[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 70 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-09 20:56
RobertMe schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 16:31:
[...]

In F1MV kun je, uit mijn hoofd als bovenste item/"stream" op live timing klikken.. Dan krijg je een los scherm met een F1MVs eigen timing weergave (op basis van een API op de F1 website). Met daarbij per coureur ook meteen welke band de coureur heeft, hoe oud die is, ..... En in hetzelfde scherm staan ook meteen de berichten van race control.
En vanuit dat scherm kun je ook ergens de trackmap openen. Waarop ook weer op een eigen manier het circuit wordt weergegeven, incl bij gele vlaggen dat meteen gemarkeerd in de marshalling sector waar de gele vlag geldt.
(En je kunt van daaruit ook weer een tabel met alle rondetijden per coureur openen, en de volledige banden historie, en een overzicht van de track limit violations, en ik meen live WDC & WCC stand, en...).

En als je het live timing scherm dan toch geopend hebt..., verschijnt er op de onboards ook meteen een overlay bovenaan met ook daarin weer de positie, rondetijd, of DRS actief is, snelheid, versnelling, (mini)sectoren met kleurtjes en tijden, en de huidige band incl. leeftijd.
nice dank :D. De live timings met snelheid etc gebruikte ik wel. Die maptracking niet. Dit heb ik destijds weggeklikt. Ga ik even mee spelen. Dan kom ik nog net weg met een Pro abbo :D.

nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Sinds de eerste race en vandaag weer, lukt het mij niet om vanuit de f1tv app te casten naar de tv. Zodra ik het cast tekentje en mijn tv kies, gaat het beeld van de tv wel over naar de chronecast, en zie ik kort het tijdbalkje plus de titel. Maar het beeld springt dan over naar 'ready to cast' en blijft daarop staan zonder dat ik wat kan doen.

Had hier vorig seizoen nooit last van. Kan wel gewoon alle andere dingen casten, puur alleen de f1tv app werkt niet. Zowel de tv als app zijn voorzien van de laatste updates. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:14
Hm ik zie helaas de f1tv premium stream van de preshow in 4k/hdr weer switchen naar normale sdr feed voor de race uitzending met mijn nieuwe atv 4k. Anderen de wedstrijd stream wel in hdr?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Hier gewoon in hdr met de atv.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:08
Is de optie Full HD eruit gesloopt bij pro sinds premium?
Ik kan bij Video kwaliteit alleen nog kiezen voor 720...

Is dat hij iedereen zo?

Staat er gewoon tussen...is nog "vroeg" 7(8)7

[ Voor 18% gewijzigd door RvD86 op 23-03-2025 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geen idee of het nog steeds nodig is maar ik luister GPradio nog steeds via https://gpradio.hole1988.nl/ zonder VPN. Of is er inmiddels een betere oplossing die het ook makkelijk maakt om de tijd te synchroniseren met F1TV?

Ik heb overigens het voorstelrondje gemist, wie is de nieuwe side-kick?

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 23-03-2025 08:17 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:14
Hm, good to know. Ik ga eens kijken of ik het somehow kan forceren.

Edit: gelukt. De multieview optie uitzetten in de atv app lijkt de oplossing.

[ Voor 16% gewijzigd door twit op 23-03-2025 08:18 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:14

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb deze race voor het eerst dat Multiviewer F1 met de melding Too many open streams komt. Dus iedere keer een on board opnieuw starten en er na 5 minuten weer uitgeknikkerd worden. :|

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Room42 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 08:16:
Geen idee of het nog steeds nodig is maar ik luister GPradio nog steeds via https://gpradio.hole1988.nl/ zonder VPN. Of is er inmiddels een betere oplossing die het ook makkelijk maakt om de tijd te synchroniseren met F1TV?
GPradio heeft de rechten voor NL weer. Dus je kan gewoon via GPradio.nl luisteren, zonder VPN.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wild Chocolate schreef op zondag 23 maart 2025 @ 08:17:
[...]

GPradio heeft de rechten voor NL weer. Dus je kan gewoon via GPradio.nl luisteren, zonder VPN.
Ok, hmm. Daar kun je alleen stappen van .5 seconden maken, dan is die van hole1988 iets flexibeler. :)

Ik moet wel een beetje wennen aan dat accent van die sidekick. :X

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 23-03-2025 08:23 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:23
Die sidekick vind ik helemaal niets… praat mij te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:40
Hoe zien de reclameblokken bij Viaplay eruit? Qua schermvullendheid, duur en frequentie? Spoiler- Tot op heden geen SC.

[ Voor 3% gewijzigd door dnmw2705 op 23-03-2025 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
SpeedyDH schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:14:
Die sidekick vind ik helemaal niets… praat mij te veel.
Hij had in ieder geval inhoudelijk wel kennis. Maar zoals ik het begreep was hij een invaller omdat Jack geen stem had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:23
Room42 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:07:
[...]

Hij had in ieder geval inhoudelijk wel kennis. Maar zoals ik het begreep was hij een invaller omdat Jack geen stem had.
Dat klopt maar krijg hetzelfde als bij viaplay, dat is precies waarom ik grand prix radio aanzet… hopelijk Jack weer snel terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:49
Room42 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:07:
[...]

Gelukkig tijdelijk ja. Maar dat werd me ook pas na de race duidelijk. Was bij de quali nog niet overgekomen.
Ik dacht zelfs eerst dat het die ene van Viaplay was.

Die Max (zo heet ie geloof ik) praat teveel en te graag en op een irritante manier.
Ik had ook de indruk dat Olav er niet altijd blij mee was.

Met wat geluk doet ie volgende keer weer enkel de vrije trainingen.

[ Voor 12% gewijzigd door Frappuccino op 23-03-2025 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
dnmw2705 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:15:
Hoe zien de reclameblokken bij Viaplay eruit? Qua schermvullendheid, duur en frequentie? Spoiler- Tot op heden geen SC.
Vanuit het VP topic was er een post op X gedropt:
https://x.com/thomvdv/sta...FvfacqmITCWfpFpcWSAQ&s=19

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:18
Is er een mail adres voor support? Zie nu ineens dat f1 tv pro en premium betaald heb, op dezelfde account! Dus daar gaat wat mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Soppyscroll schreef op zondag 23 maart 2025 @ 19:20:
Is er een mail adres voor support? Zie nu ineens dat f1 tv pro en premium betaald heb, op dezelfde account! Dus daar gaat wat mis
Heb je geen bevestigingsmail van hun ontvangen? Daar staat toch de support op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
CreativeS schreef op zondag 23 maart 2025 @ 19:22:
[...]

Heb je geen bevestigingsmail van hun ontvangen? Daar staat toch de support op?
Krijg mail terug, afzender retour

[ Voor 3% gewijzigd door Soppyscroll op 23-03-2025 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

In 2024 heb ik succesvol heen- en weer gemaild met general@en.formula1.com over de prijsverhoging (succes in de zin dat er een conversatie en een supportcase-ID was, niet dat de prijsverhoging niet doorging). Wellicht doet ie het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13:03
Japiooo schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 11:40:
Tot vorige race had je bij het onboard meekijken alleen het geluid van de auto en kon je de gesprekken tussen coureur en pits volgen. Sinds deze race hoor ik alleen nog het race commentaar.
Ben wat at prutsen geweest met de instellingen maar krijg dit niet meer terug.
Hebben jullie dat ook of ligt dit alleen aan mij?
Kijk via F1tv, Android tablet.
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar heb de training, de qualis en de races de team radio van Max gevolgd. Luid en duidelijk, met een F1 TV Pro abonnement op een laptop met Chrome. Naast de main stream op de TV.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 18:59
Hier onderaan de pagina staan een aantal contact mogelijkheden. Email formulier of via live chat (binnen bepaalde openingsuren)

https://support.formula1.com/s/f1-tv?language=en_US

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

ppeterr schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 08:18:
F1tvPro. Met de internationale stream en audio van viaplay.

Clipped de audio? Ik hoor best vaak dat zinnen/woorden niet geheel afgemaakt worden.
Wat ik nog veel erger vind, is dat die twee gasten soms totale onzin uitkramen. Bijvoorbeeld gisteren tijdens de race in rond 15 dat ze zeggen "Max heeft Lewis ingehaald. Hij heeft heeft een mega ronde gereden met alle sectoren paars" terwijl Max gewoon nog achter Lewis rijd en geen één sector paars had gereden op dat moment. Dit soort grote fouten mag je gewoon niet maken, als je commentaar geeft voor zoveel kijkers. Ik snap echt niet dat deze peppi & kokki na zoveel fouten te maken niet vervangen worden....

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:36
DON PAPA schreef op maandag 24 maart 2025 @ 09:37:
[...]

Wat ik nog veel erger vind, is dat die twee gasten soms totale onzin uitkramen. Bijvoorbeeld gisteren tijdens de race in rond 15 dat ze zeggen "Max heeft Lewis ingehaald. Hij heeft heeft een mega ronde gereden met alle sectoren paars" terwijl Max gewoon nog achter Lewis rijd en geen één sector paars had gereden op dat moment. Dit soort grote fouten mag je gewoon niet maken, als je commentaar geeft voor zoveel kijkers. Ik snap echt niet dat deze peppi & kokki na zoveel fouten te maken niet vervangen worden....
Viel me gisteren ook een paar keer op.

Wat mij betreft is dit ook beyond fouten maken. Ze verzinnen gewoon dingen die er niet zijn.

Deed Theo Koomen vroeger ook, maar die deed het tenminste nog alleen als er geen camera bij was zodat hij niet ontmaskerd kon worden :) .

Serieus: op deze manier heeft een duo-presentatie geen enkele zin. Er is altijd (terecht) veel kritiek op Mol omdat hij zoveel mist. Maar dat is bij hem ook logisch, want hij wil alles alleen doen. Op die manier kun je echter niet fatsoenlijk verslag doen, want er gebeurt simpelweg teveel in een race.

Een duo-presentatie zou dat op moeten lossen. Terwijl de één kletst kan de ander een blik werpen op bijvoorbeeld de live-timing. Deze 2 doen dat echter niet. Ze kijken naar hetzelfde beeld en zijn allebei alleen maar eager om te kletsen. Ze vullen elkaar dus ook totaal niet aan. Het is nog steeds 'mono' presentatie, maar dan met z'n tweeën.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:26
Gisteren de race via RTL + gekeken met het geluid van GP Radio eronder.. Liep gelijk synchroon zonder klooien, waarschijnlijk een mazzeltje.

Ook best veel reclames op RTL trouwens, maar goed dat was wel te verwachten. Waarschijnlijk nog minder dan op Viaplay..

Vlak voor de volgende race een maandje F1TV voor de komende races.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattazing
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:07
Ik weet niet of het jullie is opgevallen met F1TV op mute en GrandPrixRadio aan... Maar wat een verademing om er naast Olav nog iemand bij te hebben zitten die ook echt iets toe te voegen had en qua inzicht het nodige weet van racen. Ik heb van die Max meer toegevoegde informatie gehoord dan al die jaren van Jack in totaal. Voortaan altijd zo aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 15:36

Damian

Insane Obtrusion

Nou hier de ervaringen na de eerste wedstrijd met F1 TV Premium i.c.m. Apple TV 4K 3rd gen:

Tijdens de SQ een stotter om de seconde met artifacts, geluid liep wel door. Rest op mobile devices gekeken tot aan de race, daar ging alles zoals gewoonlijk prima.

Voor de race het hele zwikkie (Samsung 4K TV, Apple TV en Samsung HW-Q80R Soundbar) een powercycle gegeven en de race liep in ieder geval 100% soepel. Framerate valt nog wel wat winst te halen in de toekomst, maar dat terzijde.

1 keer gehad tijdens de race dat beeld ineens paars werd, waarna het beeld volledig weg viel, nog wel geluid. Apple TV herstart en we konden weer verder. 8)7

Ergens einde race had ik het gevoel dat er af en toe wat paarse zweem over het beeld hing. Leek daarna ook weer te verdwijnen.

Al met al niet een heel beste start, volgende race maar eens kijken hoe het loopt.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:39
@Damian bij een paarse zweem denk ik altijd al snel aan een issue met HDR interpretatie. Als HDR niet goed herkent wordt, kan het zijn dat je een color shift hebt die vaak richting paars of groen gaat.

Hoe heb je de boel aangesloten?
Apple TV -> TV <- Soundbar
Apple TV -> Soundbar -> TV

Zelf geen ervaring trouwens. Geen Apple TV. Maar al wel regelmatig mogen stoeien met HDR ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Damian, refreshrate naar wat dan? Over het algemeen lijkt die 50Hz prima te voldoen (wat mij betreft).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 15:36

Damian

Insane Obtrusion

Waah schreef op maandag 24 maart 2025 @ 14:53:
@Damian bij een paarse zweem denk ik altijd al snel aan een issue met HDR interpretatie. Als HDR niet goed herkent wordt, kan het zijn dat je een color shift hebt die vaak richting paars of groen gaat.

Hoe heb je de boel aangesloten?
Apple TV -> TV <- Soundbar
Apple TV -> Soundbar -> TV

Zelf geen ervaring trouwens. Geen Apple TV. Maar al wel regelmatig mogen stoeien met HDR ;-)
Apple TV naar Soundbar via HDMI en de Soundbar dan naar TV via HDMI. Ik dacht dat er issues waren met de Apple TV via eARC naar de soundbar, maar daar wil ik ook nog even met experimenteren.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 16:47
Damian schreef op maandag 24 maart 2025 @ 14:58:
[...]
Apple TV naar Soundbar via HDMI en de Soundbar dan naar TV via HDMI. Ik dacht dat er issues waren met de Apple TV via eARC naar de soundbar, maar daar wil ik ook nog even met experimenteren.
Gewoon altijd beginnen met dingen rechtstreeks op de tv aan te sluiten als je daar nog inputs vrij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
noo schreef op maandag 24 maart 2025 @ 07:42:
[...]

In 2024 heb ik succesvol heen- en weer gemaild met general@en.formula1.com over de prijsverhoging (succes in de zin dat er een conversatie en een supportcase-ID was, niet dat de prijsverhoging niet doorging). Wellicht doet ie het nog.
Probeer het nu via chat eerst te regelen, is gewoon bug in de website.

*EDIT
ze erkennen de bug, heeft te maken dat er bij sommige mensen de F1tv pro blijft hangen na het afsluiten van Premium en hebben direct de F1tv Pro geannuleerd en wordt teruggestort op mn CC,

[ Voor 19% gewijzigd door Soppyscroll op 24-03-2025 17:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:52
Het viel me net op dat in de Android TV app de replay van de Weekend Warmup uitzending nu met de h265 codec wordt uitgezonden. Tevens is de bitrate voor 1920x1080 teruggebracht naar 4800 Kbps.

Alle oudere uitzendingen zijn voor zover ik kan zien h264 met een 1920x1080 bitrate van iets meer dan 6000 Kbps.

Misschien een voorbereiding op toekomstige 4K/HDR uitzendingen via Android TV?

(ik zie dit via het video OSD debug menu van m'n Homatics Box R 4k Plus box).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mr Magic schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:36:
Het viel me net op dat in de Android TV app de replay van de Weekend Warmup uitzending nu met de h265 codec wordt uitgezonden. Tevens is de bitrate voor 1920x1080 teruggebracht naar 4800 Kbps.

Alle oudere uitzendingen zijn voor zover ik kan zien h264 met een 1920x1080 bitrate van iets meer dan 6000 Kbps.

Misschien een voorbereiding op toekomstige 4K/HDR uitzendingen via Android TV?

(ik zie dit via het video OSD debug menu van m'n Homatics Box R 4k Plus box).
Op een Fire Stick inderdaad hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Volgens iemand op de Multiviewer Discord waren de vorige Weekend Warmups ook al h265, dus het zal wel niet veel te betekenen hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:26
Mr Magic schreef op donderdag 3 april 2025 @ 22:43:
Volgens iemand op de Multiviewer Discord waren de vorige Weekend Warmups ook al h265, dus het zal wel niet veel te betekenen hebben dan.
De vorige als in...? Dit seizoen? Want volgens mij gebruikte ze op AppleTV al langer HEVC? (Als in, al 1 of 2 seizoenen). Als het op Android nu pas 3x geweest is kan het dus nog wel even duren als dit een voorbode voor 4K is en AppleTV een indicatie geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mr Magic schreef op donderdag 3 april 2025 @ 22:43:
Ik zie dat alles van dit seizoen in H265 wordt weergegeven voor Android TV, niet enkel de Warmups.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
hardware-lover schreef op donderdag 3 april 2025 @ 23:24:
[...]

Ik zie dat alles van dit seizoen in H265 wordt weergegeven voor Android TV, niet enkel de Warmups.
Bij mij niet hoor. De twee driver press conferences in Japan en de Race in 30 van China zijn nog h264 hier.

EDIT: Lijkt erop dat alle replays van live uitzendingen h265 zijn en dat de "geproduceerde" videos zoals Tech Talk, Palmer's Analysis etc. in h264 zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Mr Magic op 03-04-2025 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 3 april 2025 @ 22:48:
[...]

De vorige als in...? Dit seizoen? Want volgens mij gebruikte ze op AppleTV al langer HEVC? (Als in, al 1 of 2 seizoenen). Als het op Android nu pas 3x geweest is kan het dus nog wel even duren als dit een voorbode voor 4K is en AppleTV een indicatie geeft.
Ze hebben daar toen inderdaad wel mee even getest (Apple TV), maar zijn daar (toen) ook al vrij snel weer mee gestopt. Dus hopelijk zegt het niet al te veel.

De live uitzending van de tweede vrije training is nu overigens wel gewoon weer AVC met 6 Mbps (Android TV / Fire TV).

[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 04-04-2025 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
De Multiview Player in F1TV app werkt nu wel met HDR.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mr Magic schreef op donderdag 3 april 2025 @ 23:33:
Bij mij niet hoor. De twee driver press conferences in Japan en de Race in 30 van China zijn nog h264 hier.

EDIT: Lijkt erop dat alle replays van live uitzendingen h265 zijn en dat de "geproduceerde" videos zoals Tech Talk, Palmer's Analysis etc. in h264 zijn.
Ik had het woord "alles" niet moeten gebruiken, die desbetreffende videos bekijk ik zelden tot nooit 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Kan het kloppen dat er geen trials meer mogelijk zijn?
Ik kan de optie niet meer vinden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik heb nu totaal geen geluk meer met F1TV. Ik kan niet meer inloggen ("Sorry something went wrong") en ook de router resetten voor een nieuw IP-adres mocht niet baten.

F1TV Chat support geeft aan dat het iets met mijn IP-adres is. Ik heb Odido Klik&Klaar dus ik heb elke 24h of elke router restart een nieuw IP-adres. Elk adres kan dus een eigen, waardeloze reputatie hebben. Via 5G werkt het wel, maar daarover kan ik niet gaan zitten streamen, ik wil mijn data daar niet aan verbruiken. Support zegt dat er aan mijn probleem niks te doen is.

Via ProtonVPN (betaald, met NL server) werkt het ook niet. Welke VPN zou ik wel kunnen gebruiken hiervoor? Of is er een ProtonVPN configuratie die wel werkt?

edit:
Dit is dus nadrukkelijk niet om iets te omzeilen maar gewoon om het legaal te laten werken.

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 04-04-2025 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:13
@Room42 Ik lees op hun website dat je een vast IP adres kan krijgen als je een Dynamic DNS dienst gebruikt

https://www.odido.nl/serv...p-adres-krijgen/000454238

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Barfman schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 23:34:
@Room42 Ik lees op hun website dat je een vast IP adres kan krijgen als je een Dynamic DNS dienst gebruikt

https://www.odido.nl/serv...p-adres-krijgen/000454238
Dat interpreteer je verkeerd. (edit: Nee, zij leggen het volledig verkeerd uit!*) Je krijgt daarmee een vaste domeinnaam die naar je dynamische IP-adres verwijst. Je kunt dan een DynamicDNS client draaien dat regelmatig checkt of je IP-adres nog gelijk is. Zo niet, zal de client het DNS-record aanpassen naar je nieuwe IP-adres.

Het IP-adres blijft echter net zo dynamisch. :)

edit:
*Ze hadden moeten schrijven: "Wil je een vast adres (dus geen IP-adres) voor je slimme apparaten of een server? Dat kan met een Dynamic DNS dienst."

[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 04-04-2025 23:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Oké, ik heb het verkeerd begrepen. Niet handig dat abonnement als je gebruik maakt van streaming diensten, want die zien veel verschillende IP adressen dus en kans dat je dan geblokkeerd wordt is groot. Denk dat het enige wat werkt een zakelijke verbinding is, of een andere provider.

[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 04-04-2025 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Overigens heb ik het nu weer in een schoon Firefox-profiel (met alleen uBlock Origin) getest en nu werkt het weer wel. Mogelijk moet ik dat dan maar aanhouden. Dan start ik `firefox -no-remote -p f1tv` als ik F1 TV wil kijken.

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 04-04-2025 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Als het blijft werken dan niets meer aan doen :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:46
Geen idee wat ze gedaan hebben maar casten naar de ingebouwde Chromecast functionaliteit van mij LG C2 werkt ineens niet meer (no video selected) en airplay krijgt ook één of andere vage error. Chromecast en Airplay werken wel uit andere apps, dus lijkt me toch een F1 TV issue.

[ Voor 4% gewijzigd door PatrickC op 05-04-2025 07:54 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:30
Zitten jullie ook alleen naar een scherm met “Coverage has concluded” te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

J-M-T schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:57:
Zitten jullie ook alleen naar een scherm met “Coverage has concluded” te kijken?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
Top, dan ligt het probleem niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:40
J-M-T schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:57:
Ja - F1TVPremium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:48
Werkt hier weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
Opgelost, net op tijd :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 22:07
Error hier "BM2001"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Hier BM2203...en Firefox werkt niet meer mee met f1tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Video error

Sorry, we have encountered an error.

Please try again later

(BM1208)

:(

Op PC!

[ Voor 5% gewijzigd door aegis3d op 05-04-2025 08:02 ]

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:37
hier nog BM2203 foutcode :( in de android App.

Op de laptop foutcode BM1208, lekker dit...... 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door JcK_85 op 05-04-2025 08:03 ]

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Hier nog steeds (maar andere) problemen met de Apple TV app (Error TM403). Dan maar met Multiviewer op de laptop kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:55
Japser schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:01:
Hier BM2203...en Firefox werkt niet meer mee met f1tv
Zelfde hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-09 20:06
Error TM1 hier op Apple TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:20

ikt

BM2203 op de Odido media box...

Wordt de PC aanzwengelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:19
ikt schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:02:
BM2203 op de Odido media box...

Wordt de PC aanzwengelen...
Zelfs op PC krijg je die error :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
Ook hier offline. Fijn product f1tv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supervedette
  • Laatst online: 14:22
Op de iOs app ook een error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Werkt hier weer op Google TV

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Laatst online: 15:55
Het werkt weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Laatst online: 13:32

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Hier op Shield werkt het net weer. Kreeg ook error 2203.

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01
De taal veranderen in Engels is hier de oplossing in de f1 app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 22:22
Hij doet t weer :-)

(op de pc)

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
TM403 hier op de Apple TV

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Hier werkt het inmiddels, kreeg eerst op zowel AppleTV als iPhone de BM2001 error. Taal staat hier standaard op Engels.

[ Voor 18% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-04-2025 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:20

ikt

plizz schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:02:
[...]

Zelfs op PC krijg je die error :/
Ah, BM1208 op de desktop.

Wat een teringzooi, we de prijs verhogen maar F1TV verkloten (en de timingboom na 2 races nog steeds niet goed gekregen).

Update: werkt weer op de Odido mediabox.

[ Voor 6% gewijzigd door ikt op 05-04-2025 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Werkt weer op PC

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Alleen de onboards werken niet op pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:08

TWKterry

Master Mariner

track / data ook niet op PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:16
Ik kreeg de live coverage ended op chromecast, dus multiviewer maar aangezet. Die werkte meteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
TM403 op de F1TV app via AppleTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:46
Lijkt weer te werken hier. Alleen lijkt het er op dat 4K HDR het niet doet. Krijg een SDR feed op International binnen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Ferra schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:07:
TM403 op de F1TV app via AppleTV
Oplossing hier was Multiview in de app uitzetten (tip van r/f1tv).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Multi View Player geeft error.
De normale player werkt wel, maar is in SDR i.p.v. HDR.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het is weer eens lekker bij F1TV ja.
Sinds ze dat 4K abonnement hebben geïntroduceerd, is het drama. Ik kon ooit rond de 10s delay draaien via Multiviewer, nu 20s. Dit lijkt aardig op een gebrek aan capaciteit om die 4K streams uit te zenden en de reguliere streams erbij.

Verder heeft de FOM ook stiekem een beperking geïntroduceerd in hoeveel streams je kan draaien met het reguliere abonnement. Ik had er ooit vier openstaan namelijk:
1) Main feed
2) Verstappen onboard
3) Driver tracker
4) Live timings

Als ik dat nu doe, dan krijg ik errors dat ik te veel streams open heb staan. }:|
Gelukkig kan je via Multiviewer ook een driver tracker openen en een apart live timings menu gebruiken. Maar dit is verder gewoon irritant.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
noo schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:12:
[...]

Oplossing hier was Multiview in de app uitzetten (tip van r/f1tv).
Had ik vorige race uitgezet maar stond nu weer aan.. Uitgezet en hebben weer beeld!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 16:09

SomerenV

It's something!

De app op Android werkt gewoon maar Casten krijg ik niet aan de praat. Hij laadt heel even en dan krijg ik het Ready to Cast scherm. Ik blijf het bijzonder vinden hoe brak F1tv werkt als je bedenkt wat voor gigantisch (broadcast!) bedrijf er achter zit.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 20:47
De audiomix bij de onboard van Verstappen is ook slecht momenteel. Autogeluiden 3 of 4x zo hard als de teamradio. Je kunt er niks mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerbenp
Vond het ook al opvallend dat ze de oude vormgeving (bij het wachtscherm) draaide voorafgaand bij de kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 16:09

SomerenV

It's something!

SomerenV schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:15:
De app op Android werkt gewoon maar Casten krijg ik niet aan de praat. Hij laadt heel even en dan krijg ik het Ready to Cast scherm. Ik blijf het bijzonder vinden hoe brak F1tv werkt als je bedenkt wat voor gigantisch (broadcast!) bedrijf er achter zit.
Nu krijg ik de BM2203 error... Gaat lekker daar.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteSnake76
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 19:56
Weet niet wat er aan de hand is maar krijg alleen de Viaplay Audio stream hier, kan niet switchen... hoop niet dat dit een smerig dealtje is met Viaplay, ik heb juist F1 TV voor het Engelse commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:12

Animal_X

Rodin

SomerenV schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:23:
[...]

Nu krijg ik de BM2203 error... Gaat lekker daar.
Same here.. 😞

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18:12
Krijg hier de BM1208 error.

oh het werkt weer :?

[ Voor 31% gewijzigd door mr thee op 05-04-2025 08:25 . Reden: Werkt weer. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niki_lauda
  • Laatst online: 20-09 22:52

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

Ik had een dik kwartier problemen om naar de chromecast te sturen. Werkt nu gelukkig weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:55

d0s

sssst

AppleTV: 6 mbit stream op premium nu ipv 12 mbit voorheen vorige sessies.. meer mensen last van?

Werkt nu weer naar herstart

[ Voor 21% gewijzigd door d0s op 05-04-2025 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
4K HDR lijkt het nu weer te doen na herstart van de stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-09 20:06
Stream op Apple TV doet het hier weer. Effe geswitched met de rode vlag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantoz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:54
Om 7:45 eerst de samenvatting van 3e vrije training gekeken zonder enig probleem. Daarna gelijk door naar de voorbeschouwing voor kwalificatie. Bij het starten van de kwalificatie stream zelf begonnen de problemen.

Hier op 2 iPhones de bm2001 in de app zonder te casten. De stream starten op de telefoon was al te veel gevraagd. Vorige seizoenen ook zeer regelmatig problemen om initieel een AirPlay verbinding te maken. Maar überhaupt geen stream kunnen starten is nieuw voor mij.

Edit: na een minuut of 5 frustratie doet hij het weer.

En zat me te bedenken dat een ander irritatie puntje zich vandaag niet heeft laten zien. Dat je de subtitel uit hebt staan maar dat die wel zichtbaar is. Dus eerst subs aan- en daarna weer uitzetten.

[ Voor 21% gewijzigd door Xantoz op 05-04-2025 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:49
Hier geen HDR dat flikkert in het begin even op en werkt dan niet meer, iemand een oplossing ..
Multivieuw heb ik inmiddels ‘uit’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hier ook veel problemen gehad met het streamen van F1TV. Gelukkig werkt het nu een min of 10.

Ik krijg ook geen goeie app meer gevonden die werkt voor mijn Sony TV. Sinds dit jaar is het drama. En dat voor een miljarden bedrijf.
Morgen op tijd deTV aanzetten zodat ik de start(hopelijk) live kan zien

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:21
Chromecast TV 4K, geen issues vanochtend bij de pre-quali show en de quali zelf.
Standaard F1 TV abonnement.
Odido 1Gbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:44

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Ticket ingeschoten bij F1TV Pro, wát een ongehoorde baggerzooi. Casten werkte niet meer en de stream die ik binnenkreeg was onstabiel en belabberde kwaliteit.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Pagina: 1 ... 70 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen