[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 64 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
DON PAPA schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:36:
[...]

Dat zou wel een heel groot verschil zijn, als je per jaar betaald ben je € 9,= goedkoper uit per maand.
Ik heb in november opgezegd en zou volgende maand weer een maandabonnement nemen, dus dan scheelt het een stuk minder.

(Alleen denk ik dat ik er maar mee stop. En duurder en alleen beschikbaar als je door drie hoepels springt. Dit is het tegenovergestelde van klantenbinding.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:16
TexMex schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:32:
[...]

En inmiddels zijn de vinkjes terug bij Pro en Access.
Er staat ook niet meer dat er geen jaarabonnementen meer zijn. Dat stond er vanmiddag wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:58

Pierre

Van nature lui!

IkWilbert schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:25:
Volgens f1multiviewer op X

If you use a syndicated subscription, like those who get F1 TV Pro with Viaplay or other local broadcasters, will not be able to upgrade to F1 TV Premium.
Dus kijk je Viaplay wordt je nog gestraft ook.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-09 09:34
[Twitter: https://x.com/f1multiviewer/status/1896580694438219800]

F1TV Premium promo video.

[ Voor 19% gewijzigd door slijkie op 03-03-2025 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Pierre schreef op maandag 3 maart 2025 @ 18:03:
[...]

Dus kijk je Viaplay wordt je nog gestraft ook.
Moet ViaPlay maar zelf 4K aanbieden.

En het gaat dus om het gratis, gekoppelde, F1TV abonnement. En een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. En bv ISPs waarbij je gratis (als onderdeel van bv een actie) een streaming dienst krijg krijg je ook niet perse het premium superdeluxe 4K UHD toeters en bellen abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Meerdere keren dat ze beelden van de 360° camera gebruiken, waaronder de "zie wat de teams zien" of iets dergelijks. Nouja, uhm, niet live dus. Want die camera is niet eens aangesloten op het algemene camera systeem dat de feeds verzend. Oftewel: deze camera doet zijn beelden helemaal niet live verzenden. Wordt puur op de camera opgeslagen en na de race "gedownload" (/uitgelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 14:58

Pierre

Van nature lui!

RobertMe schreef op maandag 3 maart 2025 @ 18:08:
[...]

Moet ViaPlay maar zelf 4K aanbieden.

En het gaat dus om het gratis, gekoppelde, F1TV abonnement. En een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. En bv ISPs waarbij je gratis (als onderdeel van bv een actie) een streaming dienst krijg krijg je ook niet perse het premium superdeluxe 4K UHD toeters en bellen abonnement.
Snap ik, gelukkig heb ik geen Viaplay :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:08
Ben bang dat dit straks het einde gaat betekenen voor de Multiviewer for F1 app. Eigenlijk is premium in feite pro in 4k + Multiviewer. :-(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• slijkie
Rembock schreef op maandag 3 maart 2025 @ 18:30:
[...]

Ben bang dat dit straks het einde gaat betekenen voor de Multiviewer for F1 app. Eigenlijk is premium in feite pro in 4k + Multiviewer. :-(
Muah, ja en nee. MV is echt prachtig, top software, maar enige grote minpunt is dat het alleen op PC/Mac draaide. Dat ik nu Multiview op mijn Apple TV krijg ben ik enorm blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:08
Goed punt, voorwaarde is dan wel een snelle 5G verbinding denk ik. Zal aardig wat bandbreedte verbruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
slijkie schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:44:
In MV discord:

Denmark:
3.99 EUR Access Monthly (Monthly)
29.99 EUR Access Annual (Annually)
17.99 EUR Pro Monthly (Monthly)
139.99 EUR Pro Annual (Annually)
23.99 EUR Premium Monthly (Monthly)
179.99 EUR Premium Annual (Annually)

India:
2.99 USD Access Monthly (Monthly)
19.99 USD Access Annual (Annually)
3.99 USD Pro Monthly (Monthly)
29.99 USD Pro Annual (Annually)
4.99 USD Premium Monthly (Monthly)
3.99 USD Premium Monthly (Intro) (Monthly)
39.99 USD Premium Annual (Annually)
31.99 USD Premium Annual (Intro) (Annually)

Nederland:
Stond er kort op voor 142,99, maar is nu weg.
140 euro voor pro jaar abo... Poeh!
Overigens maar een klein verschil dan 40 euro extra voor 4k..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 21:46
Ik kan nog niet kiezen voor premium maar er staat al wel vermeld wat je mist als je pro hebt/neemt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WgS3Ee1pN5N6KyMDEM5zsnn3jDo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TUn8XXlCoCLxkcIE7bon9D7g.jpg?f=fotoalbum_large

Voor 6 apparaten is dus ook premium nodig

[ Voor 4% gewijzigd door Cardwizard op 03-03-2025 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 23:21

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

was er ook een manier om via Android/Windows bij dat € 94 abonnement te komen zoals bij Apple ?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:25
https://support.formula1....ailability?language=en_US

Alle info per land

[ Voor 11% gewijzigd door Soppyscroll op 03-03-2025 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
dnmw2705 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:50:
[...]

Er staat ook niet meer dat er geen jaarabonnementen meer zijn. Dat stond er vanmiddag wel!
Kan het bevestigen, heb vanmiddag dit mailtje ontvangen van ze.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kYJsVwdozNYTqtLwLPSS0Pz3Lhk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9B2oZCcWR0DBpXavb2xLiT6G.jpg?f=fotoalbum_large

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovano
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-09 18:58
Via de Appstore zijn de volgende prijzen nu te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6PdjeR1SZGjFrhKzaoXxmuvHXzw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KGPcKP7MmgV0p0MtECt3frcC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-09 21:30
Prijzen zijn nu ook te zien in de app store

Belgie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fl3_zDq15wIjkgc_2sMuZwEr3uE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/x1QbC95WF0UhgM1XMjJIxxJv.png?f=user_large

Nederland
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W-BSURZhz1kT99UOstjW5HiY3Rg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/oIJzsi88lSlZGVaULeae3G0g.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Echt schandalig die prijsverschillen tussen NL en BE. Met dank aan Viaplay?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerunox
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 26-07 18:48
Zojuist gelukt om via Apple mijn Pro Annual te upgraden naar Premium Annual.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1RwG9rlV20F4krG9SUD0JBuHCqU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CgdSUopWRQHzFQ3QcAT3RR9s.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Jerunox schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:43:

[Afbeelding]
Bij mij ook, de app laat echter nog steeds Pro zien ipv Premium :o

edit: het zal nog wel verwerkt moeten worden, als ik inlog op de website staat mijn oude Pro abonnement nog en is er niks terug te vinden over mijn premium aankoop

[ Voor 14% gewijzigd door Cardwizard op 03-03-2025 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Jerunox schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:43:

[Afbeelding]
Kreeg je geld van restrerende Pro deel terug? Of is er een verekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Wat staat dat er raar: Verlengt op 03-03-2026. Het is 03-03-2025. Moet er niet staan verlengt tot? :?

[ Voor 4% gewijzigd door desalniettemin op 03-03-2025 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
desalniettemin schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:50:
Wat staat dat er raar: Verlengt op 03-03-2026. Het is 03-03-2025. Moet er niet staan verlengt tot? :?
Nee op 03-03-2026 wordt er weer verlengt en dus afgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:27
vreemd in de android app geen jaar optie.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Nu online
O op die manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:40
Cardwizard schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:51:
[...]

Nee op 03-03-2026 wordt er weer verlengt en dus afgeschreven
Om het duidelijker te maken, kun je jouw zin beter ‘verlengd’ typen. Wat taal technisch overigens juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerunox
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 26-07 18:48
slijkie schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:50:
[...]

Ik heb nu het gehele bedrag voor premium moeten betalen en ik krijg het resterende van Pro terug. (Nog niet gekregen overigens.)

Op de website en in de app staat nog steeds mijn oude Pro abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 01-09 21:40
slijkie schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:50:
[...]
Ook hier volledige nieuwe bedrag afgeschreven en de e-mail over de terugboeking van het resterende lopende abo eigenlijk gelijk ontvangen (naar rato, moest iets van 2,50 betalen voor de periode 20/02 tot nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
Jerunox schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:36:
[...]

Ik heb nu het gehele bedrag voor premium moeten betalen en ik krijg het resterende van Pro terug. (Nog niet gekregen overigens.)

Op de website en in de app staat nog steeds mijn oude Pro abonnement.
Er staat ook in de FAQ dat website direct is en via in-app aankopen tot vier dagen kunnen duren qua verwerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
In mijn land (TR) kost Premium 3799 TRY (€100) per jaar, en Pro 2349 TRY (€61) per jaar. Ik zit echter nog op een oud prijsplan, dus betaal maar 349 TRY (€9) per jaar voor Pro.

Voor mij is 4K dat prijsverschil niet waard. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mawlana op 04-03-2025 08:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:02
Mawlana schreef op maandag 3 maart 2025 @ 23:58:
In mijn land (TR) kost Premium 3799 TRY per jaar, en Pro 2349 TRY per jaar. Ik zit echter nog op een oud prijsplan, dus betaal maar 349 TRY per jaar voor Pro.

Voor mij is 4K dat prijsverschil niet waard. :)
Volgende keer € prijs erbij zetten :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06-09 14:09
Zolang het op Android (TV) niet beschikbaar is, is voor mij Premium niet interessant. Bijna alles is Google based hier. Erg jammer dat F1 TV dat niet voor elkaar krijgt of wil krijgen.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Zoals het er nu naar uit ziet is 4K dus niet beschikbaar voor web (en vermoedelijk dus ook niet voor Multiviewer for F1). Waardeloos dus, als je web/Multiviewer kijker bent (meerder streams tegelijkertijd) dan ben je dus eigenlijk verplicht om te upgraden naar het duurdere premium zonder dat je er qua beeldkwaliteit op vooruit gaat. 4K zal dus voorlopig enkel op tvOS en Roku zijn. :-(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-BD5bSboRPjeuyhCH_PK7HIU9iI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LBQUNVpxM0UA4rxgWx1AMZa8.webp?f=fotoalbum_large

(Bron: https://www.reddit.com/r/..._premium_tier_first_info/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:03:
Zoals het er nu naar uit ziet is 4K dus niet beschikbaar voor web (en vermoedelijk dus ook niet voor Multiviewer for F1). Waardeloos dus, als je web/Multiviewer kijker bent (meerder streams tegelijkertijd) dan ben je dus eigenlijk verplicht om te upgraden naar het duurdere premium zonder dat je er qua beeldkwaliteit op vooruit gaat. 4K zal dus voorlopig enkel op tvOS en Roku zijn. :-(

[Afbeelding]

Webstreams telden sowieso al nooit mee voor de limiet van zes apparaten. Die limiet ging puur om het aantal apparaten waarop je de officiële app geïnstalleerd had. Het is dus niet uitgesloten dat Multiviewer met F1TV Pro gewoon blijft werken zonder enig verlies van functionaliteit.

Het wordt denk ik gewoon even afwachten tot het eerste weekend voor we weten wat er precies wel en niet meer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:30
StefanVerkerk schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:03:

[Afbeelding]

Die 4k streams gaan toch niet werken in het begin, net zoals F1 TV de eerste twee jaar niet fatsoenlijk werkte...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 15:21
Phusebox schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:20:
[...]

Die 4k streams gaan toch niet werken in het begin, net zoals F1 TV de eerste twee jaar niet fatsoenlijk werkte...
4K stream werkte anders perfect tijdens de testdagen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik zit nog even wat verder in te lezen op het 4K+HDR met DRM gebeuren. Wat ik zo lees is dat 4K+HDR mét DRM nog niet ondersteund wordt door de (meeste) browsers(?). Zou dat ook een reden kunnen zijn dat Firefox nu niet meer ondersteunt wordt door F1TV?

Wie heeft er meer kennis van streams en DRM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:30
Rivanov schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:22:
[...]

4K stream werkte anders perfect tijdens de testdagen.
Als een handjevol mensen aan het kijken is...

Maar goed ik heb F1 TV via Viaplay, en een upgrade optie is toch niet beschikbaar. Een nieuw abo ernaast gaat niet gebeuren. Hadden ze dit maar eerder moeten aankondigen dan had ik Viaplay eventueel gedumpt.

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 04-03-2025 09:37 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:45
Erg spijtig dat het zo beperkt wordt gelanceerd, enkel voor AppleTV/Roku.

Ik hoop dat ze snel ook AndroidTV gaan ondersteunen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:35:
Maar goed ik heb F1 TV via Viaplay, en een upgrade optie is toch niet beschikbaar. Een nieuw abo ernaast gaat niet gebeuren. Hadden ze dit maar eerder moeten aankondigen dan had ik Viaplay eventueel gedumpt.
Precies... pa heeft Viaplay en wij gebruiken 'zijn' F1 TV Pro.
De keren dat ik al F1 heb afgezet ivm de treintjes... daarvoor ga ik geen Premium nemen, ook niet voor de heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ook al heb ik een Apple TV (en zou dus in aanmerking kunnen komen voor 4K), ben ik wel blij dat ik nog relatief goedkoop een jaarabo op Viaplay heb kunnen afsluiten. Daarmee heb ik gewoon NL talige voor- en nabeschouwingen, wat in ons gezin wel fijn is. Daarnaast PL voetbal wat ook wel gewaardeerd wordt in ons huishouden. Volgend seizoen zie ik wel wat ik doe.
In tegenstelling tot de berichten gedurende de testdagen hoop ik komend seizoen in dit topic voorbij te zien komen dat het beeld echt voortreffelijk is en niet alleen de cijfertjes van een overlay linksboven. Het zal ongetwijfeld mooier beeld geven, maar niemand gehoord dat het waanzinnig beeld geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
meesje schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:59:
Ook al heb ik een Apple TV (en zou dus in aanmerking kunnen komen voor 4K), ben ik wel blij dat ik nog relatief goedkoop een jaarabo op Viaplay heb kunnen afsluiten. Daarmee heb ik gewoon NL talige voor- en nabeschouwingen, wat in ons gezin wel fijn is. Daarnaast PL voetbal wat ook wel gewaardeerd wordt in ons huishouden. Volgend seizoen zie ik wel wat ik doe.
In tegenstelling tot de berichten gedurende de testdagen hoop ik komend seizoen in dit topic voorbij te zien komen dat het beeld echt voortreffelijk is en niet alleen de cijfertjes van een overlay linksboven. Het zal ongetwijfeld mooier beeld geven, maar niemand gehoord dat het waanzinnig beeld geeft.
Ik denk dat dit uiterst ‘relatief’ is. Er zijn hier mensen zeer te spreken over de 4K op Netflix, er zijn ook zat die dat barslecht vinden. Dus het hangt helemaal van jezelf af denk ik.

Plus, kijk je het op een 40 inch tv’tje of een 77+ inch TV, is het een LCD tv of een OLED. Zo kan ik nog wel even door gaan.

Zelf kijk ik voor 80%+ naar 4K Blurays, dus ik vind alle streamingdiensten er ‘relatief’ slecht uit zien.

Maar terugkomend op de F1TV, het is best wel wat beter dan de huidige 1080p stream, ik zou voorzichtig stellen dat het in iedergeval dubbel zo mooi is.

Maargoed, ik adviseer, probeer het zelf te bekijken op je eigen TV. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Heel erg teleurstellend dat ze wederom niet op beide platformen lanceren, ik was heel blij met het nieuws over 4K Formule 1 maar toen las ik het over alleen Apple TV.

Maar hopelijk komt de ondersteuning voor Android heel snel als het op Apple TV goed werkt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

StefanVerkerk schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:23:
Ik zit nog even wat verder in te lezen op het 4K+HDR met DRM gebeuren. Wat ik zo lees is dat 4K+HDR mét DRM nog niet ondersteund wordt door de (meeste) browsers(?). Zou dat ook een reden kunnen zijn dat Firefox nu niet meer ondersteunt wordt door F1TV?

Vziw is zelfs 1080p voor de meeste browsers i.c.m. DRM al een lastig verhaal. Dat is waarom veel streamingdiensten maar in 720p werken. Of dat het bijv. alleen werkt in 1080p in Microsoft Edge, maar ook die vlieger gaat bij mij iig niet meer op voor zowel Netflix als Disney+ sinds Edge op Chromium zit. Prime kreeg ik meestal wel op 1080p en HBO Max wisselt een beetje. Soms met een harde browser refresh werkt het wel.

In Firefox gebruik ik weer een add-on om iig Netflix op 1080p te kunnen kijken.

Overigens heeft F1TV wel altijd op 1080p bij mij in Firefox gewerkt, en nu met de Chrome Mask add-on (tip van andere Tweakers) nog steeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Phusebox schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:35:
[...]

Als een handjevol mensen aan het kijken is...

Precies, volgend jaar zien we wel weer. Ik heb geen zin om een proefpersoon te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
G_Dragon schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:12:
Heel erg teleurstellend dat ze wederom niet op beide platformen lanceren, ik was heel blij met het nieuws over 4K Formule 1 maar toen las ik het over alleen Apple TV.

Maar hopelijk komt de ondersteuning voor Android heel snel als het op Apple TV goed werkt.
Destijds bij de lancering van Viaplay kochten sommigen zelfs een Apple TV (omdat het daar wel stabiel op was). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
meesje schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:38:
[...]

Destijds bij de lancering van Viaplay kochten sommigen zelfs een Apple TV (omdat het daar wel stabiel op was). :)
Ik heb hier zelfde gedaan, Apple TV gekocht. Maar wil echt niet terug naar de tizen, gebruik nu in hele woning Apple tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
meesje schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:37:
Precies, volgend jaar zien we wel weer. Ik heb geen zin om een proefpersoon te zijn.
Dat ben je met alle diensten al... alleen zeggen ze het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:54
slijkie schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:44:

India:
2.99 USD Access Monthly (Monthly)
19.99 USD Access Annual (Annually)
3.99 USD Pro Monthly (Monthly)
29.99 USD Pro Annual (Annually)
4.99 USD Premium Monthly (Monthly)
3.99 USD Premium Monthly (Intro) (Monthly)
39.99 USD Premium Annual (Annually)
31.99 USD Premium Annual (Intro) (Annually)
Ahh kijk aan! Dan gaat mijn vader naar India verhuizen als Pro straks nog maar 1 stream doet! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
CreativeS schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:45:
[...]

Dat ben je met alle diensten al... alleen zeggen ze het niet.
OMG…. Kennelijk had ik dus ipv proefpersoon beter het woord early adopter kunnen gebruiken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
meesje schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:56:
OMG…. Kennelijk had ik dus ipv proefpersoon beter het woord early adopter kunnen gebruiken…
Vervelend hè... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
M’n F1TV iOS app toont ‘Premium’ en op de Apple TV F1TV app ook. (Geupgrade via Apple)

[ Voor 20% gewijzigd door slijkie op 04-03-2025 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 15:21
Benieuwd wat ViaPlay gaat doen met het F1TV Pro abonnement.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
slijkie schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:58:
M’n F1TV iOS app toont ‘Premium’ en op de Apple TV F1TV app ook. (Geupgrade via Apple)
Zie je meer verschil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJEX
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 21-04 14:43
StefanVerkerk schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:23:

Het gaat erom dat ze alleen de Apple Fairplay DRM ondersteunen, Widevine en Playready dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
GJEX schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:32:
[...]

Het gaat erom dat ze alleen de Apple Fairplay DRM ondersteunen, Widevine en Playready dus niet.
Dat 4K alleen op AppleTV beschikbaar komt vind ik dan weer geen fair play :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 10:14
RobertMe schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:59:
[...]

Dat 4K alleen op AppleTV beschikbaar komt vind ik dan weer geen fair play :+
Nee inderdaad 😀

Mijn Chromecast staat op marktplaats 🤣

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Nee, op tvOS even de testdagen afgespeeld, geen 4K&HDR, hoewel deze wel daarin gestreamed waren.

We zullen zien. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJEX
slijkie schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:20:
[...]

Nee, op tvOS even de testdagen afgespeeld, geen 4K&HDR, hoewel deze wel daarin gestreamed waren.

We zullen zien. :)
Heb de manifest met python proberen op te halen, bij de eerste request inderdaad de gewone 1080p stream, en met de 2e request 4K HDR. (2 seconden van elkaar)

[ Voor 3% gewijzigd door GJEX op 04-03-2025 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJEX
Al moet ik zeggen dat de Sky UHD het ook prima doet, maar mocht widevine of playready ondersteund worden zou hetgeen wel makkelijker maken kwa devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-09 16:08
de optie om F1 TV op zes apparaten te bekijken
Hoe moet ik dat interpreteren? Biedt dit de mogelijkheid om een account met een vriend te delen en dan tegelijkertijd op twee plaatsen te kijken? Of hebben ze daar Netflix-achtige beperkingen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
faraga schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:10:
[...]

Hoe moet ik dat interpreteren? Biedt dit de mogelijkheid om een account met een vriend te delen en dan tegelijkertijd op twee plaatsen te kijken? Of hebben ze daar Netflix-achtige beperkingen op?
Idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Nu online
faraga schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:10:
[...]

Dit kan al jaren, en doe ik al jaren delen met 2 vrienden van me.

Vraag is of dit bij het niet premium plan dus gewone F1 tv pro straks over 1,5 week nog kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Heb via f1tv app via apple prem afgesloten. Ik zie nu nog wel steeds Acces staan. hoelang duurd dit ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Soppyscroll schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:06:
Heb via f1tv app via apple prem afgesloten. Ik zie nu nog wel steeds Acces staan. hoelang duurd dit ongeveer?
Druk op ‘aankopen herstellen’ of ‘restore purchases’ in de app. En daarna de app sluiten en heropenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
slijkie schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:15:
[...]

Druk op ‘aankopen herstellen’ of ‘restore purchases’ in de app. En daarna de app sluiten en heropenen.
Niet eens bij stil gestaan, maar geeft nog steeds ACCES aan, ook bij apple tv. ook hersteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Soppyscroll schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:20:
[...]

Niet eens bij stil gestaan, maar geeft nog steeds ACCES aan, ook bij apple tv. ook hersteld
Vreemd, zou direct moeten zijn. Maar kan soms even duren. Ik zou het tot morgenochtend geven, als dan nog niet werkt even een ticket aanmaken voor support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
slijkie schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:25:
[...]

Vreemd, zou direct moeten zijn. Maar kan soms even duren. Ik zou het tot morgenochtend geven, als dan nog niet werkt even een ticket aanmaken voor support.
Wacht ik het nog even af, heb ook geen mail gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Soppyscroll schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:30:
[...]

Wacht ik het nog even af, heb ook geen mail gekregen.
dnmw2705 in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Ook bij mij nog geen Premium zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Gisteren al, ik kan dat trouwens niet vinden in de faq.

Reddit staat er ook vol mee, is wel een issue blijkbaar

[ Voor 12% gewijzigd door Cardwizard op 04-03-2025 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost217
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 10:54
Cardwizard schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:56:
[...]

Gisteren al, ik kan dat trouwens niet vinden in de faq.

Reddit staat er ook vol mee, is wel een issue blijkbaar
Maar hoe heb je de upgrade gedaan dan? Want volgens de FAQ moet dat (op appel) via de app. Bij mij nog geen upgrade knop te vinden, bij jou wel dan?

Lijkt mij dat er nog een app update komt hiervoor. Ook nog geen officiële aankondiging gezien dat je kan upgraden.

Ik wacht het dus liever nog even af dan dat ik uit enthousiasme een verkeerd proces ga volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
https://www.formula1.com/en-no/subscribe-to-f1-tv

Noorwegen nu beschikbaar, mijn changebot gaf mij zojuist melding dat de pagina geupdate is.

Nederland nog niet?

https://www.formula1.com/en-nl/subscribe-to-f1-tv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
slijkie schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:12:

Noorwegen nu beschikbaar, mijn changebot gaf mij zojuist melding dat de pagina geupdate is.

Nederland nog niet?

Hij is live. Zojuist kunnen upgraden via web! 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
slijkie schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:12:

Nederland nog niet?

In Nederland is het nu ook beschikbaar, ook als jaarabonnement (€142.99). Pro blijft officieel wel alleen als maandabonnement beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
joost217 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 04:56:
[...]

Maar hoe heb je de upgrade gedaan dan? Want volgens de FAQ moet dat (op appel) via de app. Bij mij nog geen upgrade knop te vinden, bij jou wel dan?

Lijkt mij dat er nog een app update komt hiervoor. Ook nog geen officiële aankondiging gezien dat je kan upgraden.

Ik wacht het dus liever nog even af dan dat ik uit enthousiasme een verkeerd proces ga volgen.
Op iOS kan je via Settings - Media and Purchases - Subscriptions je abonnement beheren. Daar kan je als het goed is upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
joost217 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 04:56:
[...]

Restitutie aangevraagd bij Apple :) en geannuleerd hoop dat snel terug komt
dan maar via mn bestaande oude account

[ Voor 4% gewijzigd door Soppyscroll op 05-03-2025 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
Overigens denk ik nu wel met dit abonnement van F1TV dat Viaplay Nederland wel echt moet gaan schakelen, want met het portfolio wat ze hebben en het gedeelte dat 4k beschikbaar is, blijven ze echt achter. Ook in Scandinavië is het mager want alleen F1 race wordt daar in 4k uitgezonden, waar nu via F1TV alle F1 sessies in 4k zijn en supportseries volgens de FAQ ook.

Voor Viaplay zouden de uitzendingen als de race en PL toppers in 4k al afdoende zijn natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
dnmw2705 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:16:
[...]

Hij is live. Zojuist kunnen upgraden via web! 🙃
Hier onmogelijk, krijg de ene error tot na de andere error

An unexpected error has occurred. We're sorry for any inconvenience. - 624
en
General Credit Card Transaction Failure

Via apple pay, creditcard of apple pay met normale rekening niks wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 23:24
Rivanov schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:17:
Benieuwd wat ViaPlay gaat doen met het F1TV Pro abonnement.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Iemand hier al iets over gehoord? Ik heb nu F1TV via Viaplay, maar als Viaplay niet 4k gaat aanbieden (des noods tegen meerprijs) dan zeg ik bij Viaplay op en wissel ik naar F1TV Premium...

/edit
Via de chat met Viaplay melden ze dat er geen plannen zijn omdat Viaplay uberhaupt nog geen 4K geeft, ook geen plannen om Premium ipv Pro aan te bieden enz. Was rommelige chat maar ik denk niet dat we iets hoeven te verwachten van Viaplay.

[ Voor 24% gewijzigd door mikkelnl op 05-03-2025 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-09 18:10
Mawlana schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:35:
[...]

Op iOS kan je via Settings - Media and Purchases - Subscriptions je abonnement beheren. Daar kan je als het goed is upgraden.
Dit heb ik gister idd ook al gedaan, vandaag update van de app. Maar die doet niets bij restore purchase, ook niet na herstart. Heb nu wel een optie "Manage subscriptions", waar ik idd kan updaten, naar iets wat ik via abbonementen al heb aangeschaft.

Nou ja, ik laat het wel ff rusten, ze fixen het vast nog ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
(jarig!)
Hier net ook de upgrade kunnen doen, en krijg het geld van Pro terug (die net was verlengd). :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VPwlzm4non4u9wWnRfK4W6hHCWo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tBOQVQYjhDkbl6SDzheATgg7.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
DutchCrownNL schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:14:
Hier net ook de upgrade kunnen doen, en krijg het geld van Pro terug (die net was verlengd). :)
[Afbeelding]
staat er nu ook direct Premium of nog steeds Pro bij je abonnement?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
Cardwizard schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:17:
[...]

Bij mij premium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
(jarig!)
Cardwizard schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:17:
[...]

Staat direct Premium.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkDYmhTdIJvd8BK4EzAnN87HyNU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lQLlaE5xWuwO24hUudkAxwgO.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:39
Het is toch eigenlijk te idioot voor woorden dat het niet op Android en Chromecast werkt en alleen wel Apple !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 10:37
Albert020 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:21:
Het is toch eigenlijk te idioot voor woorden dat het niet op Android en Chromecast werkt en alleen wel Apple !
Helemaal mee eens. Waren er een jaar geleden geen geruchten dat Apple exclusieve uitzendrechten voor de F1 wilde hebben? Misschien is dit een voorbode, of onderdeel van een exclusiviteitsdeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Zou het niet gewoon een start/test zijn en iOS/tvOS zo goed als hetzefde zijn? Android verschilt nogal door zijn vele apparaten, daarbij is een Apple tv natuurlijk ook gewoon de beste manier om te kijken naar alle content :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Heeft met de gebruikte DRM (widevine) te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hmm apart.. Ik heb 2 dagen geleden via mijn appleid op de iphone geupgrade van Pro naar Premium. Als ik bij mijn apple subscriptions kijk zie ik daar ook netjes "Premium" staan. Als ik echter op f1.com inlog of in de app van f1tv inlog en kijk, ben ik nog gewoon Pro. Benieuwd wanneer die sync plaats gaat vinden.Hopelijk voor volgend weekend ;-)

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-09 10:18

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Lukt me nog niet. Krijg de volgende melding: General Credit Card Transaction Failure:

Fault": {
"Code": 617,
"Message": "A transaction failure occurred. For more information, please refer to the error code and sub code (if exists).",
"Severity": 3,
"Subcode": 6170125
}

[ Voor 57% gewijzigd door Miesjh op 05-03-2025 11:11 ]

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:03
En dat er nog altijd geen Samsung (Tizen) native app voor bestaat! Moeten ze bij Apple sws niet 30% van hun inkomsten afgeven van wat ze verdienen/verkopen via de store. En dat krijgt voorrang op andere leveranciers 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 15:09
maar even copy-paste uit F1TV prijzentopic:
F1TV development team is gewoon vrij incompetent. Dat is al jaren zo. Verwacht dus maar niet 4K/HDR voor 2025 voor de andere devices.

Chromecast support blijft bij mij het meest duidelijke voorbeeld. Ze kondigden aan dat "binnenkort Chromecast support zou komen". Vervolgens hebben ze 2 jaar er over gedaan om het daadwerkelijk in de app te krijgen _O-

Dat het voor- en nadelen. Het nadeel is dat 4K voor android nog lang op zich zal laten wachten, en browser support nog langer. Ook een dedicated app voor bijvoorbeeld LG zal waarschijnlijk nooit komen. Voordeel is wel: Het daadwerkelijk afdwingen van 1 live-stream tegelijk? Dat gaat ze nooit lukken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik verwacht niet dat er hoofdzakelijk technische redenen zijn voor het ontbreken van 4K op non-Apple devices. Dat zal ongetwijfeld een commerciële prioritering zijn.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 15:09
Room42 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:31:
Ik verwacht niet dat er hoofdzakelijk technische redenen zijn voor het ontbreken van 4K op non-Apple devices. Dat zal ongetwijfeld een commerciële prioritering zijn.
Als het technisch geen issue is, is het commercieel veel interessanter om het meteen ook voor Android uit te brengen.

Sterker: er zullen meer klanten met Android TV/Google TV zijn dan met een Apple TV device. O-)
Ik blijf erbij: Dit is puur het dev team dat te weinig mensen heeft of incompetent is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Waah schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:38:
[...]

Als het technisch geen issue is, is het lijk het mij commercieel veel interessanter om het meteen ook voor Android uit te brengen.

Sterker: Er zullen Ik denk dat er meer klanten met Android TV/Google TV zijn dan met een Apple TV-device. O-)
Ik blijf erbij: Dit is Ik vind dit puur het dev-team dat te weinig mensen heeft of incompetent is.
Goh, wat weet je er veel van. Dan zit je vast dicht bij het commerciële team van F1 TV. Of zijn het allemaal meningen, gevoelens en ideeën?

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 05-03-2025 11:59 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 06-09 14:50
Toch even benieuwd, mijn abonnement van F1TV verloopt via Viaplay.
Nu staat deze combinatie al aan vanaf Februari 2024, gelden de nieuwe regels dan ook voor oud bestaande accounts, of juist alleen nieuwe leden?

Ik gebruik de F1TV stream namelijk op zowel mijn PC als mijn telefoon, om bijv. even te roken.
Dan hoef ik het niet op pauze te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 16:01
Even voor de zekerheid. Ik kijk of via mijn laptop die ik via HDMI aan mij tv aasluit of via een Chromecast 4k maar ik beide gevallen zou ik dus geen gebruik kunnen maken van 4k beelden als ik upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Room42 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:57:
[...]

Goh, wat weet je er veel van. Dan zit je vast dicht bij het commerciële team van F1 TV. Of zijn het allemaal meningen, gevoelens en ideeën?
En hoe moeten we jouw opmerking bestempelen?
Room42 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:31:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:03:
[...]

En hoe moeten we jouw opmerking bestempelen?

[...]
Ook puur als idee/mening/gevoel en vooral scepsis richting de motieven van F1 TV. Maar ik breng het dan ook niet als feitelijk. Omdat ik het niet weet.

[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 05-03-2025 12:06 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen