Het grote Ford Kuga PHEV topic

Pagina: 1 ... 63 64 Laatste
Acties:

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ok.. ik heb mijn auto nu 2,5 jaar en meestal als ik problemen heb dan zijn het Alfen laadpalen. Die vind je best vaak op openbare plekken.

Maar zou het even afwachten, wellicht heeft het warme weer er mee te maken inderdaad.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:06
HappyCamper78 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:10:
Ik heb afgelopen zondag (3x) en vandaag (1x) een oplaadfout gehad. Het lampje op de laadpaal kleurt rood en de ford app geeft een foutmelding. Ik gebruik een Ford oplaadkabel. Ik rijd nog niet zo lang een ford Kuga en heb nog niet veel ervaring met laden. Is het normaal dat je vaak een melding krijgt? Ligt het aan het warme weer van de laatste dagen tijd? Of ligt het aan mijn auto? Of heb ik gewoon pech?
Hier ook net. Peblar laadpaal, auto stond al wel 2u lang 100% opgeladen klaar maar wel nog aan de laadpaal. Rode ring na uithalen van de laadkabel, vaag. Nooit eerder een foutmelding gehad.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Vorige week een Alfen laadpaal bij het nationaal Militair Museum, ging niet harder dan 1.3kW en afkoppelen duurde veel te lang. Daarna rode ring inderdaad.

Geen aandacht aan besteedt verder, de Vattenfall en mijn Zaptec Go 2 laadpaal doen het prima namelijk.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 63 64 Laatste