[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 69 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:13
Jasphur schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:17:
Stoorde mij vrij veel aan het gebrek aan timing overzicht in het… timing overzicht op het scherm en de hoeveelheid mini-onboards in dat zelfde overzicht. Waar niet eens echt iets op te zien was. Gelukkig was dat in het tweede deel van de race wel beter. Hopelijk volgende race weer wat vaker gedurende de hele race de interval tijden.
Aansluitend hierop: ik heb de trainingen ed niet echt goed kunnen volgen dus zag de interface vandaag pas goed voor het eerst en moet zeggen dat het er allemaal wel prima uit zag. Vooral die grid opstelling voor de race. En ik vond die ‘under investigation’ en ‘time penalty’ in het interval overzicht ook goed duidelijk

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:41
Ik had vanmorgen de race live gekeken via Firefox browser op desktop (met useragent switcher plugin als Chrome) en dat ging prima. Probeer ik verder in de dag naar F1TV.com (en verwante sites als F1Fantasy) en kan ik gewoon compleet niet meer inloggen. "Sorry something went wrong" bij elke poging.

Probeer ik het in Edge en dan werkt het direct. Hebben ze een trucje gevonden om Firefox nu compleet te blokkeren dat je zelfs niet meer in kan loggen? Lijkt me wel erg vies dat ze dit soort onzin uithalen.

Maar wellicht ben ik de enige want ik kan er nergens iets over vinden, vandaar de vraag hier... Als er nog Firefox gebruikers over zijn tegenwoordig :P

edit; in Firefox private window kan ik prima inloggen en zelfs vods kijken, of een livestream zou werken kan ik alleen niet testen. Snap er niks meer van haha. Cookies/Cache specifiek voor F1 sites verwijderd maar dat doet ook niks. Nou ik laat het maar even voor wat het is.

[ Voor 17% gewijzigd door kevz op 16-03-2025 21:33 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:44

Firesphere

Yoshis before Hoshis

kevz schreef op zondag 16 maart 2025 @ 20:32:
Ik had vanmorgen de race live gekeken via Firefox browser op desktop (met useragent switcher plugin als Chrome) en dat ging prima. Probeer ik verder in de dag naar F1TV.com (en verwante sites als F1Fantasy) en kan ik gewoon compleet niet meer inloggen. "Sorry something went wrong" bij elke poging.

Probeer ik het in Edge en dan werkt het direct. Hebben ze een trucje gevonden om Firefox nu compleet te blokkeren dat je zelfs niet meer in kan loggen? Lijkt me wel erg vies dat ze dit soort onzin uithalen.

Maar wellicht ben ik de enige want ik kan er nergens iets over vinden, vandaar de vraag hier... Als er nog Firefox gebruikers over zijn tegenwoordig :P

edit; in Firefox private window kan ik prima inloggen en zelfs vods kijken, of een livestream zou werken kan ik alleen niet testen. Snap er niks meer van haha. Cookies/Cache specifiek voor F1 sites verwijderd maar dat doet ook niks. Nou ik laat het maar even voor wat het is.
Ik had geen enkel probleem met Firefox of LibreWolf (Linux)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20-09 08:47
Jasphur schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:17:
Stoorde mij vrij veel aan het gebrek aan timing overzicht in het… timing overzicht op het scherm en de hoeveelheid mini-onboards in dat zelfde overzicht. Waar niet eens echt iets op te zien was. Gelukkig was dat in het tweede deel van de race wel beter. Hopelijk volgende race weer wat vaker gedurende de hele race de interval tijden.
De tijden in het timingoverzicht weken op een gegeven moment af van de werkelijkheid. Volgens mij hebben ze dit aan het einde van de race weer gefixed. Mini-onboards zijn onzinnig inderdaad. Doe dan een split screen.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:28
dirtybolle schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:10:
[...]

Je moet je apple tv toevoegen als device in xcode, van zodra dit gebeurd is heb je een developer menu in de apple tv settings app. Daar kan je dan video overlay aanzetten

Stappen voor de xcode apple tv connectie: https://ruchika-mourya.me...de-via-wi-fi-f465b4172d84
Kan dus alleen als je andere devices heb van Apple.
Lekker dicht getimmerd weer.

Heb ook een Apple tv 4k gekocht maar deze gaat mooi retour. 4k is mooi maar geeft geen echte toegevoegde waarde.
Ik wacht wel tot het op Android werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Evertt schreef op maandag 17 maart 2025 @ 12:42:
[...]

Kan dus alleen als je andere devices heb van Apple.
Lekker dicht getimmerd weer.

Heb ook een Apple tv 4k gekocht maar deze gaat mooi retour. 4k is mooi maar geeft geen echte toegevoegde waarde.
Ik wacht wel tot het op Android werkt.
XCode heb je alleen nodig voor de overlay om wat data in te zien. Dus je hebt geen ander apple device nodig om van 4k te kunnen bekijken.
Alleen de 'controle' kun je dan niet doen.. Maar je kan waarschijnlijk ook in je router de hoeveelheid data zien als je at zou willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigazone
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-06 19:49
CLB schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:19:
[...]

Heb die televisie ook gehad, is Android TV inderdaad.
Kwestie van de nieuwste versie van de F1-app downloaden en het werkt allemaal weer prima.

[Afbeelding: F1 TV]
Ik had de nieuwe app gesideload en het werkte vorige week prima.

Maar toen ik de app wilde gebruiken voor de life race gaf deze aan een update nodig te hebben. Uiteindelijk maar weer de PC aan de TV gehangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31
Gigazone schreef op maandag 17 maart 2025 @ 16:09:
[...]

Ik had de nieuwe app gesideload en het werkte vorige week prima.

Maar toen ik de app wilde gebruiken voor de life race gaf deze aan een update nodig te hebben. Uiteindelijk maar weer de PC aan de TV gehangen.
Had je wel de versie van 11 maart erop staan dan?

En deze tip misschien nog eens herhalen:

https://github.com/rumboalla/apkupdater/releases

Hiermeer kun je gesideloade APK's gewoon direct op de TV zelf updaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
Lekker Ventje schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 10:33:
[...]

