Ik wilde dit ook doen, maar heb toch eerst mijn bestaande 8V trafo geprobeerd en tot mijn verbazing werkt dit gewoonSolarOrbiter schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:10:
Morgen komt de (wifi) reolink binnen.
Ik wil dus de bestaande draden van mijn deurbel gebruiken icm adapter, omdat ik een 8v trafo heb en dit is dus niet voldoende voor de deurbel begrijp ik.
Ik had dit idee:
de (rood/blauwe) draden loskoppelen van de tranformator, net voordat ze de meterkast in gaan. vanaf daar aansluiten op de meegeleverde "extension cable". vervolgens extension cable inklikken in de power adapter.
zie ik iets over het hoofd? of moet ik gewoon de bestaande transformator proberen? ik heb ook gelezen dat er een aantal tweakers zijn die de 8v transfo probleemloos gebruiken.. als ik hiervoor ga, dan moet ik waarschijnlijk wel de bestaande mechanische gong uitschakelen/doorlussen ofzo....
Ik heb wel mijn oude deurbel volledig losgekoppeld en de bestaande draden doorverbonden.
edit: dit werkt nu al ongeveer 4 weken feilloos. Ik heb geen SD kaart in de deurbel zitten, maar hij streamt wel 24/7 naar Scrypted zodat ik de deurbel ook in HomeKit te zien krijg
[ Voor 8% gewijzigd door bonyuri op 01-11-2023 11:02 ]
What Do You Call An Alligator In A Vest?