[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSYtMUZEhFicVSiJRDpdwf4tHEs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/16I50m9dfRWQdAG9GmhYBb8x.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:46

knakworst

Get more sats!

De beursfutures staan dik lager en de dollar stijgt. Btc daalt. Niets onverwachts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:12
knakworst schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 07:50:
De beursfutures staan dik lager en de dollar stijgt. Btc daalt. Niets onverwachts.
Beurzen up = bitcoin stabiel
Beurzen down = bitcoin down

Ik vind dat geen fijne correlatie O-)

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:30
knakworst schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 07:50:
Idd heel dik lager. Dow, sp en prak wel 0,3% in de min. Diep rood :9B

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Stovirpi schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:05:
[...]

Beurzen up = bitcoin stabiel
Beurzen down = bitcoin down

Ik vind dat geen fijne correlatie O-)
Btc heeft dit jaar amper correlatie. Ja op niets zeggende dagen. Kijk ff bij btc naar de low en waar we nu zijn. En kijk dan nog eens naar dow, sp en nasprak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bitcoin beweegt komende maanden gewoon zijwaarts. Profiteer ervan en doe lekker DCA.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:21
knakworst schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:16:
Bitcoin beweegt komende maanden gewoon zijwaarts. Profiteer ervan en doe lekker DCA.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bOYUvefIkoQ_MhDutnP68kdeTg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2kxtukwxJHm5oBdW6PSMmFjz.png?f=fotoalbum_large

Exactly!

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gratis tip: Wacht met je DCA tot donderdag dipdag. nfa.

Is het dan nog wel DCA :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:12
anti elppa schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:09:
[...]

Btc heeft dit jaar amper correlatie. Ja op niets zeggende dagen. Kijk ff bij btc naar de low en waar we nu zijn. En kijk dan nog eens naar dow, sp en nasprak
Misschien had ik er /s achter moeten zetten. Je hoort overal berichten dat beurzen het geweldig doen en dat BTC op dit moment achter blijft. Mensen willen de push naar 38/40k om de bull te confirmen.

Vandaar de opmerking als reactie op ‘beurzen in het rood’.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Stovirpi schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:35:
[...]

Misschien had ik er /s achter moeten zetten. Je hoort overal berichten dat beurzen het geweldig doen en dat BTC op dit moment achter blijft. Mensen willen de push naar 38/40k om de bull te confirmen.

Vandaar de opmerking als reactie op ‘beurzen in het rood’.
Die push naar 40k komt ook wel. Binnen een maand gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:29
knakworst schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:28:
Gratis tip: Wacht met je DCA tot donderdag dipdag. nfa.

Is het dan nog wel DCA :? ;)
geplande dca, wanneer het dipt ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
anti elppa schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:58:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_vUZebC3s8x6Vaq7g3zkNeYHDLU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iuONwSD9G35AGMPL5R1EvIOg.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37

MicroWhale

The problem is choice

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 17:04:
[...]

Wat nou als je kind een nieuwe Bitboy of Andrew Tate wordt en jouw hypotheek aflost op zijn/haar 22e en je ook nog een Bugatti schenkt voor alle moeite?

Beetje een wantrouwende houding jegens je kroost.
Dan zou ik hem natuurlijk uitfoeteren dat hij/zij een bloedzuiger is en een profiteur ten koste van andere mensen. En zeggen dat ik hem/haar niet zo heb opgevoed. Daarna zou ik de Bugatti verkopen en van de opbrengst gaan rentenieren.

[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 31-05-2023 09:33 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:55
Waarom kom ik altijd zo laat op een feestje?
Als ik nou gewoon BTC voor 0,06$ had gekocht had ik tenminste ook 43 miljoen procent rendement.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ucue5bnTCm1i4zs2mRW7AuvLSi0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BSnU1tNk6tOQZJqukBZmGpAH.jpg?f=user_large

Wen opnieuw 43 miljoen procent rendement?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-10 17:36
Don Guacamole schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 09:46:
Waarom kom ik altijd zo laat op een feestje?
Als ik nou gewoon BTC voor 0,06$ had gekocht had ik tenminste ook 43 miljoen procent rendement.
[Afbeelding]

Wen opnieuw 43 miljoen procent rendement?
Pepe-AI schijnt een goede kandidaat te zijn voor dat soort rendement /s

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zullen we het anders gewoon gaan afdwingen? Gisteren een 3D printertje binnen gekregen en ik ga proberen een stier te printen en die dan een Bronzen look te geven, lekker Bullish. Tegen de tijd dat dat ding af is, staan we wel weer 10% hoger en dan maak ik dat mijn mascotte hier op het bureau :).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C6CjRCZLsjfsVBerRZPafTgMLN8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RDGjEF1PGmkmDYFkxTROeNyg.jpg?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:53

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 10:38:
[...]

Zullen we het anders gewoon gaan afdwingen? Gisteren een 3D printertje binnen gekregen en ik ga proberen een stier te printen en die dan een Bronzen look te geven, lekker Bullish. Tegen de tijd dat dat ding af is, staan we wel weer 10% hoger en dan maak ik dat mijn mascotte hier op het bureau :).

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hMDb-kSSAbGz_G0wvWKsvAFFEAg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yQRlQToqaYm5arCAcWZ5x5Fp.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Don Guacamole schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:14:
[...]

Wisselend, ator en tao heb ik ook, Rio niet, is ook wel echt goeie bagger hoor.
Ach wie weet parkeer ik een bakje rio in m’n pf, past er prima tussen en klinkt wel lekker.
Gisteren rio chart en coin nog eens bekeken idd.
Real estate us (gaat dat niet instorten?) en real estate in de metaverse (cringe)

Meer Ator gekocht, gaat tot nu toe aardig :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
anti elppa schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:58:
[...]

!remindMe in 30 days!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

https://nos.nl/artikel/24...gen-voor-gros-van-klanten

Het zal eens tijden worden. Benieuwd of crypto wel lastige vragen gaat opleveren...

[ Voor 19% gewijzigd door souljah1h op 31-05-2023 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

resusaapje

h less

Domino schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 10:06:
[...]

Pepe-AI schijnt een goede kandidaat te zijn voor dat soort rendement /s
Ik kom nu langs het zoveelste crypto magazine dat het volgende adviseert:
ADA, TRX, PEPE

Let wel, Engelse, Nederlandse en Duitse sites. Je zou bijna denken dat het een internationaal complot is :Y)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

souljah1h schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 11:08:

Het zal eens tijden worden. Benieuwd of crypto wel lastige vragen gaat opleveren...
Daar hebben ze dan wel meer mankracht voor :+

Ik zal het je laten weten.... Heb na inleveren van informatie nooit meer wat vernomen. (y) :')

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mooi afgeketst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s8JJGOkWDy6L27c9g4p33Vs3mng=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cGkgvjobwrax1QuKhhtp7Ksv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
souljah1h schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 11:08:

banken :z
eenmaal geld van de bank en komt niet meer terug d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULXRd9sbLOp3MvmrL0CUxfSsihE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y6bcM31H9dzcvBy04Ka6rIqX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 17:04:
[...]

Wat nou als je kind een nieuwe Bitboy of Andrew Tate wordt en jouw hypotheek aflost op zijn/haar 22e en je ook nog een Bugatti schenkt voor alle moeite?

Beetje een wantrouwende houding jegens je kroost.
Als mijn kind de nieuwe Bitboy of Andrew Tate wordt dan pak ik een touwtje en vind ik het mooi geweest.

De 21e eeuw. Daar waar je bovengemiddeld welvarend compleet verloren bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:08:
[...]

Als mijn kind de nieuwe Bitboy of Andrew Tate wordt dan pak ik een touwtje en vind ik het mooi geweest.

De 21e eeuw. Daar waar je bovengemiddeld welvarend compleet verloren bent.
Eens. Tate wordt van vanalles beschuldigd, en er is een groep die dat verheerlijkt. Dat zegt genoeg.
Bitboy is ook vrij aandachtsziek en wil alleen maar geld.
Als dit de toekomst is komt het niet goed.

Ik ga mezelf maar weer eens vastplakken aan de a12, want dat is tegenwoordig het alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

De vraag is knoop je je kind of jezelf of allebei?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:39:
[...]

De vraag is knoop je je kind of jezelf of allebei?
Alleen mezelf, tenslotte mijn verantwoording geweest het te voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

[...]
Koop je touw wel op tijd...

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/nosafebets.com/wp-content/uploads/2021/02/4wulzh.jpg?fit=685%2C364&ssl=1

edit: @Verwijderd mooi, in dat geval zou ik voor vierendeling door 4 roeiboten vol nerds :P

[ Voor 12% gewijzigd door sh4d0wman op 31-05-2023 12:58 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk bij een zaak die meer dan 200 jaar ervaring heeft in de productie en levering van hoogwaardige touwen voor afmeer- en sleeptoepassingen.

Heb aan alles gedacht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2PEbtXO22eK6jUyz_GxcqM-S28=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0bliTNbAnkPDavoMjp5Rl2ep.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CgWYpcvAc3tSDPiCD-o8JqoXyfo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GTyIQ2rdAFTKPiwrsJfdw62N.gif?f=user_large

;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W1hwnJvywAdBr_T2gzGGhh_MifY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e3Q7XbjiyCAOEnllUOzT4hhE.jpg?f=fotoalbum_large

Bij mij was het 2017, druk bezig met verhuizen en jaar daarvoor geboorte zoon.
:7

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:43:
[Afbeelding]

Pijnlijk deze meme.

Hier tussen 2013-2015 ongeveer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:43:
[Afbeelding]

tja eerst 2012, daarna in 2013 en begin 2014 volle bak mee bezig. Daarna van 2e helft 2014 tot dec 2016 volledig genegeerd en gehodled. Echt ongekend dom. 1 pluspunt was het hoddlen.

bear van 2018 tot 2020 wel vol de aandacht er bij gehouden en stevig DCA gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
Don Guacamole schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:16:
[...]

Eens. Tate wordt van vanalles beschuldigd, en er is een groep die dat verheerlijkt. Dat zegt genoeg.
Bitboy is ook vrij aandachtsziek en wil alleen maar geld.
Als dit de toekomst is komt het niet goed.

Ik ga mezelf maar weer eens vastplakken aan de a12, want dat is tegenwoordig het alternatief.
Als je de tijd hebt, wel vannacht al gaan zitten zodat het kan drogen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DZJSSroC0sl2wZA_oOPpD4bVtDg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BuGZ4Tp6VqyRN1Ys1gY6XKf9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZJuaFHolgCQOCxQIygOjKZVuNyg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kc9LCAQSRyDtyyQZqJqSqqPD.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

Ik mis Polygon in dat rijtje.

Daarover gesproken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BgVvjQYvdr5ZKP94e0DHtuHBbDg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EaPBTIEfC9y7hoFbRqscwWFi.jpg?f=fotoalbum_large

Boelliesj!

[ Voor 39% gewijzigd door resusaapje op 31-05-2023 14:43 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik ben even mijn PF aan het inventariseren, kijken wat ik waar heb staan en ik kan mijn BIFI niet goed weer vinden. Ik heb het ooit eens verplaatst omdat er ergens iets hogere apy was of zo, maar ik heb moeite om de boel terug te traceren (laat staan of als ik het niet weggegooid heb of ergens op een wallet heb staan er nog bij kan).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y83BGI0en_pCC0ARi8_M9pdeoNw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jpawvYehmGOA4t6TcJuhTcsH.png?f=fotoalbum_large

Wat mij met name bevreemd is het 0x00000 adres bij "To". Bestaat dat adres niet of zo?
Iemand enig idee hoe en of ik dit nog verder kan traceren?

En uiteraard: ik heb dit alles heel erg slecht vastgelegd waardoor ik nu niet meer verder kom, ik ben daar heel laks in geweest.

Edit:
uiteindelijk getraceerd naar Arbitrum. Als ik nu op 1Inch mijn Metamask koppel en de Arbitrum chain kies zie ik onderstaand, dus ik heb die BiFi ooit van de ene chain naar de ander gepompt denk ik? Ik zie echter nu alleen dat het ontvangen is maar de balans staat nog vrolijk op 0.. Geen idee hoe dit nou weer kan, er zijn geen uitgaande transacties te zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QtgLzKbgW2Maj1GLjjB-fIjNYhQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VwqZp2OmdSYx9Y8VY4lTdypa.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door YES op 31-05-2023 15:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
YES schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 14:44:
Ik ben even mijn PF aan het inventariseren, kijken wat ik waar heb staan en ik kan mijn BIFI niet goed weer vinden. Ik heb het ooit eens verplaatst omdat er ergens iets hogere apy was of zo, maar ik heb moeite om de boel terug te traceren (laat staan of als ik het niet weggegooid heb of ergens op een wallet heb staan er nog bij kan).

[Afbeelding]

Wat mij met name bevreemd is het 0x00000 adres bij "To". Bestaat dat adres niet of zo?

En uiteraard: ik heb dit alles heel erg slecht vastgelegd waardoor ik nu niet meer verder kom, ik ben daar heel laks in geweest.
Dat rare moment wanneer @Don Guacamole al een meme post voordat dit bericht komt ;)

Ik heb zelf ook geen idee, weet meestal wel waar alles staat. Hopelijk niet al te veel in waarde. Ging al die bifi toen niet naar Beefy?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:11:
[...]

Dat rare moment wanneer @Don Guacamole al een meme post voordat dit bericht komt ;)

Ik heb zelf ook geen idee, weet meestal wel waar alles staat. Hopelijk niet al te veel in waarde. Ging al die bifi toen niet naar Beefy?
Ik heb het alweer terug, ik had in MetaMask het token nog zelf moeten toevoegen dmv contract adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:16

[Afbeelding]

Edit:
uiteindelijk getraceerd naar Arbitrum. Als ik nu op 1Inch mijn Metamask koppel en de Arbitrum chain kies zie ik onderstaand, dus ik heb die BiFi ooit van de ene chain naar de ander gepompt denk ik? Ik zie echter nu alleen dat het ontvangen is maar de balans staat nog vrolijk op 0.. Geen idee hoe dit nou weer kan, er zijn geen uitgaande transacties te zien.
[Afbeelding]
Ik zie je Bifi tokens gewoon in je wallet staan.

Even de Etherscan voor arbitrum gebruiken arbiscan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 14:10
Nou dit viel weer tegen.. -O-

Zoals eerder aangegeven ondersteunt Bitvavo de LUNA 2.0 airdrop. Er is vandaag 0.00 LUNA 2.0 aan je account gecrediteerd.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Khaelos schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:33:
Nou dit viel weer tegen.. -O-

Zoals eerder aangegeven ondersteunt Bitvavo de LUNA 2.0 airdrop. Er is vandaag 0.00 LUNA 2.0 aan je account gecrediteerd.
Wacht maar tot de bull weer aan is, dan wordt die nieuwe Luna weer veel waard!

Maar goed, andere exchanges maken al sinds december over, en meen vorig jaar een eenmalige airdrop.
Direct dumpen die handel. Is overigens echt peanuts hoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:15:
[...]

Ik heb het alweer terug, ik had in MetaMask het token nog zelf moeten toevoegen dmv contract adres.
Noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
YES schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:15:
[...]

Adoption soon...
Nee serieus, Defi is voor de meeste mensen die voor het eerst met crypto te maken krijgen niet te doen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10 00:26
zwembroek schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:10:
[...]
Nee serieus, Defi is voor de meeste mensen die voor het eerst met crypto te maken krijgen niet te doen.
Ik zou zeggen dat iedereen met een IQ boven de 90 dit prima begrijpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik heb het ooit eens verplaatst omdat er ergens iets hogere apy was of zo, maar ik heb moeite om de boel terug te traceren
...
Edit:
uiteindelijk getraceerd naar Arbitrum

Ik zie echter nu alleen dat het ontvangen is maar de balans staat nog vrolijk op 0...
Als je de BIFI effectief ergens staked hebt (wsl op beefy.finance? :P ) dan heb je natuurlijk geen BIFI maar de vault token ;)
edit: spuit11

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

elpee schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:17:
[...]

Ohja?

Hoe verklaar je dan dat ik het totaal niet begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:10:
[...]

Adoption soon...
klopt wel, maar als je het paar keer gedaan hebt is het makkelijk en voelt vertrouwd aan.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Rekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:25:
[...]

klopt wel, maar als je het paar keer gedaan hebt is het makkelijk en voelt vertrouwd aan.
Dat heb ik ergens eerder gehoord...

Volgens mij van mijn voetbal coach toen ik nog in de f-jes speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10 00:26
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:24:
[...]

Ohja?

Hoe verklaar je dan dat ik het totaal niet begrijp?
Wat valt er niet aan te begrijpen dan? Verklaar je nader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

elpee schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:27:
[...]

Wat valt er niet aan te begrijpen dan? Verklaar je nader.
Het was een grap waarmee ik erop doelde dat mijn IQ ver onder de 90 ligt.

Een beetje een realistische grap zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Zitten we nu alweer op die 26K? Waar is 28K gebleven?!
Zo word ik nooit rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Nog een paar uur en dan moooon dankzij hong kong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
CME gap gevuld, nu weer vlammen dus :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:25:
[...]

Dat zei ik vroeger ook tegen een van mijn eerste vriendinnetjes....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:41
roflexx schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:33:
Nog een paar uur en dan moooon dankzij hong kong.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bFbvERoTq6LqTIDOavjw2tnEu8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sKYZm7FXNP0DseD6l4M7o5Mx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 01-10 09:15
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:29:
[...]

Het was een grap waarmee ik erop doelde dat mijn IQ ver onder de 90 ligt.

Een beetje een realistische grap zegmaar.
Gebruik smilies, dat maakt het ook voor de ander leesbaar.
https://letmegooglethat.c...o+everyone+understands+me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Masstje schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:42:
[...]

Gebruik smilies, dat maakt het ook voor de ander leesbaar.
https://letmegooglethat.c...o+everyone+understands+me
Daar had ik helemaal niet aan gedacht :(

Bedankt voor de tip! :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 01-10 09:15
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:43:
[...]

Daar had ik helemaal niet aan gedacht :(

Bedankt voor de tip! :-(
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:22
elpee schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:17:
[...]

Ik heb het niet begrepen...begrijp je wat ik bedoelde... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er met GRT aan de hand? Nog een paar honderd dollar per muntje erbij en ik ben miljonair...

Spannend.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 11:41
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:52:
Wat is er met GRT aan de hand? Nog een paar honderd dollar per muntje erbij en ik ben miljonair...

Spannend.
1 dollahhh in de chineze bullrun , mooon soon , hodl VerwijderdSan , dca in, dca out

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHvgrhKtVO1Mb2St8rmX4PQTYEo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/aKuPcHlgc74xAItBh6KCuHFo.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door Gipsy King op 31-05-2023 17:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Machtig mooi land speciale administratieve regio <3

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

https://coinmarketcap.com...oins-dash-xmr-zec-france/

Slechte zaak imo

Maar ergens wel begrijpelijk met al die Micar reguleringen binnenkort. Exchanges zijn natuurlijk net banken, en privacy coins horen daar niet thuis, want alles moet traceerbaar zijn.

Daarom gaat Litecoin denk ik ook veel tractie krijgen in de toekomst door opt-in Privacy protocol MWEB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VsbWCucvz2SE60qYaPuL2qzeEGQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ytaCUZmlzXifNcvY0aNpMfLG.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
Wijze lessen van ome Benjamin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gdrp6_JSExv4w8DZlL839ydVrdg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A18EPmJbs42ELfZWmT715AeZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4u-uv_tOj-eKOMYaaOexRzT4KgA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DBU2sZeJcZ6Via3aokbotZJq.jpg?f=user_large
*bekijkt mijn portfolio en schaamt zich een beetje.. #rektsoon

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Don Guacamole schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 19:06:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfPpwMtuI4j06_6xR9KY52j_Iak=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iXFOjIAtpqxTeYweKGd418CG.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9GwfqemH22t7Y2KeWrKWARotoj4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cPEdkDTzL4TuL62bBVMgpV6d.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
Nooit een saaie dag in crypto :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pelox
Tis maar saai hier... tijd voor een nieuw gifje voor de dot boys! <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VR3cCSlLZ3V8FA4WpqC5AIlJQKs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4qO2x8fNeFet5XaiZeRuWXVk.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online

[Afbeelding]

Edit:
[Afbeelding]
Kan je met die Tx hash niet gewoon je hoeveelheid tokens zien? :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:11

NeoflexNL

Forever young

Pelox schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:37:

[Afbeelding]
Ja, we zijn er weer d:)b

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:37:

[Afbeelding]
Present!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mRC320FNhug3AxWFPpRTSfV3t34=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CEE3r5TnGLd3eQbOMQBzecvz.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 13:06
Hey china zou toch kopen vandaag? Why no pump?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
keepitfrosty schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 06:19:
Denk dat ze de dump even afwachten en dan kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
keepitfrosty schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 06:19:
Omdat de exchanges vandaag pas zich mogen laten registreren. Dus dat duurt nog wel dagen / weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 13:06
zwembroek schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 07:41:
[...]

Omdat de exchanges vandaag pas zich mogen laten registreren. Dus dat duurt nog wel dagen / weken.
It was a joke ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Wat een kut grap dan... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 05-10 16:39
Ik merk al maanden dat geen grap zo goed is als gewoon ‘s ochtends delta openen en een onverwachte +5-10 procent zien. Dan lach ik pas echt weer . #duurtlang #when30k :9

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Hmm heb daar nog wat funds. Minimaal, maar weg is ook zonde.

Is dit een beetje te vertrouwen of weer stennis schoppen en 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Don Guacamole schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:01:
[...]

Hmm heb daar nog wat funds. Minimaal, maar weg is ook zonde.

Is dit een beetje te vertrouwen of weer stennis schoppen en 4.
Er is wel echt iets aan de hand daar. Maar of het grote gevolgen heeft geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-10 18:04
zwembroek schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:08:
[...]

Er is wel echt iets aan de hand daar. Maar of het grote gevolgen heeft geen idee.
Wel of niet, bij deze berichtgevingen kun je beter op safe gaan gezien het verleden..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
zwembroek schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:08:
[...]

Ok, bedankt iig. Ik heb ze verplaatst. Staat nu alleen wat rommel <1% wat ik nergens anders neer kon zetten.
Overigens was de withdrawal binnen 5 minuten binnen, dus zo groot zijn de problemen nu iig nog niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:29
Multichain (het vroegere Anyswap) was voor mijn gevoel altijd wel een voorloper op het gebied van cross-chain. Tegenwoordig zijn er vast meer van dit soort protocollen, Celr bijvoorbeeld.. toch? :P

Multichain heeft momenteel een probleem. De CEO zou door de Chinezen opgepakt zijn. Doordat hij onbereikbaar is kan het team niet verder en is het genoodzaakt bepaalde services stop te zetten.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/6yC4ybX/Fxg-M0-Lia-IAA6-M-B.jpg

Fundamenteel is dit natuurlijk dramatisch. Maar in crypto hoeft dat lang niet altijd veel te betekenen. De coin heeft een flinke tik op de vingers gehad waardoor ik wel weer geïnteresseerd ben. Niet voor de longterm, maar je zou zomaar een snelle x2 hiermee kunnen maken. Helemaal als die CEO over een paar dagen weer op wordt losgelaten

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 01-06-2023 10:34 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Don Guacamole schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 19:06:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hij liegt niet :+ Snel rijk worden is een illusie waar je maar wat graag in gelooft (in psychologie Survivor Bias).

Een gokje is prima, maar meer dan dat zou het niet moeten zijn.
Het houden van BTC + ETH > 95% van je Crypto PF is een goede remedie om er aan ten prooi te vallen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

twit schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 08:57:
[...]

Ik merk al maanden dat geen grap zo goed is als gewoon ‘s ochtends delta openen en een onverwachte +5-10 procent zien. Dan lach ik pas echt weer . #duurtlang #when30k :9
+5 of - 10? Bij die laatste lach ik ook. Hysterisch, terwijl ik uit het raam hang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 05-10 16:39
resusaapje schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:41:
[...]

+5 of - 10? Bij die laatste lach ik ook. Hysterisch, terwijl ik uit het raam hang
Jij hangt dan iig nog. Ik ben dan al aan het loslaten vrees ik :+

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online

TLDR: BTC toont zwakte, alts tonen zwakte, interesse op de socials neemt af, sterke gelijkenis met juni/juli 2019.

Koopkansen aanstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

*hij was toch gepost*

[ Voor 98% gewijzigd door MicroWhale op 01-06-2023 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:02:
[YouTube: Bitcoin: Dubious Speculation]

TLDR: BTC toont zwakte, alts tonen zwakte, interesse op de socials neemt af, sterke gelijkenis met juni/juli 2019.

Koopkansen aanstaande.
Ging het toen niet tijdelijk up?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Alpina schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:39:
[...]

Ging het toen niet tijdelijk up?
Ja tijdelijk, daarna een langzame daling van ongeveer een jaar (met tussendoor de COVID flash crash) tot het moment dat we echt richting een nieuwe ATH gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Die covid crash is wel een hele fijne Black Swan event geweest.....when next one?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:48:
[...]

Ja tijdelijk, daarna een langzame daling van ongeveer een jaar (met tussendoor de COVID flash crash) tot het moment dat we echt richting een nieuwe ATH gingen.
Kortom: nog een jaar de tijd om rugzakken te vullen om volgend jaar volle bak te moonen met de halving :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:30:
Multichain (het vroegere Anyswap) was voor mijn gevoel altijd wel een voorloper op het gebied van cross-chain. Tegenwoordig zijn er vast meer van dit soort protocollen, Celr bijvoorbeeld.. toch? :P

Multichain heeft momenteel een probleem. De CEO zou door de Chinezen opgepakt zijn. Doordat hij onbereikbaar is kan het team niet verder en is het genoodzaakt bepaalde services stop te zetten.
[Afbeelding]

Fundamenteel is dit natuurlijk dramatisch. Maar in crypto hoeft dat lang niet altijd veel te betekenen. De coin heeft een flinke tik op de vingers gehad waardoor ik wel weer geïnteresseerd ben. Niet voor de longterm, maar je zou zomaar een snelle x2 hiermee kunnen maken. Helemaal als die CEO over een paar dagen weer op wordt losgelaten
Alleen de volgende chains zijn hierdoor getroffen: Kekchain, Public Mint, DynoChain, Redlight Chain, Dexit, Ekta, HPB, Onus, Omax, Findora en Planq. Ik denk dat alle 7 gebruikers van deze chains waarschijnlijk de pineut zijn.

Maar het schijnt dus zo te zijn dat het team niet de server kan bereiken voor het oplossen van de problemen omdat alleen de CEO hier toegang tot heeft haha. Only possible in crypto. Ik vind het daarom een behoorlijk risico om hier je geld in te steken @Gelukszoekr. Maar jij hebt wel vaker het geluk aan je kont hangen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:56:
Die covid crash is wel een hele fijne Black Swan event geweest.....when next one?
Ik zit er ook op te wachten eerlijkgezegd... er werd me verteld dat het deze zomer zou gebeuren, want inflatie/schuldenplafond/loonprijsspiraal/oekraine/rusland/china/etc... alles zou naar de verdoemenis gaan.

Vooralsnog weinig van te zien, business as usual.

Pagina: 1 ... 122 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!