Het grote Ford Kuga PHEV topic

Pagina: 1 ... 52 53 Laatste
Acties:

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-12 20:28
Post deleted, terugroepactie was al gemeld ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Crawl NL op 30-12-2025 06:08 ]

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-12 06:57
Ik heb originele Ford dragers bijbesteld vorig jaar, makkelijk monteren maar wat een belachelijk brede dragers zeg. 12 centimeter! Hierdoor kon ik de dakkoffer die ik wilde niet bestellen omdat die eigen beugels heeft.
Voordeel van een 20 jaar oude Jetbag is dat je gewoon 4 gaatjes extra boort 😎. Dat ding verkleurt alleen maar slijt niet..

• NileZ_
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:30
Eerlijke mening gevraagd van jullie Kuga bezitters...

Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een andere gezinsvoiture en op het lijstje staan o.a. de Kuga en de Volvo XC60. Nu heb ik verscheidene Fords gehad en ben een klein beetje gaan rondneuzen in dit topic.

Zijn jullie tevreden met de Kuga of zouden jullie met de kennis van nu toch een andere auto aanschaffen? Uiteraard is het vooral een persoonlijke keuze maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar de eerlijke mening van bezitters.

Auto wordt sowieso particulier aangeschaft en moet wat meer ruimte bieden en een fijne reisauto zijn. Hoewel de ST uitvoering mooi oogt ben ik dan toch meer geneigd naar een Vignale uitvoering omdat dat hele strakke onderstel van mij niet meer zo nodig hoeft.

Er is veel aanbod in jonge Kuga's met lage kilometerstanden en ik vraag mij af of dat met een reden zo is. Reviews zijn leuk, maar real life ervaringen in dagelijks gebruik zeggen toch vaak net iets meer..
Pagina: 1 ... 52 53 Laatste