[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 66 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:16
Dirtyrockers schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:58:
is multiview al te testen op 1 of andere manier?

ik heb nu f1 tv premium.
ook een apple tv en iphone.

maar kan niet zien hoe ik het inregel.
Nee nog niet.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjoerddebruin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:40
En daar is eindelijk het persbericht:

https://corp.formula1.com...ption-tier-f1-tv-premium/
In 2025, fans tuning in will once again be treated to a world-class broadcast fronted by the talented F1 TV team. Hosted by presenter Laura Winter, six-time IndyCar race winner and Canadian Motorsport Hall of Fame Inductee James Hinchcliffe, and F1 correspondent Lawrence Barretto. They are joined by commentators Alex Jacques and former F1 driver Jolyon Palmer, as well as former Head of Race Strategy – at what is now Kick Sauber – Ruth Buscombe-Divey, 2012 GP2 series champion Davide Valsecchi, European Le Mans Series Champion Alex Brundle, and Technical Analyst Sam Collins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18:01
Viewers can watch every F1 Grand Prix, Sprint, Qualifying and practice session live in 4K Ultra HD/HDR at home, with F2, F3, F1 ACADEMY and Porsche Supercup sessions also available to watch live on the platform.
Hmm, hier lees ik toch iets anders dan op de supportpagina, waar supportseries ook onder ‘up to UHD HDR’ staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ilPZz26YKP9CMzXfNAHxUjKWi58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lBLHrxq65cvW6sBosTIygOYE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
neeecht schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:38:
F1TVPro Er was een probleem met uw synchronisatie. Viaplay

Melding die ik krijg:

SORRY
Er was een probleem met uw synchronisatie.
Gelieve uit te loggen en opnieuw te proberen.

Allemaal geprobeerd, niets werkt.

Na aanleiding van deze email: Je F1 TV Pro-abonnement is verwijderd

Iemand hetzelfde probleem?
Iemand een oplossing?

Update:
Via Google Chrome had/heb ik deze error.
Via Microsoft Edge opnieuw gelinkt.

Lijkt te werken nu.
Ik kreeg inderdaad dezelfde mail. Logisch, want Viaplay staat op naam van mijn vader (hij volgt darten en andere meuk). Ingelogd op F1 account. Daarna ingelogd op de Viaplay linkpagina met zijn gegevens en alles is weer zoals het hoort. Uiteraard wordt nog even F1TV Premium pontificaal in beeld gebracht, maar ik trap er niet in. Ik blijf gewoon lekker Full HD kijken. Het is me te vaak gebeurd dat ik F1 heb afgezet... omdat ik het totaal niet spannend vond.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:17
Sneak Preview shots multi viewer: YouTube: F1 TV Premium | PROMO

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik heb mijn premium abonnement ook inorde gemaakt, helemaal klaar voor race weekend. 99€ kon ik nog voor me zelf verantwoorden voor het aantal races. Ben nu wel benieuwd naar de beeld kwaliteit komend weekend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15
dirtybolle schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:43:
Ik heb mijn premium abonnement ook inorde gemaakt, helemaal klaar voor race weekend. 99€ kon ik nog voor me zelf verantwoorden voor het aantal races. Ben nu wel benieuwd naar de beeld kwaliteit komend weekend!
Misschien heb ik wat gemist maar hoe kom je uit op €99?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
En dan de trailer zelf maar in 1080/50 :')

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dirtybolle
Miki schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:58:
[...]

Dat is de jaarprijs in België!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UUNFp2Tbmd8ug6n01l3AMyvBUEA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QA0Zl5VfBidzl5ZOhkoK3f2v.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15
Jeetje, mazzelaars! Stiekem wel jaloers op zo’n prijs. Ik vond de upgrade naar premium wat aan de gortige kant voor het aantal wedstrijden. Enjoy zou ik zeggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

wait wut, gewoon premium voor maar 5eu meer dan de pro prijs in NL? :o

/edit: husselde weer eens premium en pro door elkaar heen

[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 10-03-2025 16:31 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 23:04
YakuzA schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:30:
[...]

wait wut, gewoon duurder dan de 94,99 in NL? :o
Precies.... ik voel me ook bekocht :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als Max voor de Belgische nationaliteit had gekozen, hadden wij nu waarschijnlijk Premium voor 100 euro en betaalden zij anderhalf keer zoveel. Maar ja, dan waren we weer jaloers op de Belgen met hun viervoudige F1-kampioen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dnmw2705
Grand Prix Radio heeft de Nederlandse radiorechten terug verworven.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:18
Voor de liefhebbers :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RbtlO5fiHCDklku18JCGLvFIyBw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V1FJh2XrVOIjBfU7m0naEGwK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:17

Zyron

BWRAAAAP

Ik hoop dat ik in het goede topic zit nu:

Ik heb een Samsung 4K tv met Tizen. Tot dusver keek ik via de F1 TV Pro-app op een oude Xiaomi 4K box (Mii TV Box S). Wil nu stiekem wel graag upgraden naar een Premium abonnement, maar ik krijg dus alleen maar 4K als ik bv. een laptop met HDMI aan de TV hang?

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:32
Zyron schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:03:
Ik hoop dat ik in het goede topic zit nu:

Ik heb een Samsung 4K tv met Tizen. Tot dusver keek ik via de F1 TV Pro-app op een oude Xiaomi 4K box (Mii TV Box S). Wil nu stiekem wel graag upgraden naar een Premium abonnement, maar ik krijg dus alleen maar 4K als ik bv. een laptop met HDMI aan de TV hang?
Nee, je krijgt alleen maar 4K via een Apple TV 4K (edit: of Roku).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:08
https://racingnews365.nl/...rassende-deal-met-viaplay *O* *O* oOo oOo

Olav Mol en Jack l te horen op Viaplay.

[ Voor 16% gewijzigd door Evertt op 10-03-2025 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:01
Een samenwerking met Viaplay zelfs, die had ik niet zien aankomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dat ze ook op Viaplay te horen zijn lees ik nergens. Wat de samenwerking precies is weet ik niet, maar Mol en Plooij mogen in ieder geval dus weer zonder omwegen live commentaar geven op Grand Prix Radio in Nederland.

https://grandprixradio.nl...door-samenwerking-viaplay

[ Voor 13% gewijzigd door TexMex op 10-03-2025 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

De samenwerking met Viaplay was nodig omdat Viaplay de rechten had, maar ik lees nog nergens dat ze ook te horen zijn op viaplay zelf. Alleen dat ze op de radiokanalen te horen zijn.

Ik ga er niet vanuit dat ze met F1TV of Viaplay zelf nog te horen zullen zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:17

Zyron

BWRAAAAP

meesje schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:14:
[...]

Nee, je krijgt alleen maar 4K via een Apple TV 4K (edit: of Roku).
""§ Multiview is uitsluitend beschikbaar voor apparaten die compatibel zijn met het iOS en tvOS en de Chrome-webbrowser. F1 TV Premium-functies zijn nog niet beschikbaar op Android of andere webbrowsers dan Chrome. Als je al een F1 TV-abonnement hebt op een Android-apparaat, kun je upgraden op je apparaat, maar krijg je geen toegang tot de Premium-functies op dat apparaat. Je zult je moeten aanmelden op het web, een IOS- of een Roku-apparaat. Ga naar het F1 TV helpcentrum voor meer informatie.""

En Chrome via laptop en HDMI dan? Of interpreteer ik dit compleet verkeerd?

Edit: never mind. Dit gaat alleen over Multiview idd.

[ Voor 3% gewijzigd door Zyron op 10-03-2025 18:27 ]

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:00
TexMex schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:00:
[...]

Dat ze ook op Viaplay te horen zijn lees ik nergens. Wat de samenwerking precies is weet ik niet, maar Mol en Plooij mogen in ieder geval dus weer zonder omwegen live commentaar geven op Grand Prix Radio in Nederland.

https://grandprixradio.nl...door-samenwerking-viaplay
Zo lees ik het ook.

Dus voor mijn gevoel kun je nu weer Mol en Plooij luisteren zonder omwegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17:31
Onjuist.

Je kunt nu naar Grand Prix radio luisteren zonder VPN naar België.

Dat is het enige wat is verandert.

Geen VPN meer nodig om naar ze te luisteren.
Duidelijk te lezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Otto Jans op 10-03-2025 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
Frappuccino schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:29:
[...]

Zo lees ik het ook.

Dus voor mijn gevoel kun je nu weer Mol en Plooij luisteren zonder omwegen.
Klopt. Rest niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Dus daar waar Viaplay hun overboden heeft op de vorige land licentie, zijn ze er onderling blijkbaar uitgekomen. Interessant. Podcast F1 aan tafel maar in de gaten houden.

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:58
Oh geen VPN meer aan hoeven zetten bij GPR is wel fijn. Even afwachten wat de verdere ontwikkelingen zullen zijn maar hopelijk niet exclusief op Viaplay te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qplate
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 21:45
Vanmorgen via F1 TV op iPhone eerst acces genomen, en toen geüpdatet naar Pro Annual FT. Beide bedragen van creditcard afgeschreven, in app blijft Acces staan. Daar ook een bevestiging via mail van. Later Pro Annual gedaan, normaals 99 euro afgeschreven (gereserveerd) van cc, maar tot op heden nog geen bevestiging van F1 TV Pro, alleen acces.

Lijkt dat deze manier een jaarabonnement afsluiten niet meer lukt? Andere mensen dit vandaag nog geprobeerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evertt
Video reactie van Olav Mol. https://gp33.nl/f1-nieuws...-commentator-in-nederland

Er veranderd niks alleen dat grand prix radio weer de rechten heeft in Nederland.
Heb het idee dat grand prix radio Viaplay moet noemen omdat hun de rechten daar hebben overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Miki schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:58:
Inderdaad wat gemist... is al een weekje bekend hoor...
dirtybolle schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:14:
Prijzen zijn nu ook te zien in de app store

Belgie
[Afbeelding]

Nederland
[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:29
[Twitter: https://x.com/grandprixradio/status/1899163337398841749]

Video van Olav.

Zat toch al buiten NL, dus toch nooit last van. Wel balen, dat ze met die maffia idioten in zee gaan. De dag dat Viaplay zich terugtrekt uit Nederland/falliet gaat, dan gaat de vlag uit.

Maargoed, handig voor Nederlanders in Nederland en dat ze het nu in de auto/overal kunnen luisteren via DAB+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
slijkie schreef op maandag 10 maart 2025 @ 20:42:

Maargoed, handig voor Nederlanders in Nederland en dat ze het nu in de auto/overal kunnen luisteren via DAB+.
Ik zal dan wel weer de nerd zijn, maar er zijn veel momenten dat ik op zaterdag tijdens kwalificatie niet kan kijken en tot en met 2022 was de GPR app wel echt ideaal of in de auto dus DAB, daarna constant F1TV app open gehad om te luisteren zonder te kijken omdat die stream op AD.nl/NU.nl nooit te vinden was.

Vooralsnog blijft dit voorseizoen maar geven en geven (UHD4k op F1TV, radiorechten weer op de radio), wat staat ons nog meer te wachten 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evertt
slijkie schreef op maandag 10 maart 2025 @ 20:42:
[Twitter]

Video van Olav.

Zat toch al buiten NL, dus toch nooit last van. Wel balen, dat ze met die maffia idioten in zee gaan. De dag dat Viaplay zich terugtrekt uit Nederland/falliet gaat, dan gaat de vlag uit.

Heb vermoeden dat Grand Prix Radio weer in Nederland mocht uitzenden met voorwaarden dat ze reclame maakt voor Viaplay.

Ik weet niet of je de podcast heb geluisterd de eerste 5 minuten maakte ze alleen reclame voor Viaplay.

Misschien is dit een goede zet van Olav Mol om dit zo te doen.

Olav Mol en Jack Plooij zitten allebei nog bij Ziggo Sport daar gaat Viaplay nooit mee samenwerken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dirtybolle
Voor diegene die nog willen/moeten upgraden, er is blijkbaar een 15% kortingscode die bij upgrades van pro naar premium gebruikt kan worden. F1TVPremium2025

https://support.formula1....unch-offer?language=nl_NL

source: https://www.reddit.com/r/...1tv_premium_voucher_code/

[ Voor 3% gewijzigd door dirtybolle op 11-03-2025 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:37
Viaplay had natuurlijk 2 jaar terug ook de rechten alleen maar gekocht om hun te dwarsbomen en hebben zo ik weet er nooit iets mee gedaan ook al was het bij het verkrijgen van de rechten wel gezegd dat ze gingen uitzenden.

Vermoedelijk was dit het laatste jaar dat ze de radio rechten nog hadden.
En hebben ze besloten er nog maar wat geld mee te verdienen door GPR de licentie te laten (huren) gebruiken voor x bedrag en wat reclame.

Goed scheelt ons weer een vpn gebruiken en dat is altijd goed nieuws

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Apple TV 4K besteld en F1TV Premium abbo aangezet.

Kom maar op met dat seizoen :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

dirtybolle schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:27:
Voor diegene die nog willen/moeten upgraden, er is blijkbaar een 15% kortingscode die bij upgrades van pro naar premium gebruikt kan worden. F1TVPremium2025

https://support.formula1....unch-offer?language=nl_NL

source: https://www.reddit.com/r/...1tv_premium_voucher_code/
Wat zijn dit voor smerige truukjes?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eiknr3RmIsvAo-eo2ph5Za1wBUU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fMZqtAFYdBOEFlOM2QO5X4WY.jpg?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mog schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:01:
[...]

Wat zijn dit voor smerige truukjes?
[Afbeelding]
Link werkt hier gewoon op mijn Android telefoon? :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/utlkgBgnaC1KgFLU2RU93aFA5dA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vsVgCPRQSZ6bsLNK1fLAeSB7.jpg?f=fotoalbum_large

Hoop echt dat ze heel snel het ook voor Android gaan lanceren en geen maanden ons laten wachten |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Volgens die site alleen geldig voor mensen die direct op de website van f1tv het hebben aangeschaft.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:58
Ik heb het even voor mijzelf nagekeken op de pc.
Ik heb geen apple device maar wel een chromecast 4k en een 4k pc (als het goed is).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ud6WwN1Nt5XKYgaUJArDksNWKbI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Nl3VTRJQk6amh01Dm5MvNT0e.png?f=user_large

Ik mag dus upgraden. (omdat ik een rechtstreeks abonnement heb ?)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hGq6POE6-AU7aDfJX4Tg1YQJF9A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/wLojXPlFeqGpkngVyz8EBr3c.png?f=user_large

Ik vind het wel veel geld. Maar kijken op de 4k pc is wellicht een optie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UyPf3S1HkTLvI5VUmxH4lj8TBDw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SbhOFyR8MWThttzJYbvC7xDr.png?f=fotoalbum_large

de tekst bij de notes is
§ Multiview is only available on iOS and TVOS compatible devices and the Chrome web browser. F1 TV Premium features are not yet available on Android or web browsers other than Chrome. If you already have an F1 TV subscription purchased on an Android device, you can upgrade on your device, but you will not be able to access the Premium features on that device. You will need to sign on web, an IOS or a Roku device. Please visit the F1 TV help centre for further details.

‡ Full HD (1080p), Ultra HD (4k) and Multiview availability is subject to your internet service and device capabilities. Not all content is available in all resolutions. Please visit the F1 TV help centre for further details.

⁑ F1 TV Subscriptions automatically renew If not cancelled prior to renewal. By placing the order you agree to enrol in automatic renewal subscription. Review the Subscription Terms for details.

‖ If you are upgrading via web then your upgrade will take place immediately and you will be pro-rated the remaining balance of your existing subscription. Upgrades via in-app purchase will follow your app stores standard upgrade process. Please contact your appstore for support.

*Replay availability varies. See global coverage plan

†Available on the F1 App as part of your subscription plan

Plan selected must be associated with your resident country and the country you are in at time of subscribing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Ik ben voor 142.99 gegaan. Geen gezeur met vpn of ander gedoe.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Heeft iemand al een 4K stream kunnen bekijken? Is er al iets duidelijk over de bitrate en de FPS? Ik vind het te prijzig om te upgraden zonder de technische specificaties te kennen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rubentju
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-09 11:44
Was het volgende tegengekomen op reddit . Deze 15% kortingscode (F1TVPremium2025) heeft voor mij gewerkt, €121,54 betaald voor 1 jaar F1 TV premium.

[ Voor 3% gewijzigd door Rubentju op 11-03-2025 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik ben er vooral benieuwd naar of ze de stabiliteit voor de streams op orde kunnen houden, niet alleen voor het nieuwe Premium. Tot op heden daar zelden over te klagen gehad, dus graag zo houden ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 18:49
Seroczynski schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:53:
Heeft iemand al een 4K stream kunnen bekijken? Is er al iets duidelijk over de bitrate en de FPS? Ik vind het te prijzig om te upgraden zonder de technische specificaties te kennen.
Volgens mij niet, komend weekend moet dat duidelijk worden.
Wat mij tegenhoudt is de beschikbare devices, en de onduidelijkheid daaromtrent. Ik wil nog niet vastzitten aan het hoge bedrag per jaar voordat er meer bekend is over de werking.
Ook moet het stabiel draaien zich nog bewijzen, want in de eerste jaren F1TV waren er wel eens issues.

Ik zie nu trouwens dat er een 7 day free trial is op Pro en Premium ! Interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Rubentju schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:33:
Was het volgende tegengekomen op reddit . Deze 15% kortingscode heeft voor mij gewerkt, €121,54 betaald voor 1 jaar F1 TV premium.
Ben benieuwd of je straks ook weer kunt downgraden naar Pro en dan wel de mogelijkheid voor het jaarabonnement blijft houden of dat je dan ook aan maandelijks vast zit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
Tijdens de testdagen was het:
2160p50 HDR (HLG) op 13mbit H.265 (HEVC). Verschil met 1080p50 was duidelijk zichtbaar, deze draaide op 4,8mbit/H.265. Specs komen van AppleTV4k.
Verwacht dus hetzelfde met de races

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:47
Plenkske schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:46:
[...]

Volgens mij niet, komend weekend moet dat duidelijk worden.
Wat mij tegenhoudt is de beschikbare devices, en de onduidelijkheid daaromtrent. Ik wil nog niet vastzitten aan het hoge bedrag per jaar voordat er meer bekend is over de werking.
Ook moet het stabiel draaien zich nog bewijzen, want in de eerste jaren F1TV waren er wel eens issues.

Ik zie nu trouwens dat er een 7 day free trial is op Pro en Premium ! Interessant :)
Jazeker wel Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cEPPWO3KgAOwUtBgQGbpcxbRWAA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/mj59j1I8MCRasStzL1rIsfSI.webp?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door Soppyscroll op 11-03-2025 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 18:49
Wat ik me ook afvraag.
Volgens deze pagina: https://support.formula1....ed-Devices?language=en_US
Zou casting moeten werking.

Dan zou je dus vanaf Chrome moeten kunnen casten, met de premium features.
Ben benieuwd of iemand dat gaat testen dit weekend ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:58
Plenkske schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:46:
...

Liever had ik daarnaast ook een "iedereen die nu al Pro heeft kan ook zonder ook maar iets te registreren 4k testen (mits juiste spullen) tot en met eerste F1 weekend" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Bedankt @dnmw2705 en @Soppyscroll voor de specificaties, erg goed om te weten. En wat jammer dat ze nog altijd op 50 FPS uitzenden zeg. Formule1 is een snelle sport, daar zouden een paar extra frames echt geen overbodige luxe wezen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:29
2160p met 50fps, x265/AV1 codec met een bitrate van ~15 mbit/s

Althans, dat was de feed tijdens de testdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
  • Registratie: Juni 2014
Als je hier kijkt:
https://support.formula1....al-Support?language=en_US en dan onder 4K UHD HDR
zie je juist geen support voor Android systemen. Ook geen casting.

Dus alleen Apple met UHD? (of Roku, maar wie heeft dat in Nederland) Ook de uitzondering van Chrome staat daar niet tussen.

[ Voor 25% gewijzigd door Hijdaar95 op 11-03-2025 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Hijdaar95 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:55:
Als je hier kijkt:
https://support.formula1....al-Support?language=en_US en dan onder 4K UHD HDR
zie je juist geen support voor Android systemen. Ook geen casting.

Dus alleen Apple met UHD? (of Roku, maar wie heeft dat in Nederland) Ook de uitzondering van Chrome staat daar niet tussen.
Zelfs HD is niet mogelijk op Android tv volgens hun tabel.

Zal het iets te maken met de nieuwe apple tv film. Dat alleen op Apple tv alles in 4k is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
Kijk je hier staat er bij WEB - Chrome only. https://support.formula1....ed-Devices?language=en_US
Als je dan klikt op "Windows - Desktop and Laptop" staat er "Up to 1080p SDR Video".
Dus wat is er Chrome only, als die ook de UHD stream niet ondersteunt?

De F1TV app via de playstore op mijn Google TV kon de laatste 2 jaar gewoon de 1080p stream afspelen i.c.m. F1TV Pro.

Ze maken er weer een lekker zooitje van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Evertt schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:19:

Zal het iets te maken met de nieuwe apple tv film. Dat alleen op Apple tv alles in 4k is.
Dat is gewoon foutieve informatie, schijnbaar is het tegenwoordig erg moeilijk om iets in één keer goed te doen 😉

De stream voor Android/Google TV is nog steeds Full HD @50Hz, zoals andere jaren ook al het geval.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:18
Evertt schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:19:
[...]

Eigenlijk zou overal waar nu "Not yet available" staat gewoon "
up to HD HDR" moeten staan. Dat was duidelijker geweest. Maar er staat nergens dat HD niet mogelijk is.
Hijdaar95 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:26:
Kijk je hier staat er bij WEB - Chrome only. https://support.formula1....ed-Devices?language=en_US
Als je dan klikt op "Windows - Desktop and Laptop" staat er "Up to 1080p SDR Video".
Dus wat is er Chrome only, als die ook de UHD stream niet ondersteunt?

De F1TV app via de playstore op mijn Google TV kon de laatste 2 jaar gewoon de 1080p stream afspelen i.c.m. F1TV Pro.

Ze maken er weer een lekker zooitje van.
Staat toch duidelijk gewoon dat als je via een browser wil kijken dat je dan alleen Chrome kunt gebruiken? Andere browsers worden niet ondersteund voor Premium.

"Amazon Fire Tablet, Foxtel set top boxes and FireFox/Microsoft Edge/Safari browsers are not currently supported"

En waarschijnlijk werkt Multiview dan alleen in Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
XNL073 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:10:
[...]

Eigenlijk zou overal waar nu "Not yet available" staat gewoon "
up to HD HDR" moeten staan. Dat was duidelijker geweest. Maar er staat nergens dat HD niet mogelijk is.

[...]

Staat toch duidelijk gewoon dat als je via een browser wil kijken dat je dan alleen Chrome kunt gebruiken? Andere browsers worden niet ondersteund voor Premium.

"Amazon Fire Tablet, Foxtel set top boxes and FireFox/Microsoft Edge/Safari browsers are not currently supported"

En waarschijnlijk werkt Multiview dan alleen in Chrome.
Dat staat er inderdaad, bij de pagina van het premium abonnement. Om vervolgens in de tabel te vermelden dat de kwaliteit niet verder kan dan 1080p.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g75bQobMtMco-97JQSNWLvWSWrc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i9Biz3O6363AkdFZJKWheehy.png?f=fotoalbum_large

Of bedoelen ze te zeggen dat Multiview tot 1080p gaat?

[ Voor 18% gewijzigd door Hijdaar95 op 11-03-2025 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Hijdaar95 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 17:17:
[...]

Dat staat er inderdaad, bij de pagina van het premium abonnement. Om vervolgens in de tabel te vermelden dat de kwaliteit niet verder kan dan 1080p.
[Afbeelding]

Nee. Multiview is onderdeel van Premium. En indien je een Apple TV (of Roku) hebt, heb je ook 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Weet niet of julie ook hebben, maar ik zie de agenda niet in de Apple tv app staan? Zie deze info wel in de app op iOS staan maar op Apple TV alleen verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Soppyscroll schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:02:
Weet niet of julie ook hebben, maar ik zie de agenda niet in de Apple tv app staan? Zie deze info wel in de app op iOS staan maar op Apple TV alleen verder kijken.
Als je naar links swipet zie ik gewoon ‘2025 Season’ staan. Ik ga wel een blauw bolletje staan bij de app wat aangeeft dat deze recentelijk is bijgewerkt. Wellicht moet je dat nog even doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
meesje schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:07:
[...]

Als je naar links swipet zie ik gewoon ‘2025 Season’ staan. Ik ga wel een blauw bolletje staan bij de app wat aangeeft dat deze recentelijk is bijgewerkt. Wellicht moet je dat nog even doen?
Season 2025 staat er ook allemaal gewoon. En ge-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Soppyscroll schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:21:
[...]

Season 2025 staat er ook allemaal gewoon. En ge-update
Maar wat bedoel je met ‘agenda’ dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
Ik denk dit - echter zit dit niet in de F1TVapp voor tvOS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yxRwqJaOi7aj3-K0ycQo-10cXD8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4j7RLxBY8yMvqnj9qu2qNIVE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ah, inderdaad wel op iPad maar niet op Apple TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
dnmw2705 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:59:
Ik denk dit - echt zit dit niet in de F1TVapp voor tvOS

[Afbeelding]
Dat idd, dat was normaal toch wel. Of bedenk ik dat 🧐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:44
en nu fingers crossed dat google voor zondag mijn chromecast-certificaatjes heeft geüpdate....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 01:13
Vraagje over dat 4K HDR op Apple tv: is dat alleen voor de live uitzendingen? Of ook voor terug kijken?

Als voorbeeld direct al de eerste race komend weekend, dus is om 05.00. Alles leuk en wel maar die ga ik niet live zien maar ga ik later die dag of in de avond terug kijken. Is dat dan wel in 4K HDR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:18
Hijdaar95 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 17:17:
[...]

[Afbeelding]

De kwaliteit in de Chromebrowser gaat inderdaad niet hoger dan 1080p. 4K is voor nu alleen mogelijk op Apple tvOS en Roku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:33
NineTailedFox schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:25:
Vraagje over dat 4K HDR op Apple tv: is dat alleen voor de live uitzendingen? Of ook voor terug kijken?

Als voorbeeld direct al de eerste race komend weekend, dus is om 05.00. Alles leuk en wel maar die ga ik niet live zien maar ga ik later die dag of in de avond terug kijken. Is dat dan wel in 4K HDR?
Die vraag valt bij mijn weten niet te beantwoorden.
Wat we momenteel weten is dat de website / feature list "watch live in 4K" vermeldt, of iets in die zin. Replay wordt dus helemaal niet genoemd. De testdagen leek er een soort van A/B test te zijn waarbij de AppleTV gebruikers soms wel en soms niet 4K kregen. Terugkijken, met een Premium abo, geeft echter geen 4K meen ik dat hier geschreven is.

Maar uit beiden zou ik geen harde conclusie durven te trekken dat 4K niet bij terugkijken beschikbaar is. Maar er staat ook nergens dat het wel zo zijn en met deze 2 gegevens kun je ook niet stellen dat het wel zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
@RobertMe @NineTailedFox
Ik vermoed alleen live streaming maar hoop ook op Reply. Tijdens testdagen inderdaad 4K gehad met HDR maar als ik nu terugkijk gaat het terug naar Full HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Soppyscroll schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:08:
@RobertMe @NineTailedFox
Ik vermoed alleen live streaming maar hoop ook op Reply. Tijdens testdagen inderdaad 4K gehad met HDR maar als ik nu terugkijk gaat het terug naar Full HD
Waarom zou je niet gewoon de replay in 4K doen? Bandbreedte/data kost meer geld met 4K replays dan met 1080p?

PVoutput

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
NineTailedFox schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:25:

Ook voor terugkijken volgens deze pagina.
This feature will automatically be available to use when you are streaming, and your device will scale up automatically. UHD / 4K / HDR is available on all F1 Live content and F1 Session replays.
Bron: https://support.formula1....TV-Premium?language=en_US

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Er is weer een update voor de Android TV F1TV app. De bitrate, normaal gesproken op de Auto stand, die echter ook handmatig is in te stellen tijdens afspelen, is voor Full HD nu op papier aardig wat hoger geworden sinds deze laatste update.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miesjh
  • Laatst online: 16:46

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Is deze al gedeeld? 15% korting. Heb dit zojuist toegepast.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gls4s11XYAATNyw?format=jpg&name=large

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Otto Jans
Door deze actie van F1 tv pro kan je de eerste 2 Grand Prix kosteloos zien

https://nl.pepper.com/aan...and-prix-australie-348457

Eerste via F1 tv, tweede van China op RTL Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Laatst online: 17-09 13:33
hardware-lover schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 09:45:
Er is weer een update voor de Android TV F1TV app. De bitrate, normaal gesproken op de Auto stand, die echter ook handmatig is in te stellen tijdens afspelen, is voor Full HD nu op papier aardig wat hoger geworden sinds deze laatste update.
Wat was het en wat is de bitrate geworden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:28
Xilion schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:55:
[...]

Wat was het en wat is de bitrate geworden?
Volgens mij was het 6 of 7 mbps en ik zag dat dat verhoogd was naar 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 15:02
hardware-lover schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 09:45:
En waar moet ik dan aan denken? (Ben nu niet in de gelegenheid om te checken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

WiseDise schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 11:38:
En waar moet ik dan aan denken? (Ben nu niet in de gelegenheid om te checken) :)
De reactie boven de jouwe? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 15:02
Hahaha, mijn hemel! Helemaal gemist. Thanks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuske
  • Laatst online: 20:30
Het was max 1920x1080 6473kbps en nu 9011kbps.

Goeie vooruitgang denk ik zo. Dan hebben de F1TV Pro abo's (en degene met Android TV ) alsnog een kleine upgrade dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
Is toch een stijging van 39.21%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Extigo schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 11:08:
[...]

Volgens mij was het 6 of 7 mbps en ik zag dat dat verhoogd was naar 9
Die 9 Mbps (9011 Kbps) kun je bij het terugkijken al jarenlang handmatig selecteren, maar klopt helaas niet. Die fout zit er al heel lang in (zie bijvoorbeeld hier). Wellicht dat je in een ver verleden ooit met 9 Mbps kon terugkijken. Maar in de praktijk is de daadwerkelijke bitrate is met Android of Android TV nog altijd 6 Mbps, zowel live als bij terugkijken.

Dus laat ze Premium maar snel ook naar Android uitrollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wzTHbml31FYRTlX9vy7kT5g8Pps=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hHY5mNYykthdPdG0hca1wGbu.png?f=fotoalbum_large
In de Android play store staat dat deze 4k moet ondersteunen.

Lekker duidelijk allemaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Evertt op 12-03-2025 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Laatst online: 20:30
TexMex schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 12:06:
[...]

Die 9 Mbps (9011 Kbps) kun je bij het terugkijken al jarenlang handmatig selecteren, maar klopt helaas niet. Die fout zit er al heel lang in (zie bijvoorbeeld hier). Wellicht dat je in een ver verleden ooit met 9 Mbps kon terugkijken. Maar in de praktijk is de daadwerkelijke bitrate is met Android of Android TV nog altijd 6 Mbps, zowel live als bij terugkijken.

Hmm ok, we gaan het zien dit weekend. Ben bang dat je gelijk hebt :( .
Evertt schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 12:29:
[Afbeelding]
In de Android play store staat dat deze 4k moet ondersteunen.

Lekker duidelijk allemaal.
Lees die tekst nog eens dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TexMex schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 12:06:

Ik heb het net maar even daadwerkelijk gecontroleerd en heb de replay van de pre season test maar even aangeslingerd. Idd, gem. nog steeds zo'n 6Mbit, met af en toe een kleine uitschieter naar ~7Mbit, maar hoger gaat ie niet.

Ik zal weer eens kijken tijdens het komende weekend. Voor Android TV wordt er overigens nog steeds H264 gebruikt, op Apple TV met Full HD was dit niet meer het geval (meen ik).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Fuske schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 12:56:
[...]

Hmm ok, we gaan het zien dit weekend. Ben bang dat je gelijk hebt :( .

[...]

Lees die tekst nog eens dan :)
Ik lees het nu 8)7

Het blijft erg onduidelijk allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hijdaar95
Het leunt tegen misleiden aan.

"Beschikbaar op Android! *"

*Je kunt er alleen niks mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soppyscroll
Weekend warming up start zo, wordt ook in 4K HDR uitgezondenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kDc2bBqvT8ZtFfwl_y-aFyNH92A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cWT0C26AxqsF8s7bTAocZsB5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Soppyscroll op 13-03-2025 08:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Firefox is nog steeds niet supported. Echter de User Agent aanpassen naar Chrome werkt weer gewoon. FFS.

Met Firefox User Agent:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ldeWcW0yq49hTA8Kpu1LIxQwpJ0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WZ1tQ5GYE4G2UfNFjx4uOq6A.png?f=user_large

Met Chrome User Agent:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KXII-tbE0fD7ZjwsplOqQDZx70I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Iz7mmCDl9uJ4AP0WJwCTXTxO.png?f=fotoalbum_large

Beiden in Firefox 136.0 (die ik nog moet updaten, zie ik nu O-) ).

[ Voor 44% gewijzigd door Room42 op 13-03-2025 09:00 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
Soppyscroll schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:53:
Weekend warming up start zo, wordt ook in 4K HDR uitgezonden[
Thanks, kan ik even testen of mijn upgrade goed is uitgevoerd.

Welke app gebruik je trouwens voor de bitrate info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TweakGP schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 09:26:
[...]

Thanks, kan ik even testen of mijn upgrade goed is uitgevoerd.

Welke app gebruik je trouwens voor de bitrate info?
Wordt al een paar keer in de thread genoemd: AppleTV met xCode. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:23
Soppyscroll schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:53:
Weekend warming up start zo, wordt ook in 4K HDR uitgezonden[Afbeelding]
Nice. Helaas precies nu Odido storing hier, dus straks maar eens proberen of het terugkijken ook in 4k goed werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
Luqq schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 09:52:
[...]

Nice. Helaas precies nu Odido storing hier, dus straks maar eens proberen of het terugkijken ook in 4k goed werkt.
Herhaling bekijken straks, is ook 4K hdr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 11:01
Luqq schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 09:52:
[...]

Ook deze is terug te kijken in 4K HDR, net even gechecked hier op de appleTV :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:23
Toppers! Bedankt! Dat is mooi en biedt hoop voor het terugkijken van de races etc zelf ook in 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 08:19
Luqq schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:00:
Toppers! Bedankt! Dat is mooi en biedt hoop voor het terugkijken van de races etc zelf ook in 4k.
Toch tijd voor een andere TV.... Ik heb Oled van een jaar of 5 oud en de piek helderheid is niet geweldig. Als ik kijk op de iPad (1600 nits) ziet er toch echt wel een stuk beter uit.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
Room42 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 09:41:
[...]

Wordt al een paar keer in de thread genoemd: AppleTV met xCode. :)
Dat gaat in de vele berichten verloren en zoeken werkt niet zo als je de appnaam niet weet :-). Bedankt.
Pagina: 1 ... 66 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen