[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 7 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:39
Huub- schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:46:
Je kunt maximaal 6 apparaten tegelijkertijd gebruiken.
Ja, maar slechts één stream tegelijk.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:37
BugBoy schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:00:
[...]

Ja, maar slechts één stream tegelijk.
Nee, officieel maximaal 1 keer de main feed. De andere feeds zijn ongelimiteerd. Niet officieel zijn er maar enkelingen die gemeld hebben dat ze daadwerkelijk maar op 1 apparaat de main feed konden kijken. En wat is uberhaupt de main feed? International? Of F1Live? Of beiden?

Daarnaast dan de limiet van maximaal 6 apparaten, die wel gehandhaafd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hole1988
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-06 20:22
cwegh schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:57:
[...]

Met een VPN kom je op de promo uit, maar bij het ingeven van de kredietkaart laat hij het niet toe om een Nederlands adres te koppelen en andersom laat hij de kredietkaart niet koppelen als je een Belgisch adres ingeeft.

Heb niet meteen nog een idee hoe je dat zou kunnen omzeilen, ik vermoed dat bij de CC verificatie het land van registratie meegestuurd wordt.

PS: ik heb Revolut, N26 en Bonsai gebruikt.
Dit heeft met cookie's te maken. Zorg eerst dat je je VPN activeert, dan een privé/incognito venster opent (Ctrl+Shift+N in Chrome en Ctrl+Shift+P in Firefox) en dan inloggen bij F1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:38

Laguna

Connaisseur

Gaitman schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 06:10:
[...]

Als je de tijdbalk opvraagt zit daar ook gewoon een optie (aan de rechterkant) om een geluidsspoor te kiezen.
adjego schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:50:
[...]

Bij de internationaal feed kun je ook op de Shield wel degelijk ook andere audio stromen kiezen. Alleen is het zeer omslachtig in de app verwerkt.
Jullie hebben gelijk. @Gaitman bedankt voor de tip, die grijze icoontjes rechts onderin boven de resterende tijd waren me totaal niet opgevallen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:07
ZuinigeRijder schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:57:
Wil je nog 1.3% extra korting bovenop de 20% korting?

spoiler: extra korting
5 dagen langer wachten met afsluiten is 5 dagen/365 dagen goedkoper = ongeveer 1.3% :+
je hebt de juiste nickname gekozen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Voor de mensen die naar F1TV overstappen en een speler zoeken, op ibood hebben ze nu de chromecast 4K zag ik net op pepper.

https://www.ibood.com/off...t-met-google-tv-4k/781432

[edit]
en uitverkocht

[ Voor 6% gewijzigd door hjs op 22-02-2023 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06-10 11:38
Hier ook maar gebruik gemaakt van de F1TV korting. Dat Viaplay vorig seizoen was toch treurnis ten top ;w
Morgen meteen even aan op het 2e scherm oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gautama
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 01-05 10:27
Zijn er nog interessante mogelijkheden tot pay-per-view? Dit mis ik in ieder geval in de openingspost.

In het verleden heb ik via Ziggo hier fijn gebruik van kunnen maken, maar dit is niet meer mogelijk. Toentertijd betaalde je EUR 4,- voor een losse race. Ideaal als je toch alleen maar de race op zondag wilt zien en minder dan de helft van de races vanuit thuis kijkt (de andere helft bij vrienden, familie of in een kroeg bijv.).

Op de website van KPN zie ik alleen een vanaf prijs staan van EUR 6,-, maar geen idee of hier ook een F1 race onder valt. Met die prijs wordt het via KPN i.i.g. niet echt interessant om via PPV te gaan kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Gautama op 22-02-2023 10:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 17:35

RKD

JEightyFive schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:05:
Hier ook maar gebruik gemaakt van de F1TV korting. Dat Viaplay vorig seizoen was toch treurnis ten top ;w
Tip pak gelijk F1 Multiviewer erbij :) https://multiviewer.app/ Daar ga je pas echt blij van worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-10 15:28
JEightyFive schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:05:
Hier hetzelfde.
Op het moment dat Viaplay reclame banners bovenin beeld liet zien was het voor mij direct al klaar :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Yohost! schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:14:
[...]

Hier hetzelfde.
Op het moment dat Viaplay reclame banners bovenin beeld liet zien was het voor mij direct al klaar :(
O ja. Dat was ik al weer vergeten. Carglass…
Bij een betaalde dienst vind ik dat echt not done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06-10 11:38
RKD schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:11:
[...]

Tip pak gelijk F1 Multiviewer erbij :) https://multiviewer.app/ Daar ga je pas echt blij van worden.
Thanks voor de tip. Ik ga eens kijken :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Thanks! Huidige abo stopgezet qua renewal en een nieuw account aangemaakt en weer korting gepakt. Tip: Als je mailprovider het ondersteunt, kan je met het + teken hetzelfde mailadres gebruiken en toch korting krijgen. Dus stel je mailadres is janjanssen@hotmail.com, dan kan je een nieuw abo aanmaken met janjanssen+F1TV2023@hotmail.com en dan komt het gewoon op hetzelfde mailadres binnen. :). Zo kan je straks elk jaar alleen het jaartal veranderen in het mailadres en dan op de juiste apparaten opnieuw inloggen. Scheelt toch weer een klein bedrag elk jaar voor een minimale aanpassing. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:18
RKD schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:11:
[...]

