@
Phusebox Ik ben een van degenen die meermaals geschreven heeft over o.a. de dramatische website van Reolink en enkele opstartproblemen wat betreft de betrouwbaarheid van het overgaan van de gong, maar ik moet zeggen dat het sindsdien zonder problemen werkt.
Ik heb de witte landscape wifi versie zonder batterij, de doos vermeldt typenummer D340W, gekocht bij Reolink zelf via Amazon, waar ie vermeld stond als "Reolink 2K+ Videodeurbel Wi-Fi-camera met beltoon, 3:4 Hoofd-aan-teen zicht, 180°zicht, 5/2,4 GHz Wi-Fi, 2-weg audio, persoon/pakket detectie, waterdicht, slimme waarschuwingen (bekabeld)".
Ik heb er een extra Chime bij gekocht zodat ook op de bovenverdieping de bel altijd goed hoorbaar is.
De KPN wifi router staat in de meterkast die aan de buitendeur grenst, dus de bel heeft slechts 1 buitenmuur en 2 meter te overbruggen. Voeding is bedraad vanuit de 12-24V beltrafo van de meterkast.
Dat gezegd hebbende is bovenstaande suggestie van een video deurspion in combinatie met een (reeds aanwezige?) klassieke deurbel inderdaad ook een goede mogelijkheid.
[
Voor 10% gewijzigd door
Cap op 17-10-2025 15:56
]