptos om te zetten naar XRP en dan naar Bitvavo te versturen? Of een ander idee?
Hopelijk hebben jullie tips 😅
Na eventueel alles om te zetten (traden) naar 1 stablecoin, zoals (kort!) BUSD, die dan via Withdraw Crypto naar een andere wallet/exchange zenden via een goeie, snelle en goedkope chain (AVAX, BEP20 etc). Kost een paar duppies. Indien paranoide, via meerdere chains en in etappes.
Ik ben zojuist, na al een jaar pissed te zijn omtrent alle gezeik met Binance waaronder geen storten en opnemen, overgestapt naar CDC (Crypto.com). Want Malta (EU) en gratis credit card met 1 a 2% cashback, en wat perks (even gratis Spotify/Netflix en airport lounge etc) en 4% op je credcard lockup/stake (in CRO).
Overigens heeft Crypto vanaf 21 juni
een actie voor de 1000 first new users voor 2% extra op Earn/stakes voor 3 maanden.
Ik zat echter naast Binance al bijna geheel (en tevreden) op OKx, maar ik zie NU NET op hun homepage dat ook die geen diensten meer aan (zullen?) bieden in NL vanwege regelgeving?!
Ik kan nog inloggen, maar moet ik daar nou ook al verkassen? Is Bitvavo aan het lobbyen bij DNB of zo, of wie zit hier te kloten bij die grote jongens om te vertrekken?
[
Voor 6% gewijzigd door
Stan op 16-06-2023 18:43
. Reden: BUSD not safe forever & CDC actie ]