Ik kan mij nu ook officieel in dit topic melden (in het bestel-topic is al te lang niet gereageerd)
Active-X in Magnetic, alle opties behalve reservewiel.
'Voorraad' model die de dealer al besteld had, alles wat ik wilde, behalve dus het reservewiel wat ik los ga bestellen. Scheelde toch wel wat in prijs.
Hele rits losse accessoires er bij besteld.
* Beschermkap laadaansluiting, handig als er veel sneeuw op de auto ligt
* Rubber vloermattenset
* Bumperfolie en portierfolie
* Spatlappen voor en achter, het is een Active-X met al wat meer zwart plastic, en ik vind het 'stoerder' staan, ook omdat hij hoger op de poten staat.
* Ionisator voor achter het luchtfilter, net wat schonere lucht in de auto. Zeker in verband met mijn hooikoorts leek dit mij prettig.
Ik ga ook nog zijwindschermen bestellen, zodat ik op hete dagen met dreiging van regen de ramen op een kier kan laten staan zodat de auto minder heet wordt.
En natuurlijk een marterverjager, maar dan van Amazon waar het een paar tientjes scheelt, naar aanleiding van een paar posts hoger
Zijn er nog meer dingen die specifiek voor de Kuga zijn die handig zijn om te bestellen?
(en ik heb een goede relatie met de dealer, maar mijn vader heeft er ook lang gewerkt. Ze gebruiken hem nog steeds als goed voorbeeld van een goede autoverkoper, en hij is al meer dan 10 jaar geleden met pensioen gegaan (en 3 jaar dood))
-edit-
Waarom Active-X en geen ST-X?
* Soepeler in de vering
* Mooier interieur, geen zwart gat waar je in stapt door de zwarte hemelbekleding en donker dashboard
Active-X in Magnetic, alle opties behalve reservewiel.
'Voorraad' model die de dealer al besteld had, alles wat ik wilde, behalve dus het reservewiel wat ik los ga bestellen. Scheelde toch wel wat in prijs.
Hele rits losse accessoires er bij besteld.
* Beschermkap laadaansluiting, handig als er veel sneeuw op de auto ligt
* Rubber vloermattenset
* Bumperfolie en portierfolie
* Spatlappen voor en achter, het is een Active-X met al wat meer zwart plastic, en ik vind het 'stoerder' staan, ook omdat hij hoger op de poten staat.
* Ionisator voor achter het luchtfilter, net wat schonere lucht in de auto. Zeker in verband met mijn hooikoorts leek dit mij prettig.
Ik ga ook nog zijwindschermen bestellen, zodat ik op hete dagen met dreiging van regen de ramen op een kier kan laten staan zodat de auto minder heet wordt.
En natuurlijk een marterverjager, maar dan van Amazon waar het een paar tientjes scheelt, naar aanleiding van een paar posts hoger
Zijn er nog meer dingen die specifiek voor de Kuga zijn die handig zijn om te bestellen?
(en ik heb een goede relatie met de dealer, maar mijn vader heeft er ook lang gewerkt. Ze gebruiken hem nog steeds als goed voorbeeld van een goede autoverkoper, en hij is al meer dan 10 jaar geleden met pensioen gegaan (en 3 jaar dood))
-edit-
Waarom Active-X en geen ST-X?
* Soepeler in de vering
* Mooier interieur, geen zwart gat waar je in stapt door de zwarte hemelbekleding en donker dashboard
[ Voor 3% gewijzigd door Resistor op 11-04-2026 14:02 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

/f/image/ogAko2qexfqYfe0013n3Cr3s.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VH7h94zmrWcSILB8YXssQx4y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p5NIaHfwv4EoVF2GFhJLAk1B.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gkxiediFIw8jarLZVjKokznK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9t1JTWJPXc2rMlyYDjb21NNZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RuEJEJAG5pYADx1LrT1knKPP.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BAck52Kb8IDcMSS2piMz9srk.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/E9uHVuaKCCt7TKSEfA9OsYLt.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/SnEngRGJxVziqTbM6MrhUfFX.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/sdp80RGxiSrEujqt51XSQocG.webp?f=fotoalbum_large)