“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hups zo in ETH en BTC gedrukt. Soort van extra DCA ofzo. Ik zal het allemaal wel niet goed begrepen hebben. Maar de fee op BTC naar de Ledger viel reuze mee.
Of heb ik de klok weer eens ergens horen luiden en niet weten waar de dikke klepel hangt
ps: Ook vandaag weer super lieve comments gelezen. Thanks jongens! Doet me erg goed
UberLurker Departement #GG.
Bofferd! En dan astr vergeten. Zo jammer dit...Skrunsies schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:54:
Skrunsies heeft vandaag zijn jaar afrekening van de energie gekregen.
Hups zo in ETH en BTC gedrukt. Soort van extra DCA ofzo. Ik zal het allemaal wel niet goed begrepen hebben.
Hoe gaat het nu met de kleine meid?
[ Voor 5% gewijzigd door resusaapje op 11-05-2023 22:58 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Almost there
Excellence does not require perfection.
Ja zit wel wat te twijfelen om nu alvast een DCA op te starten naast BTC en ETH.. Maar misschien beter even wachten tot begin 2024.resusaapje schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:57:
[...]
Bofferd! En dan astr vergeten. Zo jammer dit...
Hoe gaat het nu met de kleine meid?
Het is mijn doel om dit jaar nog DCA toe te passen op BTC en ETH en dan te stoppen. Dan vind ik het wel mooi geweest ( tenzij BTC en ETH dan veel lager staan

Heb zo’n immens veel respect voor die meid. Die moet dit allemaal maar doorstaan. En ze doet het gewoon. Is wel even anders dan wanneer ik de mannen griep heb

Tuurlijk is het ook een groot ‘voordeel’ dat ze het allemaal niet snapt. Zij zal niet in de stress vliegen om dit. Puur omdat papa zegt dat het allemaal wel goed komt. Dat gelooft ze dan. En is bezig met het weer van morgen.
Ik heb mijn dotjes en glimmertjes wel in staking staan. Echter mijn BTC en ETH niet. Van de ene kant ook wel zonde. Had al even gekeken bij LIDO.Gelukszoekr schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 23:24:
@Skrunsies, en de ETH ook maar gelijk gestaked toch?
Welke zou jij aanraden ?
Denk ook even aan een potentiële Metamask Airdrop. $META komt er aan, dus als een activiteit via MM kan, doe het. Wie weet vang jij de hoofdprijs. Dus swappen, bridgen, kopuh, aggregeren en staken.Skrunsies schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 00:02:
[...]
Ik heb mijn dotjes en glimmertjes wel in staking staan. Echter mijn BTC en ETH niet. Van de ene kant ook wel zonde. Had al even gekeken bij LIDO.
Welke zou jij aanraden ?
Als ze op de ledger staan dan zou ik dat wel doen ja. Toch weer een paar procent per jaar waar je niks voor hoeft te doenSkrunsies schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 00:02:
Ik heb mijn dotjes en glimmertjes wel in staking staan. Echter mijn BTC en ETH niet. Van de ene kant ook wel zonde. Had al even gekeken bij LIDO.
Welke zou jij aanraden ?
Ik had ook eens naar LIDO gekeken, ben alweer vergeten hoe het in elkaar steekt maar volgens mij is dat ook niet onhackbaar met eventueel het verlies van je munten.Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 01:53:
[...]
Als ze op de ledger staan dan zou ik dat wel doen ja. Toch weer een paar procent per jaar waar je niks voor hoeft te doen
Als dat anders is hoor ik het graag
Eventueel ook eens naar rocketpool kijken.elektriekert schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 05:48:
[...]
Ik had ook eens naar LIDO gekeken, ben alweer vergeten hoe het in elkaar steekt maar volgens mij is dat ook niet onhackbaar met eventueel het verlies van je munten.
Als dat anders is hoor ik het graag
Kan ook met ledger, via metamask dan.
Alles met een smartcontract is in theorie hackbaar, dus steeds een risico.
Kortgezegt, ik weet het niet maar zelf zou ik het wel aandurven.
Niet voor Lido gekozen omdat die al zo groot zijn. Maar niet omdat ik het niet vertrouw of zo.
[ Voor 40% gewijzigd door Overgeef Dave op 12-05-2023 07:11 ]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9wyfmuuIYjGh5OQ0I7NJWato.gif?f=user_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Vis op 12-05-2023 07:44 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Worden de rewards nog steeds uitbetaald in stETH? Dat was iets wat mij tegenhield.Vis schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 07:33:
Yes hier ook al een dik jaar mijn ETH via Lido vaststaan, via Ledger Live staken voelt toch wel safe, maar 100% zekerheid heb je nooit. Levert wel wat leuks op qua rendement, ben pas van plan over 5 jaar te unstaken, tenzij ETH voor die tijd al een bepaald prijskaartje heeft gekregen.
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Jep, kun je gewoon 1:1 inwisselen voor echte ethertjes hoor.Miki schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 07:54:
[...]
Worden de rewards nog steeds uitbetaald in stETH? Dat was iets wat mij tegenhield.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
En dieper ook!keepitfrosty schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:06:
Oof 25 dit weekend
Grootste bull trap ooit hé.
Maktub
Lido en Rocketpool zijn beide goede opties. Lido is op dit moment veruit de grootste en loopt ook al het langste mee. Rocketpool is kleiner, maar wel meer gedecentraliseerd. Je hebt er ook de mogelijkheid om je eigen node te draaien vanaf 8 ETH + 2,4 ETH aan RPL tokens. De RPL tokens dienen als een soort onderpand/verzekering in geval van slashing.
Goed om te weten dat bij Lido je stETH balans dagelijks aangroeit en rETH je balans hetzelfde blijft maar je ziet het terug in de koers van rETH.
Via Lido kun je al direct staken met Ledger live en dezelfde integratie komt er bij Rocketpool ook aan.
Lido heeft overigens onlangs een audit op zijn protocol laten doen door 9 (!) verschillende bedrijven. Weinig protocollen die dat doen. Voor de resultaten zie onderstaand Twitter draadje:
A Lido V2 Audit Update:
— Lido (@LidoFinance) 10 mei 2023
Security is a top priority. To this end Lido DAO dedicated significant effort to 9 independent V2 audits.
These audits have uncovered important findings, all of which have been either acknowledged or fixed.
🧵 pic.twitter.com/I5hilRT3qP
Heb mijn ETH bij zowel Rocketpool als Lido staan en daarnaast ook wat vanilla ETH.
Nog steeds top 100 (83) met een mcap van 470 miljoen. Kan nog genoeg lucht uit.Daacuso schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 07:58:
Wen Pepe 0?
Zero.
Weet geen mens. Maar er zullen vast wat nieuwsberichten te vinden of te maken zijn met een oorzaak.WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:22:
Why BTC 📉 ?
Zero.
Oke...Pelox schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:25:
[...]
Weet geen mens. Maar er zullen vast wat nieuwsberichten te vinden of te maken zijn met een oorzaak.
:strip_exif()/f/image/QSZWFUm1j9H3kfnyqyr1c3AW.jpg?f=fotoalbum_large)
En daar is ie al!
:strip_exif()/f/image/8evxRR9j4cJJvzyI2k9oginN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 70% gewijzigd door Pelox op 12-05-2023 08:30 ]
Zero.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Een schuldencrisis in de VS zou toch logischerwijs tot dik rood moeten leiden?Pelox schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:28:
Ik ga zo eerst eens kijken wat Durk Veenstra te vertellen heeft.. die weet het vast.
En daar is ie al!
[Afbeelding]
Klote Amerikanen weer zeg.
Ik maakte zomaar een screenshot.. dit was toevallig in beeld. Volgens Durk gaan we een groene dag zien op de markt.HollovVpo1nt schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:33:
[...]
Een schuldencrisis in de VS zou toch logischerwijs tot dik rood moeten leiden?
Klote Amerikanen weer zeg.
Zero.
heffing op cryptomunten? hoe dan?
iig ik bezit voornamelijk Bitcoin en geen cryptomunten, dus dat scheelt weer
DeFi gaat extreem groot worden
nothing stops this train
Omg die mensen van RTL Z... briljant. Bij de crisis van 2008 gestopt met kijken want ze zaten vol verbazing te vertellen dat ze niet wisten hoe dit had kunnen gebeuren. Dan ben je als analist toch wel afgedaan. Als IT-er wist ik beter hoe het in elkaar zat dan die kennisloze stotteraars daar.Pelox schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:28:
Ik ga zo eerst eens kijken wat Durk Veenstra te vertellen heeft.. die weet het vast.
En daar is ie al!
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wordt tijd voor een #nexit
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Coronaherstelfonds.....als de mensen zich daar nou eens in gingen verdiepen. Wat een beerput is dat zeg.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
https://newsbit.nl/breaki...n-binance-us-te-verlagen/Pelox schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:25:
[...]
Weet geen mens. Maar er zullen vast wat nieuwsberichten te vinden of te maken zijn met een oorzaak.
CZ Pissed, Dump
:strip_exif()/f/image/lsTzGUDm3SZfn01L8xs8JyM9.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij V for Valentine hebben ze dit besproken met Arno Wellens.zwembroek schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:52:
[...]
Coronaherstelfonds.....als de mensen zich daar nou eens in gingen verdiepen. Wat een beerput is dat zeg.
zeker de moeite waard ernaar te kijken/luisteren
nothing stops this train
Blijkt een flare-up te zijn. "Bij ernstige napijn wordt er gesproken over een ‘flare-up’. Een flare-up is zeldzaam en komt bij 1,5-5,5% van de patiënten voor.".
Maar nu wel lekker aan de tramadol. Kijken of dat helpt...
Flare-up you say?Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:59:
Ik heb ook weer geluk, na de wortelkanaalbehandeling van dinsdag zware pijnklachten en alles opgezet.
Blijkt een flare-up te zijn. "Flare-up
Bij ernstige napijn wordt er gesproken over een ‘flare-up’. Een flare-up is zeldzaam en komt bij 1,5-5,5% van de patiënten voor.".
All-in!
Bah bah, hoop echt dat ik daar nooit voor de tandarts moet. Lag van de week al te zweten bij het laten vullen van een gaatje in de stoel bij de tandarts.. Met een wortelkanaal behandeling mogen ze mij wel onder narcose brengen denk ikGelukszoekr schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:59:
Ik heb ook weer geluk, na de wortelkanaalbehandeling van dinsdag zware pijnklachten en alles opgezet.
Blijkt een flare-up te zijn. "Flare-up
Bij ernstige napijn wordt er gesproken over een ‘flare-up’. Een flare-up is zeldzaam en komt bij 1,5-5,5% van de patiënten voor.".
Sterkte
Wat een mazzel! Hopelijk slaat die tramadol snel aan!Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:59:
Blijkt een flare-up te zijn. "Bij ernstige napijn wordt er gesproken over een ‘flare-up’. Een flare-up is zeldzaam en komt bij 1,5-5,5% van de patiënten voor.".
Zero.
Je doet je nickname eer aanGelukszoekr schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:59:
Staatslot kopen!Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:59:
Klinkt erg pijnlijk iig..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Met Ordinals had je meer geluk.Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:59:
:strip_exif()/f/image/cA6JHD8oJ4rPYKoSjF3at0sb.jpg?f=fotoalbum_large)
Inclusief de verbouwing van de campus is Feld €1,2 mln kwijt. Zo'n 70% van die investering komt uit het Europese covidherstelfonds.zwembroek schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:52:
[...]
https://fd.nl/bedrijfslev...eigen-handen-jle3caGFDrTk
Een paar made in China batterijen en zonnepanelen subsidie voor een ondernemer die vliegles geeft met elektrische vliegtuigjes. Zonder netbeheerder te informeren.
Achterlijk, grote batterijen worden al geïnstalleerd zonder dat er subsidie nodig is ten behoeve van het balanceren van het stroomnet. En blijkbaar moeten dus cryptomunten aan meefinancieren.
De behandeling zelf is redelijk gevoelloos. Ze doen dit immers alleen als de zenuw al voor een deel is afgestorven. Dan nog heb ik dit uiteraard wel laten verdoven. De napijn schijnt over het algemeen met een paracetamolletje wel over te zijn. Maar hier liep dat dus even anders.sjorremans schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:01:
[...]
Bah bah, hoop echt dat ik daar nooit voor de tandarts moet. Lag van de week al te zweten bij het laten vullen van een gaatje in de stoel bij de tandarts.. Met een wortelkanaal behandeling mogen ze mij wel onder narcose brengen denk ik![]()
Sterkte
Wat ik net nog wel opmerkelijk vond was de reactie van de apotheek dame. "Nou meneer, ik heb deze, en deze, en deze, en dan nog deze extra sterke voor u. Ik wens u heel veel succes dit weekend hoor!"
Ik heb wel wat ervaring met verdovende middelen, maar deze stond nog niet op m'n lijstje, ik ben benieuwd!Pelox schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:01:
[...]
Wat een mazzel! Hopelijk slaat die tramadol snel aan!
Ja, wat er ook gebeurt, ordi was gewoon een strakke call. Ook op het moment dat ik hier nog een uitgebreide uitleg gaf over de BRC20 tokens had een ieder die instapte nog een 100% winst gemaakt. En los van de gains voelt dat gewoon goed als je gevoel ergens over goed zit. Ook over het uitstappen trouwens, die was ook goed getimedknakworst schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:14:
[...]
Met Ordinals had je meer geluk.
[Afbeelding]
Gets! Bij het woord tandarts vlieg ik al in de stress!Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:59:
Beterschap man!
Tramadol is mooi spul. Bij de juiste dosering ervaar je het leven ineens heel anders.Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:59:
Stack Sats
Thanks! Ondanks dat "enstige kiespijn" naar is, is het altijd maar tijdelijk en staat dit wat mij betreft niet in verhouding met wat jij allemaal meemaakt. Toch, zo zie je maar, iedereen heeft wel eens wat.Skrunsies schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:28:
[...]
Gets! Bij het woord tandarts vlieg ik al in de stress!
Beterschap man!
Mooi! Dan zijn jullie vast voorbereid als ik de komende dagen wat meer dan gebruikelijk rare uitspraken doeStovirpi schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:30:
[...]
Tramadol is mooi spul. Bij de juiste dosering ervaar je het leven ineens heel anders.
Ja en nee, tuurlijk is er geen vergelijking mogelijk, al is het alleen maar dat het je kind betreft..Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:30:
[...]
Thanks! Ondanks dat "enstige kiespijn" naar is, is het altijd maar tijdelijk en staat dit wat mij betreft niet in verhouding met wat jij allemaal meemaakt. Toch, zo zie je maar, iedereen heeft wel eens wat.
Normaal zeg ik altijd, waarom moet zij dit meemaken, had het mij maar gegeven. Maar eerlijk is eerlijk, toen mijn jongste vorige week naar de tandarts moest en een kies moest trekken, was ik toch blij dat ik het niet was

Ik zeg altijd maar zo, wanneer iemand in je naaste omgeving je aangeeft ernstig ziek te zijn oid. Dan is dat verschikkelijk en ga je er mee op bed en van bed, maar zodra je zelf een griep krijgt en op je knietjes voor de wc ligt, ben je daar even niet mee bezig..
En ik denk dat dat goed is, zo hebben we allemaal onze eigen shit.. Zo'n wortelkanaalbehandeling, man alleen de naam al.. Geef mijn stokkie maar aan Vicky dan..
ah kut zeg. Maar tramadol is wel mooi spulGelukszoekr schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:59:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ja alleen na paar weken word het snel minder en stoppen is dan ook ineens niet zo leukStovirpi schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:30:
[...]
Tramadol is mooi spul. Bij de juiste dosering ervaar je het leven ineens heel anders.
Gewoon vervangen door wat zwaarder… middelen zat om het leven door te komenanti elppa schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:37:
[...]
ja alleen na paar weken word het snel minder en stoppen is dan ook ineens niet zo leuk
Loop momenteel met een gebroken rib, had ik blijkbaar toch eigenlijk deze moeten gebruikenStovirpi schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:30:
[...]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Dus ehmm welke darkmarkets zitten jullie allemaal?

[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 12-05-2023 09:49 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ja ik nam op een gegeven moment gewoon wat rum erbij.....had dubbele hernia.....en moest 3 weken wachten op operatieMasstje schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:43:
[...]
Gewoon vervangen door wat zwaarder… middelen zat om het leven door te komen
Net even voor je gekeken. Maar heb eventueel ook nog kilo’s methylphenidate voor je liggen.
