[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.712 views

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-12-2025
Gezien Blackrock inmiddels wel meer controle heeft over zaken dan de overheid zelf, zal dit er vast komen in de toekomst. Wel lees ik op meerdere plekken dat het meer wordt weggezet als een Trust dan een ETF, maar wellicht hebben ze dat op papier gewoon zo ingepakt om het er eenvoudiger doorheen te duwen.

Excellence does not require perfection.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

Ryderr schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 05:55:
[...]

Gezien Blackrock inmiddels wel meer controle heeft over zaken dan de overheid zelf, zal dit er vast komen in de toekomst. Wel lees ik op meerdere plekken dat het meer wordt weggezet als een Trust dan een ETF, maar wellicht hebben ze dat op papier gewoon zo ingepakt om het er eenvoudiger doorheen te duwen.
I don't trust them bro

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Ryderr
Vis schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 07:15:
[...]

I don't trust them bro
+100

• BTC100K2021
  • Laatst online: 19-01 11:48

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Gelukszoekr schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:50:
Grappig @anti elppa , tijdens de Satoshi Radio van vandaag waarin Bert ingaat op de speech van ome Powell, wordt ook de conclusie getrokken dat een hoge rente totaal onhoudbaar is op een langere termijn. Misschien een half jaar, maar daarna gaan we weer naar beneden. Helemaal in jouw straatje geloof ik :p
Dat is de consensus van heel Wallstreet momenteel, nog 1 hike en daarna rate cuts vanaf begin 2024.

https://www.cmegroup.com/...es/cme-fedwatch-tool.html (zie onder "probabilities").

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21:25
Chaes schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 22:14:
[...]

Polkadot en Matic? Die stellen al veel meer voor dan NEO, EOS en IOTA. Die worden echt niet snel irrelevant. Solana daarentegen…
Daar heb je toch ook weer een Atom en Arbitrum (ik noem maar iets) tegenover?

Allemaal leuke coins om wat meer sats mee te vergaren als je er op tijd bij was maar meer toch ook niet?

Denk dat er in een volgende bullrun weer een paar nieuwe dikke techs zijn.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Alpina schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 07:55:
[...]

Daar heb je toch ook weer een Atom en Arbitrum (ik noem maar iets) tegenover?

Allemaal leuke coins om wat meer sats mee te vergaren als je er op tijd bij was maar meer toch ook niet?

Denk dat er in een volgende bullrun weer een paar nieuwe dikke techs zijn.
Inderdaad. Er zijn er maar weinig die na één cycle de volgende weer een nieuwe ATH zetten. ETH, DOGE, ADA zijn de uitzonderingen. Zelfs oudgediende LTC is het niet gelukt om in 2021 hoger te eindigen dan in 2017.

Zodra de bull lost komt zullen de "oude" alts natuurlijk wel meebewegen omhoog. Als je GAK op orde is kom je er nog wel zonder kleerscheuren vanaf.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Chaes schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 22:14:
[...]

Polkadot en Matic? Die stellen al veel meer voor dan NEO, EOS en IOTA. Die worden echt niet snel irrelevant. Solana daarentegen…
Polladot en neo same difference imho.

Ook matic en polkadot worden irrelevant en dat kan prima nu al gebeuren. Die hele hype van polkadot en hun veilingen. Hoeveel jaar zijn. We inmiddels verder en wat doen mensen er mee? In de volgende bull zijn ze een meme, net zoals neo Eos en iota.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:51
mannowlahn schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:21:
[...]

Polladot en neo same difference imho.

Ook matic en polkadot worden irrelevant en dat kan prima nu al gebeuren. Die hele hype van polkadot en hun veilingen. Hoeveel jaar zijn. We inmiddels verder en wat doen mensen er mee? In de volgende bull zijn ze een meme, net zoals neo Eos en iota.
Ja, haha.
*kijkt naar hoeveelheid DOT en KSM in portfolio die al lang er uit gebonjourd had moeten zijn.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/sG58s82gxywAAAAC/sweats.gif

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:31

Dit is waarschijnlijk voor DOT, Matic, Atom etc. niet anders

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Ryderr
Ray_ schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:25:
[...]

