In dit topic zijn al eerder meldingen geweest over wazige lenzen. Er is ook een Tweaker die dit zelf heeft opgelost door de lens te vervangen: topaj in "[Reolink Video Doorbell PoE / WiFi] Ervaringen & Discussie"holygame schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:08:
Mijn Reolink doorbell POE hangt bijna 2 jaar buiten maar begint nu wazig beeld te geven.
Verder altijd tevreden geweest met de deurbelBen benieuwd hoe de support dit probleem gaat verhelpen.
[Afbeelding]
OK dat verklaar waarom ik geen notifications in mijn reolink app zie.m.eddy schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:44:
[...]
Notificaties van de deurbel op je telefoon kan afhangen van of de camera geïnstalleerd is met UID en of ie online kan.
Zie ook:https://www.reddit.com/r/...otifications_without_uid/
Maar snap nog steeds niet waarom ik de notoficatie via HA zo traag binnen krijg.of pas wanneer ik ontgrendel.
Als ik in HA De action send notification aanklik komt het direct
mrbert
Ik heb mijn Samsung S21 in de kast gegooid.mrbert schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 15:10:
[...]
OK dat verklaar waarom ik geen notifications in mijn reolink app zie.
Maar snap nog steeds niet waarom ik de notoficatie via HA zo traag binnen krijg.of pas wanneer ik ontgrendel.
Als ik in HA De action send notification aanklik komt het direct
Mijn "oude" iphone XS max, werkt gewoon top, meldingen komen direct binnen zowel vanuit HAS als de Reolink App.
Never nooit meer een Samsung!
charleyr