MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Eurosport -> Sebastian Bleekemolen commentaar
:D:D
Mooi dat de Ferrari's het vooralsnog Toyota moeilijk kan maken.
Faaakkk... net overgeschakeld naar Eurosport: Reclame!!
[ Voor 16% gewijzigd door ge-flopt op 10-06-2023 16:54 ]
Wat is het doel van die meuk
Nope, you're not the only one....Sleepie schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 16:58:
Ben ik de enige die zich aan die Previously on Eurosport zooi nog meer irriteert dan gewone reclame?
Wat is het doel van die meuk
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja. Vol getankt.Maarten_E schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 16:59:
Hoezo is de #50 Ferrari opeens 13e? Pitstop gemaakt?
Yep: https://live.fiawec.com/en/car_stats?number=50Maarten_E schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 16:59:
Hoezo is de #50 Ferrari opeens 13e? Pitstop gemaakt?
Ik vond het snel.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ergens op Youtubenoo schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 16:51:
[...]
Mijn TV basispakket heeft alleen Eurosport Tannis helaas
[ Voor 11% gewijzigd door aveenhuysen op 10-06-2023 17:37 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Kijk maar eens boven de reactie blok:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
@Niellie41 tot nu toe wel idd.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ja echt Corvette? Gaan we niet eens de avond afmaken dit jaar? >:(BiaggioLuciano schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 16:44:
Dus wat zijn jullie wensen voor de race?
Mijn:
- Corvette overleeft het tot het eind, geen geklooi (zeker zoals vorig jaar).
[…]
Lijkt me dat de bandenstapel wer goed gezet moet worden.
"Gelukkig" dat hij het op z'n eigen doet en niet door de Cadliac
Bourdais doet het wel heel goed.
[ Voor 96% gewijzigd door ge-flopt op 10-06-2023 17:30 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Rare plek daar om de vangrail in te duiken. Tikkie gehad misschien?
[ Voor 31% gewijzigd door Sleepie op 10-06-2023 17:42 ]
Die wil op tijd naar huis.Sleepie schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 17:41:
Nummer 13 doet er alles aan deze week om ook een echte ongeluks 13 te zijn....
Allard Kalf weer met zijn wielrij helmpje.
Vind wel leuk dat ze bij RTL7 een eigen pit reporter hebben, krijg je het van uit een andere kant eens te zien.
Ferrari in een slowzone onder de dunlop brug? Met een andere wagen net na de brug.
[ Voor 36% gewijzigd door ge-flopt op 10-06-2023 17:47 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 4% gewijzigd door BiaggioLuciano op 10-06-2023 17:51 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Schade lijkt mee te vallen.Maarten_E schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 17:49:
Jammer voor Renger, die Cadillac wordt gewoon aangereden.
Nee toch niet, schade aan de vloer
Niet de 100ste editie, dat is over een paar jaar pas. 100 jaar geleden dat de eerste race was.ocf81 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 17:51:
Jammer dat de 100e editie niet de schoonste editie zal zijn. Maar het is wel spannender dan voorgaande jaren.
Of heb ik dat verkeerd begrepen
Idd Niet de 100e editie. Iets met een oorlog
[ Voor 21% gewijzigd door jan390 op 10-06-2023 18:10 ]
Dit is de 91e editie inderdaad. Dus ik heb zo’n vermoeden dat er nog een 100e editie feest komt over 10 jaar.Sleepie schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 17:54:
[...]
Niet de 100ste editie, dat is over een paar jaar pas. 100 jaar geleden dat de eerste race was.
Of heb ik dat verkeerd begrepen
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Nou je had absoluut gelijk dat 't niet echt clean is deze keerocf81 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 17:56:
Ik heb mij inderdaad vergist, het is 100 jaar geleden.

Yep dom balletje slaan loopt uit dus ff 0,5 uur geen beeld. Ik ben naar rtl7 overgeschakeld.Pyr0_ schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:17:
Wtf.. ff eten aan het maken, streampje van discovery+ op tablet aangezet... Stopt de stream opeens, klik weer op live kijken, Roland Garros...![]()
En natuurlijk nergens te zien waar de stream wél verder gaat

erutangiS
© ocf81 1981-infinity
En weer een wagen in de vangrail. 2.Bijna op dezelfde plek waar de LMP2 crashte.

© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
volgend jaar verplicht Haloocf81 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:23:
In other news: met dit tempo van ongevallen ben ik een beetje bang dat we deze Le Mans een zeer ernstig ongeval mee gaan maken. Dat vind ik eigenlijk helemaal geen leuk vooruitzicht
http://player.radiolemans.co/
"De battle is meteen weer on!"ge-flopt schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:22:
Pfff... Snap niet dat ze Sandra van der Sloot als commentatrise. Volgens haar zijn we al 4 uur onderweg.
Ziet er vaak erger uit dan het is. Alles wat afbreekt aan wielen en ophanging absorbeert energie, wat op zich positief isge-flopt schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:25:
@ocf81 Ik ben ergens bang dat je gelijk hebt. De klappers zijn wel hard, maar gelukkig tot nu toe lke keer de personen wel snel uit de wagen.
Ja dat klopt op zich wel, maar dat is geen absolute garantie. En zoals we een paar jaar geleden hebben gezien kan het echt gigantisch fout gaan. Maar goed. Hopelijk is het straks wat rustiger qua ongelukken.Sleepie schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:28:
[...]
Ziet er vaak erger uit dan het is. Alles wat afbreekt aan wielen en ophanging absorbeert energie, wat op zich positief is
© ocf81 1981-infinity
Je kunt een 14 dagen proef versie van Videoland starten.FastFred schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:32:
Waar vind ik een legale manier van live meekijken? Youtube staat er vol mee maar allemaal wisselende kwaliteit, niet legaal en na een tijdje stoppen ze. De links in de comment sectie waar naar verwezen wordt werken vaker niet dan wel.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat ligt altijd om de hoek. Valt me wel op dat ik in het commentaar best veel hoor over jonge rookie rijders. Zou het daarmee te maken hebben misschien.ocf81 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:32:
[...]
Ja dat klopt op zich wel, maar dat is geen absolute garantie. En zoals we een paar jaar geleden hebben gezien kan het echt gigantisch fout gaan. Maar goed. Hopelijk is het straks wat rustiger qua ongelukken.
Komt ook nog regen aan... Hopelijk geen enge ongelukken verder
Als je via FIAWEC.tv hebt afgesloten, kun je met de (open) beta versie van Multiviewer for F1 sinds deze race ook de WEC races kijken. Dan kun je ook de audio kanalen kiezen.BiaggioLuciano schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 15:56:
Weet iemand hoe de commentaar uitgezet kan worden voor de real time sounds in de Le Mans App? Ik vind de opbouwmuziek al spannend genoeg.
RTL7 en Eurosport..FastFred schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:32:
Waar vind ik een legale manier van live meekijken? Youtube staat er vol mee maar allemaal wisselende kwaliteit, niet legaal en na een tijdje stoppen ze. De links in de comment sectie waar naar verwezen wordt werken vaker niet dan wel.
Klopt, die hadden een onderonsje.Amphiebietje schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:36:
Hmmm Glickenhaus even in beeld met schade aan voorkant, en elders op circuit langzame LMP2 met schade aan achterkant...
Is dit bevestigd? Ik hoorde via de fiawec.tv stream dat Toyota uiteindelijk heeft aangegeven dat er niets aan de hand was?Maarten_E schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 16:08:
No recharge in de Toyota blijkbaar.
Multiviewer en dan https://muvi.gg/wec/live-map in een browser openenge-flopt schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:38:
Was er niet ergens een site waarop je de map zag en waar de wagens op locatie stonden?
Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8
Dat hoorde ik op eurosport ook. Blijkbaar niks meer aan de handCH4OS schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:38:
[...]
Is dit bevestigd? Ik hoorde via de fiawec.tv stream dat Toyota uiteindelijk heeft aangegeven dat er niets aan de hand was?
https://live.griiip.com/s...,Sectors,Pits%20%2F%20Lapge-flopt schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:38:
Was er niet ergens een site waarop je de map zag en waar de wagens op locatie stonden?
Denk ik dat je bedoeld, maar heeft geen map met waar de auto's rijden, dat deel werkt dan weer niet.
THX, maar er was ook een web pagina.ferdw schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:38:
[...]
Multiviewer en dan https://muvi.gg/wec/live-map in een browser openen
Edit: Onee die zijn nu in de pit.
[ Voor 55% gewijzigd door Maarten_E op 10-06-2023 18:40 ]

Steam - PTR83
Battle Royal editionDenniz0229 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:41:
Ik kijk al jaren le mans, maar het lijkt wel alsof er deze editie alleen maar amateurs meedoen ofzo
Die ja, en bij mij krijg ik keurig de wagens op de baan te zien.CH4OS schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:39:
[...]
https://live.griiip.com/s...,Sectors,Pits%20%2F%20Lap
Denk ik dat je bedoeld, maar heeft geen map met waar de auto's rijden, dat deel werkt dan weer niet.
Alleen al met een paar druppels ging er gelijk een Caddy de vangrail in.Sleepie schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:41:
En dit is met daglicht en goed weer. Wat wordt dit in de nacht met eventueel ook nog regen...

Volgens mij haalt MultiViewer hem van https://www.nitro-tv.de/c...le-mans/livetracking.html maar daar heb ik allen een grijs vlak (waarschijnlijk teveel geblokked)
En die pakt hem van https://eventstream.rtl.de/channel5/?secret=lemans2023anima
[ Voor 10% gewijzigd door ferdw op 10-06-2023 18:45 ]
Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8
Jup. Zijn bijna allemaal domme fouten. Over de lijn en dan crashen, bewust over het vuil en dan crashen. Rookie dingen (zeg ik terwijl ik beentjes hoog op een bank zit)Denniz0229 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:41:
Ik kijk al jaren le mans, maar het lijkt wel alsof er deze editie alleen maar amateurs meedoen ofzo
Tja, Aitken... Die doet wel vaker rare dingen.Wertha schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:42:
[...]
Alleen al met een paar druppels ging er gelijk een Caddy de vangrail in.
erutangiS
Dat was in de tweede ronde op koude droog weer banden in de hectiek van de start, niet helemaal een faire vergelijking.Wertha schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:42:
[...]
Alleen al met een paar druppels ging er gelijk een Caddy de vangrail in.
Max is een stuk sneller hoorBiaggioLuciano schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:44:
Fun Fact: de Vanwall in de slow zone reed eigenlijk stiekem op Max snelheid.

Steam - PTR83
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
[ Voor 22% gewijzigd door BiaggioLuciano op 10-06-2023 18:49 ]
Met dit crash tempo liggen we gewoon om middernacht op bedCoronelHimself schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:45:
1 “voordeel” met dit tempo zijn er over een paar uur zo weinig auto’s op de baan dat de kans wel een stuk kleiner word dat ze elkaar raken.
Nee is niet bevestigd via Eurosport. De commentatoren zeiden zelf al dat Buemi wat vlug kan klagen over de boordradio.CH4OS schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:38:
[...]
Is dit bevestigd? Ik hoorde via de fiawec.tv stream dat Toyota uiteindelijk heeft aangegeven dat er niets aan de hand was?
Ik weet het ook niet?BiaggioLuciano schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:48:
Wauw, goedemorgen iedereen, het kwartje waarom Porsche voor nummer 75 koos is eindelijk gevallen bij mijik echt de hele tijd denken dat het een customer team was…
Peugeot doet het ineens goed. 3 man in de laatst kwart baan ingehaald.
[ Voor 61% gewijzigd door ge-flopt op 10-06-2023 18:50 ]
Porsche 75 jaar dit jaar. Hadden ze het ook al in de pers over sinds ze bekendmaakten dat ze terug kwamen. Realiseer het me echt nu pas, toen ik #75 zag.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
Welke raceklassen vallen onder dit topic?
• W.E.C. races, waar ook de 24 uur van Le Mans onder valt
• IMSA Sportscar Championship, waar de 24 uur van Daytona en Petit Le Mans onder valt.
• European Le Mans Series (ELMS)
• 24H Series, met de 24 uur van Dubai
• VLN met de 24 uur van de Nurnberg
• GT World Challenge Europe Endurance Cup, met de 24 uur van SPA
Raceklassen die in een ander topic worden besproken:
• Formule 1: ~[F1] Seizoen 2022
• MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
• Overige raceklassen als F2, F3, F4, Supercar, Indycar en Nascar: Algemeen race topic Deel 3
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.