[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 72 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-05 10:53

sjaool

Every life should have 9 cats

Illegal_Alien schreef op zondag 12 februari 2023 @ 00:23:
[...]

uhm, Waarom willen ze bij wijze van spreken weten wat de meisjesnaam van mijn overgroot moeders tantes vader is?
Om een persona te kunnen samenstellen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 09-05 19:03
noo schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:40:
[...]

Even gecheckt en ik krijg nu ook een 'sorry something went wrong' error bij inloggen via firefox. Vorige week werkte het nog wel, wellicht een tijdelijke errror?
Dacht ik eerst ook maar het is nu al een paar weken.
Ook op de pc op t werk geprobeerd, lukte ook niet.
Gebruik ook geen verkeerde inlog dat tig x gecontroleerd.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Tervueren schreef op zondag 12 februari 2023 @ 10:15:
[...]

Dacht ik eerst ook maar het is nu al een paar weken.
Ook op de pc op t werk geprobeerd, lukte ook niet.
Gebruik ook geen verkeerde inlog dat tig x gecontroleerd.
|:(
Het werkt wel via safari ipv firefox (versie 109.0.1).

Het developer console van firefox mompelt bij mij iets over CORS errors:
XHR POSThttps://api.formula1.com/v2/account/subscriber/authenticate/by-password
CORS Missing Allow Origin

Cross-Origin Request Blocked: The Same Origin Policy disallows reading the remote resource at https://api.formula1.com/.../authenticate/by-password. (Reason: CORS header ‘Access-Control-Allow-Origin’ missing). Status code: 403.
Schiet mij maar lek.

Edit: op een andere mac werkt het wel met firefox (zelfde versie)... |:(

[ Voor 4% gewijzigd door noo op 12-02-2023 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-03 21:38
Tervueren schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:21:
Iemand raad?

Ik kan inloggen bij F1TV via de app op telefoon, tablet en Chromcast+Google tv.
No problem maar inloggen op de site van F1TV via laptop of computer lukt niet.
Niet via Chrome edge of opera.

Normaal niet erg maar het regelen van bijvoorbeeld abbo verlengen of de status van je abbo moet het via de site.....
Als je ergens wel bent ingelogd, dan naar je account gaan, daar ManageAccount -> MySubscription. Onder je betaal-methode staat een lijstje van apparten waarmee je er bij zou moeten kunnen.
Bij twijfel zo'n apparaat hier uit de lijst halen (des noods gewoon allemaal) en dan op elk apparaat opnieuw inloggen.

Volgens mij kunnen/mogen er max 6 in dit lijstje staan. Nummer 7 komt er niet in, dan moet je een andere er uit halen.

Het zou kunnen zijn dat als je een app gebruikt, bijvoorbeeld op een telefoon, dat de webbrowser op dat zelfde toestel er ook in staat en het apparaat er dus dubbel in staat.
Met een chromebook kan het helemaal meervoudig: Via Chrome, via android-app en android-browsers en voor de echt techies via linux ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 10:32:
Het is nog te verwachten dat er kortingsacties gaan komen bij start van het seizoen, rond februari en maart van zowel Viaplay, de ISP's en F1TV Pro.
Is er al iets bekend?
En kun je kiezen welk commentaar je volgt, dus bijvoorbeeld ook Engels commentaar?

[ Voor 12% gewijzigd door Olaf van der Spek op 12-02-2023 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:08

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Olaf van der Spek schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:00:
[...]
En kun je kiezen welk commentaar je volgt, dus bijvoorbeeld ook Engels commentaar?
Ja, 2x Engels zelfs. Afgelopen seizoen kon je bij de World feed kiezen voor Engels, Duits, Frans, Spaans en Portugees. En ongeveer sinds halverwege het seizoen ook Nederlands (het commentaar van Viaplay).
Bij de F1 Live feed (waar F1 TV een eigen programma rond de race maakt met eigen analyses, interviews, gridwalk e.d.) is het Engels.

Er is geen reden om te verwachten dat het dit jaar anders wordt. Dus keuze zat.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Olaf van der Spek schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:00:
[...]

Is er al iets bekend?
Vorig jaar waren er geen aanbiedingen van F1TV dacht ik.
F1TV doet commentaar taal default volgens de taal van je device. Hier mooi in het Engels dus.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

@YakuzA Vorig jaar (begin maart) was er zeker een kortingsactie gaande, ik heb er toen 52 euro voor betaald.
Ik wacht daarom zelf nog even af tot maart, mocht er dit jaar geen kortingsactie komen, dan verleng ik gewoon.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:23

vliegnerd

Nintendo fan.

YakuzA schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:59:
[...]

Vorig jaar waren er geen aanbiedingen van F1TV dacht ik.
Jawel. Je moest wel een nieuw account maken want de aanbieding was alleen voor nieuwe leden.

Ik wacht tot vlak voor race 1 met afsluiten of iig tot er een aanbieding komt. Zo niet dan betaal ik 65 euro, is het waard

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

vliegnerd schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:03:
[...]

Jawel. Je moest wel een nieuw account maken want de aanbieding was alleen voor nieuwe leden.

Ik wacht tot vlak voor race 1 met afsluiten of iig tot er een aanbieding komt. Zo niet dan betaal ik 65 euro, is het waard
Ah vandaar :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beerse
[...]Jawel. Je moest wel een nieuw account maken want de aanbieding was alleen voor nieuwe leden.

Dat deed ik vorig jaar ook... Net een week te lang gewacht en de aanbieding mis gelopen. Het beste vanaf nu elke week spieken, misschien wel 2 keer per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:04
Sorry verkeerd topic

[ Voor 79% gewijzigd door meesje op 12-02-2023 20:49 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het bespreken van illegale methoden om te bekijken is niet toegestaan, ook al worden deze niet expliciet benoemd. Enkele posts zijn verwijderd.

Tweakers Discord

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

beerse schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:33:
[...]

Dat deed ik vorig jaar ook... Net een week te lang gewacht en de aanbieding mis gelopen. Het beste vanaf nu elke week spieken, misschien wel 2 keer per week.
Je kan ook gewoon 65 euro betalen :+ Dat is toch een nette prijs? Tuurlijk, minder is leuker. Maar om nou voor 16 euro continu te kijken en wachten lijkt me geen beste tijdsbesteding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Vraagje over F1 pro, kun je uitgesteld terugkijken zonder een spoiler te krijgen in de app?

Via Viaplay ging dat vorig seizoen goed, race paar uur later kijken zonder tijdens opstarten de uitslag al te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
forzav schreef op zondag 12 februari 2023 @ 23:36:
Vraagje over F1 pro, kun je uitgesteld terugkijken zonder een spoiler te krijgen in de app?

Via Viaplay ging dat vorig seizoen goed, race paar uur later kijken zonder tijdens opstarten de uitslag al te zien.
Ja vaak zat gedaan. Je ziet 1 thumbnail maar daar kun je niet echt iets uit opmaken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:59
forzav schreef op zondag 12 februari 2023 @ 23:36:

Als de uitzending al bezig is, krijg je altijd eerst een scherm waar je kiest tussen vanaf begin of live kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
t14wo schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:10:
[...]

Als de uitzending al bezig is, krijg je altijd eerst een scherm waar je kiest tussen vanaf begin of live kijken.
Wel rekening er mee houden dat hier, meermaals, een bug is gemeld dat als je vervolgens gaat casten die op de Chrimecast (/buildin Chromecast) alsnog live begint en je zelf terug moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:40
t14wo schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:10:
[...]

nice..bij viaplay wel paar keer voorgekomen dat we de uitslag al zagen :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:02

-tom-562

Oliesjeik

[...]

Ga ik ook doen. Vorig jaar was er ergens begin februari een aanbieding (die had ik gemist), en later nog eentje net voor het begin van het seizoen.
De volle mep betalen kan altijd nog :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 19:35
PWM schreef op zondag 12 februari 2023 @ 23:15:
[...]

Je kan ook gewoon 65 euro betalen :+ Dat is toch een nette prijs? Tuurlijk, minder is leuker. Maar om nou voor 16 euro continu te kijken en wachten lijkt me geen beste tijdsbesteding.
"Hollander" :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05 22:58
RobertMe schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:23:
[...]

Wel rekening er mee houden dat hier, meermaals, een bug is gemeld dat als je vervolgens gaat casten die op de Chrimecast (/buildin Chromecast) alsnog live begint en je zelf terug moet zoeken.
het lijkt wel alsof dit een chromecast probleem is, ik heb dit bij 2 andere apps waarmee ik live sport kijk ook dat de chromecast alsnog naar live gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-05 06:37
PWM schreef op zondag 12 februari 2023 @ 23:15:
[...]

Snap het ook niet zo goed. Kijk als je voor 50% minder iets kan vinden….oké…..maar die paar euro? Hier word je toch niet blij van…

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Alekz87 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:11:
[...]

Snap het ook niet zo goed. Kijk als je voor 50% minder iets kan vinden….oké…..maar die paar euro? Hier word je toch niet blij van…
F1TV heeft ook meerdere keren een 50% kortings actie gehad :p

En daarnaast is x% korting vs €y korting nogal een rare vergelijking. Als iets €1 kost en je kunt 50% korting krijgen is het een goede korting? Terwijl het maar om €0,50 gaat. Maar een korting met van €65 voor €49 of zo dan is die €16 maar een paar euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:32
Ik snap even 2 dingen niet 😀
1) Waarom je nog altijd in NL niet de androidtv versie via de playstore kunt installeren op bijv Sony TV. Terwijl ie wel in andere landen beschikbaar is,
2) Kun je nu wel of niet met 2 mensen tegelijk kijken naar een live uitzending van de F1 via de F1TV Pro app?

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

tcviper schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:25:
1) Waarom je nog altijd in NL niet de androidtv versie via de playstore kunt installeren op bijv Sony TV. Terwijl ie wel in andere landen beschikbaar is,
2) Kun je nu wel of niet met 2 mensen tegelijk kijken naar een live uitzending van de F1 via de F1TV Pro app?
@1 Geen idee... ik update 'm altijd via adb (en downloaden van apkmirror.
@2 Ja dat kan, zeker als jullie allemaal bij elkaar op de bank gaan zitten. Maar er kunnen (zviw) 2 streams gelijktijdig worden opgezet. Doe ik zelf ook altijd, sterker nog, heb er vaak zelfs 3 ;) Android TV, laptop en tablet (allemaal verschillende displays)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
PeacekeeperNL schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:28:
[...]

@1 Geen idee... ik update 'm altijd via adb (en downloaden van apkmirror.
@2 Ja dat kan, zeker als jullie allemaal bij elkaar op de bank gaan zitten. Maar er kunnen (zviw) 2 streams gelijktijdig worden opgezet. Doe ik zelf ook altijd, sterker nog, heb er vaak zelfs 3 ;) Android TV, laptop en tablet (allemaal verschillende displays)
Verschillende displays snap ik, maar had het over 2x een Sony TV bijvoorbeeld, bij mijn ouders en bij mijzelf 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

tcviper schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:35:
[...]

Verschillende displays snap ik, maar had het over 2x een Sony TV bijvoorbeeld, bij mijn ouders en bij mijzelf 😀
Als het goed is wel. Maar pin me er niet op vast uiteraard hahaha

Maar als meerdere streams gelijktijdig zonder problemen werken, zou dit ook moeten werken lijkt me

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:35
Alekz87 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:11:
[...]

Het seizoen is nog niet begonnen. De testdagen hoef ik echt niet te zien. Kortom, ik kan rustig tot een week voor de 1e race wachten voor het verlengen van mijn abo.
Komt er een korting voorbij, dan is het mooi meegenomen. Komt die er niet is het ook prima.

Ik ga echt niet zitten F5'en op de website van F1 om te kijken of er een aanbieding voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Formeel mag je de main feed maar op 1 apparaat bekijken. Maar voor de meesten werkt het prima op meerdere apparaten, waaronder ook "bij anderen". Maar volgens mij zijn er ook ervaringen lange gekomen waar het daadwerkelijk niet werkte.
Maar er zijn ook meerdere TV achtige uitzendingen. F1 Live, van FOM zelf met hun eigen commentaar en soms eens een split screen, en International, wat een op een de world feed is waarbij je het commentaar kunt kiezen (Engels van Sky, Nederlands van ViaPlay, en nog wat opties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
RobertMe schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:47:
[...]

Formeel mag je de main feed maar op 1 apparaat bekijken. Maar voor de meesten werkt het prima op meerdere apparaten, waaronder ook "bij anderen". Maar volgens mij zijn er ook ervaringen lange gekomen waar het daadwerkelijk niet werkte.
Maar er zijn ook meerdere TV achtige uitzendingen. F1 Live, van FOM zelf met hun eigen commentaar en soms eens een split screen, en International, wat een op een de world feed is waarbij je het commentaar kunt kiezen (Engels van Sky, Nederlands van ViaPlay, en nog wat opties).
Wat een gedoe he. Als je toch puur F1 wilt kunnen kijken (hoef dat hele viaplay niet), via omweg APK installeren op Sony AndroidTV dan dit. Hoop dat het gaat lukken 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
tcviper schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:48:
[...]

Wat een gedoe he. Als je toch puur F1 wilt kunnen kijken (hoef dat hele viaplay niet), via omweg APK installeren op Sony AndroidTV dan dit. Hoop dat het gaat lukken 😀
Uiteraard mag account delen sowieso niet. Dus in die zin moet je natuurlijk ook al twee losse abonnementen hebben. Als je er met die gedachte in stapt is het enige gedoe dat de app niet in de Play Store van de TVs staat. De grenzen van wat kan (maar niet mag) is gedoe dat je je zelf aan doet :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beerse
Over wat wel of niet mag en dan wel of niet kan via de diverse aanbieders: Bedenk dat vorig jaar F1TV na 2 of 3 wedstrijd weekenden de techniek zodanig heeft aangepast dat de RaceControl software niet meer wilde meewerken voor live uitzendingen maar dat voor terugkijken van oude uitzendingen nog wel werkt.

Het zou zomaar kunnen dat als je dit jaar bedenkt dat je net over de grens van de regels zit maar dat het technisch/praktisch wel werkt, dat het na een paar weekenden zomaar anders is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Vorig seizoen kon dat zeker (de race stream op 3 verschillende locaties tegelijkertijd werkte prima; eenmalig wetenschappelijk experiment). Geen garantie voor de toekomst. Caveat emptor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Had vorig jaar dat Viaplay abbo bij Ziggo waarvan ik het lineaire TV-kanaal op zaterdag en zondag bekeek. Alleen de vrijdag moest dan online via de PC (met tegenzin). F1 is het enige wat mij interesseert. F1 was ook het enige wat op dat kanaal werd weergegeven.
Er zijn genoeg mensen die alleen F1 op Viaplay kijken in Nederland. Waarom dan geen abbo aanbieden voor exclusief F1 op het lineaire kanaal voor een schappelijke prijs? Wat zit Viaplay dwars? Waarom geen mogelijkheid met selectieve keuzes? Het is ten slotte 2023! |:(

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:35
Tja ik maak altijd de analyse of het mij waard is. Ik ben een f1 van het eerste uur en ik probeer altijd alles te kijken van een GP weekend zover het de planning toe laat. Voor mij vind ik het de 65 euro waard. Dat is de eerste jaren van F1TV wel anders geweest, maar tegenwoordig perfect. Zeker als ik de kosten tegen het gebruik afzet is F1TV voor mij goedkoper dan bijvoorbeeld Netflix or Disney+.

Wil niet zeggen als het goedkoper kan en ik kom toevallig een actie tegen dat ik het niet zou doen.

Maar alle omwegen die ik tegenwoordig lees met tig account aanmaken en geld overmaken naar een buitenlandse marketplace gaat me gewoon te ver.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:24

KL643

beeldaandemuur

Senaxx schreef op maandag 13 februari 2023 @ 19:56:
[...]

Tja ik maak altijd de analyse of het mij waard is. Ik ben een f1 van het eerste uur en ik probeer altijd alles te kijken van een GP weekend zover het de planning toe laat. Voor mij vind ik het de 65 euro waard. Dat is de eerste jaren van F1TV wel anders geweest, maar tegenwoordig perfect. Zeker als ik de kosten tegen het gebruik afzet is F1TV voor mij goedkoper dan bijvoorbeeld Netflix or Disney+.

Wil niet zeggen als het goedkoper kan en ik kom toevallig een actie tegen dat ik het niet zou doen.

Maar alle omwegen die ik tegenwoordig lees met tig account aanmaken en geld overmaken naar een buitenlandse marketplace gaat me gewoon te ver.
Dat snap ik maar gewoon even wachten tot ze met een aanbieding komen is ook niets mis mee. Vorig jaar heb ik daar gebruik van gemaakt en als het meezit, dit jaar weer. Zo niet, dan neem ik gewoon een F1 abbo want ik ben daar zeer tevreden over.

Allebei goed 😁

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-05 13:29

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

*knip*

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

[ Voor 86% gewijzigd door tweakduke op 14-02-2023 09:56 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Paar off-topic reacties zijn verwijderd.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:04
Iemand toevallig nog een voucher code voor F1TV? Vorig jaar struikelde je erover, maar ik kan er nu geen een vinden? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

@Danielson een van de handige functies van een forum, is de zoekfunctie ;)

Kortom: nee, nog niet, meestal begin maart.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Niet online
Meld je aan bij pepper met een warning dan krijg je vanzelf een bericht als er een code is.

[ Voor 13% gewijzigd door Freek0416 op 14-02-2023 11:53 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MRAJEKO
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 25-04 13:33
MultiViewer heeft zijn domein aangepast naar https://multiviewer.app/. Misschien handig om het aan te passen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
MRAJEKO schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 17:01:
MultiViewer heeft zijn domein aangepast naar https://multiviewer.app/. Misschien handig om het aan te passen ;)
Zo te zien heeft de developer daarvan geen winterstop genomen. Toch genoeg nieuwe releases in december, januari, en ook deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 18-05 21:49
Hij houdt ook regelmatig view parties van oude races, best een prima manier om de winterstop door te komen.
Agenda staat op z'n discord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 07:57
Ik hoop toch wel dat 4K snel wordt doorgevoerd.
Op internet zijn wat captures te vinden van een 4K race, bijvoorbeeld die geweldige race eind 2021. Man man... wat een verschil.

Alsof je voor het eerst de afwerking van de auto's goed meekrijgt.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Laatst online: 19:20
FireStarter schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:04:
Op internet zijn wat captures te vinden van een 4K race, bijvoorbeeld die geweldige race eind 2021. Man man... wat een verschil.

Helemaal mee eens, binnenkort komt er weer een nieuw seizoen van DtS en iedere keer als je dan de racebeelden in 4K ziet is het toch weer jammer dat je dezelfde kwaliteit niet door het seizoen heen op je scherm kunt toveren.

Op dit moment ben ik erg blij met F1TV, maar mocht Viaplay ooit 4K gaan aanbieden terwijl dat bij F1TV nog niet het geval is dan zou ik alleen daarom wel overstag gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 18:07
Giel1 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:28:
[...]

Helemaal mee eens, binnenkort komt er weer een nieuw seizoen van DtS en iedere keer als je dan de racebeelden in 4K ziet is het toch weer jammer dat je dezelfde kwaliteit niet door het seizoen heen op je scherm kunt toveren.

Op dit moment ben ik erg blij met F1TV, maar mocht Viaplay ooit 4K gaan aanbieden terwijl dat bij F1TV nog niet het geval is dan zou ik alleen daarom wel overstag gaan.
Ik zie F1TV nog eerder met 4K komen dan Viaplay. Daar lijkt het volledige budget te zijn opgegaan in de rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Laatst online: 19:20
NotSoSteady schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:34:
[...]

Ik zie F1TV nog eerder met 4K komen dan Viaplay. Daar lijkt het volledige budget te zijn opgegaan in de rechten.
Ja voor wat betreft het financiële plaatje heb je daar wel een punt. Aan de andere kant zijn er ook genoeg voorbeelden van 4K-uitzendingen die alleen met een decoder te bekijken zijn en waarbij je het online met een FHD-stream moet doen.

Zal allemaal nog wel even gaan duren dus ben ik bang haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Giel1 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:30:
[...]

Ja voor wat betreft het financiële plaatje heb je daar wel een punt. Aan de andere kant zijn er ook genoeg voorbeelden van 4K-uitzendingen die alleen met een decoder te bekijken zijn en waarbij je het online met een FHD-stream moet doen.

ViaPlay is net zo online he. Kanaal 200 is alleen voor Ziggo klanten die via Ziggo het abo afsluiten (terwijl ViaPlay nu ook nog kortingsactie heeft waardoor wellicht meer klanten rechtstreeks afsluiten).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:26
Kunnen jullie ook niet wachten tot het feest weer gaat beginnen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lcPw6o6Yx2a3x27KuCGSfUMzICQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Sq77H9GMg5ur3JMAL8sAIGd.jpg?f=fotoalbum_large
Home Assistant geintje 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Stupid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-10-2023
Giel1 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:30:
[...]

Dat weet ik haast wel zeker. Als je ziet hoe lastig het is om sport in 4K te doen...
YouTube: Why Aren’t More Sports in 4K? It’s Way Harder Than You Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:08

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Giel1 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:28:
[...]
maar mocht Viaplay ooit 4K gaan aanbieden terwijl dat bij F1TV nog niet het geval is dan zou ik alleen daarom wel overstag gaan.
Ik zou dan vooral eerst even de bitrate ervan checken. Want de resolutie omhoog doen en de bitrate niet of niet genoeg, ga je niet warmer van worden hoor.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:39
Turb0Turb0 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:49:
Kunnen jullie ook niet wachten tot het feest weer gaat beginnen?

[Afbeelding]
Home Assistant geintje 😉
welke plugin in Home assistant?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:26

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-05 10:36
Voor de mensen die F1 tv pro hebben; deze kan je toch direct streamen via AirPlay op bv een Samsung tv? Of heb je echt een Apple TV nodig?

©2004

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
hk12nl schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:31:
Voor de mensen die F1 tv pro hebben; deze kan je toch direct streamen via AirPlay op bv een Samsung tv? Of heb je echt een Apple TV nodig?
Uit het vorige deel:
hardware-lover schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:57:
[...]

Op Reddit valt het volgende te lezen;

Announcement (upd. 19-03-2022):

State of F1TV for March 2022;

- There is Widevine DRM on the live feeds and replays now.
- Xbox Edge and AirPlay to non-Apple TV no longer works on live feeds as a result of the DRM change.
- 1st Gen Chromecast no longer supported.
- Community Apps are still not subject to these restrictions for the time being.
Lijkt dus niet meer mogelijk dankzij de DRM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:07
EagleTitan schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:55:
[...]

Uit het vorige deel:

[...]

Lijkt dus niet meer mogelijk dankzij de DRM.
Het heeft hier het hele jaar gewoon gewerkt; Airplay naar een LG televisie (zonder Apple TV).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De eerste paar races waren er inderdaad DRM problemen met AirPlay en mijn Samsung tv. Rest van het seizoen probleemloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Was het niet zo dat na ee introductie van DRM Airplay op geen enkele TV meer wetkte? FOM heeft toen aangegeven dat Airplay alleen op Apple TV ondersteund wordt en daar moest je het als klant maar mee doen. Maar vervolgens werkte het een tijdje later wel weer (op TVs). Dus dan lijkt het een beetje hit & mis te zijn. Waarschijnlijk ondersteunen ze het officieel niet en willen ze dat ook niet. Maar dat de fallout toen zo groot was dat ze het toch maar gefixt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:44:
Was het niet zo dat na ee introductie van DRM Airplay op geen enkele TV meer wetkte? FOM heeft toen aangegeven dat Airplay alleen op Apple TV ondersteund wordt en daar moest je het als klant maar mee doen. Maar vervolgens werkte het een tijdje later wel weer (op TVs). Dus dan lijkt het een beetje hit & mis te zijn. Waarschijnlijk ondersteunen ze het officieel niet en willen ze dat ook niet. Maar dat de fallout toen zo groot was dat ze het toch maar gefixt hebben.
Klinkt plausibel. Wil je zekerheid, dan is het advies ccgt of Apple TV kastje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:30

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

FireStarter schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:04:

Dat is misschien als je dichtbij de TV zit, maar toen Ziggo nog F1 uitzond, hadden ze ook 4K op hun nieuwe Horizon settopbox, maar ik zag vrijwel geen verschil vanaf de bank (wat dichterbij wel natuurlijk). DUs ik betaal echt niet meer voor 4K. En ik heb geen kleine TV (55").

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:41

Winkiller

De Mopperpot

zonoskar schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:41:
[...]

Dat is misschien als je dichtbij de TV zit, maar toen Ziggo nog F1 uitzond, hadden ze ook 4K op hun nieuwe Horizon settopbox, maar ik zag vrijwel geen verschil vanaf de bank (wat dichterbij wel natuurlijk). DUs ik betaal echt niet meer voor 4K. En ik heb geen kleine TV (55").
:)
Ik zat ook na te denken over de posting waar jij op reageert, ik wilde eigenlijk reageren over Need for Speed Most Wanted (ORGINAL 2005). Er was toen een discussie gaande over het mooie gestructureerde asfalt bij bepaalde goede (dure) videokaarten en dacht ik ja als je stilstaat zag je inderdaad dat het asfalt gedetailleerd was. Ik zou me dus ook niet druk maken over 4K beelden bij F1 races, we hebben wel zo'n tv maar 95% wat we kijken is 1080. >:) Ik heb 4K Netflix er ook uit gegooid, de prijs was bedroevend als je het aanbod bekeek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

o rey schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:32:
[...]

Klinkt plausibel. Wil je zekerheid, dan is het advies ccgt of Apple TV kastje.
Sowieso is Airplay-en naar je Apple TV onzin aangezien er zowel een officiele native F1TV app voor de Apple TV als een inofficiele Apple TV app is (Vroom TV: https://github.com/NoahFetz/F1AppleTV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 00:15

mjl

Ugh

KillerBee schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:02:
@YakuzA Vorig jaar (begin maart) was er zeker een kortingsactie gaande, ik heb er toen 52 euro voor betaald.
Ik wacht daarom zelf nog even af tot maart, mocht er dit jaar geen kortingsactie komen, dan verleng ik gewoon.
Nu weer, net afgesloten in de app. We kunnen weer kijken dit jaar.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:15
mjl schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:56:
[...]

Ik zie het hier nog niet staan?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:26
[...]

Hoe precies? Ik zie het nog niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Mijn abbo was ondertussen verlopen, in de app in iOS kon ik met het bestaande account voor ~52 euro verlengen (weer eerste jaar met korting daarna niet … maar als je het laat verlopen blijkbaar nog een keer …)

Als ze dit nu voor bestaande leden al doen komt het vast ook op de website voor nieuwe klanten ook weer.

[ Voor 20% gewijzigd door mjl op 17-02-2023 10:04 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[...]

We blijven toch wel echt Nederlanders. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Olaf van der Spek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:04:
[...]

Tuurlijk, elke cent is er 1.. :)

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
mjl schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:02:
Mijn abbo was ondertussen verlopen, in de app in iOS kon ik met het bestaande account voor ~52 euro verlengen (weer eerste jaar met korting daarna niet … maar als je het laat verlopen blijkbaar nog een keer …)

Als ze dit nu voor bestaande leden al doen komt het vast ook op de website voor nieuwe klanten ook weer.
Ik heb mijn account 2 wekeen geleden opgezegd hopende op een actie. Maar ik zie nu in de app gewoon €64,99 staan. Geen andere optie.

Even laten zie hoe precies incl screenshots zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ik heb 'm in december ook laten verlopen maar zie nu gewoon de bruto prijs in de iPhone app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 22:28
Zelfde prijs inderdaad hier op de f1tv website. Wacht het nog even af, vermoed dat er volgende week wel iets komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:04:
[...]

Op Reddit zie je dit soort trucjes ook continue voorbij komen (net zoals de Gamepass Ultimate 'aanbieding' voor Live kaart te stapelen en YouTube Premium afsluiten in andere landen dan je eigen land). Alsof alleen Nederlands bezig zijn om kosten te besparen waar ze kunnen, niets is de mens vreemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
D-Ed schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:54:
[...]

Op Reddit zie je dit soort trucjes ook continue voorbij komen (net zoals de Gamepass Ultimate 'aanbieding' voor Live kaart te stapelen en YouTube Premium afsluiten in andere landen dan je eigen land). Alsof alleen Nederlands bezig zijn om kosten te besparen waar ze kunnen, niets is de mens vreemd ;)
Wachten op een aanbieding is toch geen trucje? Dat is wel iets compleet anders dan VPN trucjes, country settings en nieuwe accounts.

Het kan natuurlijk dat je de eerste bent, maar als ik zoek aar nieuwe over F1tv Pro vind ik niets over aanbiedingen van de afgelopen dagen. @mjl, screenshots, uitleg,toelichting, etc.? :)

[ Voor 14% gewijzigd door t14wo op 17-02-2023 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:11
@mjl heeft toch al uitleg gegeven over hoe die het voor elkaar heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-05 20:18
t14wo schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:21:
[...]

Ik heb mijn account 2 wekeen geleden opgezegd hopende op een actie. Maar ik zie nu in de app gewoon €64,99 staan. Geen andere optie.

Even laten zie hoe precies incl screenshots zou fijn zijn.
Volgens mij moet je dan gewoon aanmelden met een nieuw email account, hiermee gaan ze ervanuit dat je een nieuwe klant bent en kun je van een aanbieding gebruik maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Huub- op 17-02-2023 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
t14wo schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:08:
[...]

Wachten op een aanbieding is toch geen trucje? Dat is wel iets compleet anders dan VPN trucjes, country settings en nieuwe accounts.

Het kan natuurlijk dat je de eerste bent, maar als ik zoek aar nieuwe over F1tv Pro vind ik niets over aanbiedingen van de afgelopen dagen. @mjl, screenshots, uitleg,toelichting, etc.? :)
Nee zo bedoelde ik het ook niet. Gewoon slim/handig om wat geld te besparen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Huub- schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:20:
[...]

Volgens mij moet je dan gewoon aanmelden met een nieuw email account, hiermee gaan ze ervanuit dat je een nieuwe klant bent en kun je van een aanbieding gebruik maken.
Als ik naar hun website ga kan ik nergens die speciale prijs zien nog. Ik zie nog overal 64,99 staan. Vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-05 11:44
t14wo schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:27:
[...]

Als ik naar hun website ga kan ik nergens die speciale prijs zien nog. Ik zie nog overal 64,99 staan. Vandaar mijn vraag :)
Ah dan ben ik dus niet de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Laatst online: 17:26
Kruitdamp schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:36:
[...]

Ah dan ben ik dus niet de enige
Same here, ik zie ook overal €64,99

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huub-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-05 20:18
Ja ik zie die prijs ook, meestal stunten ze een paar weken van tevoren...
Elk jaar kan het natuurlijk weer anders zijn. Ik neem niet de moeite om een nieuwe account aan te maken.
Ik ben best tevreden :) i.s.m. GrandPrix radio veel beter dan Viaplay, maar ja dat is voor iedereen anders 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 04-04 17:17
Huub- schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:45:
Ja ik zie die prijs ook, meestal stunten ze een paar weken van tevoren...
Elk jaar kan het natuurlijk weer anders zijn. Ik neem niet de moeite om een nieuwe account aan te maken.
Ik ben best tevreden :) i.s.m. GrandPrix radio veel beter dan Viaplay, maar ja dat is voor iedereen anders 8)7
Zit ook te wachten op een aanbieding voor F1TV.Eind vorig jaar hadden ze nog kort even korting.
Zo niet dan ga ik het op de Oostenrijkse ServusTV en Zwitserse SRF1 proberen. Die zijn beide gratis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• t14wo

Ik zie dit nog steeds nergens. Als dit af te sluiten was voor 52 euro, had het nu na een dag allang op pepper gestaan.

Zowel mijn bestaande account als een nieuw account op zowel website als in de iOS app beiden 65 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
*knip*
Zie de TW aub.

Ik kan zo te zien in de app geen code invullen of komt dat bij een latere stap aan bod? Want via de site kan je alleen met CC betalen en die heb ik niet en ga ik er niet voor aanmaken.

[ Voor 28% gewijzigd door tweakduke op 18-02-2023 11:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
computerjunky schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 00:29:
Ik kan zo te zien in de app geen code invullen of komt dat bij een latere stap aan bod? Want via de site kan je alleen met CC betalen en die heb ik niet en ga ik er niet voor aanmaken.
Klopt, via de app kon je nooit gebruik maken van kortingsacties. Ook niet perse gek. Bij Apple moeten ze 30%? van de prijs afstaan aan Apple. En dat zal bij Google niet veel anders zijn. Bij abonnementen afgesloten aan de volle prijs via de App Store / Play Store zullen ze dus nog steeds minder verdienen dan de via de website afgesloten abonnementen met 25% korting.

V.w.b. CC beperking. Daar komt/is gelukkig (binnenkort) een oplossing voor. Het is als het goed is namelijk geen CC beperking maar een Mastercard / Visa betaalnetwerk beperking. En aangezien Mastercard stopt met de uitgifte van Maestro passen (en het Maestro betaalnetwerk) zullen banken moeten overstappen naar Mastercard Debit of Visa Debit bankpassen. En die kun je dus perfect online gebruiken overal waar een CC geaccepteerd wordt. Op termijn zul je dus zo'n nieuwe bankpas krijgen waarmee je wel het abo kunt betalen.

* RobertMe heeft nu een maandje een gratis rekening bij OpenBank, naast de, gratis, Maestro pas kun je voor €2 "verzendkosten" ook een Mastercard Debit pas krijgen, en daarmee heb ik ook al online aankopen gedaan als zijnde creditcard, ook op websites die alleen creditcard benoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-05 06:37
Wanneer ik bij mijn ouders via kpn viaplay afneem, dan krijgen zij kanaal 225(ofzo), maar kan ik dan via de app zelf ook nog viaplay zien?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Alekz87 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:48:
Wanneer ik bij mijn ouders via kpn viaplay afneem, dan krijgen zij kanaal 225(ofzo), maar kan ik dan via de app zelf ook nog viaplay zien?
Aangezien het lineaire TV kanaal maar een heel klein deel van het aanbod bevat (initieel alleen F1, later blijkbaar ook voetbal en darten), en natuurlijk helemaal niet het traditionele streaming verhaal (dus films & series), zou ik er sowieso vanuit gaan dat ze ook credentials krijgen / kunnen aanmaken om de ViaPlay app te gebruiken en dus het volledige aanbod te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 17:25
Ja dat kan gewoon. Zo heb ik het vorig jaar gedaan. Thuis de race op 225 kijken en buiten de deur of sessies die niet op 225 te zien waren via de app en/of casten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:38
Bij afname van tv en internet bij Solcon, 9 maanden gratis Viaplay.

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Er kunnen 2 apparaten viaplay via de app tegelijk naar de race kijken en je kan ook als je het via KPN afsluit gebruik maken van kanaal 225, tot 1 juni 2023 (langer is nog niet bevestigd!)

Bij KPN zijn meerdere optie qua kosten en wat het gunstigste is moet je even naar de tabel in de TS kijken, ik heb hem net bijgewerkt, maar een jaar abo (voor 28/2 afsluiten) bij viaplay via viaplay, is goedkoper dan 9 maand KPN voor bestaande klanten en zonder entertainment korting

Je kan de app ook op sommige tv's draaien, of anders via extra hardware (zie TS). Als je ouders dat kunnen kan via viaplay ook direct afsluiten. Of F1TV Pro, maar formeel mag je maar met 1 device kijken (zie de discussies hierboven)
JJmac schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 17:05:
Bij afname van tv en internet bij Solcon, 9 maanden gratis Viaplay.
Dank je, opgenomen in de tabel in TS

Zijn er Viaplay Xtra kanaal nummers aangepast, ik had bij KPN, Caiway en Delta andere nummers staan, ik heb ze nu aangepast

[ Voor 15% gewijzigd door jeanj op 18-02-2023 18:07 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acrobat
  • Laatst online: 01-12-2024
Bij Viaplay kon ik afgelopen jaar een uitzending vanaf het begin kijken, ook als een uitzending nog live was. Viaplay gaf dan twee opties: ‘start vanaf het begin’ of ‘kijk live’. Is dit ook bij F1TV Pro mogelijk of moet je daar wachten tot een live broadcast is beëindigd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Acrobat schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:09:
Bij Viaplay kon ik afgelopen jaar een uitzending vanaf het begin kijken, ook als een uitzending nog live was. Viaplay gaf dan twee opties: ‘start vanaf het begin’ of ‘kijk live’. Is dit ook bij F1TV Pro mogelijk of moet je daar wachten tot een live broadcast is beëindigd?
ook mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acrobat
  • Laatst online: 01-12-2024
Top, thanks! :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BugsBunny1942
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik wacht niet op een korting. Heb vorig jaar Viaplay gekeken via Ziggo. Was helemaal klaar met Viaplay. In december 2022 Viaplay opgezegd. Heb nu F1TV Pro. Ik vind €64,99 voor een heel jaar een mooie prijs. Ben nu bezig alle oude seizoenen en documentaires te bekijken.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 00:00
Voor wat het waard is lijkt vanaf morgen weer één aanbiedingsprijs te zijn bij F1TV:

https://www.reddit.com/r/...discount_launches_20_feb/?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:35

Laguna

Connaisseur

BugsBunny1942 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 08:34:
Ik wacht niet op een korting. Heb vorig jaar Viaplay gekeken via Ziggo. Was helemaal klaar met Viaplay. In december 2022 Viaplay opgezegd. Heb nu F1TV Pro. Ik vind €64,99 voor een heel jaar een mooie prijs. Ben nu bezig alle oude seizoenen en documentaires te bekijken.
Vorig jaar al bewust niet gekozen voor Viaplay. Een Zweeds bedrijf wat een belachelijk bedrag neerlegt voor de uitzendrechten in Nederland, waarbij ze het geld enkel kunnen terugverdienen over de rug van klanten. Bij F1TV zijn de voor- en nabeschouwing top, net als het Engelse commentaar tijdens de race. Doet me denken aan de hoogtijdagen bij de BBC met Jake Humphrey, mis enkel "the chain". Al met al zeer tevreden en dat voor 65 euro per jaar.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:53
Miki schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:51:
Voor wat het waard is lijkt vanaf morgen weer één aanbiedingsprijs te zijn bij F1TV:

https://www.reddit.com/r/...discount_launches_20_feb/?
Is dit wereldwijd? Of alleen voor India? Heb de mijne via Google Playstore afgesloten (in Nederland), wist niet zeker of ook F1TV Pro abonnement prijzen ging stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:22
Bij mij werkte dat niet (goed) via de Chromecast, want na het casten sprong hij direct weer door naar de live uitzending...

Gebeurde aan het begin van het seizoen, daarna niet meer aan gedurfd met een race :') Vertraagd kijken via app of laptop werkte wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
NeverSettle schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:18:
[...]

Is dit wereldwijd? Of alleen voor India? Heb de mijne via Google Playstore afgesloten (in Nederland), wist niet zeker of ook F1TV Pro abonnement prijzen ging stijgen.
Niemand hier heeft toch meer info dan dat screenshot? Gewoon wachten tot morgen.
Pagina: 1 ... 4 ... 72 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen