[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 143 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.718 views

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
anti elppa schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:53:
[...]

ik vond het maar een onoverzichtelijk zooitje. Zocht me altijd de pleuris daar. Maargoed, ik ben dan ook een oude verstokte bitcoin hodler
Slux schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:54:
[...]

Over een paar maanden ben je hem al lang vergeten en trade je net zo fijn zo niet beter op een andere exchange.
Laten we het hopen. Maar de goedkope fees gaan sws gemist worden!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:54:
[...]

Oke je bent wel erg ongenuanceerd anti-binance. Waar zijn de bronnen over corruptie?
Ah kom op dat weet je zelf ook wel toch, lopen verschillenden onderzoeken naar ze en ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ze dingen promoten die niet helemaal zuiver waren.

Een exchange moet zich bezig houden met traden, niet om allemaal vage crypto's en producten de markt op de brengen.

Als het allemaal zo goed zou zijn dan hadden zo ook overal wel vergunningen gehad denk je niet ?

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 16-06-2023 13:59 ]

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:53:
[...]

ik vond het maar een onoverzichtelijk zooitje. Zocht me altijd de pleuris daar. Maargoed, ik ben dan ook een oude verstokte bitcoin hodler
Chinese UX designers, onlogische meuk 😇
Heb binance nooit gebruikt dus ga ze niet missen.

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-01 21:15
CornermanNL schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:44:
Het is ook luiheid van Binance , geen zin om het proces met DNB te doorlopen. Ze hebben al licenties in andere landen in Europa en vanaf volgend jaar is goedkeuring in 1 land voldoende om in de hele EU aan de slag te mogen.
Dat laatste heb ik nog niet eerder gehoord. Is dat echt zo? Dan zou Binance in feite toch volgende jaar al legaal kunnen oppereren in de hele EU?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Mr Ronman schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:58:
[...]

Dat laatste heb ik nog niet eerder gehoord. Is dat echt zo? Dan zou Binance in feite toch volgende jaar al legaal kunnen oppereren in de hele EU?
Volgend jaar is er geen binance meer🤡

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-01 14:22

HollovVpo1nt

I like gadgets

CornermanNL schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:53:
[...]

Het heeft te maken met de nieuwe EU crypto regelgeving MiCA , en in een Volkskrant artikel van vandaag wordt kort die regelgeving aangestipt.

Vandaar mijn vermoeden van luiheid
Binance is de na Bitvavo populairste cryptobeurs van de Nederlandse markt. Voorlopig althans. Als volgend jaar de nieuwe Europese cryptoregelgeving MiCA in werking treedt, kan Binance waarschijnlijk zonder problemen opnieuw in Nederland actief worden. Dan zou de registratie in één Europese lidstaat volstaan om als cryptobedrijf in de hele Europese Unie diensten aan te bieden.
Het gaat nu zo snel in cryptoland dat ik dat moment niet af wil wachten, wie weet krijgen we FTX praktijken...

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:16
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:03:
[...]

[...]

Het gaat nu zo snel in cryptoland dat ik dat moment niet af wil wachten, wie weet krijgen we FTX praktijken...
Ja dat is altijd de vraag geweest, met de SEC en consorten op hun dak. Dus of dat het moment is, of nu deze specifieke NL perikelen. Het is en blijft een gok om zaken op een platform te laten staan.

Dan zou ik eerder neigen naar het moment dat de SEC wat zwaarder begon te tillen aan Binance.

• CornermanNL
Mr Ronman schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:58:
[...]

Zeker als ze aan alle regels voldoen rond die tijd, ik weet niet wat er nu nog extra gedaan moet worden voor MiCA , vergeleken met de huidige regels. En we weten niet wat DNB als eisen had. Dus wellicht was dat gewoon teveel moeite voor een te kleine markt voor een te korte periode. En hadden ze de hoop er vanaf te zijn door te stellen dat Nederlandse klanten geen doelgroep waren en het in 1 keer via de MiCA regelen.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-01 11:34
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:03:
[...]

[...]

Als Binance zijn licentie ergens in de EU weet te behouden. Hebben ze uberhaupt in een ander EU land een volledige licentie?

Verbaas me een beetje hoe afhankelijk sommigen van Binance lijken te zijn hier?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:09
_Gast_ schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:56:
[...]

[...]

Laten we het hopen. Maar de goedkope fees gaan sws gemist worden!
de fees boeide me geen drol. Ik ben namelijk iemand die of en on ramp doet via bitonic. Dat doe ik al sinds 2013, en die tent heeft me altijd 2000% goed geholpen. Nemen zelfs binnen 2 tellen de telefoon op. Zijn netjes geregistreerd bij DNB (als 1 vd eersten) en doen heel veel goed voor bitcoin in NL. AL mijn transacties zijn ook vanaf 2013 van en naar die tent, vanaf hetzelfde ing bankrekening nr. Nooit gezeur dus met banken of belastingdienst.
Waarom zou ik dan naar 1 of andere gure shitcoin schuiver hut verkassen voor paar cent lagere fees. Ik betaal graag voor goede service.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 19-01 16:31
jvel92 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:08:
[...]

Als Binance zijn licentie ergens in de EU weet te behouden. Hebben ze uberhaupt in een ander EU land een volledige licentie?

In o.a. Frankrijk is Binance "binnen"
https://www.crypto-inside...ijk-zijn-eerste-in-de-eu/

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• jvel92
Nu nog de licentie behouden :P

https://www.coindesk.com/...ravated-money-laundering/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/okAQxUgeCEswsANS-t5fF8BKZIo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fO5efKiZFMHRRsavk21BOgQN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door jvel92 op 16-06-2023 14:13 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Benieuwd wie ze na Binance gaan aanvallen.

Zero.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Crypto en witwassen? Nee, je méént het niet! Wie had dat gedacht :o
Pelox schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:19:
"ze" :')

Niemand is aan het aanvallen, Binance is gewoon te lui om zich aan de regels te houden.

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 16-06-2023 14:20 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:59

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Het wordt zo wel steeds moeilijker om de oorsprong van je BTC aan te tonen. Moet je alle exports van exchanges goed opslaan want in de toekomst kun je daar niet meer bij.

Geloof dat de nieuwe EU cryptowet ook niet blij was met self-custody :')

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nu zakt de moed me helemaal in de schoenen. Dag Binance. Trek er alles uit.

• jvel92
Snap de term aanvallen niet zo. Je hebt je te houden aan de regels van het land waarin je opereert. Als je niet de juiste licenties hebt, dan is het over en uit.

Tegelijkertijd is het ook niet helemaal eerlijk tegenover bijvoorbeeld Bitvavo of Bitonic, die zich wel houden aan de lokale regelgeving en daardoor extra kosten hebben en omzet mislopen, want Binance heeft goedkopere fees.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Weet iemand hier of het oude EasyFi V1 ergens getrade wordt (EASY)? Ik heb nog een flufje op binance maar na de hack en relaunch naar EasyFi V2 (EZ) kun je daar niks mee behalve withdrawen. Waar zou het nog naartoe kunnen?

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_yx9HRXq1BC4lI_Qw3Trk8DEB-Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zP3B9RANBYCkuKMN4NrLiP88.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• UniMatrix
  • Laatst online: 15-01 18:13
Sorry als het al voorbij gekomen is maar ik maak uit de mail van Binance op dat locked staking NIET eerder vrij komt :?

Ik wilde toch al eea weghalen maar kon niet want locked, dus vind dit wel een kans eigenlijk.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:18
UniMatrix schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:29:
Sorry als het al voorbij gekomen is maar ik maak uit de mail van Binance op dat locked staking NIET eerder vrij komt :?

Ik wilde toch al eea weghalen maar kon niet want locked, dus vind dit wel een kans eigenlijk.
Je kan wel eerder unlocken maar dan zijn je rewards weg.

• roflexx
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:27:
Weet iemand hier of het oude EasyFi V1 ergens getrade wordt (EASY)? Ik heb nog een flufje op binance maar na de hack en relaunch naar EasyFi V2 (EZ) kun je daar niks mee behalve withdrawen. Waar zou het nog naartoe kunnen?
Kijk op coingecko

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-01 11:51
Alpina schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:32:
[...]

Je kan wel eerder unlocken maar dan zijn je rewards weg.
Denk jij dat je voor locked coins die op 17/7 door Binance zelf worden beëindigd wel naar rato nog rewards worden betaald? Zou mooi zijn maar betwijfel het. Denk dat als je nu al ziet dat de vrijkom datum na 17/7 ligt je ook vandaag je ‘verlies’ al kunt nemen.

Zorg sowieso even dat je alles van auto subscribe afhaalt :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Alpina
[...]

Sta hier ook echt van te kijken. Binance = crypto volgens heel veel mensen in NL blijkbaar.

Nee Binance is gewoon een exchange sinds 2017 zoals heel veel anderen.

NL brokers zullen er nu wel weer bij varen. Is ook helemaal prima.

Beetje het verhaal van iets minder rente maar wel een depositogarantiestelsel.

Of die ene bank in Timboektoe die een paar procent meer geeft maar waar er wel de kans is dat je je geld nooit meer terugziet.

• Alpina
twit schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:37:
[...]

Denk jij dat je voor locked coins die op 17/7 door Binance zelf worden beëindigd wel naar rato nog rewards worden betaald? Zou mooi zijn maar betwijfel het. Denk dat als je nu al ziet dat de vrijkom datum na 17/7 ligt je ook vandaag je ‘verlies’ al kunt nemen.

Dat bedoel ik, voor mij was de keuze al lang duidelijk. Heb er ook al 2 jaar niets meer staan denk ik.

Was een reactie op dat ‘locked’ dat je er niet meer aan kunt. Jawel, maar je rewards vervallen gewoon.

[ Voor 9% gewijzigd door Alpina op 16-06-2023 14:45 ]

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18-01 21:51
twit schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:37:
[...]

De termijnen lopen netjes af en niet op 17-7

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
"Ze" moeten gewoon normaal doen.

Wen moon?

Zero.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-01 14:53

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

hoe lang duurt het ongeveer voor dat zo'n withdraw geprocessed is?

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05-2025
Beth kan je niet eens terug halen, wel omzetten naar eth doe ik dat eerst wel.

Waar kan je het zelf staken met een ledger? Iemand ervaringen mee. Lang uitgesteld om zelf een node te draaien misschien nu maar doen 😄. Vind ook jammer van de binance card

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

hijacker80 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:47:

Waar kan je het zelf staken met een ledger? Iemand ervaringen mee. Lang uitgesteld om zelf een node te draaien misschien nu maar doen 😄. Vind ook jammer van de binance card
Kan via Lido met Ledger Live

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Gelukszoekr
[...]
Alpina schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:41:
[...]
Sta hier ook echt van te kijken. Binance = crypto volgens heel veel mensen in NL blijkbaar.
Het verbaast mij totaal niet. Binance = crypto volgens velen hier. En straks is het Bitvavo = crypto

Verwijderd

Heftig allemaal zeg. Voorlopig geen launchpool dus.

Anyway, ik warm mijn jacuzzi wel even op om dit allemaal te verwerken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/41ZVJgd6x3uoiLhURqmj3b-jfB0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7Z0pbDARQrSHftVpMonkN7Uq.jpg?f=user_large

• jvel92
Alpina schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:41:
[...]

Nee Binance is gewoon een exchange sinds 2017 zoals heel veel anderen.

NL brokers zullen er nu wel weer bij varen. Is ook helemaal prima.

Beetje het verhaal van iets minder rente maar wel een depositogarantiestelsel.

Of die ene bank in Timboektoe die een paar procent meer geeft maar waar er wel de kans is dat je je geld nooit meer terugziet.
Dat blijkt inderdaad maar weer. Maakt ook wel weer pijnlijk duidelijk hoe weinig mensen begrijpen van wat ze uberhaupt kopen of aan het doen zijn.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:55
Gelukszoekr schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:13:
[...]

Ja, die weten dat crypto meer is dan Binance.

Ik denk dat er een heleboel mensen zijn, die vanaf 2020 meedoen, die Binance als een zekerheidje zagen. Ik vind het in elk geval helemaal prachtig dat die mensen eindelijk eens echt iets moeten gaan doen.
Kost me gewoon flink veel tijd op de vrijdagmiddag, vind er weinig prachtigs aan.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

jvel92 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:50:
[...]

Dat blijkt inderdaad maar weer. Maakt ook wel weer pijnlijk duidelijk hoe weinig mensen begrijpen van wat ze uberhaupt kopen of aan het doen zijn.
Geloof het of niet, maar voor sommige mensen was die Launchpool, Launchpad en Binance Card van wezenlijke toegevoegde waarde. Sorry he dat we jammer vinden dat we daar niet meer van kunnen profiteren. Om maar te zwijgen over fees in het overzetten van de hele meuk.

[ Voor 6% gewijzigd door HollovVpo1nt op 16-06-2023 14:51 ]

• Gelukszoekr
hijacker80 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:47:

Zoals gezegd, met LIDO.

Maar als je genoeg ETH hebt om zelf te staken, dan snap ik niet waarom je Binance 10% van je rewards laat afpakken

• Gelukszoekr
Nopheros schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:51:
[...]

Kost me gewoon flink veel tijd op de vrijdagmiddag, vind er weinig prachtigs aan.
Het hoeft allemaal niet nu hè. Je kan waarschijnlijk nog maanden blijven withdrawen. En wie weet worden alle functionaliteiten weer actief over een jaartje wanneer MiCa actief wordt.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik weet niet hoe t jullie vergaat. Maar ik krijg er een hang-SEC van…

UberLurker Departement #GG.

• jvel92
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:51:
[...]

Geloof het of niet, maar voor sommige mensen was die Launchpool, Launchpad en Binance Card van wezenlijke toegevoegde waarde. Sorry he dat we jammer vinden dat we daar niet meer van kunnen profiteren. Om maar te zwijgen over fees in het overzetten van de hele meuk.
Dat het van toegevoegde waarde is voor sommigen begrijp ik.

Wat ik minder begrijp is dat sommigen haast afhankelijk lijken te zijn van een ongereguleerde gecentraliseerde exchange. Maar dat is natuurlijk weer de schuld van anderen.

• Nopheros
Gelukszoekr schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:53:
[...]

Het hoeft allemaal niet nu hè. Je kan waarschijnlijk nog maanden blijven withdrawen. En wie weet worden alle functionaliteiten weer actief over een jaartje wanneer MiCa actief wordt.
Klopt helemaal, maar of ik er nu tijd aan besteed of over 3 weken, dat maak het verschil ook niet. Binance is handig omdat ze, zoals iedereen weet hier, veel tokens ondersteunen om mee te staken. Kost gewoon wat tijd om elke token te unstaken, uit te zoeken wat de transactie fees zijn, een acceptable exchange te zoeken waar ik heen kan sturen om vervolgens de boel weer te staken op de nieuwe exchange.

Heb besloten dat ik dat vandaag ook idd niet meer ga doen, ga in het weekend is nadenken wat ik ermee wil. Bovenstaande acties uitvoeren of de boel verkopen richting BTC/ETH.

• Alpina
Mika?

Goed weekend crypto broeders, geniet van de zon :9B

• Gipsy King
  • Laatst online: 14-01 15:34
Skrunsies schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:54:
Ik weet niet hoe t jullie vergaat. Maar ik krijg er een hang-SEC van…
is dat een upside down Gensler look ?

• CornermanNL
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:50:

[Afbeelding]
Met bier toch wel ?

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Gipsy King schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:57:
[...]

is dat een upside down Gensler look ?
Geen idee, tis weekend!

Ik look alleen nog in de koelkast voor bier :9B

Goed weekend gents!

UberLurker Departement #GG.

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:51

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Ik lees nu een aantal keren hier dat er misconcepties zijn over het hebben van een licentie in een of meerdere landen door Binance. Voor de duidelijkheid, in Europa verstrekken de landelijke instanties (nog) geen licenties. Er is slechts sprake van een registratie. Voor een registratie moet je ook aan allerlei regels voldoen, maar het staat niet gelijk aan een licentie.

De DNB zegt er het volgende over:
De geregistreerde ondernemingen staan niet onder prudentieel toezicht van DNB of onder gedragstoezicht van de AFM. Dit betekent dat er geen toezicht wordt gehouden op financiële bedrijfsrisico’s en er geen sprake is van specifieke financiële consumentenbescherming.

Met prudentieel toezicht kan de DNB bepaalde zaken juridisch afdwingen en bedrijven wettelijk aansprakelijk stellen voor dingen die niet mogelijk zijn als een bedrijf niet onder toezicht zou staan. Ook individuele werknemers van een organisatie onder toezicht kunnen voor misstanden persoonlijk aansprakelijk gehouden worden (lees: bank-eed)

Op Europees niveau is afgelopen oktober de markets in crypto-assets (MiCA) regulering aangenomen. Nederlandse crypto partijen hebben vanaf dat moment 18 maanden de tijd om te voldoen aan deze nieuwe wetgeving. Een heel aantal zaken zullen strikter worden en er zal toezicht vanuit de DNB ingesteld worden. Het voordeel is dat een crypto partij dan wél maar in één EU land gecertificeerd hoeft te zijn om in alle andere EU landen klanten te mogen bedienen. Binance zal dus hoogstwaarschijnlijk in 2024 gewoon weer terug op de markt komen in Nederland.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• hijacker80
Gelukszoekr schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:51:
[...]

Zoals gezegd, met LIDO.

Maar als je genoeg ETH hebt om zelf te staken, dan snap ik niet waarom je Binance 10% van je rewards laat afpakken
Lang gemakzucht, het verschil is toch niet zo groot? Zelf een node kopen, 24/7 draaien , terug halen met verlies. Kwam nu voor 15€ p dag aan inkomsten binnen.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:59:
[...]

Geen idee, tis weekend!

Ik look alleen nog in de koelkast voor bier :9B

Goed weekend gents!
Ik ga zo ook aan de VrijMiBo, doei!
:9B

Verwijderd

Sowieso.

Tis mooi weer, vandaag is goed. Waarom zou ik me druk maken om wat knakenmuntjes.

Proost op het leven, in al haar facetten!

• anti elppa
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:50:

[Afbeelding]
mmmm ziet er allemaal wel erg burgerlijk uit zo. Niet eens een paar auto banden, blikken schultenbrau, oude koelkasten en peuken, en een jacuzzi die opgewarmd word door de uitlaat van de spartamet door dat water te laten lopen met een pijp.

• hijacker80
Knip. de betreffende pagina bevat een referral/

[ Voor 82% gewijzigd door Taro op 16-06-2023 21:15 ]

• Slux
  • Niet online
DexterDee schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:00:
Binance zal dus hoogstwaarschijnlijk in 2024 gewoon weer terug op de markt komen in Nederland.
Ik zie het niet zo snel gebeuren de EU is een hondje van de VS en daar mogen ze ook niet veel.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

anti elppa schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:10:
[...]

een jacuzzi die opgewarmd word door de uitlaat van de spartamet door dat water te laten lopen met een pijp.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Zvp_SJy_T8itVWYGcGEtA7XS8E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/IsuYuBd3unO1eKMYDfs6Ka2M.gif?f=user_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• anti elppa
ja ben alvast in de stemming aan het komen, volgende week weer 3 dagen TT assen op de camping. Dit is typisch van die ongein voor daar

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-01 13:28

filthy rich

löp wa los

MELDING: BINANCE IS LEAVING THE DUTCH MARKET GEEF GELD AAN BITVAVO

en aans löpt wa vast

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:38
anti elppa schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:14:
[...]

ja ben alvast in de stemming aan het komen, volgende week weer 3 dagen TT assen op de camping. Dit is typisch van die ongein voor daar
Zaterdag ook aanwezig. d:)b

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-01 18:51
anti elppa schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:10:
[...]

mmmm ziet er allemaal wel erg burgerlijk uit zo. Niet eens een paar auto banden, blikken schultenbrau, oude koelkasten en peuken, en een jacuzzi die opgewarmd word door de uitlaat van de spartamet door dat water te laten lopen met een pijp.
Ik weet 't niet. Heb je die bobbelende boeidelen aan dat huis er achter gezien? Die buurt is volgens mij zo rot als wat.

• anti elppa
Ray_ schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:20:
[...]

Ik weet 't niet. Heb je die bobbelende boeidelen aan dat huis er achter gezien? Die buurt is volgens mij zo rot als wat.
gvd zeg, nu je het zegt, scherp, mooie target voor SBS probleemwijken

• Ray_
anti elppa schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:22:
[...]

gvd zeg, nu je het zegt, scherp, mooie target voor SBS probleemwijken
Ik gok dat al hun kijkers ook al in die wijk wonen.

• Ray_
anti elppa schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:14:
[...]

Hee leuk, zie je daar. Ik zal ter herkenning nog wel even een groot Bitcoin logo op mijn caravan spuiten.

• anti elppa
Ray_ schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:26:
[...]

Hee leuk, zie je daar. Ik zal ter herkenning nog wel even een groot Bitcoin logo op mijn caravan spuiten.
hahhaaha nice. :9B

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35

Darrell

Fiat moonboy

Ik begin een bietje maxi gevoel te krijgen.

Klaar met al die hordes om wat shitcoins naar 0 te hoddelen. Gewoon convert all naar btc en weer Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0q_Aw4XJGG7Mih16MqDzg3al6xg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VSEPjsetBavbsOnmzOYH1F7N.gif?f=user_large slapen.

Proost!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ksd14zkBS9JVeL0E3s5Vh-4xv_8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/shMmTLZAeWAK1EreKVR33SDP.png?f=fotoalbum_large

En fijn weekend allen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7SQfIGkA6KMzq5xrQoi9_X0Qme8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LAfOG8YBiSvtwVBAM2Dkc1xc.jpg?f=fotoalbum_large

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Lol, net een mailtje van Bitvavo met een handige overstapservice.. Het marketingteam zit nog niet in de zon klaarblijkelijk

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:14
NeoflexNL schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:40:
Lol, net een mailtje van Bitvavo met een handige overstapservice.. Het marketingteam zit nog niet in de zon klaarblijkelijk
Hier idem.
De één z'n 'dood' is de ander z'n brood he.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Blijkbaar is binance ook uit Cyprus getrokken deze week.

• Nopheros
Iemand al Finst exchange uitgeprobeerd?

Trading fee van 0,15%. Maker/taker wordt niet gespecificeerd, het lijkt voor beide gevallen te gelden.

[ Voor 57% gewijzigd door Nopheros op 16-06-2023 16:07 ]

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Nopheros schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:05:
Iemand al Finst exchange al uitgeprobeerd?
Ik probeer nog liever de recovery service van Ledger uit dan dat ik iets aankoop op Finst, daar krijg je het namelijk nooit vanaf 😄

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Nopheros
Vis schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:06:
[...]

Ik probeer nog liever de recovery service van Ledger uit dan dat ik iets aankoop op Finst, daar krijg je het namelijk nooit vanaf 😄
Vertel?

• Alpina
Vis schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:06:
[...]

Ja, die nemen het ‘not your coins’ wel heel letterlijk.

• Vis

Vis

Je kunt niets withdrawen van die toko. Not your keys enzo, blijf er mijlen ver vandaan.

• Nopheros
Vis schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:08:
[...]

Je kunt niets withdrawen van die toko. Not your keys enzo, blijf er mijlen ver vandaan.
Hm, had al een account gemaakt op de dag dat ze begonnen, alleen nooit voltooid d.m.v. sturen kopie paspoort etc.

Eerste keer dat ik dit hoor maar denk dat ik maar bij Kraken blijf dan. d:)b

• roflexx
Vis schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:08:
[...]

Oneindige hold dus?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O9aXd-E7MjHULYcFMgEzmziDpL4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BKyRWbjfQN0HW0ohorTJ5GQ0.jpg?f=fotoalbum_large

ahaaaaa 🙂

nothing stops this train

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NeoflexNL schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:40:
Dan kunnen ze hun verlies met de tijd compenseren 😀
Het is een 💩 exchange, zou lekker naar bybit gaan.
Kun je leverage traden met mooie opties zoals trailing stops.

• jvel92
zenith schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:28:
[...]

Dan kunnen ze hun verlies met de tijd compenseren 😀
Het is een 💩 exchange, zou lekker naar bybit gaan.
Kun je leverage traden met mooie opties zoals trailing stops.
Voor trading kun je inderdaad beter naar Bybit. Voor fiat on- en off-ramp is Bitvavo prima. Of voor DCA in bijvoorbeeld BTC en ETH en vervolgens door naar je hardware wallet.

• newj1
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 13-05-2025
Hebben jullie tips hoe het geld van Binance met zo min mogelijk verlies naar Bitvavo kan worden overgezet?

Verstandig om alle cryptos om te zetten naar XRP en dan naar Bitvavo te versturen? Of een ander idee?

Hopelijk hebben jullie tips 😅

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01 10:52
newj1 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:32:
Hebben jullie tips hoe het geld van Binance met zo min mogelijk verlies naar Bitvavo kan worden overgezet?

Verstandig om alle cryptos om te zetten naar XRP en dan naar Bitvavo te versturen? Of een ander idee?

Xlm of Trx

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-01 20:53
jvel92 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:30:
[...]

Voor trading kun je inderdaad beter naar Bybit. Voor fiat on- en off-ramp is Bitvavo prima. Of voor DCA in bijvoorbeeld BTC en ETH en vervolgens door naar je hardware wallet.
Wat ik echt ergerlijk mis op BitVavo, tov Binance, is de optie AutoInvest.
Gewoon DCA zonder er naar om te kijken. Dat maakt alles zoveel makkelijker.

Niet dat het geen moeite mag kosten, maar als ik dan toch een feature request mag doen…

Maktub

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41
nee kies LTC! of BTC of "insert muntje hier"
;)

mijn keuze zou naar LTC/BTC gaan, ik ondersteun PoW boven PoS :)
xlm kan ook natuurlijk

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 16-06-2023 16:39 ]

nothing stops this train

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-01 17:51
Slecht nieuws voor mij. Omzetten naar xlm of trx klinkt leuk, maar dan betaal je wel 2x trading fees. Heb nog geen berekening gemaakt, maar bepaalde tekens via reguliere ERC20 netwerk overboeken zou zomaar eens goedkoper kunnen zijn.

• _Gast_
riemen vast!

• twit
  • Laatst online: 18-01 11:51
Sorry. Zet net mn btc om naar xlm. Dat werd hier aangeraden?!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35

Darrell

Fiat moonboy

Volgens mij is omzetten naar BTC en dan withdrawen by far het goedkoopst van alle opties. Maar 1 keer omzetten en lage withdrawfee.

[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 16-06-2023 16:50 ]

• _Gast_
twit schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:49:
[...]

Sorry. Zet net mn btc om naar xlm. Dat werd hier aangeraden?!
Whale alert! :D :D

[ Voor 5% gewijzigd door _Gast_ op 16-06-2023 16:53 ]

Verwijderd

Ray_ schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:20:
[...]

Ik heb altijd erkend gore white trash te zijn, de buurt hier is rot maar de mensen, die zijn nog veel rotter.

Die bubbels in de boeidelen van dat huis komen door het lachgas denk ik, er wordt daar namelijk regelmatig een flinke fles gedropt door een Arabier in een wit busje.

Maar ach, leef en laat leven toch.

/me smijt het 12e lege bierflesje over de schutting

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-01 09:26
toch erg jammer van de binance card. Vond dat altijd wel een handige om makkelijk uit te cashen wanneer dat uit zou komen

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
KookSpook schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:52:
toch erg jammer van de binance card. Vond dat altijd wel een handige om makkelijk uit te cashen wanneer dat uit zou komen
Uit zou komen, als in je winst afromen?
Ha, winst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L773Nx2HnKVWgm_3TsI6lWmGtww=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HghI1Q6aO3rlvULP8hLxtckC.gif?f=user_large

• KookSpook
Don Guacamole schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:54:
[...]

Uit zou komen, als in je winst afromen?
Ha, winst.

[Afbeelding]
Haha ja in de volgende bull run _/-\o_

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-01 16:17
Moon!

• Slux
  • Niet online

Nano

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/j5YpSvc/BINance.jpg

• KookSpook
Voor ieder die op binance een account heeft. Het is ook handig om een uitdraai van je transacties te maken. Ik neem aan dat je die nog wel kan zien als het de 17e juli is geweest. Maar je kan die maar beter zelf ook hebben als btc straks het plan B verhaal volgt en je bij de belastingdienst, of onze vriendelijke banken, een uitleg moet geven over je vermogen

• Vis

Vis

Jep, vooralsnog wel. Ze zeiden daar ooit wel die optie voor aan te zetten bij de cryptocast een paar weken geleden.

• Gelukszoekr
Ik zou in de meeste gevallen helemaal niet alles omzetten naar een coin die lage netwerkfees heeft omdat je dan wel 2x tradingfees betaald.

Ik ben ook wel benieuwd hoeveel mensen straks proberen hun Bitcoin via de BSC te verhuizen. Dat is immers de goedkoopste optie. En dan komt er niks binnen op Bitvavo....

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024

Na eventueel alles om te zetten (traden) naar 1 stablecoin, zoals (kort!) BUSD, die dan via Withdraw Crypto naar een andere wallet/exchange zenden via een goeie, snelle en goedkope chain (AVAX, BEP20 etc). Kost een paar duppies. Indien paranoide, via meerdere chains en in etappes.

Ik ben zojuist, na al een jaar pissed te zijn omtrent alle gezeik met Binance waaronder geen storten en opnemen, overgestapt naar CDC (Crypto.com). Want Malta (EU) en gratis credit card met 1 a 2% cashback, en wat perks (even gratis Spotify/Netflix en airport lounge etc) en 4% op je credcard lockup/stake (in CRO).
Overigens heeft Crypto vanaf 21 juni een actie voor de 1000 first new users voor 2% extra op Earn/stakes voor 3 maanden.

Ik zat echter naast Binance al bijna geheel (en tevreden) op OKx, maar ik zie NU NET op hun homepage dat ook die geen diensten meer aan (zullen?) bieden in NL vanwege regelgeving?!
Ik kan nog inloggen, maar moet ik daar nou ook al verkassen? Is Bitvavo aan het lobbyen bij DNB of zo, of wie zit hier te kloten bij die grote jongens om te vertrekken?

[ Voor 6% gewijzigd door Stan op 16-06-2023 18:43 . Reden: BUSD not safe forever & CDC actie ]

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-01 18:57
Gewoon alles wat op Binance staat omzetten naar BTC en naar je eigen wallet sturen voor de komende 8 jaar.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-01 08:01
Stan schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:47:
[...]
Na eventueel alles om te zetten (traden) naar 1 veilige munt, zoals BUSD,
Ik zie BUSD nu al een paar keer hier langskomen als "veilig" maar bedenk even dat de B nagenoeg voor Binance staat en dat ze er zelf op termijn ook mee gaan stoppen. Paar weken (maanden? Tijd vliegt) geleden in het nieuws en ook hier besproken.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• jvel92
Als je je BTC gaat omzetten naar bijvoorbeeld XLM, omdat het goedkoper is om te versturen. Bedenk je dan even dat je a) 2x trading fees betaald en b) je ook koersrisico loopt, waardoor je mogelijk minder BTC kunt aanschaffen.

De network fees voor BTC versturen vanaf Binance zijn op dit moment 0.0001 BTC oftewel 2,57 USD. Voor ETH is het 0.00088 oftewel 1,47 USD. Lijken mij beide niet overdreven dure transacties en de moeite niet waard om moeilijk te doen met XLM en koersrisico te lopen.

Als je een hele hoeveelheid alt's hebt, dan is het misschien even slikken. Zeker op moment dat het kleinere posities zijn. Maar dan lijkt me dit een uitstekend moment om te evalueren of je al die bags nog wel wilt aanhouden.

• Stan
Wiley99 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 18:07:
[...]

Ik zie BUSD nu al een paar keer hier langskomen als "veilig" maar bedenk even dat de B nagenoeg voor Binance staat en dat ze er zelf op termijn ook mee gaan stoppen. Paar weken (maanden? Tijd vliegt) geleden in het nieuws en ook hier besproken.
Je hebt gewoon helemaal gelijk.
Ik wilde posten 'veilig voor even' maar ik heb het aangepast.
Alle stablecoins lijken voor- en nadelen te hebben, en zeker wbt veiligheid, auditing en backing/collateral.
Ik zou zelf, wanneer ik ze niet gebruik voor een snelle transactie op de BNB chain, altijd gaan voor USDC (want ikzelf vind USDT na de talloze negatieve meldingen al niet supersafe).

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Stan schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:47:
[...]

Na eventueel alles om te zetten (traden) naar 1 stablecoin, zoals (kort!) BUSD, die dan via Withdraw Crypto naar een andere wallet/exchange zenden via een goeie, snelle en goedkope chain (AVAX, BEP20 etc). Kost een paar duppies. Indien paranoide, via meerdere chains en in etappes.

Ik ben zojuist, na al een jaar pissed te zijn omtrent alle gezeik met Binance waaronder geen storten en opnemen, overgestapt naar CDC (Crypto.com). Want Malta (EU) en gratis credit card met 1 a 2% cashback, en wat perks (even gratis Spotify/Netflix en airport lounge etc) en 4% op je credcard lockup/stake (in CRO).

Ik zat echter naast Binance al bijna geheel (en tevreden) op OKx, maar ik zie NU NET op hun homepage dat ook die geen diensten meer aan (zullen?) bieden in NL vanwege regelgeving?!
Ik kan nog inloggen, maar moet ik daar nou ook al verkassen? Is Bitvavo aan het lobbyen bij DNB of zo, of wie zit hier te kloten bij die grote jongens om te vertrekken?
Waar zie je dat van OKx? Ik zie zelf niks namelijk?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Stan
sjorremans schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 18:34:
[...]

Waar zie je dat van OKx? Ik zie zelf niks namelijk?
Gewoon op OKx.com (helaas)!

Pop-up:
OKX Exchange products aren’t available in your region
OKX Exchange products aren’t available in Netherlands due to local laws and regulations. You can still sign up / log in, and access OKX Wallet. If you don’t reside in Netherlands, you may continue using OKX Exchange products with a valid government-issued ID.
Pagina: 1 ... 143 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!