• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:43

mno

timovd schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:39:
@mno De PoE versie heeft geen WiFi, dus hoe wil je dan data (videostream) je netwerk op krijgen?

Edit: https://azerty.nl/product...eurbel-met-camera/7287618
Hier staat dat hij wel/ook WiFi heeft en ben daardoor zelf ook op het verkeerde been gezet.
In de OP staat een mooi overzicht (in de tabel)
Ik verbind hem sowieso met een netwerkkabel naar mijn router, maar als ik de bestaande beltrafo kan gebruiken voor stroom dan hoef ik geen PoE injector te gebruiken.

Gewoon rösti

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

de Peer

under peer review

mno schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:34:
3 vragen over de Reolink D340P (PoE met chime):
  1. Kan ik de D340P van stroom voorzien met een bestaande beltrafo zodat de LAN kabel naar de router zonder PoE is?
  2. Kan de D340P ook een ouderwetse deurbel-gong laten afgaan via de bestaande bedrading of kan hij alleen de chime aansturen?
  3. Is het noodzakelijk om een MicroSD te plaatsen om de bel te laten werken? Ik ben van plan om de Reolink te koppelen aan een Pi 4 met home assistant en een SSD.
1. Ja dit kan, mits huidige beltrafo krachtig genoeg is (lees even terug in dit topic, dit is soms wel een probleem)
2. Draadloos kan hij diverse gongen aansturen volgens mij lees ik in dit topic. Ouderwetste bedrade gong: dat denk ik niet maar weet ik niet zeker.
3. Nee SD kaart is optioneel. Maar let dan dus op dat de playback functie (in de app) niet meer werkt, die werkt niet met externe opslag, alleen met de SD kaart.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 21:57
@mno Je kan ook een POE injector kopen. Dan heb je geen POE router nodig. En je kan je bestaande trafo opruimen.

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:43

mno

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb wel een PoE injector liggen nog, maar dat is weer een extra stekker in de meterkast. Dus als ik het kan oplossen met de beltrafo in mijn groepenkast, dan is dat handiger. Zeker als ik dan ook nog mijn bestaande gong kan gebruiken. Ik ga het dit weekend proberen.

Gewoon rösti

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste