Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 20:03
Het is mij opgevallen dat de standaard spraakberichten niet beschikbaar meer zijn/staan er niet. Na de laatste update. (Zwarte wifi versie)

Iemand hier daar ook ervaring mee en hoe deze terug te krijgen?
charleychui schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 08:49:
Voorlopig doe ik geen FW updates meer, zeker niet na het laatste halloween debacle, waarbij al de standaard spraakberichten ineens niet meer beschikbaar waren. (Zwarte wifi versie).
Voor zover de berichten op reddit, zijn er ook hier weer verschillende ervaringen mee, zowel positief als negatief.

Zie:
https://www.reddit.com/r/...ell_v300_4662_2503122270/

[ Voor 4% gewijzigd door silentwaves_ op 25-03-2025 19:55 ]

_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ciato
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-04 23:02
crunchytail schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 00:25:
[...]

Ik heb ook een D340W, aldus de app. In mijn geval in 2023 aangeschaft als de originele Reolink Video Doorbell WiFi (V1).

Hier heb ik altijd de Reolink Video Doorbell firmware op draaien.
[Afbeelding]

Reolink hanteert dus hetzelfde versienummer voor twee apparaten met een verschillende updatebeleid. :F
Dit geeft de app aan (ongeveer een jaar oud):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RtlCfCR2ULqZhYRXg0ppRt7x4u4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FhVraS22mjoKtTVdJJmhpJbO.jpg?f=fotoalbum_large
Artikelnummer staat er bij mij niet onder.

Het heeft ook te maken welke webshop je hem koopt. Sommige webshops hebben de een, anderen de ander. Eerder stonden er ook twee modellen in de pricewatch.

Hoe Reolink omgaat met updates is echt onnavolgbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rigave
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:42
Paterman schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 19:17:
Reolink deurbel nu up and running. Ook de nieuwe users kunnen hem gebruiken.

Ik loop nu tegen een ander probleem. Ik kreeg in het begin veel bewegings meldingen. Heb dat een beetje proberen aan te passen door de gevoeligheid aan te passen. Maar sinds vandaag krijg ik helemaal geen notificaties op mijn mobiel meer. Detecteert de deurbel zowiezo minder als het schemerig word?
Ik had dat ook, maar bij was het toen ik de "objectgrote" functie ging gebruiken. Op een of andere manier lukt dat mij niet helemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charleychui
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
silentwaves_ schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 19:39:
Het is mij opgevallen dat de standaard spraakberichten niet beschikbaar meer zijn/staan er niet. Na de laatste update. (Zwarte wifi versie)

Iemand hier daar ook ervaring mee en hoe deze terug te krijgen?

[...]
Ik heb legio mogelijkheden geprobeerd, updates FW helaas pindakaas.
Het enige wat de originele spraakberichten bij mijn Zwarte WiFi deurbel herstelde was terug gaan naar de FW versie van 26-01-2024.
Het vreemde is, dat niet iedereen hier last van heeft, hoe dit komt is mij tot de dag van vandaag nog steeds niet duidelijk.
For the record, je kan proberen of de nieuwste FW versie hier evt een oplossing voor kan bieden, maar ik ben bang dat dit niet zo is.
Als je de originele spraakberichten wilt gebruiken, dan gewoon de FW versie v3.0.0.3215_2401262240 downloaden en vervolgens installeren via de reolink windows app.
In principe kan je altijd FW updates/downgrades uitvoeren.
FW link:
https://github.com/gtalusan/reolink-fw-archive

Scroll naar beneden op de pagina - onder firmwares naar beneden scrollen totdat je Reolink Video Doorbell WiFi ziet staan, daarop klikken en dan zie je de oudere FW versies staan - hierbij staat versie v3.0.0.3215_2401262240, die je vervolgens kan downloaden.
Zip bestand uitpakken en het .pak bestand via de reaolink windows app installeren.

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 28-03 12:27
@rigave

Heb je het toen wel goed gekregen en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 28-03 12:27
@crunchytail
Op je afbeelding staat het WiFi model. Ook die heeft een nieuwe firmware. :)

Versienummers 23 maart 2025 release:
WiFi doorbell: v3.0.0_4662_2503122270
WiFi-W doorbell (witte variant): v3.0.0_4662_2503122283
PoE doorbell: v3.0.0_4662_2503122271
PoE-W doorbell (witte variant): v3.0.0_4662_2503122284
Hoe krijg je die dan op de Reolink deurbel? Via de app zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rigave
Het blijft een deurbel he. Nu willen wij niks meer missen van onze (voor) deur.
Zo begon het ook met de mobiele telefoon. Bij mij geen enkel fw zolang die het doet.
Heb zelf de telefoon oproep uitgezet. De melding van bezoeker tot eventueel antwoorden is max 5 sec.
dat is meer als genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rigave
Paterman schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 11:58:
@rigave

Heb je het toen wel goed gekregen en hoe?
ik gebruik m niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:59
Paterman schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 15:44:
@crunchytail

[...]

Hoe krijg je die dan op de Reolink deurbel? Via de app zelf?
kan via de (windows) desktop app van reolink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 17:44
Heb een versie PoE besteld ben aan het zoeken voor een netgear switch met PoE en reloop.

Heb nu de standarart versie met reloop.in de meterkast geen PoE, de standaart gaat naar de zolder in de meterkast met PoE switch.

Zag deze type staan Netgear GS305EP is deze geschikt voor de Reolink deurbel, heb bewust geen wifi versie genomen aangezien er haast geen wifi buiten de voordeur mogelijk is..

De PoE swicht gebruik ik ook voor later om een utp kabel naar buiten te trekken voor wifi in de tuin en de voeding via de switch PoE en reloop en evt een camera. voor later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 17:01
@J.E. Weinor De WiFi variant heeft ook een vaste ethernetaansluiting maar dat wist je vermoedelijk al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
Ruimzicht schreef op zondag 30 maart 2025 @ 11:02:
@J.E. Weinor De WiFi variant heeft ook een vaste ethernetaansluiting maar dat wist je vermoedelijk al
Ja dat wist ik moest toch een switch hebben met PoE en reloop vandaar de video deurbel met PoE heb niets haast op wifi, dat is een ramp in mijn woning, laat staan buiten en alles bekabelt naar elke verdieping achter de switch en veel stabieler. zelfs in mijn tv kast zit een switch voor de randaparatuur, en alles met 1 kabel vanaf de moden, alles doorgelust van switch naar switch totaal 3 switch daar komt bij nog op zolder de kabel ligt er al die zit achter de omformer PV in de meterkast komt de PoE versie vandaar uit kan ik naar buiten de tuin in, de bel zit vlak bij de meterkast voordeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiggyLippens
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:48
Ik heb voorlopig een oude 8va maar zie dat ik minimaal 12va nodig heb voor de wifi versie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-_P_jcZ02zoERA9fvqfUTBM7OA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U4gizP5sREqkl9auqWFcIdJP.jpg?f=fotoalbum_large

Welke nieuwe bel transformator raden jullie aan te kopen om te vervangen? Budget maakt niet uit, zolang het maar betrouwbaar is.

Alsook, kan ik de wifi deurbel laten werken op de oude Chime?

[ Voor 11% gewijzigd door ZiggyLippens op 30-03-2025 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

greg-a schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:41:
[...]

kan via de (windows) desktop app van reolink
En via de MacOS desktop client, en via een webbrowser. Maar via de telefoon apps dus niet.

Het is sowieso een rommeltje bij Reolink wat betreft software ontwikkeling.

1. Afhankelijk van de gebruikte applicatie (telefoon, desktop, browser) is een functie wel / niet aanwezig.
Voorbeeld: in de app kan je "brightness" instellen, maar niet contrast, saturation, sharpness. Best een gemis, want de standaard scherpte (128) zorgt voor een hoop artifacts (halo's etc) waardoor je juist detail mist. Die moet dus echt naar 25 of lager. Ook is de kleurweergave standaard onderverzadigd, daar moet je meer richting 150 ipv de standaard 128.

2. De volgorde van functies en settings verschilt per applicatie aanzienlijk of zitten op hele andere plekken. Zowel de basis menu items als de items erin zelf. Een voorbeeldje is het Device menu van Settings (maar het zit echt overal):
Op de telefoon app: Deurbelnaam, Wifi, Display, Sounds, Light, Chime, Detection Alarm.
Op de desktop client: Display, Stream, Motion Detection, Light, Sounds, Chime, Info.
Op de browser client: Display, Stream, Alarm Settings, Light, Audio, Chime, Info.

3. De naam van functies en settings verschilt per applicatie aanzienlijk. Zoals hierboven in het voorbeeld: op de telefoon Deurbelnaam, op de andere clients Info. Op telefoon/desktop Sounds, in browser Audio. Op de telefoon Detection Alarm, op desktop Motion Detection, in browser Alarm settings. En zo kan je wel doorgaan.

4. De locatie van bepaalde functies / settings zit vaak heel ergens anders. Voorbeeld hierboven: onder "Alarm Settings" vind je op te telefoon Detection Alarm én Camera Recording. In de browser zit onder Alarm Settings alleen de detectie functies, Recording vind je elders onder Surveillance, net als in de Desktop client.

5. De vertaling in het Nederlands is echt om te huilen, echt overal. Weer het voorbeeldje van hierboven is al genoeg: Display heet "Tonen". Daaronder staat dan het menu item Audio, dat dus niet vertaald is in geluid. Dus je ziet Tonen en Audio. Lekker inzichtelijk. :+

Kortom als je regelmatig van client wisselt om iets in te stellen is het elke keer weer zoeken. Ik wil echt niet weten hoe de code van de verschillende apps / clients eruit ziet. Het blijft wat dat betreft toch een Chinees product. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:24
ZiggyLippens schreef op zondag 30 maart 2025 @ 14:46:
Ik heb voorlopig een oude 8va maar zie dat ik minimaal 12va nodig heb voor de wifi versie.
[Afbeelding]

Welke nieuwe bel transformator raden jullie aan te kopen om te vervangen? Budget maakt niet uit, zolang het maar betrouwbaar is.

De deurbel werkt niet samen met je oude chime.

Ik zou geen nieuwe beltrafo kopen. Gewoon de meegeleverde adapter aansluiten op je deurbelbedrading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

ZiggyLippens schreef op zondag 30 maart 2025 @ 14:46:
[Afbeelding]

Ik zie 8V 0.5A dus dat lijkt me een 4VA trafo. Ik gebruik zelf een 8VA trafo op de 12V stand (maar de output is in praktijk 16V) en dat werkt uitstekend, wordt niet warm, dus geloof het wel. Maar eigenlijk moet ik een zwaardere trafo gebruiken natuurlijk.

Ik heb de bel overigens getest en het was in praktijk meer 3 tot 6 Watt dat ie trok, afhankelijk van de mate van activiteit.

Het beste is eigenlijk nog om gewoon meegeleverde netadapter te gebruiken en daar even de bestaande bel bedrading op aan te sluiten, maar daar heb ik nog geen zin in gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiggyLippens
Dus u bedoelt dus de kabels loshalen van de beltransfo en de kabels uit de elektrische kast halen zodat ik daarna de uiteindes kan aansluiten op de adaptor en in het gewoon stopcontact in de garage te steken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crunchytail
ZiggyLippens schreef op zondag 30 maart 2025 @ 19:01:
Dus u bedoelt dus de kabels loshalen van de beltransfo en de kabels uit de elektrische kast halen zodat ik daarna de uiteindes kan aansluiten op de adaptor en in het gewoon stopcontact in de garage te steken?
Klopt. Deurbeldraadjes die nu in de beltrafo gaan losmaken. Met 2 wago lasklemmetjes de beide kabels verbinden met de verlengkabel van de adapter. Deze kun je dus doorknippen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/671BjuoVSoTs7s1b0WkoOD3D5Ek=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4gqfPeCqeXUS1q4dJmKXKhz0.png?f=user_large

Vervolgens kun je de adapter in een stopcontact steken.

[ Voor 28% gewijzigd door crunchytail op 30-03-2025 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiggyLippens
dankjewel, waarom is dit eigenlijk beter dan te koppelen aan de beltransformator?
Omdat mijn vader dit op die manier wil doen, dus wil hem overhalen om het op uw manier te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crunchytail
ZiggyLippens schreef op zondag 30 maart 2025 @ 20:37:
dankjewel, waarom is dit eigenlijk beter dan te koppelen aan de beltransformator?
Omdat mijn vader dit op die manier wil doen, dus wil hem overhalen om het op uw manier te doen.
Het is niet per se beter; het scheelt vooral geld. De adapter wordt meegeleverd, dus waarom zou je hem niet gebruiken. ;)

Ik had een beltrafo die irritant begon te zoemen. Daar met de adapter geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick4
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06:38
Reden voor trafo gebruiken kan zijn; niet beschikbaar hebben stopcontact voor de adapter. Of kabel meteen weggewerkt in bestaande leiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinamar
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FzH0Ghs_pEvZ-nB2iLjgOg2u2kk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qEPsTnFULLjBRZvG8BmA30yB.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb op de plaats van de oude bel met ingebouwde trafo 2 opbouw stopkontaken geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannus66
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-04 18:44
Weet iemand of de Chime meer dan 2x kan overgaan? Kan ik dat ergens instellen? Ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 19:05
Ik zoek een manier om een 2 chime te koppelen aan de Reolink deurbel. Het is een type 1, en werkt naar ik heb gelezen niet met een chime v2.

Ik heb Home Assistant draaien en zou de deurbel daarmee kunnen integreren. Dan blijft nog de vraag wat voor chime ik zou kunnen kopen als extra chime?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.E. Weinor
Piet400 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:47:
Ik zoek een manier om een 2 chime te koppelen aan de Reolink deurbel. Het is een type 1, en werkt naar ik heb gelezen niet met een chime v2.

Ik heb Home Assistant draaien en zou de deurbel daarmee kunnen integreren. Dan blijft nog de vraag wat voor chime ik zou kunnen kopen als extra chime?
Dan zal jje de zelfde chime v1 moeten hebben om te koppelen als die nog verkrijgbaar is, mischien op marktplaats, de Reolink chime V2 zijn wel volop verkrijgbaar.
Heb sindskort 3 Reolinks chime V2 gekoppeld op mijn nieuwe video bel poe, ging perfect max is 5 gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
J.E. Weinor schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:12:
[...]

Dan zal jje de zelfde chime v1 moeten hebben om te koppelen als die nog verkrijgbaar is, mischien op marktplaats, de Reolink chime V2 zijn wel volop verkrijgbaar.
Heb sindskort 3 Reolinks chime V2 gekoppeld op mijn nieuwe video bel poe, ging perfect max is 5 gelezen te hebben.
Ik heb gelezen dat de v1 deurbel geen ondersteuning biedt voor een extra chime. Ik ben dus op zoek naar een alternatieve manier om een 2e chime te koppelen. Volgens mij zou er een mogelijkheid moeten zijn als je e.e.a. koppelt via home assistant. moet dan wel een extra chime hebben die ook aan home assistant kan worden gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-04 19:12
Ik heb deze als 2 chime.
Coolcam Zigbee 3.0 Smart Sirene Alarm van tuya . (Neo NAS-AB02B2)

https://www.zigbee2mqtt.io/devices/NAS-AB02B2.html

Werkt prima.

[ Voor 28% gewijzigd door simonj op 03-04-2025 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crunchytail
Piet400 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 17:32:
[...]

Ik heb gelezen dat de v1 deurbel geen ondersteuning biedt voor een extra chime. Ik ben dus op zoek naar een alternatieve manier om een 2e chime te koppelen. Volgens mij zou er een mogelijkheid moeten zijn als je e.e.a. koppelt via home assistant. moet dan wel een extra chime hebben die ook aan home assistant kan worden gekoppeld.
De V1 deurbel kan overweg met meerdere chimes, van zowel Reolink als andere merken op 433Mhz (bijv. de chime van de KERUI Corina M521-deurbel).

Ik heb zelf twee Reolink chimes aan mijn V1 deurbel gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
crunchytail schreef op donderdag 3 april 2025 @ 17:49:
[...]

De V1 deurbel kan overweg met meerdere chimes, van zowel Reolink als andere merken op 433Mhz (bijv. de chime van de KERUI Corina M521-deurbel).
Laat dat nou precies diegene zijn die ik eerder heb gekocht. heeft een bereik van een meter of 3, dan houdt het wel op. Las zojuist in een ander forum over iemand die zo'n dergelijke apparaat heeft uitgebreid door er een Wemos D1 mini in te bouwen. Daarna via wifi aan home assistant gekoppeld.

[ Voor 21% gewijzigd door Piet400 op 03-04-2025 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
simonj schreef op donderdag 3 april 2025 @ 17:44:
Ik heb deze als 2 chime.
Coolcam Zigbee 3.0 Smart Sirene Alarm van tuya . (Neo NAS-AB02B2)

https://www.zigbee2mqtt.io/devices/NAS-AB02B2.html

Werkt prima.
Interessant. Als ik de afbeelding van het apparaat bekijk, ben ik bang dat de buurt denkt dat de russen onderweg zijn als er iemand op de deurbel drukt. :)
Maar wellicht valt dat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crunchytail
Piet400 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:24:
[...]

Laat dat nou precies diegene zijn die ik eerder heb gekocht. heeft een bereik van een meter of 3, dan houdt het wel op. Las zojuist in een ander forum over iemand die zo'n dergelijke apparaat heeft uitgebreid door er een Wemos D1 mini in te bouwen. Daarna via wifi aan home assistant gekoppeld.
Bereik varieert sterk per gebruiker, zie onderstaande ervaring. Wellicht heb je een maandagochtend model.
Tijsbeer schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:44:
Drie; ik heb een setje van twee met een overbodige drukknop gekocht. Eentje hangt in de garage, op een meter of 12 afstand met een muur en een koelkast ertussen. Bereik valt ook niet tegen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:38

Wallie

Herr

crunchytail schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:43:
[...]

Bereik varieert sterk per gebruiker, zie onderstaande ervaring. Wellicht heb je een maandagochtend model.

[...]
Ik had het ook, een beperkt bereik. Direct achter de voordeur, dichtbij de bel deed hij het prima (dat AliExpress geval), maar op de eerste verdieping deed hij het meer niet dan wel. Ook ondersteunde hij net andere deuntjes dan de standaard chime van Reolink :+

Tegenwoordig regelt Home Assistant de bel, die laat een Android tablet dat aan de muur hangt een bel mp3 spelen.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Ook binnen de eigen Reolink productie zit er nogal verschil in de chimes. Ik heb 2 chimes v2, eentje die bij de deurbel kwam en eentje erbij aangeschaft. Die verschillen met hetzelfde chime geluid gewoon duidelijk in toonhoogte, het scheelt zeker een hele noot. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhe59
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-04 09:53

mhe59

ID.5 Pro Performance

Is sticker plakken bij je deurbel verplicht ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vormulier
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
mhe59 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 14:05:
Is sticker plakken bij je deurbel verplicht ?
Geen idee, Maar koop dan wel een goede stikker.. Die van Reolink is hier snel van het raam af gevallen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweaker_Ruwy
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 22:45
Een sticker is niet per se verplicht. De verplichting die geldt is dat je duidelijk moet aangeven dat er bewakingscamera's hangen. Hoe je dit doet is niet specifiek opgegeven,. maar een sticker is wel lekker simpel en goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 06:38
Ik heb de zwarte PoE versie. Ik probeer het voor elkaar te krijgen dat ik een push melding krijg bij beweging van persoon en aanbellen en mijn vrouw alleen een pushmelding bij aanbellen maar dit lijkt niet mogelijk.

Zowel met de QR code als wanneer je een aparte user aanmaakt via de web interface kan mijn vrouw in de app alleen maar pushmeldingen aan of uit zetten maar niet kiezen of het voor bellen is of voor bewegingsdetectie.

Er is wel een aparte toggle om "Inkomende oproep" in de app die wij onafhankelijk van elkaar kunnen instellen, zodat als iemand op de bel drukt het op de iPhone eruit ziet alsof iemand je belt maar die setting bedoel ik niet.

Het lijkt erop als de setting "van welke types je pushmeldingen wil" die onder Schema -> Detectietype zit: "Belgeluid, Alle bewegingen, Persoon, Voertuig, Dier" op het apparaat zelf maar 1 settings is en geen user profiles kent en ook geen setting op de client is.

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:38
crunchytail schreef op zondag 30 maart 2025 @ 19:20:
[...]

Klopt. Deurbeldraadjes die nu in de beltrafo gaan losmaken. Met 2 wago lasklemmetjes de beide kabels verbinden met de verlengkabel van de adapter. Deze kun je dus doorknippen:
[Afbeelding]

Vervolgens kun je de adapter in een stopcontact steken.
Ik volg dit topic pas per vandaag (gelijk toevoegd aan mijn bookmarks). Wat een goed advies! Ik wist niet dat er bij de wifi versie een adapter bij zat. Zo kun je deze inderdaad mooi gebruiken. De beltrafo kun je zo lekker laten zitten (welke dan niks meer doet) en kun je mooi gebruik maken van de reeds aanwezige bekabeling naar de deurbel.

Nu nog een keuze maken tussen de zwarte of witte versie (3:4 of 4:3). Ik denk dat voor ons 4:3 de beste keuze is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tinamar
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/66VYxYlBFEvUriiPjSvs3SkpEE0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x7WlF70ZbTPgS38NoT0QPRlv.jpg?f=fotoalbum_large

Hier een laagste resolutie beeld van mijn witte 3:4 camera. De kanten zijn wel erg vervormd maar ik zie wel de volledige personen in beeld.

[ Voor 19% gewijzigd door tinamar op 20-04-2025 23:31 . Reden: info aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:36
Romundoo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:05:
Voor mijn nieuwbouwwoning ben ik op zoek naar een PoE-videodeurbel. Mijn netwerksetup bestaat uit Ubiquiti-apparatuur, waardoor de Ubiquiti UniFi Protect G4 Doorbell Pro meteen in beeld komt. Ik hoor en lees echter ook positieve ervaringen over de Reolink D340P. Zelf ben ik nog niet goed bekend met dit merk, maar het is qua prijs wel een stuk aantrekkelijker.

Ik ben benieuwd of er Tweakers zijn met ervaringen met zowel de Ubiquiti UniFi Protect G4 Doorbell Pro als de Reolink D340P, of eventueel andere modellen die ik wellicht over het hoofd heb gezien. En ook wat hun beweegredenen waren om uiteindelijk voor de Reolink te kiezen.
Heb je toevallig al meer antwoorden hierover? Want ik twijfel ook hierover, voornamelijk omdat de G4 Doorbell Pro 400 euro is (PoE) en deze Reolink 'maar' 100 is. Ik wil het wel kunnen integreren in mijn Unifi netwerk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crunchytail
Ik krijg zowaar voor de eerste keer een melding in de Reolink app dat er een nieuwe firmware is voor mijn WiFi deurbel. Inclusief de optie om vanuit de app te upgraden.

Heeft 2 jaar geduurd, maar eindelijk is deze mogelijkheid er. Gelijk even "automatische upgrade" uitgezet, want ik bepaal dit liever zelf. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3e5mxlNcqxrS6uN7iBnpe-FVqI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xm6U5OlWTbyysJxgqX2SchUC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fQKLS8fcWnEdwtV4nBoRvHQ6gI4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vPHhMKhMoQQuRuWG9215U5yg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/51WCuKy7gues_00H32rLB0aeCxE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RSRR4F3zCnuImx9WO3PS6lQs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door crunchytail op 22-04-2025 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:11
Begrijp ik het goed, ga je de update niet installeren?
Of wel installeren maar toekomstige updates niet.

Een vorige update had diverse bugs dacht ik. Dus ik ben voorzichtig.
crunchytail schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 02:10:
Ik krijg zowaar voor de eerste keer een melding in de Reolink app dat er een nieuwe firmware is voor mijn WiFi deurbel. Inclusief de optie om vanuit de app te upgraden.

Heeft 2 jaar geduurd, maar eindelijk is deze mogelijkheid er. Gelijk even "automatische upgrade" uitgezet, want ik bepaal dit liever zelf. ;)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crunchytail
djiedjee schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 09:22:
Begrijp ik het goed, ga je de update niet installeren?
Of wel installeren maar toekomstige updates niet.

Een vorige update had diverse bugs dacht ik. Dus ik ben voorzichtig.

[...]
Ik ga de updates wel installeren, maar op een moment dat ik zelf uitkies ipv automatisch. :)

Reolink brengt met enige regelmaat firmwares uit met problemen, die daarna weer worden ingetrokken. Dus ik wacht altijd even voordat ik ze installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:55
Na ruim een jaar tevreden gebruiker te zijn van de Reolink doorbell is helaas die van ons ermee opgehouden. Het is de wifi variant en aangesloten met het adapter op de stroomnet. Device is gewoon zichtbaar in de app en webinterface, maar laat geen beeld zien. Rebooten, resetten en updaten naar nieuwste firmware mocht niet baten. Als iemand op de bel drukt gaat de chime wel af en ik krijg gewoon een notificatie, maar helaas geen beeld. Hopelijk kan Reolink mij een vervanger sturen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UBX-gFO9AO1EMVoOn0CL4PBgxto=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LECgQSobc2rN8ZisTrpjC3z2.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/slMLGpzCWqrG7EoLrkY_GyVnBcI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eunNeGeW8djYyoafIDOwvYNE.jpg?f=fotoalbum_tile
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste