Gewoon CTRL+F5 als het goed is

willemb2 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:38:
Dat ik het niet zag komt waarschijnlijk doordat alle beeldverwerkingskracht in mijn hersentjes gaat zitten in het negeren van berichten waar een piepklein groen stipje voor staat.
Anders gezegd: wat mij betreft is de nieuwe FP prima, maar mijn grootste wens is nog steeds niet in vervulling gegaan: een mogelijkheid om direct op categorie te filteren.
Ik zou zweren dat zoiets in het verleden mogelijk was
Nu zie ik inderdaad geen optie meer om zoiets te doen : Sinds wanneer is dat verdwenen ?!
Tweakers heeft af en toe erg goede artikelen over serieuze onderwerpen, waar ook nog eens interessante reacties op komen van een aantal top-ITers die hier rondhangen.
Ooit was dat misschien zo, maar nu valt dat reuze mee...
Helaas moet je die artikelen zoeken tussen een overdaad aan nieuws over speelgoed (games en de bijbehorende patserige en energieverslindende hardware, VR-brillen, telefoons die niet in je broekzak passen...)
Gelukkig worden al die dingen steeds minder interessant dus misschien verdwijnen ze uiteindelijk wel vanzelf en dan hebben we die saaie wereld waar je naar verlangt!

Raven schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:13:
Kan er op de nieuwe FP wat meer rekening gehouden worden met degenen die de browser niet over het hele scherm hebben staan?
Er is nu erg veel wit links en rechts bij +/-950-1000px breed (zeg maar helft 1920*1080 scherm), pas als de browser window breedte richting de 1100px gaat wordt de volledige breedte van de window pas gebruikt.
Als het overeen komt met grofweg een 1600x1200 scherm dan valt het nog best wel mee!
Er riep hier iemand eerder iets over 2560x1440 en dat lijkt me een beetje teveel van het goede...

fps schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:28:
Ik deed het eigenlijk nooit op deze manier, maar inderdaad vandaag ervaren dat het best prettig werkt. Nu denk ik bijna: had Tweakers deze wijziging in vormgeving maar eerder gedaan, dan zou ik het al jarenlang zo hebben gebruikt.
Ik ging van 4:3 CRT met 1600x1200 naar 16:10 TFT LCD met 1920x1200 meer dan 10 jaar geleden en sindsdien ben ik van fullscreen/maximized windows afgestapt
Onder Windows nog weleens een uitdaging, want ironisch genoeg slechte
window management 
maar onder bijvoorbeeld KDE onder Linux/*BSD kan je alles echt super strak instellen en fatsoenlijk alle windows op een vaste plek laten weergeven!
/EDIT :Flink muizen dan!

En wat moet ik met de rest van die schermruimte doen.
Ik ben op dat moment aan het lezen de rest is dus niet relevant. Beetje focus kan geen kwaad.
Ik hou weleens andere dingen in de gaten :
- Command Prompt/PuTTy
- TeamSpeak
- Telegram
Dat soort dingen

Er zijn hele volksstammen die tabs geweldig vinden ik vind ze een ramp.
Apart!
Ik kan niet zonder nog lang voordat de rest van de wereld ze had ontdekt en toegepast!

En als je het over zonde van je scherm heb dan moet je het met me eens zijn dat die grotere letters een downgrade zijn.
Sowieso!
Maar helaas is dat de werkelijkheid tegenwoordig : Hele volksstammen die hun website/persoonlijke weblog in koeienletters schrijven!
[
Voor 13% gewijzigd door
nero355 op 20-02-2023 18:52
]