Met een Android tv (chromecast) + iPhone. Hoe krijg ik zoiets werkend op m’n tv. Of heb ik een “onhandige” combinatie.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-10 21:47
Alekz87 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:47:
[...]

Met een Android tv (chromecast) + iPhone. Hoe krijg ik zoiets werkend op m’n tv. Of heb ik een “onhandige” combinatie.
Dat gaat niet werken, dit is volledig gebaseerd op Mac / Linux / Windows.
Dus je zou met een laptop + HDMI kabel wel de ideale combinatie hebben.

Het voordeel van Multiviewer is wel, dat je ook de stream van Radio 10 kan aanzetten met commentaar van Olaf Mol er weer bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 21:37
Alekz87 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:47:
[...]

Multiviewer for F1 is er alleen voor de PC. Dus met Android TV gaat dit niet werken. Dan moet je dus de PC/laptop (/Mac) via HDMI aansluiten. Of je moet al pogen of het via "WiDi" werkbaar is. In Windows bij verbinden met apparaten en/of instellen monitors kun je IIRC kiezen voor "Verbinden met draadloze monitor". Mogelijk dat je daar dan de TV bij ziet staan en je zo een multi-monitor setup kunt opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cwegh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:47
hole1988 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:47:
[...]

Dit heeft met cookie's te maken. Zorg eerst dat je je VPN activeert, dan een privé/incognito venster opent (Ctrl+Shift+N in Chrome en Ctrl+Shift+P in Firefox) en dan inloggen bij F1.
Het lukt ook niet met icognito. Ik zit nu ook op het Nederlandse kantoor (dus geen VPN) maar krijg altijd het volgende:

1) Nederlands adres (geldig postbus adres) met mijn Revolut Visa: The following fields are required, please correct and add information: You have selected an invalid billing address. Please correct the address and try again.
2) Belgisch adres met een Revolut Visa: You have selected an invalid billing address. Please correct the address and try again.

Country of residence op de account: Netherlands

In Revolut en N26 zie ik ook de kaartvalidatie. Dit zijn wel debetkaarten als ik zo zie, dus ook geprobeerd met Bonsai (dat een credit card is): https://www.paybonsai.com/

Ik heb dan een nieuwe registratie gedaan met een ander email-adres en dus bonsai CC en krijg ik de volgende foutmelding:

The following fields are required, please correct and add information: You have selected an invalid billing address. Please correct the address and try again.

En onder het Kaartnummer veld: There was an error with your credit card information. Please check your information and try again.

Zelfde resultaat met Revolut Mastercard, Revolut Visa en N26 Mastercard

Safe to assume dat het gewoon niet kan en dat er ergens een check op residency gebeurt bij de CC validatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
cwegh schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:38:
[...]

Het lukt ook niet met icognito. Ik zit nu ook op het Nederlandse kantoor (dus geen VPN) maar krijg altijd het volgende:

1) Nederlands adres (geldig postbus adres) met mijn Revolut Visa: The following fields are required, please correct and add information: You have selected an invalid billing address. Please correct the address and try again.
2) Belgisch adres met een Revolut Visa: You have selected an invalid billing address. Please correct the address and try again.

In Revolut en N26 zie ik ook de kaartvalidatie. Dit zijn wel debetkaarten als ik zo zie, dus ook geprobeerd met Bonsai (dat een credit card is): https://www.paybonsai.com/

Ik heb dan een nieuwe registratie gedaan met een ander email-adres en dus bonsai CC en krijg ik de volgende foutmelding:

The following fields are required, please correct and add information: You have selected an invalid billing address. Please correct the address and try again.

En onder het Kaartnummer veld: There was an error with your credit card information. Please check your information and try again.

Safe to assume dat het gewoon niet kan en dat er ergens een check op residency gebeurt bij de CC validatie.
Je Belgische factuuradres zit je hierbij inderdaad in de weg. Daar is F1TV blijkbaar erg streng in. En aan de eerste zes cijfers van het kaartnummer kan worden afgeleid voor welk land de kaart is uitgegeven. Tenzij je iemands Nederlandse kaart kunt gebruiken, zit er waarschijnlijk niets anders op dan het zonder korting via België af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 16:35
Gautama schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:09:
Zijn er nog interessante mogelijkheden tot pay-per-view? Dit mis ik in ieder geval in de openingspost.

In het verleden heb ik via Ziggo hier fijn gebruik van kunnen maken, maar dit is niet meer mogelijk. Toentertijd betaalde je EUR 4,- voor een losse race. Ideaal als je toch alleen maar de race op zondag wilt zien en minder dan de helft van de races vanuit thuis kijkt (de andere helft bij vrienden, familie of in een kroeg bijv.).

Op de website van KPN zie ik alleen een vanaf prijs staan van EUR 6,-, maar geen idee of hier ook een F1 race onder valt. Met die prijs wordt het via KPN i.i.g. niet echt interessant om via PPV te gaan kijken.
Niet echt ppv maar je kunt F1tv ook gewoon maandelijks afsluiten. Kost dan €8 per maand dus als je 2 races thuis kijkt kost je dit ook €4 per race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:12
hjs schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:58:
Voor de mensen die naar F1TV overstappen en een speler zoeken, op ibood hebben ze nu de chromecast 4K zag ik net op pepper.

https://www.ibood.com/off...t-met-google-tv-4k/781432

[edit]
en uitverkocht
Ah zonde, daar ben ik nog naar op zoek, wat was de prijs?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Gynnad schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:03:
[...]

Ah zonde, daar ben ik nog naar op zoek, wat was de prijs?
https://nl.pepper.com/aan...t-met-google-tv-4k-269160

48,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:19
Dit jaar gekozen voor F1TV. Vorig jaar Viaplay gekeken, vond het prima (de Ziggo haantjes kwamen mijn strot uit) maar ik vond Viaplay te duur want keek alleen F1. En Viaplay op de AppleTV had weliswaar geen issues maar de beeldkwaliteit was te laag vond ik.

Nu F1TV proberen. Als ik snel wat dingen terugkijk merk ik vooral dat kleuren veel beter lijken te zijn. Bitrate dingetje denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:43
cwegh schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:38:
[...]

Je kan niet betalen met de Debit card voor F1TV. https://support.f1.tv/s/a...-t-working?language=nl_NL
F1TV accepteert geen debetkaarten, Paypal, Amex of elk type vooruitbetalingskaart.
Ik begrijp dat er wel Credit op de Bonsai kaart staat, maar hij werkt gewoon als een debit kaart.
Why does it say Credit on my card?

This is because the bonsai card makes use of the Mastercard credit network to process your payments. We don’t offer credit the way Mastercard does, however.
You can only spend as much money as you currently have in the bank account linked to the bonsai app (see “bonsai spending limit” above).
https://www.paybonsai.com/f-a-q#Google%20Pay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
LongBowNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:12:
[...]

Je kan niet betalen met de Debit card voor F1TV. https://support.f1.tv/s/a...-t-working?language=nl_NL

[...]

Ik begrijp dat er wel Credit op de Bonsai kaart staat, maar hij werkt gewoon als een debit kaart.

[...]

https://www.paybonsai.com/f-a-q#Google%20Pay
Dat is een beetje een semantisch dingetje. De debit-varianten van Mastercard en Visa (in ieder geval van Revolut) worden namelijk wél gewoon geaccepteerd getuige de vele meldingen in dit topic.

Maar als je F1TV in Nederland afsluit, moet je betaalkaart ook voor Nederland zijn uitgegeven. Een Belg die met zijn Belgische Revolut-kaart via Nederland wil betalen (omdat in België de korting niet geldt), zal helaas dus niet gaan werken. Als hij het gewoon vanuit België probeert zonder de korting, dan is er waarschijnlijk geen probleem.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:26
Huub- schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:42:
[...]

Ik heb het met mijn virtuele Revolut MasterCard gedaan
[Afbeelding]

*knip*
Ik had me al aangemeld bij Revolut maar alsnog bedankt voor het aanbod. Het is me uiteindelijk gelukt.
Voor de geintereseerden hier de stappen die ik heb gevolgd. (Nederlandse gebruiker)

1. Download de Revolut app op je telefoon, kies gratis versie. Een verificatie volgt (via foto, rijbewijs/id/passpoort).
geheel duurt enkele minuten.
2. Stort via de app geld op je Revolut rekening. (Dit kan via je eigen bank, ing in mijn geval)
het geld staat na 1 dag op je Revolut rekening.
3. Je kan nu een (vaste) virtuele kaart aanvragen. Dit was in mijn geval een Visa.
4. Maak een virtuele kaart voor eenmalig gebruik aan. Dit wordt dan een Mastercard.
5. Registreer je nu bij F1TV en betaal met deze eenmalige kaart. (Gebruik de naam die links boven op de card staat).

Zo is het mij zojuist gelukt.
Success.

[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 22-02-2023 13:43 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 19:43
Mijn N26 kaart deed het vorig jaar niet. Toen was de kortingsactie ook beschikbaar via Google Play en heb ik die daar afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
LongBowNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:36:
Mijn N26 kaart deed het vorig jaar niet. Toen was de kortingsactie ook beschikbaar via Google Play en heb ik die daar afgesloten.
Wellicht lukt het met nieuwere kaarten wel. En Revolut lijkt dus sowieso goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
jomas schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:35:
[...]

Ik had me al aangemeld bij Revolut maar alsnog bedankt voor het aanbod. Het is me uiteindelijk gelukt.
Voor de geintereseerden hier de stappen die ik heb gevolgd. (Nederlandse gebruiker)

1. Download de Revolut app op je telefoon. Een verificatie volgt (via foto, rijbewijs/id/passpoort).
geheel duurt enkele minuten.
2. Stort via de app geld op je Revolut rekening. (Dit kan via je eigen bank, ing in mijn geval)
het geld staat na 1 dag op je Revolut rekening.
3. Je kan nu een (vaste) virtuele kaart aanvragen. Dit was in mijn geval een Visa.
4. Maak een virtuele kaart voor eenmalig gebruik aan. Dit wordt dan een Mastercard.
5. Registreer je nu bij F1TV met deze eenmalige kaart. (Gebruik de naam die links boven op de card staat).

Zo is het mij zojuist gelukt.
Success.
Opwaarderen kan eventueel ook met iDEAL. Dan staat het tegoed direct op je rekening. En vanaf Rabobank of ABN Amro staat het geld bij een overboeking dankzij de Europese instant payments ook gelijk op je Revolut-rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ben toch wel verbaasd dat het per land zoveel in prijs scheelt. Ik ben nu in Kenya en kost hier voor 1ste jaar 36 dollar. (Al begrijp ik niet helemaal waarom ik de prijs in dollars krijg)

Maar goed, het interessante vind ik dat f1tv hier te krijgen is. Ik ben op reis en afgelopen seizoen liep ik steeds te hannesen met vpn's. Dat werkte niet heel lekker.

