Excellence does not require perfection.
I don't trust them broRyderr schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 05:55:
[...]
Gezien Blackrock inmiddels wel meer controle heeft over zaken dan de overheid zelf, zal dit er vast komen in de toekomst. Wel lees ik op meerdere plekken dat het meer wordt weggezet als een Trust dan een ETF, maar wellicht hebben ze dat op papier gewoon zo ingepakt om het er eenvoudiger doorheen te duwen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
+100
Dat is de consensus van heel Wallstreet momenteel, nog 1 hike en daarna rate cuts vanaf begin 2024.Gelukszoekr schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:50:
Grappig @anti elppa , tijdens de Satoshi Radio van vandaag waarin Bert ingaat op de speech van ome Powell, wordt ook de conclusie getrokken dat een hoge rente totaal onhoudbaar is op een langere termijn. Misschien een half jaar, maar daarna gaan we weer naar beneden. Helemaal in jouw straatje geloof ik
https://www.cmegroup.com/...es/cme-fedwatch-tool.html (zie onder "probabilities").
Daar heb je toch ook weer een Atom en Arbitrum (ik noem maar iets) tegenover?Chaes schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 22:14:
[...]
Polkadot en Matic? Die stellen al veel meer voor dan NEO, EOS en IOTA. Die worden echt niet snel irrelevant. Solana daarentegen…
Allemaal leuke coins om wat meer sats mee te vergaren als je er op tijd bij was maar meer toch ook niet?
Denk dat er in een volgende bullrun weer een paar nieuwe dikke techs zijn.
Inderdaad. Er zijn er maar weinig die na één cycle de volgende weer een nieuwe ATH zetten. ETH, DOGE, ADA zijn de uitzonderingen. Zelfs oudgediende LTC is het niet gelukt om in 2021 hoger te eindigen dan in 2017.Alpina schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 07:55:
[...]
Daar heb je toch ook weer een Atom en Arbitrum (ik noem maar iets) tegenover?
Allemaal leuke coins om wat meer sats mee te vergaren als je er op tijd bij was maar meer toch ook niet?
Denk dat er in een volgende bullrun weer een paar nieuwe dikke techs zijn.
Zodra de bull lost komt zullen de "oude" alts natuurlijk wel meebewegen omhoog. Als je GAK op orde is kom je er nog wel zonder kleerscheuren vanaf.
Your move, @GaryGensler.
— Patrick McHenry (@PatrickMcHenry) 15 juni 2023
The @SECGov must not pick winners and losers based on inconsistent factors. I'll be watching this closely. https://t.co/iKPiQgPwQU
Polladot en neo same difference imho.Chaes schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 22:14:
[...]
Polkadot en Matic? Die stellen al veel meer voor dan NEO, EOS en IOTA. Die worden echt niet snel irrelevant. Solana daarentegen…
Ook matic en polkadot worden irrelevant en dat kan prima nu al gebeuren. Die hele hype van polkadot en hun veilingen. Hoeveel jaar zijn. We inmiddels verder en wat doen mensen er mee? In de volgende bull zijn ze een meme, net zoals neo Eos en iota.
Ja, haha.mannowlahn schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:21:
[...]
Polladot en neo same difference imho.
Ook matic en polkadot worden irrelevant en dat kan prima nu al gebeuren. Die hele hype van polkadot en hun veilingen. Hoeveel jaar zijn. We inmiddels verder en wat doen mensen er mee? In de volgende bull zijn ze een meme, net zoals neo Eos en iota.
*kijkt naar hoeveelheid DOT en KSM in portfolio die al lang er uit gebonjourd had moeten zijn.
Literally 3 sh*tcoins out of 20000 have ever had a new ATH in BTC terms three or more years after the first ATH.
— Cory Klippsten 🦢 #Bitcoin is for everyone (@coryklippsten) 23 juni 2022
Ripple in '17, and Doge and BNB in '21. And none of those three will ever see a new ATH in BTC terms.
You can trade sh*tcoins, but it's dumb to hold them.
Dit is waarschijnlijk voor DOT, Matic, Atom etc. niet anders
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ah als je DOT GAK beetje rond $5.5 - $6 zit loopt dat wel los, en kun je alsnog nog mooi rendement behalen tijdens de volgende run omhoog. Al doet die maar de helft van zijn vorige ATH, pak je alsnog een easy X3. Ik wil de Rabobank wel mailen of bellen om het te laten bevestigen, maar ik verwacht niet dat zij dergelijke % tjes aan rente geven.Ray_ schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:25:
[...]
Ja, haha.
*kijkt naar hoeveelheid DOT en KSM in portfolio die al lang er uit gebonjourd had moeten zijn.
[Afbeelding]
Daar zat 't eerst wel. Maar ik ben in de bull bij iedere aankoop BTC of ETH ook DOT en KSM blijven kopen, om toch wat alts te hebben. GAK is daarmee behoorlijk de lucht in gegaan. Alles direct in staking gezet en ondanks dat het er zo weer uit is gehaald denk je bij iedere daling "och, komt wel weer goed". Dat heb ik bij deze muntjes iets te lang gedacht.Ryderr schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:39:
[...]
Ah als je DOT GAK beetje rond $5.5 - $6 zit loopt dat wel los, en kun je alsnog nog mooi rendement behalen tijdens de volgende run omhoog. Al doet die maar de helft van zijn vorige ATH, pak je alsnog een easy X3. Ik wil de Rabobank wel mailen of bellen om het te laten bevestigen, maar ik verwacht niet dat zij dergelijke % tjes aan rente geven.
Niet akkoord. Denk dat hier wel trade kansen gaan liggen. Kleine percenten zijn ook percenten.Vis schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:20:
[...]
Graag gedaan!
Maar even serieus, dit soort berichten zijn net zo misleidend als dat ETF gerucht. Het is gewoon niet boeiend voor de koers. En ik was gewoon serieus met als ze iets verkopen dat er kopers zijn, waardoor het voor die tokens geen effect zal hebben qua prijs o.i.d.
+55554521625665Gelukszoekr schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:35:
[Twitter]
Dit is waarschijnlijk voor DOT, Matic, Atom etc. niet anders
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nouja 1x een shitcoin hodlen snap ik nog wel, heb die fout ook gemaakt. Maar 2e of 3e keer??? En dan bij de 3e keer ook nog steeds de shitcoin case verdedigen.....Skrunsies schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:51:
Mensen die DOT te lang hodlen verdienen het ook om rekt te gaan!
Voor Polkadot is het wel een ander verhaal denk ik. Ik zie deze ook geen nieuwe ATH meer neerzetten. Maar voor nu staat Polkadot niet op het openbare securities lijstje van de SEC. Polkadot zoekt al tijden de samenwerking met de SEC op. Als ze buiten het securties verhaal vallen kan Polkadot ook zomaar weer de wind in de rug krijgen. Plus in Azië is Polkadot populair. Wie weet wat Hong Kong straks gaat doen. Kortom het is vooral gissen. Het blijft wel een feit dat de meeste altcoins in een volgende bull het stokje doorgeven aan de volgende hype. We gaan het meemaken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
@Verwijderd gelukkig hoeven we niet zover te zoeken.zwembroek schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:58:
Wel mooi al die meningen maar niemand die het echt weet. Het hangt van zoveel factoren af. Ik weet het ook niet. Maar als je puur en alleen kijkt naar partnerships en de adoptie (echte usecases) van een Matic. Dan kan ik het mij niet voorstellen dat deze token niet een nieuwe ATH neer gaat zetten. Zero-knowledge rollups (Arbitrum, Zksync) gaan denk ik hoge ogen gooien in de volgende bull. Polygon gaat daar in mee met zkEVM. Ik denk dat ze daarmee de hype weer aan kunnen krijgen. En even voor de goede orde ik heb zelf geen Matic.
Voor Polkadot is het wel een ander verhaal denk ik. Ik zie deze ook geen nieuwe ATH meer neerzetten. Maar voor nu staat Polkadot niet op het openbare securities lijstje van de SEC. Polkadot zoekt al tijden de samenwerking met de SEC op. Als ze buiten het securties verhaal vallen kan Polkadot ook zomaar weer de wind in de rug krijgen. Plus in Azië is Polkadot populair. Wie weet wat Hong Kong straks gaat doen. Kortom het is vooral gissen. Het blijft wel een feit dat de meeste altcoins in een volgende bull het stokje doorgeven aan de volgende hype. We gaan het meemaken.
Ik ben weer overtuigd, laat m’n onderwaterbags lekker staan.
Tsja nou ja, eerlijk is eerlijk, je bent een van de mensen die het hier al steeds heeft gezegd..anti elppa schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:56:
[...]
nouja 1x een shitcoin hodlen snap ik nog wel, heb die fout ook gemaakt. Maar 2e of 3e keer??? En dan bij de 3e keer ook nog steeds de shitcoin case verdedigen.....
Dit is dus mijn 1e bear/bull, maar vind het persoonlijk wel jammer. Het is niet zozeer het geld wat ik er door kwijt ben geraakt, maar meer de tech die erachter zit. Snap best dat ik met deze opmerking aangaande tech ed de hele wereld over mij heen krijgen kan. Maar vind het persoonlijk wel jammer als ze in de volgende bull niet mee gaan doen..
Al is het maar 25 dollar, ach wat @zwembroek zegt, we gaan het zien, nog een paar maandjes DCA en zien wel waar het schip strand
UberLurker Departement #GG.
Heb een zakje ARB gekocht, verder 99% BTC. Ik heb niet eens de website bekeken, puur vanwege de volgende factoren:zwembroek schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:58:
Wel mooi al die meningen maar niemand die het echt weet. Het hangt van zoveel factoren af. Ik weet het ook niet. Maar als je puur en alleen kijkt naar partnerships en de adoptie (echte usecases) van een Matic. Dan kan ik het mij niet voorstellen dat deze token niet een nieuwe ATH neer gaat zetten. Zero-knowledge rollups (Arbitrum, Zksync) gaan denk ik hoge ogen gooien in de volgende bull. Polygon gaat daar in mee met zkEVM. Ik denk dat ze daarmee de hype weer aan kunnen krijgen. En even voor de goede orde ik heb zelf geen Matic.
- nieuw (meer kans op grote gains, geen bagholders uit vorige cycles die sell pressure veroorzaken omdat ze eindelijk weer breakeven staan)
- betrokkenheid VC's (gelijk aan SOL), deze figuren willen ook winst en hebben de wil en de middelen om dit te realiseren.
- top 10 handelsvolume
GAK nu van rond de € 0,90 denk ik. Ieder dipje koop ik bij tot een vooraf bepaald maximum.
Arbitrum gaat het vast goed doen in de volgende bull. Met name door de redenen die jij aanhaalt. Waar ik persoonlijk een beetje sceptisch naar kijk is het volgende.BTC100K2021 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:10:
[...]
Heb een zakje ARB gekocht, verder 99% BTC. Ik heb niet eens de website bekeken, puur vanwege de volgende factoren:
- nieuw (meer kans op grote gains, geen bagholders uit vorige cycles die sell pressure veroorzaken omdat ze eindelijk weer breakeven staan)
- betrokkenheid VC's (gelijk aan SOL), deze figuren willen ook winst en hebben de wil en de middelen om dit te realiseren.
- top 10 handelsvolume
GAK nu van rond de € 0,90 denk ik. Ieder dipje koop ik bij tot een vooraf bepaald maximum.
Circulating Supply 1,275,000,000.00 - Max Supply 10,000,000,000.00
Initial token allocation & airdrop distribution
Percentage of initial supply Number of tokens Allocated to
42.78% 4.278 billion Arbitrum DAO treasury
26.94% 2.694 billion Offchain Labs Team and Future Team + Advisors
17.53% 1.753 billion Offchain Labs investors
11.62% 1.162 Billion Users of the Arbitrum platform (via airdrop to user wallet addresses)
1.13% 113 million DAOs building apps on Arbitrum (via airdrop to DAO treasury addresses)
$ARB Initial Distribution
DAO Treasury: 42.78%
Team and future team: 26.94%
Investors: 17.53%
Individual Wallets: 11.62%
DAOs in Arbitrum System: 1.13%
DOT zal ook zeker en vast wel omhoog gaan met de rest hoor. En zoals hier aangegeven een x3 krijg je bij de bank ook niet.Skrunsies schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:09:
[...]
Tsja nou ja, eerlijk is eerlijk, je bent een van de mensen die het hier al steeds heeft gezegd..
Dit is dus mijn 1e bear/bull, maar vind het persoonlijk wel jammer. Het is niet zozeer het geld wat ik er door kwijt ben geraakt, maar meer de tech die erachter zit. Snap best dat ik met deze opmerking aangaande tech ed de hele wereld over mij heen krijgen kan. Maar vind het persoonlijk wel jammer als ze in de volgende bull niet mee gaan doen..
Al is het maar 25 dollar, ach wat @zwembroek zegt, we gaan het zien, nog een paar maandjes DCA en zien wel waar het schip strand
Moet ie niet eerst nog een x8 naar beneden gaanAlpina schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:28:
[...]
DOT zal ook zeker en vast wel omhoog gaan met de rest hoor. En zoals hier aangegeven een x3 krijg je bij de bank ook niet.
Ik vind dat dit geneuzel over beren en sideways patronen nu wel lang genoeg geduurd heeft.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik blijf nog even op mijn handen zitten omdat ik mezelf aan het plan wil houden maar ik kan niet ontkennen dat ik enorme FOMO heb voor Bitcoin. Geen Bitcoin kopen op 16k staat weer op mijn crypto blunder lijst. Laat geen Bitcoin kopen op 24k daar niet op komen aub...MicroWhale schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:37:
Kunnen we gewoon weer met zijn allen dingen als "moon" gaan roepen en random shitcoins kopen omdat we FOMO hebben?
Ik vind dat dit geneuzel over beren en sideways patronen nu wel lang genoeg geduurd heeft.
Dit inderdaad. Ondanks dat ik crypto niet snel zat ben zou ik graag wel weer wat meer actie willen zien. Ik kan wel wat afleiding gebruikenMicroWhale schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:37:
Kunnen we gewoon weer met zijn allen dingen als "moon" gaan roepen en random shitcoins kopen omdat we FOMO hebben?
Afleiding?Gelukszoekr schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:12:
[...]
Dit inderdaad. Ondanks dat ik crypto niet snel zat ben zou ik graag wel weer wat meer actie willen zien. Ik kan wel wat afleiding gebruiken
Oh, heb nog wel wat
Ik heb al een order fill deze week op sub 25k. Of wil je precies die 24k?zwembroek schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:49:
[...]
Ik blijf nog even op mijn handen zitten omdat ik mezelf aan het plan wil houden maar ik kan niet ontkennen dat ik enorme FOMO heb voor Bitcoin. Geen Bitcoin kopen op 16k staat weer op mijn crypto blunder lijst. Laat geen Bitcoin kopen op 24k daar niet op komen aub...
Deze stond er echt al maanden (jaren in cryptoterms).
Ik gok op het Ben Cowen scenario. Sub 20k.Masstje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:18:
[...]
Ik heb al een order fill deze week op sub 25k. Of wil je precies die 24k?
Deze stond er echt al maanden (jaren in cryptoterms).
MOON!!!!1MicroWhale schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:37:
thx! dit had ik nodigSkrunsies schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:18:
[...]
Afleiding?
Oh, heb nog wel wat![]()
[Afbeelding]
nothing stops this train
https://fd.nl/financiele-...ndelaar-sam-bankman-fried
"This unfortunately means that effective from July 17th, 2023 , Dutch resident users will only be able to withdraw assets from the Binance platform. Purchases, trades and deposits will no longer be possible and open positions for several Binance products will be closed progressively . Binance encourages users to take appropriate action by withdrawing assets from their Binance accounts. "
Ook earn vervalt per juli?
Yes, alle producten stoppen.PHPResource schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:44:
Krijg net een mail van Binance dat Nederlandse gebruikers geen gebruik meer kunnen maken van Binance?
"This unfortunately means that effective from July 17th, 2023 , Dutch resident users will only be able to withdraw assets from the Binance platform. Purchases, trades and deposits will no longer be possible and open positions for several Binance products will be closed progressively . Binance encourages users to take appropriate action by withdrawing assets from their Binance accounts. "
F*ck die shitcoins, meer van dit graagSkrunsies schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:18:
[...]
Afleiding?
Oh, heb nog wel wat![]()
[Afbeelding]
Is dit geen scam mail?!PHPResource schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:44:
Krijg net een mail van Binance dat Nederlandse gebruikers geen gebruik meer kunnen maken van Binance?
Ik heb het ook ontvangen, volgens mij helemaal legit. Gelukkig doe ik niets (meer) op Binance.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Conclusie:
Je kunt niet meer depositen, traden of earnen.
Bestaande earns worden gesloten na hun periode. Withdrawals blijven beschikbaar
Kucoin?roflexx schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:50:
Hmmm waar kan ik mijn ASTR dan onderbrengen?
Heb daar een account maar vind het geen fijne exchange.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Heb de mail ook net binnen. jammer. Imo de gebruiksvriendelijkste exchangePHPResource schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:44:
Wat nu? Weer het KYC traject van Kraken door? Toch maar naar Kucoin? Meer doen met OKX?
Daar gaat mijn vrije weekend...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Denk dat ik een combinatie van Kraken en Kucoin ga gebruiken. Kucoin gebruik ik al voor PLU en kraken is op zich een fijne exchange met goede support.Coldcat schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:53:
De grote vraag… waar moet ik met al die shitcoins heen nu?
Zal de lage fees van Binance wel gaan missen
GVD wel balen dit hoor..
Maar dan zal ik Kraken wel gebruiken, doen die lastig met withdrawal adressen?
[ Voor 17% gewijzigd door Vis op 16-06-2023 10:55 ]
Screen prints? Boffert! Ik moest een hele film opnemenVis schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:55:
Damn.. hier gaat mijn favo withdrawal exchange dan, altijd easy adressen invoeren om muntjes te withdrawen zonder daar print screens voor te moeten maken (Bitvavo)
GVD wel balen dit hoor..
Maar dan zal ik Kraken wel gebruiken, doen die lastig met withdrawal adressen?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zal dit voor de hele EU gelden?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 24% gewijzigd door Musta op 16-06-2023 10:57 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Which positions need to be reduced and closed before and on July 17th, 2023?
July 12th, 2023:
Binance Loans: All outstanding positions in Binance Loans will be automatically liquidated on July 12th 2023. A 2% loan liquidation fee applies. We recommend that you kindly repay your loans, if any, before July 11th 2023 23:59 (UTC+0) to avoid liquidation fees and potential losses due to loan liquidations.
Binance EARN: New subscriptions will no longer be available. This includes: Simple Earn, BNB Vault, Defi Staking, ETH Staking, DOT slot auction, Binance Pool, Cloud Mining, Liquid Swap, Auto-Invest.
July 17th, 2023:
Crypto deposits will be unavailable. Avoid sending crypto to previously saved addresses.
All trading products will be unavailable. This includes: Spot, Convert, Binance NFT.
Binance EARN positions will be closed. This includes: Flexible Simple Earn, BNB Vault, Flexible Defi staking, Binance Pool, Liquid Swap, and Auto-Invest.
Binance Finance products will be unavailable. This includes: Binance Card and Pay.
Please pay attention to the following exceptions:
Crypto withdrawals remain available after July 17, 2023
EUR to USDT Convert Market Order remain available to allow for crypto withdrawals
ETH Staking: please redeem ETH Staking before September 14th, 2023, no ETH Staking rewards will accrue and be distributed thereafter.
Existing Locked Simple Earn, Fixed-term DeFi-Staking Products, DOT Slot Auction, and Cloud Mining: The digital assets you used to subscribe will be returned to your spot wallet, together with any remaining accrued rewards, at the end of their respective subscription terms as usual. No new subscriptions are available.
This email is directed to Dutch residents. Please make sure to update your residency if you have received this email while not residing in the Netherlands.
Ja nou dat dus!resusaapje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:56:
[...]
Screen prints? Boffert! Ik moest een hele film opnemen
Nee. Zoals de mail aangeeft zijn ze al een hele tijd bezig om een registratie te krijgen bij DNB, blijkbaar gaat dat niet meer op korte termijn lukken en zonder licentie mag Binance in principe geen crypto services leveren aan Nederlanders.Coldcat schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:56:
Eerste gedachte: verhuizen!
Zal dit voor de hele EU gelden?
Dat is ook de reden dat SEPA al tijden niet meer werkt, alleen voor Nederlanders zover ik weet.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Binance doe ik wel hier
Kak, maar blij dat ik niet de enige ben die de mail net ontvangen had.
En bedankt voor de tips die ik al voorbij zie komen bij ,"waar nu heen"
Hier net binnen.anti elppa schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:53:
niets gehad
Welkom allemaal!
Waar moet ik heen? En hoe?
Binance Card heb ik veel gebruik van gemaakt, zal dus ook vervallen.
Dan wordt de volgende KYC request een stuk spannender voor jou.roflexx schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:01:
Als ik nou mijn adres wijzig in binance?
Had Bitvavo niet een dingetje dat ze paar honderd miljoen kwijt waren geraakt door dat FTX-debacle? Ik weet niet of ik ze durf te vertrouwen om mijn muntjes te stallen.BTC100K2021 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:00:
Gezellig, ik zit al bij Bitvavo.
Nb. Ik gebruik ze wel vaak als doorvoerhaven vanwege de snelle uitbetaling
Ik ook, nooit actief gebruikt, vond het niet intuïtief werken ofzo.roflexx schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:52:
[...]
Heb daar een account maar vind het geen fijne exchange.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als je dat soort dingen gaat doen, neem je wel heel veel risico om je account gelocked te krijgen. Ik ga Binance helaas maar verlatenroflexx schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:01:
Als ik nou mijn adres wijzig in binance?
Ik gebruik Bitvavo voor een paar shitcoins en als fiat gateway. BTC staat netjes in een eigen wallet.anandus schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:02:
[...]
Had Bitvavo niet een dingetje dat ze paar honderd miljoen kwijt waren geraakt door dat FTX-debacle? Ik weet niet of ik ze durf te vertrouwen om mijn muntjes te stallen.
Nb. Ik gebruik ze wel vaak als doorvoerhaven vanwege de snelle uitbetaling
Voor die functies werkt het prima en is je risico zeer beperkt.
Ja ook net die mail gehad. Lekker dan, grootste platform ter wereld en je kan er straks niet meer op handelen. Zo wordt de spoeling aardig dun als je op redelijk gerenommeerde platformen wil traden. Ben benieuwd of ze in de toekomst alsnog die goedkeuring krijgen en dan weer de deuren openen voor NL-klanten.PHPResource schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:44:
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
https://www.crypto-inside...nd-wat-is-er-aan-de-hand/Binance trekt zich terug uit EU-land, wat is er aan de hand?
De Plutus kaart werkt goed. Gratis 3% cashback en 2 perks naar keuze.TalentedMrRiple schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:01:
Binance Card heb ik veel gebruik van gemaakt, zal dus ook vervallen.
LedgerTalentedMrRiple schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:05:
Ik trade weinig, vooral HODLEN en staking rewards ophalen. Waar zit je dan het best buiten Binance?
Er zijn een paar opties BitVavo, Kraken of een lending/staking platform zoals Plutus/NEXO.
Iemand bekend met welke in Nederland wel getolereerd/geaccepteerd zijn door 'de autoriteiten'?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Je kan ze toch gewoon op een HW Wallet hodlen?Ray_ schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:06:
Ik heb er zelf geen last van, maar je zal maar een zooi BNB hebben staan. Dat moet je nu dus gaan verkopen tegen de huidige prijs.
Nee hoeft niet. Je kunt ze altijd withdrawen, en bijvoorbeeld een keer verkopen bij Bitvavo als de koers hoger staat.Ray_ schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:06:
Ik heb er zelf geen last van, maar je zal maar een zooi BNB hebben staan. Dat moet je nu dus gaan verkopen tegen de huidige prijs.
https://www.dnb.nl/openba...ten/?p=1&l=10&rc=V1dGVEFDMicroWhale schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:07:
Kak zeg van Binance.
Er zijn een paar opties BitVavo, Kraken of een lending/staking platform zoals Plutus/NEXO.
Iemand bekend met welke in Nederland wel getolereerd/geaccepteerd zijn door 'de autoriteiten'?
Misschien is dit een goed moment om Finst is uit te proberen? Nieuwe Nederlandse exchange.
Geen idee wat voor pairs ze hebben verder.
[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 16-06-2023 11:10 ]
Oh, excuus. Ik wist niet dat dat bij Bitvavo ook kon. Dacht dat Binance als enige hun eigen muntje kon traden.Vis schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:08:
[...]
Nee hoeft niet. Je kunt ze altijd withdrawen, en bijvoorbeeld een keer verkopen bij Bitvavo als de koers hoger staat.
Dit dus ja, kansloos. Je hebt niks aan bnb als je niet op dat platform zit.Ray_ schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:06:
Ook mag je al je locked stakings gaan unlocken met alle nadelen van dien.
Want ga je al die coins dadelijk withdrawen kost je dat mega veel fees, je kan dadelijk namelijk niet meer traden naar een goedkope coin om te verzenden zoals xlm en trx…
Tenzij NL de eerste is en vele andere EU-landen volgen. Dan zal BNB verder dalen, in de VS is Binance ook niet populair bij de regelgevers.Vis schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:08:
[...]
Nee hoeft niet. Je kunt ze altijd withdrawen, en bijvoorbeeld een keer verkopen bij Bitvavo als de koers hoger staat.
Eerst Cyprus, toen Canada, nu Nederland, nog meer?CHRlS schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:09:
Gelukkig mijn BNB van de week al omgezet naar ETH in alle rumoer. Maar wel fuckt up dat we in NL worden afgesloten van de grootste exchange..
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 16-06-2023 21:14 ]
Braaf doen en na doen wat het oohhh zoooo grote (en nu nog) machtige westen doet..
Minder toegang tot loterijen, earning, staking geeft zelfs meer rust.
Minder FOMO, minder het gevoel alles in de gaten te moeten houden om niks te missen.
Terug naar de basis. BTC.
https://finst.com/nl
Als we nou allemaal elkaar effe doen , 100 EUR Gratis Stink Fiat :
https://finst.com/nl/rewards
Zie trouwens wel dat dit de perfecte henk en Ingrid spot is :
https://finst.com/nl/bundles
Ik gebruik het alleen maar om naartoe te sturen en te verkopen (BTC en ETH), dus veel hoeft t niet te kunnen voor mij.Nopheros schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:09:
[...]
https://www.dnb.nl/openba...ten/?p=1&l=10&rc=V1dGVEFD
Misschien is dit een goed moment om Finst is uit te proberen? Nieuwe Nederlandse exchange.
Geen idee wat voor pairs ze hebben verder.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!