Ik moet het doen met precies dezelfde informatie die je ook uit de screenshot kunt halen. Daarnaast is er geen enkele garantie dat de specifieke medewerker het niet verzint om de klant maar te binden. Dus precies wat ik al schreef, voor wat het waard is.NeverSettle schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:18:
[...]
Is dit wereldwijd? Of alleen voor India? Heb de mijne via Google Playstore afgesloten (in Nederland), wist niet zeker of ook F1TV Pro abonnement prijzen ging stijgen.
ik heb de Chromecast waarop je de apps kunt installeren, dat werkt wel iig.kepler schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:22:
[...]
Bij mij werkte dat niet (goed) via de Chromecast, want na het casten sprong hij direct weer door naar de live uitzending...
Gebeurde aan het begin van het seizoen, daarna niet meer aan gedurfd met een raceVertraagd kijken via app of laptop werkte wel prima.
Ja die heb ik boven, maar niet benedenhjs schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:38:
[...]
ik heb de Chromecast waarop je de apps kunt installeren, dat werkt wel iig.
Gewoon even wachten of de aanbieding van F1tv komt. Vorig jaar was dit in de laatste week inderdaad.
Komt die niet is het in 2 minuten afgesloten. Desnoods op vrijdag pas.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Dat is mooi op tijd voor de test dagen (23-25 feb, TESTING SCHEDULE). Ik neem aan dat dat wel wordt uitgezonden op f1tv pro, maar nog geen bevestiging van gezien, hoewel deze site het wel aangeeft (maar ik denk dat ze het gokken). Overige providers (viaplay, sky, ....) schijnen het ook uit te zenden, dus er zijn camera's..Miki schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:51:
Voor wat het waard is lijkt vanaf morgen weer één aanbiedingsprijs te zijn bij F1TV:
https://www.reddit.com/r/...discount_launches_20_feb/?
In 2021/2022 was er een 7 dagen free trial voor F1 TV pro, ik ben benieuwd....
Everything is better with Bluetooth
Vorig jaar heb ik F1TV per maand betaald en deed dit via T-Mobile. Jaar abbo is natuurlijk voordeliger maar bij het afrekenen krijg ik de volgende melding;
/f/image/3JZYrRf9X3BLCjjfzMqppv2Z.png?f=fotoalbum_large)
Lopen meer mensen hier tegen aan? Ik heb dus echt geen €300,- aan andere apps gekocht en al helemaal niet in één maand
/f/image/3JZYrRf9X3BLCjjfzMqppv2Z.png?f=fotoalbum_large)
Lopen meer mensen hier tegen aan? Ik heb dus echt geen €300,- aan andere apps gekocht en al helemaal niet in één maand

Daily driver; MB R171 SLK280
Het staat gewoon op de planning van F1TV, dus lijkt me wel dat ze het uitzenden.jeanj schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:33:
[...]
Dat is mooi op tijd voor de test dagen (23-25 feb, TESTING SCHEDULE). Ik neem aan dat dat wel wordt uitgezonden op f1tv pro, maar nog geen bevestiging van gezien, hoewel deze site het wel aangeeft (maar ik denk dat ze het gokken). Overige providers (viaplay, sky, ....) schijnen het ook uit te zenden, dus er zijn camera's..
In 2021/2022 was er een 7 dagen free trial voor F1 TV pro, ik ben benieuwd....
https://f1tv.formula1.com...o-pre-season-testing-2023
Aanbieding komt morgen is wel even de vraag of die ook in Nederland geldig is. Zie https://nl.pepper.com/kor...f-20-februari-2023-268960CeesKees schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:02:
Gewoon even wachten of de aanbieding van F1tv komt. Vorig jaar was dit in de laatste week inderdaad.
[ Voor 7% gewijzigd door Gaitman op 19-02-2023 16:55 ]
Het stond hier al ook gewoon voordat het op Pepper stond:Gaitman schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:55:
[...]
Aanbieding komt morgen is wel even de vraag of die ook in Nederland geldig is. Zie https://nl.pepper.com/kor...f-20-februari-2023-268960
Miki in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4".
Ik laat denk ik mijn maandelijks abonnement verlopen bij F1TV en stap over op een jaarlijks abonnement vanwege de totaal prijs 
Na contact met de chat hebben ze het al omgezet
Na contact met de chat hebben ze het al omgezet
:strip_exif()/f/image/Xa7vaZ31YgvWvEwQr3TzmxaB.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 64% gewijzigd door G_Dragon op 19-02-2023 17:26 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Met korting?G_Dragon schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:11:
Ik laat denk ik mijn maandelijks abonnement verlopen bij F1TV en stap over op een jaarlijks abonnement vanwege de totaal prijs
Na contact met de chat hebben ze het al omgezet![]()
![]()
[Afbeelding]
Nee die was er volgens haar niet, ik betaal ook via Google Play dus heb nog nooit gebruik kunnen maken van die kortingen. Heb namelijk geen creditcard..
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 19-02-2023 17:39 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dus je kunt niet eens de race op TV kijken en dan een onboard op mobile of PC? Klinkt niet erg Pro..jeanj schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:06:
Of F1TV Pro, maar formeel mag je maar met 1 device kijken (zie de discussies hierboven)
Pre Season test staat in het overzicht dus kunnen we lekker kijken.
:strip_exif()/f/image/mmQHB58rCVjNKnRAuRWNRstD.jpg?f=fotoalbum_large)
En over meerdere streams tegelijk kijken, dat heeft altijd gewoon gewerkt. Dus ik verwacht dat het dit jaar ook wel gaat werken.
Ook bijvoorbeeld mijn vrouw op haar telefoon op een andere locatie, ik thuis via de Nvidia Shield en ook tegelijk op de telefoon cockpit Max erbij.
:strip_exif()/f/image/mmQHB58rCVjNKnRAuRWNRstD.jpg?f=fotoalbum_large)
En over meerdere streams tegelijk kijken, dat heeft altijd gewoon gewerkt. Dus ik verwacht dat het dit jaar ook wel gaat werken.
Ook bijvoorbeeld mijn vrouw op haar telefoon op een andere locatie, ik thuis via de Nvidia Shield en ook tegelijk op de telefoon cockpit Max erbij.
Volgens mij gaat de formele beperking alleen over de hoofdfeed (=race) niet op de andere feeds, zoals de onboards. Totaal zit er 5 6 device limiet op F1 TV Pro, die je zelf moet beheren... (bij viaplay gaat het automatisch / binnen 15 minuten dacht ik)Olaf van der Spek schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:26:
[...]
Dus je kunt niet eens de race op TV kijken en dan een onboard op mobile of PC? Klinkt niet erg Pro..
edit:
met dank aan @hardware-lover
met dank aan @hardware-lover
[ Voor 7% gewijzigd door jeanj op 19-02-2023 19:53 ]
@jeanj, om exact te zijn, 6 apparaten mogen er maximaal geregistreerd staan via één account.
Testing, one, two ...
Ik heb het volgende, heb 1 jaar gratis gekeken. Maar nu alweer 1 jaar gratis of klopt dit niet?

[ Voor 206% gewijzigd door Amaze86 op 19-02-2023 20:01 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
IK heb vorig jaar gewoon bonnen gekocht voor de playstore en die gebruikt, zo prima korting kunnen krijgen.G_Dragon schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:39:
[...]
Nee die was er volgens haar niet, ik betaal ook via Google Play dus heb nog nooit gebruik kunnen maken van die kortingen. Heb namelijk geen creditcard..
Niet met 20% dan toch? Kan alleen via de site namelijk kortingscodes invoeren.charrel schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:01:
[...]
IK heb vorig jaar gewoon bonnen gekocht voor de playstore en die gebruikt, zo prima korting kunnen krijgen.
Heeft iedereen die via play store of ios store betaald krijgt dit te zien. Dus onzin van dat gratis kijken.Amaze86 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:58:
Ik heb het volgende, heb 1 jaar gratis gekeken. Maar nu alweer 1 jaar gratis of klopt dit niet?
[Afbeelding]
Ja hoor, dat ging prima.Otto Jans schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:03:
[...]
Niet met 20% dan toch? Kan alleen via de site namelijk kortingscodes invoeren.
Nou ze hadden geld teruggestort dus snap er niks van hahah, voor mij was 2022 gratis.Otto Jans schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:03:
[...]
Heeft iedereen die via play store of ios store betaald krijgt dit te zien. Dus onzin van dat gratis kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door Amaze86 op 19-02-2023 20:06 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dit jaar of vorig jaar?Amaze86 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:06:
[...]
Nou ze hadden geld teruggestort dus snap er niks van hahah, voor mij was 2022 gratis.
Site van f1 tv pro kon ik volgens mij kiezen om te betalen in de playstore,ging ie naar de playstore in de playstore toen bonnen geupload en die gebruikt.Otto Jans schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:07:
[...]
Waar vul je dan code in bij betalen google play store?
Ok, dankjecharrel schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:11:
[...]
Site van f1 tv pro kon ik volgens mij kiezen om te betalen in de playstore,ging ie naar de playstore in de playstore toen bonnen geupload en die gebruikt.
Vorig jaar, ik had viaplay via ziggo goedkoop tot de zomer, en had f1tv pro geannuleerd via chat, kreeg me geld terug maar kon op me f1tv pro app hele jaar kijken. Was via apple store gekocht.
Weten jullie of viaplay nog wel steeds uitzend via kanaal 200 bij ziggo? Dan zou ik het nog overwegen. Enkel de app niet namelijk. Veel te instabiel.
In ieder geval tot 1 juni.meermarco schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:28:
Weten jullie of viaplay nog wel steeds uitzend via kanaal 200 bij ziggo? Dan zou ik het nog overwegen. Enkel de app niet namelijk. Veel te instabiel.
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay
Bestel je Viaplay bij Ziggo? Dan kijk je in elk geval tot 1 juni 2023 live Formule 1 op Viaplay Xtra:
Viaplay Xtra (kanaal 200) is een tijdelijk kanaal voor Formule 1. Je ziet er dus geen films en series.
In elk geval tot 1 juni 2023 zie je de 3e vrije training, kwalificatie en Formule 1-race live op kanaal 200.
Hiervoor moet je wel Viaplay bij Ziggo hebben afgesloten.
Het kan tussen 1 en 24 uur duren voor Viaplay Xtra (kanaal 200) beschikbaar is.
Met een beetje geluk komt er morgen 20% korting op F1TV Pro, hou het dus in de gaten.
https://www.reddit.com/r/...discount_launches_20_feb/
Wow, 40% korting dus?Barfman schreef op zondag 19 februari 2023 @ 22:55:
Met een beetje geluk komt er morgen 20% korting op F1TV Pro, hou het dus in de gaten.
Nog niks te zienBarfman schreef op zondag 19 februari 2023 @ 22:55:
Waarschijnlijk heeft die reddit gebruiker met dezelfde medewerker 'gechat' als toen bekend werd dat Olav Mol toch echt het commentaar ging doen vorig jaar
matthijst in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3"
Vanaf 12 uur 20% korting op nieuw abonnement is nu officieel
https://www.formula1.com/en/toolbar/tc-2023-intro-offer.html
Nou iedereen kan weer opgelucht ademhalen en ontspannen. De oh zo gewenste korting is weer op te halen, fijn F1 seizoen allemaaldestro9704 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:08:
Ik lach me straks een breuk als die site er om 12.00u plat ligt door kortingsjagers die de site letterlijk ddos-sen.
[ Voor 13% gewijzigd door Miki op 20-02-2023 11:16 ]
Dus weer een nieuw gmail adres maken en creditcard regelen. Gaat om nieuwe accounts toch? Niet de bestaande...destro9704 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:08:
.
[ Voor 109% gewijzigd door TexMex op 20-02-2023 11:31 ]
Betreft nieuwe abonnementhouders en vooralsnog was je dat met een nieuw e-mailadres. Geen idee of ze een keer de creditkaarten verifiëren of je al eens wat gekocht hebt bij ze. Over een klein halfuur kun je het uitproberenjvbragt schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:19:
[...]
Dus weer een nieuw gmail adres maken en creditcard regelen. Gaat om nieuwe accounts toch? Niet de bestaande...
Mijn abo was nu een maand of twee geleden afgelopen. Heb zonder problemen op hetzelfde account met dezelfde credit card gebruik kunnen maken van deze korting.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Dat kan ik bevestigen. Ook zojuist gedaan op bestaande account. (Wat inderdaad ook paar maanden verlopen was!)Seroczynski schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:23:
Mijn abo was nu een maand of twee geleden afgelopen. Heb zonder problemen op hetzelfde account met dezelfde credit card gebruik kunnen maken van deze korting.
[ Voor 6% gewijzigd door VonPeat op 20-02-2023 11:27 ]
Ik kan hem in ieder geval niet verlengen met deze korting helaas.
Aankoopfout
Helaas kom je niet in aanmerking voor dit abonnement vanwege je eerdere aankoopgeschiedenis of omdat je in een gebied bent dat niet geldig is voor deze selectie. Kies een ander abonnement.
Aankoopfout
Helaas kom je niet in aanmerking voor dit abonnement vanwege je eerdere aankoopgeschiedenis of omdat je in een gebied bent dat niet geldig is voor deze selectie. Kies een ander abonnement.
Mijn abo loopt nog tot 19 maart. Heb hem net opgezegd maar omdat hij formeel dan pas eindigt kan ik de korting niet gebruiken.
De korting is al beschikbaar op de F1 website. Zojuist een Pro jaar-abonnement voor € 51.99 afgesloten!
Kan al meteen bij de content
Kan al meteen bij de content
zojuist afgesloten je moet het via f1 site doen
This offer is available to new F1 TV users aged 16 or over who purchase Annual subscriptions through f1.com only.
This offer is available to new F1 TV users aged 16 or over who purchase Annual subscriptions through f1.com only.
Als je een gmail adres hebt zoals 'ikke@gmail.com' dan zou je 'ikke+2021F1@gmail.com' kunnen gebruiken... Al kan ik mij voorstellen dat F1TV dat misschien wel door heeft.... https://aartjan.nl/blog/o...adressen-gmail-anti-spam/jvbragt schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:19:
[...]Dus weer een nieuw gmail adres maken en creditcard regelen. Gaat om nieuwe accounts toch? Niet de bestaande...
Maar misschien kan je hier iets mee: https://support.google.com/mail/answer/7436150
Je kan dus gewoon extra punten in je naam zetten en hopen/zien of f1tv daar iets mee doet. De volgende keer wel met de juiste naam (de juiste punten) inloggen.
Dit blijft staan tot in jouw geval 11 Maart, want tot dan loopt je 0$ contract. Ik vermoed dat op die datum een nieuw bedrag zichtbaar wordtAmaze86 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:58:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/epAfdzSYS8OG1fYEqouhCpLR.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat moet ik hier nu van denken? Vorig jaar een account aangemaakt. Twijfelde toen tussen Viaplay en F1tv. In eerste instantie F1tvpro genomen maar toch opgezegd en gekozen voor Viaplay. Nu de aanbieding er is en ik inlog zie ik dit in mijn account. Er staat dat de volgende betaaldatum 14 maart is maar er staat ook dat het eerste jaar 0,00 is en daarna 0,00 per jaar.
Dat je verlengd gaat worden voor normaal tarief, welke je kunt vinden in de app store waar je het abbo afsloot. De website toont dan 0 euro omdat je niet via de F1TV website betaalt maar via een ander kanaal. Lijkt het althans.abe26 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:37:
[Afbeelding]
Wat moet ik hier nu van denken? Vorig jaar een account aangemaakt. Twijfelde toen tussen Viaplay en F1tv. In eerste instantie F1tvpro genomen maar toch opgezegd en gekozen voor Viaplay. Nu de aanbieding er is en ik inlog zie ik dit in mijn account. Er staat dat de volgende betaaldatum 14 maart is maar er staat ook dat het eerste jaar 0,00 is en daarna 0,00 per jaar.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Ander email, zelfde creditcard werkt, gewoon 20% korting.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Die nieuwe actie loopt dus t/m 26 februari. Is vervolgens al bekend wanneer de testdagen volgend jaar zijn?
Mijn abo loopt nu tot 8 maart dus kan de testdagen daarop sowieso meepakken. Maar beetje knullig als het volgend jaar dan net niet lekker aansluit 
But then again, korting, en zonder korting is het toch duurder. Gewoon zondag even afsluiten dus.
But then again, korting, en zonder korting is het toch duurder. Gewoon zondag even afsluiten dus.
Idem!Wallie schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:42:
Ander email, zelfde creditcard werkt, gewoon 20% korting.
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
https://www.reddit.com/r/...n_20_february_to_2359_gmt
Er is nu een kortingsactie gaande. Schijnt alleen voor nieuwe subscribers te zijn, maar ik heb het met m'n bestaande account ook af weten te sluiten voor 51,99. Misschien omdat ik m'n subscription sinds december inactief heb?
Er is nu een kortingsactie gaande. Schijnt alleen voor nieuwe subscribers te zijn, maar ik heb het met m'n bestaande account ook af weten te sluiten voor 51,99. Misschien omdat ik m'n subscription sinds december inactief heb?
Ik krijg heb ook, ik heb mijn subscription ook niet meer sinds November.yinx84 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:47:
https://www.reddit.com/r/...n_20_february_to_2359_gmt
En dan nog een uitzondering voor België, daar niet geldig.
Wellicht omdat hier geen Viaplay/concurrentie is?

Ik heb net een nieuwe account aangemaakt met een "." in mijn mailadres, en het lijkt er op dat ze die zien als nieuw emailadresjvbragt schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:19:
[...]
Dus weer een nieuw gmail adres maken en creditcard regelen. Gaat om nieuwe accounts toch? Niet de bestaande...
Vaak bu'j te bang!
zelfde creditcard zelfde emailadres werkte dit keer hier ook
Als echte Hollander weer verlengd met korting!
Potverdorie, voor niks een nieuw accountje gemaakt. Had een rondje accountgegevens aanpassen op de diverse apparaten gescheeld :-)RenaldoN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:57:
zelfde creditcard zelfde emailadres werkte dit keer hier ook
Dat gaat dus niet werken, gezien onderstaande reactie:RobertMe schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:43:
Die nieuwe actie loopt dus t/m 26 februari. Is vervolgens al bekend wanneer de testdagen volgend jaar zijn?Mijn abo loopt nu tot 8 maart dus kan de testdagen daarop sowieso meepakken. Maar beetje knullig als het volgend jaar dan net niet lekker aansluit
mrnn schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:26:
Mijn abo loopt nog tot 19 maart. Heb hem net opgezegd maar omdat hij formeel dan pas eindigt kan ik de korting niet gebruiken.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik krijg hem ook op het mailadres waar ik vorig jaar ook een abo had.
Alleen kom ik niet langs het draaiwieltje na bevestiging, de servers zullen wel roken denk ik.
Alleen kom ik niet langs het draaiwieltje na bevestiging, de servers zullen wel roken denk ik.
Ik heb hem zojuist ook afgesloten voor 51.99. Vorig jaar via Viaplay gekeken maar voor dit geld is het de moeite waard om te proberen.
Enigste vraag die ik nog heb; je kunt meerdere streams aanhebben maar 1x de race zelf klopt dat?
Dus het account delen is niet mogelijk aangezien je niet samen de race kan kijken.
Enigste vraag die ik nog heb; je kunt meerdere streams aanhebben maar 1x de race zelf klopt dat?
Dus het account delen is niet mogelijk aangezien je niet samen de race kan kijken.
Officieel: inderdaad.ajaxalex schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:05:
In de afgelopen jaren: de werkelijkheid is anders
Dat had ik ook inderdaad maar met een nieuwe account werkte het gelijk.Dennisdn schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:00:
Ik krijg hem ook op het mailadres waar ik vorig jaar ook een abo had.
Het lijkt bij mij aan Windows, Chrome of de PiHole te hebben gelegen, op de iPhone kwam ik er wel meteen doorheenSn00pN00b schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:08:
[...]
Dat had ik ook inderdaad maar met een nieuwe account werkte het gelijk.
Zojuist ook daadwerkelijk een nieuw abo afgesloten met mijn gmail adres (waar ik al een account op had), maar dan met een "." er tussen, dus je hoeft geen nieuw emailadres aan te maken (als je gmail hebt althans)
Vaak bu'j te bang!
Je hoeft helemaal niks nieuws aan te maken als je eerdere abonnement verlopen is. Net ingelogd en direct verlengd voor €51.99 met ongewijzigde mailadres en creditcard.-tom-562 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:18:
Zojuist ook daadwerkelijk een nieuw abo afgesloten met mijn gmail adres (waar ik al een account op had), maar dan met een "." er tussen, dus je hoeft geen nieuw emailadres aan te maken (als je gmail hebt althans)
Verlengd of nieuwe subscription? Verlengen krijg je niet eens het voorstel voor korting.JPS schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:22:
[...]
Je hoeft helemaal niks nieuws aan te maken als je eerdere abonnement verlopen is. Net ingelogd en direct verlengd voor €51.99 met ongewijzigde mailadres en creditcard.
Mijn huidige abonnement liep tot begin maart, dus die was nog niet verlopen (vorig jaar was er in maart nog een kortingsactieJPS schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:22:
[...]
Je hoeft helemaal niks nieuws aan te maken als je eerdere abonnement verlopen is. Net ingelogd en direct verlengd voor €51.99 met ongewijzigde mailadres en creditcard.
Vaak bu'j te bang!
Ja, dit kan alleen via de website.Treveo schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:27:
Klopt het dat dit niet werkt via Google Play? Moet direct op de website van F1 TV Pro?
Nee, niemand weet het nog. Als je dit jaar extrapoleer kom ik op 22-24 februari uit. Garanties tot gisteren, toen ging mijn glazenbol stuk.....RobertMe schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:43:
Die nieuwe actie loopt dus t/m 26 februari. Is vervolgens al bekend wanneer de testdagen volgend jaar zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 20-02-2023 12:38 ]
Vorig jaar was het verlengen van F1 TV Pro nog een probleem bij mij omdat er geen goedkeuring werd gevraagd op mijn creditcard en de bestelling dus werd geweigerd. Ik heb toen niet meer verlengd, omdat ik ook toen nog een lopend Viaplay abonnement had. Vandaag kon ik me via mijn oude account weer abonneren en werd ook om autorisatie gevraagd bij mijn creditcard. Voor €51,99 een jaar F1/2/3/PSC kijken met ook nog een hoop docu’s en archief video’s… niet verkeerd. Viaplay is mij te duur voor alleen F1. Voor de rest was ik best tevreden met Viaplay.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Uiteraard met een nieuw account danLaguna schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:59:
[...]
Dat gaat dus niet werken, gezien onderstaande reactie:
[...]
Helemaal mee eens, ik vond de wijze waarop Viaplay het voor een eerste jaar bracht helemaal niet zo verkeerd. Daarover was ik best te spreken alleen de beeldkwaliteit was niet best, die 5 Mbit/s met opgeblazen FHD was het gewoon niet. Het verschil in details was goed merkbaar in de overlay's die bij Viaplay gewoon onscherp waren en bij F1TV scherp(er) waren.PatrickC schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:33:
Vorig jaar was het verlengen van F1 TV Pro nog een probleem bij mij omdat er geen goedkeuring werd gevraagd op mijn creditcard en de bestelling dus werd geweigerd. Ik heb toen niet meer verlengd, omdat ik ook toen nog een lopend Viaplay abonnement had. Vandaag kon ik me via mijn oude account weer abonneren en werd ook om autorisatie gevraagd bij mijn creditcard. Voor €51,99 een jaar F1/2/3/PSC kijken met ook nog een hoop docu’s en archief video’s… niet verkeerd. Viaplay is mij te duur voor alleen F1. Voor de rest was ik best tevreden met Viaplay.
Anyway, dit jaar F1TV. Laat het seizoen maar beginnen
Gaat niet meer inderdaad. Vorig jaar wel zo gedaan, nu maar met de creditcard. Kon vorige keer via de play store ook nog google rewards credits gebruiken dacht ik.Treveo schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:27:
Klopt het dat dit niet werkt via Google Play? Moet direct op de website van F1 TV Pro?
Ingelogd met de laptop op mijn bestaande account; subscription was in december verlopen en ik zag nu gewoon een optie om opnieuw voor 51,99 voor een jaar te activeren,jvbragt schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:26:
[...]
Verlengd of nieuwe subscription? Verlengen krijg je niet eens het voorstel voor korting.
Zucht kan weer niet verlengen omdat ik momenteel in een land ben dat geen F1 TV Pro abonnementen aan bied dat wordt dus verlengen via Apple App Store
Klopt! Precies dat, even die Google Rewards app credits opmaken eerst en daarna bij betalen.charrel schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:52:
[...]
Gaat niet meer inderdaad. Vorig jaar wel zo gedaan, nu maar met de creditcard. Kon vorige keer via de play store ook nog google rewards credits gebruiken dacht ik.
Nu via de website met CC incl korting gekocht. Op een bestaande account dat niet meer actief is.
Of even via een gratis VPNalienfruit schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:02:
Zucht kan weer niet verlengen omdat ik momenteel in een land ben dat geen F1 TV Pro abonnementen aan bied dat wordt dus verlengen via Apple App Store
20 % korting wereldwijd ? *knip*
"* This offer is available to F1 TV users in all territories where F1 TV Pro is available with the exclusion of Brazil, Belgium, France, Guadeloupe, Martinique, Monaco and Sweden. Residence of users will be verified during sign up. For the full list of available F1 TV territories please click here. This offer may not be used in conjunction with any other offer or trial."
"* This offer is available to F1 TV users in all territories where F1 TV Pro is available with the exclusion of Brazil, Belgium, France, Guadeloupe, Martinique, Monaco and Sweden. Residence of users will be verified during sign up. For the full list of available F1 TV territories please click here. This offer may not be used in conjunction with any other offer or trial."
[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 22-02-2023 15:02 . Reden: Gezien het een off-topic discussie veroorzaakte, dat weggehaald. ]
Hmm, het is gelukt via mijn Nederlandse eSIM maar nu zit ICS credit card te eikelen en kan ik de betaling niet goedkeuren.
Hier is alles ook goed gegaan met het afsluiten van een nieuw abonnement. Vorig jaar nog via Viaplay gekeken, maar dat was inderdaad niet het geld waard.
Ik heb mijn subscription niet actief voor meer dan een jaar en kan ook met korting verlengen. De 20% korting is leuk, maar de acties van weleer zal men vast nooit meer gaan doen, jammer wel.menzo schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:51:
Ik krijg heb ook, ik heb mijn subscription ook niet meer sinds November.
Daarom 2 accounts en klaar, elk jaar wisselen voor de korting.CH4OS schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:19:
[...]
Ik heb mijn subscription niet actief voor meer dan een jaar en kan ook met korting verlengen. De 20% korting is leuk, maar de acties van weleer zal men vast nooit meer gaan doen, jammer wel.
Heb ik ook wel eens in FireFox, met Chrome gaat het sneller. Geen idee waar het aan ligt.The Legend schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:15:
Ik probeer ook een abo af te sluiten. Heb eerder F1TV gehad, later gratis via Ziggo. Vorig jaar overgegaan naar ViaPlay. Heb dus wel een account maar geen actieve subscription. Als ik me wil aanmelden blijft ‘ie laden, zowel in Edge (laptop) als Safari (iPad).
[Afbeelding]
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Heb ik nog nooit hoeven doen. Ik zit nu overigens ook even te kijken bij mijn facturen, ik heb blijkbaar 33 pagina's (!!) met facturen, op elke pagina 1 factuur. In de periode dat ik F1TV via Ziggo had, is elke race een aparte factuur geworden. Twee jaar lang gebruikt, dus dat zijn wel een boel facturen geworden.Amaze86 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:23:
Daarom 2 accounts en klaar, elk jaar wisselen voor de korting.
In 2019 had ik 50% korting, daarna twee jaar via Ziggo gekekeken en vorig jaar had ik dus geen subscription.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 20-02-2023 13:27 ]
Om alvast in de stemming te komen ging ik gisteren met mijn zoon een oude race terugkijken uit het archief van F1TV. Er was alleen geen nederlands commentaar beschikbaar dus we hebben met engels commentaar gekeken.
Nu zie ik dat er er ook bij andere races geen nederlands commentaar te kiezen is. Is dat bij anderen ook opgevallen?
Nu zie ik dat er er ook bij andere races geen nederlands commentaar te kiezen is. Is dat bij anderen ook opgevallen?
Nederlands commentaar voor F1 is ook pas gekomen in 1994 of zo, daarvoor vind je inderdaad geen races met NL commentaar op F1TV. Het is moeilijk om Nederlands commentaar te maken als het simpelweg destijds er niet was.joost217 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:28:
Om alvast in de stemming te komen ging ik gisteren met mijn zoon een oude race terugkijken uit het archief van F1TV. Er was alleen geen nederlands commentaar beschikbaar dus we hebben met engels commentaar gekeken.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 20-02-2023 13:34 ]
De race die we keken was Spa 2018. Bij races van 2022 is ook geen nederlands meer te kiezen.....CH4OS schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:29:
[...]
Nederlands commentaar voor F1 is ook pas gekomen in 1994 of zo, daarvoor vind je inderdaad geen races met NL commentaar op F1TV. Het is moeilijk om Nederlands commentaar te maken als het simpelweg destijds er niet was.
In 2022 is NL commentaar via Viaplay geweest, wellicht zit het daar dus in de overeenkomst dat het voor het archief niet gebruikt mag worden. Ook kwam NL commentaar in 2022 toen het seizoen al liep erbij. Kijk dus even of de tweede helft van het 2022 seizoen wel NL commentaar heeft.
Nederlands commentaar is pas in juni vorig jaar gekomen volgens mij. Kan best zijn dat de races daarvoor er niet alsnog van voorzien zijn.joost217 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:33:
[...]
De race die we keken was Spa 2018. Bij races van 2022 is ook geen nederlands meer te kiezen.....
Inderdaad wel commentaar vanaf Baku. Wel opmerkelijk dat er geen nederlands commentaar is bij races van 2018. Ik dacht dat eerder wel gezien/gehoord te hebben maar misschien laat mijn geheugen mij in de steekCH4OS schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:35:
In 2022 is NL commentaar via Viaplay geweest, wellicht zit het daar dus in de overeenkomst dat het voor het archief niet gebruikt mag worden. Ook kwam NL commentaar in 2022 toen het seizoen al liep erbij. Kijk dus even of de tweede helft van het 2022 seizoen wel NL commentaar heeft.

2021 en 2020 in elk geval wel Mol. Zal ongetwijfeld weer met rechten te maken hebben...
[ Voor 6% gewijzigd door joost217 op 20-02-2023 13:45 ]
Nee klopt het was er wel, misschien was het onderdeel van de deal met Ziggo. Kan me best voorstellen van de kant van Ziggo dat je dat niet eeuwig aanbiedt zonder er iets voor te krijgen.joost217 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:42:
[...]
Inderdaad wel commentaar vanaf Baku. Wel opmerkelijk dat er geen nederlands commentaar is bij races van 2018. Ik dacht dat eerder wel gezien/gehoord te hebben maar misschien laat mijn geheugen mij in de steek
2021 en 2020 in elk geval wel Mol. Zal ongetwijfeld weer met rechten te maken hebben...
Zojuist ook gebruik gemaakt van de aanbieding en Airplay getest op een Samsung TV. Wat opvalt is dat ik met een oude iPad (airplay 1) geen verbinding kan maken, met een nieuwere iPad (airplay 2) wel.
Via airplay versie 1 krijg ik dezelfde foutmelding als in de eerste races aan het begin van vorig seizoen (toen ook foutmeldingen met airplay versie 2).
Hopelijk gaan de liveuitzendingen vanaf het begin van het seizoen goed (met airplay 2), in tegenstelling dus tot vorig seizoen.
Via airplay versie 1 krijg ik dezelfde foutmelding als in de eerste races aan het begin van vorig seizoen (toen ook foutmeldingen met airplay versie 2).
Hopelijk gaan de liveuitzendingen vanaf het begin van het seizoen goed (met airplay 2), in tegenstelling dus tot vorig seizoen.
[ Voor 15% gewijzigd door o rey op 20-02-2023 13:50 ]
Die deal met Ziggo liep tot en met 2021.Sn00pN00b schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:49:
[...]
Nee klopt het was er wel, misschien was het onderdeel van de deal met Ziggo. Kan me best voorstellen van de kant van Ziggo dat je dat niet eeuwig aanbiedt zonder er iets voor te krijgen.
Is het nog steeds mogelijk om twee streams tegelijk te kijken? Ik zie het niet meer terug op de website...
Hier staat wat
Abbo weer afgesloten met 20% korting en direct geannuleerd. 
:fill(white):strip_exif()/f/image/hgLI9D5bXuivWchSGb7Nujki.png?f=user_large)
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen