[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 63 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Justevo schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 10:08:
Paar keer opnieuw de stream starten gaf me weer 4K.
Ik heb de stream vanochtend gestart en zag eerlijk gezegd geen verschil met gisteren. Apple TV. Daarna nog op 4K Dolby Vision gezet ipv 4K SDR en het lijkt mij echt geen upscaled 1080p50. Detail tot en met.

Ik kan het alleen met mijn Philips 50PUS7403 niet laten zien qua stats.

[ Voor 9% gewijzigd door CreativeS op 27-02-2025 11:01 ]

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:25
Ik probeer die Xcode uit maar krijg niet mijn apple tv in beeld (apple tv verbonden met lan, laptop verbonden met Wifi (zelfde)

btw ik zie met blote oog al dat ik nu op fullHD zit sdr, zie je echt wel een verschil

[ Voor 25% gewijzigd door Soppyscroll op 27-02-2025 11:18 ]

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22:07
Soppyscroll schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:16:
Ik probeer die Xcode uit maar krijg niet mijn apple tv in beeld (apple tv verbonden met lan, laptop verbonden met Wifi (zelfde)
Je moet eerst naar remote/devices en daarna 'toevoegen'. Dat wil nog wel eens helpen als het 'devices en simulators'-scherm in xCode de AppleTV niet vindt.

• Soppyscroll
dnmw2705 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:33:
[...]

Je moet eerst naar remote/devices en daarna 'toevoegen'. Dat wil nog wel eens helpen als het 'devices en simulators'-scherm in xCode de AppleTV niet vindt.
ik snap even niet wat je bedoeld, misschien klinkt dit nu wel even dom :O

• dnmw2705
Soppyscroll schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:41:
[...]

ik snap even niet wat je bedoeld, misschien klinkt dit nu wel even dom :O
misschien begrijp ik je ook verkeerd. Wat is precies de issue? Dat je de AppleTV niet ziet in xCode of dat je de gehele cijfers niet in beeld krijgt?

• Soppyscroll
dnmw2705 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:44:
[...]

misschien begrijp ik je ook verkeerd. Wat is precies de issue? Dat je de AppleTV niet ziet in xCode of dat je de gehele cijfers niet in beeld krijgt?
Gehele apple tv niet in Xcode te zien. ik zie geen 1 van de apple tv's of andere apple device's erin staan

[ Voor 9% gewijzigd door Soppyscroll op 27-02-2025 11:50 ]

• dnmw2705
Soppyscroll schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:45:
[...]

Gehele apple tv niet in Xcode te zien. ik zie geen 1 van de apple tv's of andere apple device's erin staan
Zit je wel in het scherm van simulators and devices in xCode op je iMac/Mac/Macbook?

Ga naar instellingen op de AppleTV > remote en apparaten (remotes and devices) > remote app and devices > daar komt je Apple device te staan, maak verbinding en daarna zal xCode het apparaat wel zien

• Soppyscroll
dnmw2705 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:57:
[...]

Zit je wel in het scherm van simulators and devices in xCode op je iMac/Mac/Macbook?

Ga naar instellingen op de AppleTV > remote en apparaten (remotes and devices) > remote app and devices > daar komt je Apple device te staan, maak verbinding en daarna zal xCode het apparaat wel zien
verdomd dat was het, heel dom werkt, vermoedde al dat ik naar full hd keek, staat er ook

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iFDyzbC2InUB9K-EyRIuem7lEuo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j3CTQAzZFFbsZOVyUTOaZy5p.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Soppyscroll op 27-02-2025 12:04 ]

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:16

Winkiller

De Mopperpot

W1ck1e schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 08:11:
[...]

Op die manier hengelen ze je binnen voor een 4k abonnement. ;)
Nou Nee, niet als ik daar 50 euri meer voor moet gaan betalen. Heb ik met Netflix ook niet gedaan, ik dacht 5 euri p/m (60 p/j) extra voor 4k. *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Winkiller op 27-02-2025 12:09 ]

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Ik heb weer een 4K stream te pakken (15 Mbit/s downstream volgens mijn router). En zojuist is de automatische verlenging van mijn jaarabo gelukt aldus de mail van F1TV (nog steeds 94.99).

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-09 09:34
Klopt, hier ook 4K.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Hilarisch F1TV heeft voor het derde jaar op rij bij mij gewoon 64,99 afgeschreven voor het jaar abonnement :D

hoi

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:37
ReVision. schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:51:
Hilarisch F1TV heeft voor het derde jaar op rij bij mij gewoon 64,99 afgeschreven voor het jaar abonnement :D
Op welke datum ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Nu net 27 februari :)
Ook zojuist de mail bevestiging ontvangen

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/NdSvpWry/F1.png

Vorig jaar was dat ook al en kreeg ik ook de oude prijs ipv de nieuwe hogere prijs.

hoi

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:38

Phydomir

Dennis

ReVision. schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:57:
[...]

[Afbeelding]

Vorig jaar was dat ook al en kreeg ik ook de oude prijs ipv de nieuwe hogere prijs.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tqjJmq_JWUzi7WL5cDD4IKAOnec=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/s7KHf13eSqpDmDgXnzfdPgko.png?f=user_large

Zal zo ook wel een mail krijgen voor vervanging. "helaas" wel gewoon de verhoging door gevoerd gekregen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• W1ck1e
ReVision. schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:57:

[Afbeelding]

Dan zou ik maar geen slapende honden wakker maken.
Heb jij dan misschien onderwater een VIP account ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 15:21
Same here, ook net €64,99 afgeschreven, vind ik helemaal prima!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hier zat ik op hd, vervolgens apple tv gereboot en nu op 4k. Wel een verschilletje hoor op 110inch. Geen idee of die reboot geholpen heeft. Kan ook mazzel zijn natuurlijk maar denk, ik vermeld het even.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LNsAIHhRa4hRIom89T_JDW7pSF0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wTaO5inoCq4WP0ap1i3Oj5yO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Apache4u op 27-02-2025 13:26 ]

Dat betekent, stam + t .

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:50
Hier is de ochtend en middagsessie allebei sinds de eerste keer openen in 4K (AppleTV) op de Mac blijft het 1080P

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:53
Klopt het dat je bij bricklink designer program sets niet in aanmerking komt voor GWP?

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

de eikels hebben mijn abonnement gewoon beeindigd. de 23ste een mail we zetten je abonnement stop en de 24ste een mail het is gestopt. En dat lees je dan de dag erop .. en via de chat kwam ik ook niet verder. Maak er dan €94 van, want die pop-up heb ik ook 1x voorbij zien komen (maar weggeklikt, dom) .. maar nee dat was nu niet meer mogelijk, betaal maar het volle pond. wel snotver, ik ben een bestaande klant :(

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

meesje schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:46:
Klopt het dat je bij bricklink designer program sets niet in aanmerking komt voor GWP?
verkeerde draadje?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:47
Alfa Novanta schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:47:
[...]

de eikels hebben mijn abonnement gewoon beeindigd. de 23ste een mail we zetten je abonnement stop en de 24ste een mail het is gestopt. En dat lees je dan de dag erop .. en via de chat kwam ik ook niet verder. Maak er dan €94 van, want die pop-up heb ik ook 1x voorbij zien komen (maar weggeklikt, dom) .. maar nee dat was nu niet meer mogelijk, betaal maar het volle pond. wel snotver, ik ben een bestaande klant :(
Volgens mij heb ik ergens gelezen van iemand die dit ook had en via de helpdesk de prijs van 94 euro per jaar nog kon regelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
roda_djavulen schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:19:
[...]

Volgens mij heb ik ergens gelezen van iemand die dit ook had en via de helpdesk de prijs van 94 euro per jaar nog kon regelen.
@Alfa Novanta Hier is het iemand gelukt om het nog te fixen via de helpdesk:

Fyodor in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:29
Niet-ondersteunde browser

Deze browser wordt momenteel niet ondersteund. Schakel over naar een alternatieve browser om F1 TV te ervaren. Raadpleeg onze veelgestelde vragen voor meer informatie.

Iemand raad? Ik gebruik firefox en het heeft vorig seizoen vlekkeloos gewerkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:33
Slckaer schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 00:51:

Deze browser wordt momenteel niet ondersteund. Schakel over naar een alternatieve browser om F1 TV te ervaren. Raadpleeg onze veelgestelde vragen voor meer informatie.

Dit is de afgelopen paar dagen al enkele keren besproken.

NoFearCreations in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin7290
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17:35
Hier ook wat problemen met kijken via de browser (Chrome). Als je met de muis over het scherm gaat zodat de bedieningsbalk onderin weergegeven wordt is het beeld vloeiend. Als je de muis stilhoudt en de balk verdwijnt, dan enorm veel stutters te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Slckaer schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 00:51:

Kom op, deze was wel echt heel makkelijk te vinden als je even gezocht had.
Zoeken naar 'firefox' in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:48
Hier vandaag na 3 keer refreshen een 4K stream te pakken met een gemiddelde bitrate van 14Mbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 10:32
Landon schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:19:
Hier vandaag na 3 keer refreshen een 4K stream te pakken met een gemiddelde bitrate van 14Mbps
Ook via AppleTV neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
Giel1 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:24:
[...]

Ook via AppleTV neem ik aan?
Voor mij ook 2160p50HLG op de AppleTV.

Wat mij de laatste dagen op valt, is dat de 2160p50HLG beelden best wel verschillen in kwaliteit. Dat heeft o.a. te maken de hoeveelheid details vs. compressie. Beelden vanuit pits zijn best korrelig, terwijl de meeste beelden op de baan wel scherp ogen. De graphics (tijden, balk links en HALO-graphic) geven echt het verschil in kwaliteit aan tussen de 1080p en 2160p.
Ik zou het wel kunnen waarderen als er bij de 2160p stream er bij F1TV iets als UHD4k bij komt te staan, zodat je ook echt het gevoel krijgt
spoiler:
Zoiets al dit
Afbeeldingslocatie: https://img001.prntscr.com/file/img001/aCKu0NBTRfymzb0awrVS6w.png

[ Voor 67% gewijzigd door dnmw2705 op 28-02-2025 11:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 21:55
Waarom zouden ze het alleen testen op iOS trouwens? Wil met me Google aparaat ook 4k HDR kijken :D

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Hier bij zojuist inschakelen ook direct 4K HDR. (Op Apple TV inderdaad)

[ Voor 20% gewijzigd door slijkie op 28-02-2025 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:10

JB

Cédric roelt!

Ongelofelijk dat die F1 app nog steeds geen PiP kan op iOS/iPadOS :/ Wil je even iets anders checken, meteen je stream weg.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
HIer ook netjes 4K HDR op Apple TV.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 20:05
He jongens! Dat ze het ook even in de iOS zetten, dan kan ik het airplayen naar mijn tv :P

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Kuhr89 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:51:
He jongens! Dat ze het ook even in de iOS zetten, dan kan ik het airplayen naar mijn tv :P
Dan heb je pech want F1TV ondersteunt officieel alleen AirPlay naar een Apple TV 8)7. Een volslagen belachelijk idee van ze, want als je daarvoor een Apple TV nodig hebt, kan je daar beter de F1TV Apple TV app op gebruiken.

https://support.formula1....ed-Devices?language=nl_NL

(hilarisch vertaald overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:41
Wanneer gaat dit in. Is een LG tv een ondersteunende televisie voor AirPlay?

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
noo schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:03:
[...]

Dan heb je pech want F1TV ondersteunt officieel alleen AirPlay naar een Apple TV 8)7. Een volslagen belachelijk idee van ze, want als je daarvoor een Apple TV nodig hebt, kan je daar beter de F1TV Apple TV app op gebruiken.

Oh. Ik kan gewoon vanaf mijn iOS device via AirPlay naar mijn LG flingen of bedoel jij iets anders ?

Ik heb je link even bekeken. Beetje onduidelijke tabel, maar je kan naar AppleTV en Airplay enabled devices streamen is wat ze bedoelen

[ Voor 11% gewijzigd door knights16 op 28-02-2025 12:47 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:11
W1ck1e schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:00:
[...]

Dan zou ik maar geen slapende honden wakker maken.
Heb jij dan misschien onderwater een VIP account ;)
Zouden ze misschien toch nog de oude "contracten" aanhouden? Als je dus al een abonnement had, dan blijf je de oude prijs betalen, maar nieuwe krijgen de prijsverhoging? Mijn Turkse abbo heeft ook nog steeds de oude maand prijs (1,10 afgelopen maand), terwijl daar de prijs ook al 2 keer van omhoog gegaan is voor anderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knights16
JB schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:20:
Ongelofelijk dat die F1 app nog steeds geen PiP kan op iOS/iPadOS :/ Wil je even iets anders checken, meteen je stream weg.
Eens. Weinig innovatie in de applicatie wat mij betreft. Ook nog wel eens wat errors met het flingen van content naar AirPlay. Ook bepaalde bugs, meest irritante vind ik dat als je flingt dat soms de race ergens anders start dan geselecteerd of naar live view gaat.

Vervelend want we beginnen nog wel eens later en dan zie je meestal in een oogopslag hoe de volgorde is in de race

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat overzicht lijkt aardig incompleet te zijn. Ze vermelden enkel Android apparaten als cast optie, maar dat is natuurlijk niet de enige mogelijkheid. Volgens mij is iedere door Google gecertificeerde Android/Google TV Media speler geschikt voor de F1TV app.

Ik heb het dan niet over TV's met Android TV als OS, om een of andere onduidelijke reden worden die meestal uitgesloten, al heb ik toevalligerwijs wel een test TV die de app laat zien in de Play Store.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
dehardstyler schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:52:
[...]

Zouden ze misschien toch nog de oude "contracten" aanhouden? Als je dus al een abonnement had, dan blijf je de oude prijs betalen, maar nieuwe krijgen de prijsverhoging? ...
.
Neen, bij mij in ieder geval niet. In 2026 ga ik 30 euro meer betalen dan dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:10

JB

Cédric roelt!

knights16 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:52:
[...]

Eens. Weinig innovatie in de applicatie wat mij betreft. Ook nog wel eens wat errors met het flingen van content naar AirPlay. Ook bepaalde bugs, meest irritante vind ik dat als je flingt dat soms de race ergens anders start dan geselecteerd of naar live view gaat.

Vervelend want we beginnen nog wel eens later en dan zie je meestal in een oogopslag hoe de volgorde is in de race
Ook heel herkenbaar, zie je ineens wie er al uitgevallen zijn etc. Kansloos.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
[...]

Gek, want ik kijk al 2 jaar via een LG G2 tv via Airplay 2 of eventueel zelfs via de ingebouwde browser zonder enige problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Klopt ook niet, je kan naar alle Airplay ontvangers (TV’s in dit geval) gewoon casten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:36
slijkie schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:53:
Klopt ook niet, je kan naar alle Airplay ontvangers (TV’s in dit geval) gewoon casten.
Dat het kan betekent niet dat het ondersteund wordt.

Na de invoer van DRM een paar jaar terug werkte AirPlay naar LG TVs niet (meer) en zei support gewoon "we ondersteunen AirPlay alleen naar de AppleTV".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
RobertMe schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:15:
[...]

Dat het kan betekent niet dat het ondersteund wordt.

Na de invoer van DRM een paar jaar terug werkte AirPlay naar LG TVs niet (meer) en zei support gewoon "we ondersteunen AirPlay alleen naar de AppleTV".
Mijn pa heeft hier inderdaad een tijdje last van gehad. Wellicht dat het met AirPlay 2 weer is opgelost.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:17
Ben Ziggo Race Café aan het kijken. Was wel benieuwd of het beter zou zijn zonder Rob Kamphues. Kort antwoord, ja. Gelukkig ook geen clown Jack in de studio, ook positief. Hopelijk houden ze dit niveau vast, dan ga ik weer elke week kijken.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
PatrickC schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 23:36:
Ben Ziggo Race Café aan het kijken. Was wel benieuwd of het beter zou zijn zonder Rob Kamphues. Kort antwoord, ja. Gelukkig ook geen clown Jack in de studio, ook positief. Hopelijk houden ze dit niveau vast, dan ga ik weer elke week kijken.
Bedankt voor de reminder. Zojuist even snel via de Ziggo Go app de opname geactiveerd. Morgen kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 21:23
't duurde even voordat ik Chris Zegers kon herkennen, de stem was eerder te herkennen dan de kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 10:08
QwaftZefoni schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 14:46:
't duurde even voordat ik Chris Zegers kon herkennen, de stem was eerder te herkennen dan de kop
"Een goede kop voor de radio" zou wat te ver gaan, maar hij is wel "iets" veranderd sinds ik em voor et laatst zag inderdaad...

Ik geloof niet dat Rob Kamphues op goede voet vertrokken is bij Ziggo? Geen enkele vorm van afscheid, en hij word ook niet genoemd..

OF heb ik ergens iets gemist? Heeft iemand daar iets van meegekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
RoelandD schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 15:20:
...
Ik geloof niet dat Rob Kamphues op goede voet vertrokken is bij Ziggo? Geen enkele vorm van afscheid, en hij word ook niet genoemd..

OF heb ik ergens iets gemist? Heeft iemand daar iets van meegekregen?
Heb je wellicht gemist dat hij naar Viaplay is gegaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 10:08
W1ck1e schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 15:26:
[...]

Heb je wellicht gemist dat hij naar Viaplay is gegaan ?
Zeker niet, en ik snap ook wel dat hij daarmee geen vrienden maakte,
maar kom op.. Zero afscheid.. Hoe lang heeft hij dat race-cafe gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
RoelandD schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 15:32:

Het kan aan Rob zelf liggen maar ook aan de anderen, geen idee. In ieder geval ziet het er niet fraai uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
RoelandD schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 15:32:
[...]

Hij is toch terwijl het programma niet was weggegaan? Zo gek vind ik het dan niet dat er geen afscheid genomen wordt? Is wellicht wat anders als iemand daadwerkelijk "zijn laatste uitzending presenteert", maar dat had hij natuurlijk al gedaan voordat bekend was dat hij weg ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
RobertMe schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 15:46:
[...]

Hij is toch terwijl het programma niet was weggegaan? Zo gek vind ik het dan niet dat er geen afscheid genomen wordt? Is wellicht wat anders als iemand daadwerkelijk "zijn laatste uitzending presenteert", maar dat had hij natuurlijk al gedaan voordat bekend was dat hij weg ging.
Klopt, maar dan kan je nog steeds publiekelijk Rob veel plezier en succes toewensen in zijn nieuwe baan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
W1ck1e schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 15:48:
[...]

Klopt, maar dan kan je nog steeds publiekelijk Rob veel plezier en succes toewensen in zijn nieuwe baan.
Hij is naar de concurrent gegaan nadat het seizoen klaar was. Doorbos is wel bedankt omdat ie aan het einde van het seizoen vertrok. Als iemand tussen RTL en SBS overstapt krijgt hij/zij ook geen afscheid.

Ik vind het in ieder geval geen achteruitgang met de twee nieuwe presentatoren waarvan Zegers zelf race ervaring heeft.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knights16
Google AdWords/advertenties: toont 4K premium :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N7GMU9B9fNBvkI6XYOeR0dv8EXw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5GYZoZjP0gsVMlWGGou8ABtd.png?f=fotoalbum_large

PVoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• slijkie
knights16 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 08:19:
Google AdWords/advertenties: toont 4K premium :-)

[Afbeelding]
Ook hier in Noorwegen, zal duur geintje worden. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y6HMIQBv70MSJdm6ub9AEUXLwng=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qCyycu2NWG5sSP2SBkK1fbyU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
slijkie schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:44:
[...]

Ook hier in Noorwegen, zal duur geintje worden. :P

[Afbeelding]
Reken er maar op dat de prijzen gaan stijgen überhaupt. De race gekte neemt toe, meer commercie.

Ik hecht veel waarde aan beeldkwaliteit en ben prima bereid om 150 euro per jaar te betalen.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 22:29

Pierre

Van nature lui!

Dat bedrag boeit me niet, ben wel benieuwd of het überhaupt hier in Nederland beschikbaar komt. Maar goed dat zien we dan weer.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:14

DON PAPA

Tweaker-fan

knights16 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 10:23:
[...]
Ik hecht veel waarde aan beeldkwaliteit en ben prima bereid om 150 euro per jaar te betalen.
Dat betaal je nu al bijna als nieuwe klant voor het F1TV-pro abonnement (12 X €11,90 = €142,80

Ik verwacht dat het premium abonnement wel richting de €15 per maand zal gaan, maar we gaan het binnenkort wel zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:29
DON PAPA schreef op zondag 2 maart 2025 @ 10:40:
[...]

Dat betaal je nu al bijna als nieuwe klant voor het F1TV-pro abonnement (12 X €11,90 = €142,80

Ik verwacht dat het premium abonnement wel richting de €15 per maand zal gaan, maar we gaan het binnenkort wel zien...
De 3 maanden winterpauze hoef je natuurlijk niet de kopen. 9 X €11,90 = €107,10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
DON PAPA schreef op zondag 2 maart 2025 @ 10:40:
[...]

Per maand, vast! Hoop zelf wel op een introductie prijs of een jaar abbo. Desnoods via België ofzo

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
knights16 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:24:
Per maand, vast! Hoop zelf wel op een introductie prijs of een jaar abbo. Desnoods via België ofzo
Je mag altijd blijven hopen natuurlijk... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
https://finance.yahoo.com...media-corp-055334832.html
Capitalizing on this success, we are launching a new higher-priced premium tier this year to target avid fans. It will offer enhanced functionality, including 4K ultra high definition, Multiview, a virtual pit wall and the ability to watch across up to six devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-09 02:10
Het zou ook fijn zijn als de iOS app eindelijk eens PiP gaat ondersteunen. Waardeloos dat dat nog steeds niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:41
Is splitview een optie? Die is wel aanwezig op de iPad bijvoorbeeld.

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjoerddebruin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-09 14:19
Er komen langzaam pagina's online, zoals deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6D2KA1DvQolVXSDmJZkRH5t4-dY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8wx1icfPSMutEKKtFlnOIUM6.png?f=fotoalbum_large

https://support.formula1....TV-Premium?language=en_US

Ook 4K komt zo te zien alleen (realistisch gezien) eerst naar de Apple TV in Nederland: https://support.formula1....on-Android?language=en_US

[ Voor 15% gewijzigd door sjoerddebruin op 03-03-2025 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
Wat ontzettend triest dat ze op Android TV niet meteen 4K/HDR gaan ondersteunen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De mogelijkheid om tot op zes apparaten tegelijk te kijken lijkt straks ook voorbehouden aan F1TV Premium: https://www.formula1.com/en-nl/subscribe-to-f1-tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
Ik denk dat wij niet mogen. Wij kunnen niet van annual Pro naar Monthly. Als ik de stappen doorloop, dan krijg ik de upgrade versie (nog)niet.
Zo te zien mogen wij niet.

https://support.formula1....to-Upgrade?language=en_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerddebruin
dnmw2705 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:10:
[...]

Ik denk dat wij niet mogen. Wij kunnen niet van annual Pro naar Monthly. Als ik de stappen doorloop, dan krijg ik de upgrade versie (nog)niet.
Zo te zien mogen wij niet.

https://support.formula1....to-Upgrade?language=en_US
Ze zijn de boel aan het klaarzetten, niks is nog live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
https://support.formula1....ailability?language=en_US

Premium komt beschikbaar in alle landen waar ‘Pro’ beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerddebruin
slijkie schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:25:
https://support.formula1....ailability?language=en_US

Premium komt beschikbaar in alle landen waar ‘Pro’ beschikbaar is.
Klopt, gaat nu alleen de vraag zijn of je een huidig jaarabonnement kan upgraden zonder maandelijks te betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
sjoerddebruin schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:27:
[...]

Klopt, gaat nu alleen de vraag zijn of je een huidig jaarabonnement kan upgraden zonder maandelijks te betalen...
Ik verwacht dat deze route ook voor een jaarabonnement op F1TV Premium zal werken. En deze misschien ook wel.

[ Voor 11% gewijzigd door TexMex op 03-03-2025 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 21:06
Ook wel goed om te weten dat premium toch al beschikbaar zal zijn aan het begin van het seizoen!
F1 TV Premium features will be available to use on most platforms (excluding android devices) from the Australian GP.
https://support.formula1....m-Features?language=en_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
dirtybolle schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:36:
Ook wel goed om te weten dat premium toch al beschikbaar zal zijn aan het begin van het seizoen!

[...]

'Goed'. Ja, als we ze maar met ze allen onvoorwaardelijk meer geld blijven overmaken, dan gaat er natuurlijk nooit wat veranderen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
dirtybolle schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:36:

[...]

"on most platforms (excluding android devices)". Dus van de 3 platformen (web, Apple & Android) werkt het op 1 (misschien 2?) en dan zeggen ze dat het op "most" werkt? Rare manier van tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
RobertMe schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:49:
[...]

"on most platforms (excluding android devices)". Dus van de 3 platformen (web, Apple & Android) werkt het op 1 (misschien 2?) en dan zeggen ze dat het op "most" werkt? Rare manier van tellen.
Marketeers schrijven het he, geen techneuten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
https://support.formula1....4K-UHD-HDR?language=en_US

Hier lijkt Android wel weer 4K te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
TexMex schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:07:
De mogelijkheid om tot op zes apparaten tegelijk te kijken lijkt straks ook voorbehouden aan F1TV Premium: https://www.formula1.com/en-nl/subscribe-to-f1-tv.
Betekent dit dat er per 6 devices kan?
Of 6 devices in 1 woning (per ip adres)

[ Voor 10% gewijzigd door Soppyscroll op 03-03-2025 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Soppyscroll schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:58:
[...]

Verschillende devices?
Of per IP
De vraag stellen, is het antwoord zelf geven. En als het nu wel werkt, kun je verwachten dat het ze ooit gaan blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
slijkie schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:55:
[...]

Marketeers schrijven het he, geen techneuten. ;)
Er staat bij "Devices in grey are not currently available" en dan vervolgens in de tabel is alles grijs behalve de de Roku. Dus ook tvOS is grijs.. Maar goed, zal nog wel niet "final" zijn al die tekst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:24
Als je hier kijkt lijkt er het op dat Pro misschien niet meer beschikbaar is in Nederland zo? Bij andere landen zie ik livestream bij zowel Premium als Pro, maar in Nederland enkel bij Premium..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeyfire643
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:26
Ik krijg nu in de f1tv app een popup dat ik een abbo kan afsluiten. Met keuze's voor per maand of jaar (94,99)
Dit is op een Iphone. Sinds paar dagen viaplay verlopen.
Nog geen premium optie's, wel access of pro.
Gister kon ik alleen per maand afsluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door mikeyfire643 op 03-03-2025 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafi2013
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 23:08
Hemmik schreef op maandag 3 maart 2025 @ 15:38:
Als je hier kijkt lijkt er het op dat Pro misschien niet meer beschikbaar is in Nederland zo? Bij andere landen zie ik livestream bij zowel Premium als Pro, maar in Nederland enkel bij Premium..
Dat lijkt me sterk. Paar dagen geleden is bij mij F1TV pro verlengt voor 1 jaar. Denk niet dat ze me automatisch nu premium gaan geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustJoostNL
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-08 15:11
Ik denk niet dat die pagina klopt nee, dat is al een tijdje zo. Er stond eerst dat er in Nederland helemaal geen Pro of Access meer te verkrijgen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerddebruin
sjoerddebruin schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:27:
[...]

By ‘upgrading’ your subscription, you are cancelling your existing subscription and buying a new subscription. This will remove any previous entitlement you currently have.
Zou betekenen dat je alleen maandelijks zou kunnen afsluiten. https://support.formula1....TV-Premium?language=en_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JustJoostNL schreef op maandag 3 maart 2025 @ 15:51:
Ik denk niet dat die pagina klopt nee, dat is al een tijdje zo. Er stond eerst dat er in Nederland helemaal geen Pro of Access meer te verkrijgen was.
Denk dat die pagina alleen over jaar abos gaat. Dan zou het wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafi2013
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 23:08
sjoerddebruin schreef op maandag 3 maart 2025 @ 15:51:
[...]

[...]

Zou betekenen dat je alleen maandelijks zou kunnen afsluiten. https://support.formula1....TV-Premium?language=en_US
Nee je kan waarschijnlijk wel jaarlijks upgraden.(of Viaplay moet dat ook weer gaan blokkeren) Alleen zal je wel voor een jaar moeten betalen. Je huidige jaar abbo wordt opgezegd en je wordt geld terug gestort na ratio
Bijvoorbeeld: als je nog een half jaar F1TV pro heb krijg je zo als ik het lees de helft wat je er voor betaald heb terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
JustJoostNL schreef op maandag 3 maart 2025 @ 15:51:
En inmiddels zijn de vinkjes terug bij Pro en Access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 22:29

Pierre

Van nature lui!

Alleen niet beschikbaar op Android-apparaten, hopelijk gaat dat nog komen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• slijkie
In MV discord:

Denmark:
3.99 EUR Access Monthly (Monthly)
29.99 EUR Access Annual (Annually)
17.99 EUR Pro Monthly (Monthly)
139.99 EUR Pro Annual (Annually)
23.99 EUR Premium Monthly (Monthly)
179.99 EUR Premium Annual (Annually)

India:
2.99 USD Access Monthly (Monthly)
19.99 USD Access Annual (Annually)
3.99 USD Pro Monthly (Monthly)
29.99 USD Pro Annual (Annually)
4.99 USD Premium Monthly (Monthly)
3.99 USD Premium Monthly (Intro) (Monthly)
39.99 USD Premium Annual (Annually)
31.99 USD Premium Annual (Intro) (Annually)

Nederland:
Stond er kort op voor 142,99, maar is nu weg.

[ Voor 5% gewijzigd door slijkie op 03-03-2025 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Want? Ik zie dit toch anders als ik kijk naar het schema hieronder, volgens mij is de eerste kolom wat iemand nu heeft, en daar achter waar je naar kan upgrade. En achter zowel F1TV PRO Annual als Monthly staat in het groen dat je kan upgrade naar F1 TV Premium Annual of Monthly

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gI3oHZzlrQ7RkyB7uoTap52Sfoc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vUGgJevzF5jwoFp1tJfXWXol.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:16

IkWilbert

Het is mij!

Volgens f1multiviewer op X

If you use a syndicated subscription, like those who get F1 TV Pro with Viaplay or other local broadcasters, will not be able to upgrade to F1 TV Premium.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 21:06
IkWilbert schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:25:
Volgens f1multiviewer op X

If you use a syndicated subscription, like those who get F1 TV Pro with Viaplay or other local broadcasters, will not be able to upgrade to F1 TV Premium.
Komt inderdaad ook terug in hun support pagina's: https://support.formula1....ubscribers?language=en_US

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

slijkie schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:44:
Denmark:
23.99 EUR Premium Monthly (Monthly)
179.99 EUR Premium Annual (Annually)
Dat zou wel een heel groot verschil zijn, tussen maand of jaar betaling (9,= per maand).
slijkie schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:44:
India:
3.99 USD Premium Monthly (Intro) (Monthly)
39.99 USD Premium Annual (Annually)
Zeker in vergelijking met het verschil in maand/jaar betaling in India

[ Voor 41% gewijzigd door DON PAPA op 03-03-2025 18:15 ]

Pagina: 1 ... 63 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen