meesje schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:59:
Ook al heb ik een Apple TV (en zou dus in aanmerking kunnen komen voor 4K), ben ik wel blij dat ik nog relatief goedkoop een jaarabo op Viaplay heb kunnen afsluiten. Daarmee heb ik gewoon NL talige voor- en nabeschouwingen, wat in ons gezin wel fijn is. Daarnaast PL voetbal wat ook wel gewaardeerd wordt in ons huishouden. Volgend seizoen zie ik wel wat ik doe.
In tegenstelling tot de berichten gedurende de testdagen hoop ik komend seizoen in dit topic voorbij te zien komen dat het beeld echt voortreffelijk is en niet alleen de cijfertjes van een overlay linksboven. Het zal ongetwijfeld mooier beeld geven, maar niemand gehoord dat het waanzinnig beeld geeft.
Ik denk dat dit uiterst ‘relatief’ is. Er zijn hier mensen zeer te spreken over de 4K op Netflix, er zijn ook zat die dat barslecht vinden. Dus het hangt helemaal van jezelf af denk ik.
Plus, kijk je het op een 40 inch tv’tje of een 77+ inch TV, is het een LCD tv of een OLED. Zo kan ik nog wel even door gaan.
Zelf kijk ik voor 80%+ naar 4K Blurays, dus ik vind alle streamingdiensten er ‘relatief’ slecht uit zien.
Maar terugkomend op de F1TV, het is best wel wat beter dan de huidige 1080p stream, ik zou voorzichtig stellen dat het in iedergeval dubbel zo mooi is.
Maargoed, ik adviseer, probeer het zelf te bekijken op je eigen TV.