Ik kan het gaan opzoeken maar betekent dit dat f1tv nu in meer landen werkt dan afgelopen seizoen? Ik zat er aan te denken om abbo op te zeggen en in hotels/cafes te gaan kijken maar dan laat ik f1tv gewoon doorlopen (voor het normale bedrag).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
[Roland] schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:45:
Ik ben toch wel verbaasd dat het per land zoveel in prijs scheelt. Ik ben nu in Kenya en kost hier voor 1ste jaar 36 dollar. (Al begrijp ik niet helemaal waarom ik de prijs in dollars krijg)

Maar goed, het interessante vind ik dat f1tv hier te krijgen is. Ik ben op reis en afgelopen seizoen liep ik steeds te hannesen met vpn's. Dat werkte niet heel lekker.

Ik kan het gaan opzoeken maar betekent dit dat f1tv nu in meer landen werkt dan afgelopen seizoen? Ik zat er aan te denken om abbo op te zeggen en in hotels/cafes te gaan kijken maar dan laat ik f1tv gewoon doorlopen (voor het normale bedrag).
F1TV is inderdaad in behoorlijk veel landen beschikbaar. In de landen met volledige beschikbaarheid kun je je Nederlandse abonnement probleemloos gebruiken zonder VPN.

[ Voor 6% gewijzigd door TexMex op 22-02-2023 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-09 22:45
*knip*
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

[ Voor 92% gewijzigd door tweakduke op 22-02-2023 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Zojuist een nieuw account aangemaakt voor 52 per jaar. Overigens dezelfde cc gebruikt als bij mijn vorige account waar ik 65 euro moet betalen. Dus je kan gewoon dezelfde betaalkaart gebruiken als bij het oude account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

magnifor schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:46:
Zojuist een nieuw account aangemaakt voor 52 per jaar. Overigens dezelfde cc gebruikt als bij mijn vorige account waar ik 65 euro moet betalen. Dus je kan gewoon dezelfde betaalkaart gebruiken als bij het oude account.
Klopt, hier ook dezelfde CC gebruikt. Je hebt alleen een nieuw mailadres nodig voor een nieuw account. 2de jaar op rij dat ik voor 52€ een jaar kan kijken. Zat nog even te wachten of het adres of inderdaad de CC geflagged zou worden als al bekend, maar gelukkig geen check op. (nog niet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:44
Ik kon gewoon op mijn bestaande account de 52 euro deal gebruiken. Ook zelfde CC. Vorig abonnement liep eind december ergens af en ook toen had ik een korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:12

CeesKees

I rest my Kees

Ik denk omdat de USD iets koersvaster is dan de Keniaanse Schilling.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
CeesKees schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:36:
[...]

Ik denk omdat de USD iets koersvaster is dan de Keniaanse Schilling.
Uiteraard, maar ik denk niet dat dat de reden is (mensen krijgen hier betaald in shillings en willen geen maandelijkse verassing). I denk eerder omdat ze niet verwachten hier veel te verkopen en geen moeite willen steken in een gelokaliseerd model (creditcards zijn hier ook geen ding).

Maar ik vind het fijn, volgende week zonder veel gedoe F1 kijken :-)
*knip*
Zie de TW.

[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 23-02-2023 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:52
Ik gebruik een CC van een vriend voor F1tv te verlengen voor €51.99.
Het adres wat ik in moet vullen op de Website is dat het adres van de CC-houder of kan ik daar mijn eigen adres invullen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Het rijtje landen is idd wat langer geworden dit jaar:
https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html

[ Voor 27% gewijzigd door YakuzA op 22-02-2023 21:45 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:18
Viaplay gekozen via kpn. Kleine korting. M’n ouders kijken ook graag darts. Dus was een nobrainer. Morgen gaan we los! Zin in

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Incognitum schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:23:
Het adres wat ik in moet vullen op de Website is dat het adres van de CC-houder of kan ik daar mijn eigen adres invullen?
Adres van de cc-houder.

• PatrickC
  • Laatst online: 22:42
Incognitum schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:23:
Je moet de betaling ook nog autoriseren waarschijnlijk. Dat ging bij mij via een app op mijn telefoon van mijn creditcard (ICS mastercard van ABN Amro). Alleen met een CC nummer, adres en beveiligingscode van de CC kom je er dus waarschijnlijk niet.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• PatrickC
De streams werken nog niet volgens mij. Krijg een foutmelding bij F1 TV en in het viaplay topic worden ook problemen gemeld.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• PatrickC
Werkt nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:31
Here we go. Werkt prima hier.
F1TV Pro Nvidia Shield 2019 op LAN LG65 inch. Ziggo zakelijk langzaamste verbinding.

Zo hebben we dit gehad, dus heb je ellende via chromecast, streamen van je tel, noem maar op. Dit werkt bij mij perfect. Ook vorig jaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OX5kr2M8b4gm8FNtf2S32_gartE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/deUR07DVzZNeVOt4xmSmXxtO.jpg?f=fotoalbum_large

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 18:50
Klopt het dat er geen f1tv app te vinden is op Sony tv's? Ik heb nu f1tv aangeschaft, maar kan de app niet vinden op de tv (Sony a90j).

• Mr Magic
  • Laatst online: 22:36
Ben ik gek of is de Grand Prix Radio knop verdwenen uit de Multiviewer for F1 app?

Laat maar, is alleen zichtbaar bij een "echte" race.

[ Voor 27% gewijzigd door Mr Magic op 23-02-2023 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:30
Sander H schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 08:59:
Klopt het dat er geen f1tv app te vinden is op Sony tv's? Ik heb nu f1tv aangeschaft, maar kan de app niet vinden op de tv (Sony a90j).
https://support.f1.tv/s/a...ch-F1TV-on?language=en_US
..

TV
We do not currently support connected TV’s

*sowieso

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heeft Viaplay wel Nederlands commentaar bij deze testdagen of heeft F1TV in zijn geheel geen Nederlands commentaar dit jaar?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:08

spartacusNLD

This is Sparta!!

Sony heeft Android TV net wat anders geimplementeerd waardoor bepaalde android apps niet in de appstore te vinden zijn. Waaronder F1TV. :'(

Anders vraag.. wordt de F1TV app wel op deze chromecast ondersteund? uitvoering: Google Chromecast met Google TV (4K) Wit 8GB

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:24

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Yorinn schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:56:
Heeft Viaplay wel Nederlands commentaar bij deze testdagen of heeft F1TV in zijn geheel geen Nederlands commentaar dit jaar?
Viaplay heeft zijn standaard team er zitten. Ik denk dat voor de testdagen niet meerdere audiostreams worden doorgezonden bij F1TV en bij de races het wel gebeurd.

Tweakers Discord

• Gynnad
Yorinn schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:56:
Volgens de FAQ pagina supporten ze ook Nederlands commentaar (wellicht alleen bij de F1 weekenden): https://support.f1.tv/s/a...mmentators?language=nl_NL

• W1ck1e
  • Laatst online: 22:43
Ja dat klopt. Naar mijn mening kan je het beste een chromecast met google tv gebruiken. Die met de afstandsbediening.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:08

spartacusNLD

This is Sparta!!

W1ck1e schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:03:
[...]
Ja dat klopt. Naar mijn mening kan je het beste een chromecast met google tv gebruiken. Die met de afstandsbediening.
Kan je de F1TV app daarop installeren?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• W1ck1e
spartacusNLD schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:00:
[...]

Sony heeft Android TV net wat anders geimplementeerd waardoor bepaalde android apps niet in de appstore te vinden zijn. Waaronder F1TV. :'(

Anders vraag.. wordt de F1TV app wel op deze chromecast ondersteund? uitvoering: Google Chromecast met Google TV (4K) Wit 8GB
Neen het is de keuze van f1tv om de app niet uit te brengen voor android tv. Dit kan je sony niet kwalijk nemen.

Chromecast met google tv (beide smaken) wordt ondersteund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Je hebt ook de HD versie van de Google TV Chromecast, volgens mij is het enige verschil dat de ene alleen maar HD support en de andere 4K (F1 TV Pro is in HD)

uitvoering: Google Chromecast met Google TV (HD) 8GB of de uitvoering: Google Chromecast met Google TV (4K) Wit 8GB

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:38
spartacusNLD schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:03:
[...]

yes, en werkt prima. Gebruik 'm zelf op een LG tv. Oorspronkelijk gekocht vanwege F1, maar inmiddels gebruik ik zelfs vaker google tv ook voor de overige apps die ook op LG tv draaien.
Je kunt zelfs je normale afstandbediening gebruiken (in mijn geval iig), dus weinig verschil in experience met de native apps.

Daarnaast handig op vakantie. Google TV mee en al je streaming diensten bij de hand :)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• W1ck1e
spartacusNLD schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:03:
[...]

Ja. op deze chromecast kan je de app op de officiele wijze installeren.
bij de reguliere chromecast (die zonder afstandsbedieing) kan dat niet, en kan je alleen maar casten de chromecast. Bij F1tv schiet het volume dan wel soms naar maximaal. (niet fijn). Daar heb je met chromecast met afstandsbediening geen last van.

• W1ck1e
BTW: Ik kan de komende weken viaplay en f1tv vergelijken. F1 heeft een vrij constante bitrate (van ongeveer 6 Mbit) waar viaplay meer wisselt maar wel onder de 6 Mbit blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:06
Hebben meer mensen last van zwart scherm als ze kijken via de browser (F1TV)? Zowel safari en Chrome heb ik zwart scherm. Audio komt wel door. Iemand die weet waar het aan kan liggen?
Via de app op de iPhone krijg ik wel beeld.

Edit: Ben er al achter waarmee het te maken heeft. Heb DisplayLink manager van Dell geïnstalleerd en deze heeft toestemming om het scherm op te nemen. Dan blokkeert F1TV de video stream. Uitschakelen van DisplayLink does the trick.

[ Voor 34% gewijzigd door jdiezrequejo op 23-02-2023 10:39 . Reden: Oplossing gevonden ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-10 08:40

Racing_Reporter

Contentmaker

Eerlijk gezegd snap ik het niet helemaal meer, volgens mij had ik ooit aan een actie deelgenomen? Next Payment Date: 06/28/2023. Wat is nu wijsheid, zomeractie afwachten? LIjkt me geen goed idee om nu te cancellen en aan een nieuw abo te beginnen :(

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Racing_Reporter schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:31:
Eerlijk gezegd snap ik het niet helemaal meer, volgens mij had ik ooit aan een actie deelgenomen? Next Payment Date: 06/28/2023. Wat is nu wijsheid, zomeractie afwachten? LIjkt me geen goed idee om nu te cancellen en aan een nieuw abo te beginnen :(
Vanaf 28 juni maandabo's nemen en dan bij testdagen 2024 weer een 20% korting scoren? Wellicht goedkoper (huiswerk: zelf even narekenen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13:56
Zo he, eventjes ViaPlay en F1 TV Pro vergeleken op de PC via Chrome (jaarabonnement nog niet verlopen van de eerste). Viaplay lijkt meer op 720P en F1TV Pro duidelijk scherper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

NeverSettle schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:34:
Zo he, eventjes ViaPlay en F1 TV Pro vergeleken op de PC via Chrome (jaarabonnement nog niet verlopen van de eerste). Viaplay lijkt meer op 720P en F1TV Pro duidelijk scherper.
Ik heb de mogelijkheid ook om te vergelijken. Viaplay via Chrome is sowieso 720p ;)

Maar goed zelfs met de app op de TV is de bitrate wat lager van Viaplay en ze gebruiken een compressie die de kleuren er niet beter op maken. Het is Bahrein, zon en licht betekend dat, niet bij Viaplay blijkbaar.

Dus Viaplay voor het overige voetbal en Darts en F1tvpro voor de F1. De studio uitzendingen vond ik op zijn tijd wel leuk van Viaplay (ligt er een beetje aan wie er zit) dus die kan ik dan ook nog meepakken.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
tweakduke schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:38:
[...]

Ik heb de mogelijkheid ook om te vergelijken. Viaplay via Chrome is sowieso 720p ;)

Maar goed zelfs met de app op de TV is de bitrate wat lager van Viaplay en ze gebruiken een compressie die de kleuren er niet beter op maken. Het is Bahrein, zon en licht betekend dat, niet bij Viaplay blijkbaar.

Dus Viaplay voor het overige voetbal en Darts en F1tvpro voor de F1. De studio uitzendingen vond ik op zijn tijd wel leuk van Viaplay (ligt er een beetje aan wie er zit) dus die kan ik dan ook nog meepakken.
Zelfs als ik Viaplay voorheen via een Chromecast keek was het niet helemaal scherp op 1080P, dat kleine 1mbps bitrate verschil is groot :)

Alleen de studiobeelden zien er redelijk uit bij Viaplay.

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:52
PatrickC schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 07:18:
[...]

Je moet de betaling ook nog autoriseren waarschijnlijk. Dat ging bij mij via een app op mijn telefoon van mijn creditcard (ICS mastercard van ABN Amro). Alleen met een CC nummer, adres en beveiligingscode van de CC kom je er dus waarschijnlijk niet.
Gracias voor de info. Dan sluit ik het gewoon via Apple af, dan maar geen korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

NeverSettle schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:42:
[...]

Zelfs als ik Viaplay voorheen via een Chromecast keek was het niet helemaal scherp op 1080P, dat kleine 1mbps bitrate verschil is groot :)

Alleen de studiobeelden zien er redelijk uit bij Viaplay.
Ja dat valt mij al langer op, maar dat komt ook door het filter wat ze gebruiken heb ik het idee. Dan komen de kleuren bij een studio uitzending of het darten wat in een zaal gebeurt er beter uit.

Maar als het dan buiten is in de volle zon dan komt dat niet helemaal goed tot uiting.

Tweakers Discord

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08:01
tweakduke schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:45:
[...]
Maar als het dan buiten is in de volle zon dan komt dat niet helemaal goed tot uiting.
Houd er wel rekening dat sommige camera's ND-filters gebruiken, waardoor kleuren en stuk blauwer lijken doordat het donkerder wordt.. vooral met onboards die je behoorlijke ND-distortion.

• Dennisdn
  • Laatst online: 23:41
Je kunt hem eventueel wel sideloaden, maar dan is gewoon casten sneller denk ik. Het wordt er allemaal niet duidelijker op, heb zelf een Nokia8000-Android kastje, en dáár staat ie weer wel gewoon in de Playstore.

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:16
Op mijn A80J stond de app er ook niet tussen. Je kunt de .apk van de F1TV app wel sideloaden:
https://community.sony.co...-android-tvs/td-p/2347365

[ Voor 6% gewijzigd door niels132 op 23-02-2023 12:02 ]

• abe26
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-07-2023
Ik moet F1TVPRO nog bestellen maar ik lees veel over casten met bv de Google Chromecast. Maar je kan toch ook bv je laptop met HDMI aansluiten op de tv?

Voor de mensen die nog geen Chromecast hebben,lijkt me dat toch een goedkope oplossing.
of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
abe26 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:13:
Ik moet F1TVPRO nog bestellen maar ik lees veel over casten met bv de Google Chromecast. Maar je kan toch ook bv je laptop met HDMI aansluiten op de tv?

Voor de mensen die nog geen Chromecast hebben,lijkt me dat toch een goedkope oplossing.
Gemak heeft in deze een (kleine) prijs.

• NeverSettle
abe26 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:13:

Klopt, laptop scherm delen met de tv werkt altijd. Echter wilt niet iedereen dat, een chromecast, Apple TV of een vergelijkbare apparaat is handiger en eenvoudiger te verbergen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Side loaden. Downloaden hier: F1 TV (Android TV). Deze versie gebruik ik al een tijdje op mijn Sony TV, wel zelf opletten of er updates zijn (en dan weer sideloaden). Er is ook een versie voor de Android telefoon/tablet, maar die moet je niet hebben.

Laatste versie is:

F1 TV (Android TV) 3.0.11.1-R18.0-SP74.8.0-release
February 2, 2023 GMT+0100

[ Voor 17% gewijzigd door ZuinigeRijder op 23-02-2023 12:25 ]

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
Wat is de reden dat er geen officiële F1tv app op mijn LG aanwezig is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 14:59
DoubleDutch schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:31:
Omdat F1TV geen app gemaakt heeft. Zelfde geldt voor Samsung TV's.
https://support.f1.tv/s/a...ou-support?language=nl_NL

• NeverSettle
Zie eerste pagina van dit topic:
De Smart Tv App
F1 TV, de officiële streamingdienst voor het kijken naar Formule 1-races, heeft apps voor Google TV, Fire TV en Android TV gekregen. Daarmee kunnen gebruikers de dienst direct op hun mediaspelers gebruiken. Er verscheen recent al een F1 TV-app voor Apple TV. Als je de app niet kan vinden op je Smart TV, kan je hem altijd nog installeren via een losse APK.
Ben niet bekend met LG tv's, maar grote kans dat jouw tv waarschijnlijk geen Android TV of Google TV heeft.

• DoubleDutch
Extigo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:37:
[...]

Omdat F1TV geen app gemaakt heeft. Zelfde geldt voor Samsung TV's.
https://support.f1.tv/s/a...ou-support?language=nl_NL
Ah thx, eigenlijk wel een gemiste kans. 😖

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
DoubleDutch schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:38:
[...]

Mee eens, maar blijkbaar zien ze er geen heil in. Ik heb daarom een Nokia 8000 Android-TV box gekocht om via die weg de app te gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pauillac
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 12:25
DoubleDutch schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:38:
[...]

Google chromecast 4k i.c.m. iPad doet wonderen. Heb ook een LG OLED, werkt prima. App op de iPad installeren, connecten met de chromecast op je TV en kijken maar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:16
Op mijn LG G2 65 werkt het uitstekend via de ingebouwde browser

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 18:31

Spotmatic

Ken sent me

Extigo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:41:
[...]
Mee eens, maar blijkbaar zien ze er geen heil in. Ik heb daarom een Nokia 8000 Android-TV box gekocht om via die weg de app te gebruiken.
Wat is dan "er geen heil in zien"? Netflix en Disney+ doen het prima op mijn Samsung van dit jaar. Een F1 app (laten) maken is toch geen rocket science?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
Spotmatic schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:46:
[...]

Wat is dan "er geen heil in zien"? Netflix en Disney+ doen het prima op mijn Samsung van dit jaar. Een F1 app (laten) maken is toch geen rocket science?
Ik vermoed dat F1 er geen zin heeft om die apps vervolgens te onderhouden en afhankelijk te zijn van de verschillende TV-leveranciers. Daarnaast hebben ze te maken met andere OS-en. Let op, dit is een aanname van mijn kant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Omdat de markt van WebOS volgens hun te klein is om een app te laten maken. Ik gebruik een Apple TV 4K voor F1TV, maar een Chromecast is ook een optie. Eventueel kan je als je een iPhone/iPad hebt, wel via Airplay casten naar je TV als je geen Apple TV hebt.

• DoubleDutch
Pauillac schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:44:
[...]

Google chromecast 4k i.c.m. iPad doet wonderen. Heb ook een LG OLED, werkt prima. App op de iPad installeren, connecten met de chromecast op je TV en kijken maar!
Heb een mini pc achter mijn LG C1 tv en kijk nu via de browser, maar zou gewoon makkelijker zijn als ik 1 knop ingedrukt houd en F1tv springt ervoor, ach dan maar op de wat uitgebreide manier.
Hopelijk komt het nig in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
Barfman schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:45:
Das een goeie, die heb ik nog niet geprobeerd thx. 👍🏻

Eddit, niet ondersteunde browser op mijn LG C1 helaas. 😞

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H7aitsHoJjRqaRAOHTA3OEVBgds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OlAJJS4QbPKkBaKyoFZ4s2bJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door DoubleDutch op 23-02-2023 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:16
Dat is jammer, dat er nog zoveel verschil zit in de browser van de C1 en G2, zal met de cpu te maken hebben denk ik.

System | Racing is in my Blood

• abe26
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-07-2023
Barfman schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:45:
Dat kan natuurlijk ook. Moet het nog kopen maar ik ga ook eerst testen met HDMI of via de internetbrowser op de TV. Ik zou anders speciaal hiervoor een chromecast moet kopen, en dat voor een paar races per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Spotmatic schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:46:
[...]

Ja maar alle softwareversies blijven onderhouden is wel veel werk en doen de Netflixen van deze wereld ook niet eindeloos. Sterker nog, heb eens een TV bij de Mediamarkt gekocht waar het Youtube-logo groot en prominent werd gebruikt op 4 zijdes van de doos... alleen had LG de app al uitgefaseerd.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Gynnad schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:06:
Je hebt ook de HD versie van de Google TV Chromecast, volgens mij is het enige verschil dat de ene alleen maar HD support en de andere 4K (F1 TV Pro is in HD)

uitvoering: Google Chromecast met Google TV (HD) 8GB of de uitvoering: Google Chromecast met Google TV (4K) Wit 8GB
Wij hebben dan Android TV in onze Sony Bravia uit 2019 zitten en kijken op die manier F1TV, maar toch ergens wil ik die 4k versie nog gaan halen omdat het dan allemaal veel sneller werkt dan. Ik zou persoonlijk nooit voor de Chromecast Full HD gaan met kijk op de toekomst, maar dat ben ik.

Een paar weken terug was de Chromecast 4k nog in de aanbieding bij Bol.com, helaas was ik er zelf veel te laat bij dus ik hoop dat ze snel weer zo'n aanbieding krijgen. Want €50 is een mooie prijs voor zo'n apparaat uit 2020.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• NeverSettle
G_Dragon schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:50:
[...]

Wij hebben dan Android TV in onze Sony Bravia uit 2019 zitten en kijken op die manier F1TV, maar toch ergens wil ik die 4k versie nog gaan halen omdat het dan allemaal veel sneller werkt dan. Ik zou persoonlijk nooit voor de Chromecast Full HD gaan met kijk op de toekomst, maar dat ben ik.

Een paar weken terug was de Chromecast 4k nog in de aanbieding bij Bol.com, helaas was ik er zelf veel te laat bij dus ik hoop dat ze snel weer zo'n aanbieding krijgen. Want €50 is een mooie prijs voor zo'n apparaat uit 2020.
Wat ik wel apart vind is dat Chromecast 4K met Google TV geen AVI codec ondersteund. De iets nieuwere 1080P versie wel, nog goedkoper ook. Hopelijk passen ze dat nog aan.

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Dennisdn schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:49:
[...]
Ja maar alle softwareversies blijven onderhouden is wel veel werk en doen de Netflixen van deze wereld ook niet eindeloos. Sterker nog, heb eens een TV bij de Mediamarkt gekocht waar het Youtube-logo groot en prominent werd gebruikt op 4 zijdes van de doos... alleen had LG de app al uitgefaseerd.
Daar begrijp ik dus niets van. Ik had tot voor kort (eind vorig jaar) nog een oude Philips 40" TV (tweedehands gekocht) uit 2014 met vanaf dag 0 de Netflix app. En die app werk tot op heden prima (de TV is naar de slaapkamer van onze dochter verhuisd). Ja, het is traag, maar alles werkt. Waarom kan dat dan wel?

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 12:46
Kijk nu Sky UK fhd. Dat is 1080i of p, met bitrate van ca 9 mbps

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 18:50
Ah ok, bedankt. En de rest ook bedankt voor de antwoorden. Ik denk dat ik het bij de app op de telefoon hou, en dan streamen naar de tv (chromecast zit er standaard in). Kwaliteit is goed tot nu toe :*)

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:28
Momenteel woon ik in het buitenland. Kan hier F1 TV pro aanschaffen voor $47,99. Halverwege 2023 verhuis ik weer naar Nederland. Kan ik het dan nu afsluiten tegen deze prijs en in Nederland ook blijven gebruiken?

Anders kan ik nu ook via een VPN natuurlijk de Nederlandse F1 TV pro aanschaffen.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 21:26

Wallie

Herr

Ja, ik denk van wel. Vorig jaar in de zomervakantie vanuit Noorwegen formule 1 zitten kijken zonder VPN of iets. Abbo was in Nederland aangeschaft.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Arno90 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:14:
Momenteel woon ik in het buitenland. Kan hier F1 TV pro aanschaffen voor $47,99. Halverwege 2023 verhuis ik weer naar Nederland. Kan ik het dan nu afsluiten tegen deze prijs en in Nederland ook blijven gebruiken?

Anders kan ik nu ook via een VPN natuurlijk de Nederlandse F1 TV pro aanschaffen.
Volgens mij staat dit (niet heel duidelijk) hier uitgelegd: https://support.f1.tv/s/a...travelling?language=en_US

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Arno90 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:14:

Volgens de matrix hier: https://support.f1.tv/s/a...travelling?language=en_US zou dat geen probleem zijn. Als non-EU abonnee val je in als je in NL bent onder YES(B) - You’ll have access to the content that is available in the country you are visiting.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Misschien connected TV's niet supported, maar voor de goedkope Sharp 4k TV, die ik enkel voor het testen heb aangekocht, staat de app wel in de Google Play Store en kan daarop ook probleemloos gebruikt worden. Vreemd hoe dat gaat met Android/Google TV apps.

Testing, one, two ...

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:26
Airplay doet het overigens ook prima mocht je TV het ondersteunen en heb je een verdwaalde iPhone in huis liggen.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Klopt het dat er geen f1tv app te vinden is op Sony tv's?
Ik heb nu f1tv aangeschaft, maar kan de app niet vinden op de tv (Sony a90j).
Je kunt dan het beste even handmatig aan de slag met een apk-bestand voor Android TV.
Is gisteren nog een artikeltje over gepubliceerd op een Nederlandse Android-website, kost je 3 minuten tijd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 ... 7 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen