F1 TV app. In de android versie zit gewoon een cast knop, neem aan dat de airplay knop in de apple variant zit
Sky F1 kan ook dacht ik. Al gezocht in dit topic?
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Zie onderstaande website voor welke devices/browsers ondersteund worden.c-nan schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 15:50:
Ik heb een LG G3 tv - daar wil ik zonder extra kastjes/hardware - F1 kijken.
Ik wil dus geen Apple TV of een Chromecast kopen/aansluiten.
Wat zijn dan mijn opties, behalve Viaplay?
Mooi meegenomen is als ik 2 streams tegelijk kan kijken (1 op de TV en 1 via mobiel/pc bijvoorbeeld).
Een kastje van Ziggo heb ik overigens wel al aangesloten.
https://f1help.formula1.c...ed-devices?language=en_US
Klopt.c-nan schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 17:21:
Dus Viaplay en F1 TV zijn de 2 opties die we in Nederland hebben?
4K en meerdere kanalen is tegenwoordig geloof ik alleen maar met een duurder abo.Boeryepes schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 16:40:
[...]
Gewoon via Airplay vanaf een Apple device (vanuit de app). Zo kijk ik ook F1. Een nadeel waar ik nog niet uit ben (ook geen moeite gedaan) is dat ik dan niet de andere videokanalen in de app kan bekijken (on board bijv).
Daarnaast is het in mijn ervaring geen 4K maar ik dacht dat dat wel zou moeten kunnen.
Op de support pagina wordt cast en AirPlay niet meer genoemd (tenminste ik zie het niet). Waarom is mij niet duidelijk, maar wellicht gaan ze dezelfde kant op als Netflix. Sowieso werd AirPlay alleen officieel ondersteund naar een Apple TV toe. Waarom weet ik niet, ik zou dan eerder de app op de Apple TV opstarten.Boeryepes schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 16:40:
[...]
Gewoon via Airplay vanaf een Apple device (vanuit de app). Zo kijk ik ook F1. Een nadeel waar ik nog niet uit ben (ook geen moeite gedaan) is dat ik dan niet de andere videokanalen in de app kan bekijken (on board bijv).
Daarnaast is het in mijn ervaring geen 4K maar ik dacht dat dat wel zou moeten kunnen.
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen