• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

W84

Zijn er meer die spontaan last hebben van vage vlekken in het display? Ze zitten links van het scherm en vooral zichtbaar bij grijze achtergronden. Ik doe niks raars met m'n S23. Nooit laten vallen, niet onder water geweest en zit vanaf begin keurig in een hoesje. |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dm2KXF8Cr9xTeieH5ISn7bJ2Dik=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6qE32excCTH37aBlG2Yim5E8.jpg?f=user_large
W84 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 05:18:
Zijn er meer die spontaan last hebben van vage vlekken in het display? Ze zitten links van het scherm en vooral zichtbaar bij grijze achtergronden. Ik doe niks raars met m'n S23. Nooit laten vallen, niet onder water geweest en zit vanaf begin keurig in een hoesje. |:(

[Afbeelding]
Gelukkig geen last van hier. En als je de achtergrond wit of zwart maakt, zie je het dan nog? Anders is dat misschien een workaround.

• W84
  • Nu online

W84

swhnld schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 06:56:
[...]

Gelukkig geen last van hier. En als je de achtergrond wit of zwart maakt, zie je het dan nog? Anders is dat misschien een workaround.
Nee dan zie je het niet, maar de meeste sites en apps hebben een grijze achtergrond zoals hier ook en dan zie je het enorm goed zitten helaas.

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:50
het is een toestel van 3 jaar oud, dit soort dingen kunnen dan gebeuren..
mijn s20 die ik had ging ook zomaar kapot na 3 jaar, snachts na het opladen het scherm helemaal wit met groene strepen etc, einde verhaal. ik verwacht vanuit samsung na 3 jaar niets meer onder coulance/garantie

• W84
  • Nu online

W84

giovanni2903 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 20:50:
het is een toestel van 3 jaar oud, dit soort dingen kunnen dan gebeuren..
mijn s20 die ik had ging ook zomaar kapot na 3 jaar, snachts na het opladen het scherm helemaal wit met groene strepen etc, einde verhaal. ik verwacht vanuit samsung na 3 jaar niets meer onder coulance/garantie
Nee, maar ik zal het eens vragen bij een store. Ik moet zeggen dat ik zowat alle Galaxy modellen wel heb gehad en nog nooit problemen ervaren, maar je hebt zeker gelijk dat het natuurlijk een keer kan gebeuren. Het lijkt een beetje op lijm of delamination van het OLED paneel.
Pagina: 1 ... 61 62 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen
Berichten over accessoires ed mogen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires
Discussies over de Snapdragon vs de Exynos horen mogen hier: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos