De bel zelf bedoel je? Dat kan ik nog wel eens proberen, die had ik nog niet herstartrigave schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:31:
[...]
heb je al geprobeerd om opnieuw op te starten? soms helpt dat.
Bij mij enige weken geleden dat hij iets langer deed om verbinding te maken. Heb altijd binnen 4 sec beeld en geluid op mijn telefoon. Nu heb ik hem in het menu standaard gezet op een dag in de week automatisch herstart.
ik herstart de deurbel om deze reden ook wekelijks. heb de deurbel in ha opgenomen in de automation die meerdere ESP apparaten wekelijks een schop geeft.
Top heb hem direct even herstart. Volgende vraag was idd hoe jullie dit automatisch laten doen, maar via HA dus
Ik heb mijn oude synology nas (DS 212j) als nvr ingesteld en ervaar soms wel haperingen wanneer er iemand bv voorbij gaat. Net of er een stuk film mist. Het gebeurt wel buiten de aangegeven detectiezone.greg-a schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:44:
bij mij start ie automatisch opnieuw op via synology nas.
Ervaar je dit ook zo
De nas blinkt natuurlijk uit in langzaamheid, maar interne sd kaart maakt alles goed.
In de Reolink desktop client is hier ook een optie voor.nDirect090 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:22:
Top heb hem direct even herstart. Volgende vraag was idd hoe jullie dit automatisch laten doen, maar via HA dus
Standaard stond voor mijn (WiFi) deurbel al een automatische herstart ingesteld, wekelijks in de nacht van zaterdag op zondag.
Ja dat is ook een ellendige oude nas en dan ook nog de j versie! haha. Ik neem zowel op op de NAS als op een SD kaart. terugkijken doe ik in principe alleen via de reolink app. De NAS is een mooie backuprigave schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:56:
[...]
Ik heb mijn oude synology nas (DS 212j) als nvr ingesteld en ervaar soms wel haperingen wanneer er iemand bv voorbij gaat. Net of er een stuk film mist. Het gebeurt wel buiten de aangegeven detectiezone.
Ervaar je dit ook zo
De nas blinkt natuurlijk uit in langzaamheid, maar interne sd kaart maakt alles goed.
Kun je nagaan hoe dit performt op mijn DS211greg-a schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:36:
[...]
Ja dat is ook een ellendige oude nas en dan ook nog de j versie! haha. Ik neem zowel op op de NAS als op een SD kaart. terugkijken doe ik in principe alleen via de reolink app. De NAS is een mooie backup
Staat het volume in de app ook goed? Of staat het daar te zacht?nDirect090 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:14:
Ik merk tegenwoordig dat het geluid via de app erg zacht is.
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Ik zie zo gauw geen volume optie in de app? Alleen iets over de volume van de chime, maar als je daarop klikt krijg je een informatief plaatje te zienTeijgetje schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:23:
[...]
Staat het volume in de app ook goed? Of staat het daar te zacht?
Ik denk dat je gelijk hebt.nDirect090 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:55:
[...]
Ik zie zo gauw geen volume optie in de app? Alleen iets over de volume van de chime, maar als je daarop klikt krijg je een informatief plaatje te zien
Ik had bij het instellen van mijn camera`s ook het spreekvolume aangepast en dacht ook voor de deurbel.
Maar dat zit alleen bij de gewone camera`s onder settings>audio.

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Witte wifi doorbell push notificaties
Weet niet of dit al ter sprake gekomen is vind het niet.
Is het mogelijk om de push notificatie voor persoon aan deur zonder geluid te krijgen maar notificatie bij deurbel natuurlijk wel met geluid.
Als ik bij instellingen op Samsung Reolink notificaties zonder geluid zet krijg ik naturlijk ook bij aanbellen geen geluid, is het ergens mogelijk de notificaties zo in te stellen dat alleen bij aanbellen geluid doorkomt maar bij persoon enkel notificatie op scherm.
Is het mogelijk om de push notificatie voor persoon aan deur zonder geluid te krijgen maar notificatie bij deurbel natuurlijk wel met geluid.
Als ik bij instellingen op Samsung Reolink notificaties zonder geluid zet krijg ik naturlijk ook bij aanbellen geen geluid, is het ergens mogelijk de notificaties zo in te stellen dat alleen bij aanbellen geluid doorkomt maar bij persoon enkel notificatie op scherm.
Volgens mij niet zonder hulp van evt. een andere applicatie zoals Home Assistanttinamar schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 15:03:
Witte wifi doorbell push notificaties
charleyr
Ik ben van plan de Reolink deurbel aan te schaffen maar twijfel tussen de WiFi of PoE versie! Zit er verschil tussen deze 2 kwa functionaliteiten afgezien van de aansluitingen? Voor de PoE versie zou ik een injector moeten aanschaffen dus een extra stopcontact moeten maken!
Ik heb nu een "gewone" bel waarvan de knop en gong is aangesloten op een 8V beltrafo (zie foto). Deze zou ik moeten vervangen voor een 12V - 24V trafo.
Ik begreep dat ik de WiFi versie ook kon aansluiten op een beltrafo en een utp kabel voor de data. Omzeilt de bel dan de WiFi?
Wat betreft de trafo. Is dat "gewoon" vervangen in de meterkast en kan ik dan mijn oude gong verwijderen? Of moet je de oude gong laten zitten?
Mijn voorkeur gaat uit naar de WiFi versie maar dan wel bedraad voor de stabiliteit, maar weet niet of bovenstaand scenario kan en of beide versies hetzelfde kunnen.
Alvast bedankt voor reacties.
Ik heb nu een "gewone" bel waarvan de knop en gong is aangesloten op een 8V beltrafo (zie foto). Deze zou ik moeten vervangen voor een 12V - 24V trafo.
Ik begreep dat ik de WiFi versie ook kon aansluiten op een beltrafo en een utp kabel voor de data. Omzeilt de bel dan de WiFi?
Wat betreft de trafo. Is dat "gewoon" vervangen in de meterkast en kan ik dan mijn oude gong verwijderen? Of moet je de oude gong laten zitten?
Mijn voorkeur gaat uit naar de WiFi versie maar dan wel bedraad voor de stabiliteit, maar weet niet of bovenstaand scenario kan en of beide versies hetzelfde kunnen.
:strip_exif()/f/image/FFmnTgAEDWL6DGqn3O6cOFcm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb al een 2 tal jaren de wifi vaiant en geen problemen mee, connecten via 5ghz of evt 2.4 ghz.Paterman schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:30:
Ik ben van plan de Reolink deurbel aan te schaffen maar twijfel tussen de WiFi of PoE versie! Zit er verschil tussen deze 2 kwa functionaliteiten afgezien van de aansluitingen? Voor de PoE versie zou ik een injector moeten aanschaffen dus een extra stopcontact moeten maken!
Scenario WiFi versie:
Mijn voorkeur gaat uit naar de WiFi versie maar weet niet of bovenstaand scenario kan en of beide versies hetzelfde kunnen.
[Afbeelding]
btw, de bijgeleverde adapter gewoon aan sluiten op de 2 uitgaande aders die naar de deurbel gaan en draaien maar!
charleyr
Voor de wifi versie zou ook een stopcontact benodigd zijn. Je krijgt een super moderne chime(gong) bij die je met meerdere tonen en geluid sterkte naar wens kan afstellen.Deze dient ergens in het huis waar een stopcontact voorhande is in te pluggen. Met de wifi versie kan je ook de netwerkkabel laten zitten mocht je een router/switch (makkelijk) kan bereiken.
@rigave
Omzeilt die dan de WiFi als je de utp kabel in de WiFi versie stopt en gaat alles via je eigen netwerk en AP's?Met de wifi versie kan je ook de netwerkkabel laten zitten mocht je een router/switch (makkelijk) kan bereiken.
Volgensmij is wifi en bedraad een en zelfde netwerk toch Bedraad is altijd beter natuurlijk. Scheelt misschien de kosten van een poe injector
Hier de witte wifi deurbel aangesloten met bijgeleverde adapter. Haal draadloos +/-350kbps
Ook een Reolink RLC820A poe camera aangesloten die haalt ook maar 480'kbps dus als de wifi aan de deur goed is maakt het niet veel uit.
Ook een Reolink RLC820A poe camera aangesloten die haalt ook maar 480'kbps dus als de wifi aan de deur goed is maakt het niet veel uit.
@rigave
Moet nog wel een beltrafo aanschaffen!Volgensmij is wifi en bedraad een en zelfde netwerk toch Bedraad is altijd beter natuurlijk. Scheelt misschien de kosten van een poe injector
Je kunt toch de bijgeleverde adaptor gebruiken?Paterman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 09:57:
@rigave
[...]
Moet nog wel een beltrafo aanschaffen!
@hijskraan
Maar zit er kwa functionaliteiten verschil tussen de WiFi en PoE versie?
Ik ga dan zowiezo voor een nieuwe beltrafo. Maar ik zag ergens op internet dat je dan je oude gong moest laten zitten. Klopt dat?
Dat is waar. Maar dan moet ik weer een extra stopcontact monteren in de meterkast!Je kunt toch de bijgeleverde adaptor gebruiken?
Ik ga dan zowiezo voor een nieuwe beltrafo. Maar ik zag ergens op internet dat je dan je oude gong moest laten zitten. Klopt dat?
Niet per se nodig. Ik heb mijn gong volledig weggehaald, enkel stopcontact op die plaats gemonteerd en de chime op de plek geplaatst waar de gong eerder zat.
Paterman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 14:01:
@hijskraan
[...]
Dat is waar. Maar dan moet ik weer een extra stopcontact monteren in de meterkast!
@Mich_el
Heb je dan ook je Reolink met een beltrafo aangesloten?
Mijn plan is dus de oude gong verwijderen en een nieuwe beltrafo in de meterkast te installeren enkel alleen voor de stroomvoorziening naar de Reolink deurbel.
De reden van twijfel voor mij was dat ik van die filmpjes zag dat ze de bedrading van de oude gong aan gingen passen.
Heb jij de WiFi of PoE versie? En heb je die dan met een ethernet kabel aangesloten?
Mijn plan is dus de oude gong verwijderen en een nieuwe beltrafo in de meterkast te installeren enkel alleen voor de stroomvoorziening naar de Reolink deurbel.
De reden van twijfel voor mij was dat ik van die filmpjes zag dat ze de bedrading van de oude gong aan gingen passen.
Heb jij de WiFi of PoE versie? En heb je die dan met een ethernet kabel aangesloten?
Dat deden ze juist om de gong te passeren. Je hebt dus geen gong nodig.Paterman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:06:
Iemand trouwens ervaring met deze deurbel:
Doorsafe 6670 PRO
Of is daar een andere topic van?
Doorsafe 6670 PRO
Wifi versie, maar wel op utp-kabel. Als je de gong laat zitten zonder aanpassingen moet je de bedrading idd doorlussen. Als je de trafo opnieuw bekabelt richting alleen de deurbel en niet richting de gong komt de gong gewoon te vervallen. Deze staat dan los van het geheel. Je kunt deze dan onbekabeld laten zitten of weghalen en een los stopcontact op die plek monteren voor de chime. (Moet nog wel opnieuw muurverf aanbrengen gezien het kleurverschil):strip_exif()/f/image/4ZTGdbhjusOuHZfXN76Pf0EM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4ZTGdbhjusOuHZfXN76Pf0EM.jpg?f=fotoalbum_large)
Paterman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:06:
@Mich_el
Geen idee of daar een topic voor is. Het hoort in ieder geval niet hier thuis 😬Paterman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:13:
Iemand trouwens ervaring met deze deurbel:
Doorsafe 6670 PRO
@Mich_el
Bedankt voor je reactie. Jij hebt de WiFi versie en hebt die met een ethernet kabel aangesloten. Heeft de WiFi dan nog een functie?
Bedankt voor je reactie. Jij hebt de WiFi versie en hebt die met een ethernet kabel aangesloten. Heeft de WiFi dan nog een functie?
Nee feitelijk niet, maar ik heb geen poe voorzieningen.Paterman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:38:
@Mich_el
Misschien past zoiets op de plek van je beltrafo?Paterman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 14:01:
@hijskraan
[...]
Dat is waar. Maar dan moet ik weer een extra stopcontact monteren in de meterkast!
Is deze beredenering juist:
Situatie 1: Reolink WiFi; stroom bedraad aansluiten met beltrafo en data via ethernetkabel
Situatie 2: Reolink PoE; bedraad via PoE injector
Beide hetzelfde resultaat en maakt het dus niet uit welke je aanschaft.
Welke gaat jullie voorkeur naar uit? Heeft de één meer functionaliteit dan de andere?
Situatie 1: Reolink WiFi; stroom bedraad aansluiten met beltrafo en data via ethernetkabel
Welke gaat jullie voorkeur naar uit? Heeft de één meer functionaliteit dan de andere?
Nagenoeg juist. Situatie 1 kun je, als je wil, ook data via wifi laten gaan. Dit scheelt je een ethernetkabel naar de voordeur trekken.
Voor de rest zijn de opties hetzelfde. Tenzij je voor de witte variant wil gaan. Deze heeft een andere aspectratio en kan pakketjes detecteren.
Voor de rest zijn de opties hetzelfde. Tenzij je voor de witte variant wil gaan. Deze heeft een andere aspectratio en kan pakketjes detecteren.
Paterman schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:38:
Is deze beredenering juist:
Witte is portrait, de andere landscape. Extra correctie: ivm wifi-versie hoeft niet via trafo, er zit ook een adapter bij voor stopcontact.
Als de WiFi versie neemt en je sluit een utp kabel er op aan. Is deze dan net zo stabiel als de bedrade PoE versie?
Ja.Paterman schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:31:
Als de WiFi versie neemt en je sluit een utp kabel er op aan. Is deze dan net zo stabiel als de bedrade PoE versie?
En op WiFi is de deurbel hier ook gewoon stabiel. Nooit verbindingsproblemen.
Dat is bij mij niet anders.crunchytail schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:47:
[...]
Ja.
En op WiFi is de deurbel hier ook gewoon stabiel. Nooit verbindingsproblemen.
De enige reden dat ik voor de PoE versie gekozen heb is dat ik al PoE camera's had en dus ook een vrije poort in de PoE hub voor de voeding en dat die voeding achter een UPS staat. Dus zelfs als de stroom uitvalt blijven de camera's nog een tijdje doorwerken.
Ik zag trouwens dat de Arlo Video Doorbell een ingebouwde Smart Sirene heeft. Kan je dat bij de Reolink ook instellen?
Er zit een sirenefunctie op, maar ik gebruik m niet. Ik heb alle camera's, 3 stuks van Reolink in Frigate hangen, in HomeAssistant. Die doet mijn detectie middels CoralAI. Ik gebruik de detectie van de camera's zelf dus niet.
Paterman schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:02:
Ik zag trouwens dat de Arlo Video Doorbell een ingebouwde Smart Sirene heeft. Kan je dat bij de Reolink ook instellen?
Die sirene functie. Is dat de functie als ze de deurbel willen stelen?
Dit is wat ik te zien krijg als ik de opties voor alarm open. Deurbel stelen, ik heb het nog nooit gehoord.
:strip_exif()/f/image/LITtHOdMwgxod6NfUeNFAsrV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LITtHOdMwgxod6NfUeNFAsrV.jpg?f=fotoalbum_large)
Paterman schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:22:
Die sirene functie. Is dat de functie als ze de deurbel willen stelen?
De Reolink deurbel WiFi is vanaf april 2024 te verkrijgen. Zijn er geluiden dat er een nieuw model uitkomt?
in de laatste firmware v3.0.0.4110_2410111120 is volgens mij het gebruikers beheer verdwenen. Ik kwam hier achter omdat ik mijn 2e deurbel aan de synology via RTSP. Zoeken zoeken, ja hoor terug bij de 1e camera staat bij Geavanceerd -> Gebruikersbeheer er nog wel bij. Echter als je daar op klikt staat er "De huidige functie uitgseschakeld. Om gebruikers toe te voegen, ga naar Geavanceerd -> Apparaten delen"
Hoe kan ik nu een simpele alleen kijken gebruiker voor de rtsp stream aanmaken?
Edit: via de webinterface kan het nog wel. Verwarrend
Hoe kan ik nu een simpele alleen kijken gebruiker voor de rtsp stream aanmaken?
Edit: via de webinterface kan het nog wel. Verwarrend
[ Voor 5% gewijzigd door Morpheusk op 11-03-2025 15:35 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
De deurbel is sinds eind 2022 op de markt. Sindsdien zijn er al een aantal veranderingen doorgevoerd aan het originele model (V1 had een 433MHz chime, V2 900MHz). Daarnaast zijn er andere modellen uitgebracht, waaronder de witte variant met portrait mode en de battery doorbell.Paterman schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:52:
De Reolink deurbel WiFi is vanaf april 2024 te verkrijgen. Zijn er geluiden dat er een nieuw model uitkomt?
Vooralsnog is er geen nieuwe versie van de deurbel aangekondigd. Afgaande op je vele vragen denk ik dat je de knoop gewoon eens moet doorhakken.
[ Voor 7% gewijzigd door crunchytail op 11-03-2025 17:39 ]
Ik heb net de WiFi versie op Amazon gekocht. Mag er vanuit gaan dat dit dan V2 is?
Ik heb net de Wifi versie van de deurbel geïnstalleerd. Waar ik nu (helaas) achter kom is dat de 'calling' functionaliteit op Android alleen werkt als je de app al geopend hebt of eerst op de notificatie drukt. Andere merken zoals Eufi lijken dit wel te kunnen...
Iemand hier toevallig daar een betere oplossing voor gevonden?
[ Voor 8% gewijzigd door eefhoos op 13-03-2025 22:52 ]
Wellicht is het een optie om Pushover te installeren!eefhoos schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:51:
Ik heb net de Wifi versie van de deurbel geïnstalleerd. Waar ik nu (helaas) achter kom is dat de 'calling' functionaliteit op Android alleen werkt als je de app al geopend hebt of eerst op de notificatie drukt. Andere merken zoals Eufi lijken dit wel te kunnen...
charleyr
Bedoel je de functie dat je gebeld wordt als er iemand op de deurbel drukt? Dat zou ook gewoon moeten werken als de app niet open staat op je device. Daarvoor moet je wel push meldingen aan hebben staan. Daar kan je dan ook de Inkomende oproep van de deurbel instellen.eefhoos schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:51:
Niet omdat het moet, maar omdat het kan ;)
Heeft er nog iemand een tip voor een verstelbare wig? De Wasserstein wig die eerder hier werd geopperd lijkt niet meer in NL te leveren te zijn?
Reolink Wifi versie is binnen. Wil hem bedraad aansluiten. UTP kabel die erbij geleverd word is te dik met name het stekkertje zelf.
Iemand een suggestie voor een extra dunne UTP kabel?
Stukje hout op maat schaven?Tijsbeer schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:30:
Heeft er nog iemand een tip voor een verstelbare wig? De Wasserstein wig die eerder hier werd geopperd lijkt niet meer in NL te leveren te zijn?
Stekkertje er af knippen, kabel door het gat halen, nieuw stekketje monteren. Stekkertje heeft altijd een bepaalde afmeting, zodat het in de UTP aansluiting past ...Paterman schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:35:
Reolink Wifi versie is binnen. Wil hem bedraad aansluiten. UTP kabel die erbij geleverd word is te dik met name het stekkertje zelf.
[ Voor 23% gewijzigd door TheBull op 14-03-2025 15:17 ]
Vraagje:
Maakt het uit welk micro SD card je er in stopt? Moet deze nog een bepaalde schrijfsnelheid hebben?
En klopt het dat de WiFi versie 512 GB aankan?
Maakt het uit welk micro SD card je er in stopt? Moet deze nog een bepaalde schrijfsnelheid hebben?
[ Voor 18% gewijzigd door Paterman op 14-03-2025 16:10 ]
Volgens de specificaties van de deurbel wordt maximaal 256GB ondersteund. Op deze pagina wordt echter gesproken over 512GB. In dit topic zijn ook al meerdere mensen die 512GB werkend hebben gekregen (ook met het PoE-model).Paterman schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:07:
Vraagje:
Ik gebruik zelf de SanDisk Extreme 256GB, werkt prima.
[ Voor 53% gewijzigd door crunchytail op 14-03-2025 17:35 ]
Plug and play. De deurbel zal de kaart formatteren.Paterman schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:14:
@crunchytail
Moet je die nog formatteren of is het plug and play?
Yes. Ik heb mijn eerdere reactie nog even aangepast met info mbt 512GB kaartjes.
Jij gebruikt de 256 gb. Ben benieuwd hoeveel uur je erop kan zetten!
[ Voor 58% gewijzigd door Paterman op 14-03-2025 17:35 ]
3,5 dag bij 24/7 opname, met de bitrate opgeschroefd naar het maximale (6144kbps).Paterman schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:34:
Jij gebruikt de 256 gb. Ben benieuwd hoeveel uur je erop kan zetten!
Ik sla alleen de events op en kom ongeveer op een half jaar met een 512 GB kaartje.crunchytail schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:43:
[...]
3,5 dag bij 24/7 opname, met de bitrate opgeschroefd naar het maximale (6144kbps).
Ik woon aan een drukke straat waar 24/7 opname erg welkom is.m.eddy schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:05:
[...]
Ik sla alleen de events op en kom ongeveer op een half jaar met een 512 GB kaartje.
Events laat ik 30 dagen lang opslaan in de Reolink Cloud. Werkte perfect toen mijn deurbel werd gestolen; video was al geupload voordat de deurbel van de gevel verdween. Dader zat een uur later in de cel.
[ Voor 3% gewijzigd door crunchytail op 14-03-2025 18:12 ]
@m.eddy
Ik begrijp dat jij een 512 GB kaartje aan de praat hebt op de deurbel. Geen problemen tegengekomen?
Ik begrijp dat jij een 512 GB kaartje aan de praat hebt op de deurbel. Geen problemen tegengekomen?
Nada, had hem eerst op 24/7 staan zodat ie helemaal vol ging schrijven en daarna overschrijven - puur als test. Draait hier alweer twee jaar inmiddels.Paterman schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 19:31:
@m.eddy
Grote voordeel natuurlijk meer tijdbereik en minder writes per sector.
Samsung EVO Select 512GB microSDXC UHS-I U3 130MB/s Full HD and 4K UHD Memory Card incl. SD Adapter (MB-ME512KA/EU)
was ooit 24,98 op amazon blijkbaar
was ooit 24,98 op amazon blijkbaar
Oke. Adapter heb je toch niet nodig. Zat in het pakje samen zeker?
Adapter om sd uit te lezen zeker?
Adapter om sd uit te lezen zeker?
[ Voor 21% gewijzigd door Paterman op 14-03-2025 20:24 ]
Ik kom hem tegen op Amazon voor € 41,-
Eerst eens kijken of ik opslag op mijn Synology NAS kan regelen.
Eerst eens kijken of ik opslag op mijn Synology NAS kan regelen.
Op zich een goed plan, ware het niet dat het niet bij mij thuis is, en ik niet van tevoren de hoek kan (laten) bepalen. Vandaar dat ik op zoek ben naar een verstelbare wig.
Heb zelf deze, maar heb die via de buurman uit usa laten meenemen. https://a.co/d/4fS3w3dTijsbeer schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 11:01:
[...]
Op zich een goed plan, ware het niet dat het niet bij mij thuis is, en ik niet van tevoren de hoek kan (laten) bepalen. Vandaar dat ik op zoek ben naar een verstelbare wig.
Ja, die vind ik dus ook mooi, maar lijkt niet meer in NL leverbaar te zijn inderdaad, jammer genoegGVR schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 19:41:
[...]
Heb zelf deze, maar heb die via de buurman uit usa laten meenemen. https://a.co/d/4fS3w3d
Heeft iemand een filmpje hoe snel je een notificatie krijgt op je te;erom zowel wifi als 4g?
Wat is nu de nieuwste versie van de reling?
Kan ik de deurbel beelden laten opslaan op mijn nvr via onviff niet van Reolink
Wat is nu de nieuwste versie van de reling?
Kan ik de deurbel beelden laten opslaan op mijn nvr via onviff niet van Reolink
Aangeschaft maar ik neem op mijn eigen dahua nvr op.kan ik de afspeel functie in de Reolink app ook gebruiken hiervoor?
Volgens mij kan de Reolink app alleen afspelen wat op de SD kaart staat.
Ik heb die van mij aan mijn synology hangen maar daar kan de Reolink app niks mee.
Heb er dus een klen SD kaartje ingezet om de korte termijn opslag te regelen.
Ik heb die van mij aan mijn synology hangen maar daar kan de Reolink app niks mee.
Heb er dus een klen SD kaartje ingezet om de korte termijn opslag te regelen.
SD kaartje van 64 GB in de camera's en die kun je via de app benaderen. De Synology slaat ook op en dat benader je via de Synology interface.
Weet jij iemand hoe je in de Reolink Users kan toevoegen? Ik ben er nog niet achter gekomen!
Ik zag bij geavanceerd dat je kan delen en dan een QR code genereert. Wat moet je dan als opmerking plaatsen en wat moet je dan met die QR code doen?
Of moet je gebruik maken van de UI door het IP adres in je browser in te vullen en daar een gebruiker toevoegen?
Ik zag bij geavanceerd dat je kan delen en dan een QR code genereert. Wat moet je dan als opmerking plaatsen en wat moet je dan met die QR code doen?
Of moet je gebruik maken van de UI door het IP adres in je browser in te vullen en daar een gebruiker toevoegen?
[ Voor 64% gewijzigd door Paterman op 21-03-2025 06:55 ]
Wat wil je met de user doen? Je kan in de app het apparaat delen om bijv. je partner ook toegang te geven tot de camera in de reolink app. Via de web interface kan je users aanmaken, dat heb ik bijvoorbeeld gedaan omdat ik de camera in mijn Synology nas heb toegevoegd (en Synology dus geen toegang verleen via de admin user).Paterman schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 06:44:
Weet jij iemand hoe je in de Reolink Users kan toevoegen? Ik ben er nog niet achter gekomen!
@GVR
Bedankt voor je reactie. Ik wil inderdaad users toevoegen. Mijn gezin. Zodat zij ook "beperkt" toegang hebben. Dat moet dus via de browser en niet met die gegenereerde QR code in de app zelf?
Bedankt voor je reactie. Ik wil inderdaad users toevoegen. Mijn gezin. Zodat zij ook "beperkt" toegang hebben. Dat moet dus via de browser en niet met die gegenereerde QR code in de app zelf?
Wat jij wil kan ook via de QR.Paterman schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 07:52:
@GVR
Voorheen kon je wel users rechtstreeks in app aanmaken. Morpheusk in "[Reolink Video Doorbell PoE / WiFi] Ervaringen & Discussie"
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Lokale IP-adres van je deurbel.Paterman schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:03:
Met welke URL kom je dan in de UI?
(In de Reolink app terug te vinden via Instellingen > Bovenin op je deurbel klikken > Netwerkinformatie).
Je kunt ook de desktop client gebruiken.
[ Voor 14% gewijzigd door crunchytail op 21-03-2025 16:17 ]
Ik zie mijn netwerk gegevens van de Reolink maar als ik het ip adres in de browser intik werkt het niet.
De Reolink app kan je met een apart reolink account gebruiken (niet perse nodig dacht ik?). Je kan in de app nu toch via lan een apparaat toevoegen en de credentials gebruiken die je zojuist hebt aangemaakt?Paterman schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 20:23:
Ik heb net een user toegevoegd met beperkte toegang. Dus username en wachtwoord ingevoerd. Maar hoe log je dan in de Reolink app in?
Er staat een nieuwe firmware online voor de Doorbell POE. Op de site staan geen release notes maar in de update zelf staat het volgende.
- Support HDR function optimized image parameters.
- Support conversion recording and video deletion function
- Support AI-animals
- Recommend upgrade the app version to 4.52.or above.
/f/image/iMMmLyrgLmLPWo77DOtH6yDn.webp?f=fotoalbum_large)
Op je afbeelding staat het WiFi model. Ook die heeft een nieuwe firmware.SkullboyNL schreef op maandag 24 maart 2025 @ 13:54:
Er staat een nieuwe firmware online voor de Doorbell POE. Op de site staan geen release notes maar in de update zelf staat het volgende.[Afbeelding]
- Support HDR function optimized image parameters.
- Support conversion recording and video deletion function
- Support AI-animals
- Recommend upgrade the app version to 4.52.or above.
Versienummers 23 maart 2025 release:
- WiFi doorbell: v3.0.0_4662_2503122270
- WiFi-W doorbell (witte variant): v3.0.0_4662_2503122283
- PoE doorbell: v3.0.0_4662_2503122271
- PoE-W doorbell (witte variant): v3.0.0_4662_2503122284
[ Voor 15% gewijzigd door crunchytail op 24-03-2025 15:20 ]
Ha crunchytail,
Vervelend dat ze de releasenotes er niet bijvoegen van de nieuwe update op de website, dat soms toch wel handig om te weten.
Waar heb jij deze gevonden?
Vervelend dat ze de releasenotes er niet bijvoegen van de nieuwe update op de website, dat soms toch wel handig om te weten.
crunchytail schreef op maandag 24 maart 2025 @ 15:15:
[...]
Op je afbeelding staat het WiFi model. Ook die heeft een nieuwe firmware.
Versienummers 23 maart 2025 release:
- WiFi doorbell: v3.0.0_4662_2503122270
- WiFi-W doorbell (witte variant): v3.0.0_4662_2503122283
- PoE doorbell: v3.0.0_4662_2503122271
- PoE-W doorbell (witte variant): v3.0.0_4662_2503122284
_
Zoeken op doorbell in het Download Center.silentwaves_ schreef op maandag 24 maart 2025 @ 18:48:
Ha crunchytail,
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door crunchytail op 24-03-2025 19:16 ]
Ze hebben nu ook de D340W en D340P toegevoegd in het download center. Reolink support gerefereerd naar deze modellen als “offline model”. Hier was eerder geen firmware voor beschikbaar in het download center. Ook voor deze modellen zijn nu nieuwe firmware updates beschikbaar.
De firmware voor de D340W (Reolink Video Doorbell Wi-Fi) en D340P (Reolink Video Doorbell PoE) was altijd al te vinden onder de volledige naam.ciato schreef op maandag 24 maart 2025 @ 20:26:
Ze hebben nu ook de D340W en D340P toegevoegd in het download center. Reolink support gerefereerd naar deze modellen als “offline model”. Hier was eerder geen firmware voor beschikbaar in het download center. Ook voor deze modellen zijn nu nieuwe firmware updates beschikbaar.
Betreft dus gewoon een dubbele vermelding in het download center.
:strip_exif()/f/image/uxzqvDHpb4MvdPb03fZwEpRy.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/iv0cnan8wjdhiEbMMRn9WrOX.png?f=user_large)
[ Voor 40% gewijzigd door crunchytail op 24-03-2025 20:42 ]
Dit is echt een ander model. Ik heb zelf de D340W. Ik kan hier niet de firmware op zetten voor de video doorbell variant op zetten. De firmware nummers verschillen ook iets van elkaar.crunchytail schreef op maandag 24 maart 2025 @ 20:37:
[...]
De firmware voor de D340W (Reolink Video Doorbell Wi-Fi) en D340P (Reolink Video Doorbell PoE) was altijd al te vinden onder de volledige naam.
Betreft dus gewoon een dubbele vermelding in het download center.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door ciato op 25-03-2025 00:08 ]
Ik heb ook een D340W, aldus de app. In mijn geval in 2023 aangeschaft als de originele Reolink Video Doorbell WiFi (V1).ciato schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 00:04:
[...]
Dit is echt een ander model. Ik heb zelf de D340W. Ik kan hier niet de firmware op zetten voor de video doorbell variant op zetten. De firmware nummers verschillen ook iets van elkaar.
Hier heb ik altijd de Reolink Video Doorbell firmware op draaien.
:strip_exif()/f/image/LkVr3n6I5Xr7DBsW2VYAgeCQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Reolink hanteert dus hetzelfde versienummer voor twee apparaten met een verschillend updatebeleid.

[ Voor 55% gewijzigd door crunchytail op 25-03-2025 20:00 ]
Voorlopig doe ik geen FW updates meer, zeker niet na het laatste halloween debacle, waarbij al de standaard spraakberichten ineens niet meer beschikbaar waren. (Zwarte wifi versie).
Voor zover de berichten op reddit, zijn er ook hier weer verschillende ervaringen mee, zowel positief als negatief.
Zie:
https://www.reddit.com/r/...ell_v300_4662_2503122270/
Voor zover de berichten op reddit, zijn er ook hier weer verschillende ervaringen mee, zowel positief als negatief.
Zie:
https://www.reddit.com/r/...ell_v300_4662_2503122270/
charleyr
Verwarrend inderdaad. Ik zie dezelfde info als jij in de app. Vond nog wel deze info (uit Zwitserland) maar kan er in Nederland niets over vindencrunchytail schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 00:25:
[...]
Reolink hanteert dus hetzelfde versienummer voor twee apparaten met een verschillende updatebeleid.
Reolink deurbel nu up and running. Ook de nieuwe users kunnen hem gebruiken.
Ik loop nu tegen een ander probleem. Ik kreeg in het begin veel bewegings meldingen. Heb dat een beetje proberen aan te passen door de gevoeligheid aan te passen. Maar sinds vandaag krijg ik helemaal geen notificaties op mijn mobiel meer. Detecteert de deurbel zowiezo minder als het schemerig word?
Ik loop nu tegen een ander probleem. Ik kreeg in het begin veel bewegings meldingen. Heb dat een beetje proberen aan te passen door de gevoeligheid aan te passen. Maar sinds vandaag krijg ik helemaal geen notificaties op mijn mobiel meer. Detecteert de deurbel zowiezo minder als het schemerig word?