Ook weer zoiets, zo'n mega irritant dingetje, maar alle hobbels en ellende om een afspraak te maken bij de Ford garage weerhouden me ervan, om daadwerkelijk naar de dealer te gaan.
Om de zoveel weken, s'-ochtends bij het wegrijden, hoor ik ineens '
taal ingesteld op Nederlands'.
Oké, denk ik dan. Het zal wel...
Maar dan, als ik einde v.d. dag weer thuis kom, is de programmering van de oplaadtijden/-locatie vernaggeld. Dan wil 'ie meteen gaan opladen, zodra ik de steker er in steek. Terwijl ik via de FordPass App nog steeds zie dat er tijdstippen geprogrammeerd zijn. (midden in de nacht, want dan is het tarief een stuk lager).
En als ik dan via het SYNC scherm die waardes wil checken/aanpassen begint 'ie te zeuren dat ik eerst op deze locatie moet opladen, voordat ik iets kan aanpassen?!?
Hoezo? Net alsof 'ie z'n thuispositie/-referentie kwijt is.
Na tig pogingen en een paar minuten opladen, steker erin, steker eruit, kan ik ineens wel weer een oplaadschema definiëren.
Geen idee wat er nou precies fout gaat c.q. wat er ergens op de achtergrond gereset wordt. Maar het is wel mega irritant.
Helemaal vreemd is, is dat vertrektijd (dus waarop 'ie voorverwarmd moet zijn), wel geprogrammeerd blijft staan.
Iemand al eens iets soortgelijks meegemaakt? En/of die melding gekregen '
taal ingesteld op Nederlands'?