Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:15

Deurwaarder

*blaf*

rkonings schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:14:
Eerste mopping ronde in de keuken laten doen maar hij vergeet een stukje.
Toch die mapping eens controleren.[Afbeelding]
Staat die hoek nu in de app wel op de kaart?

In de Neato app was het zo, dat als ie tijdens de mapping ronde een deel oversloeg of niet kon bereiken (als er een stoel of doos stond ofzo), dat deel niet op de kaart kwam, en hij het vervolgens nooit zou stofzuigen.
Hopelijk gaat de Dreame app daar beter mee om.

-Geen deurwaarder-

• tdboer
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:16
batteries4ever schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 17:05:
[...]

Ik woon in DL, koop vaker (ook online) bij Kaufland, echter nog niets teruggegeven of garantie getest. Tot dusverre geen enkel probleem gehad. Ik vermoed dat de afhandeling van problemen in principe goed zal zijn.
Als zuuninge Nederlander is 50 euro goedkoper bij de buren natuurlijk een leuke optie. Ik kan mijn Nederlandse adres invullen en dan betalen. Alleen ik las ergens dat kaufland alleen in Duitsland levert. Als oplossing las ik dat kaufland ook naar een Duitse dhl punt kan sturen en/of in de winkel kan afhalen. Ik probeer af te rekenen maar kan nergens deze optie kiezen. Weet iemand hoe dit werkt?

• rkonings
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:43
Deurwaarder schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:53:
[...]

Staat die hoek nu in de app wel op de kaart?

In de Neato app was het zo, dat als ie tijdens de mapping ronde een deel oversloeg of niet kon bereiken (als er een stoel of doos stond ofzo), dat deel niet op de kaart kwam, en hij het vervolgens nooit zou stofzuigen.
Hopelijk gaat de Dreame app daar beter mee om.
Ja, twee extra rondjes en de kamer is gemapped, tenminste hij ziet de hoekbank, waar hij niet onder kan, als muur.
Zou handig zijn als je dat met de hand kon aanpassen.

• paterke
  • Registratie: Oktober 2015
  • Nu online
xyonix schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 16:14:
[...]

Ik neem even aan dat jij de D20 Pro Plus bedoelt toch?
Zo ja, dan is er helemaal niks mis mee! Ik heb na lang beraad nu die gekocht voor de bovenverdieping.
Hij moest alleen zuigen (ja heeft dweil) en dat doet dit model uitstekend! Wat hem onderscheidt van de anderen en ik ook een zwaarder wegend pluspunt vind, is dat hij een uitschuifbaar armpje heeft voor te vegen.
Dus in de hoekjes krijgt hij meer weg gehaald net zoals zijn grotere broertje de X40 Ultra die we beneden hebben.

Wil je dus eentje die perfect kan zuigen, mapping heeft, verrassend genoeg goede obstakel detectie, dan zit je hiermee goed. Heeft ook meer zuigkracht dan de vele duurdere modellen trouwens.

Moet hij echter ook goed kunnen dweilen dan zijn er andere opties, zoals de L40 Ultra AE, echter weer minder zuigkracht daar en geen uitschuifbaar armpje voor stofzuigen.
L40 Ultra AE heeft 19k Pa
D20 Pro Plus 13k Pa
Qrevo S5V 12 Pa

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Greatsword schreef op maandag 24 november 2025 @ 16:37:
Ontvangen jullie trouwens Notificaties op je iPhone nadat de Saros 10R zijn werk heeft gedaan?

Bij mijn S7 was dat wel het geval, nu zie ik niks. Heb hem al een keer handmatig aan/uit gezet. Firmware is up to date. De instellingen in de Roborock app nagelopen en de iPhone Meldingen van de Roborock een keer in en uitgeschakeld maar zie nog steeds niets :?
Zojuist een reactie gehad van Roborock, blijkbaar is het dus normaal dat de Saros 10R geen meldingen geeft als hij klaar is met stofzuigen/dweilen.

Ik vind dit maar een rare verandering want nu moet je dus echt de App openen en naar geschiedenis gaan om te kijken of hij wat gedaan heeft.

Om klanten niet te storen met overmatige meldingen, hebben we de meldingen na een normale reinigingscyclus van de machine momenteel uitgeschakeld. U ontvangt daarom geen berichten.
Momenteel worden alleen meldingen verzonden bij abnormale omstandigheden van de machine
.”

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Greatsword schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:38:
[...]

Zojuist een reactie gehad van Roborock, blijkbaar is het dus normaal dat de Saros 10R geen meldingen geeft als hij klaar is met stofzuigen/dweilen.

Ik vind dit maar een rare verandering want nu moet je dus echt de App openen en naar geschiedenis gaan om te kijken of hij wat gedaan heeft.

Om klanten niet te storen met overmatige meldingen, hebben we de meldingen na een normale reinigingscyclus van de machine momenteel uitgeschakeld. U ontvangt daarom geen berichten.
Momenteel worden alleen meldingen verzonden bij abnormale omstandigheden van de machine
.”
Ik snap die keuze persoonlijk wel. Ik vind het wel fijn dat ik daar geen notificaties van krijg. Alleen van het starten, maar ze hadden het ook opt-in/out kunnen maken I guess in de instellingen.
Over het algemeen kan je na de start er van uit gaan dat geen melding == goed, als hij vast loopt dan geeft hij een melding.

PS4 PSN: Dazzler2120

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Dazzler2120 schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:51:
[...]

Ik snap die keuze persoonlijk wel. Ik vind het wel fijn dat ik daar geen notificaties van krijg. Alleen van het starten, maar ze hadden het ook opt-in/out kunnen maken I guess in de instellingen.
Over het algemeen kan je na de start er van uit gaan dat geen melding == goed, als hij vast loopt dan geeft hij een melding.
Ik krijg dus ook geen melding van starten.

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Greatsword schreef op woensdag 26 november 2025 @ 10:03:
[...]

Ik krijg dus ook geen melding van starten.
Oh, vreemd. Die krijg ik wel namelijk vanuit de geplande schoonmaken. Kan daar eigenlijk ook geen instelling vanuit de app vinden, dus mij lijkt dat die standaard wel verstuurd wordt... Wellicht in de app-permissions van je telefoon dat je meldingen toestaan hebt uitgeschakeld oid?

PS4 PSN: Dazzler2120

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste