Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:56
pipo de C schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 11:01:
Na een jaar of 5 de roborock S5 gebruikt te hebben, zojuist de qrevo master besteld als upgrade. De S5 werkt nog steeds prima eigenlijk maar dit leek me wel een mooie upgrade.

Voor de mensen die 'm willen bestellen: via roborock duitsland is ie EUR799, dat is welbekend volgens mij. Alleen de 8% korting zoals op de site vermeld door inschrijving van mail adres werkte niet bij mij. Gek genoeg wel op de pro versie.

Op pepper loopt een thread over de Saros10 - daar staan allerlei 10% kortingscodes in - een van die codes werkte voor mij. Uiteindelijk EUR720 betaald.

Ben benieuwd!
Poh wat balen, ik wilde mijn roborock s5 max ook gaan upgraden alleen is de qrevo master momenteel uitverkocht.

Mijn s5 max 5 jaar oud werkt overigens ook nog prima 👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsarre
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-04 12:05
Hallo,

Hierbij een foto van de onderkant van mijn Roborock Q8. Is het normaal dat het gedeelte waar de rollen in zitten schuin staat ? De rechter kant kan ik niet indrukken (precies enkel een veer aan de linkerkant)...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IZnEGw_D-yYpqU1Ai8K74H7w-_E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wRYiRWtVP6snW21bHQ2YWiZ3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-04 22:18
Ik ben eigenlijk op zoek naar een eerste robotstofzuiger, nu hoor ik van collega's erg veel goede dingen over de Roborock Q Revo S. Deze is op het moment voor €549,- te krijgen via Amazon (vrijwel altijd volgens mij). Maar ik zie nu ook dat de Roborock S7 Max Ultra voor €629,- is te krijgen. Is dit het waard om er extra aan uit te geven? Of zou ik juist beter naar een andere kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peule_P
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:48
Heb zelf een S7 Max Ultra in bezit, en als ik er nu een zou moeten kopen zou ik juist voor een Q Revo S (of liever nog Pro of Master) gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xevoo
Peule_P schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 08:57:
Heb zelf een S7 Max Ultra in bezit, en als ik er nu een zou moeten kopen zou ik juist voor een Q Revo S (of liever nog Pro of Master) gaan.
Toch voor de QRevo Pro gegaan, kon hem nu voor 611 euro krijgen, komende tijd eens testen. Bedankt voor de aanbeveling!

[ Voor 4% gewijzigd door Xevoo op 22-04-2025 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lays526
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 12:11
Mij bevalt ie in ieder geval prima, flinke upgrade tov s5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:13

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Even kijken of hier de gouden tip te vinden is;

sinds een week ofzo maakt mijn Eufy L60 een piepend geluid als deze over een drempel-strip rijdt (in de richting van de strip).

Ik ben al tot de conclusie gekomen dat dit komt door een slippend wiel op het laminaat, alleen, waarom slipt deze ineens terwijl het voor die tijd altijd goed ging? Heb het wiel schoongemaakt voor meer grip, zelfde verhaal.

Kan het iets te maken hebben met de vering in de wielen, dat deze niet hard genoeg meer op de grond drukken? Andere tips?

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsarre
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-04 12:05
Xevoo schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 10:54:
[...]

Toch voor de QRevo Pro gegaan, kon hem nu voor 611 euro krijgen, komende tijd eens testen. Bedankt voor de aanbeveling!
Waar dan wel ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xyonix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-04 16:12
Voor de gebruikers die al langer een robo vac gebruiken heb ik eens een vraag.
Wij hebben na veel positieve geluiden uit de omgeving een Dreame X40 Ultra Complete gekocht.
In de winkel nog wat navraag gedaan omtrent gebruik op een leistenen vloer of uberhaupt oneffen vloer, want leisteen heeft nogal wat oneffenheden. Dit zou geen probleem moeten zijn, nu is mijn ervaring tot nu toe dat hij niet alles opgezogen krijgt en dweilen eigenlijk nutteloos is.

Redelijke bummer dus, via gesprek met Dreame komt eruit dat leisteen/oneffen vloer geen optie is.
Is er een andere robo vac die jullie wel kunnen adviseren met zo'n soort vloer? Mensen met ervaring ermee toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xevoo
Via bol.com nu voor 649 te krijgen, maar ik kon via een "benefits at work" systeem met korting cadeaubonnen kopen voor bol.com, waardoor ik uiteindelijk 611 kwijt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Iemand hier ook getest met Listerine in de (vuil)watertank?

https://www.reddit.com/r/...y_water_tank_my_solution/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:42

Dennis1812

Amateur prutser

Ik doe meestal een klein drupje Dreft. Werkt goed tegen plakaatvorming en stank

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:37
Niet nodig gehad hier. Ook niet als ik de vuilwatertank ruim een maand vuil laat. Stinkt nooit. Gebruik een klein beetje allesreiniger in de schoonwater tank, en spoel de vuilwatertank als ie vol is om met een klein laagje kokend water. Sporadisch haal ik het slijm onderin de tank weg, maar dat is niet zo vaak nodig.

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:49

The Executer

Lekker belangrijk!

Dennis1812 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:09:
Ik doe meestal een klein drupje Dreft. Werkt goed tegen plakaatvorming en stank
Bij ons maakt het niet uit hoeveel Dreft ik er in gooi, de geur blijft... onaangenaam sterk.

Ik spoel de bak altijd volledig om met heet water uit de kraan, en er zit dan zo'n goofy laagje onderin. Ook al allesreiniger geprobeerd, maakt eigenlijk geen verschil.

[ Voor 22% gewijzigd door The Executer op 23-04-2025 11:47 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Dat Goofy laagje heb ik dus fors minder tot niet sinds ik er wat Dreft in doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Laatst online: 20:14
Vraag/aanname:
Lijkt mij dat je vooraf dat drupje erin doet? Zodat het langere periode zijn werk doet?

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Dreft ga ik ook maar eens proberen, thanks @Dennis1812.

Er hoopt zich best veel slimey op, volgens mij allemaal bacterieën/vetluis achtig spul. Die bak van de Roborock heeft ook een hoop domme hoekjes waar ik met de afwaskwast niet goed bij kan, vandaar dat ik op zoek was naar een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Barleone schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:58:
Vraag/aanname:
Lijkt mij dat je vooraf dat drupje erin doet? Zodat het langere periode zijn werk doet?
Ja als ik de andere waterbak vul en dus vies water leeg maak doe ik de Dreft erin.

Na 2 dagen wel weer opnieuw. Na 2 dagen is de bak vol en schoon water weer leeg.
Dus het staat nooit heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49
Wat is jullie mening over de Roborock QRevo Curv ten opzichte van de Master? Ik heb een vrij klein huishouden, beneden verdieping ongeveer 35 m2. Zelf ben ik inmiddels kaal, maar mijn vrouw lijkt soms in de rui, dus her en der wel wat haren. We hebben enkel vissen als huisdier, dus daar hoeft geen rekening mee gehouden te worden. Dan is er nog min anderhalf jarig zoontje, we proberen elke avond wel even te ruimen, maar duplo of een autootje gaat de stofzuiger zeker wel eens tegenkomen. Verder hebben we een laminaatvloer, met een speel kleed voor mijn zoontje. Op zolder wil ik hem af en toe handmatig plaatsen, daar ligt kortpolig tapijt.

Raden jullie hiervoor een curve of master aan, ongeacht de prijs? Of toch een dreame?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotYourAverage
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 01-05 13:04
Ik heb lang meegelezen hier, leuk om nu zelf iets bij te kunnen dragen.
xyonix schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 14:00:
Voor de gebruikers die al langer een robo vac gebruiken heb ik eens een vraag.
Wij hebben na veel positieve geluiden uit de omgeving een Dreame X40 Ultra Complete gekocht.
In de winkel nog wat navraag gedaan omtrent gebruik op een leistenen vloer of uberhaupt oneffen vloer, want leisteen heeft nogal wat oneffenheden. Dit zou geen probleem moeten zijn, nu is mijn ervaring tot nu toe dat hij niet alles opgezogen krijgt en dweilen eigenlijk nutteloos is.

Redelijke bummer dus, via gesprek met Dreame komt eruit dat leisteen/oneffen vloer geen optie is.
Is er een andere robo vac die jullie wel kunnen adviseren met zo'n soort vloer? Mensen met ervaring ermee toevallig?
Mijn Q Revo S werkt fantastisch op onze oneffen leistenen vloer in de keuken. Zowel zuigen als dweilen gaat hier heel goed. Hij doet hier dagelijks allebei ‘s nachts. Na een maand gebruik viel het ons op dat de vloer er zelfs veel mooier van is geworden. Zeer tevreden!
Ik ben gestart met een klein beetje Listerine nadat ik één keer de tank een week had laten staan. Het was niet de dood- en verderflucht waar ik van anderen over lees, maar het was niet fris. Sindsdien ruikt het leeg- en omspoelen van de tank als tandenpoetsen, erg fris!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap Anker
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 28-04 10:19
Ik heb een extreem slechte ervaring achter de rug met een Samsung Bespoke Jet Bot Combo Steam.
Voor € 800 aangeschaft in december 2024.
Het apparaat heeft letterlijk geen minuut gewerkt zoals je zou mogen verwachten, en de werking werd steeds slechter. Fysiek is het niet eens een slecht apparaat denk ik, maar de software of de sensoren zijn het grote probleem. Ik heb echt heeeel veel tijd in dit apparaat gestoken, maar in dit apparaat zat echt geen enkele logica. Als de stofzuiger bezig was ging je gewoon denken of er iemand met een afstandbediening het apparaat zat te besturen in een uitzending met een verborgen camera of een bloopers programma om jouw reactie te filmen.
Het ding is 3x opgehaald ter reparatie, maar dat heeft allemaal niet geholpen.
Na de derde reparatie zei Samsung nog steeds dat het ding in orde was, terwijl de stofzuiger toen de bijkeuken niet meer uit wilde.
Ik heb uren aan filmpjes gemaakt waarop je kan zien dat wat deze machine doet echt nergens op slaat. Samsung heeft ook nooit interesse getoond in deze filmpjes, en ik ben ook nooit gebeld door een technische afdeling.
Uiteindelijk moest ik mijn rechtsbijstand inschakelen en die hadden het snel geregeld en heb ik nu mijn geld terug, na ruim 4 maanden vervelend gedoe met Samsung en 4 maanden in een vies huis!
Helaas geen vergoeding voor alle irritatie, voor alle tijd die ik kwijt was met het bellen met de support desk, voor het leven in een vies huis voor 4 maanden. Shame on You Samsung!

Ik heb nu een Roborock QRevo Edge S5A gekocht voor € 1000.
Nou jaaaaaa.....nu weet ik pas hoe ongelooflijk slecht de Samsung Bespoke Jet Bot Combo Steam was, want wat is de Roborock ongelooflijk veel beter. Eigenlijk doet deze stofzuiger precies wat ik van een robot stofzuiger gehoopt had dat ie zou doen.
De software klopt gewoon, de menu's zijn doordacht, de hardware is keurig en doordacht en het apparaat is snel en stil.
Ik weet na een half jaar robot stofzuiger ervaring ook dat het lastigste onderdeel voor een robotstofzuiger lange haren zijn, en bij de Roborock QRevo Edge hebben ze dat probleem serieus goed opgelost. Ik heb de Roborock QRevo Edge S5A nu 1 maand in gebruik en als ik het ding controleer of schoonmaak is er werkelijk nergens een lange haar te bekennen. En dat is niet niks in een huishouden met 2 dames met lang haar en die permanent in de rui lijken te zijn.

Wat ik ook prettig vind is dat er op Internet heel veel reserveonderdelen te vinden zijn tegen keurige prijzen.
Ik kocht recent een onderhoudssetje met 1 hoofdborstel, 6 stofzakken, 4 dweilpads, 4 HEPA-filters, 4 zijborstels, 1 reinigingsaccessoire voor slecht € 27,20. Nou daar kan Samsung echt iets van leren.

Ik vond bijzonder weinig gebruikers ervaringen op het web over de Samsung Bespoke Jet Bot Combo Steam.
Ik dacht misschien wel goed om mijn ervaring te delen.

Groet, JaapJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:03
@Jaap Anker waarom koop je een Samsung? Ik hou het altijd bij merken die zich hebben bewezen. Naast hardware, is software belangrijk. Daarom zou ik nooit afstappen van Roborock, Dreame of Xiaomi (made by Dreame). Eventueel zou ik Mova (zustermerk Dreame), Ecovacs en Eufy overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Laatst online: 01-05 11:17
Belindo schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 12:00:
Even kijken of hier de gouden tip te vinden is;

sinds een week ofzo maakt mijn Eufy L60 een piepend geluid als deze over een drempel-strip rijdt (in de richting van de strip).

Ik ben al tot de conclusie gekomen dat dit komt door een slippend wiel op het laminaat, alleen, waarom slipt deze ineens terwijl het voor die tijd altijd goed ging? Heb het wiel schoongemaakt voor meer grip, zelfde verhaal.

Kan het iets te maken hebben met de vering in de wielen, dat deze niet hard genoeg meer op de grond drukken? Andere tips?
Ik weet niet hoe oud je robot is maar is het wieltje niet versleten en aan vervanging toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:20
karakedi schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:39:
@Jaap Anker waarom koop je een Samsung? Ik hou het altijd bij merken die zich hebben bewezen. Naast hardware, is software belangrijk. Daarom zou ik nooit afstappen van Roborock, Dreame of Xiaomi (made by Dreame). Eventueel zou ik Mova (zustermerk Dreame), Ecovacs en Eufy overwegen.
Hier idem, alhoewel ik in het verleden wel een goede ervaring met Philips heb gehad. Maar onlangs een Rowenta aangeschaft en alleen maar gedoe met een defecte dweilunit. Volgende wordt dus ook eentje van bovenstaande merken.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap Anker
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 28-04 10:19
A) Ik heb in het verleden goeie ervaringen gehad met verschillende electronica en witgoed spullen van Samsung.
B) Als het technische alternatief vergelijkbaar is koop ik liever geen spullen uit China of de USA.

[ Voor 1% gewijzigd door Jaap Anker op 24-04-2025 15:51 . Reden: Spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spethspeth
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 30-04 22:11
Is er een bepaalde robot stofzuiger die goed is in het opzuigen van langere haren en toch niet te duur is? Ik zie dat de Roborock modellen boven 800 euro hier soms speciale technieken voor hebben, moet ik dan ook echt aan dat budget denken of zijn er nog goedkopere stofzuigers die dit wel aan kunnen? Ik zoek een stofzuiger maar ik heb niet zo'n zin in haren uit de borstels te moeten pulken zoals ik sommige users hoor zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

spethspeth schreef op donderdag 24 april 2025 @ 17:43:
Is er een bepaalde robot stofzuiger die goed is in het opzuigen van langere haren en toch niet te duur is? Ik zie dat de Roborock modellen boven 800 euro hier soms speciale technieken voor hebben, moet ik dan ook echt aan dat budget denken of zijn er nog goedkopere stofzuigers die dit wel aan kunnen? Ik zoek een stofzuiger maar ik heb niet zo'n zin in haren uit de borstels te moeten pulken zoals ik sommige users hoor zeggen.
Had de eufy L60 niet een speciale onthaar doorsnij functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:06
Bij de Dreame kan je de tri-cut borstels kopen die haar doorsnijden. Ik heb hem origineel voor ca. 20 euro bij Ali gekocht en hij bevalt goed. Bij sommige (duurdere) uitvoeringen wordt hij standaard meegeleverd.

Ik denk dat de tri-cut borstel ook in de goedkopere modellen past zoals de L10s ultra. Vragen kan je stellen op FB bij Dreame Robots Global.

[ Voor 9% gewijzigd door monica66 op 24-04-2025 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyonix
[b]NotYourAverage schreef op woensdag 23 april 2025 @ 19:33:
Mijn Q Revo S werkt fantastisch op onze oneffen leistenen vloer in de keuken. Zowel zuigen als dweilen gaat hier heel goed. Hij doet hier dagelijks allebei ‘s nachts. Na een maand gebruik viel het ons op dat de vloer er zelfs veel mooier van is geworden. Zeer tevreden!
Thnx voor je reply!
Heb hem even opgezocht online, maar als ik kijk naar de werking ervan dan lijkt het wel verdacht veel op de Dreame X40. Doet deze de dweilpads extra aandrukken op de oneffen gedeeltes van je vloer? Dat is wat ik nu mis, wij hebben grotere leisteen tegels met veel relief erin. Wat je dus ziet is dat hij veel droge stukken ertussen heeft omdat de dweilpads eroverheen gleiden ipv aangedrukt worden om ook in de lagere stukken te vallen. Jouw Revo doet dit dus anders?

Wij hebben hem nu ook nog steeds draaien en ben aan het testen met allerlei instellingen momenteel.
Bevalt het nog steeds niet gaat hij toch echt terug naar de Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotYourAverage
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 01-05 13:04
xyonix schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:32:
[...]

Thnx voor je reply!
Heb hem even opgezocht online, maar als ik kijk naar de werking ervan dan lijkt het wel verdacht veel op de Dreame X40. Doet deze de dweilpads extra aandrukken op de oneffen gedeeltes van je vloer? Dat is wat ik nu mis, wij hebben grotere leisteen tegels met veel relief erin. Wat je dus ziet is dat hij veel droge stukken ertussen heeft omdat de dweilpads eroverheen gleiden ipv aangedrukt worden om ook in de lagere stukken te vallen. Jouw Revo doet dit dus anders?

Wij hebben hem nu ook nog steeds draaien en ben aan het testen met allerlei instellingen momenteel.
Bevalt het nog steeds niet gaat hij toch echt terug naar de Media Markt.
Ik weet niet of hij extra aandrukt. Wat ik wel kan zeggen is dat de tegelvloer overal nat is als hij langs is geweest. Ik heb de settings wel zo staan dat hij daar veel water gebruikt (want de tegelvloer kan het hebben). Op mijn parketvloer gebruikt hij minder water.

Het zal natuurlijk ook afhangen van hoé oneffen de vloer is. Hier een foto van mijn 30x60 leisteen vloer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PloQLs99YefY2JU8teui_YsLmq4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pbF5RAt6RVpjyw8a6itp9mRH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyonix
NotYourAverage schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 12:06:
[...]

Ik weet niet of hij extra aandrukt. Wat ik wel kan zeggen is dat de tegelvloer overal nat is als hij langs is geweest. Ik heb de settings wel zo staan dat hij daar veel water gebruikt (want de tegelvloer kan het hebben). Op mijn parketvloer gebruikt hij minder water.

Het zal natuurlijk ook afhangen van hoé oneffen de vloer is. Hier een foto van mijn 30x60 leisteen vloer.

[Afbeelding]
Dit ziet er precies uit zoals bij ons inderdaad.
Toch maar wat meer spelen met de settings dus om te kijken of ik het beter wordt. Anders inderdaad terug en eens kijken naar aanbiedingen bij Roborock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Laatst online: 21:36

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

NotYourAverage schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 12:06:
[...]

[Afbeelding]
Mijn buurvrouw heeft exact de zelfde vloer en robot.
Ook zij is super tevreden over "Robbie"
Stofzuigt en dweilt dus naar volle tevredenheid.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:48
Hoi,

Ik heb al even wat gezocht in het topic, maar kon het zo niet vinden. Ik heb een Roborock Q Revo S. Ik zou graag wat onderdelen (stofzakken etc.) op aliexpress bestellen. Nu vraag ik me af of jullie voornamelijk origineel of merkloos spul bestellen?

Ik zie hier bijv een set van 30 onderdelen voor 27,39. Dit lijkt mij merkloos spul?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Di9ezka8vW1GVVBYHP8brN6aKxk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/c54qMUYyTYHNdG3X9RCKEhvH.avif?f=user_large

De originele onderdelen zijn een stuk prijziger a 50 euro voor veel minder onderdelen. (Tenminste, ik verwacht dat deze origineel zijn, kwam de store al vaker tegen in het topic.)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F3Kn3hDu5JcB6EZo8IgtcmgUHyI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/D7w5W0djoFxRctov4CZFd5TC.avif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark19
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-04 12:17
Sinds gister ben ik de eigenaar van een Roborock Qrevo Master. Deze heb ik ter vergelijk met de Dreame L20 gebruikt. Hierin is de Qrevo Master de absolute winnaar. Wat ik wel jammer vindt is dat het in de app en spraak van de Qrevo Master niet mogelijk is deze in de Nederlandse taal in te stellen is. Of is dit via een omweg wellicht tóch mogelijk? Of komt er een firmware updare waarin de Nederlandse taal opgenomen is?
Bvd.

Gr. Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:13
Meer mensen last van de Dreamehome app die niet opstart?

Krijg het Dreame logo en erna een wit scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sithlord76
  • Laatst online: 20:35
loyske schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 13:53:

Hier werkt de app zowel op d3 tablet als de telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:14

Ik had dit gisteren na de update op mijn iPhone, app verwijderen en opnieuw installeren loste het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Laatst online: 16:13
TheMystery schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 17:29:
[...]

Ik had dit gisteren na de update op mijn iPhone, app verwijderen en opnieuw installeren loste het op.
Dat was inderdaad de truc! Ook opeens gisteren na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Nivali schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 16:46:
Hoi,

Ik heb al even wat gezocht in het topic, maar kon het zo niet vinden. Ik heb een Roborock Q Revo S. Ik zou graag wat onderdelen (stofzakken etc.) op aliexpress bestellen. Nu vraag ik me af of jullie voornamelijk origineel of merkloos spul bestellen?

Ik zie hier bijv een set van 30 onderdelen voor 27,39. Dit lijkt mij merkloos spul?

[Afbeelding]

De originele onderdelen zijn een stuk prijziger a 50 euro voor veel minder onderdelen. (Tenminste, ik verwacht dat deze origineel zijn, kwam de store al vaker tegen in het topic.)

[Afbeelding]
Hier ben ik ook erg nieuwsgierig naar.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ik koop veel merkloos. Ik bemerk niet veel verschil in kwaliteit.
Hooguit van de dweil dat die iets sneller omklapt. Maar de rest geen aanmerkingen op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spethspeth
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 30-04 22:11
Ik heb een Qrevo MaxV besteld, ik zag hem gisterochtend ineens staan op bol voor 477 euro, de normale prijs is eerder 850 ofzo dus meteen besteld. Nadat ik hem besteld had was de prijs ook weer hoger dus misschien was dit de enige bij deze leverancier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online

Ah, dacht dat het aan mij lag, eerst even op m’n iPad gezet en dat ging goed. Toen maar opnieuw geïnstalleerd. Vreemde update.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
We hebben nu een Dreame L10 Pro, prima als zuiger, minder geschikt voor de dweilfunctie.

Omdat wederhelft een bloedhekel heeft aan dweilen misschien toch naar een goede robot met goede dweilfunctie voor een houten vloer.

Wat is dan een goede instapper met LiDAR, alles van de L10 Pro en wel een goede dweilfunctie?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karakedi
THE_BASE schreef op zondag 27 april 2025 @ 08:36:
We hebben nu een Dreame L10 Pro, prima als zuiger, minder geschikt voor de dweilfunctie.

Omdat wederhelft een bloedhekel heeft aan dweilen misschien toch naar een goede robot met goede dweilfunctie voor een houten vloer.

Wat is dan een goede instapper met LiDAR, alles van de L10 Pro en wel een goede dweilfunctie?
Instap modellen zijn de Dreame L10s ultra gen 2 en Roborock q revos. Rond 500

Mova e30 en xiaomi x20+ zijn ook opties. Maar deze drogen allebei met koud lucht en hebben geen interne watertank. En de x20+ heeft geen automatisch tapijt detectie. Deze zijn rond 400

[ Voor 15% gewijzigd door karakedi op 27-04-2025 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:17
Ik heb al jaren een S5 alleen die heeft het (fameuze) laadprobleem zodat de robot bijna niet meer oplaad (Error 13).

Ik was aan het kijken voor een vervanging van de robot alleen ik zie dat er bijna alleen maar robot's zijn met een complete flat als dock. In mijn ervaring is de dweilfunctie echt volstrekt waardeloos, ondanks onze tegelvloer in de keuken en die gebruik ik ook nooit. En ik heb helemaal geen behoefte aan automatische watervul of stofbak afzuigfuncties dus ik begrijp die 'flat' niet als dock. De ene keer in de week dat ik het bakje leeg kan ik met de hand; dank u. Ik laat hem dagelijks door de week rondje rijden door de benedenverdieping (ma-vr om 09:30).

Ik zie wel een S8 zonder hoge dock; maar als ik zie dat de krachtigste (Qrevo) 18500 Pa heeft en deze S8 1/3 daarvan (6000 Pa), dan lijkt het wel of alle robots richting die dweilhoek gaan.

Hebben jullie eventueel nog een tip om mijn zoeken iets te versnellen. Ik zoek dus een vervanging van mijn S5, met moderne opties en lage dock, voor het 'dagelijkse rondje' in mijn huis. Ik heb geen huisdieren en wel kids.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Jochem schreef op zondag 27 april 2025 @ 10:22:
Ik heb al jaren een S5 alleen die heeft het (fameuze) laadprobleem zodat de robot bijna niet meer oplaad (Error 13).

Ik was aan het kijken voor een vervanging van de robot alleen ik zie dat er bijna alleen maar robot's zijn met een complete flat als dock. In mijn ervaring is de dweilfunctie echt volstrekt waardeloos, ondanks onze tegelvloer in de keuken en die gebruik ik ook nooit. En ik heb helemaal geen behoefte aan automatische watervul of stofbak afzuigfuncties dus ik begrijp die 'flat' niet als dock. De ene keer in de week dat ik het bakje leeg kan ik met de hand; dank u. Ik laat hem dagelijks door de week rondje rijden door de benedenverdieping (ma-vr om 09:30).

Ik zie wel een S8 zonder hoge dock; maar als ik zie dat de krachtigste (Qrevo) 18500 Pa heeft en deze S8 1/3 daarvan (6000 Pa), dan lijkt het wel of alle robots richting die dweilhoek gaan.

Hebben jullie eventueel nog een tip om mijn zoeken iets te versnellen. Ik zoek dus een vervanging van mijn S5, met moderne opties en lage dock, voor het 'dagelijkse rondje' in mijn huis. Ik heb geen huisdieren en wel kids.
Ik weet niet wat je met moderne opties bedoelt. Want dat is juist een robot met heel uitgebreid dock, een camera, uitschuifbare dweil/spinner en al dat soort ongein.

Als hij alleen moet stofzuigen dan kom je uit bij iets als een Roborock Q5 Pro ofzo voor €180

Die hebben inderdaad een lagere Pa zuigkracht, maar met 5500 Pa alsnog prima hoor.. je oude S5 zat op 2000 meen ik.

Met jouw wensen/eisen gewoon de goedkoopste variant nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 13:30

Kijk eens naar de Eufy L60. Die is er in een variant met en zonder zo’n flat. Ik heb er 2 zonder, omdat ik het ook zonde/onnodig vind om een vuilniszak te hebben die ik moet vervangen, dat bakje haal ik met de stofzuiger een keer in de week leeg.
De L60 kost vrij weinig op momenten (rond de €250 oid) maar ik ben er hier zeer tevreden over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Misschien is de SwitchBot Mini Robot Vacuum K10+ iets voor je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karakedi

Je zal je verbazen over het resultaten van de robots met een vibrerende of roterde dweil. Bij de eerste modellen met dweil werd een vochtige doekje voortgeslepen. Maar sinds de roterende mops, voegt de dweil echt iets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:17
Bedankt voor de reacties. Ik ga inderdaad kijken naar de Roborock q5 pro+ of q7. Blijkbaar is de q7 minder krachtig (en misschien genoeg hoor) en heeft betere object detectie. Hoewel het soms ook wel makkelijk is om kabeltjes en lego te zoeken omdat je weet waar je het kunt vinden. (ie In de borstel van de robot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
Zojuist de Qrevo Curve gekocht bij https://de.roborock.com met een mooie 8% korting, nog steeds een flink bedrag €919, maar ik zie eigenlijk alleen maar tevreden gebruikers, ik ben enorm benieuwd. Ik heb nu nog een zeer oude LG VRD 710 RRC, ik verwacht eigenlijk een wereld van verschil :)

Hoe doen jullie dat met reinigingsmiddel wanneer deze op is, halen jullie dan officiele refill of zijn er vergelijkbare alternatieve?

En na hoeveel draai uren vervangen jullie onderdelen als de dweilen, hepafilter, borstels etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyonix

Geen last van hier.
Starten op twee telefoons zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
sjors86 schreef op zondag 27 april 2025 @ 20:55:
Zojuist de Qrevo Curve gekocht bij https://de.roborock.com met een mooie 8% korting, nog steeds een flink bedrag €919, maar ik zie eigenlijk alleen maar tevreden gebruikers, ik ben enorm benieuwd. Ik heb nu nog een zeer oude LG VRD 710 RRC, ik verwacht eigenlijk een wereld van verschil :)

Hoe doen jullie dat met reinigingsmiddel wanneer deze op is, halen jullie dan officiele refill of zijn er vergelijkbare alternatieve?

En na hoeveel draai uren vervangen jullie onderdelen als de dweilen, hepafilter, borstels etc.?
Welke heb je besteld? Deze CURV s5x https://de.roborock.com/products/roborock-qrevo-curv-s5x is met ROBOROCKS code 836 euro.

Ah je bent mogelijk voor deze gegaan? De 'echte' curv: https://de.roborock.com/p...ck-qrevo-curv-saugroboter . Verwarrend al die types/modellen :+

[ Voor 24% gewijzigd door stin00 op 28-04-2025 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjors86
stin00 schreef op maandag 28 april 2025 @ 14:14:
[...]

Welke heb je besteld? Deze CURV s5x https://de.roborock.com/products/roborock-qrevo-curv-s5x is met ROBOROCKS code 836 euro.

Ah je bent mogelijk voor deze gegaan? De 'echte' curv: https://de.roborock.com/p...ck-qrevo-curv-saugroboter . Verwarrend al die types/modellen :+
Die laatste inderdaad, de echte, maar was toen nog €100 goedkoper dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiru
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-05 14:52
Op Ibood nu de Dreame DreameBot L20 Ultra Stofzuig- & Dweilrobot voor 599 https://www.ibood.com/nl/...a-schoonmaakrobot/1284367

Ik twijfel welke robotstofzuiger voor ons voldoende is. het gaat om slechts 40m2 stofzuigen, dweilen is mooi meegenomen. Hebben pvc met een tapijt (met opstapje van ongeveer 1,2-1,5cm) en een hoge drempel naar de gang (2cm)

Twijfel sterk tussen de dreamebot l20, de Q-revo s voor 479 (https://www.amazon.nl/rob...niging/dp/B0D4Y9NZ93?th=1) of misschien toch wat anders. Volgens mij zijn het allemaal prima keuzes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-05 15:22

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb een paar maanden terug een Tapo RV20 gekocht. De reviews waren niet slecht en voor die prijs leek het me een leuke instapper.

Om kort te gaan, ik word doodziek van dat ding. Elke keer dat ik 'm gebruik moet ik 'm zeker 2x ergens uit bevrijden, en hij trekt letterlijk gewoon alle kabels los. Zojuist ook weer, 1 speakerdraad losgetrokken, de luchtbevochtiger stond midden in de kamer en hij reed rond met de voeding van de elektrische lattenbodem achter zich aan.

Met de meegeleverde map editor kan ik maar 10 blokjes aangeven als no-go, en er staan nou eenmaal meer objecten in huis.

Ik had verwacht dat met alle sensoren en lidar, dat ie ook een beetje om zich heen kon kijken, maar hij ramt gewoon overal tegenaan.

Is de mijne gewoon kapot, had ik te hoge verwachtingen, moet ik een beter merk kopen?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Volgende keer eerst even hier langskomen. Dan krijg je een advies voor je je geld weg doet.

Maar voor 200 euro is niet heel veel echt fatsoenlijks te krijgen.
Je budget mag dan wel iets omhoog als dat lukt. Maar dan blijven wel al je spullen netjes staan en wordt het mooi schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonnypiek
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22:33
toevallig van t weekend de Q5 Pro op de kop getikt op Amazon voor €179,-
tips was een aantal dagen geleden hier ook gedeeld zag ik.

wordt vandaag geleverd dus weet nog niet precies hoe of wat maar 90% van de reviews en ervaringen zijn positief.

de QRevo die inmiddels een al een jaar op de begane grond loopt doet het hier echter perfect, dus heb voor t kleine broertje ook wel goede hoop.

het moet dus wel mogelijk zijn voor onder de €200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:33

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb inmiddels de Q Revo Master, nadat de Eufy X10 Omni Pro de deur uit is gegaan.

Ik heb echter nog zes stofzakken (van ome Ali) over voor de Eufy.
Voor de verzendkosten en als je wilt een kleine bijdrage :+ mag je ze overnemen. Iemand interesse?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravhin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 07:28

Ravhin

no <root>...

Steeffoon schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 15:21:
Ik heb inmiddels de Q Revo Master, nadat de Eufy X10 Omni Pro de deur uit is gegaan.

Ik heb echter nog zes stofzakken (van ome Ali) over voor de Eufy.
Voor de verzendkosten en als je wilt een kleine bijdrage :+ mag je ze overnemen. Iemand interesse?
Ik heb de Eufy; waarom ben je overgestapt als ik vragen mag? Ik heb deze dame vanaf introductie ongeveer maar ik ben zeer te spreken over de resultaten.

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:33

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ravhin schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:08:
[...]

Ik heb de Eufy; waarom ben je overgestapt als ik vragen mag? Ik heb deze dame vanaf introductie ongeveer maar ik ben zeer te spreken over de resultaten.
Ik heb hem vorig jaar augustus gehaald. Hij stopte na een paar maanden met dweilen. Hij vertikte het om de dweilen omlaag te doen. Toen is deze door Coolblue in februari vervangen door een nieuw exemplaar. Helaas vorige maand een vergelijkbaar probleem waarbij hele stukken met dweilen werden overgeslagen. Ook was hij regelmatig de weg kwijt en bleef 'tie op 1 punt rondjes draaien. Toen was ik het vertrouwen kwijt.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:31
Zijn er hier andere mensen die een Roborock Q5 pro hebben?

Sinds ongeveer een week hebben wij hem rondrijden op de benedenverdieping te vervanging van onze STYJ02YM.
Voor mij gevoel zuigt hij veel minder stof op dan de oude stofzuiger. De bak is wel groter maar na elke keer zuigen zit het volledige filter dicht met stof en zit in de rest van de bak bijna niks.

We hebben voor deze robot gekozen omdat we het stofzuigen het belangrijkste vonden en het dweilen nog nooit gemist hebben. Volgens mij zou deze dubbel zoveel pa moeten hebben als de oude maar tot nog toe lijkt dit dus wat tegen te vallen.

Ok de navigatie lijkt minder goed te zijn, de oude botst minder waar deze vol overal tegen aan lijkt te botsen om op basis van de stootrand om te draaien 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door manmetdehamer op 30-04-2025 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBoK
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 01-05 08:15
Hebben jullie een tip voor mij?
Ik zoek een robotstofzuiger met dweilfunctie voor onze woning, gelijkvloers. Ca. 135m2 woonoppervlak.

Vloer:
* laminaat wat gedweild mag worden.
* Mogelijk komt er in de toekomst nog een vloerkleed onder de salontafel te liggen, geen idee of dit laag-of hoogpolig gaat worden (WAF..)

Geen dorpels

Kinderen:
* (dames, dus veel lange haren..)
* Speelgoed; kinderen zijn 4 en 7 dus veel barbie/playmobiel spullen wat zo nu en dan ook nog wel is op de grond blijft liggen..
* Zand aan de schoenen/voeten gezien binnen/buiten spelen

Geen huisdieren.

Hebben jullie tips?
Het zou fijn zijn als de robotstofzuiger/dweil niet tegen alle stoelpoten/keukenkastjes etc aanbotst tijdens zijn "rondje"

Buget, nja hoop voor 600euro wel klaar te zijn of het moet echt noemenswaardig verschil zijn om er 1000euro aan uit te geven dan sta ik hier ook voor open, echter blijf ik liever rond de 600..

[ Voor 35% gewijzigd door BaBoK op 30-04-2025 17:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

BaBoK schreef op woensdag 30 april 2025 @ 17:15:
Hebben jullie een tip voor mij?
Ik zoek een robotstofzuiger met dweilfunctie voor onze woning, gelijkvloers. Ca. 135m2 woonoppervlak.

Vloer:
* laminaat wat gedweild mag worden.
* Mogelijk komt er in de toekomst nog een vloerkleed onder de salontafel te liggen, geen idee of dit laag-of hoogpolig gaat worden (WAF..)

Geen dorpels

Kinderen:
* (dames, dus veel lange haren..)
* Speelgoed; kinderen zijn 4 en 7 dus veel barbie/playmobiel spullen wat zo nu en dan ook nog wel is op de grond blijft liggen..
* Zand aan de schoenen/voeten gezien binnen/buiten spelen

Geen huisdieren.

Hebben jullie tips?
Het zou fijn zijn als de robotstofzuiger/dweil niet tegen alle stoelpoten/keukenkastjes etc aanbotst tijdens zijn "rondje"

Buget, nja hoop voor 600euro wel klaar te zijn of het moet echt noemenswaardig verschil zijn om er 1000euro aan uit te geven dan sta ik hier ook voor open, echter blijf ik liever rond de 600..
Het topic staat vol met ervaringen met diverse robots… kwestie van inlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBoK
Zondagskindje schreef op woensdag 30 april 2025 @ 18:16:
[...]

Het topic staat vol met ervaringen met diverse robots… kwestie van inlezen :)
Eens, naar aanleiding daarvan neig ik voor de
dreame l10s ultra gen 2 te gaan. Echter blijft mijn interesse ook naar de roborock gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

BaBoK schreef op woensdag 30 april 2025 @ 18:38:
[...]

Eens, naar aanleiding daarvan neig ik voor de
dreame l10s ultra gen 2 te gaan. Echter blijft mijn interesse ook naar de roborock gaan..
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik ook niet kon kiezen :D
Dus voor de begaande grond heb ik een Dreame L20 Ultra en voor de bovenverdieping een Roborock RevoS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBoK
Zondagskindje schreef op woensdag 30 april 2025 @ 20:23:
[...]

Dus voor de begaande grond heb ik een Dreame L20 Ultra en voor de bovenverdieping een Roborock RevoS
Haha dat kan ook.
En welke ben je het meest tevreden over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

BaBoK schreef op woensdag 30 april 2025 @ 21:58:
[...]

Haha dat kan ook.
En welke ben je het meest tevreden over?
De Dreame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBoK
Zondagskindje schreef op woensdag 30 april 2025 @ 20:23:
[...]

Thanks, kun je mss toelichten waarom?
Doet Dreame beter dweilen/schoonmaken bij de randen?
Of gaat deze beter om met lange haren?
..

Hopelijk wil je wat toelichten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:06
Hier een filmpje waarin de Dreame X50, de Mova V50 en de Roborock Saros 10R worden vergeleken. Je kan de Nederlandse vertaling eronder aanzetten.
https://youtu.be/C6N897Q7...WQW1Fb8x_B5lLMlX&sfnsn=wa

Edit: tekst van Facebook:
A very good video from Poderak compares the Dreame X50 Ultra Complete, the Mova V50 Ultra Complete, and the Roborock Saros 10R. Although the video is in Italian, you can use subtitles to follow along and enjoy it!

Poderak presents a comprehensive comparison between the top of the line robot vacuum cleaners: Dreame X50 Ultra Complete, Roborock Saros 10R, and Mova V50 Ultra Complete all of which are available on Amazon.

This comparison is based on frequent viewer questions and aims to clarify which robot is truly worth buying in 2025, based on functionality, performance, and value for money.

The video begins with a detailed technical analysis: comparing specifications, base station dimensions, design, materials, tank capacity, and compatibility with water connections. It also explores advanced features such as UV sterilization, EPA filters and bag drying, dual detergent systems, and intelligent obstacle detection with next-gen AI sensors.

Special focus is given to autonomous navigation quality, performance on both long- and short pile carpets, the efficacy of rotating mop heads in cleaning tests, and suction power especially in homes with pet hair.

Poderak also covers practical aspects such as daily maintenance, included accessories, warranty coverage by each brand, and differences in smart app functionality for remote robot management. He highlights exclusive features that can significantly improve everyday use.

Throughout the video, the pros and cons of each model are clearly explained, giving viewers a well rounded and objective understanding of which robot best fits their needs. Whether you have pets, lots of carpets, large spaces to clean, or are simply looking for the best in autonomy and AI, this video provides all the insights needed to make an informed choice.

Thank you Poderak for this video!

YouTube: MOVA V50 ULTRA vs ROBOROCK SAROS 10R vs DREAME X50 ULTRA! Confronto ...

Dreame X50 Ultra complet

https://amzn.to/4jYCyj7 (Amazon.it) 🇮🇹

https://amzn.to/4iKbvqG (Amazon.de)🇩🇪

https://amzn.to/42Whymk (Amazon.fr)🇫🇷

Mova V50 Ultra complet

https://amzn.to/3GxWivy (Amazon.fr) 🇫🇷

https://amzn.to/3GzKuc7 (Amazon.de) 🇩🇪

https://amzn.to/4jWTE0K (Amazon.it) 🇮🇹

[ Voor 86% gewijzigd door monica66 op 01-05-2025 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

BaBoK schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 08:15:
[...]

Thanks, kun je mss toelichten waarom?
Doet Dreame beter dweilen/schoonmaken bij de randen?
Of gaat deze beter om met lange haren?
..

Hopelijk wil je wat toelichten:)
Ze kunnen beide goed overweg met lange haren. Maar de Dreame kan ik ook gebruiken als rijdend camera als ik niet thuis ben. En tijdens z’n bezigheden kan hij ook een foto sturen van een object waarvan hij niet weet wat er moet gebeuren. En inderdaad, stofzuigen/dweilen langs de randen doet Dreame beter.
De roborock doet het ook prima maar heeft geen camera.
Maar wat wil je precies weten van deze 2?

[ Voor 5% gewijzigd door Zondagskindje op 01-05-2025 18:51 ]

Pagina: 1 ... 52 53 Laatste