Ik zie dat het al opgelost is.
Ik denk dat je niets fout deed, ik had het ook zo geprobeerd maar liep ook vast toen de camera de telefoon moest scannen.
Ik heb toen via een utp kabel alle vier onze camera`s aangemeld, waarbij ze automatisch gedetecteerd worden en toegevoegd, je hoeft ook de QR achterop niet meer te scannen dan.
Daarna in het app menu ze op een SSID aangemeld en de UTP verwijderd.
En wel aangemeld dat de trafo gebruikt werd in de set-up.
Wij gebruiken met 5 woningen hetzelfde netwerk/internetaansluiting.
Ik heb zelf alle adminrechten en heb bewoners toegevoegd als gebruiker bij hun eigen bel.
Zoals ik het nu zie kan ik zelf hun meldingen uitzetten terwijl zij die zelf dan wel aan kunnen zetten.
De chime werkt in alle gevallen prima.
kwaazaar schreef op maandag 17 juni 2024 @ 15:19:
[...]
Ik heb de bestaande beltrafo gebruikt, aangezien die al in de meterkast zat en op de bel aangesloten. Werkt prima bij mij. Ik weet dat sommigen er problemen mee hadden (te laag voltage ofzo), maar bij mij werkt het vooralsnog.
Zolang hij hier binnen valt zou er geen probleem moeten zijn: 24VDC or 12-24 V AC, 50/60 Hz
Krijgt hij minder dan werkt het vast, ik heb er twee op een trafo gezet, maar omdat ze 12W gebruiken, wat die 24VDC 0,5A precies levert, werkt het dus niet optimaal met te weinig stroom.
Ik zit nu even te wachten op zwaardere adapters, ik heb (per) twee camera`s aangesloten op één 24VDC 0,5A adapter en las dat ze echt beide meer stroom nodig hadden dan de 12W die de bijgeleverde levert.
Reolink adviseerde 48 VAC (in de extra antwoorden aan chris vandevelde)?
Volgens mij moet 24V DC 2A ook ruim voldoende zijn.
Maar even afwachten of het met genoeg stroom het nog beter/sneller werkt, ik had alles getest met 1 camera op 1 adapter.
Maar de bijgeleverde chime heeft toch ook een boel verschillende beltonen, waaronder lange, en verschillende geluidsniveaus?
Had je dat geprobeerd?
De notifictie van de deurbel, het geluid daarbij dan, had wat voeten in de aarde.
Om daar een DingDong bij te krijgen moest ik eerst dat geluid downloaden en toevoegen aan de geluidsbestanden op mijn S23ultra, en dan eerst bij de meldingen de extra melding-categorieën voor elke app aanzetten en daarna in de Reolink-app meldingen dit geluid uitkiezen voor pushmeldingen.
En ik moet nog even alle vier de wiggen van de videocamera`s omdraaien, die zitten verkeerd om gemonteerd, klein RTFM foutje.

Maar ook met een klein kiertje bleek alles stortregenbuibestendig.
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.