Ja, haha.
*kijkt naar hoeveelheid DOT en KSM in portfolio die al lang er uit gebonjourd had moeten zijn.

[Afbeelding]
Ah als je DOT GAK beetje rond $5.5 - $6 zit loopt dat wel los, en kun je alsnog nog mooi rendement behalen tijdens de volgende run omhoog. Al doet die maar de helft van zijn vorige ATH, pak je alsnog een easy X3. Ik wil de Rabobank wel mailen of bellen om het te laten bevestigen, maar ik verwacht niet dat zij dergelijke % tjes aan rente geven.

• Ray_
Ryderr schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:39:
[...]

Ah als je DOT GAK beetje rond $5.5 - $6 zit loopt dat wel los, en kun je alsnog nog mooi rendement behalen tijdens de volgende run omhoog. Al doet die maar de helft van zijn vorige ATH, pak je alsnog een easy X3. Ik wil de Rabobank wel mailen of bellen om het te laten bevestigen, maar ik verwacht niet dat zij dergelijke % tjes aan rente geven.
Daar zat 't eerst wel. Maar ik ben in de bull bij iedere aankoop BTC of ETH ook DOT en KSM blijven kopen, om toch wat alts te hebben. GAK is daarmee behoorlijk de lucht in gegaan. Alles direct in staking gezet en ondanks dat het er zo weer uit is gehaald denk je bij iedere daling "och, komt wel weer goed". Dat heb ik bij deze muntjes iets te lang gedacht.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-01 11:11
Vis schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:20:
[...]

Graag gedaan!

Maar even serieus, dit soort berichten zijn net zo misleidend als dat ETF gerucht. Het is gewoon niet boeiend voor de koers. En ik was gewoon serieus met als ze iets verkopen dat er kopers zijn, waardoor het voor die tokens geen effect zal hebben qua prijs o.i.d.
Niet akkoord. Denk dat hier wel trade kansen gaan liggen. Kleine percenten zijn ook percenten.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mensen die DOT te lang hodlen verdienen het ook om rekt te gaan!

UberLurker Departement #GG.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:52
Gelukszoekr schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:35:
[Twitter]
Dit is waarschijnlijk voor DOT, Matic, Atom etc. niet anders
+55554521625665

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• anti elppa
Skrunsies schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:51:
Mensen die DOT te lang hodlen verdienen het ook om rekt te gaan!
nouja 1x een shitcoin hodlen snap ik nog wel, heb die fout ook gemaakt. Maar 2e of 3e keer??? En dan bij de 3e keer ook nog steeds de shitcoin case verdedigen..... 8)7

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Wel mooi al die meningen maar niemand die het echt weet. Het hangt van zoveel factoren af. Ik weet het ook niet. Maar als je puur en alleen kijkt naar partnerships en de adoptie (echte usecases) van een Matic. Dan kan ik het mij niet voorstellen dat deze token niet een nieuwe ATH neer gaat zetten. Zero-knowledge rollups (Arbitrum, Zksync) gaan denk ik hoge ogen gooien in de volgende bull. Polygon gaat daar in mee met zkEVM. Ik denk dat ze daarmee de hype weer aan kunnen krijgen. En even voor de goede orde ik heb zelf geen Matic.

Voor Polkadot is het wel een ander verhaal denk ik. Ik zie deze ook geen nieuwe ATH meer neerzetten. Maar voor nu staat Polkadot niet op het openbare securities lijstje van de SEC. Polkadot zoekt al tijden de samenwerking met de SEC op. Als ze buiten het securties verhaal vallen kan Polkadot ook zomaar weer de wind in de rug krijgen. Plus in Azië is Polkadot populair. Wie weet wat Hong Kong straks gaat doen. Kortom het is vooral gissen. Het blijft wel een feit dat de meeste altcoins in een volgende bull het stokje doorgeven aan de volgende hype. We gaan het meemaken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
zwembroek schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:58:
Wel mooi al die meningen maar niemand die het echt weet. Het hangt van zoveel factoren af. Ik weet het ook niet. Maar als je puur en alleen kijkt naar partnerships en de adoptie (echte usecases) van een Matic. Dan kan ik het mij niet voorstellen dat deze token niet een nieuwe ATH neer gaat zetten. Zero-knowledge rollups (Arbitrum, Zksync) gaan denk ik hoge ogen gooien in de volgende bull. Polygon gaat daar in mee met zkEVM. Ik denk dat ze daarmee de hype weer aan kunnen krijgen. En even voor de goede orde ik heb zelf geen Matic.

Voor Polkadot is het wel een ander verhaal denk ik. Ik zie deze ook geen nieuwe ATH meer neerzetten. Maar voor nu staat Polkadot niet op het openbare securities lijstje van de SEC. Polkadot zoekt al tijden de samenwerking met de SEC op. Als ze buiten het securties verhaal vallen kan Polkadot ook zomaar weer de wind in de rug krijgen. Plus in Azië is Polkadot populair. Wie weet wat Hong Kong straks gaat doen. Kortom het is vooral gissen. Het blijft wel een feit dat de meeste altcoins in een volgende bull het stokje doorgeven aan de volgende hype. We gaan het meemaken.
@Verwijderd gelukkig hoeven we niet zover te zoeken.
Ik ben weer overtuigd, laat m’n onderwaterbags lekker staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KryY3AXrbjcYuanj6lxZsFCqSsA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2fS1ZZ3xNQkcihD1pFm5SKPR.jpg?f=user_large

• Skrunsies
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:56:
[...]

nouja 1x een shitcoin hodlen snap ik nog wel, heb die fout ook gemaakt. Maar 2e of 3e keer??? En dan bij de 3e keer ook nog steeds de shitcoin case verdedigen..... 8)7
Tsja nou ja, eerlijk is eerlijk, je bent een van de mensen die het hier al steeds heeft gezegd..

Dit is dus mijn 1e bear/bull, maar vind het persoonlijk wel jammer. Het is niet zozeer het geld wat ik er door kwijt ben geraakt, maar meer de tech die erachter zit. Snap best dat ik met deze opmerking aangaande tech ed de hele wereld over mij heen krijgen kan. Maar vind het persoonlijk wel jammer als ze in de volgende bull niet mee gaan doen..

Al is het maar 25 dollar, ach wat @zwembroek zegt, we gaan het zien, nog een paar maandjes DCA en zien wel waar het schip strand

• BTC100K2021

BTC100K2021

zwembroek schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:58:

Heb een zakje ARB gekocht, verder 99% BTC. Ik heb niet eens de website bekeken, puur vanwege de volgende factoren:
- nieuw (meer kans op grote gains, geen bagholders uit vorige cycles die sell pressure veroorzaken omdat ze eindelijk weer breakeven staan)
- betrokkenheid VC's (gelijk aan SOL), deze figuren willen ook winst en hebben de wil en de middelen om dit te realiseren.
- top 10 handelsvolume

GAK nu van rond de € 0,90 denk ik. Ieder dipje koop ik bij tot een vooraf bepaald maximum.

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:10:
[...]

Heb een zakje ARB gekocht, verder 99% BTC. Ik heb niet eens de website bekeken, puur vanwege de volgende factoren:
- nieuw (meer kans op grote gains, geen bagholders uit vorige cycles die sell pressure veroorzaken omdat ze eindelijk weer breakeven staan)
- betrokkenheid VC's (gelijk aan SOL), deze figuren willen ook winst en hebben de wil en de middelen om dit te realiseren.
- top 10 handelsvolume

GAK nu van rond de € 0,90 denk ik. Ieder dipje koop ik bij tot een vooraf bepaald maximum.
Arbitrum gaat het vast goed doen in de volgende bull. Met name door de redenen die jij aanhaalt. Waar ik persoonlijk een beetje sceptisch naar kijk is het volgende.
Circulating Supply 1,275,000,000.00 - Max Supply 10,000,000,000.00
Initial token allocation & airdrop distribution
Percentage of initial supply Number of tokens Allocated to
42.78% 4.278 billion Arbitrum DAO treasury
26.94% 2.694 billion Offchain Labs Team and Future Team + Advisors
17.53% 1.753 billion Offchain Labs investors
11.62% 1.162 Billion Users of the Arbitrum platform (via airdrop to user wallet addresses)
1.13% 113 million DAOs building apps on Arbitrum (via airdrop to DAO treasury addresses)

$ARB Initial Distribution
DAO Treasury: 42.78%
Team and future team: 26.94%
Investors: 17.53%
Individual Wallets: 11.62%
DAOs in Arbitrum System: 1.13%

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21:25
Skrunsies schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:09:
[...]

Tsja nou ja, eerlijk is eerlijk, je bent een van de mensen die het hier al steeds heeft gezegd..

Dit is dus mijn 1e bear/bull, maar vind het persoonlijk wel jammer. Het is niet zozeer het geld wat ik er door kwijt ben geraakt, maar meer de tech die erachter zit. Snap best dat ik met deze opmerking aangaande tech ed de hele wereld over mij heen krijgen kan. Maar vind het persoonlijk wel jammer als ze in de volgende bull niet mee gaan doen..

Al is het maar 25 dollar, ach wat @zwembroek zegt, we gaan het zien, nog een paar maandjes DCA en zien wel waar het schip strand
DOT zal ook zeker en vast wel omhoog gaan met de rest hoor. En zoals hier aangegeven een x3 krijg je bij de bank ook niet.

• Skrunsies
  • Niet online
Alpina schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:28:
[...]

DOT zal ook zeker en vast wel omhoog gaan met de rest hoor. En zoals hier aangegeven een x3 krijg je bij de bank ook niet.
Moet ie niet eerst nog een x8 naar beneden gaan :X

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-01 08:07

MicroWhale

The problem is choice

Kunnen we gewoon weer met zijn allen dingen als "moon" gaan roepen en random shitcoins kopen omdat we FOMO hebben?

Ik vind dat dit geneuzel over beren en sideways patronen nu wel lang genoeg geduurd heeft.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• zwembroek
MicroWhale schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:37:
Kunnen we gewoon weer met zijn allen dingen als "moon" gaan roepen en random shitcoins kopen omdat we FOMO hebben?

Ik vind dat dit geneuzel over beren en sideways patronen nu wel lang genoeg geduurd heeft.
Ik blijf nog even op mijn handen zitten omdat ik mezelf aan het plan wil houden maar ik kan niet ontkennen dat ik enorme FOMO heb voor Bitcoin. Geen Bitcoin kopen op 16k staat weer op mijn crypto blunder lijst. Laat geen Bitcoin kopen op 24k daar niet op komen aub...

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

knakworst

Get more sats!

Gewoon bitcoin dca-en en eraan vasthouden. Maak je ook geen "fouten".

• Gelukszoekr

Dit inderdaad. Ondanks dat ik crypto niet snel zat ben zou ik graag wel weer wat meer actie willen zien. Ik kan wel wat afleiding gebruiken

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:12:
[...]

Dit inderdaad. Ondanks dat ik crypto niet snel zat ben zou ik graag wel weer wat meer actie willen zien. Ik kan wel wat afleiding gebruiken
Afleiding?

Oh, heb nog wel wat O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hK-83kMA7r9Kz9ProoXkuuq50f0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/U2tkaIiMSY20nRwftwvGqzpy.gif?f=user_large

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19-01 15:20
zwembroek schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:49:
[...]

Ik blijf nog even op mijn handen zitten omdat ik mezelf aan het plan wil houden maar ik kan niet ontkennen dat ik enorme FOMO heb voor Bitcoin. Geen Bitcoin kopen op 16k staat weer op mijn crypto blunder lijst. Laat geen Bitcoin kopen op 24k daar niet op komen aub...
Ik heb al een order fill deze week op sub 25k. Of wil je precies die 24k?

Deze stond er echt al maanden (jaren in cryptoterms).

• zwembroek
Masstje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:18:
[...]

Ik heb al een order fill deze week op sub 25k. Of wil je precies die 24k?

Deze stond er echt al maanden (jaren in cryptoterms).
Ik gok op het Ben Cowen scenario. Sub 20k.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:22

MOON!!!!1

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41
Skrunsies schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:18:
[...]

Afleiding?

Oh, heb nog wel wat O-)

[Afbeelding]
thx! dit had ik nodig 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qC9PVXf492EgCb5X16zFTxGKk4I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hs5uM5FtA80RXMsTxLkh4T0Q.gif?f=user_large

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

knakworst

Get more sats!

podcast luistertip: Spellcaster: The Fall of Sam Bankman-Fried

https://fd.nl/financiele-...ndelaar-sam-bankman-fried

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:24
Krijg net een mail van Binance dat Nederlandse gebruikers geen gebruik meer kunnen maken van Binance?

"This unfortunately means that effective from July 17th, 2023 , Dutch resident users will only be able to withdraw assets from the Binance platform. Purchases, trades and deposits will no longer be possible and open positions for several Binance products will be closed progressively . Binance encourages users to take appropriate action by withdrawing assets from their Binance accounts. "

Ook earn vervalt per juli?

• JW04
  • Laatst online: 19-01 10:25
PHPResource schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:44:
Krijg net een mail van Binance dat Nederlandse gebruikers geen gebruik meer kunnen maken van Binance?

"This unfortunately means that effective from July 17th, 2023 , Dutch resident users will only be able to withdraw assets from the Binance platform. Purchases, trades and deposits will no longer be possible and open positions for several Binance products will be closed progressively . Binance encourages users to take appropriate action by withdrawing assets from their Binance accounts. "

Yes, alle producten stoppen.

• Gelukszoekr
Oh bijzonder. Dat wist ik niet. Ik heb die mail ook (nog) niet gehad

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:19

tomtom901

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:18:
[...]

Afleiding?

Oh, heb nog wel wat O-)

[Afbeelding]
F*ck die shitcoins, meer van dit graag :9

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025

Is dit geen scam mail?!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:09

Darrell

Fiat moonboy

Bijzonder, hier ook niets gehoord.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb het ook ontvangen, volgens mij helemaal legit. Gelukkig doe ik niets (meer) op Binance.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• PHPResource
  • Laatst online: 16:24
Wat kut dit zeg.
Conclusie:
Je kunt niet meer depositen, traden of earnen.
Bestaande earns worden gesloten na hun periode. Withdrawals blijven beschikbaar

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:24

Fixer

FP ProMod
Klopt wel hoor, heb de mail ook gehad.

https://www.coindesk.com/...iling-to-acquire-license/

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-01 21:15
Ik kreeg ook de Binance mail, die zag ik even niet aankomen. Dat wordt dus withdrawen helaas

• roflexx
Hmmm waar kan ik mijn ASTR dan onderbrengen?

• anandus
  • Niet online
roflexx schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:50:
Hmmm waar kan ik mijn ASTR dan onderbrengen?
Kucoin?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:32
Gvd, dat is wel balen @ binance. Heb de mail ook gehad op een uniek email adres...

• roflexx
Heb daar een account maar vind het geen fijne exchange.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:57

Wom

Mail ook ontvangen hier. Benieuwd of er nog gaan volgen eerlijk gezegd.

• Ebakker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-01 15:25
Heerlijk nieuws van Binance ontvangen….mopper de mopper scheld vloek tier……maar goed was al begonnen spullenboel te verhuizen

• anti elppa
niets gehad

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

De grote vraag… waar moet ik met al die shitcoins heen nu?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• resusaapje
  • Laatst online: 16:33

resusaapje

h less

Heb de mail ook net binnen. jammer. Imo de gebruiksvriendelijkste exchange :|

Wat nu? Weer het KYC traject van Kraken door? Toch maar naar Kucoin? Meer doen met OKX?
Daar gaat mijn vrije weekend...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Ook nog niets gehad. Wel vervelend, met name vanwege de DOT auctions waarvoor nog het nodige gelocked staat op Binance..

• Gelukszoekr
Ja kan via CMC of Coingecko makkelijk opzoeken welke ander shitcoin casino nog meer jouw zooi aanbied, en waar je ze dus naar toe kan verhuizen

• Nopheros
Coldcat schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:53:
De grote vraag… waar moet ik met al die shitcoins heen nu?
Denk dat ik een combinatie van Kraken en Kucoin ga gebruiken. Kucoin gebruik ik al voor PLU en kraken is op zich een fijne exchange met goede support.

Zal de lage fees van Binance wel gaan missen :(

• Vis

Vis

Damn.. hier gaat mijn favo withdrawal exchange dan, altijd easy adressen invoeren om muntjes te withdrawen zonder daar print screens voor te moeten maken (Bitvavo)

GVD wel balen dit hoor..

Maar dan zal ik Kraken wel gebruiken, doen die lastig met withdrawal adressen?

[ Voor 17% gewijzigd door Vis op 16-06-2023 10:55 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:09

Darrell

Fiat moonboy

Zucht...

• resusaapje

resusaapje

h less

Vis schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:55:
Damn.. hier gaat mijn favo withdrawal exchange dan, altijd easy adressen invoeren om muntjes te withdrawen zonder daar print screens voor te moeten maken (Bitvavo)

GVD wel balen dit hoor..

Maar dan zal ik Kraken wel gebruiken, doen die lastig met withdrawal adressen?
Screen prints? Boffert! Ik moest een hele film opnemen 8)7

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Eerste gedachte: verhuizen!

Zal dit voor de hele EU gelden?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-01 14:49
Volgens mij zit iedereen na de mail op Binance, kom maar niet in de app nu. Had nog best wel wat op de earn staan, dan maar erna wegahlen alles. Wel jammer, zat altijd op Binance en Kraken, mindere mate Kucoin. Nu dus die kant op verhuizen

[ Voor 24% gewijzigd door Musta op 16-06-2023 10:57 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• anandus
  • Niet online
Even ter info uit de mail:
Which positions need to be reduced and closed before and on July 17th, 2023?
July 12th, 2023:

Binance Loans: All outstanding positions in Binance Loans will be automatically liquidated on July 12th 2023. A 2% loan liquidation fee applies. We recommend that you kindly repay your loans, if any, before July 11th 2023 23:59 (UTC+0) to avoid liquidation fees and potential losses due to loan liquidations.

Binance EARN: New subscriptions will no longer be available. This includes: Simple Earn, BNB Vault, Defi Staking, ETH Staking, DOT slot auction, Binance Pool, Cloud Mining, Liquid Swap, Auto-Invest.

July 17th, 2023:

Crypto deposits will be unavailable. Avoid sending crypto to previously saved addresses.
All trading products will be unavailable. This includes: Spot, Convert, Binance NFT.
Binance EARN positions will be closed. This includes: Flexible Simple Earn, BNB Vault, Flexible Defi staking, Binance Pool, Liquid Swap, and Auto-Invest.
Binance Finance products will be unavailable. This includes: Binance Card and Pay.

Please pay attention to the following exceptions:

Crypto withdrawals remain available after July 17, 2023
EUR to USDT Convert Market Order remain available to allow for crypto withdrawals
ETH Staking: please redeem ETH Staking before September 14th, 2023, no ETH Staking rewards will accrue and be distributed thereafter.
Existing Locked Simple Earn, Fixed-term DeFi-Staking Products, DOT Slot Auction, and Cloud Mining: The digital assets you used to subscribe will be returned to your spot wallet, together with any remaining accrued rewards, at the end of their respective subscription terms as usual. No new subscriptions are available.
This email is directed to Dutch residents. Please make sure to update your residency if you have received this email while not residing in the Netherlands.

• Ryderr
Releash the KRAKEN

• Vis

Vis

resusaapje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:56:
[...]

Screen prints? Boffert! Ik moest een hele film opnemen 8)7
Ja nou dat dus!

• Nopheros
Coldcat schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:56:
Eerste gedachte: verhuizen!

Zal dit voor de hele EU gelden?
Nee. Zoals de mail aangeeft zijn ze al een hele tijd bezig om een registratie te krijgen bij DNB, blijkbaar gaat dat niet meer op korte termijn lukken en zonder licentie mag Binance in principe geen crypto services leveren aan Nederlanders.

Dat is ook de reden dat SEPA al tijden niet meer werkt, alleen voor Nederlanders zover ik weet.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Je hebt anders nog ByBit of OKx, vooral de laatste is ook een erg fijne vind ik :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• streamnl
  • Niet online
Oke, de "Jupiler Vaderdag Giveaway! " checkte ik op internet omdat ik de link niet vertrouwde.
Binance doe ik wel hier ;) .
Kak, maar blij dat ik niet de enige ben die de mail net ontvangen had.

En bedankt voor de tips die ik al voorbij zie komen bij ,"waar nu heen" _/-\o_

Meer dan ik dacht...

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Gezellig, ik zit al bij Bitvavo.

Welkom allemaal!

• roflexx
Als ik nou mijn adres wijzig in binance?

• TalentedMrRiple
  • Laatst online: 01-12-2025
Binance wat maak je me nu?

Waar moet ik heen? En hoe?

Binance Card heb ik veel gebruik van gemaakt, zal dus ook vervallen.

• Prosac
  • Laatst online: 17-01 11:35
Bitcoins e.d. maar naar Bitvavo, shitcoins maar richting aandelen. Eens kijken wat ik nog met de BUSD doe die daar lekker rente stond te trekken na de Waves-klapper.

• JW04
  • Laatst online: 19-01 10:25
roflexx schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:01:
Dan wordt de volgende KYC request een stuk spannender voor jou.

• resusaapje

resusaapje

h less

Ik verwacht geen crypto problemen hierdoor. Behalve met BNB. Toch effe alles omgezet ;)

• anandus
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:00:
Gezellig, ik zit al bij Bitvavo.
Had Bitvavo niet een dingetje dat ze paar honderd miljoen kwijt waren geraakt door dat FTX-debacle? Ik weet niet of ik ze durf te vertrouwen om mijn muntjes te stallen.

Nb. Ik gebruik ze wel vaak als doorvoerhaven vanwege de snelle uitbetaling :P

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

roflexx schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:52:
[...]

Heb daar een account maar vind het geen fijne exchange.
Ik ook, nooit actief gebruikt, vond het niet intuïtief werken ofzo.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• sjorremans
Geen binance kaart meer dus helaas... :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-01 21:15
roflexx schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:01:
Als je dat soort dingen gaat doen, neem je wel heel veel risico om je account gelocked te krijgen. Ik ga Binance helaas maar verlaten

• BTC100K2021

BTC100K2021

anandus schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:02:
[...]
Had Bitvavo niet een dingetje dat ze paar honderd miljoen kwijt waren geraakt door dat FTX-debacle? Ik weet niet of ik ze durf te vertrouwen om mijn muntjes te stallen.

Nb. Ik gebruik ze wel vaak als doorvoerhaven vanwege de snelle uitbetaling :P
Ik gebruik Bitvavo voor een paar shitcoins en als fiat gateway. BTC staat netjes in een eigen wallet.

Voor die functies werkt het prima en is je risico zeer beperkt.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 23:00

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ja ook net die mail gehad. Lekker dan, grootste platform ter wereld en je kan er straks niet meer op handelen. Zo wordt de spoeling aardig dun als je op redelijk gerenommeerde platformen wil traden. Ben benieuwd of ze in de toekomst alsnog die goedkeuring krijgen en dan weer de deuren openen voor NL-klanten.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Binance trekt zich terug uit EU-land, wat is er aan de hand?
https://www.crypto-inside...nd-wat-is-er-aan-de-hand/

• Gelukszoekr
TalentedMrRiple schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:01:
Binance Card heb ik veel gebruik van gemaakt, zal dus ook vervallen.
De Plutus kaart werkt goed. Gratis 3% cashback en 2 perks naar keuze.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FsZCtJvXwAE1en9?format=jpg&name=4096x4096

• TalentedMrRiple
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik trade weinig, vooral HODLEN en staking rewards ophalen. Waar zit je dan het best buiten Binance?

• Gelukszoekr
TalentedMrRiple schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:05:
Ik trade weinig, vooral HODLEN en staking rewards ophalen. Waar zit je dan het best buiten Binance?
Ledger

• Ray_
Ik heb er zelf geen last van, maar je zal maar een zooi BNB hebben staan. Dat moet je nu dus gaan verkopen tegen de huidige prijs.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kak zeg van Binance.

Er zijn een paar opties BitVavo, Kraken of een lending/staking platform zoals Plutus/NEXO.

Iemand bekend met welke in Nederland wel getolereerd/geaccepteerd zijn door 'de autoriteiten'?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 28-11-2025
Ray_ schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:06:
Ik heb er zelf geen last van, maar je zal maar een zooi BNB hebben staan. Dat moet je nu dus gaan verkopen tegen de huidige prijs.
Je kan ze toch gewoon op een HW Wallet hodlen?

• Vis

Vis

Nee hoeft niet. Je kunt ze altijd withdrawen, en bijvoorbeeld een keer verkopen bij Bitvavo als de koers hoger staat.

• Nopheros
MicroWhale schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:07:
Kak zeg van Binance.

Er zijn een paar opties BitVavo, Kraken of een lending/staking platform zoals Plutus/NEXO.

Iemand bekend met welke in Nederland wel getolereerd/geaccepteerd zijn door 'de autoriteiten'?
https://www.dnb.nl/openba...ten/?p=1&l=10&rc=V1dGVEFD

Misschien is dit een goed moment om Finst is uit te proberen? Nieuwe Nederlandse exchange.

Geen idee wat voor pairs ze hebben verder.

[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 16-06-2023 11:10 ]

• Ray_
Vis schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:08:
[...]

Nee hoeft niet. Je kunt ze altijd withdrawen, en bijvoorbeeld een keer verkopen bij Bitvavo als de koers hoger staat.
Oh, excuus. Ik wist niet dat dat bij Bitvavo ook kon. Dacht dat Binance als enige hun eigen muntje kon traden.

• CHRlS
  • Laatst online: 04-01 08:39
Gelukkig mijn BNB van de week al omgezet naar ETH in alle rumoer. Maar wel fuckt up dat we in NL worden afgesloten van de grootste exchange..

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Dit dus ja, kansloos. Je hebt niks aan bnb als je niet op dat platform zit.

Ook mag je al je locked stakings gaan unlocken met alle nadelen van dien.

Want ga je al die coins dadelijk withdrawen kost je dat mega veel fees, je kan dadelijk namelijk niet meer traden naar een goedkope coin om te verzenden zoals xlm en trx…

• BTC100K2021

BTC100K2021

Vis schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:08:
[...]

Tenzij NL de eerste is en vele andere EU-landen volgen. Dan zal BNB verder dalen, in de VS is Binance ook niet populair bij de regelgevers.

• zwembroek
Inderdaad gebruik gewoon een hardware wallet! En Kraken is een zeer fijne exchange wat betreft veiligheid en onramp fiat storten en opnemen. Ik gebruik het alleen maar.

• anti elppa
nog steeds niets ontvangen, maar boeit me verder ook geen flikker. Jongens dit moet je als positief zien. Zitten hier nogal wat shitcoin verslaafden, dit is de beste methode om af te kicken, het probleem word nu bij de bron aangepakt!!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

CHRlS schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:09:
Gelukkig mijn BNB van de week al omgezet naar ETH in alle rumoer. Maar wel fuckt up dat we in NL worden afgesloten van de grootste exchange..
Eerst Cyprus, toen Canada, nu Nederland, nog meer?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:20
Knip, doe maar niet

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 16-06-2023 21:14 ]

• sjorremans
Verbaast me niks dat Nederland net zo triest en kansloos is als Amerika op dat gebied.. op alle gebieden eigenlijk :+

Braaf doen en na doen wat het oohhh zoooo grote (en nu nog) machtige westen doet..

• BTC100K2021

BTC100K2021

Ik kan jullie gerust stellen. Ik zit al 2 jaar niet meer bij Binance en ik slaap nog steeds prima.

Minder toegang tot loterijen, earning, staking geeft zelfs meer rust.

Minder FOMO, minder het gevoel alles in de gaten te moeten houden om niks te missen.

Terug naar de basis. BTC.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Zou dit wat zijn :
https://finst.com/nl

Als we nou allemaal elkaar effe doen , 100 EUR Gratis Stink Fiat :
https://finst.com/nl/rewards

Zie trouwens wel dat dit de perfecte henk en Ingrid spot is :
https://finst.com/nl/bundles

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Nopheros schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:09:
[...]

https://www.dnb.nl/openba...ten/?p=1&l=10&rc=V1dGVEFD

Misschien is dit een goed moment om Finst is uit te proberen? Nieuwe Nederlandse exchange.

Geen idee wat voor pairs ze hebben verder.
Ik gebruik het alleen maar om naartoe te sturen en te verkopen (BTC en ETH), dus veel hoeft t niet te kunnen voor mij. :)

Pagina: 1 ... 140 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!