[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 67 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Nu online
winwiz schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:16:
[...]
Toch tijd voor een andere TV.... Ik heb Oled van een jaar of 5 oud en de piek helderheid is niet geweldig. Als ik kijk op de iPad (1600 nits) ziet er toch echt wel een stuk beter uit.
LG G5 komt eraan met een forse piek helderheid :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-08 19:56
Ondanks dat ik ben ingelogd, staat er toch een slotje op zo'n beetje alles, het betreft een combi abonnement met Viaplay, tijdens de Testdagen kon ik nog wel kijken, maar nu ineens niet meer. |:(

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Comp User schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:06:
Ondanks dat ik ben ingelogd, staat er toch een slotje op zo'n beetje alles, het betreft een combi abonnement met Viaplay, tijdens de Testdagen kon ik nog wel kijken, maar nu ineens niet meer. |:(
Nog geen mail van F1 gehad dat ze abonnement verwijderd hebben? Dat je weer moet koppelen via Viaplay?
Heb je wel een actief Viaplay-abonnement, probeer dan nogmaals je account te synchroniseren met je browser in de incognitomodus via https://f1.com/viaplay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:30
Luqq schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:00:
Toppers! Bedankt! Dat is mooi en biedt hoop voor het terugkijken van de races etc zelf ook in 4k.
Is al bevestigd. Ik heb de link naar die info al eerder geplaatst hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
CreativeS schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:12:
[...]

Nog geen mail van F1 gehad dat ze abonnement verwijderd hebben? Dat je weer moet koppelen via Viaplay?

[...]
Het is wel gek dat je weer opnieuw moet gaan koppelen. Kennelijk heeft ViaPlay/F1 geen API dat met elkaar kan praten of beginnen ze liever vanaf nul?

Beetje rare keuze van beide in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 20:39
Iemand een idee waarom video-range:sdr aangeeft? Bij de meesten in dit topic staat er ‘HLG’… Ook de codecs zijn anders.

Kan dat te maken hebben met een 1e generatie AppleTV 4K? Ik ben hier niet helemaal in thuis. De resolutie lijkt wel in orde te zijn. Dit is overigens de weekend warm up die ik heb teruggekeken. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QdAw-Nf_HN0BhboDHNTWmYYHWDA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xZdZwnRpjkPY5yuGSLBye2Le.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:37
oZe NL schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:12:
Iemand een idee waarom video-range:sdr aangeeft? Bij de meesten in dit topic staat er ‘HLG’… Ook de codecs zijn anders.

Kan dat te maken hebben met een 1e generatie AppleTV 4K? Ik ben hier niet helemaal in thuis. De resolutie lijkt wel in orde te zijn. Dit is overigens de weekend warm up die ik heb teruggekeken. [Afbeelding]
First gen van 2017? Als ik mij niet vergis ondersteunt deze geen HLG en is dat pas vanaf gen2 (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
Cardwizard schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:25:
[...]

First gen van 2017? Als ik mij niet vergis ondersteunt deze geen HLG en is dat pas vanaf gen2 (2021)
Klopt, 1st gen van 2017… Klopt mijn conclusie dat ik dan wél in 4K kijk maar niet in HDR10+?

Waar staat ‘HLG’ voor? Kan dat op Google niet zo snel vinden…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
oZe NL schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:28:
[...]

Klopt, 1st gen van 2017… Klopt mijn conclusie dat ik dan wél in 4K kijk maar niet in HDR10+?

Waar staat ‘HLG’ voor? Kan dat op Google niet zo snel vinden…
Er zijn meerdere standaarden om beeld in HDR te krijgen. HDR10 en zijn opvolger HDR10+ en Dolby Vision zijn de bekendste. Maar je hebt dus ook HLG, waarbij HLG meer gericht was op live TV en ook gewoon voor lineaire TV geschikt / gemaakt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
RobertMe schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:32:
[...]

Er zijn meerdere standaarden om beeld in HDR te krijgen. HDR10 en zijn opvolger HDR10+ en Dolby Vision zijn de bekendste. Maar je hebt dus ook HLG, waarbij HLG meer gericht was op live TV en ook gewoon voor lineaire TV geschikt / gemaakt is.
@oZe NL en als aanvulling: je kijkt dus wel in 4K, als het HDR is dan laat je tv dat ook meestal zien met een melding (aanname dat alle tv’s dit doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:01
ik ben ook om...premium abo afgesloten en het kastje van het merk waar ik helemaal niks mee heb in huis gehaald.
kan je nu ook ergens testen of je 4k beeld krijgt? want alle shows die erop staan en de replay van de testdagen zijn niet in 4k volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 20:03
Als je het moet testen om de bevestiging te krijgen of het wel 4K/HDR is, dan klopt er iets niet. Het verschil zou overduidelijk moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:01
Ik vind het nog lastig te zien...maar dat zal ouderdom zijn..haha...krijg nu wel het HDR logo te zien in de weekend warmup maar beeld is nu veel donkerder.
Ik heb "maak dynamisch bereik passend aan"...dan krijg ik het HDR logo te zien.
Zet ik deze instelling uit dan is het beeld veel helderder.