Daar een stripje van naar binnen werken. En dan ziet de wereld er veel rooskleuriger uit

:strip_exif()/f/image/sEcVTF3gse5vb2IIrR8tihqP.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet of een psychostimulans helpt tegen pijnklachten, maar ik geloof je direct dat de wereld er een stuk leuker van wordt! Ik heb in het verleden wel morfine gehad, dat vond ik wel erg lekkerSkrunsies schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:54:
@Gelukszoekr..
Net even voor je gekeken. Maar heb eventueel ook nog kilo’s methylphenidate voor je liggen.
Daar een stripje van naar binnen werken. En dan ziet de wereld er veel rooskleuriger uit![]()
[Afbeelding]
psychostimulans zijn gevaarlijk voor als je in crypto zit. Je zou spontaan all-in gaan op de volgende memecoin.
Heb het idee dat een maat van mij vorige week een paar doosjes uit de kast heeft gehaald en in een zware trip zit..Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:58:
[...]
Je zou spontaan all-in gaan op de volgende memecoin.
Kreeg net het volgende bericht van hem

:strip_exif()/f/image/ISj9gBi7Y0ykjOkIhWeCyFrS.jpg?f=fotoalbum_large)
De vraag is wanneer ze het bij Google zelf gaan gebruiken
Will Google ever launch their own cryptocurrency?
It is possible that Google will eventually launch its own cryptocurrency. The company has been exploring the potential of blockchain technology for several years, and it has made a number of investments in related startups. In 2018, Google hired former Coinbase executive Amit Agarwal to lead its blockchain team. And in 2020, the company announced a partnership with Bakkt, a cryptocurrency exchange and payments company.
There are a number of reasons why Google might want to launch its own cryptocurrency. First, it would give the company more control over its own payment system. Currently, Google relies on third-party payment processors like Visa and Mastercard. If Google had its own cryptocurrency, it would be able to process payments more efficiently and at a lower cost.
Second, a Google cryptocurrency could be used to power new services and applications. For example, Google could use its cryptocurrency to create a decentralized advertising platform that would give users more control over their data.
Third, a Google cryptocurrency could help the company to expand into new markets. For example, Google could use its cryptocurrency to make it easier for people in developing countries to access its products and services.
Of course, there are also risks associated with launching a cryptocurrency. For example, there is always the risk that the cryptocurrency could be hacked or lose value. Additionally, governments around the world are still trying to figure out how to regulate cryptocurrencies.
Overall, it is too early to say for sure whether or not Google will launch its own cryptocurrency. However, the company has been making a number of moves in recent years that suggest that it is at least considering the possibility.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
https://coinmarketcap.com/currencies/il-capo-of-crypto/IL CAPO OF CRYPTO
Verder is ie maar Dood : https://twitter.com/CryptoCapo_
[ Voor 27% gewijzigd door Gipsy King op 12-05-2023 12:46 ]
BTC down; iedereen snel rijst en droge pasta inslaan cuz it's all coming to an end.Pelox schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 11:39:
Btc down.. Tweakers down..
Heb de luchtbuks alvast geladen en verschillenden bijltjes achter elke deur in huis aan de muur gehangen. Bring it on FIAT, I am waiting
Ik heb even wat DYOR gedaan. De Europese Unie wil zelfstandig ook geld binnenharken. Dat betekent wel dat er geen box 3 belasting meer is. Het is niet En-En, maar in EU verband, met als motivatie dat crypto geen grenzen kent.
Tax on cryptocurrencies
17. Suggests the introduction of a European tax on crypto-assets, whose revenues would
flow into the European budget as a new own resource; points out that the global market
in crypto-assets has been growing rapidly (albeit unstably) since the 2008 crisis, with
capitalisation reaching up to EUR 2 trillion in May 2021; notes that crypto-assets are
progressively considered as a genuine means of payment and part of investment
strategies; underlines that regulating and taxing crypto-assets at EU level is more
efficient than at national level given their high mobility and cross-border dimension;
stresses, in this regard, that a European tax on crypto-assets would foster the emergence
of a harmonised tax framework for crypto-assets, be more consistent with the crossborder nature of the crypto-assets market, and encourage the adoption of tax standards
at the global level;
https://www.europarl.euro...ent/BUDG-PR-739558_EN.pdf
Ik zie het meer als een proefballon. Er hoeft maar één land nee te zeggen en het is klaar.
Ingeloot voor een huis. Weet het alleen nog niet helemaal. 610k + 50k keuken/inrichting/muren voor een royale rijtjeswoning van 139m2 op een top randstad locatie. Volledig gasloos met tripple glas, panelen, warmtepomp en de hele mikmak.
Maar net nu de rente op 4,5% staat en de woningen voor het tweede kwartaal op rij dalen, voelt het ingeloot worden niet als een gewonnen loterij.
FTFYAlterBridge schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 12:59:
Hoop niet dat die Capo gelijk krijgt met zijn 12k enzo. Kan waarschijnlijk niet meer bijkopen.
Ingeloot voor een huis. Weet het alleen nog niet helemaal. 610k + 50k keuken/inrichting/muren voor een royale rijtjeswoning van 139m2 op een top randstad locatie. Volledig gasloos met tripple glas, panelen, warmtepomp en de hele mikmak.
Maar net nu de rente op 4,5% staat en de woningen voor het tweede kwartaal op rij dalen, voelt het ingeloot worden niet als een gewonnen loterij.
https://www.google.com/ur...Vaw2c9dDxLHhCg04y2ZsrtlzE
En met zulke bedragen doe je het prima, beter dan menig ander mens
Je moet het kopen om ervan te genieten. Het moet natuurlijk ook geen loden last zijn natuurlijk maar als je het gewoon goed kan betalen, de locatie goed is, gewoon doen!AlterBridge schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 12:59:
Hoop niet dat die Capo gelijk krijgt met zijn 12k enzo. Kan waarschijnlijk niet meer bijkopen.
Ik zou alleen die 50k nog even narekenen daar krijg je nog maar net een stoomoven voor
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 12-05-2023 13:08 ]
Denk dat als je het bovenstaand voor elkaar krijgt en kan leven je beter zit dan de gemiddelde henk en ingridAlterBridge schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 12:59:
Chapeau.
[ Voor 11% gewijzigd door _Gast_ op 12-05-2023 13:19 ]
Ach weet je wat!AlterBridge schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 12:59:
Voor 4 ton ben je bij deze uitgeloot voor mijn huis..
Dan ga ik met piepende banden van mijn oprit af

Ik bied 3,9 ton voor het uitloten op mijn huisSkrunsies schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:32:
[...]
Ach weet je wat!
Voor 4 ton ben je bij deze uitgeloot voor mijn huis..
Dan ga ik met piepende banden van mijn oprit af
$0,20 gratis Bella Protocol! En nu al 10% verlies!You’ve been given a 1-month free Auto-Invest Plan! Check out the free 1 month reward in BEL on Auto-Invest (worth 0.2 USDT). This is rewarded to you for your special support on Auto-Invest.
Het is nog nooit gebeurt dat de bull zo vroeg begon als nu. Dus het was al die tijd al aannemelijk dat we niet meteen door gingen naar een nieuwe ATH. Al weet je het met een bankencrisis nooit zeker natuurlijk. Ik verwacht ook dat dit een tijdelijke bear market rally was. Maar ik kan me niet voorstellen dat we nu de low van 15k nog een keer gaan op gaan zoeken. Laat staan dat we nog lager gaan._Gast_ schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:15:
Het kan zijn dat we in een mini bullrun zaten zoals in juli 2019. In dat geval zal er misschien nog 1 kans komen om ''goedkoop'' in te stappen, voordat de echte bullrun begint. Maar het blijft natuurlijk een gok.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Waah schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:37:
[...]
Het moet een beter aanbod zijn, niet eentje die enkel meer geld kost

Misschien kun je 380K bieden en zijn vriendin overnemen
maar damn, een huis van 7 ton... Nee daar ben ik nog lang niet

[ Voor 24% gewijzigd door Waah op 12-05-2023 13:41 ]
DEAL!Waah schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:41:
[...]
maar damn, een huis van 7 ton... Nee daar ben ik nog lang nieten denk ook niet dat ik daar ooit ga komen
Da's 14 BTC en 300k ASTR
Hij wil/moet wonen in de Randstad. Is natuurlijk ook niet vergelijkbaar met de prijzen hier.Waah schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:41:
[...]
maar damn, een huis van 7 ton... Nee daar ben ik nog lang nieten denk ook niet dat ik daar ooit ga komen
Heb zelf ook wel om me heen gekeken. Maar door al de verhalen die ik hier al gemeld heb, kies ik ervoor meer thuis te zijn, van mijn vrijheid te genieten. En mijn kleine hypotheekje die ik nog heb met een 1.6% voor 20 jaar vast vind ik het allemaal dikke prima
Nogmaals, ik besef mij ook wel dat er voldoende hier op het forum zijn, die meer binnen brengen en niet kunnen kopen want… nou ja off-topic enzo
Aha, vertel eens over je hypotheek. En hoe gaat het met de warmtepomp?Skrunsies schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:49:
[...]
Hij wil/moet wonen in de Randstad. Is natuurlijk ook niet vergelijkbaar met de prijzen hier.
Heb zelf ook wel om me heen gekeken. Maar door al de verhalen die ik hier al gemeld heb, kies ik ervoor meer thuis te zijn, van mijn vrijheid te genieten. En mijn kleine hypotheekje die ik nog heb met een 1.6% voor 20 jaar vast vind ik het allemaal dikke prima![]()
Nogmaals, ik besef mij ook wel dat er voldoende hier op het forum zijn, die meer binnen brengen en niet kunnen kopen want… nou ja off-topic enzo
Klopt, door de bankencrisis was er wat twijfel. Maar ook ik ging er van uit dat we in ieder geval wat lager zouden gaan. Hoe ver het gaat dippen is moeilijk in te schatten. Het kan ook zijn dat $24-25k (dat hier eerder is genoemd) de bodem is.zwembroek schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:38:
[...]
Het is nog nooit gebeurt dat de bull zo vroeg begon als nu. Dus het was al die tijd al aannemelijk dat we niet meteen door gingen naar een nieuwe ATH. Al weet je het met een bankencrisis nooit zeker natuurlijk. Ik verwacht ook dat dit een tijdelijke bear market rally was. Maar ik kan me niet voorstellen dat we nu de low van 15k nog een keer gaan op gaan zoeken. Laat staan dat we nog lager gaan.
Hier is een foto van mijn warmtepompresusaapje schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:54:
[...]
Aha, vertel eens over je hypotheek. En hoe gaat het met de warmtepomp?
:strip_exif()/f/image/CP0gJGPDast4oObrke3EzCkt.jpg?f=fotoalbum_large)
En ING weer down, haha wat een zaakie zeg..Pelox schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 11:39:
Btc down.. Tweakers down..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Kijk nou uit, want die warmtepomp lekt straks aan alle kanten.. dan heb je een natte pomp en zit alles weer onder de troep..Skrunsies schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:06:
[...]
Hier is een foto van mijn warmtepomp![]()
[Afbeelding]
Zero.
Ok 360K en ik neem je vriendin overWaah schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:37:
[...]
Het moet een beter aanbod zijn, niet eentje die enkel meer geld kost
Valt mee, ik doe de beurten zelf hèPelox schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:09:
[...]
Kijk nou uit, want die warmtepomp lekt straks aan alle kanten.. dan heb je een natte pomp en zit alles weer onder de troep..

Daar begin ik niet aan.. ik heb zo'n onderhoudscontract, maar dat is ook niks.. ik zie ze zelden.. leidingen verstopt, lekkage, bij vlagen enorme hoge druk en dan werken die overdrukventielen weer niet. Hoop gedoe met die warmtepomp hier kan ik je vertellen.
Zero.
:strip_exif()/f/image/mGvUyWc9coTPryUGEKBp6xgq.png?f=user_large)
HahaSkrunsies schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:15:
[...]
Ha! Deal.
Dit is mijn huis! Congratz ermee![]()
[Afbeelding]
Oh je hebt het over echte warmtepompenPelox schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:15:
[...]
Daar begin ik niet aan.. ik heb zo'n onderhoudscontract, maar dat is ook niks.. ik zie ze zelden.. leidingen verstopt, lekkage, bij vlagen enorme hoge druk en dan werken die overdrukventielen weer niet. Hoop gedoe met die warmtepomp hier kan ik je vertellen.

Ik weet waar je huis woont!Skrunsies schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:15:
[...]
Ha! Deal.
Dit is mijn huis! Congratz ermee![]()
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!