Vandaag de Reolink Wifi deurbel aangeschaft.
Ik wil deze aansluiten op de bestaande bedrading van de standaard deurbel op mijn woning. Ik heb in mijn meterkast deze ABB beltrafo hangen.:strip_exif()/f/image/wnvUUnegDdz7Y2zWvpkbQfNQ.jpg?f=fotoalbum_large)
8V trafo dus. Volgens Reolink dien ik minimaal 12V te hebben, maar lees dat het bij sommigen prima op 8V werkt. Ben dus voornemens dit gewoon eerst te proberen alvorens een nieuwe trafo aan te schaffen.
Wat installatie betreft is het dan gewoon de Reolink aansluiten op de 2 draden die nu in mijn standaard deurbel zitten of mis ik dan wat?
Dien ik ook nog wat te doen met de standaard belgong (zit boven de meterkast)?
Zit deze ook op de trafo aangesloten?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik wil deze aansluiten op de bestaande bedrading van de standaard deurbel op mijn woning. Ik heb in mijn meterkast deze ABB beltrafo hangen.
:strip_exif()/f/image/wnvUUnegDdz7Y2zWvpkbQfNQ.jpg?f=fotoalbum_large)
8V trafo dus. Volgens Reolink dien ik minimaal 12V te hebben, maar lees dat het bij sommigen prima op 8V werkt. Ben dus voornemens dit gewoon eerst te proberen alvorens een nieuwe trafo aan te schaffen.
Wat installatie betreft is het dan gewoon de Reolink aansluiten op de 2 draden die nu in mijn standaard deurbel zitten of mis ik dan wat?
Dien ik ook nog wat te doen met de standaard belgong (zit boven de meterkast)?
Zit deze ook op de trafo aangesloten?
Alvast bedankt voor de reacties!