Edit...door instellingen van HDR van mijn tv aan te passen is het beeld al veel helderder.

[ Voor 13% gewijzigd door Michel242186 op 13-03-2025 18:32 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Ah. De discussie over HDR en verschillende TV’s kan nu ook hier beginnen. Een keer wat anders dan tijdens het EK/WK/OS. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Nu online
Michel242186 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:32:
ik ben ook om...premium abo afgesloten en het kastje van het merk waar ik helemaal niks mee heb in huis gehaald.
Je zal er geen moment spijt van hebben. Ik heb ook even moeten puzzelen met de TV instellingen om het meest ideale HDR weergave te krijgen.

Vanavond eens kijken wat de F2/F3 doet in kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
dnmw2705 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:49:
[...]

Je zal er geen moment spijt van hebben. Ik heb ook even moeten puzzelen met de TV instellingen om het meest ideale HDR weergave te krijgen.

Vanavond eens kijken wat de F2/F3 doet in kwaliteit
Ik vermoed niets. Ze hebben het expliciet over F1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Nu online
La1974 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:07:
[...]

Ik vermoed ook niets, maar onderstaande tabel staat op FAQ-pagina van F1TV. Up to UHD bij support series doet dus wel vermoeden dat er wat moet zijn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ilPZz26YKP9CMzXfNAHxUjKWi58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lBLHrxq65cvW6sBosTIygOYE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
Ik heb nog steeds een pro abonnement op mijn Apple TV 2021 staan. Ik heb sinds 5 maart Premium maar betaal dus voor Jan met de korte achternaam extra?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Lekker Ventje schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:32:
Ik heb nog steeds een pro abonnement op mijn Apple TV 2021 staan. Ik heb sinds 5 maart Premium maar betaal dus voor Jan met de korte achternaam extra?
Dat had ik ook, even contact opnemen dan kunnen ze dat fixen voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Cardwizard schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:36:
[...]

Dat had ik ook, even contact opnemen dan kunnen ze dat fixen voor je
Met F1TV neem ik aan? Mijn abonnement loopt via Apple.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
La1974 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:07:
[...]

Zou wel apart zijn als dezelfde dienst iets uitzend dat is gemaakt door dezelfde regie (apparatuur) en vastgelegd met dezelfde camera's dan ineens een andere kwaliteit zou gebruiken. Zou IMO dan wel een middelvinger naar de gebruiker zijn.

Los van da @dnmw2705 al aangeeft dat in de help staat dat ook de support series in UHD zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U13Cre56v0sG_VEdC-WxfdzwZqE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n3WRMQKZFGKWSyP5EgU7cThJ.jpg?f=fotoalbum_large

Wil dit nu zeggen dat Chromecast 4k met afstandsbediening ondersteuning heeft met het premium pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:59
MaXeRs schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:12:
[Afbeelding]

Wil dit nu zeggen dat Chromecast 4k met afstandsbediening ondersteuning heeft met het premium pakket?
Tuurlijk maar niet de leuke dingen zoals 4K en HDR

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Laatst online: 20:06
winwiz schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:13:
[...]

Tuurlijk maar niet de leuke dingen zoals 4K en HDR
:( amateurs! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:59
Ik denk eerder dat de Chromecast bepaalde technieken niet ondersteunt die noodzakelijk zijn.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
RobertMe schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:09:
[...]

Zou wel apart zijn als dezelfde dienst iets uitzend dat is gemaakt door dezelfde regie (apparatuur) en vastgelegd met dezelfde camera's dan ineens een andere kwaliteit zou gebruiken. Zou IMO dan wel een middelvinger naar de gebruiker zijn.

Los van da @dnmw2705 al aangeeft dat in de help staat dat ook de support series in UHD zijn.
Die middelvinger zijn ze bij de F1 meester in. Maar de Help-file suggereert inderdaad anders. Morgen weten we het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:04

DON PAPA

Tweaker-fan

Lekker Ventje schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:32:
Dat had ik ook, tot ik in de app op "herstel aankoop" had geklikt, daarna even app afgesloten en weer openen, daarna stond het abonnement wel op premium in de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
MaXeRs schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:12:
[Afbeelding]

Ja belachelijk he, waarom Android TV overslaan? :(
Breng het dan later uit maar wel tegelijk naar alle platformen en niet op deze manier, dit vind ik echt geen fijne actie van hun.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
HollowGamer schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:37:
[...]

Het is wel gek dat je weer opnieuw moet gaan koppelen. Kennelijk heeft ViaPlay/F1 geen API dat met elkaar kan praten of beginnen ze liever vanaf nul?

Beetje rare keuze van beide in mijn optiek.
Het klinkt inderdaad wel vreemd. In mijn geval kwam het goed uit. Ik lifte mee met mijn F1TV account op het Viaplay abo van een ander. Een paar weken geleden zelf een jaarabo op Viaplay genomen, maar ik kon mijn F1TV abo niet ontkoppelen van het andere Viaplay abo. Verder geen aandacht meer aangeschonken. Maar het probleem is dus automatisch opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:40:
[...]

Breng het dan later uit maar wel tegelijk naar alle platformen en niet op deze manier, dit vind ik echt geen fijne actie van hun.
Inderdaad jammer als je in het ‘verkeerde’ eco systeem zit. Maar ja, het zijn nu eenmaal commerciële keuzes. Nu dus al extra inkomsten. En degene die graag F1 willen kijken, houden echt wel hun abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
meesje schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:47:
[...]

Inderdaad jammer als je in het ‘verkeerde’ eco systeem zit. Maar ja, het zijn nu eenmaal commerciële keuzes. Nu dus al extra inkomsten. En degene die graag F1 willen kijken, houden echt wel hun abo.
Het is gewoon een klap in het gezicht bij de mensen die ook 4k willen, brengt het op alle platformen uit of wacht tot je het werkend hebt. Maar zo gaat dat helaas niet in een wereld waar geld verdiend moet worden zoals je al zegt, hopelijk hoeven mensen met Android TV geen maanden te wachten en is het met een maand wel beschikbaar.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:53:
[...]

Het is gewoon een klap in het gezicht bij de mensen die ook 4k willen, brengt het op alle platformen uit of wacht tot je het werkend hebt. Maar zo gaat dat helaas niet in een wereld waar geld verdiend moet worden zoals je al zegt, hopelijk hoeven mensen met Android TV geen maanden te wachten en is het met een maand wel beschikbaar.
Daarom: commerciële afweging. Maar ook een gevalletje van het is ook nooit goed. Anders hadden we wellicht het hele jaar aan moeten horen: waar blijft 4K, bij Ziggo hadden we het wel, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
meesje schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:59:
[...]

Daarom: commerciële afweging. Maar ook een gevalletje van het is ook nooit goed. Anders hadden we wellicht het hele jaar aan moeten horen: waar blijft 4K, bij Ziggo hadden we het wel, etc.
Oh we waren toch al zonder 4k gewend, dat was minder een probleem geweest voor velen dan dat ze nu onderscheid maken in platform :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 21:05:
[...]

Oh we waren toch al zonder 4k gewend, dat was minder een probleem geweest voor velen dan dat ze nu onderscheid maken in platform :o
Je kijkt nu naar jezelf en vindt het erg jammer, wat logisch is. Maar kijk even naar wat het een commerciële organisatie oplevert. Ze stellen nu al een grote groep klanten tevreden. Het levert extra inkomsten op. Het eventuele verlies (opzeggingen) zal door deze ontwikkeling denk ik minimaal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Nu online
meesje schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:47:
[...]

G_Dragon schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:40:
[...]

Vanuit mijn optiek is het meer zo dat tvOS gewoon gelimiteerd is aan een paar enkele apparaten, welke in hardware behoorlijk overpowered zijn, terwijl AndroidTV draait op allemaal verschillende varianten hardware en dus een stuk minder gemakkelijker 2160p50 kan handlen. Mijn AndroidTV’s (Philips 55PUS8xxx en 43PUS87xx) kunnen op YouTube niet verder dan 1440p50 en hebben daar al veel framedrops. Dan kijk ik naar de AndroidTV kastjes die mijn vader elke keer weer op de koptikt, allemaal verschillende specs. Ik kan dus wel begrijpen dat ze een OS kiezen waarop ze zeker weten dat het werkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:28
DutchOwnage schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 17:20:
Als je het moet testen om de bevestiging te krijgen of het wel 4K/HDR is, dan klopt er iets niet. Het verschil zou overduidelijk moeten zijn.
Het is inderdaad overduidelijk te zien, sowieso zie je het aan de kleuren. veel mooier te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Soppyscroll schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:33:
[...]

Het is inderdaad overduidelijk te zien, sowieso zie je het aan de kleuren. veel mooier te zien.
Maar worden de races er ook beter van? Of kun je nu alleen het HP logo in nog meer detail en betere kelurenechtheid bekijken? :p

Edit:
offtopic:
Zie ook een serie als Ripley. Redelijk nieuwe serie (meen van vorig jaar). Maar in zwart/wit. Toch houdt die elke seconde de aandacht vast en wil je blijven kijken. Ondanks dat de "beeldkwaliteit" "minder" is.

[ Voor 24% gewijzigd door RobertMe op 13-03-2025 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
f1 internationaal stream is ook online, (wordt straks F3 op uitgezonden) waar je meerdere geluidscommentaren kunt kiezen (dus niet f1 Live stream), Deze is ook 3840x2160 HLG, Dus beide streams zijn in 4K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

dnmw2705 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:32:
Vanuit mijn optiek is het meer zo dat tvOS gewoon gelimiteerd is aan een paar enkele apparaten, welke in hardware behoorlijk overpowered zijn, terwijl AndroidTV draait op allemaal verschillende varianten hardware en dus een stuk minder gemakkelijker 2160p50 kan handlen. Mijn AndroidTV’s (Philips 55PUS8xxx en 43PUS87xx) kunnen op YouTube niet verder dan 1440p50 en hebben daar al veel framedrops. Dan kijk ik naar de AndroidTV kastjes die mijn vader elke keer weer op de koptikt, allemaal verschillende specs. Ik kan dus wel begrijpen dat ze een OS kiezen waarop ze zeker weten dat het werkt
Dat zegt wel wat over je Philips TV's, want in de regel kunnen zelfs de minst krachtige Android/Google TV apparaten prima streamen wat er zoal wordt aangeboden.

Daar komt nog eens bij, de dienst die de service verleent kan bepalen op welke Android TV apparaten de app wel of niet officieel beschikbaar zal zijn. Je ziet dat voor andere streamingdiensten ook regelmatig terug.

Ik heb het dan over officiëel door Google gecertificeerde apparaten, niet een apparaat met een onduidelijk Android OS waarmee het aan alle kanten rammelt.

Hetgeen F1TV als premium signaal aanbied stelt werkelijklijk geen ene fluit voor, er zijn volop streamingdiensten die een veel betere kwaliteit via Android TV aanbieden en dat gaat over het algemeen ook zonder problemen. Indien de gebruiker de handel ook op orde heeft vwb internetverbinding.

Dit gezegd hebbende, ik betaal nog steeds hetzelfde bedrag voor hetgeen ik eigenlijk al zou krijgen via de F1TV app, en daar kan ik nog steeds prima mee uit de voeten. Zolang het signaal blijft zoals het hoort te zijn, kan ik nog steeds genieten van hun aanbod.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
RobertMe schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:43:
[...]

Maar worden de races er ook beter van? Of kun je nu alleen het HP logo in nog meer detail en betere kelurenechtheid bekijken? :p
We gaan het zien, hoop van wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik heb even de F3 training aanstaan, dat ziet er meer dan prima uit in 4K met HDR…. Hele mooie upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb een klacht voor 1080p SDR 😁

Het paars voor snelste sectortijd is niet paars (helder) genoeg. Groen en geel, heel duidelijk, maar het paars lijkt bijna grijs.

Edit: vanmorgen was dat gefixed tijdens de F1 trainingen (y)

[ Voor 16% gewijzigd door hardware-lover op 14-03-2025 11:21 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Cardwizard schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 23:10:
Ik heb even de F3 training aanstaan, dat ziet er meer dan prima uit in 4K met HDR…. Hele mooie upgrade.
echt wel, ben nu helemaal benieuwd naar las Vegas hoe vet dat is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Soppyscroll schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 23:15:
[...]
echt wel, ben nu helemaal benieuwd naar las Vegas hoe vet dat is
Heel vet. Ik heb die races in 4k met HDR nog in het archief 👌 Maar alle races onder kunstlicht zien er wel fraai uit, Vegas spant de kroon.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYHbPbB5rx70n2IA573mxrOFr0A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DIPs9dbytXfxiuBVhsMj7MWW.jpg?f=fotoalbum_large

Hier kan ik ook upgraden maar zolang het nog niet op Android werkt is het weggegooid geld, web is toch via een internet browser? Dus als ik op de Xbox Series X via Edge naar F1 TV ga werkt 4k wel? :)

Android TV heeft volgens mij zover ik weet geen internet browser, anders kon ik op die manier via web kijken :o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
@G_Dragon Xbox Series X heeft 1. Rendert Edge op 720P 2. Apps hebben geen GPU ondersteuning.

Zou het niet doen op een Xbox Series X. Tenzij je het echt wilt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Morning beeld en geluid hapert f1 tv

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
F1TV heeft nu geen uitknop voor de ondertiteling. Moet stream nu herstarten :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:55
Volgens mij is de replay van F1 FP1 geen 4K? Kan iemand dit bevestigen ?

Multiview mode uitzetten helpt :-)

[ Voor 20% gewijzigd door knights16 op 14-03-2025 06:18 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
Aangezien ik al Viaplay had, puur omdat je dan F1TV krijgt plus andere zaken, voel ik me behoorlijk genaaid. Als ik nu F1 wil kijken zoals de afgelopen jaren via Multiviewer met meerdere streams moet ik dus nog eens 143 euro bovenop de 240 van Viaplay betalen.

En dan kan ik niet eens 4k zien op mijn hoofdscherm want dan moet er nog eens een Apple tv bij.

Na 35 jaar F1 lijkt dan nu het doek te vallen voor mij. Dit soort praktijken wens ik niet meer aan mee te werken.

Bah nu al geen zin meer in dit seizoen. Normaal had ik nu de tv aan staan of de laptop maar ga niet eens meer kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2025 05:59 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
FP2 geen 4K HDR nu?

F3 Practice gisteravond wel.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Multiviewer werkt wel nice in de F1TV app. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
PSA: 4K HDR werkt niet met de Multiviewer player.
Wanneer je Multiviewer uitzet in de settings van F1TV app, dan heb je wél 4K HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Rivanov schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 06:08:
PSA: 4K HDR werkt niet met de Multiviewer player.
Wanneer je Multiviewer uitzet in de settings van F1TV app, dan heb je wél 4K HDR.
Dank u :-)
Is het wel 4K maar zonder HDR met multiviewer ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
knights16 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 06:16:
[...]

Dank u :-)
Is het wel 4K maar zonder HDR met multiviewer ?
Het lijkt er wel op.. maar kan de debugger overlay niet tonen via Xcode aangezien de multiviewer player anders is dan de native tvOS player. Dus de Playback HUD wordt niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Rivanov schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 06:19:
[...]

Het lijkt er wel op.. maar kan de debugger overlay niet tonen via Xcode aangezien de multiviewer player anders is dan de native tvOS player. Dus de Playback HUD wordt niet ondersteund.
Bandbreedte van mijn Apple TV is ongeveer hetzelfde met en zonder multiviewer modus . HDR is echt wel een verschil 😀

PVoutput

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P6EHhwuHtiv-W7s0rp0_Ypqgl2Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kxw5Z1eMuV4yyAaYeooTCOvW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wy0FrvCXHoZYJFdf19fJ49TrWOg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eREpYpzcrk5hqTMjplt7SuzU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KGYKarU7p579SP87_Pvjqabq1Xg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2EcJxMsgK2FXScjX8snv4bkt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Multiviewer is echt zoveel beter dan deze implementatie van F1TV. Het is wachten tot ze die gaan blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Welke crap designer heeft dat font gekozen of gemaakt voor die live speed overlay...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
@Phusebox Jij ging niet kijken.. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaroen89
  • Laatst online: 16-09 21:08
De bitrate met premium bij kijken in de Chrome browser op mijn MacbookAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1l8dJizL04UyjMtOoBTJBhMVi4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/38Lk8ErowPPRkfzofE5tMm3i.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jaroen89 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 06:56:
De bitrate met premium bij kijken in de Chrome browser op mijn Macbook[Afbeelding]
Ik heb het gevoel dat ze voor de Pro abonnees de kleuren bewust extra flets gemaakt hebben want het is echt veel slechter dan vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 06:38:
Multiviewer is echt zoveel beter dan deze implementatie van F1TV. Het is wachten tot ze die gaan blokkeren.
Kan aan mijn config liggen, maar ik krijg Multiviewer al niet meer aan de praat. Kan met geen mogelijkheid meer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
drfruit schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 07:02:
[...]

Kan aan mijn config liggen, maar ik krijg Multiviewer al niet meer aan de praat. Kan met geen mogelijkheid meer inloggen.
Gelukkig werkt het hier nog wel. 4 streams werkte nog. Maar zoals gezegd super fletse kleuren.

Anyhoo, ga ik zeker geen 330 euro extra uitgeven voor een crappy bitrate en dit soort afzetterspraktijken.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2025 07:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik vind het al met al een mooie upgrade op de Apple tv, wel vind ik het jammer dat je mutliview in de instellingen moet uitzetten om 4k HDR te krijgen, waarom niet bij 1 stream standaard 4k HDR en als je multiview activeert dan schakelt de stream om als dat nodig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
DON PAPA schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:32:
[...]

Dat had ik ook, tot ik in de app op "herstel aankoop" had geklikt, daarna even app afgesloten en weer openen, daarna stond het abonnement wel op premium in de app.
Dat werkt bij mij niet omdat ik mijn abonnement via Apple heb afgesloten, niet via de app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
Wat is het verschil tussen de F1TV en International stream?

Er lijkt bij mij een kleine vertraging in te zitten ten nadele van de International stream.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
oZe NL schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 07:42:
Wat is het verschil tussen de F1TV en International stream?

Er lijkt bij mij een kleine vertraging in te zitten ten nadele van de International stream.
F1Live is met poppetjes van F1TV zelf die het commentaar doen en zo nu en dan splitscreen met andere beelden (bv pit reporter of iemand langs de baan). International is de world feed zoals deze naar de TV zenders (+ F1Live) gaat, met de keuze welk commentaar je wilt hebben waarbij Engels dat van Sky Sports F1 is, Nederlands dat van ViaPlay, ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-08 19:56
CreativeS schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:12:
[...]

[...]
Geen mail gehad, maar na uitloggen (bij beiden), opnieuw inloggen kan ik weer kijken,

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Cardwizard schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 07:08:
Ik vind het al met al een mooie upgrade op de Apple tv, wel vind ik het jammer dat je mutliview in de instellingen moet uitzetten om 4k HDR te krijgen, waarom niet bij 1 stream standaard 4k HDR en als je multiview activeert dan schakelt de stream om als dat nodig is
Dan krijg je handshaking tijdens je stream. Dat is ook niet altijd handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexiilex
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08 21:10
Denken jullie dat ‘t een bug is dat je multiview uit moet zetten voor 4K HDR? Beetje raar toch. Of is dit omdat niet alle beelden 4K zijn zoals de onboard camera’s enz. Rare manier van 4K aanbieden vind ik iig. Videoplayer voor replay is ook niet de default player van apple, wel als je multiview uitzet.

Edit: dat onboard geen 4K zou niet uit mogen maken want de replay is natuurlijk ook met onboard beelden..

[ Voor 15% gewijzigd door Flexiilex op 14-03-2025 08:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Flexiilex schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:23:
Denken jullie dat ‘t een bug is dat je multiview uit moet zetten voor 4K HDR? Beetje raar toch. Of is dit omdat niet alle beelden 4K zijn zoals de onboard camera’s enz. Rare manier van 4K aanbieden vind ik iig. Videoplayer voor replay is ook niet de default player van apple, wel als je multiview uitzet.

Edit: dat onboard geen 4K zou niet uit mogen maken want de replay is natuurlijk ook met onboard beelden..
Komt omdat multiview separate HDR en SDR (onboards) feeds zijn die de TV tegelijkertijd moet tonen. Dat kan niet. Het is het een of het ander. Onboards in de normale feed zijn SDR beelden in één HDR feed. Daarom zien die er ook anders uit qua kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:46
Heeft iemand met premium al iets getest op Chrome ? En/of chromecast ?
Zo ja: werkt dat goed met 4K en multiview ?

[ Voor 24% gewijzigd door Plenkske op 14-03-2025 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Plenkske schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:51:
Heeft iemand met premium al iets getest op Chrome ? En/of chromecast ?
Zo ja: werkt dat goed met 4K en multiview ?
Serieus? 8)7
Al 10000x vermeld. 4K (en HDR) werken énkel op Apple TV 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:54:
[...]

Serieus? 8)7
Komt waarschijnlijk omdat F1 TV zelf zegt dat het in Chrome ook werkt.
En Roku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Rivanov schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:54:
[...]

Serieus? 8)7
Misschien moet je zelf eens even teruglezen, het is ook al heel vaak vermeld dat de pagina's op de F1TV site inconsistent zijn.
https://www.formula1.com/en-nl/subscribe-to-f1-tv
§ Multiview is only available on iOS and TVOS compatible devices and the Chrome web browser. F1 TV Premium features are not yet available on Android or web browsers other than Chrome
https://support.formula1....ed-Devices?language=en_US
F1 TV premium will be available on the following platforms and operating systems.

Web – [CHROME ONLY]
.....
Airplay / Casting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
jaroen89 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 06:56:
De bitrate met premium bij kijken in de Chrome browser op mijn Macbook[Afbeelding]
Was dit in 4K ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Plenkske schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:58:
[...]

Misschien moet je zelf eens even teruglezen, het is ook al heel vaak vermeld dat de pagina's op de F1TV site inconsistent zijn.

[...]

[...]
Inderdaad.. mijn excuses. De Chrome compatibiliteit was mij ontschoten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:04:
[...]

Inderdaad.. mijn excuses. De Chrome compatibiliteit was mij ontschoten. :)
Maar volgens mij bedoelen ze met premium features alles behalve 4K en HDR. Want op de support pagina staat voor Chrome max 1080p SDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:11:
[...]

Maar volgens mij bedoelen ze met premium features alles behalve 4K en HDR. Want op de support pagina staat voor Chrome max 1080p SDR.
Ja, dus enkel de Multi-view functionaliteit. Maar wel gewoon in 1080p SDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:16:
[...]

Ja, dus enkel de Multi-view functionaliteit. Maar wel gewoon in 1080p SDR.
Jep maar dat vertellen ze je niet, pas als je 143 euro hebt afgetikt en gaat zoeken in de support sectie vind je dat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plenkske
Phusebox schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:16:
[...]

Jep maar dat vertellen ze je niet, pas als je 143 euro hebt afgetikt en gaat zoeken in de support sectie vind je dat.
Gelukkig kan dat ook andersom en houden we hier elkaar op de hoogte ;)
F1TV maakt er een zooitje van op hun pagina's. Maar het lijkt er inderdaad op dat de tabel op deze pagina wel klopt:
https://support.formula1....on-Devices?language=en_US

Casting ontbreekt in die tabel, maar hier staat die wel:
https://support.formula1....4K-UHD-HDR?language=en_US

Dus op Chrome wel multiview, maar niet in 4K.
We zullen zien wat ze in de toekomst nog uitbrengen naar de andere devices... voor nu blijf ik zelf bij Pro en wacht het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Plenkske schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:25:
[...]

Gelukkig kan dat ook andersom en houden we hier elkaar op de hoogte ;)
F1TV maakt er een zooitje van op hun pagina's. Maar het lijkt er inderdaad op dat de tabel op deze pagina wel klopt:
https://support.formula1....on-Devices?language=en_US

Casting ontbreekt in die tabel, maar hier staat die wel:
https://support.formula1....4K-UHD-HDR?language=en_US

Dus op Chrome wel multiview, maar niet in 4K.
We zullen zien wat ze in de toekomst nog uitbrengen naar de andere devices... voor nu blijf ik zelf bij Pro en wacht het wel af.
Goedkoopste optie is een Roku stick te kopen denk ik?
AndroidTV verwacht ik niet dat ze daar dit jaar nog mee gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Phusebox schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:28:
[...]

Goedkoopste optie is een Roku stick te kopen denk ik?
AndroidTV verwacht ik niet dat ze daar dit jaar nog mee gaan komen.
Maar dan heb je geen multiview.
Als ik dan premium zou aanschaffen wil ik ook alle features kunnen gebruiken. Het heeft voor mij absoluut geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Plenkske schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:30:
[...]

Maar dan heb je geen multiview.
Als ik dan premium zou aanschaffen wil ik ook alle features kunnen gebruiken. Het heeft voor mij absoluut geen haast.
Daar heb ik multiviewer voor op een tweede scherm/beamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Phusebox schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:31:
[...]

Daar heb ik multiviewer voor op een tweede scherm/beamer.
Die applicatie gebruik ik ook wel eens, niet standaard. Ben benieuwd met wat voor updates die nog gaat komen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Voor mij persoonlijk boeit het hele multi-view gebeuren ook echt niet meer. De tijden dat ik met tal van schermen voor m'n neus zat, is al enkele seizoen geleden. Toen had ik laptop, iPad, multi-view op TV voor m'n neus. Maar je bent veel te druk bezig om alles "in de gaten te houden" dat je na 1,5 uur race nog vrijwel niks hebt gezien.

Nee, dat doe ik al lang niet meer. Gewoon enkel de International Feed in glorieus 4K HDR op m'n TV en that's it. Soms nog even hier doomscrollen op m'n telefoon als er even een "dood" moment is in de race. Maar verder geen afleiding meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:35:
Voor mij persoonlijk boeit het hele multi-view gebeuren ook echt niet meer. De tijden dat ik met tal van schermen voor m'n neus zat, is al enkele seizoen geleden. Toen had ik laptop, iPad, multi-view op TV voor m'n neus. Maar je bent veel te druk bezig om alles "in de gaten te houden" dat je na 1,5 uur race nog vrijwel niks hebt gezien.

Nee, dat doe ik al lang niet meer. Gewoon enkel de International Feed in glorieus 4K HDR op m'n TV en that's it. Soms nog even hier doomscrollen op m'n telefoon als er even een "dood" moment is in de race. Maar verder geen afleiding meer.
Het boeit. mij juist veel meer dan de tv feed: die missen alle belangrijke momenten en team radio voegt enorm veel toe. Ik kijk nauwelijks nog naar de main feed. En ik hou niet alles in de gaten, enkel de coureurs die ik interessant vind of wanneer ik zie dat er geen gevecht onstaat dat niet op de tv feed te zien is (zoals meestal het geval is).

En soms even een dood moment. F1 races zijn afgelopen jaren één groot dood moment. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2025 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:38
Ik kijk zelf altijd de main feed via m'n tv (android kastje) en nog één onboard op een laptop erbij (eigenlijk vooral voor de board radio). Soms als ik iets snel wil terugzien open ik ook nog de f1tv app op mijn mobiel, zodat de tv en laptop gesynchroniseerd blijven.

Heeft iemand met PRO kunnen ontdekken of dit in de praktijk nog steeds mogelijk is (dus op hetzelfde ip-adres)? Ik weet dat het officieel niet meer ondersteund wordt, maar als het nog wel kan ben ik bereid weer een abbonement aan te schaffen.

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:38:
[...]

Het boeit. mij juist veel meer dan de tv feed: die missen alle belangrijke momenten en team radio voegt enorm veel toe. Ik kijk nauwelijks nog naar de main feed. En ik hou niet alles in de gaten, enkel de coureurs die ik interessant vind of wanneer ik zie dat er geen gevecht onstaat dat niet op de tv feed te zien is (zoals meestal het geval is).

En soms even een dood moment. F1 races zijn afgelopen jaren één groot dood moment. :+
Dan is het voor jou een hele mooie use-case. Zoals ik al zei; "Voor mij persoonlijk ..." ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
torx schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:43:
Ik kijk zelf altijd de main feed via m'n tv (android kastje) en nog één onboard op een laptop erbij (eigenlijk vooral voor de board radio). Soms als ik iets snel wil terugzien open ik ook nog de f1tv app op mijn mobiel, zodat de tv en laptop gesynchroniseerd blijven.

Heeft iemand met PRO kunnen ontdekken of dit in de praktijk nog steeds mogelijk is (dus op hetzelfde ip-adres)? Ik weet dat het officieel niet meer ondersteund wordt, maar als het nog wel kan ben ik bereid weer een abbonement aan te schaffen.
Ja dat werkte vanochtend nog. 4 feeds op laptop en 1 op tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Heeft iemand wel eens gehad dat er gewoon geen geluid is bij he terugkijken van de trainingen via de iPhone app van Viaplay?

Wat ik ook probeer, geen geluid (wel beeld). Incl opstarten, uitzetten, telefoon opnieuw opstarten, WiFi of 5G en ook andere koptelefoons...

Werkte altijd prima.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotter1965
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:51
Ik dacht even rustig de 2e vrije training te kunnen kijken via F1 TV, niet dus 😔😔
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7xr6IxtWCU61wHx9Y8ACeoI9d1U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TYk9yvTma8M6YW9rnm1nvvXz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• misteriks
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 18:10
Kunnen de premium mensen dit bevestigen?

https://www.reddit.com/r/..._hrd_pc_is_now_available/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6SLihCzspgFw2KPFLTEoPVfc0rE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JVqxvHuBCCYG37wNaCk3aPCC.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
pjotter1965 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:20:
Ik dacht even rustig de 2e vrije training te kunnen kijken via F1 TV, niet dus 😔😔
[Afbeelding]
Nergens last van... heb ze net beide kunnen zien. Ik dacht ook nog even de kwali van de F2 te kijken... fijn zo'n commentator die nog zijn ontbijt zit de herkauwen. Hoppa, ook maar naar UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
UTADDICT schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:27:
Heeft iemand wel eens gehad dat er gewoon geen geluid is bij he terugkijken van de trainingen via de iPhone app van Viaplay?

Wat ik ook probeer, geen geluid (wel beeld). Incl opstarten, uitzetten, telefoon opnieuw opstarten, WiFi of 5G en ook andere koptelefoons...

Werkte altijd prima.
Niet alle trainingen waren er Nederlandse commentaar aanwezig, Viaplay zond ook niet uit. gisteravond f3 training gekeken zonder commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
UTADDICT schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:27:

Werkte altijd prima.
Dit heb ik vanochtend ook ervaren. Zelfde resultaat via Safari op mijn Macbook. Chrome en Edge gaven wel geluid. Toen maar F1TV app op iPhone opgestart,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fryskje
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:30
Kan je melden, ik heb gekeken net, met een premium abo, dat dit helaas (nog) NIET werkt.
Misschien wordt het ergens nog wel geactiveerd maar voor nu iig nog niet.

Edit: kleine toevoeging:
Hierbij heb ik getest of het werkte met zowel multiview in als uit geschakeld

[ Voor 8% gewijzigd door Fryskje op 14-03-2025 13:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

17 euro betalen voor de tv zender.. los van de app kosten 8)7

''voor als je niet wil streamen''

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o2LqAwxU-949M2Nqmzj5-LLlwBE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ILsIyq9VYF5630zHuEStXjQL.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 14-03-2025 13:21 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Pagina: 1 ... 67 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen