[het vervolg op de achterklep soap]
ehtweak in "Het grote Ford Kuga PHEV topic"
Vandaag heeft Kuga weer de hele dag bij de Ford garage gestaan. En ze hadden er maar liefst bijna vier (!) uur aan besteed, volgens eigen zeggen.
Is het probleem nu opgelost?
Welnee! Ze weten het nog steeds niet. Ze gaan nu een onderdeel bestellen, levertijd was nog onbekend. En dan zouden ze terugbellen om wederom een afspraak te maken om te kijken of dat dan het probleem zou oplossen. Dat wordt dan voor de vierde keer een garagebezoek.
Terwijl ze notabene bij bezoek nummer twee al hadden gezegd dat ze bij poging drie een onderdeel zouden ombouwen uit een andere auto om te testen of dat het probleem mogelijk zou oplossen. Dat had men dus niet gedaan. Op de vraag waarom niet, hadden ze geen antwoord.
Oh ja, en op de vraag of de deurvergendelingsoptie en de achterlichten + DRL weer ingeschakeld waren, werd ook ontkennend geantwoord.
Eerst kreeg ik een heel blabla verhaal dat dat geen standaardopties van deze auto waren. En dat dat niet mogelijk was.
Toen ik voor de zoveelste keer aangaf, dat de Ford garage dat ZELF had uitgevoerd, op mijn verzoek, werd het verhaal al weer wat voorzichtiger.
Heb, ondertussen probeerde ik vriendelijk te blijven, aangegeven dat ik nou niet bepaald vrolijk werd van deze non-service. En van het feit dat ze wederom niet luisterden naar mijn vraag.
Uiteindelijk, wederom (!) werd er een notitie gemaakt dat ze dat de volgende keer zouden instellen.
Maar dan moesten ze wel doorgeven dat de monteur z'n eigen laptop met FORScan moest meenemen. Goh, echt?
Serieus, maar dit is toch geen professionele manier van service verlenen?
[
Voor 8% gewijzigd door
ehtweak op 17-04-2026 20:25
]