Zouden ze na het weekend wel beelden mogen gebruiken van Viaplay als onderdeel van de deal om bij Ziggo op kanaal 13 te mogen?
Yes, vandaag bekend gemaakt:

https://www.ziggosport.nl...-in-ziggo-sport-race-cafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha Supreme
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 07:00
Net mijn roku stick binnen om daar F1 mee te kunnen kijken. Helaas mag je de F1 tv app niet vanuit Nederland installeren. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Alpha Supreme schreef op maandag 17 maart 2025 @ 17:48:
Net mijn roku stick binnen om daar F1 mee te kunnen kijken. Helaas mag je de F1 tv app niet vanuit Nederland installeren. Iemand hier ervaring mee?
Wellicht deze topics even doorspitten. Het is waarschijnlijk wel werkend te krijgen.

- Roku in Nederland - welke streaming diensten werken?
- Does Roku work in Europe (NL)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
sambalbaj schreef op zondag 16 maart 2025 @ 13:31:
Klopt het dat de Chromecast 2015 niet meer ondersteund wordt door F1TV?
Op welk platform, ik kwam er achter dat de IOS F1TV app geen chromecast (meer) ondersteund, Die van mij is 1ste gen maar werkt nog prima met andere apps.

Voor zover ik weer was dat in een andere versie van de app wel mogelijk te casten, maar ik weet het niet meer zeker bron

[ Voor 21% gewijzigd door jeanj op 17-03-2025 19:18 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 13:10
Nu voor het eerst met Viaplay beelden bij Ziggo Sport Race Café de Stamtafel.

Fijn, twee nabeschouwingen. Zondagavond Viaplay en maandagavond op Ziggo Sport.

Prima word je bediend als F1 liefhebber dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Otto Jans schreef op maandag 17 maart 2025 @ 22:12:
Nu voor het eerst met Viaplay beelden bij Ziggo Sport Race Café de Stamtafel.

Fijn, twee nabeschouwingen. Zondagavond Viaplay en maandagavond op Ziggo Sport.

Prima word je bediend als F1 liefhebber dit seizoen.
Ziggo Sport Race Café had toch altijd al beelden van Viaplay?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
Room42 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 23:02:
[...]

Ziggo Sport Race Café had toch altijd al beelden van Viaplay?
Nee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Waarvan hadden ze de beelden dan? F1 TV?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:06
Room42 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 23:15:
[...]

Waarvan hadden ze de beelden dan? F1 TV?
Die licentie van Viaplay was afgelopen, maar is nu toch weer verlengd. Vermoedelijk onderdeel van de deal met Viaplay TV dat nu op kanaal 13 is te zien bij Ziggo. Verwacht ook dat het de reden is waarom het Race Cafe dit seizoen op maandag is in plaats van op zondag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
NotSoSteady schreef op maandag 17 maart 2025 @ 23:33:
[...]

Die licentie van Viaplay was afgelopen, maar is nu toch weer verlengd. Vermoedelijk onderdeel van de deal met Viaplay TV dat nu op kanaal 13 is te zien bij Ziggo. Verwacht ook dat het de reden is waarom het Race Cafe dit seizoen op maandag is in plaats van op zondag.
Exact, ik meen altijd al 'Beelden: Viaplay' gezien te hebben bij Ziggo Sport. Ook bij de NOS, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigazone
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-06 19:49
Mr Magic schreef op maandag 17 maart 2025 @ 17:35:
[...]

Ja ik had via APK mirror het 11 maart pakket, en deze via de APK mirror app op de televisie gezet.
Het werkte ook, maar op de dag van de race ineens niet meer. Ik heb het om 4:50 am ( :z ) ook nog opnieuw geinstalllerd, maar zonder succes.

Ik zal de tip eens proberen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:52
[...]

gaat deze dan niet de mobile versie proberen te installeren

https://www.apkmirror.com...download/#google_vignette

deze versie doet dit namelijk wel....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Magic
fredgroes schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:46:

gaat deze dan niet de mobile versie proberen te installeren
De tool die ik linkte heeft op de TV van m'n ouders netjes de ATV versie geupdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:44

Winkiller

De Mopperpot

Gigazone schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 13:40:
[...]

Ja ik had via APK mirror het 11 maart pakket, en deze via de APK mirror app op de televisie gezet.
Het werkte ook, maar op de dag van de race ineens niet meer. Ik heb het om 4:50 am ( :z ) ook nog opnieuw geinstalllerd, maar zonder succes.

Ik zal de tip eens proberen ...
Er is een nieuwe versie van de F1TV maar nu krijg je een scherm dat APK mirror geld wil zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredgroes
  • Laatst online: 20:52
Winkiller schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 19:51:
[...]

Er is een nieuwe versie van de F1TV maar nu krijg je een scherm dat APK mirror geld wil zien.
gewoon deinstalleren en opnieuw installeren apkmirror en dan gaat het goed. wel weer een extra handeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:44

Winkiller

De Mopperpot

fredgroes schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 20:19:
[...]

gewoon deinstalleren en opnieuw installeren apkmirror en dan gaat het goed. wel weer een extra handeling
Top & oplossing voor anderen, ik stop er mee, gebruik de app op mijn telefoon wel weer om te casten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:38
CousinBoneless schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 11:22:
Ik had de indruk dat ze de FOV op de T-cams wijder hebben gezet. Het ziet er veel sneller uit dan voorheen. Iemand anders dat ook opgevallen?
Ja, dit was mij ook opgevallen. Niet alle wagens hebben de nieuwe camera. Yelistener heeft een vergelijking gemaakt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:27

d0s

sssst

d0s schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 22:15:
Ik dacht vandaag ook UHD te kijken via Chrome -> cast naar LG C3. En daarna ook vanuit de iPad -> airplay (leek nog iets scherper).

Kom ik erachter dat echt UHD/4K alleen beschikbaar is via een Apple TV 4K die morgen toch maar scoren want ik kijk al jaren uit naar F1 in betere beeldkwaliteit.

Ik heb wel het idee dat de HD streams er ook flink op vooruit zijn gegaan. Meer mensen die indruk?
Inmiddels een Apple TV 4K aangeschaft en dat beeld is toch wel even strakker :9
De HD streams lijken echter ook scherper dan ooit. Maar via Chrome op de laptop ook zeker nog geen 4K dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
[...]

Installeert deze ook de bundles die APK Mirror tegenwoordig uitbrengt? Er is al in geen tijden meer een loss APK van F1TV voor Android TV gepubliceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:44
StefanVerkerk schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:03:
Zoals het er nu naar uit ziet is 4K dus niet beschikbaar voor web (en vermoedelijk dus ook niet voor Multiviewer for F1). Waardeloos dus, als je web/Multiviewer kijker bent (meerder streams tegelijkertijd) dan ben je dus eigenlijk verplicht om te upgraden naar het duurdere premium zonder dat je er qua beeldkwaliteit op vooruit gaat. 4K zal dus voorlopig enkel op tvOS en Roku zijn. :-(

[Afbeelding]

(Bron: https://www.reddit.com/r/..._premium_tier_first_info/)
Oh shit. Ik heb gelijk toen ik de premium 4k actie voorbij zag komen geupgrade maar als ik het goed begrijp kan ik met mijn setup (LG Oled TV + casten vanaf Ipad/Iphone 16p) helemaal geen gebruik maken van de nieuwe 4k stream.. Of moet ik voor Airplay niet in de kolom IOS kijken?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

JPD68 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:33:
Installeert deze ook de bundles die APK Mirror tegenwoordig uitbrengt? Er is al in geen tijden meer een loss APK van F1TV voor Android TV gepubliceerd.
Je kunt gewoon de APKMirror-installer gebruiken die in de Play Store staat...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
Raar.

Sinds vandaag geen Viaplay gratis zender ( waar de programma’s zoals Vrooom worden uitgezonden) in de Ziggo tv app iOS systeem.

Meer mensen last van?

Staat ook niet bij overige zenders in de app bij Ziggo.

Is nu weer Ziggo tv geworden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zWhpX2Kv3ks9VBH9cRUHoIvnz-g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y1oFt8huRCbAQgsNpGtbEl1m.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Otto Jans op 19-03-2025 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

twit schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 15:27:
[...]

Oh shit. Ik heb gelijk toen ik de premium 4k actie voorbij zag komen geupgrade maar als ik het goed begrijp kan ik met mijn setup (LG Oled TV + casten vanaf Ipad/Iphone 16p) helemaal geen gebruik maken van de nieuwe 4k stream.. Of moet ik voor Airplay niet in de kolom IOS kijken?
Klopt.

Airplay vanaf een iOS device geeft geen 4k. Casten vanaf Chrome op een Windows laptop ook niet. Enige manier nu is een Apple TV aanschaffen.

Of als Chrome straks werkt laptop met HDMI aan de LG hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:54
Otto Jans schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 18:28:
Raar.

Sinds vandaag geen Viaplay gratis zender

Is nu weer Ziggo tv
Live op de tv staat in het programma wel Ziggo maar als je de zender selecteert dan is het wel ViaPlay.

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
JJmac schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 19:06:
[...]

Live op de tv staat in het programma wel Ziggo maar als je de zender selecteert dan is het wel ViaPlay.
Nee hoor, gewoon het ouderwetse Ziggo TV met reclame voor Ziggo zaken als ik de zender aanklik in de app.

[ Voor 5% gewijzigd door Otto Jans op 19-03-2025 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20-09 23:48
Otto Jans schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 19:10:
[...]

Nee hoor, gewoon het ouderwetse Ziggo TV met reclame voor Ziggo zaken als ik de zender aanklik in de app.
Hier is het wel Viaplay TV, als ik er op klik kijk ik naar Viaplay TV:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CeC71PU9HTN_M7vfFZp2awbzTfU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g9yn0BPYVFRF0ZSFqBv5mD5j.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
NeverSettle schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 19:23:
[...]

[Afbeelding]
Hier niet meer te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6XUo9473Td-8DmJtcMI5UGUZ27g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PiChazdLloXtQst6EYil6oxj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
NeverSettle schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 19:23:
[...]

[Afbeelding]
Zo ziet het er bij mij ook uit. De naam van de zender is Viaplay TV. Als ik live kijk, zie ik ook een uitzending van Viaplay TV. Het enige wat bij mij niet goed is, is dat de guide niet juist gevuld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
Enige wat ik kan bedenken en dat zou heel bizar zijn maar wel des Ziggo dat ik geen Ziggo verbinding heb en dus geen viaplay kan zien.

Heb odido klik en klaar thuis.

Heel apart. Heb inlog van mijn pa.

Kan ook bug zijn.

Ik wacht het even af ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Otto Jans op 19-03-2025 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpha Supreme
  • Laatst online: 17-09 07:00
TexMex schreef op maandag 17 maart 2025 @ 18:10:
[...]

Wellicht deze topics even doorspitten. Het is waarschijnlijk wel werkend te krijgen.

- Roku in Nederland - welke streaming diensten werken?
- Does Roku work in Europe (NL)?
Dat was een goede tip, heb het werkend gekregen.
Roku kijkt blijkbaar naar je geoip als je je account aanmaakt. VPN to the rescue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Otto Jans schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 19:10:
[...]

In de Ziggo GO-app is Viaplay TV inderdaad weer Ziggo TV geworden. Viaplay TV kun je in de instellingen onder 'Favoriete zenders' > 'Beheer zenders' weer toevoegen. Zo is het hier tenminste gelukt. Als je geen favorieten gebruikt, staan beide zenders er waarschijnlijk vanzelf al in.

[ Voor 9% gewijzigd door TexMex op 19-03-2025 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
TexMex schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 20:29:
[...]

In de Ziggo GO-app is Viaplay TV inderdaad weer Ziggo TV geworden. Viaplay TV kun je in de instellingen onder 'Favoriete zenders' > 'Beheer zenders' weer toevoegen. Zo is het hier tenminste gelukt.
Op iPhone/ipad is dat niet het geval.
meesje schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 19:34:
[...]

Zo ziet het er bij mij ook uit. De naam van de zender is Viaplay TV. Als ik live kijk, zie ik ook een uitzending van Viaplay TV. Het enige wat bij mij niet goed is, is dat de guide niet juist gevuld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hier inderdaad ook Viaplay op kanaal 13. Apart. Ben benieuwd tot wanneer dat is. Mijn F1TV abonnement verloopt in juni. Als kanaal 13 zo blijft zeg ik F1TV op (ook al kon ik Viaplay niet pruimen toen ik het nog (betaald) had).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
BreadFan schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 21:19:
Hier inderdaad ook Viaplay op kanaal 13. Apart. Ben benieuwd tot wanneer dat is. Mijn F1TV abonnement verloopt in juni. Als kanaal 13 zo blijft zeg ik F1TV op (ook al kon ik Viaplay niet pruimen toen ik het nog (betaald) had).
Is alleen samenvattingen van de race ;)

Geen volledig live gebeuren natuurlijk zoals F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
TexMex schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 20:29:
[...]

In de Ziggo GO-app is Viaplay TV inderdaad weer Ziggo TV geworden. Viaplay TV kun je in de instellingen onder 'Favoriete zenders' > 'Beheer zenders' weer toevoegen. Zo is het hier tenminste gelukt. Als je geen favorieten gebruikt, staan beide zenders er waarschijnlijk vanzelf al in.
Nog steeds niet goed werkend. Ga morgen eens app opnieuw installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

pro_6or

amateur_60r

dirtybolle schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 20:27:
Vandaag de kwalificaties achteraf terug gekeken en ook die netjes in 4K. De beeld kwaliteit valt me absoluut mee!

Ook nog even met de debug info dubbel checked

[Afbeelding]
Ik zat net het begin van de 2024 China race terug te kijken (staat al onder het China 2025 kopje) dat ziet er ook uit als een 4K stream. Ik ben nu “premium” abonnee, maar het lijkt dus dat je met terugwerkende kracht ook (sommige?) oude races nu in 4k kunt kijken. Zou jij dat misschien kunnen bevestigen?

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 19:28
pro_6or schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 23:19:
[...]

Ik zat net het begin van de 2024 China race terug te kijken (staat al onder het China 2025 kopje) dat ziet er ook uit als een 4K stream. Ik ben nu “premium” abonnee, maar het lijkt dus dat je met terugwerkende kracht ook (sommige?) oude races nu in 4k kunt kijken. Zou jij dat misschien kunnen bevestigen?
nop
even gekeken voor je, is gewoon een 1920x1080 stream bitrate van 5 Mbps en SDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

pro_6or

amateur_60r

Soppyscroll schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 23:42:
[...]

nop
even gekeken voor je, is gewoon een 1920x1080 stream bitrate van 5 Mbps en SDR
Dank! Dan is het denk ik een hogere bitrate dan ik bij viaplay gewend was.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
d0s schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 18:47:
[...]

Klopt.

Airplay vanaf een iOS device geeft geen 4k. Casten vanaf Chrome op een Windows laptop ook niet. Enige manier nu is een Apple TV aanschaffen.

Of als Chrome straks werkt laptop met HDMI aan de LG hangen.
Ah wat zonde! Apple TV puur hier voor aanschaffen vind ik net wat te. Hopelijk komt er snel 1 van de andere opties die jij noemt beschikbaar (Casten vanaf laptop of desnoods hdmi->tv).

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
CLB schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 15:30:
Je kunt gewoon de APKMirror-installer gebruiken die in de Play Store staat...
Dat begrijp ik en heb ik tot nu toe ook gedaan. Maar aangezien die begonnen zijn met irritante popups over geld zoek ik een alternatief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:52
twit schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:08:
[...]

Ah wat zonde! Apple TV puur hier voor aanschaffen vind ik net wat te. Hopelijk komt er snel 1 van de andere opties die jij noemt beschikbaar (Casten vanaf laptop of desnoods hdmi->tv).
Heb hem vorige week aangeschaft en na een uurtje of 2 klungelen met instellingen was ik verbaasd hoeveel fijner/sneller het werkt dan het native GoogleTV van mijn tv... <3. Deze week alle andere apps overgezet en dit weekend weer genieten van F1 in erg mooie kwaliteit!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 19:28
twit schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:08:
[...]

Ik gebruik nu Apple TV voor alle apps, gebruik de standaard apps van de tv helemaal niet meer, beeld is veel mooier

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:16

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik heb er zelfs een tweede AppleTV bij gekocht, zodat ik op een extra schermpje via multiview de onboard camera's en tracking kan bekijken en op het tv scherm de 4K HDR stream 😀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x6upL9kOZn65VQ0e4cc021ZZyQE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a1zR4Tp5jR6diHmyDpTSCHTX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:39
DON PAPA schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:01:
Ik heb er zelfs een tweede AppleTV bij gekocht, zodat ik op een extra schermpje via multiview de onboard camera's en tracking kan bekijken en op het tv scherm de 4K HDR stream 😀

[Afbeelding]
Dat is top! Nu zou een syncfunctie echt fantastisch zijn. Merk dat de ene keer de stream op beide apparaten amper afwijkt en de andere keer weer zo 3 of 4 seconden tussen zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:04
DON PAPA schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:01:

[Afbeelding]
Had je dan niet beter een laptop / ... kunnen gebruiken en die aansluiten op de TV + extra schermpje, en dan F1 Multiviewer daarop. En dan heb je stukje timing informatie ook nog eens als overlay over de onboard (/balk bovenin). Dus positie, laatste en snelste rondetijd, gekleurde minisectoren + sectortijd, en het type band incl leeftijd. En die "poogt" de streams ook nog in sync te houden (zeker bij een replay werkt dat gewoon goed).

En een laptop heb je vast nog wel, of een PC als HTPC. Een compleet extra mediaspeler om vrij letterlijk naast een bestaande mediaspeler te zetten voelt nogal zonde. Zeker gezien er al bestaande (en niet duur betaalde :p) oplossingen zijn om hetzelfde te bereiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:16

DON PAPA

Tweaker-fan

RobertMe schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:03:
[...]
Een compleet extra mediaspeler om vrij letterlijk naast een bestaande mediaspeler te zetten voelt nogal zonde. Zeker gezien er al bestaande (en niet duur betaalde :p) oplossingen zijn om hetzelfde te bereiken.
Ik snap je gedachte, maar als er geen race is dan verhuis ik het AppleTV kastje naar de slaapkamer (waar ik ook een stroom en HDMI kabel heb gemaakt) om hem daar de rest van de tijd te kunnen gebruiken voor de 2e tv (twee vliegen in één klap zeg maar) 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 00:01
meer mensen die vorige week bij terugkijken issues hadden met airplay?

Ik keek terug terwijl de race nog bezig was. Vanaf begin gekozen en op de telefoon werkte dat prima. Maar bij het "casten" via airplay ging die naar live.... naar de felicitaties van het team aan Norris. Beeeetje jammer.

Daarna opnieuw gekozen voor "vanaf begin" en daar ging die. Daarna wat proberen door te spoelen maar dat werkte opeens niet meer. Via de telefoon geprobeerd en warempel, weer schoot die naar Live.... Russel die een schouderklopje kreeg. Top. Das 2 van de 3 coureurs van het podium bekend.

Dus veel issues met synchronisatie en kan opeens niet meer doorspoelen met de TV. Wel via de telefoon... Maar die player blijft stilstaan tijdens airplay opeens. Dus ik dacht op een gegeven moment iets door te spoelen en toen zat ik een paar minuten na mijn airplay-aanzetmoment.

Al met al niet echt ideaal. En een Apple TV is me te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:32
Als ik uitgesteld ga kijken, dan heb ik twee opties:
1) vrouwlief vragen om ervoor te zorgen dat de uitzending begint vanaf het begin.
2) mute, ogen dicht en terugspoelen.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:03

DDX

Blijft irritant dat ze dat niet eens normaal kunnen laten werken.
Maar idd als ik cast kiez, moet je daarna gewoon 'blind' op balkje op telefoon klikken zodat die op begin springt.
En iig audio op mute zetten van tv, kans is dan klein dat je dan wat meekrijgt.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 11:55
DDX schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:46:
Blijft irritant dat ze dat niet eens normaal kunnen laten werken.
Maar idd als ik cast kiez, moet je daarna gewoon 'blind' op balkje op telefoon klikken zodat die op begin springt.
En iig audio op mute zetten van tv, kans is dan klein dat je dan wat meekrijgt.
Eens. Chromecast of AirPlay, zelfde issues. Apple TV maar gekocht

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Erwin schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:50:
[...]

Heb hem vorige week aangeschaft en na een uurtje of 2 klungelen met instellingen was ik verbaasd hoeveel fijner/sneller het werkt dan het native GoogleTV van mijn tv... <3. Deze week alle andere apps overgezet en dit weekend weer genieten van F1 in erg mooie kwaliteit!
Ook gedaan. Quali nog een keer teruggekeken die ik vanochtend met hoop gedoe heb gecast. 100% waard het. Thanks voor het openen van mijn ogen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 08:32

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Waah schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:32:

Ik keek terug terwijl de race nog bezig was. Vanaf begin gekozen en op de telefoon werkte dat prima. Maar bij het "casten" via airplay ging die naar live.... naar de felicitaties van het team aan Norris. Beeeetje jammer.
Ik heb dit probleem altijd al gehad met F1TV Pro. Uiteindelijk ook een ticket bij die stoethaspels ingeschoten waarbij ik notabene een video heb moeten maken om te laten zien wat ik doe, en hoe de Chromecast daar op reageert. "We gaan druk voor u aan het werk mijnheertje!" Nou, mooi niet, want het is nog steeds klote.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

RobertMe schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:03:
[...]

Had je dan niet beter een laptop / ... kunnen gebruiken en die aansluiten op de TV + extra schermpje, en dan F1 Multiviewer daarop. En dan heb je stukje timing informatie ook nog eens als overlay over de onboard (/balk bovenin). Dus positie, laatste en snelste rondetijd, gekleurde minisectoren + sectortijd, en het type band incl leeftijd. En die "poogt" de streams ook nog in sync te houden (zeker bij een replay werkt dat gewoon goed).

En een laptop heb je vast nog wel, of een PC als HTPC. Een compleet extra mediaspeler om vrij letterlijk naast een bestaande mediaspeler te zetten voelt nogal zonde. Zeker gezien er al bestaande (en niet duur betaalde :p) oplossingen zijn om hetzelfde te bereiken.
Ik gebruik een ipad voor multiview erbij. Is weliswaar geen 4k, maar goed genoeg als 2nd screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:52

Chocoball

瞧好吧!

Las op Reddit dat F1TV afspelen in FireFox zonder aanpassingen weer werkt. Natuurlijk even getest en kan het bevestigen.

Wel een slordig foutje van F1TV, de winnaar van pole postion van de Sprint shootout staat in beeld voor wie nog de Sprint shootout wou bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Chocoball schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 23:55:
Las op Reddit dat F1TV afspelen in FireFox zonder aanpassingen weer werkt. Natuurlijk even getest en kan het bevestigen.
Hier moet ik nog steeds de User Agent op Chrome zetten om het te laten werken in Firefox.
Wel een slordig foutje van F1TV, de winnaar van pole postion van de Sprint shootout staat in beeld voor wie nog de Sprint shootout wou bekijken.
Dat is geen foutje. Dit doen ze elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 23:41
Room42 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 01:31:
[...]

Hier moet ik nog steeds de User Agent op Chrome zetten om het te laten werken in Firefox.

[...]

Dat is geen foutje. Dit doen ze elke keer.
Ik zit ook nog steeds te klojo'en er mee, sinds die introductie van 4K en zogenaamd Firefox noemen als niet ondersteunde browser. Normale Firefox versie geupdate, met of zonder addons kan ik niet eens inloggen. Ik krijg dan gewoon 'Sorry something went wrong'. Open ik een prive window in Firefox dan kan ik wel inloggen. Vods lijken momenteel te werken waarbij ook die eerder in de week niks deden. Er lijken soms dingen wel of niet te werken. Ook cookies/data verwijderen veranderd niks. Dus dan maar elke keer als ik wel live een stream wil kijken maar naar Edge gaan als oplossing totdat F1TV stopt met het sjoemelen achter de schermen 8)7

edit; De show begint, ik heb opnieuw voor de 10e keer cookies en data verwijderd, en nu kan ik plotseling inloggen, en de stream werkt. Mja, al sla je me dood ik snap er niks meer van. Doe je alles volgens het boekje en dan werkt het spontaan weer. :X

[ Voor 18% gewijzigd door kevz op 22-03-2025 04:00 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 23:44

Damian

Insane Obtrusion

Hier op de Apple TV 4K 3rd gen toch wel wat last van micro stutter icm F1 TV premium.

Meer mensen last van?

Ik zie nu trouwens tijdens zo’n stutter ook artifacts…

[ Voor 21% gewijzigd door Damian op 22-03-2025 04:19 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 22:16
Niks geen last hier met kpn itv+ , de app draait op de Android decoder zonder stotteren geen chromecast meer nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Damian schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 04:17:
Hier op de Apple TV 4K 3rd gen toch wel wat last van micro stutter icm F1 TV premium.

Meer mensen last van?

Ik zie nu trouwens tijdens zo’n stutter ook artifacts…
Ik zie nu trouwens tijdens zo’n stutter ook artifacts… -> Die zag ik ook ja. Bijv rond de wielen soms een soort 2e wiel van het vorige frame ofzo dat nog in beeld leek. Twijfelde al of dit de encoding van de stream zelf was of ergens aan mijn kant mis ging. Jij toevallig de 1080p stream op een ipad/telefoon ofzo gecheckt om te zien of het daar ook was? (Daar dacht ik later aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:52

Chocoball

瞧好吧!

Room42 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 01:31:
[...]

Bij mij werkt het afspelen zonder user agent in Firefox op Windows, ook na meerdere pogingen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:56
F1tvPro. Met de internationale stream en audio van viaplay.

Clipped de audio? Ik hoor best vaak dat zinnen/woorden niet geheel afgremaakt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
kevz schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 02:37:
[...]

Ik zit ook nog steeds te klojo'en er mee, sinds die introductie van 4K en zogenaamd Firefox noemen als niet ondersteunde browser. Normale Firefox versie geupdate, met of zonder addons kan ik niet eens inloggen. Ik krijg dan gewoon 'Sorry something went wrong'. Open ik een prive window in Firefox dan kan ik wel inloggen. Vods lijken momenteel te werken waarbij ook die eerder in de week niks deden. Er lijken soms dingen wel of niet te werken. Ook cookies/data verwijderen veranderd niks. Dus dan maar elke keer als ik wel live een stream wil kijken maar naar Edge gaan als oplossing totdat F1TV stopt met het sjoemelen achter de schermen 8)7

edit; De show begint, ik heb opnieuw voor de 10e keer cookies en data verwijderd, en nu kan ik plotseling inloggen, en de stream werkt. Mja, al sla je me dood ik snap er niks meer van. Doe je alles volgens het boekje en dan werkt het spontaan weer. :X
Ik kon ook weer niet inloggen met dezelfde melding. Deze keer zelfs niet in een private window. Daarna in de history op 'forget about this site' geklikt en kon ik weer inloggen. Echt super irritant... :O
ppeterr schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 08:18:
F1TV Pro met de internationale stream en audio van Viaplay. Clipped de audio? Ik hoor best vaak dat zinnen/woorden niet geheel afgemaakt worden.
Dat is niet wat 'clippen' betekent. :z Ik luister geen Viaplay, dus ik kan het je niet vertellen. Mogelijk hebben ze de noise canceling te strak afgesteld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:39

Clipped de audio? Ik hoor best vaak dat zinnen/woorden niet geheel afgremaakt worden.
Dit heeft naar mijn weten te maken met de constante syncing van alle audiosporen. Als de ene op 44100Hz uitzendt en anderen 48000Hz, dan ga je uit-sync en dat wordt dus gecorrigeerd door constant de ‘timecode’ van beeld en geluid gelijk te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:56
dnmw2705 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 08:30:
[...]

Dit heeft naar mijn weten te maken met de constante syncing van alle audiosporen. Als de ene op 44000Hz uitzendt en anderen 48000Hz, dan ga je uit-sync en dat wordt dus gecorrigeerd door constant de ‘timecode’ van beeld en geluid gelijk te houden
Klinkt logisch, dit was vorig jaar niet aan de orde geloof ik.

Hier kan ik zelf niet veel aan doen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Laatst online: 23:12
Zojuist F1TV Pro via Apple aboo verlengt voor 94,95.. maar dat werkt dus na een half uur nog niet.. Mis ik iets?

Hmm ok, ik heb apple 95,- betaald maar ik krijg niks van F1TV Pro, want ze leveren geen jaar abbo meer.. ik mag naar Apple op mijn geld terug te krijgen.

[ Voor 41% gewijzigd door BasvanS op 22-03-2025 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mtthw
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Hier hetzelfde probleem, behoorlijk irritant. Ik ga maar eens contact opnemen met de klantenservice.
Ik ben sinds dit seizoen over op F1TV, hiervoor Viaplay.
Ik heb daarnaast ook een probleem met de F1TV app op een Samsung Galaxy Tab A8, ik krijg continu "A general error occurred", totaal onbruikbaar dus. Er zijn dus nog wel wat verbeterpuntjes daar, ik had beter verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Laatst online: 18:53
dnmw2705 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 08:30:
[...]

Dit heeft naar mijn weten te maken met de constante syncing van alle audiosporen. Als de ene op 44100Hz uitzendt en anderen 48000Hz, dan ga je uit-sync en dat wordt dus gecorrigeerd door constant de ‘timecode’ van beeld en geluid gelijk te houden
Maar dan ligt het probleem dus bij de audiostream die Viaplay uitzendt neem ik aan. F1TV kan er niets aan doen dat een andere aanbieder hun audio aanbiedt aan F1TV op een andere frequentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 10:47
Ik denk niet dat het (alleen) met audio sync te maken heeft, al zou dat wel de periodieke kraakjes kunnen verklaren die er de afgelopen jaren ook in zaten. Vandaag viel het commentaar regelmatig gewoon compleet weg voor een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:57
@friggler, ik heb dit ook direct op de f1tv pro app. Precies hetzelfde audio issue en daar zit geen viaplay tussen lijkt me, of bedoel je dat het geluid via viaplay gaat?

Dit is iig het eerste jaar sinds 2000 dat ik deze problemen heb. Eerste race werkte de internationale stream sowieso al niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:00

Ook met Premium en Apple TV heb ik dat het commentaar soms hapert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djerro123
  • Laatst online: 21-09 11:55
La1974 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 09:39:
[...]

Ook met Premium en Apple TV heb ik dat het commentaar soms hapert.
Zelfde hier, behoorlijk irritant eigenlijk. Was vorige week niet aan de hand.

Apple TV 4K met Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:45
Tot vorige race had je bij het onboard meekijken alleen het geluid van de auto en kon je de gesprekken tussen coureur en pits volgen. Sinds deze race hoor ik alleen nog het race commentaar.
Ben wat at prutsen geweest met de instellingen maar krijg dit niet meer terug.
Hebben jullie dat ook of ligt dit alleen aan mij?
Kijk via F1tv, Android tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-09 20:56
Japiooo schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 11:40:
Tot vorige race had je bij het onboard meekijken alleen het geluid van de auto en kon je de gesprekken tussen coureur en pits volgen. Sinds deze race hoor ik alleen nog het race commentaar.
Ben wat at prutsen geweest met de instellingen maar krijg dit niet meer terug.
Hebben jullie dat ook of ligt dit alleen aan mij?
Kijk via F1tv, Android tablet.
zijn wel meer dingen die niet meer werken. Met je Pro abbo kan je nog maar 1 live feed tegelijk kijken, om dit weer te kunnen mag je upgraden naar Premium. Dit maakt het gebruik van Multiviewer compleet zinloos.

40 euro meer betalen voor iets wat altijd al gewoon werkte. Als ik er nou 4k bij kreeg, zou ik het nog overwegen, maar dat is alleen supported met AppleTV en Roku, beide heb ik niet.

Vorig jaar betaal ik nog 64 euro.. nu voor dezelfde functionaliteit ruim 140 euro.
Een illegale stream levert nu evenveel als een Pro abbo.

Vieze graaiers zijn het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Mr.Monk schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:22:
[...]

zijn wel meer dingen die niet meer werken. Met je Pro abbo kan je nog maar 1 live feed tegelijk kijken, om dit weer te kunnen mag je upgraden naar Premium. Dit maakt het gebruik van Multiviewer compleet zinloos.

40 euro meer betalen voor iets wat altijd al gewoon werkte. Als ik er nou 4k bij kreeg, zou ik het nog overwegen, maar dat is alleen supported met AppleTV en Roku, beide heb ik niet.

Vorig jaar betaal ik nog 64 euro.. nu voor dezelfde functionaliteit ruim 140 euro.
Een illegale stream levert nu evenveel als een Pro abbo.

Ben jij nu de eerste die aangeeft dat gelijktijdige streams met dit abo niet meer mogelijk zijn? Dus account niet meer kunnen delen? Ik heb nog niemand dit eerder horen verkondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
meesje schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:25:
[...]

Ben jij nu de eerste die aangeeft dat gelijktijdige streams met dit abo niet meer mogelijk zijn? Dus account niet meer kunnen delen? Ik heb nog niemand dit eerder horen verkondigen.
helaas niet de enige :(. Op reddit en op tweakers klaagt men ook hierover.

Het was me nog niet eerder opgevallen omdat ik de races terug keek ( dat kan wel met meerdere feeds nog)
Vanochtend met de quali keek ik voor het eerst live, en zag ik het.

Het "schijnt" dat je altijd al maar 1 live feed tegelijk mocht kijken, maar nu word er pas gehandhaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 23:26
Mr.Monk schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:35:
[...]
Het "schijnt" dat je altijd al maar 1 live feed tegelijk mocht kijken, maar nu word er pas gehandhaafd.
Dat "schijnt" niet maar was altijd al zo.... stond gewoon in de voorwaarden.

Maar ik zie hier alleen maar 1 iemand die aangeeft dat hij bij de 4e stream in MV een melding krijgt. En nergens klachten dat meer dan 1 live stream met account sharing niet meer werkt. Dus concrete meldingen graag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Mr.Monk schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:35:
[...]

helaas niet de enige :(. Op reddit en op tweakers klaagt men ook hierover.

Het was me nog niet eerder opgevallen omdat ik de races terug keek ( dat kan wel met meerdere feeds nog)
Vanochtend met de quali keek ik voor het eerst live, en zag ik het.

Het werd inderdaad altijd gedoogd. Bij mij was het nog niet bekend dat er nu ook gehandhaafd wordt. Ongetwijfeld geen populaire opmerking :) : maar in mijn ogen een logische ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
meesje schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:44:
[...]
Het werd inderdaad altijd gedoogd. Bij mij was het nog niet bekend dat er nu ook gehandhaafd wordt. Ongetwijfeld geen populaire opmerking :) : maar in mijn ogen een logische ontwikkeling.
Het is gewoon een rant over de prijsstijging.... verder nergens meldingen over afdwingen van max 1 stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
TweakGP schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:39:
[...]

Dat "schijnt" niet maar was altijd al zo.... stond gewoon in de voorwaarden.

Maar ik zie hier alleen maar 1 iemand die aangeeft dat hij bij de 4e stream in MV een melding krijgt. En nergens klachten dat meer dan 1 live stream met account sharing niet meer werkt. Dus concrete meldingen graag?
google is je vriend zou ik zeggen :)

ik zag vanochtend dit zelf en zie ook reactie van Multviewer Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RrRrIOPkzuHGtVb5Gyi6Y6u_m7o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h9MuRxiZsma5FBA9m7bM9Miu.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wCV1JbzYN2I_p7yjs2IQQnGWWjQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/X9RNzeCb5kHzBXWRa747LSYD.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
meesje schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:44:
[...]

IIRC hebben ze altijd geadverteerd met dat je naast "de uitzending" ook nog onboards kon kijken. En daarnaast ging/gaat die bepaling v.w.b. maximaal 1 tegelijkertijd ook specifiek over "de uitzending". Dus dan zou F1MV gewoon moeten blijven werken (zolang je dus niet 2x F1Live / International opent).

* RobertMe heeft dit weekend nog alleen herhalingen gekeken, en dat ging in ieder geval prima. Ook vele streams tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:46
Zat er bij de Quali voor de China GP een van die Viaplay ondergeschikten als sidekick van Olav Mol op GP Radio? Ik hoop niet dat dat een gewoonte wordt. Die gast wil te graag praten met zijn irritante stem. Ik had zelfs de indruk dat Olav er ook niet blij mee was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
Mr.Monk schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:52:
[...]
google is je vriend zou ik zeggen :)

ik zag vanochtend dit zelf en zie ook reactie van Multviewer
Jij komt met een stelling, dan verwijs je toch even naar al die mensen die op Reddit en hier aangeven dat ze niet meer dan 1 stream kunnen zien? Die zijn er alleen niet....

Hooguit wat mensen die in MV een melding krijgen van teveel streams. Hier welgeteld 1 iemand die het ook bij de 4e stream in MV kreeg.... toch iets heel anders dan jouw rant dat er nog maar 1 stream wordt toegestaan.

Het "lijkt" er dus op dat ze nu MV beperken tot 3 live streams voor het Pro abo.

[ Voor 13% gewijzigd door TweakGP op 22-03-2025 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:06
Sinds vrijdag met MV inderdaad een limiet op max 3 streams, de 4e en meer werkt kort, en dan krijg ik ook die melding.
Dus helaas zijn ze echt aan het limiteren bij live uitzendingen (bij terugkijken heb ik dat niet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
RobertMe schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:53:
[...]

IIRC hebben ze altijd geadverteerd met dat je naast "de uitzending" ook nog onboards kon kijken. En daarnaast ging/gaat die bepaling v.w.b. maximaal 1 tegelijkertijd ook specifiek over "de uitzending". Dus dan zou F1MV gewoon moeten blijven werken (zolang je dus niet 2x F1Live / International opent).

* RobertMe heeft dit weekend nog alleen herhalingen gekeken, en dat ging in ieder geval prima. Ook vele streams tegelijkertijd.
Mijn opmerking ging overigens niet over F1MV. Ik heb het even gemist dat het daarover ging. Ik maak ook geen gebruik van F1MV.
Maar je kunt nu toch nog wel gewoon live kijken, op bv je televisie, en daarnaast op je iPad de timings of on boardings tonen? Edit: kennelijk dus max 3 schermen? Dus bv op tv de race, op iPad de timings en op iPhone de on boarding van Max (of welke rijder dan ook)?

[ Voor 7% gewijzigd door meesje op 22-03-2025 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
TweakGP schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:57:
[...]

Jij komt met een stelling, dan verwijs je toch even naar al die mensen die op Reddit en hier aangeven dat ze niet meer dan 1 stream kunnen zien? Die zijn er alleen niet....

Hooguit wat mensen die in MV een melding krijgen van teveel streams. Hier welgeteld 1 iemand die het ook bij de 4e stream in MV kreeg.... toch iets heel anders dan jouw rant dat er nog maar 1 stream wordt toegestaan.

Het "lijkt" er dus op dat ze nu MV beperken tot 3 live streams voor het Pro abo.
ok goed punt.. Het zijn er idd 3. 1: race 2: Data channel en 3: Driver tracker.. En dan kan je al geen onboards meer zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
RobertMe schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:53:
[...]

Klopt, dat was eigenlijk juist de unique selling point. Dit stond bijvoorbeeld tot vorig jaar in de FAQ:
F1 TV works best when viewing across multiple devices. This way you can view Live Timing and the live stream side by side. Therefore, you can have up to 6 devices registered at any time. You will be able to live stream the main race on one device only. Multiple streams of the race are currently restricted.
Hier overigens nog geen problemen met het delen van de hoofdstream. Het lijkt erop dat ze vooralsnog vooral Multiview zonder Premium-abonnement proberen te beperken (blijkbaar tot maximaal drie streams).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
TexMex schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:12:
[...]

Klopt, dat was eigenlijk juist de unique selling point. Dit stond bijvoorbeeld tot vorig jaar in de FAQ:

[...]

Hier overigens nog geen problemen met het delen van de hoofdstream. Het lijkt erop dat ze vooralsnog vooral Multiview zonder Premium-abonnement proberen te beperken (blijkbaar tot maximaal drie streams).
Het is dat het in het FAQ staat. Maar anders (als het in AV stond) hadden ze dit dus moeten communiceren en mogelijkheid moeten geven tot (direct) opzeggen (en dus gels terug voor resterende periode). Best een nasty streek zo op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Mr.Monk schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:09:
[...]

ok goed punt.. Het zijn er idd 3. 1: race 2: Data channel en 3: Driver tracker.. En dan kan je al geen onboards meer zien.
Als je F1MV gebruikt heb je het data channel en de driver tracker natuurlijk niet meer nodig. Dan heb je in ieder geval weer 2 (onboard) streams "vrij".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
RobertMe schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:24:
[...]

Als je F1MV gebruikt heb je het data channel en de driver tracker natuurlijk niet meer nodig. Dan heb je in ieder geval weer 2 (onboard) streams "vrij".
ik open de data tracker en driver tracker vanuit F1MV. Word blijkbaar als een stream gezien? Of kan ik dat op een andere manier zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
Mr.Monk schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:22:
[...]

En Roku wordt volgens mij niet eens ondersteund in Nederland. Het is letterlijk exclusief voor Apple TV.

Snap niet waarom 4k niet ondersteund wordt op een Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Mr.Monk schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 16:22:
[...]

ik open de data tracker en driver tracker vanuit F1MV. Word blijkbaar als een stream gezien? Of kan ik dat op een andere manier zien?
In F1MV kun je, uit mijn hoofd als bovenste item/"stream" op live timing klikken.. Dan krijg je een los scherm met een F1MVs eigen timing weergave (op basis van een API op de F1 website). Met daarbij per coureur ook meteen welke band de coureur heeft, hoe oud die is, ..... En in hetzelfde scherm staan ook meteen de berichten van race control.
En vanuit dat scherm kun je ook ergens de trackmap openen. Waarop ook weer op een eigen manier het circuit wordt weergegeven, incl bij gele vlaggen dat meteen gemarkeerd in de marshalling sector waar de gele vlag geldt.
(En je kunt van daaruit ook weer een tabel met alle rondetijden per coureur openen, en de volledige banden historie, en een overzicht van de track limit violations, en ik meen live WDC & WCC stand, en...).

En als je het live timing scherm dan toch geopend hebt..., verschijnt er op de onboards ook meteen een overlay bovenaan met ook daarin weer de positie, rondetijd, of DRS actief is, snelheid, versnelling, (mini)sectoren met kleurtjes en tijden, en de huidige band incl. leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Marrtijn schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 16:30:
[...]

En Roku wordt volgens mij niet eens ondersteund in Nederland. Het is letterlijk exclusief voor Apple TV.

Snap niet waarom 4k niet ondersteund wordt op een Chromecast.
Mijn vermoeden is dat ze het gedoseerd uit willen rollen. Dit vermoeden wordt m.i. bevestigd door de hickups die vanochtend werden ervaren. Het is dus nog niet 100% stabiel. Wat als ze een full bang hadden gedaan?

[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 22-03-2025 16:46 ]

Pagina: 1 ... 69 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen