[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 78 79 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:46
Was het vorig jaar ook al zo dat je met F1TV Pro niet meer multi-device kan kijken? Ik deel m'n abbo met een vriend en sinds vorig jaar heb ik F1TV Premium en daarmee kan je dus multi-device kijken (wat nodig is voor het delen natuurlijk), maar de jaren daarvoor hadden we gewoon Pro en ging dat delen ook prima.
Nu staat er expliciet bij dat multi-device niet meer mogelijk is met Pro.

PSN: Sluuz

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:50
Sluuz schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:26:
Was het vorig jaar ook al zo dat je met F1TV Pro niet meer multi-device kan kijken? Ik deel m'n abbo met een vriend en sinds vorig jaar heb ik F1TV Premium en daarmee kan je dus multi-device kijken (wat nodig is voor het delen natuurlijk), maar de jaren daarvoor hadden we gewoon Pro en ging dat delen ook prima.
Merkte dat ze er vorig jaar tegen het einde van het seizoen ineens strenger in werden, toen werd ik er regelmatig tijdens wedstrijden uitgekickt wegens teveel devices omdat mijn ouders op mijn account meekijken. Nu premium genomen in de hoop het dan beter gaat :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Sluuz schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:26:
Pro is al meerdere jaren ‘officieel’ maar 1 world stream.
Sinds eind vorig jaar zijn ze die voorwaarde strenger gaan handhaven.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
YakuzA schreef op maandag 2 maart 2026 @ 10:15:
[...]

Pro is al meerdere jaren ‘officieel’ maar 1 world stream.
Sinds eind vorig jaar zijn ze die voorwaarde strenger gaan handhaven.
Het is al tijdens het f1 jaar ingevoerd, ik deel het met mijn broer en vader en voor de vakantie melden mijn vader als dat hij er uit werd gegooid. Ik heb toen alternatieve tijden gekeken. Nu maar Premium genomen.

Het vervelende is dat ze van de F1TV geen rekening houden met hun betalende abonnees (en ja ook als het delen illegaal of in strijd met de voorwaarden is, ik zou het ook goedkoop uit Turkije kunnen halen, via alternatieve wijze kijken, of IP TV nemen voor 75 euro per jaar). Ze kunnen zien wie er delen, stuur die mensen een bericht dat het per x datum wordt ingevoerd. Maar nee het wordt tijdens het seizoen ingevoerd. Het is net als toen de app naar een hoger minimum android tv versie ging, dat deden ze net voor de laatste race (en toen werd een oudere versie van de fire stick tv niet meer ondersteund).
Geen probleem dat ze dingen aanpassen, maar dit soort grote zaken, doe het lekker tijdens de winterstop en communiceer er over

Everything is better with Bluetooth

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:20
Zie net deze toggle voorbij komen op Reddit. Multi channel Audio (5.1 verwacht ik) in F1TV premium confirmed?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mpulXTIjqZl3G6drEiGuX9ox44c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1pZmHVGYduD4H5wsAtXUBO7Y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 62% gewijzigd door gerbenp op 02-03-2026 23:18 ]

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Voor wie nog geen abonnement heeft is F1TV nu zeven dagen gratis te proberen:

https://www.formula1.com/nl-nl/subscribe-to-f1-tv

Je moet je betalingsgegevens invoeren om de gratis proefperiode te activeren, annuleren kan zonder verplichtingen op elk moment gedurende de komende 7 dagen. Abonnementen op F1TV worden automatisch verlengd als ze niet vóór de verlenging worden geannuleerd.

[ Voor 15% gewijzigd door TexMex op 03-03-2026 08:10 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:50
gerbenp schreef op maandag 2 maart 2026 @ 23:17:
Zie net deze toggle voorbij komen op Reddit. Multi channel Audio (5.1 verwacht ik) in F1TV premium confirmed?

[Afbeelding]
Sky Sports heeft al jaren 5.1 audio en Apple TV krijgt het vanaf dit seizoen ook. Dus lijkt mij niet meer dan logisch dat ze dit ook naar F1TV pushen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
ik kijk altijd F1 via F1TV (Premium) + airplay naar mijn LG. Da's HD kwaliteit.
Nu kan ik dat ook met een USB-C to HDMI kabel doen. mijn 15 Pro Max ondersteunt 4K@60Hz via USB-C en dus ik vraag me af of ik op die manier van 4K kwaliteit kan genieten?

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

gerbenp schreef op maandag 2 maart 2026 @ 23:17:

[Afbeelding]
Nog steeds enkel voor de welbekende groep goedgekeurde apparaten, dus voor het Android TV OS, Google's CCmGTV en Streamer.

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 78 79 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen