Die kleuren zijn echt niet goed hoor, ik zou hem terugsturen.
Ik verwacht dat @Patrick4 gelijk heeft, en dat is wel een beetje irritant. Ik heb inmiddels contact opgenomen met Reolink voor garantie idd. Expres ff via hun zelf gezien het een defect is en niet een normaal retour. Ze geven ook aan dat met dit issue te doen. En in de (waarschijnlijk ijdelle) hoop dat het niet een maand duurt kwa opsturen en weer nieuwe sturen
.
[ Voor 37% gewijzigd door Cambionn op 08-06-2025 10:09 ]
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Ik de Reolink windows app, zegt ie meest recente fw installed.
Ik heb nu: v3.0.0.4273_2412051087
Maar online kan ik v3.0.0_4662_2503122270 downloaden. Deze is toch nieuwer ?!
Iemand deze 4662 al geflashed?
hw nummer komt overeen:
DB_566128M5MP_W
DB_566128M5MP_W
Ik heb nu: v3.0.0.4273_2412051087
Maar online kan ik v3.0.0_4662_2503122270 downloaden. Deze is toch nieuwer ?!
Iemand deze 4662 al geflashed?
hw nummer komt overeen:
DB_566128M5MP_W
DB_566128M5MP_W
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Dank @Patrick4, door jouw reactie op het goede spoor gezet. Het was idd de IR cut filter. Vond daarbij ook wat dingen waarmee je het mogelijk kon oplossen (die me niet de garantie zouden kosten). Na wat geklooi geen resultaat. Maar uit verveling al wel met Home Assistant bezig geweest. Vervanger zou ik daar zo mee kunnen uitwisselen dus geen verloren werk. Maar had iets te enthousiast dingen aangezet en aangemaakt, daar kon hij niet tegenin laden (hij doet tickle charging, wat voor beoogd gebruik genoeg was hem 100% te houden maar dus niet als je continue de sensoren en cameras laat draaien voor lollige automations
). Dus om 6 uur 's ochtends was de batterij op. Dus ik hem er ff af om op te laden en opeens... had ik kleur.
Ah fijn. Zal mijn geklooi toch geholpen hebben en hij bij het eraf halen net het laatste tikje hebben gehad dat nodig was. Ik hou hem nog ff goed in de gaten dat het probleem niet terug komt. Maar hopelijk blijft hij nu goed.
Heb nog niet van Reolink terug gehoord overigens, maar ik zal sowieso ff wachten en kijken hoe dit nu draait voor ik hun zeg dat hij niet meer retour hoeft.
Anyways, hij staat nu mooi in mijn Home Assistant. In kleur deze keer.
Ah fijn. Zal mijn geklooi toch geholpen hebben en hij bij het eraf halen net het laatste tikje hebben gehad dat nodig was. Ik hou hem nog ff goed in de gaten dat het probleem niet terug komt. Maar hopelijk blijft hij nu goed.
Heb nog niet van Reolink terug gehoord overigens, maar ik zal sowieso ff wachten en kijken hoe dit nu draait voor ik hun zeg dat hij niet meer retour hoeft.
Anyways, hij staat nu mooi in mijn Home Assistant. In kleur deze keer.
:strip_exif()/f/image/jsBCPpNb2ewRV3CcGOxu2uuF.jpg?f=fotoalbum_large)
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.