Nee, 4K wordt alleen aangeboden via een Apple TV of Roku device. Deze laatste is volgens mij niet heel populair in NL.Tim01 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:03:
Even voor de zekerheid. Ik kijk of via mijn laptop die ik via HDMI aan mij tv aasluit of via een Chromecast 4k maar ik beide gevallen zou ik dus geen gebruik kunnen maken van 4k beelden als ik upgrade?
Android TV devices met een L1 Widevine certificering kunnen anders prima 4K/HEVC streams met DRM streamen hoor. Zo'n beetje alle streaming apps (Netflix, Disney+, Prime, etc.) doen dat al jaren.slijkie schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:42:
Heeft met de gebruikte DRM (widevine) te maken.
Enige verschil zou kunnen zijn dat het nu om live streams gaat i.p.v. reeds bestaande content, maar dat zou technisch gezien toch weinig uit moeten maken voor de DRM?
Denk eerder dat ze een soort gefaseerde uitrol willen doen om te kijken wat het met de benodigde bandbreedte doet o.i.d.
"ongetwijfeld" is toch vrij feitelijkRoom42 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:05:
[...]
Ook puur als idee/mening/gevoel en vooral scepsis richting de motieven van F1 TV. Maar ik breng het dan ook niet als feitelijk. Omdat ik het niet weet.
Zo moeilijk is dit verder niet hoor.
je vergroot het aantal mogelijke upgraders enorm als je voor meer (populaire) platformen released. En het is niet alsof ze nu niet al livestreaming hebben voor andere devicesRoom42 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:57:
Als het technisch geen issue is, is het lijk het mij commercieel veel interessanter om het meteen ook voor Android uit te brengen.
Dit is gewoon een statistisch zekerheidje. Van alle "connected TV's" is de Apple TV slechts zo'n 3,5% van de US markt. En de US markt is de grootste afzetmarkt voor Apple TV's. Smart TV heeft een significant groter aandeel (~70%) gevolgd door Roku/Amazon sticks met elk 25% marketshare. Chromecast heeft een groter aandeel in de US, waar android niet populair is.... (en voor je gaat rekenen: Ja, je kan meer dan 100% hebben want mensen kunnen meerdere devices hebben)Sterker: Er zullen Ik denk dat er meer klanten met Android TV/Google TV zijn dan met een Apple TV-device.
Het verleden heeft duidelijk aangetoont dat ze gewoon ontzettend traag zijn met de development van de app. 2 jaar voor Chromecast-integratie is gewoon lachwekkend. Zelfde voor Airplay wat bij heel veel mensen nog altijd niet lekker werkt en tot errors leid.Ik blijf erbij: Dit is Ik vind dit puur het dev-team dat te weinig mensen heeft of incompetent is.
En dus kun je kiezen: Of het dev-team is incompetent (doubt it) of ze hebben gewoon te weinig mensen die zich bezig houden met de development van de app.
Als je andere inzichten hebt, please share. Maar dingetjes die je feitelijk kan checken en die uit het verleden zijn gebleken ga ik niet neerzetten als "ik vind" of "ik denk". Want ik weet dat Apple-tv nauwelijks marketshare heeft. Ik weet dat ze meer abbo's verkopen als ze meer devices ondersteunen en ik weet dat het technisch prima mogelijk is.

Dat ze niet voor Samsung/LG een app maken kan ik me nog voorstellen. Want vaak hebben die wel Chromecast of Airplay of whatever. Dat is voor veel mensen nog prima te doen en zal niet snel een reden zijn om geen F1 tv af te nemen denk ik. Maar voor Premium weet je gegarandeerd dat er maar heel weinig mensen een Apple TV voor gaan aanschaffen. En dat ROKU in heel veel landen niet eens ondersteunt word. (waaronder, dacht ik? ook Nederland).
Dit zou nog goed kunnen natuurlijk. Als je de bandbreedte meer dan verdubbelt, moet je ook een groot deel van de infra verdubbelen. Al vraag ik me af of F1TV zelf die infra in-house heeft, of dat ze dit gewoon bij een externe partij hebben die het laten regelen.Mr Magic schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:06:
[...]
Denk eerder dat ze een soort gefaseerde uitrol willen doen om te kijken wat het met de benodigde bandbreedte doet o.i.d.
Externe partij, CDN, Amazon & Akamai, capaciteit is meer dan genoeg, al zou elke gebruiker 4K kijken.Waah schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:18:
[...]
Dit zou nog goed kunnen natuurlijk. Als je de bandbreedte meer dan verdubbelt, moet je ook een groot deel van de infra verdubbelen. Al vraag ik me af of F1TV zelf die infra in-house heeft, of dat ze dit gewoon bij een externe partij hebben die het laten regelen.
F1 chat zegt dat ze aan hun kan nog het een en ander aan het regelen zijn. Ik probeer het morgen weer.Miesjh schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:02:
Lukt me nog niet. Krijg de volgende melding: General Credit Card Transaction Failure:
Fault": {
"Code": 617,
"Message": "A transaction failure occurred. For more information, please refer to the error code and sub code (if exists).",
"Severity": 3,
"Subcode": 6170125
}
Xbox Live: Miesjh NL
Bij mij staat nu ook (eindelijk) Premium vermeld, maandag van Pro overgestapt….. nu nog 4k inhoud om te bekijkenCardwizard schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:17:
[...]
staat er nu ook direct Premium of nog steeds Pro bij je abonnement?
:strip_exif()/f/image/30uF4APXtEtbomDvdBul0CXW.jpg?f=fotoalbum_large)
🏎️
[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 06-03-2025 06:20 ]
Beetje off-topic in deze app, maar kwam erachter dat viaplay is ook aan het testen met continue 1920x1080. Meer info heb ik geplaatst in viaplay topic https://tweakers.net/notificatie/67c8cb4938e28745ee009c23/
Is er een (eenvoudige) manier om erachter te komen op welke resolutie / bitrate je video kijkt op je Apple TV?
https://www.howtogeek.com...atistics-on-the-apple-tv/knights16 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 07:23:
Is er een (eenvoudige) manier om erachter te komen op welke resolutie / bitrate je video kijkt op je Apple TV?
Of dat er geen Google TV app is. Met sideloaden gaat het prima, maar het blijft 'gedoe'.Albert020 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:21:
Het is toch eigenlijk te idioot voor woorden dat het niet op Android en Chromecast werkt en alleen wel Apple !
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
Ik krijg bij upgrade via de website alleen deze melding: 'General Credit Card Transaction Failure', de rest van jouw melding zie ik niet. Kaart al een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar het werkt nog niet goed. Ik wacht het een dagje af, anders klim ik wel even in de virtuele pen.Miesjh schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:02:
Lukt me nog niet. Krijg de volgende melding: General Credit Card Transaction Failure:
Fault": {
"Code": 617,
"Message": "A transaction failure occurred. For more information, please refer to the error code and sub code (if exists).",
"Severity": 3,
"Subcode": 6170125
}
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Vermoed dat dit is zodat ze op relatief kleine schaal kunnen beginnen.JPD68 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:46:
[...]
Of dat er geen Google TV app is. Met sideloaden gaat het prima, maar het blijft 'gedoe'.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
En vergeet niet dat de AppleTV een best powerfull apparaat is, terwijl diverse android kastjes een stuk minder krachtig zijn in de specs.alexbl69 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:41:
[...]
Vermoed dat dit is zodat ze op relatief kleine schaal kunnen beginnen.
Er is een officiële f1 tv app voor google tv. Daar zullen wel 4k ondersteuning moet inbouwen en en waneer dar gebeurd is natuurlijk nog maar de vraag.JPD68 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:46:
[...]
Of dat er geen Google TV app is. Met sideloaden gaat het prima, maar het blijft 'gedoe'.
De rest is de JSON die ik terug krijg van de server. Chrome Developer tools.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:55:
[...]
Ik krijg bij upgrade via de website alleen deze melding: 'General Credit Card Transaction Failure', de rest van jouw melding zie ik niet. Kaart al een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar het werkt nog niet goed. Ik wacht het een dagje af, anders klim ik wel even in de virtuele pen.
Xbox Live: Miesjh NL
Dan formuleer ik het anders, een app die ook op o.a. Sony TV's vanuit de Google Play kan worden geïnstalleerd en geupdate. Zover ik weet werkt dat nu alleen op de Google TV Streamer en de Chromecast.pafi2013 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:50:
Er is een officiële f1 tv app voor google tv. Daar zullen wel 4k ondersteuning moet inbouwen en en waneer dar gebeurd is natuurlijk nog maar de vraag.
Niet alleen die twee. Volgens mij alleen op mediaspelers. Waaronder dan dus dd Streamer & Chromecast with Google TV. Maar bv ook de Nvidia Shield. En ik meen ook de (vele) andere mediaspelers.JPD68 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:24:
[...]
Dan formuleer ik het anders, een app die ook op o.a. Sony TV's vanuit de Google Play kan worden geïnstalleerd en geupdate. Zover ik weet werkt dat nu alleen op de Google TV Streamer en de Chromecast.
Wellicht weet @hardware-lover hier meer van. Volgens mij heeft die een huis vol Android mediaspelers
Is volgens mij ook iets dat je in de Play Store kunt aangeven als publisher: wel mediaspelers, niet TV, wel TVs, wel tablets.
Vanaf het begin van F1TV is er door hen aangegeven dat ze GEEN app gaan maken voor TV's. Toen niet en nu ook niet.JPD68 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:24:
[...]
Dan formuleer ik het anders, een app die ook op o.a. Sony TV's vanuit de Google Play kan worden geïnstalleerd en geupdate. Zover ik weet werkt dat nu alleen op de Google TV Streamer en de Chromecast.
Het begint dus best een beetje saai te worden dat het gedoe hierover maar blijft doorgaan. Accepteer het gewoon, ook voor Android, en doe er wat mee als je de app wilt gebruiken.
ik heb een tv met google os in de tuin de app van de telefoon kun je gewoon sideloaden werkt perfectTweakGP schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:46:
[...]
Vanaf het begin van F1TV is er door hen aangegeven dat ze GEEN app gaan maken voor TV's. Toen niet en nu ook niet.
Het begint dus best een beetje saai te worden dat het gedoe hierover maar blijft doorgaan. Accepteer het gewoon, ook voor Android, en doe er wat mee als je de app wilt gebruiken.
Ja leuk tructje op Android. Maar het gaat natuurlijk over het geklaag over iets dat ze niet (willen) aanbieden/ondersteunen.alki schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:51:
[...]
ik heb een tv met google os in de tuin de app van de telefoon kun je gewoon sideloaden werkt perfect
Kun je saai vinden, maar het is niet waar...TweakGP schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:46:
[...]
Vanaf het begin van F1TV is er door hen aangegeven dat ze GEEN app gaan maken voor TV's. Toen niet en nu ook niet.
Op TV's met Google TV (i.p.v. Android TV) zoals de Philips 808//809/908/909 series kun je gewoon de F1 TV app installeren vanuit de Play Store.
Het is wel waar. F1TV heeft geen app gemaakt voor Philips TV's. Ze hebben hem gemaakt voor Google TV. Dat Philips geen eigen OS gebruikt, is een gelukje voor de eigenaren van die TV's.Mr Magic schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:16:
[...]
Kun je saai vinden, maar het is niet waar...
Op TV's met Google TV (i.p.v. Android TV) zoals de Philips 808//809/908/909 series kun je gewoon de F1 TV app installeren vanuit de Play Store.
De reden dat ik al jaren gebruik maak van Apple tv’s in huis, geen gedoe met beperkingen vanuit tv besturingssystemen oid en altijd een snelle interface. Kleine investering voor veel gemakExtigo schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:29:
[...]
Het is wel waar. F1TV heeft geen app gemaakt voor Philips TV's. Ze hebben hem gemaakt voor Google TV. Dat Philips geen eigen OS gebruikt, is een gelukje voor de eigenaren van die TV's.
Lijst met ondersteunde apparaten.
https://support.formula1....ed-Devices?language=en_US
Indien nu iets werkt op een device niet genoemd, is dat mooi meegenomen. Maar je hebt dus 0,0 garantie dat het blijft werken. En je kunt er van alles van vinden, maar het is wat het is.
Wat me overigens opvalt, is dat Firefox niet (meer?) wordt ondersteund. Wat dus overeenkomt met de recente berichten in dit topic. En dat een Apple TV 4 (dus zonder K) niet ondersteund wordt, in de categorie TV box, maar wel voor AirPlay.
Indien nu iets werkt op een device niet genoemd, is dat mooi meegenomen. Maar je hebt dus 0,0 garantie dat het blijft werken. En je kunt er van alles van vinden, maar het is wat het is.
Wat me overigens opvalt, is dat Firefox niet (meer?) wordt ondersteund. Wat dus overeenkomt met de recente berichten in dit topic. En dat een Apple TV 4 (dus zonder K) niet ondersteund wordt, in de categorie TV box, maar wel voor AirPlay.
Klopt idd, enkel de door Google gecertificeerde Android TV media spelers (sticks, Dongles, boxjes), komen tevoorschijn voor de app. Die ene Sharp TV (met Android TV GUI), die de app ook liet zien is inmiddels ook uit mijn overzicht verdwenen.RobertMe schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:28:
Niet alleen die twee. Volgens mij alleen op mediaspelers. Waaronder dan dus dd Streamer & Chromecast with Google TV. Maar bv ook de Nvidia Shield. En ik meen ook de (vele) andere mediaspelers.
Wellicht weet @hardware-lover hier meer van. Volgens mij heeft die een huis vol Android mediaspelers. Zal dus ook wel weten of op grofweg alle, incl. het onbekendere Chinese spul, de F1TV app beschikbaar is.
Is volgens mij ook iets dat je in de Play Store kunt aangeven als publisher: wel mediaspelers, niet TV, wel TVs, wel tablets.
Google TV als OS bestaat niet, dat is een grafische schil (als launcher en voor de instellingen), die gebruikt kan worden ipv de Android TV grafische interface.
Het blijft een vreemd geval want ook de oudere Android TV spelertjes, met nul comma niks aan power, geheugen en opslag, mogen de app wel officieel installeren.
De app ontwikkelaar kan zelfs per model (vaak de algemene productcode van een fabrikant), een app toestaan voor installatie of simpelweg helemaal niet laten zien.
Testing, one, two ...
Heel Android TV staat niet op die lijstmeesje schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:48:
Lijst met ondersteunde apparaten.

Offtopic: Ik ga er eens over nadenken, gebruik nu een Eminent EM7680 met Kodi, die eigelijk wel EOL is... De Google TV Streamer heeft mijn voorkeur, maar die heeft voor andere toepassingen wat nadelen (geen Hi-Res audio, zie net dat de Apple TV dat ook niet heeft).Cardwizard schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:45:
De reden dat ik al jaren gebruik maak van Apple tv’s in huis, geen gedoe met beperkingen vanuit tv besturingssystemen oid en altijd een snelle interface. Kleine investering voor veel gemak
Ontopic: En F1 op 4K vind ik wel een pre.
[ Voor 3% gewijzigd door JPD68 op 06-03-2025 13:08 ]
Had altijd ook chromecast en andere android streamers, ben over gegaan en ga (voorlopig) niet meer terug.JPD68 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:53:
[...]
Offtopic: Ik ga er eens over nadenken, gebruik nu een Eminent EM7680 met Kodi, die eigelijk wel EOL is... De Google TV Streamer heeft mijn voorkeur, maar die heeft voor andere toepassingen wat nadelen (geen Hi-Res audio).
Ontopic: En F1 op 4K vind ik wel een pre.
Het werkt gewoon. Simpel en clean, doet wat het moet doen zonder gezeik.
Ik heb premium en een Apple TV 4K, maar de herhalingen van de testdagen zijn geen 4k hdr lijkt het. Klopt dat? Nog even geduld hebben tot volgende week dus?
Klopt, helaas. Er staat ook in tot mijn teleurstelling ‘watch live in 4k’, dus geen aparte 4k bibliotheek voor Premium abonneesLuqq schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:02:
Ik heb premium en een Apple TV 4K, maar de herhalingen van de testdagen zijn geen 4k hdr lijkt het. Klopt dat? Nog even geduld hebben tot volgende week dus?
Dat maakt het voor mij al niet de moeite waard. Ik kijk lang niet altijd live.dnmw2705 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:15:
[...]
Klopt, helaas. Er staat ook in tot mijn teleurstelling ‘watch live in 4k’, dus geen aparte 4k bibliotheek voor Premium abonnees
Pff als ze de content achteraf niet met 4K aanbieden zou ik heel raar vinden. Je zou toch tenminste x dagen na de uitzending in 4K willen kijken
Op de website staat:
Kijk F1 live in 4K UHD/HDR.
Voorlopig dus alleen de live uitzendingen denk ik.
Zou kunnen. Maar hier staat niet expliciet dat je geen F1 kan terug kijken in 4K. We gaan het zien :-)BeQuietAndDrive schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 16:43:
Op de website staat:
Hilarisch.knights16 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 17:21:
[...]
Zou kunnen. Maar hier staat niet expliciet dat je geen F1 kan terug kijken in 4K. We gaan het zien :-)
Deze schoen is verkrijgbaar is de kleur groen. Er staat niet expliciet bij dat ie niet in blauw, rood, etc. te verkrijgen is.
https://support.formula1....4K-UHD-HDR?language=nl_NLEvertt schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 17:48:
Ik snap het nog steeds niet echt
Er staat dat alleen multiview beschikbaar is voor Roku iOS en Chrome. Maar staat niks in over 4 k niet werkt op Android tv.
"Android TV nog niet beschikbaar"
https://support.formula1....on-Devices?language=nl_NL
"Android TV momenteel niet beschikbaar"
Lijkt me duidelijk toch?
Enige hoop is dat er "nog niet" en "momenteel" bij staat, dus dat zou inhouden dat het in de toekomst nog wel komt.
Ik had ook de optie tot "Upgraden naar Premium" toch maar gedaan, er komt binnen 3 tot 5 werkdagen een restitutie van mijn vorige abonnement.
Deze moet dus in het andere topic gepost worden.
Deze moet dus in het andere topic gepost worden.
[ Voor 16% gewijzigd door Pierre op 06-03-2025 19:09 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wij kijken zelf regelmatig wat later op de dag of haken wat later aan. Kijken dan de race vanaf het begin.dnmw2705 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:15:
[...]
Klopt, helaas. Er staat ook in tot mijn teleurstelling ‘watch live in 4k’, dus geen aparte 4k bibliotheek voor Premium abonnees
Voor ons zou dat dan ook geen 4K betekenen. We kijken graag F1 maar laten daardoor niet ons weekend bepalen, ook niet met de komst van 4K.
Het zou mij verbazen als je niet uitgesteld of terug kunt kijken in 4k als je premium hebt, wacht het even afmeesje schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:29:
[...]
Wij kijken zelf regelmatig wat later op de dag of haken wat later aan. Kijken dan de race vanaf het begin.
Voor ons zou dat dan ook geen 4K betekenen. We kijken graag F1 maar laten daardoor niet ons weekend bepalen, ook niet met de komst van 4K.
Er staat een schoen in de etalage in het groen. Dan zou het toch kunnen dat ze hetzelfde model ook in andere kleuren hebben? Je zet toch niet altijd al je schoenen in de etalage?meesje schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 17:48:
[...]
Hilarisch.![]()
Deze schoen is verkrijgbaar is de kleur groen. Er staat niet expliciet bij dat ie niet in blauw, rood, etc. te verkrijgen is.
Maar ik ben het met je eens dat het vergezocht is.
Had deze melding de afgelopen twee dagen ook, maar zojuist is het mij wel gelukt met mijn Mastercard via webBeQuietAndDrive schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:55:
[...]
Ik krijg bij upgrade via de website alleen deze melding: 'General Credit Card Transaction Failure', de rest van jouw melding zie ik niet. Kaart al een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar het werkt nog niet goed. Ik wacht het een dagje af, anders klim ik wel even in de virtuele pen.
Zal wat zijn dat dit straks dit niet de internationale feed is maar alleen de live tv feed van hun zelf, zal donderdagavond wel gelijk ff proberenknights16 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 17:21:
[...]
Zou kunnen. Maar hier staat niet expliciet dat je geen F1 kan terug kijken in 4K. We gaan het zien :-)
[ Voor 6% gewijzigd door Soppyscroll op 06-03-2025 21:39 ]
Dank voor de heads-up, hier lukt het nu ookJovano schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:53:
[...]
Had deze melding de afgelopen twee dagen ook, maar zojuist is het mij wel gelukt met mijn Mastercard via web
Kijk ik verkeerd? Ik heb de abonnement nog doorlopen van vorig jaar met een 'jaar' abonnement. Maar als ik niet ingelogd ben op de website van F1tv, kan je alleen nog maar het Premium abonnement kiezen. Of met Viaplay? Dan ben ik blij dat ik mijn normale jaar abonnement heb lopen.
[ Voor 0% gewijzigd door Milan1NL op 07-03-2025 09:43 . Reden: Woord foutje ]
AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Pro is alleen verkrijgbaar als maandabonnement (of je moet trucjes uithalen)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hee, werkt Firefox weer zonder user-agent mask?!
Ja, inderdaad.QwaftZefoni schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:28:
Hee, werkt Firefox weer zonder user-agent mask?!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Interviews rondom de baan in HD zeker?
Ondertussen is de F1TV app up to date gebracht voor "momenteel nog niet beschikbaar" met vermelding van de Premium opties als update infoMr Magic schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 17:56:
https://support.formula1....4K-UHD-HDR?language=nl_NL
"Android TV nog niet beschikbaar"
https://support.formula1....on-Devices?language=nl_NL
"Android TV momenteel niet beschikbaar"
Lijkt me duidelijk toch?
Enige hoop is dat er "nog niet" en "momenteel" bij staat, dus dat zou inhouden dat het in de toekomst nog wel komt.
Testing, one, two ...
Ik acht de kans dat 4K/HDR support naar android/iOS komt op 99%, lijkt mij meer dan logisch.
Denk het ook wel, de vraag is alleen wanneer.
Hopelijk wel dit jaar nog en niet dat ze er twee jaar over doen zoals bij het toevoegen van Chromecast support
Hopelijk wel dit jaar nog en niet dat ze er twee jaar over doen zoals bij het toevoegen van Chromecast support

4K zal volgens de tabel op https://support.formula1....on-Android?language=en_US nooit naar telefoons komen.slijkie schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 12:02:
Ik acht de kans dat 4K/HDR support naar android/iOS komt op 99%, lijkt mij meer dan logisch.
Geen idee of het hier moet of in een andere gerelateerde F1 topic:
Viaplay heeft haar F1 seizoen gewijzigd (bron Instagram post van Viaplay):
Faster Food is eigenlijk Crash in de Keuken, alleen gaan ze nu in een foodtruck rond Nederland rijden en lunch voorzien aan fans. Maar in mijn optiek clasht dit met "In de Slipstream", ook een programma over F1 na een raceweekend.
Zelf heb ik geen Viaplay abonnement meer, na 1 seizoen. F1TV vind ik persoonlijk beter en goedkoper ook. Ben wel benieuwd naar de "Vrooooom" talkshow, concurrentie voor de Ziggo's Race Café.
Viaplay heeft haar F1 seizoen gewijzigd (bron Instagram post van Viaplay):
- Vrijdag avond tijdens F1 raceweekenden F1 talkshow "Vrooooom", met Rob Kamphues + analisten
- Voor- en nabeschouwingen, met Amber Brantsen + analisten
- Zondag avond talkshow "Vrooooom de samenvatting", met Rob Kamphues + analisten
- Na praten over het weekend programma 1 "Faster Food", Rob Kamphues en Tom Coronel
- Na praten over het weekend programma 2 "In de Slipstream", Anne Greet + Analisten
Faster Food is eigenlijk Crash in de Keuken, alleen gaan ze nu in een foodtruck rond Nederland rijden en lunch voorzien aan fans. Maar in mijn optiek clasht dit met "In de Slipstream", ook een programma over F1 na een raceweekend.
Zelf heb ik geen Viaplay abonnement meer, na 1 seizoen. F1TV vind ik persoonlijk beter en goedkoper ook. Ben wel benieuwd naar de "Vrooooom" talkshow, concurrentie voor de Ziggo's Race Café.
Al ‘krijg’ ik 100€ per seizoen toe, gebruik ik Viaplay never nooit. Snap ook echt niet waarom men dit zou doen.NeverSettle schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:53:
Viaplay heeft haar F1 seizoen gewijzigd (bron Instagram post van Viaplay):Nu Rob Kamphues bij Viaplay werkt gaan ze beetje de Ziggo kant op met F1 zie ik. Vrooooom talkshow is eigenlijk F1 Café of Race Café (ook bij Viaplay TV en Viaplay TV+ te zien). TV+ is volgens mij een nieuwe lineaire kanaal (voorlopig exclusief bij Odido en Delta). Vraag alleen hoeveel mensen profiteren van de gratis Viaplay kanaal. Ik lees dat Ziggo en KPN nog geen overeenkomst hebben met Viaplay over de gratis Viaplay TV kanaal voor komend seizoen.
- Vrijdag avond tijdens F1 raceweekenden F1 talkshow "Vrooooom", met Rob Kamphues + analisten
- Zondag avond talkshow "Vrooooom de samenvatting", met Rob Kamphues + analisten
- Na praten over het weekend programma 1 "Faster Food", Rob Kamphues en Tom Coronel
- Na praten over het weekend programma 2 "In de Slipstream", Anne Greet + Analisten
Multiview update is ook live in de iOS/tvOS app
:strip_exif()/f/image/dRWZYCZ9kzrEaSTNBRHFHZMX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 79% gewijzigd door Cardwizard op 07-03-2025 18:52 ]
Is HDR nieuw trouwens of zat dat vorig jaar ook al in de broadcasts?
Dat het alleen rond een F1 weekend wordt gedaan, doet mij vermoeden dat hiermee Kamphues toch nog het theater in kan tussen de raceweekenden door.NeverSettle schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:53:
Viaplay heeft haar F1 seizoen gewijzigd (bron Instagram post van Viaplay):Nu Rob Kamphues bij Viaplay werkt gaan ze beetje de Ziggo kant op met F1 zie ik. Vrooooom talkshow is eigenlijk F1 Café of Race Café (ook bij Viaplay TV en Viaplay TV+ te zien). TV+ is volgens mij een nieuwe lineaire kanaal (voorlopig exclusief bij Odido en Delta). Vraag alleen hoeveel mensen profiteren van de gratis Viaplay kanaal. Ik lees dat Ziggo en KPN nog geen overeenkomst hebben met Viaplay over de gratis Viaplay TV kanaal voor komend seizoen.
Ik denk dat ik even afwacht wat het gaat worden. Als het nou echt nog een beetje gezellig is, wil ik best viaplay weer overwegen, zeker nu je toch geen jaarabbonnement kunt afsluiten bij F1TV. Het is alleen zo jammer dat ze naast de F1/F2/F3 content gewoon niks hebben wat mij trekt. De rest van de sport is gewoon niet mijn ding en de films/series ken ik allemaal al (zit nog wel wat leuks bij voor wie het niet kent, maar ik dus wel en er kwam toen ik lid was gewoon vrijwel niks meer bij)
Een kopie van Ziggo SportNeverSettle schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:53:

Jammer dat Viaplay misbruik maakt van de Verstappen hype je ben in Nederland verplicht Viaplay te nemen ook met f1 tv daar hebben ze prijs afspraken over gemaakt.
F1TV Pro jaar abonnement kan je via een omweg bij Google Play Store of Apple App Store als nog kopen (zover ik het weet). Eerst een maand abonnement en dan via de app wijzigen naar ene jaar abonnement.Martinspire schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:31:
[...]
Dat het alleen rond een F1 weekend wordt gedaan, doet mij vermoeden dat hiermee Kamphues toch nog het theater in kan tussen de raceweekenden door.
Ik denk dat ik even afwacht wat het gaat worden. Als het nou echt nog een beetje gezellig is, wil ik best viaplay weer overwegen, zeker nu je toch geen jaarabbonnement kunt afsluiten bij F1TV. Het is alleen zo jammer dat ze naast de F1/F2/F3 content gewoon niks hebben wat mij trekt. De rest van de sport is gewoon niet mijn ding en de films/series ken ik allemaal al (zit nog wel wat leuks bij voor wie het niet kent, maar ik dus wel en er kwam toen ik lid was gewoon vrijwel niks meer bij)
Mja klopt, maar ik vind het zo debiel dat je die dan alleen op je mobieltje kunt managen. En ik neem aan dat het qua kosten niets uit zal maken?NeverSettle schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 01:13:
[...]
F1TV Pro jaar abonnement kan je via een omweg bij Google Play Store of Apple App Store als nog kopen (zover ik het weet). Eerst een maand abonnement en dan via de app wijzigen naar ene jaar abonnement.
Verder zie ik dat je via Viaplay dus niet de Viaplay + F1 Premium combo kunt pakken? Het is altijd Pro? Of zijn ze daar nog mee bezig? Want dan zou het verder geen klap meer uitmaken qua prijs namelijk.
Ik zie trouwens even hoe erbarmelijk de films&series bij viaplay zijn. Er zijn vorig jaar 9 items toegevoegd aan het assortiment, waarvan het meeste ook nog eens sportdocumentaire is

https://www.filmvandaag.n...ig-aanbod?sorteer=jaar-af
[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 08-03-2025 07:45 ]
Dat heet creatieve armoede, Kamphues gaat dus niets anders doen dan bij Ziggo. Zal wel iets met geld van doen hebben en het is ergens ook wel sneu als je naar de concurrent gaat om hetzelfde te gaan doen.NeverSettle schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:53:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik ben van ViaPlay af en nu dus ook van Kamphues. Win - win.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Kampheus zonder het "oude mannen we doen het al heul lang en weten het beter duo", wie weet geef het een kans
(niet dat ik viaplay heb)
Dus als jij morgen 50% meer kan verdienen voor hetzelfde werk ben je sneu?Lekker Ventje schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 09:11:
[...]
Dat heet creatieve armoede, Kamphues gaat dus niets anders doen dan bij Ziggo. Zal wel iets met geld van doen hebben en het is ergens ook wel sneu als je naar de concurrent gaat om hetzelfde te gaan doen.

Als dat de reden is begrijp ik die prima. Plus dat je dan werkt bij het bedrijf dat de rechten in handen heeft.
hmm, 't schijnt anders vrij normaal te zijn hoor, hele volksstammen die na verloop van tijd een nieuwe baan zoeken, daar bijna 't zelfde gaan doen tegen een beter salaris of betere voorwaardenLekker Ventje schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 09:11:
[...]
<> het is ergens ook wel sneu als je naar de concurrent gaat om hetzelfde te gaan doen.
Ik heb het niet over het geld, maar dat is wel de reden dat ie weg is gegaan. Dat is een totaal andere reden dan wat Kamphues verteld heeft, hij zou zelf programma's mogen gaan ontwikkelen bij Viaplay. En nu hij copy paste doet is het gewoon een geldreden. Waarom hebben mensen zoveel moeite om dat eerlijk te vertellen?Waah schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 09:22:
[...]
Dus als jij morgen 50% meer kan verdienen voor hetzelfde werk ben je sneu?![]()
Als dat de reden is begrijp ik die prima. Plus dat je dan werkt bij het bedrijf dat de rechten in handen heeft.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb dat echt anders gelezen.Lekker Ventje schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 09:32:
[...]
Ik heb het niet over het geld, maar dat is wel de reden dat ie weg is gegaan. Dat is een totaal andere reden dan wat Kamphues verteld heeft, hij zou zelf programma's mogen gaan ontwikkelen bij Viaplay. En nu hij copy paste doet is het gewoon een geldreden. Waarom hebben mensen zoveel moeite om dat eerlijk te vertellen?
Lekker Ventje schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 09:11:
[...]
Dat heet creatieve armoede, Kamphues gaat dus niets anders doen dan bij Ziggo. Zal wel iets met geld van doen hebben en het is ergens ook wel sneu als je naar de concurrent gaat om hetzelfde te gaan doen.
Ja want programma's ontwikkelen doe je nu gratis voor je bij Viaplay aan de slag bent.... Mat die misschien er eerst gaan werken?Lekker Ventje schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 09:32:
[...]
Ik heb het niet over het geld, maar dat is wel de reden dat ie weg is gegaan. Dat is een totaal andere reden dan wat Kamphues verteld heeft, hij zou zelf programma's mogen gaan ontwikkelen bij Viaplay. En nu hij copy paste doet is het gewoon een geldreden. Waarom hebben mensen zoveel moeite om dat eerlijk te vertellen?
Ben benieuwd naar de multi view optie. Zou gaaf zijn als dat een beetje werkt.. 😀
Iemand voorbeelden van zijn f1 multiviewer setup?
F1TV Pro per maand = €11,90, abonnement per jaar is 95 euro. Dit jaar racen ze in tien maanden, ofwel ben je €119,- kwijt t.o.v. de 95 euro.Martinspire schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 07:42:
[...]
Mja klopt, maar ik vind het zo debiel dat je die dan alleen op je mobieltje kunt managen. En ik neem aan dat het qua kosten niets uit zal maken?
Verder zie ik dat je via Viaplay dus niet de Viaplay + F1 Premium combo kunt pakken? Het is altijd Pro? Of zijn ze daar nog mee bezig? Want dan zou het verder geen klap meer uitmaken qua prijs namelijk.
...
Bij een Viaplay abonnement kan je also het goed is ook de F1TV Pro app gebruiken.
Maar goed, om on topic te blijven. Ik gebruik F1TV Pro niet alleen vanwege de prijs, maar ook vanwege de iets betere beeldkwaliteit.
Volgende week waarschijnlijkknights16 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 12:25:
Waar ik vooral benieuwd naar ben is of alle feeds gesynct zijn met de hoofd feedknights16 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 12:25:
Ben benieuwd naar de multi view optie. Zou gaaf zijn als dat een beetje werkt.. 😀
Of hij wil weer een programma maken waar publiek naar kijkt. Race Café had nog nauwelijks kijkers zonder de uitzendrechten van F1. Waar doe je het dan voor, kan je je afvragen als presentator.Lekker Ventje schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 09:11:
[...]
Dus ja, als je oprecht iets voor de fans wil maken over een sport waar je van houdt, dan kan je beter bij ViaPlay gaan zitten om hetzelfde kunstje te doen. Of dat nu meer, hezelfde of minder betaald.
Is dat een aanname of heb je daar ook kijkcijfers voor? Want persoonlijk heb ik toch het gevoel dat het race café nog steeds een goed bekeken programa is, het F1 seizoen is nog niet eens begonnen en zelfs dan halen ze.henri86 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 20:03:
[...]
Of hij wil weer een programma maken waar publiek naar kijkt. Race Café had nog nauwelijks kijkers zonder de uitzendrechten van F1.
:strip_exif()/f/image/JclbcPH8gHy80drUSmkaEVwx.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door DON PAPA op 08-03-2025 20:15 ]
Nou, ik had dus een perpetual abonnement op F1TV via Android/Google. Ik kreeg 23 januari de melding dat mijn jaarcontract foor 64€ gewoon verlengd zou worden. Prima! Toen heb ik tussendoor 1x een keer op de F1TV pagina ingelogd om wat te kijken, kreeg ik een pop-up verleng je abonnement voor de nieuwe prijs van €94 .. ik denk dat zie ik nog wel dus klik het weg. 23 februari krijg ik een Google mail dat het F1TV abonnement stopgezet wordt en 24 februari het bericht het abonnement is stopgezet.
Ik heb contact gezocht met de F1TV chat en bijna een uur lang in het duits (nadat ik had aangegeven NL te willen) zitten lullen als brugman, maar abonnement is stopgezet, je kunt opnieuw een maandabonnement afnemen. Succes..
Toen op aanraden van hier gemaild met F1TV .. maar die zeggen exact hetzelfde. Goh ja we zien dat je abonnement gestopt is, dus neem maar een maandabonnement. Dus ik zeg, ja maar hallo, jullie hebben het gecanceld, zet hem gewoon maar weer aan. Zeggen ze, neem maar contact op met Google. Ja hallo ..
Dat is toch maf? Ze bieden je 1x een pop-up om het jaarabonnement te verlengen tegen €94 maar daarna ook nooit weer en wordt de boel gecancelled terwijl ik via Google nog een mail kreeg dat het net als ieder jaar verlengd wordt. En een beetje klantenservice kan altijd wel wat regelen, nou niet bij F1TV .. het maandabonnement of niks. Jouw probleem. Zoek het uit. Ze proberen je niet eens klant te houden. Linksom rechtsom kom je toch wel bij ze uit.. ook als je Viaplay neemt.
En waar was dat, in België is een jaarabonnement gewoon €65 en hier betaal je ruim het dubbele
Je zou een VPN naar belgië opzetten en met een gmail account een abonnement afsluiten..
Ik lees dat je met 6 apparaten gelijktijdig F1TV kunt kijken .. zit er aan te denken om maar gewoon met een paar vrienden samen 1 abonnement af te gaan nemen..
Hoe doen jullie het?
Ik heb contact gezocht met de F1TV chat en bijna een uur lang in het duits (nadat ik had aangegeven NL te willen) zitten lullen als brugman, maar abonnement is stopgezet, je kunt opnieuw een maandabonnement afnemen. Succes..
Toen op aanraden van hier gemaild met F1TV .. maar die zeggen exact hetzelfde. Goh ja we zien dat je abonnement gestopt is, dus neem maar een maandabonnement. Dus ik zeg, ja maar hallo, jullie hebben het gecanceld, zet hem gewoon maar weer aan. Zeggen ze, neem maar contact op met Google. Ja hallo ..
Dat is toch maf? Ze bieden je 1x een pop-up om het jaarabonnement te verlengen tegen €94 maar daarna ook nooit weer en wordt de boel gecancelled terwijl ik via Google nog een mail kreeg dat het net als ieder jaar verlengd wordt. En een beetje klantenservice kan altijd wel wat regelen, nou niet bij F1TV .. het maandabonnement of niks. Jouw probleem. Zoek het uit. Ze proberen je niet eens klant te houden. Linksom rechtsom kom je toch wel bij ze uit.. ook als je Viaplay neemt.
En waar was dat, in België is een jaarabonnement gewoon €65 en hier betaal je ruim het dubbele

Je zou een VPN naar belgië opzetten en met een gmail account een abonnement afsluiten..
Ik lees dat je met 6 apparaten gelijktijdig F1TV kunt kijken .. zit er aan te denken om maar gewoon met een paar vrienden samen 1 abonnement af te gaan nemen..
Hoe doen jullie het?
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 08-03-2025 20:16 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Als het slecht bekeken zou zijn zouden ze de stekker er wel uit hebben getrokken, zou je zeggen? Zeker na het vertrek van Kampheus ga je dan niet een nieuwe presentator (/duo) zoeken om naar ik aanneem op dezelfde voet verder te gaan. Of dan stop je of gooi je het programma echt overhoop in de hoop nieuwe kijkers te trekken.DON PAPA schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 20:10:
[...]
Is dat een aanname of heb je daar ook kijkcijfers voor? Want persoonlijk heb ik toch het gevoel dat het race café nog steeds een goed bekeken programa is.
In 2023 waren er al de nieuwberichten dat het aantal kijkens van de F1 programma's op Ziggo Sport drastisch teruggelopen was (zelfs de NOS haalde ruimschoots 3x zoveel kijkers met hun samenvattingen.DON PAPA schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 20:10:
[...]
Is dat een aanname of heb je daar ook kijkcijfers voor? Want persoonlijk heb ik toch het gevoel dat het race café nog steeds een goed bekeken programa is, het F1 seizoen is nog niet eens begonnen en zelfs dan halen ze.
[Afbeelding]
Om twee willekeurige voorbeelden te geven van de laatste tijd:
vrijdag 21 juni, voor de GP van Spanje, 25000 kijkers
vrijdag 28 februari (afgelopen week, start van het nieuwe seizoen met de onthulling van de nieuwe presentatoren), 117000 kijkers
Ik zie daar toch echt andere kijkcijfershenri86 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 20:22:
[...]
vrijdag 28 februari (afgelopen week, start van het nieuwe seizoen met de onthulling van de nieuwe presentatoren), 8000 kijkers
:strip_exif()/f/image/1FkUtQCI8hHrbsWrOYZYybfc.jpg?f=fotoalbum_large)
Oeps, te ver naar beneden gescrollt en de herhaling gekekenDON PAPA schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 20:28:
[...]
Ik zie daar toch echt andere kijkcijfers
[Afbeelding]

De cijfers die je noemt betreffen de nachtelijke herhalingen.henri86 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 20:22:
[...]
In 2023 waren er al de nieuwberichten dat het aantal kijkens van de F1 programma's op Ziggo Sport drastisch teruggelopen was (zelfs de NOS haalde ruimschoots 3x zoveel kijkers met hun samenvattingen.
Om twee willekeurige voorbeelden te geven van de laatste tijd:
vrijdag 21 juni, voor de GP van Spanje, 4000 kijkers
vrijdag 28 februari (afgelopen week, start van het nieuwe seizoen met de onthulling van de nieuwe presentatoren), 8000 kijkers
De kans is juist groot dat dit soort uitzendingen op een ouderwetse lineaire zender nog steeds beter scoort dan weggestopt in een stream. Je komt er zappend simpelweg makkelijker langs dan wanneer je het bewust op moet gaan zoeken in een app. Live sport haalt prima kijkcijfers via streaming (maar wel alleen de allergrootste evenementen), maar dit soort extra programma's scoort doorgaans niet denderend via een app.
Ik denk dat Kamphues simpelweg voor het geld en de beelden heeft gekozen. Bij Ziggo zal het zonder beelden toch heel anders worden.
[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 08-03-2025 20:47 ]
Staan de specs van Pro nog ergens op de officiële website eigenlijk…? Zit me rot te zoeken, maar krijg op de f1tv website enkel een jaarabonnement Premium te zien en Pro is een redirect naar de ViaPlay website waar precies helemaal niets nuttigs staat. Google verwijst naar de officiële site die dus ook meteen terugleidt naar ViaPlay.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
WhatsappHack schreef op zondag 9 maart 2025 @ 02:36:
Staan de specs van Pro nog ergens op de officiële website eigenlijk…? Zit me rot te zoeken, maar krijg op de f1tv website enkel een jaarabonnement Premium te zien en Pro is een redirect naar de ViaPlay website waar precies helemaal niets nuttigs staat. Google verwijst naar de officiële site die dus ook meteen terugleidt naar ViaPlay.
:strip_exif()/f/image/opT4tpQ6uOPbGub58SGhVnrU.jpg?f=fotoalbum_large)
Je moet hier even op 'Maandelijks' klikken, want via de website is er geen jaarabonnement op Pro meer beschikbaar.WhatsappHack schreef op zondag 9 maart 2025 @ 02:36:
Hoe zit dat met kijken op 6 apparaten, op de screenshots bij pro zie ik een rood kruis staan bij kijken op 6 apparaten, maar als ik op mijn account kijk zie ik gewoon dat ik 6 apparaten mag gebruiken bij mijn jaar abonnement van F1 TV Pro. En ik vraag mij af of ze zomaar mijn Pro abonnement kunnen veranderen om het premium abonnement meer features te geven die ik al had op 4K na dan.
[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 09-03-2025 08:42 ]
Je mag op 6 apparaten inloggen en op 1 apparaat tegelijkertijd kijken. Dat staat al jaren zo in de voorwaarden. Alleen is dat laatste tot nu toe nog nooit gehandhaafd. En "gebruiken" is natuurlijk nogal een breed begrip en kan zelfs een slechte vertaling uit het Engels zijn.Barfman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:40:
Hoe zit dat met kijken op 6 apparaten, op de screenshots bij pro zie ik een rood kruis staan bij kijken op 6 apparaten, maar als ik op mijn account kijk zie ik gewoon dat ik 6 apparaten mag gebruiken bij mijn jaar abonnement van F1 TV Pro. En ik vraag mij af of ze zomaar mijn Pro abonnement kunnen veranderen om het premium abonnement meer features te geven die ik al had op 4K na dan.
Dan houden we het bij een slechte vertaling :-)
En vaak zie je ook in nieuwe teksten dat ze het hebben over 1 apparaat voor de live stream..... dat maakt het nog wat logischer. Het zal ze niet boeien of je op één van de andere apparaten naar een oude race of nabeschouwing gaat kijken tijdens een race....RobertMe schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:58:
[...]
Je mag op 6 apparaten inloggen en op 1 apparaat tegelijkertijd kijken. Dat staat al jaren zo in de voorwaarden. Alleen is dat laatste tot nu toe nog nooit gehandhaafd. En "gebruiken" is natuurlijk nogal een breed begrip en kan zelfs een slechte vertaling uit het Engels zijn.
Maar ze hebben nooit iets verder gezegd over account sharing of andere controles die ze zouden gaan uitvoeren, en dat doen de andere streamers eigenlijk altijd wel.
[ Voor 22% gewijzigd door TweakGP op 09-03-2025 10:23 ]
Ben benieuwd of er mensen voor premium een Apple tv hebben om de formule 1 in 4k te zien.
Heb zelf nog een Shield daar kan makkelijk 4k op blijf het nog steeds raar vinden dat het niet mogelijk is.
Of de formule 1 in 4k , hd of sd te zien maakt mij niet zoveel uit ik kijk naar de actie op de baan. En niet hoe mooi de beeldkwaliteit is
Heb zelf nog een Shield daar kan makkelijk 4k op blijf het nog steeds raar vinden dat het niet mogelijk is.
Of de formule 1 in 4k , hd of sd te zien maakt mij niet zoveel uit ik kijk naar de actie op de baan. En niet hoe mooi de beeldkwaliteit is
Evertt schreef op zondag 9 maart 2025 @ 12:56:
Ben benieuwd of er mensen voor premium een Apple tv hebben om de formule 1 in 4k te zien.

Nee ik heb ook een 4k OLED gekocht om in SD of HD te kijkenEvertt schreef op zondag 9 maart 2025 @ 12:56:

[ Voor 43% gewijzigd door Cardwizard op 09-03-2025 15:51 ]
Ik heb geen 4K TV gekocht voor F1, en denk ook niet dat ik er een 4K abo van ga afsluiten. Als ik de world feed met 2/3e schermgrote kijk met rondom nog 5 onboards blijft er van 4K toch weinig over. En dan is het nog maar de vraag of ik 4K kan "krijgen" (want geen web support en dus zal Multiviewer het ook niet doen). En €100 vind ik toch al redelijk veel, dus €150 ga ik er sowieso niet voor betalen.Cardwizard schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:49:
[...]
Nee ik heb ook een 4k OLED gekocht om in SD of HD te kijken
Ook ik heb geupgrade naar premium om lekker 4K te kijken via de apple tv. Helemaal top.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Aangezien mijn shield uit 2017 is wilde ik toch al een apple er bij voor zolder. Dus dan maar besteld. Nog even bij onze oosterburen op eBay gekeken, maar daar vragen ze paar tientjes onder nieuwprijs, dus de moeite niet.Evertt schreef op zondag 9 maart 2025 @ 12:56:
Ben benieuwd of er mensen voor premium een Apple tv hebben om de formule 1 in 4k te zien
F1TVPro Er was een probleem met uw synchronisatie. Viaplay
Melding die ik krijg:
SORRY
Er was een probleem met uw synchronisatie.
Gelieve uit te loggen en opnieuw te proberen.
Allemaal geprobeerd, niets werkt.
Na aanleiding van deze email: Je F1 TV Pro-abonnement is verwijderd
Iemand een oplossing?
Update:
Via Google Chrome had/heb ik deze error.
Via Microsoft Edge opnieuw gelinkt.
Lijkt te werken nu.
Melding die ik krijg:
SORRY
Er was een probleem met uw synchronisatie.
Gelieve uit te loggen en opnieuw te proberen.
Allemaal geprobeerd, niets werkt.
Na aanleiding van deze email: Je F1 TV Pro-abonnement is verwijderd
Iemand hetzelfde probleem?Hallo,
We willen je laten weten dat we je F1 TV Pro-abonnement hebben verwijderd, omdat we niet hebben kunnen bevestigen dat je een actief Viaplay-abonnement hebt.
Heb je wel een actief Viaplay-abonnement, probeer dan nogmaals je account te synchroniseren met je browser in de incognitomodus via f1.com/viaplay
Mocht dat niet werken, neem dan contact op met de Viaplay-klantenservice via deze website
Heb je wel je Viaplay-abonnement stopgezet en wil je toegang tot F1 TV Pro? Ga dan naar f1tv.formula1.com
Bedankt,
Het team bij F1
Iemand een oplossing?
Update:
Via Google Chrome had/heb ik deze error.
Via Microsoft Edge opnieuw gelinkt.
Lijkt te werken nu.
[ Voor 5% gewijzigd door neeecht op 10-03-2025 12:01 ]
Ben heel erg benieuwd naar je ervaring en mening over de 4k, ik hoop dat het geen maanden gaat duren voordat wij Android TV gebruikers er ook gebruik van mogen maken. Zou toch wel super tof zijn om dit seizoen al in 4K te mogen kijken op onze Oled.Tylen schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:19:
Ook ik heb geupgrade naar premium om lekker 4K te kijken via de apple tv. Helemaal top.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
is multiview al te testen op 1 of andere manier?
ik heb nu f1 tv premium.
ook een apple tv en iphone.
maar kan niet zien hoe ik het inregel.
ik heb nu f1 tv premium.
ook een apple tv en iphone.
maar kan niet zien hoe ik het inregel.
even een quote voor de sideloaders onder de f1 kijkers. Ik kreeg gisteren de melding dat de apkmirror app niet meer een soort gratis was te gebruiken om mijn sony tv maar deinstalleren en opnieuw installeren van de apkmirror app kon ik weer 1x de f1tv app updaten.remco_k schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:43:
Dat is precies wat de apkmirror app voor je lijkt te doen, op de ui van je tv met wat vinkjes die je aan en uit kan zetten. Zo snel gezien wat ik me van gisteren herinneren kan zit je aardig dichtbij van wat ik aangevinkt heb (of eigenlijk: wat default aangevinkt stond)
Zal het vanmiddag eens proberen, hoop dat het nog wel lukt. Je kan tegenwoordig alleen nog maar de bundle downloaden en daar is de installer wel voor nodig.fredgroes schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:08:
[...]
even een quote voor de sideloaders onder de f1 kijkers. Ik kreeg gisteren de melding dat de apkmirror app niet meer een soort gratis was te gebruiken om mijn sony tv maar deinstalleren en opnieuw installeren van de apkmirror app kon ik weer 1x de f1tv app updaten.
Wellicht is dit ook nog een goede optie: tinytinnie in "F1 TV app op Philips android TV werkt niet".fredgroes schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:08:
[...]
even een quote voor de sideloaders onder de f1 kijkers. Ik kreeg gisteren de melding dat de apkmirror app niet meer een soort gratis was te gebruiken om mijn sony tv maar deinstalleren en opnieuw installeren van de apkmirror app kon ik weer 1x de f1tv app updaten.
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen