• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:55
Zijn er mensen hier die de dreame schoonmaak solution ook in hun watertank doen? Of alleen in de compartiment. Op de achterkant zie ik dat dat dus ook kan. Ben benieuwd of er verschil is of dat niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ldFCzCfCYo_f_rNZNdVWneoURY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TVSZMfa25SKFpH3JAyyNyyCZ.jpg?f=fotoalbum_large

• _AI
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:21

_AI

RudolfR schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:06:
Dreame X40 Ultra opnieuw op ibood:
https://www.ibood.com/nl/...-met-dweilfunctie/2872067

Ik heb deze al staan. Moet nog wat meer meters maken.
Succes! Inmiddels tweede X40 Ultra complete retour gebracht. Dreame heeft veel te veel storingen.. Water blijft in basin staan. Schoonmaken en Resetten helpt niet. Én je kunt stofzuiger dweil functies nu al kopen voor €250 ipv €1400 (later900) wat een windhandel..

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:46

Deurwaarder

*blaf*

Bolletje schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 19:44:
Sinds vorige week ook een Dreame L40 Ultra AE

[...]

Ik had hier last van; het leek alsof die van ons altijd z'n mop extend uit had. Ook tijdens gewoon z'n werk doen.

Als die dan achterwaarts naar achter ging in z'n dock, ging de extended mop pad (Ik denk door de druk) wel naar binnen. Maar als die mop pads ging reinigen (en dus draaien die dingen rond) drukte hij zichzelf een beetje naar buiten met de extended mop pad. Hij verliest dan ook contact en laad dan niet meer. We kwamen er pas achter na een paar dagen. Ik heb het op video trouwens.

Uiteindelijk heb ik hem toen uit z'n dock laten rijden. Home button op de robot paar seconden ingedrukt. Soort reset doet die dan. Toen ging de rechter mop pad wel naar binnen.

Volgende probleem is nu dat hij hem nooit meer z'n mop extend doet. ok nu met high freq wel

Ander probleem dat ik had was een onwijs piep geluid tijdens het stofzuigen. Bleek dus die rubber brush te zijn. Is toen verholpen met heel klein beetje wd40. Hopelijk komt het niet terug.
Hier was ie vandaag ook leeg in het dock, na gisteren gedweild te hebben. Ik had hem met mn voet een tikje naar voren geduwd, toen maakte hij weer contract.
Ik zal het in de gaten houden, of het terug komt.

-Geen deurwaarder-

Pagina: 1 ... 70 71 Laatste