Begrijp niet waarom ze het niet uitzenden, je zou denken dat het meer interesse wekt en dus commercieel gezien aantrekkelijk.Chocoball schreef op donderdag 27 april 2023 @ 13:11:
Dit weekend start ook de nieuwe F1 Academy series op de Red Bull Ring in Oostenrijk.In de tweet zit een uitlegvideo over de 2 vrije trainingen, 2 kwalificaties en 3 races. De races zijn allemaal op zaterdag maar zijn niet live te volgen, wel is er een live timing en een 7 tot 10 minuten durende highlights van de 3 races verschijnt op maandag.
[Twitter]
Correctie de finale race van het seizoen op COTA wel.NeverSettle schreef op donderdag 27 april 2023 @ 13:32:
[...]
Begrijp niet waarom ze het niet uitzenden, je zou denken dat het meer interesse wekt en dus commercieel gezien aantrekkelijk.
https://the-race.com/juni...s-wont-be-broadcast-live/F1 Academy won’t be broadcast live until its inaugural season finale at COTA.
Schijnbaar hebben ze vooraf ingeschat dat dit mogelijk niet het geval gaat zijn, maar idd, geef het een kans bij aanvang, niet op het einde.NeverSettle schreef op donderdag 27 april 2023 @ 13:32:
Begrijp niet waarom ze het niet uitzenden, je zou denken dat het meer interesse wekt en dus commercieel gezien aantrekkelijk.
Testing, one, two ...
Of waarom ze uberhaupt niet tijdens race-weekenden met andere klasses samen zitten. Al is het maar de DTM, zo deel je de kosten veel beter.NeverSettle schreef op donderdag 27 april 2023 @ 13:32:
[...]
Ik vind het ook ruk. Het is nu gewoon onzichtbaar. Zal vast nuttig zijn voor de dames, maar dit werkt gewoon niet. Desnoods sta je met een paar stagiairs te filmen en gooi je het alleen op youtube, het is in ieder geval iets. Zo krijg je geen fans en dus ook geen sponsors.
Misschien omdat het een academy is en de meiden gewoon aan het leren zijn in de praktijk.
De finale is dan een mooi examen en daarbij de exposure.
De dames van de W Series (lijkt dus compleet dood nu) waren verder in hun loopbaan.
De dames van de W Series (lijkt dus compleet dood nu) waren verder in hun loopbaan.
Er zijn deelneemsters in de F1 Academy die voorheen in de W series of in andere categorieën hebben gereden die wel werden uitgezonden.sambalbaj schreef op donderdag 27 april 2023 @ 21:01:
Misschien omdat het een academy is en de meiden gewoon aan het leren zijn in de praktijk.
Wat dacht je van de klasses, direct onder de F1? Dat zijn net zo goed F1 acadamy klasses. Het is tenslotte eigenlijk de bedoeling dat ook daar F1 aanwas boven komt drijven.sambalbaj schreef op donderdag 27 april 2023 @ 21:01:
Alles wordt daarvan uitgezonden en is te aanschouwen, bij een geschikt abonnement.
Testing, one, two ...
Ben benieuwd hoeveel chaos dit gaat worden. en of het een voorbode gaat zijn voor vanmiddag bij F1
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verschoor verkloot zijn Pole al, dus dat begint al goed…basvn schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 13:00:
Ben benieuwd hoeveel chaos dit gaat worden. en of het een voorbode gaat zijn voor vanmiddag bij F1
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
voor DAR toch wel fijn dat we een Halo hebben nu..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wat een kerkhof bij de tweede herstart. Zes auto's eruit, inclusief de nrs 1, 2 en 5. De halo bewijst zich weer, Jehan Daruvula ging onder Victor Martins auto door

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat een heerlijk slot. Mazzel voor Bearman.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Net de F2 terug gekeken, was een goede sprint. Jammer van Verschoor bij de start en jammer dat er niet is geraced tot de finish. Echter door de laatste F1 race wel begrijpelijk dat ze dat liever niet meer willen. Zeker niet met die heethoofden in de F2. Vermakelijke 2e herstart, netjes van Bearman.
Staat die beunhaas weer op dezelfde plek met z’n bruine bolide
Twente komt eraan!
Dat volkslied bij IndyCar was niet om aan te horen
Dat was echt heel erg triest! En geen flyby... Dubbele faal.
Vermakelijke race bij de IndyCar. Jammer dat de caution kwam wanneer die kwam voor o.a. Grojean en Veekay.
Mooi circuit blijft het ook.
Mooi circuit blijft het ook.
De weekend samenvatting van F1 Academy in Spielberg.
Zijn we al een beetje in de stemming aan het komen voor de Indy 500 mensen?
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Zeker.
Opwarmer op het binnencitcuit was al leuk.
Sowieso een leuk circuit.
Laatste finale Extreme E was meer blij dat ik glij en wie ziet nog wat door de voorruit.
YouTube: Redemption Race and Grand Final Highlights | R.04 2023 Hydro X Prix ...
En Valentino Rossi die tweede wordt in een GT race.
Opwarmer op het binnencitcuit was al leuk.
Sowieso een leuk circuit.
Laatste finale Extreme E was meer blij dat ik glij en wie ziet nog wat door de voorruit.
YouTube: Redemption Race and Grand Final Highlights | R.04 2023 Hydro X Prix ...
En Valentino Rossi die tweede wordt in een GT race.
Beetje late reactie, maar de Formule Academy WAS samen met andere klasse (waarbij wel LIVE uitzendingen waren, op YouTube): de EuroNASCAR serie!Martinspire schreef op donderdag 27 april 2023 @ 20:41:
[...]
Of waarom ze uberhaupt niet tijdens race-weekenden met andere klasses samen zitten. Al is het maar de DTM, zo deel je de kosten veel beter.
Ik vind het ook ruk. Het is nu gewoon onzichtbaar. Zal vast nuttig zijn voor de dames, maar dit werkt gewoon niet. Desnoods sta je met een paar stagiairs te filmen en gooi je het alleen op youtube, het is in ieder geval iets. Zo krijg je geen fans en dus ook geen sponsors.
Dus ik snap niet dat ze niet samen met hun wat hebben geregeld aangezien er dus al camera's en alles waren.
Was ook verboden voor de mensen van EuroNASCAR om opnames te maken van de FA.
Bron: https://twitter.com/Vince...tatus/1653417334093099009
En een vriend/collega van mij & Vincent is Spotter bij de EuroNASCAR serie
De gedeelde YT samenvatting van FA is wat mij betreft uitgebreid genoeg, dus mag wel zo blijven. Ik heb niet het gevoel wat gemist te hebben.Ryur schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 18:55:
Beetje late reactie, maar de Formule Academy WAS samen met andere klasse (waarbij wel LIVE uitzendingen waren, op YouTube): de EuroNASCAR serie!
Dus ik snap niet dat ze niet samen met hun wat hebben geregeld aangezien er dus al camera's en alles waren.
Was ook verboden voor de mensen van EuroNASCAR om opnames te maken van de FA.
Bron: https://twitter.com/Vince...tatus/1653417334093099009
En een vriend/collega van mij & Vincent is Spotter bij de EuroNASCAR serie
Testing, one, two ...
Naast Imola, wordt de eerste training van de Indy 500 ook geplaagd door regen.
Probleem bij F1 is alleen dat F1 slechts 2 dagen achter elkaar heeft. Indy 500 heeft een week waarin ze aan het testen zijn en daarna bijna een week om het geheel te fine tunen.DeTjuk schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 21:51:
Naast Imola, wordt de eerste training van de Indy 500 ook geplaagd door regen.
Dit weekend weer Indy quali dus, en de marketing machine staat weer op volle toeren.
Zo ook bij mclaren:
https://twitter.com/ArrowMcLaren/status/1658905759487336450
Geinig spelletje, groene/rode vlag maar ze zitten elkaars keuzes ook nog een beetje af te kraken haha.
En Pato O'Ward geeft toe te plassen in de auto
Zo ook bij mclaren:
https://twitter.com/ArrowMcLaren/status/1658905759487336450
Geinig spelletje, groene/rode vlag maar ze zitten elkaars keuzes ook nog een beetje af te kraken haha.
En Pato O'Ward geeft toe te plassen in de auto
Jammer voor Veekay, mist de pole voor Indy 500 met 0.006 mph. Zijn commentaar "I should have taken a dump"

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Haha, inderdaad, mooie reactie van hem. Schitterende kwalificatie hoor. En Rinus wederom 1st row.u_nix_we_all schreef op maandag 22 mei 2023 @ 00:09:
Jammer voor Veekay, mist de pole voor Indy 500 met 0.006 mph. Zijn commentaar "I should have taken a dump"
Ik dacht dat Rosenqvist hem wel op pole zou zetten, maar Palou, in de Honda(!), was iedereen te snel af.
Is het al zondag? Duurt lang
Mooi om te zien dat Rahal toch gaat rijden voor een heel ander team en andere motor leverancier. Echt top dat ze dat voor elkaar hebben gekregen
Zoals sommigen misschien wel hebben gehoord, was er op maandag een ongeluk tussen 2 rijders in de training voor de indy 500. Hierbij had Stefan Wilson een ruggenwervel gebroken, dus die mag niet rijden. Daarop mocht zijn team op zoek naar een andere rijder en hebben ze dus gekozen voor Graham Rahal.
Het ongeluk:
De rode auto is van Katerine Legge (ook van RLL racing trouwens, net als Graham) en de blauwe is van Wilson. Zijn crash er niet heel heftig uit in tegenstelling tot die van Legge, maar was blijkbaar wel voldoende.
Verder had Colton Herta nog een leuk cadeautje voor zijn vader die ook geraced heeft. Hij had zijn oude auto uit 1998 kunnen kopen om voor de verjaardag te geven:
.@GrahamRahal will drive the No. 24 @DreyerReinbold and @CusickMSports entry in the #Indy500.#INDYCAR // @IMS pic.twitter.com/TCHpe7n9ZU
— NTT INDYCAR SERIES (@IndyCar) 23 mei 2023
Zoals sommigen misschien wel hebben gehoord, was er op maandag een ongeluk tussen 2 rijders in de training voor de indy 500. Hierbij had Stefan Wilson een ruggenwervel gebroken, dus die mag niet rijden. Daarop mocht zijn team op zoek naar een andere rijder en hebben ze dus gekozen voor Graham Rahal.
An update from Stefan following yesterday’s crash. pic.twitter.com/kPlgY1aZy1
— Stefan Wilson (@stef_wilson) 23 mei 2023
Het ongeluk:
A scary incident in today's #Indy500 practice.@katherinelegge has been seen and released following the incident.#INDYCAR // @IMS pic.twitter.com/M0kqrAjZl9
— NTT INDYCAR SERIES (@IndyCar) 22 mei 2023
De rode auto is van Katerine Legge (ook van RLL racing trouwens, net als Graham) en de blauwe is van Wilson. Zijn crash er niet heel heftig uit in tegenstelling tot die van Legge, maar was blijkbaar wel voldoende.
Verder had Colton Herta nog een leuk cadeautje voor zijn vader die ook geraced heeft. Hij had zijn oude auto uit 1998 kunnen kopen om voor de verjaardag te geven:
Waar/hoe kijken jullie de Indy500? Ik weet nog dat ik Pay Per View van Ziggo heb geprobeerd (vorig jaar, of het jaar ervoor), maar dat deze slechts in 720p beschikbaar was, belachelijk. Uiteindelijk heb ik daarna een keer een Ziggo login gekregen maar als ik het goed herinner was daar ook iets mee dat ik deze niet van begin tot eind kon zien (de race was op Ziggo Racing en op het hoofdkanaal werd nog wat anders tussendoor afgespeeld.
Welke andere opties zijn er vanuit Nederland, als die er überhaupt zijn? Ik zoek geen illegale rommel, gewoon een goede stream waar ik graag voor betaal, maar geen 720p...
Welke andere opties zijn er vanuit Nederland, als die er überhaupt zijn? Ik zoek geen illegale rommel, gewoon een goede stream waar ik graag voor betaal, maar geen 720p...
Als je online wil kijken zit je vast aan de irritante 720p Ziggo sport Go.Divak schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:48:
Waar/hoe kijken jullie de Indy500? Ik weet nog dat ik Pay Per View van Ziggo heb geprobeerd (vorig jaar, of het jaar ervoor), maar dat deze slechts in 720p beschikbaar was, belachelijk. Uiteindelijk heb ik daarna een keer een Ziggo login gekregen maar als ik het goed herinner was daar ook iets mee dat ik deze niet van begin tot eind kon zien (de race was op Ziggo Racing en op het hoofdkanaal werd nog wat anders tussendoor afgespeeld.
Indycarlive.com zend ook uit, in 1080p, maar de race wordt helaas niet in Nederland uitgezonden (vanwege Ziggo rechten), in andere Europese landen wordt het wel gewoon gestreamd.
Je kan ook Pay per View Ziggo doen en op je tv kijken, dan is het wel gewoon 1080p
Bedankt, ik ga de Pay per view weer proberen, ik herinner mij echter ook een 720p limiet.chevsticks schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:56:
[...]
Als je online wil kijken zit je vast aan de irritante 720p Ziggo sport Go.
Je kan ook Pay per View Ziggo doen en op je tv kijken, dan is het wel gewoon 1080p
Of zit je alleen via de Ziggo Go App op smart TV's vast aan 720p? Via de webbrowser geldt de 720p dan niet?
Zowel de app als de webbrowser zijn 720p.Divak schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:19:
[...]
Bedankt, ik ga de Pay per view weer proberen, ik herinner mij echter ook een 720p limiet.
Of zit je alleen via de Ziggo Go App op smart TV's vast aan 720p? Via de webbrowser geldt de 720p dan niet?
Ik heb hem, toen ik een aantal jaar geleden nog in het Ziggo gebied woonde, via hun tv zender Ziggo Sport Racing gekocht. Geen idee of dat nu nog steeds kan, of dat Ziggo Go het enige is dat ze aanbieden.
Je zou eventueel Ziggo Sport voor een maand kunnen nemen.
[ Voor 4% gewijzigd door chevsticks op 24-05-2023 15:23 ]
Rinus had ook nog even zijn bus laten zien:
https://www.wrtv.com/spor...ims-ahead-of-the-indy-500
https://www.wrtv.com/spor...ims-ahead-of-the-indy-500
De start van de F2 Sprintrace ging wel lekker maar na de tunnel was het gelijk al weer chaos. VSC. SC.
[ Voor 5% gewijzigd door StefanVerkerk op 27-05-2023 14:27 ]
Die Hadjar heeft wel pech bij de F2, aan de leiding en na de herstart kapt zijn motor ermee bij de 1e bocht.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou, de F2 race staat op het punt van beginnen. Voor een ieder die kijkt; fijne race!
Twente komt eraan!
Dat was een close call tussen Martin en de Marshalls die aan het blussen waren
Bijna twee beenloze fransen....

Bijna twee beenloze fransen....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Inderdaad, dat zag er gevaarlijk uit. Zou bijna zeggen dat een drive-through nog niet streng genoeg is.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als je geen TV abo hebt zit je dus met 720p, of een VPN?chevsticks schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:56:
[...]
Als je online wil kijken zit je vast aan de irritante 720p Ziggo sport Go.
Indycarlive.com zend ook uit, in 1080p, maar de race wordt helaas niet in Nederland uitgezonden (vanwege Ziggo rechten), in andere Europese landen wordt het wel gewoon gestreamd.
Ziggo Sport Racing zend US feed uit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heerlijk die Amerikaanse opkomst.
Auw mijn oren... Jewel...
"When you grow up your heart dies"
Zit er klaar voor.
Volgens mij mis ik een discord kanaal. Als ik zo ziggo sport kijk.
Volgens mij mis ik een discord kanaal. Als ik zo ziggo sport kijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Tito129 op 28-05-2023 18:35 ]
Ik trap er elk jaar weer in. Wil niks missen, dus zit op tijd klaar. Maar tegen de tijd dat de race begint heb ik zulke kromme tenen dat het zeer doet. Zoveel patriotisme kan ik als nuchtere hollander gewoon niet aan....sjaool schreef op zondag 28 mei 2023 @ 18:32:
Auw mijn oren... Jewel...

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Lol, die bloemen altijd aan de zijkant.
Nieuwe accu erin en gaan.sjaool schreef op zondag 28 mei 2023 @ 18:49:
Graham Rahal eindelijk ook van start.
Veel ups en downs voor Graham deze week....sjaool schreef op zondag 28 mei 2023 @ 18:49:
Graham Rahal eindelijk ook van start.
73 rondjes en nog geen enkele caution…
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
3e op .8 van de leider dus valt best mee toch?hjs schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:38:
Zakt toch langzaam naar achter die Veekay krijg ik de indruk. Hopelijk bewust.
Amai...
Rinus = Legge, wat een sukkel!
In de stress door de drukte in de pitstraat vrees ik.
Auw, dat is een slam dunk penalty.
Oef. Wat een fout. Dacht bij de eerste serie pitstops, hoe kan dit gebeuren. Nu doet veekay het.
Na de wedstrijd? of gaat dit niet via de FIAgambieter schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:58:
Auw, dat is een slam dunk penalty.
Ze hebben daar ook stop/Go, drivethrough en ook go to back of the field.
https://www.motorsport.co...guidelines-683106/683106/
DT voor Rinus.
Veekay kan het nu wel vergeten… dom dom dom…
Beetje de Leclerc van de Indy dus?sjaool schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:09:
Hij heeft nog mazzel dat hij door kon. Maar inderdaad, iedere keer is er wel wat met hem.
Nou 🤔PatrickC schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:40:
[...]
3e op .8 van de leider dus valt best mee toch?
Ik schat Leclerc toch nog wel wat hoger in dan Rinus.
Achteraf is makkelijk lullen. Vele rondes later ja en na een mega fout van hem… Toen je die opmerking maakte was er nog niets aan de hand.
Ik weet het niet, ik kijk er niet genoeg Indycar voor, maar vorige Indy 500 ging het ook mis met Veekay.PatrickC schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:11:
[...]
Ik schat Leclerc toch nog wel wat hoger in dan Rinus.
De vergelijking was dat beide heel hard kunnen gaan maar nog wel eens op belangrijke momenten dure fouten maken.
Ja, daarin zijn ze goed te vergelijken inderdaad.Hippocampus schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:14:
De vergelijking was dat beide heel hard kunnen gaan maar nog wel eens op belangrijke momenten dure fouten maken.
Daar begint het onderhand wel op te lijken.
In 2020 verklootte Rinus zijn Indy 500 ook tijdens de 2e pitstop… ik zie een trend…
Hij komt wel langzaam weer terug. Paar rondes terug 30 seconden, nu alweer 22 seconden achterstand. En dat in zijn eentje.
Trouwens die Sato, Nr. 11, is dat Takuma?
YepHippocampus schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:24:
18 seconden!ge-flopt schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:23:
Hij komt wel langzaam weer terug. Paar rondes terug 30 seconden, nu alweer 22 seconden achterstand. En dat in zijn eentje.
Idd. Ik vond de instructie om brandstof te sparen ook niet zo heel slim. Je moet nu gewoon zorgen dat je niet op een ronde wordt gereden. Tuurlijk hoef je niet meteen aan te sluiten, maar je bereikt meer door bij het veld te komen en brandstof te sparen, dan dat je traag gaat en wordt ingehaald. Nog maar 8 seconden naar de laatste, dan kom je bij de volgende pitstops wel weer terug.ge-flopt schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:23:
Sparen heeft alleen zin als je voorop rijdt imo. Gokken op een caution om niet op een ronde gezet te worden is niet zo slim.
En niet te vergeten, 2-voudig winnaar van de Indy500Hippocampus schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:24:
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Goed man. Ik ken 'm nog vanuit de F1, waar het niet heel geweldig ging met hem.skreppiedoe schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:26:
[...]
En niet te vergeten, 2-voudig winnaar van de Indy500
Ik zie dat ie ondertussen alweer 14 jaar in deze klasse meedoet. Niet slecht voor een 46 jarige.
Die Kanaan wagen doet me wel heel sterk aan de Orange Arrows denken.
Sato was anders wel verschrikkelijk snel in de F1.Hippocampus schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:28:
[...]
Goed man. Ik ken 'm nog vanuit de F1, waar het niet heel geweldig ging met hem.
Ik zie dat ie ondertussen alweer 14 jaar in deze klasse meedoet. Niet slecht voor een 46 jarige.
Dat ging bijna goed daar in pitlane....
Veekay is iig behoorlijk aangesloten. Alleen wel verkeerd out of sync. Komt ws niet uit met nog maar één stop. Moet hopen op een goed getimede SC lijkt me....
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Er zal toch nog wel een caution of meer komen, meestal hoe dichter bij de finish hoe gekker.
https://racecontrol.indycar.com/
Er kan nog genoeg gebeuren.Hippocampus schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:35:
Er zal toch nog wel een caution of meer komen, meestal hoe dichter bij de finish hoe gekker.
[ Voor 78% gewijzigd door ge-flopt op 28-05-2023 20:36 ]
En daar is de caution
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Is dit nog net in de window om vol te gooien en uit te rijden?
Er zit hier veel die niet echt potten braken in de F1, maar die al sterk rijden. Waaruit blijkt dat de wagen veel uitmaakt.Hippocampus schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:28:
[...]
Goed man. Ik ken 'm nog vanuit de F1, waar het niet heel geweldig ging met hem.
Coureurs:
Alexander Rossi: (Caterham / Manor) indy 500 2016 winnaar (1e keer dat hij meedeed)
Marcus Ericsson: (Caterham / Sauber) Indy 500 2022 winnaar
Van andere heb ik eerder het idee wat ze er doen. Santino Ferrucci bv. Vind hem, zeker met wat hij allemaal in de F2 heeft uitgevreten en wat zijn idee van sponsoring is in de Indy 500 niet echt (of misschien soms juist wel) passen.
Wel mooi. Hele veld heeft ws nog een stop te gaan. VK kan nu vlammen
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ed Carpenter en Rinus mooi samen, misschien dat Ed hem kan helpen.
Altijd hoopgevend als ze vragen what happened? en het antwoord is i don't know
Let op:
Wat valt er onder dit topic? Eigenlijk alles wat in de basis sprint races zijn. Standaard zijn races dan maximaal 2 uur.
• F2, F3 en F4.
• Het australische Supercars Championship heeft wel races die langer duren, maar in de basis zijn de races van max 1.5 uur, en dus valt deze weer onder sprintraces.
• Indycar en Nascar
• Supercar Challenge
Raceklassen die in een ander topic worden besproken:
• Formule 1: [F1] Seizoen 2023
• MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
• WEC/IMSA/24H Series/VLN races: Endurance/Sportscar race topic
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
Wat valt er onder dit topic? Eigenlijk alles wat in de basis sprint races zijn. Standaard zijn races dan maximaal 2 uur.
• F2, F3 en F4.
• Het australische Supercars Championship heeft wel races die langer duren, maar in de basis zijn de races van max 1.5 uur, en dus valt deze weer onder sprintraces.
• Indycar en Nascar
• Supercar Challenge
Raceklassen die in een ander topic worden besproken:
• Formule 1: [F1] Seizoen 2023
• MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
• WEC/IMSA/24H Series/VLN races: Endurance/Sportscar race topic
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.