[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:06
o rey schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:49:
Zojuist ook gebruik gemaakt van de aanbieding en Airplay getest op een Samsung TV. Wat opvalt is dat ik met een oude iPad (airplay 1) geen verbinding kan maken, met een nieuwere iPad (airplay 2) wel.

Via airplay versie 1 krijg ik dezelfde foutmelding als in de eerste races aan het begin van vorig seizoen (toen ook foutmeldingen met airplay versie 2).

Hopelijk gaan de liveuitzendingen vanaf het begin van het seizoen goed (met airplay 2), in tegenstelling dus tot vorig seizoen.
Thx voor het testen!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zou toch mooi zijn als ze ook eens denken aan mensen die geen CC willen of hebben? Gewoon paypal of ideal en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Flappiewappie schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:16:
Is het nog steeds mogelijk om twee streams tegelijk te kijken? Ik zie het niet meer terug op de website...
Twee keer de main feed of twee willekeurige feeds? Dat eerste heeft nooit gemogen maar kon t/m Abu Dhabi 2022 gewoon (voor dit seizoen weten we het natuurlijk nog niet). Dat laatste mag gewoon en is ook een van hun USPs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 08:06
RobertMe schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:37:
[...]

Twee keer de main feed of twee willekeurige feeds? Dat eerste heeft nooit gemogen maar kon t/m Abu Dhabi 2022 gewoon (voor dit seizoen weten we het natuurlijk nog niet). Dat laatste mag gewoon en is ook een van hun USPs.
Idd, ik zet meestal de data-feed op mijn laptop aan naast de main feed op de TV.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
pjlgt schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:34:
Zou toch mooi zijn als ze ook eens denken aan mensen die geen CC willen of hebben? Gewoon paypal of ideal en gaan.
Voor hun veel goedkoper om lekker te wachten op een algemene acceptatie van Mastercard Debit / Visa Debit. Markt in Nederland is veel te klein om speciaal daarvoor iets te ontwikkelen. En PayPal zijn vast ook extra kosten aan verbonden (/fee voor PayPal). Dat de creditcard acceptatie in Nederland zo laag is kan FOM niks aan doen. Maar als halverwege dit jaar geen bankpassen van Maestro meer uitgegeven kunnen worden zullen er vast wel meer Mastercard Debit passen uitgegeven gaan worden aangezien Mastercard Debit & Visa Debit de opvolgers van Maestro & VPay zijn. En dan heb je gewoon een bankpas die via het Mastercard / Visa betaalnetwerk opereert en dus (online) dezelfde acceptatie heeft als Mastercard & Visa creditcards, want precies hetzelfde betaalnetwerk en techniek. Alleen wordt achterliggend bij de een direct betaald en bij de ander op krediet, maar dat maakt voor de verkoper niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 08:06
RobertMe schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:42:
[...]

Voor hun veel goedkoper om lekker te wachten op een algemene acceptatie van Mastercard Debit / Visa Debit. Markt in Nederland is veel te klein om speciaal daarvoor iets te ontwikkelen. En PayPal zijn vast ook extra kosten aan verbonden (/fee voor PayPal). Dat de creditcard acceptatie in Nederland zo laag is kan FOM niks aan doen. Maar als halverwege dit jaar geen bankpassen van Maestro meer uitgegeven kunnen worden zullen er vast wel meer Mastercard Debit passen uitgegeven gaan worden aangezien Mastercard Debit & Visa Debit de opvolgers van Maestro & VPay zijn. En dan heb je gewoon een bankpas die via het Mastercard / Visa betaalnetwerk opereert en dus (online) dezelfde acceptatie heeft als Mastercard & Visa creditcards, want precies hetzelfde betaalnetwerk en techniek. Alleen wordt achterliggend bij de een direct betaald en bij de ander op krediet, maar dat maakt voor de verkoper niet uit.
Tegenwoordig zijn een willekeurig aantal nieuwe bankpassen van ING al van V-Pay (en de rest van Maestro). Dus dat zal vast makkelijk worden dan! En er zijn volgens mij ook prepaid creditcards waar je geen krediet voor hoeft aan te vragen?

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badda-b
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-04-2024
Rivanov schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:16:
Abbo weer afgesloten met 20% korting en direct geannuleerd. ;)

[Afbeelding]
Begrijp ik het goed dat als ik mijn lopende abbo nu annuleer (volgende betaaldatum staat op 05-03-2023), en daarna meteen opnieuw weer afsluit je die 20% korting krijgt? :+

(ik zat net op de chat en daar vertelde ze dat het abbo op auto-renew staat inclusief 20% korting..)
edit: ik heb ze een mail gestuurd over die auto-renew met korting, even kijken wat daar uit komt..

[ Voor 7% gewijzigd door Badda-b op 20-02-2023 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Luuk1983 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:44:
[...]

Tegenwoordig zijn een willekeurig aantal nieuwe bankpassen van ING al van V-Pay (en de rest van Maestro). Dus dat zal vast makkelijk worden dan! En er zijn volgens mij ook prepaid creditcards waar je geen krediet voor hoeft aan te vragen?
V-Pay is Maestro tegenhanger en dus "antiek" (Visa gaat ook stoppen met V-Pay). Visa Debit is daar de opvolger.

Prepaid creditcard bestaat ook, maar volgens mij worden die niet altijd geaccepteerd. Maar volgens mij zijn er ook gratis banken die gratis rekeningen met creditcard aanbieden.

Nog meer offtopic: zelf heb ik sinds vorige maand een gratis rekening bij OpenBank. Voor €2 "verzendkosten" krijg je daar ook een Mastercard Debit pas (naastvde standaard / gratis Maestro pas). Intussen daar ook al wat dingen mee besteld en abo op over gezet en werkt allemaal prima. En mijn Rabobank betaalpakket dan ook terug gezet van eentje met CC naar zonder CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Voor de mensen zonder creditcard, kan ik Revolut aanraden die debitcard werkt perfect voor het afsluiten van F1TV Pro en gebruik hem eigenlijk overal waar ik een creditcard voor nodig hebt.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn00pN00b
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 10:41
Badda-b schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:46:
[...]

Begrijp ik het goed dat als ik mijn lopende abbo nu annuleer (volgende betaaldatum staat op 05-03-2023), en daarna meteen opnieuw weer afsluit je die 20% korting krijgt? :+

(ik zat net op de chat en daar vertelde ze dat het abbo op auto-renew staat inclusief 20% korting..)
Volgens mij loopt de aanbieding maar tot en met 26-02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:26
[...]

Dat zou mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:17
dwdd schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:12:
20 % korting wereldwijd ? Geen korting in Turkije, waar de prijs omgerekend op 29 euro ligt.
(vorig jaar in maart hierop nog zelfs 50% korting)
*off-topic*

[ Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 22-02-2023 13:46 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 13:53

Felyrion

goodgoan!

[...]

edit: ik heb ze een mail gestuurd over die auto-renew met korting, even kijken wat daar uit komt..
Net ook even geprobeerd via de chat, maar die dude zei dat dat op een lopend abbo niet kon. Hij adviseerde me te cancellen en een nieuw abbo af te sluiten, zo nodig op een nieuw account.

Aangezien mijn abbo nog actief is kan dat niet op dezelfde volgens mij, dus maar weer door geschoven naar een eerder gebruikt account waar geen abbo meer actief was. CC had ik daar ook nog gekoppeld staan, dat scheelt weer.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-09 19:29
Ik probeerde ook net van de aanbieding gebruik te maken, eenmaal ingelogd kreeg ik de melding dat ik geen gebruik kon maken van de aanbieding.
Heb een nieuw account aangemaakt en middels Revolut (ipv App Store Apple) betaald en heb nu ook de actie-aanbieding te pakken 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
Even ter bevestiging:

Ik had een bestaand account die vorig jaar verlopen is na het seizoen. Deze heb ik niet verlengd.

Zojuist kon ik gewoon inloggen op mijn bestaande account, nieuw jaar abbo afsluiten voor 51.99 euro zonder iets te hoeven veranderen aan mijn email, werkt perfect

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Melantrix schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:37:
Even ter bevestiging:

Ik had een bestaand account die vorig jaar verlopen is na het seizoen. Deze heb ik niet verlengd.

Zojuist kon ik gewoon inloggen op mijn bestaande account, nieuw jaar abbo afsluiten voor 51.99 euro zonder iets te hoeven veranderen aan mijn email, werkt perfect
Top, dus iedereen die nu geen abbo heeft kan van de aanbieding gebruik maken....denk dat we daar nu geen woorden aan vuil hoeven te maken en we het weer over de slechte qualiteit van VIAPLAY kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:32
Melantrix schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:37:
Even ter bevestiging:

Is inderdaad maar ook net wat ze als nieuwe subscription zien. Blijkbaar dus als je op het moment geen lopend abonnement hebt en niet perse dat je nooit eerder een abonnement had mogen hebben. Heb die van mijn ook gewoon met 20% korting opnieuw kunnen afsluiten.

Alleen als volgend jaar bijv. de actie een week eerder is kun je er dus geen gebruik van maken en zou je dus een nieuw email adres moeten gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:11
joost217 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:33:
[...]

De race die we keken was Spa 2018. Bij races van 2022 is ook geen nederlands meer te kiezen.....
Net even de laatste race van 2021 gecheckt en daarbij hoorde ik wel Olav. Hoe dat qua rechten zit, weet ik niet. Ik heb geen zin om alle oude races te gaan testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
O ja. Sinds een uur voor het eerst F1tv pro. Vorig Viaplay. Dat vond ik (via Apple devices) ook wel prima. Maar nu dus the real deal. Nu bij elke race Apple TV, iPad, iPhone en MacBook aan. :) Ik heb er zin in!

[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 20-02-2023 16:58 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
meesje schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:57:
O ja. Sinds een uur voor het eerst F1tv pro. Vorig Viaplay. Dat vond ik (via Apple devices) ook wel prima. Maar nu dus the real deal. Nu bij elke race Apple TV, iPad, iPhone en MacBook aan. :) Ik heb er zin in!
En F1Multiviewer installeren: nog meer extra features.

[ Voor 5% gewijzigd door jan390 op 20-02-2023 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:24
activav6 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:49:
Voor liefhebbers van een nieuw seizoen F1 (+F2+F3):
F1 TV Pro met 20% korting voor 51,99/jaar (ipv 64,99)

opmerkingen
- jaarabo met jaarlijkse verlenging
- Credit Card vereist (let op naam op CC)
- 6 apparaten (via diverse apps) + kijken op PC
Hm, kan alleen met CC. En die is aan een ander adres dan mn eigen gekoppeld en dat wil de app niet. Vorig jaar betaalde ik met PP. Jammer dat ook iDeal niet kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub-
jan390 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:35:
[...]

Ja dat is top. Ik heb op TV de normale stream van F1 en op mijn laptop als tweede scherm de multiviewer om met Max mee te kijken een andere info te bekijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:43
activav6 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:49:
Voor liefhebbers van een nieuw seizoen F1 (+F2+F3):
F1 TV Pro met 20% korting voor 51,99/jaar (ipv 64,99)

opmerkingen
- jaarabo met jaarlijkse verlenging
- Credit Card vereist (let op naam op CC)
- 6 apparaten (via diverse apps) + kijken op PC
Tip voor de mensen die al een account hebben, maar alsnog de 20% korting wil meepakken:

Via je hotmail account kun je een extra alias toevoegen.

Dus als je email nu Voornaam.achternaam@hotmail.com is, dan maak je een extra alias aan met voornaam.achternaam2@hotmail.com. Gebruik deze email om F1 mee te kopen. Volgend jaar weer hetzelfde liedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:03
meesje schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:54:
[...]

Net even de laatste race van 2021 gecheckt en daarbij hoorde ik wel Olav. Hoe dat qua rechten zit, weet ik niet. Ik heb geen zin om alle oude races te gaan testen. :)
Ik heb net even snel terug zitten klikken in de MultiViewer for F1 app.

Races van 2019 t/m 2022 hebben nog een Nederlandse audio track, maar 2018 en ouder niet meer. Ik weet vrij zeker dat dat eerder wel zo was, want ik heb de races die Max won in 2016/2017/2018 nog wel eens teruggekeken en toen was Olav daar zeker nog te horen (johee, joho. etc. :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Hoe registreren jullie, overal waar ik probeer te verlengen krijg ik de originele prijs

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:02

CeesKees

I rest my Kees

Driek schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:57:
Hoe registreren jullie, overal waar ik probeer te verlengen krijg ik de originele prijs
Ander e-mailadres.

Voornaam@gmail.com
V.oornaam@gmail.com
Vo.ornaam@gmail.com

Enz.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Nu online
CeesKees schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:59:
[...]

Ander e-mailadres.

Voornaam@gmail.com
V.oornaam@gmail.com
Vo.ornaam@gmail.com

Enz.
Vergeten te melden, gedaan.

Maar heb het via de app geprobeerd en voor de website overal originele prijs. Ik heb geen actiecode nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Driek schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:57:
In de app kreeg ik de originele prijs, maar via de website de prijs met korting. Hoefde overigens geen nieuw account aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Driek schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:01:
[...]

Vergeten te melden, gedaan.

Maar heb het via de app geprobeerd en voor de website overal originele prijs. Ik heb geen actiecode nodig toch?
Dat is je probleem, dit werkt alleen via de website (en met een credit card)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Nu online
noo schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:06:
[...]

Dat is je probleem, dit werkt alleen via de website (en met een credit card)
Via de website werkt ook niet, ook niet via nieuw account, overal altijd 64€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 20:33
Driek schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:22:
[...]

https://www.formula1.com/...be-to-f1-tv?from=ar&to=nl

?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Driek schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:22:
[...]

Probeer het anders eens in een incognito-scherm. Of verwijder al je cookies en tijdelijke bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Nu online
TexMex schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:24:
[...]

Probeer het anders eens in een incognito-scherm. Of verwijder al je cookies en tijdelijke bestanden.
Zal ik eens proberen, moet allemaal op mijn iPhone omdat ik op vakantie ben

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:17

Hupske

AFCA

Driek schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:27:
[...]

Zal ik eens proberen, moet allemaal op mijn iPhone omdat ik op vakantie ben
Daar is je antwoord. Je bent in een ander land dan Nederland nu dus?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Driek
  • Nu online
Hupske schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:29:
[...]

Daar is je antwoord. Je bent in een ander land dan Nederland nu dus?
Vpn aan en het werkte , top bedankt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
jan390 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:35:
[...]

Top! Ik dacht bij die app altijd aan dat je iets moest hacken/side loaden of iets dergelijks. Maar het is gewoon installeren op MacBook/laptop. Nu begrijp ik dat ik bij foto’s van opstellingen zo vaak een laptop/pc met monitor(en) voorbij zie komen. Er gaat een wereld voor me open. Gaaf zeg!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Net ook een abbo afgesloten bij F1tv pro en even kort een race terug gekeken maar voor mijn gevoel is de kwaliteit echt beduidend beter dan Viaplay. En dat terwijl ik via AirPlay stream vanaf mijn iPhone. Me = happy *O*

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:51
Korting lijkt niet voor mij van toepassing te zijn als Belg.
Nog geen andere manieren geprobeerd dan via website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkNL
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Bedankt voor de tips hier :)
Zojuist verlengd met: mijnnaam+f1tv-onevenjaar @gmail.com
Volgend jaar weer verlengen met: mijnnaam+f1tv-evenjaar @gmail.com

Hierbij mijn N26 debit card gebruikt.

EV: Tesla M3H 2024 | PV: 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | D-WTW: QB1-16 | AC: MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | Honda CBF600SA - 2005 | Thuisaccu: 1x HW - 2,7kWh - 800w (Beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Drwho1 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:19:
Korting lijkt niet voor mij van toepassing te zijn als Belg.
Nog geen andere manieren geprobeerd dan via website.
België is inderdaad uitgesloten van de actie. Maar wellicht kun je zo alsnog een poging doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 21:48
Ook weer dankbaar gebruikt van de aanbieding op m'n tweede mailadres.
Voor mij zijn Crofty en Brundle hét geluid van de F1 (en Jenson Button kan je er ook goed bij hebben), ik geniet van het enthousiasme en heb geen last van zogenaamde partijdigheid.
Ik ben dit jaar van een oude versie chromecast overgestapt op de nieuwe variant en hoop dat de verbinding komend jaar iets minder vaak naar 360p terugvalt op mijn verder stabiele wifi netwerk.

Maar eigenlijk zou ik kunnen leven met de shit beeldkwaliteit en stabiliteit van een illegale stream ware het niet voor de analyse van Jolyon Palmer na de race. Toen ze nog maar een klein stukje van zijn analyse op youtube zetten en de rest alleen via F1tv te zien was, was ik verkocht. Nog steeds kijk ik elke raceweek uit naar zijn inzicht en mening, dat is de enige nabeschouwing die ik nodig heb naast die in de topics hier op GoT. Dikke props voor Jolyon, best tevreden met de value voor het complete pakket van F1tv.
Kijk uit naar het seizoen! Belooft een goeie te worden (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xshredx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 18:40

xshredx

TexMex schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:45:
[...]

België is inderdaad uitgesloten van de actie. Maar wellicht kun je zo alsnog een poging doen.
Werkt jammer genoeg niet. Ik kan wel via vpn met bijvoorbeeld nederlands ip, en dan krijg ik wel de actie prijs te zien, maar bij de betaling heb ik een credit card met een belgisch adres, en krijg ik alsnog een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:41
Volgens F1 TV kan er met F1 tv pro maar op 1 scherm live naar de race worden gekeken. Maar, naar mijn ervaring kon dit vorig jaar gewoon op meerdere schermen. Kunnen we verwachten dat het dit jaar ook weer zo is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cwegh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:05
TexMex schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:45:
[...]

Met een VPN kom je op de promo uit, maar bij het ingeven van de kredietkaart laat hij het niet toe om een Nederlands adres te koppelen en andersom laat hij de kredietkaart niet koppelen als je een Belgisch adres ingeeft.

Heb niet meteen nog een idee hoe je dat zou kunnen omzeilen, ik vermoed dat bij de CC verificatie het land van registratie meegestuurd wordt.

PS: ik heb Revolut, N26 en Bonsai gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door cwegh op 20-02-2023 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badda-b
Net een nieuw account gemaakt met ander mailadres, maar hij pakt de credit card niet, waarschijnlijk omdat deze aan het andere account gekoppeld is?
Gegevens heb ik al gedubbelcheckt maar deze melding blijft komen:
3DS: De machtiging tot betaling is mislukt. Zorg ervoor dat de creditcardgegevens correct zijn.
iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddie1993
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 19:04
Wel jammer de korting alleen via de site + creditcard werkt. Maar evengoed vind ik de prijs prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:47

-tom-562

Oliesjeik

Badda-b schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:11:
Net een nieuw account gemaakt met ander mailadres, maar hij pakt de credit card niet, waarschijnlijk omdat deze aan het andere account gekoppeld is?
Gegevens heb ik al gedubbelcheckt maar deze melding blijft komen:

[...]

iemand een idee?
Zelfde CC zou niet uit moeten maken, tenminste, dat ging bij mij prima

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badda-b
-tom-562 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:18:
[...]

Zelfde CC zou niet uit moeten maken, tenminste, dat ging bij mij prima
Heb je ook dezelfde adresgegevens in het nieuwe account gebruikt?
Mijn oude account loopt nog tot 2-3-23 zou dat het probleem kunnen zijn..

Irritant dit, kost me nu al zoveel tijd, ik kan bijna net zo goed op verlengen drukken dan maar niet die korting 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Badda-b op 20-02-2023 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
AMD1800 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:33:
Volgens F1 TV kan er met F1 tv pro maar op 1 scherm live naar de race worden gekeken. Maar, naar mijn ervaring kon dit vorig jaar gewoon op meerdere schermen. Kunnen we verwachten dat het dit jaar ook weer zo is?
Ik weet niet wat we kunnen verwachten. Ik hoop in ieder geval dat binnen het hetzelfde huishouden meerdere gelijktijdige streams van de race afgespeeld kunnen worden. Dat lijkt mij wel handig: in de woonkamer de race op de tv (via Apple TV in mijn geval) en als ik even iets anders moet doen in bv de werkkamer, ik ook gelijktijdig op mijn iPad kan kijken (en de rest van het gezin in de woonkamer).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
AMD1800 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:33:
Ja ik verwacht van wel. Ik hoop het ook. Ik bid er ook voor…..

En anders moet mijn broer lekker zijn eigen abo betalen, 52+65 of 69 is nog goedkoper dan viaplay….

[ Voor 11% gewijzigd door jeanj op 20-02-2023 22:07 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:03
Sebastiaannn schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:46:

Voor mij zijn Crofty en Brundle hét geluid van de F1 (en Jenson Button kan je er ook goed bij hebben), ik geniet van het enthousiasme en heb geen last van zogenaamde partijdigheid.
Bedoel je dan dat ze niet partijdig zijn of dat je er geen last van hebt dat ze partijdig zijn? Want met name Crofty was me toch een partijdige zuurpruim met venijnige steken onder water aan het adres van Verstappen toen bleek dat Verstappen niet alleen leuk was om naar te kijken, maar hij er in 2021 ook nog eens vandoor ging met het kampioenschap ten koste van Lewis.

Het commentaar was goed en neutraal tot Max een serieuze bedreiging werd voor Lewis. Vanaf dat moment werd het wel heel erg Brits.

Afgelopen seizoen heb ik vrijwel alle races met het commentaar van de FOM zelf gekeken. Stuk minder schreeuwerig en over the top en ook vele malen neutraler dan het team van Sky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000

Laguna

Connaisseur

Daarnaast kan je, doordat halverwege het seizoen Nederlands commentaar werd toegevoegd bij F1TV, niet langer Sky als commentaar kiezen. Al misschien nog wel met VPN. Zelf in het begin beide geprobeerd en uiteindelijk bij het team van F1TV blijven hangen, professioneel en neutraal commentaar.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:03
Laguna schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 00:18:
Daarnaast kan je, doordat halverwege het seizoen Nederlands commentaar werd toegevoegd bij F1TV, niet langer Sky als commentaar kiezen. Al misschien nog wel met VPN.
Dat klopt niet wat je daar zegt. Als je kiest voor de International feed zitten daar gewoon zes taal sporen bij, waarbij Engels het Sky commentaar is. Kies je voor de F1 Live feed dan is er geen taalkeuze en heb je het Engelse commentaar van F1 zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000

Laguna

Connaisseur

Mr Magic schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 00:29:
[...]

Dat klopt niet wat je daar zegt. Als je kiest voor de International feed zitten daar gewoon zes taal sporen bij, waarbij Engels het Sky commentaar is. Kies je voor de F1 Live feed dan is er geen taalkeuze en heb je het Engelse commentaar van F1 zelf.
Ik kijk via Nvidia Shield Pro daar kan je zover ik weet geen taal sporen kiezen. Enkel de F1TV live feed en internationaal (die dus nu Nederlands commentaar weergeeft).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:54

Gaitman

The Real One

Laguna schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 01:08:
[...]

Ik kijk via Nvidia Shield Pro daar kan je zover ik weet geen taal sporen kiezen. Enkel de F1TV live feed en internationaal (die dus nu Nederlands commentaar weergeeft).
Als je de tijdbalk opvraagt zit daar ook gewoon een optie (aan de rechterkant) om een geluidsspoor te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
*off-topic*

[ Voor 91% gewijzigd door tweakduke op 22-02-2023 13:46 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• t14wo
  • Laatst online: 15:09
Zie de topicwarning. Geen gehannes met geografische grenzen omzeilen. Is ook nogal sneu. 50 euro is een mooie prijs om een jaar lang vrijwel elke week f1 te kunnen volgen. Dat het vanwege afwijkende koopkracht in andere landen lager is, is geen reden om daar misbruik van te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 22-02-2023 13:47 . Reden: Quote aangepast + TR kan ook in het vervolg. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crakie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 07:36

Crakie

I want my board back, Lance

Ik ben over van Viaplay naar F1TV. De app moest ik sideloaden op mijn Philips Android TV, maar de eerste indruk is goed. Toch ben ik al tegen een eerste irritatie aangelopen: ik kan maar één keer van feed wisselen tijdens een replay en vermoedelijk dus straks ook tijdens de race. Ik kan bijvoorbeeld van de standaard feed naar een onboard, maar daarna kan ik aanklikken wat ik wil, hij wisselt niet meer.

Is geen groot probleem, aangezien ik op de TV de main feed wil en eventuele onboards wel op mijn laptop doe, maar toch.

Deze signature is strikt genomen langer dan noodzakelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09 16:52
Net een mailtje binnen gehad dat ze automatisch verlengd hebbben.
€65,- en ik kan weer een jaar kijken.
Ik vind t prima zo.
€5,40 per maand kan ik goed mee leven.
Is 1,5 biertje per maand

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 13:37
Voor de nieuwe Apple TV gebruikers die het nog niet ontdekt hadden. Bij een race kun je naar links swipen op je ATV remote om te kunnen schakelen tussen de verschillende feeds.
Crakie schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:32:
Ik ben over van Viaplay naar F1TV. De app moest ik sideloaden op mijn Philips Android TV, maar de eerste indruk is goed. Toch ben ik al tegen een eerste irritatie aangelopen: ik kan maar één keer van feed wisselen tijdens een replay en vermoedelijk dus straks ook tijdens de race. Ik kan bijvoorbeeld van de standaard feed naar een onboard, maar daarna kan ik aanklikken wat ik wil, hij wisselt niet meer.

Is geen groot probleem, aangezien ik op de TV de main feed wil en eventuele onboards wel op mijn laptop doe, maar toch.
Ik wil niet het braafste jongetje van de klas zijn maar besef wel dat je de app geïnstalleerd hebt op een apparaat wat officieel niet ondersteund wordt. Dat er eventuele problemen ontstaan zijn bij het gebruik is niet zo heel gek.

[ Voor 71% gewijzigd door Miki op 21-02-2023 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 14:17
*knip*
Blijf dan zelf niet off-topic, tegen de TW in doorgaan.

/verderontopic

20% korting, prima prijs.Blij dat Viaplay eruit is.

[ Voor 132% gewijzigd door tweakduke op 22-02-2023 13:49 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crakie

Crakie

[b]Miki in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"Ik wil niet het braafste jongetje van de klas zijn maar besef wel dat je de app geïnstalleerd hebt op een apparaat wat officieel niet ondersteund wordt. Dat er eventuele problemen ontstaan zijn bij het gebruik is niet zo heel gek.
Dat mag zo zijn, maar er is mijns inziens geen goede reden waarom mijn apparaat niet ondersteund wordt. Dat is toch niet teveel gevraagd voor een vrij nieuwe TV van een groot merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Crakie schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:21:
[...]

Dat mag zo zijn, maar er is mijns inziens geen goede reden waarom mijn apparaat niet ondersteund wordt. Dat is toch niet teveel gevraagd voor een vrij nieuwe TV van een groot merk?
Als jouw tv fabrikant Google TV net even anders heeft geïmplementeerd om bijvoorbeeld de inrichting van de afstandsbediening beter te ondersteunen dan kan het al mis gaan.

Het is dus wel teveel gevraagd tenzij F1TV specifiek voor jouw tv een app maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Crakie schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:21:
[...]

Heb je al contact opgenomen met dat grote merk over dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb voor F1TV net zoals sommige andere twee emailadressen en sluit voor de testdagen altijd het abonnement af en cancel deze een dag later. Zodat de automatische betaling niet door gaat mocht ik het toch een keer vergeten.

Dus volgend jaar bij de testdagen weer inloggen op email2 en als de actie er is betalen voor de actie prijs. Het jaar erop weer hetzelfde en dan email1 gebruiken. Het is niet veel korting maar toch mooi meegenomen om voor 52 euro het jaar te kunnen kijken.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Salv schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:48:
Ik heb voor F1TV net zoals sommige andere twee emailadressen en sluit voor de testdagen altijd het abonnement af en cancel deze een dag later. Zodat de automatische betaling niet door gaat mocht ik het toch een keer vergeten.

Dus volgend jaar bij de testdagen weer inloggen op email2 en als de actie er is betalen voor de actie prijs. Het jaar erop weer hetzelfde en dan email1 gebruiken. Het is niet veel korting maar toch mooi meegenomen om voor 52 euro het jaar te kunnen kijken.
Je kan zelfs direct je abbo cancellen. Je hoeft daarvoor geen dag te wachten :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crakie

Crakie

Miki schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:42:
[...]

Als jouw tv fabrikant Google TV net even anders heeft geïmplementeerd om bijvoorbeeld de inrichting van de afstandsbediening beter te ondersteunen dan kan het al mis gaan.

Het is dus wel teveel gevraagd tenzij F1TV specifiek voor jou tv een app maakt.
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:44:
[...]

Heb je al contact opgenomen met dat grote merk over dit probleem?
Jullie hebben strikt genomen gelijk, maar dit blijft bijzonder irritant voor de consument. Met het nodige onderzoek kan ik er bij aankoop achter komen of een TV kan wat ik wil, maar toekomstige updates van de fabrikant en mijn eigen toekomstige behoeftes kan ik niet voorspellen.

Overigens is mijn Philips bij lange na niet het enige merk/model dat hier last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:56
nvm (nieuws van korting is al in het draadje gedeeld)

[ Voor 90% gewijzigd door W1ck1e op 21-02-2023 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Crakie schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 10:03:
Jullie hebben strikt genomen gelijk, maar dit blijft bijzonder irritant voor de consument..
Dat klopt.. altijd fijn die smart TVs / devices. Een Google Chromecast met Google TV is mogelijk een optie:

uitvoering: Google Chromecast met Google TV (4K) Wit 8GB
uitvoering: Google Chromecast met Google TV (HD) 8GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Badda-b
Mijn betaling met CC is eindelijk gelukt, het zat hem in de Adblocker waardoor de betaling werd tegengehouden.
We kunnen we er weer een jaartje tegenaan! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kan je bij F1TV je account inlog koppelen via smartphone/ tablet naar tv / AppleTV?

Ik kan wel een onmogelijk wachtwoord genereren via mn password manager maar als je dat daadwerkelijk handmatig moet gaan invoeren wordt het irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09 16:52
Op mijn foon, tablet en Google Chromecast met tv staat de app van F1TV.
Op alle drie kan ik inloggen.
Tijdens de race kijk ik op tv via de Chromecast, op de tablet cockpit vieuw met team radio van MV, het commentaar van GP radio van foon naar soundbar.
En de rest in huis een spreekverbod 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
sambalbaj schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:17:
Kan je bij F1TV je account inlog koppelen via smartphone/ tablet naar tv / AppleTV?

Ik kan wel een onmogelijk wachtwoord genereren via mn password manager maar als je dat daadwerkelijk handmatig moet gaan invoeren wordt het irritant.
Voor een Apple TV zou ik gewoon de app zelf downloaden en direct vanaf de Apple TV kijken.

Wat betreft casten/ streamen vanaf je telefoon, als je op de F1TV bent ingelogd op je telefoon hoef je niet meer elders in te loggen als je cast. Maar ik zou voor het gemak dan gewoon een Apple TV of Chromecast met Google TV 4K (het duurdere model) kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Nee dat zit niet in de app. Je moet overal je wachtwoord invullen dus ik zou geen gegenereerd onmogelijk wachtwoord gebruiken voor F1TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adjego
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 20:44
Laguna schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 01:08:
[...]

Bij de internationaal feed kun je ook op de Shield wel degelijk ook andere audio stromen kiezen. Alleen is het zeer omslachtig in de app verwerkt.

Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jap2slow
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-02-2023

Als je een shield TV hebt kun je de remote app gebruiken om je gegenereerde WW te kopieren en plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik ben helemaal nieuw met F1tv pro. Zojuist de laatste race uit 2022 en de laatste uit 2021 bekeken. Ik zie op mijn iPhone bij deze races andere icoontjes aan de rechterkant staan. Bij beide een wereldbol. Ik kan dan via het tandwiel de taal selecteren. O.a. Nederlands en Engels. Is dit Engels van Sky afkomstig?
Bij 2022 ik zie ik daarnaast een stip met cirkel en bij 2021 een camera icoon. Deze laatste levert een beeld op met drie camerastandpunten (2 auto, 1 race). Maar wat is de stip met cirkel (2022). Dat levert Engels commentaar op. Is dat het officiele commentaar van FOM?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

meesje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:18:
Ik ben helemaal nieuw met F1tv pro. Zojuist de laatste race uit 2022 en de laatste uit 2021 bekeken. Ik zie op mijn iPhone bij deze races andere icoontjes aan de rechterkant staan. Bij beide een wereldbol. Ik kan dan via het tandwiel de taal selecteren. O.a. Nederlands en Engels. Is dit Engels van Sky afkomstig?
Bij 2022 ik zie ik daarnaast een stip met cirkel en bij 2021 een camera icoon. Deze laatste levert een beeld op met drie camerastandpunten (2 auto, 1 race). Maar wat is de stip met cirkel (2022). Dat levert Engels commentaar op. Is dat het officiele commentaar van FOM?
Engels bij het wereldbolletje: Sky commentaar
Engels bij de stip in de cirkel: F1 Live commentaar
Engels bij het camera icoon: Pit Lane Channel, in 2022 op/overgegaan in het F1 Live commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 18:26
Ha fijn, 52 euro per jaar is bijna peanuts @1080p vergeleken met Ziggo @4k voor niks twee jaar geleden.
Evengoed maak ik graag gebruik van deze 'echte' aanbieding voor n jaartje :D

Heeft iemand enig idee wanneer fatsoenlijk 4k/UHD support weer terugkomt?
Het is te belachelijk voor woorden dat Viaplay dit nog altijd tegenhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Ché Mig schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:27:
Ha fijn, 52 euro per jaar is bijna peanuts @1080p vergeleken met Ziggo @4k voor niks twee jaar geleden.

Helaas hebben ze nog tot en met ‘24 het contract. Hopelijk hebben ze er stevig spijt van dat ze zich in Nederland hebben verbeten en doen ze erna niet meer mee. Of het daarna Ziggo, RTL of Talpa wordt (of Netflix die mee wil gaan doen)… die zullen wel gewoon 4K uitzenden.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 21-02-2023 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Ché Mig schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:27:

Wat houdt ViaPlay tegen? Ze ondersteunen het niet, klaar. Maar ze houden ook niet tegen dat F1TV het doet lijkt mij zo. Immers ondersteund F1TV het ook niet in andere landen noch toen Ziggo het contract had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06:53
Hier ook weer verlengd voor een jaar op mijn andere email adres.

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ché Mig
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 18:26
RobertMe schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:04:
[...]

Wat houdt ViaPlay tegen? Ze ondersteunen het niet, klaar. Maar ze houden ook niet tegen dat F1TV het doet lijkt mij zo. Immers ondersteund F1TV het ook niet in andere landen noch toen Ziggo het contract had.
Locatie-gebonden aanbieders zoals Sky en Ziggo konden dat blijkbaar wel succesvol afnemen en implementeren en aanbieden in 4k/UHD de laatste jaren.
ViaPlay doet en kan niks (behalve de prijzen tóch maar wel verhogen) en schuift alle technische problemen op de consument zelf af á la ja maar zullie kijken ook met teveel mensen tegelijk in NL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18-09 12:42

OFV

Ik had voorheen een maandabonnement op f1tvpro die al paar maanden inactief was. Zojuist een jaarabonnement voor de aanbieding kunnen afsluiten op datzelfde account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Afgelopen seizoen de laatste paar maanden een maand abo op F1TV gehad om te testen. Beviel goed. Daarna maandabo gecancelled.

Kon nu gewoon een jaarabo incl. korting op zelfde emailadres afsluiten. d:)b

E52 vind ik prima deal voor een jaar F1 kijken. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 21-02-2023 19:23 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Ché Mig schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:02:
[...]
maar zullie kijken ook met teveel mensen tegelijk in NL :P
Ja, en: “het ligt aan jullie internetverbinding, bel ons als je slecht beeld hebt tijdens de wedstrijd” _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Ché Mig schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:02:
[...]

Locatie-gebonden aanbieders zoals Sky en Ziggo konden dat blijkbaar wel succesvol afnemen en implementeren en aanbieden in 4k/UHD de laatste jaren.
ViaPlay doet en kan niks (behalve de prijzen tóch maar wel verhogen) en schuift alle technische problemen op de consument zelf af á la ja maar zullie kijken ook met teveel mensen tegelijk in NL :P
Je vraagt naar 4K / HDR support op F1TV en zegt vervolgens dat ViaPlay het tegen houd. Daarmee impliceer je dat F1TV niet in 4K mag van ViaPlay. Terwijl beide partijen het "gewoon" nog niet aanbieden. Is dat jammer? Jazeker, maar het is niet dat iemand wordt tegen gehouden, door contracten / afspraken, om het in 4K aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:56:
[...]

Je vraagt naar 4K / HDR support op F1TV en zegt vervolgens dat ViaPlay het tegen houd. Daarmee impliceer je dat F1TV niet in 4K mag van ViaPlay. Terwijl beide partijen het "gewoon" nog niet aanbieden. Is dat jammer? Jazeker, maar het is niet dat iemand wordt tegen gehouden, door contracten / afspraken, om het in 4K aan te bieden.
Viaplay biedt het in eigen land echter wel aan.

Maar Viaplay heeft vanwege de populariteit van F1 in Nederland al moeite genoeg om die schrale 5 Mbps-streams soepel in de huiskamer te krijgen. Ik denk dan ook dat de stap naar 4K in Nederland voor deze club op dit moment gewoon nog te veel gevraagd is. Zelfs al zouden ze het willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 17:25
Volgens f1tv kan je niet betalen via een debit card. Toch lijkt het dat het enkele tweakers wel met zo'n kaart (Revolut). is gelukt. @ReVision. @Huub-

Dus toch een paar vragen:

Lukt de f1tv betaling met een Revolut (virtuele) debit card?
Moet je nog een type card kiezen (Mastercard, Visa)???
Zou dit nu nog te regelen zijn want a.s. zondag loopt de aanbieding af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
@jomas F1TV herkent aan het kaartnummer automatisch of het om Mastercard of Visa gaat. Je hoeft dit niet zelf aan te geven. Het werkt inderdaad prima met een virtuele debitcard van Revolut. En je kunt het probleemloos nog vóór zondag regelen. Zie bijvoorbeeld ook:
Eddie1993 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:45:
[...]

Voor de nieuwsgierigen: Het is inderdaad zonder problemen gelukt via revolut. Kom er wel nu pas achter de F1 tv app niet zomaar op de smart tv te vinden is. Moet weer via een omweg. Vh weekend maar even naar kijken.
Maar heb dus een abbo voor 52 euro kunnen afsluiten met een virtuele creditcard van Revolut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Laatst online: 18-09 19:03
Was Viaplay de laatste maanden van het seizoen een beetje stabiel (ik kan enkel via internet kijken, want ik heb geen TV abbo)? Mijn vrouw wil persé de voor- en nabeschouwingen zien. Heb daar nog nooit naar gekeken, dus weet niet of dat de moeite waard is.

[ Voor 13% gewijzigd door BugBoy op 21-02-2023 21:24 ]

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:47
BugBoy schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:18:
Was Viaplay de laatste maanden van het seizoen een beetje stabiel? Mijn vrouw wil persé de voor- en nabeschouwingen zien. Heb daar nog nooit naar gekeken, dus weet niet of dat de moeite waard is.
voor- en nabeschouwingen kan je gewoon op ziggo sport kijken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 17:25
TexMex schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:18:
@jomas F1TV herkent aan het kaartnummer automatisch of het om Mastercard of Visa gaat. Je hoeft dit niet zelf aan te geven. Het werkt inderdaad prima met een virtuele debitcard van Revolut. En je kunt het probleemloos nog vóór zondag regelen. Zie bijvoorbeeld ook:

[...]
Ok dat zou mooi zijn. Alleen is het me nog niet duidelijk als ik bij Revolut een debit card aanvraag of ik dan een merk (Mastercard of Visa) moet kiezen en welke geaccepteerd wordt door f1tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:50
Hier ook met m'n bestaande account, met verlopen abonnement, de intro prijs betaald. Wederom wordt N26 (MasterCard) niet geaccepteert, meen mij te herinneren dat hier vorig jaar ook gedoe mee was.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Stupid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-10-2023
Amaze86 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:24:
[...]

voor- en nabeschouwingen kan je gewoon op ziggo sport kijken.
Behalve als je, zoals BugBoy aangeeft, geen TV abonnement hebt, maar alleen internet.
Ik heb dat ook niet. Had vorig jaar wel Viaplay en dat was altijd stabiel. Maar nu toch F1TV gedaan omdat ik de rest van ViaPlay nooit keek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:11
Op hoeveel apparaten kan je de main race kijken op F1 tv pro? Link van één apparaat werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub-
jomas schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:27:
[...]

Ok dat zou mooi zijn. Alleen is het me nog niet duidelijk als ik bij Revolut een debit card aanvraag of ik dan een merk (Mastercard of Visa) moet kiezen en welke geaccepteerd wordt door f1tv.
Ik heb het met mijn virtuele Revolut MasterCard gedaan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JU3ygYLoK0oft2EOBWMexfUI3PU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8FPJIm1BbDerSAGhAKq14VlP.jpg?f=fotoalbum_large

*knip*
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 22-02-2023 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
jomas schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:27:
[...]

Op dit moment krijg je automatisch Visa als virtuele kaart. Of Mastercard als eenmalige wegwerpkaart. Maar je kunt er meerdere kosteloos naast elkaar hebben, dus dat is geen probleem. Pas als je een fysieke kaart aanvraagt, betaal je daar eenmalig een bedrag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub-
mentalozzie schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:40:
Op hoeveel apparaten kan je de main race kijken op F1 tv pro? Link van één apparaat werkt niet meer.
Je kunt maximaal 6 apparaten tegelijkertijd gebruiken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Wil je nog 1.3% extra korting bovenop de 20% korting?

spoiler: extra korting
5 dagen langer wachten met afsluiten is 5 dagen/365 dagen goedkoper = ongeveer 1.3% :+
Pagina: 1 ... 6 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen