Er is een witte en een zwarte.
De D340W is de zwarte WIFI videodeurbel icm 64 GB SD.
De D340P is de zwarte POE videodeurbel icm 64 GB SD.
De WIFI videodeurbel is de zwarte WIFI versie zonder SD.
De POE videodeurbel is de zwarte POE versie zonder SD.
Dit zijn imo meer de
verkoopcodes, de videodeurbellen zijn afgezien van de verbindingswijze identiek.
Voor de witte geldt volgens mij hetzelfde, het voornaamste verschil tussen wit en zwart is dat de (resolutie van de) camera een kwart slag gedraaid is in de deurbel. (en de andere firmware met andere detectie)
Als je een deurbelcamera bij Reolink in je mandje zet kan je daarna kiezen voor zwart of wit. (en evt die extra 64GB SD, ik heb er 128 GB performance in zitten)
De witte en zwarte POE zijn de offline versies volgens mij, natuurlijk komen ze op internet maar niet direct, de hardwareversie eindigt op _P .
De witte en zwarte WIFI zijn de online versies volgens mij, deze worden direct met internet verbonden, de hardwareversie eindigt op _W .
De witte en zwarte hebben verschillende firmwareversies, waarbij:
De witte POE en witte WIFI hebben verschillende firmwareversies.
De zwarte POE en zwarte WIFi hebben verschillende firmwareversies.
Belangrijk is dus dat je bij de
firmwareupdatepagina bij Reolink, voor het gemak, de blauwe "choose your device from the list+" aanklikt en de het juiste type deurbel uitkiest. Daarna kun je naast de lijst klikken of op het kruisje om de lijst te sluiten, daarna op search klikken.
Je krijgt dan de firmware voor jouw specifieke versie te zien.
Je kunt jouw hard en firmwareversie checken door de app of client te openen, in te loggen op de deurbel(aanklikken) , dan op instellingen klikken(radertje) en vervolgens in het bovenste vakje (met deurbelnaam) op het pijltje naar rechts te klikken.
Dan kom je bij de apparaat informatie.
Wil je de firmwareversies vergelijken/weten wat na wat volgt, dan moet je
hier de juiste cameraversie aanklikken (even naar beneden scrollen).
[
Voor 21% gewijzigd door
Teijgetje op 26-11-2024 00:43
]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.