[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 23 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:26
NeverSettle schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:43:
[...]

Hier ook €0.00, maar dat komt omdat ik via Google Play Store betaal (via PayPall). Er staat dus wel dat ik een abonnement heb, alleen is het via Play Store te wijzigen.
Alleen mijn abonnement liep ook daadwerkelijk af vorige week en heb via CC en de website betaald. Het werd toen alleen verlengd met een week omdat Imola niet doorging.

Gisteren ook een mail gekregen dat ie afliep.
Your F1 TV subscription has now been cancelled; this means that you will no longer be able to access F1 TV. We’re sorry to see you go.

Nou ja misschien komt het nog maar vooralsnog werkt het nog :+

[ Voor 11% gewijzigd door Justevo op 03-06-2023 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14:09
Justevo schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:47:
[...]

Alleen mijn abonnement liep ook daadwerkelijk af vorige week en heb via CC en de website betaald. Het werd toen alleen verlengd met een week omdat Imola niet doorging.

Gisteren ook een mail gekregen dat ie afliep.
Your F1 TV subscription has now been cancelled; this means that you will no longer be able to access F1 TV. We’re sorry to see you go.

Nou ja misschien komt het nog maar vooralsnog werkt het nog :+
Vorig jaar veel gedonder mee gehad, het systeem van verlengen via de website en een CC werkt gewoon kl#te. Via Google Play werkt het wel goed.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
Is het jullie ook opgevallen dat de teamradio's sinds enige tijd worden gecensureerd? Vorig jaar kon je nog ongeremde scheldkanonnades van Max en co horen, nu hoor je alleen de reply van de engineer en soms later in de stream de quote van de rijder met het scheldwoord weggehaald. Bijvoorbeeld toen Gasly in de weg reed...

F1TV reageert niet op vragen hierover helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:46
Is er al ergens een mogelijkheid om per race te betalen en zo te kijken?

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
Dus...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pemmo2ReqpYMdKhBCqlGhltk688=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V286R8FPezchlBKLJ9OEqUK1.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
HKLM_ schreef op zondag 4 juni 2023 @ 10:32:
Is er al ergens een mogelijkheid om per race te betalen en zo te kijken?
F1TV pro kan je per maand 7,99 betalen, Viaplay dacht ik ook 15,99, via een provider kan het goedkoper zijn. Wel direct opzeggen/cancelen daarna. In juli heb je 4 races voor dat bedrag, in september, oktober en november 3. Zandvoort (augustus) kan je wel bij NPO kijken...

Ik had het even gemist maar viaplay jaar abo is weer 99 euro
€99 voor 12-maanden
Tijdelijke aanbieding
Ontvang 12- maanden voor €99! (€167.88)
p.d.akkerman schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:44:
f1 cafe:

Stukje met Olaf:

Het gaat niet zo snel als de parabolica op Imola

8)7
Ik lag in een deuk. Hij begon ook een verhaal over een rijder, maar hij kon niet op de naam komen, dus nu weten we het nog niet wie dat was.... (was denk ik tijdens de samenvatting van de kwali)

[ Voor 63% gewijzigd door jeanj op 04-06-2023 11:49 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:53
JPD68 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 10:03:
[...]

Vorig jaar veel gedonder mee gehad, het systeem van verlengen via de website en een CC werkt gewoon kl#te. Via Google Play werkt het wel goed.
Ook gehad, bij het verlengen werd niet opnieuw om approval gevraagd en de CC maatschappij keurde het daarna af. Na veelvuldig contact met F1 TV support was hun enige oplossing eerst het abonnement te laten aflopen en daarna opnieuw afsluiten.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:15
PatrickC schreef op zondag 4 juni 2023 @ 11:44:
[...]

Ook gehad, bij het verlengen werd niet opnieuw om approval gevraagd en de CC maatschappij keurde het daarna af. Na veelvuldig contact met F1 TV support was hun enige oplossing eerst het abonnement te laten aflopen en daarna opnieuw afsluiten.
In het verlengde daarvan: bij mij werd de afschrijving van mijn CC ook geweigerd, na opnieuw toevoegen van dezelfde, niet verlopen creditcard werd het een paar dagen later alsnog gewoon afgeschreven.
Daarmee trigger je waarschijnlijk een approval. Overigens kan een bedrijf ook prima een herhalende afschrijving doen, want F1TV is echt niet de enige met een abonnementsservice...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Wild Chocolate schreef op zondag 4 juni 2023 @ 12:11:
[...]

In het verlengde daarvan: bij mij werd de afschrijving van mijn CC ook geweigerd, na opnieuw toevoegen van dezelfde, niet verlopen creditcard werd het een paar dagen later alsnog gewoon afgeschreven.
Daarmee trigger je waarschijnlijk een approval. Overigens kan een bedrijf ook prima een herhalende afschrijving doen, want F1TV is echt niet de enige met een abonnementsservice...
Opnieuw toevoegen van de CC werkte destijds niet. Ik heb meerdere abonnementen lopen op mijn CC en F1 TV is de enige waarmee ik ooit problemen heb gehad.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:15
PatrickC schreef op zondag 4 juni 2023 @ 12:32:
[...]

Opnieuw toevoegen van de CC werkte destijds niet. Ik heb meerdere abonnementen lopen op mijn CC en F1 TV is de enige waarmee ik ooit problemen heb gehad.
Ja, hier ook de enige waarmee ik problemen had, ik bedoelde ook dat F1TV kennelijk iets verkeerd doet, aangezien het bij anderen wel werkt.

Bij mij werd het een paar dagen na opnieuw toevoegen alsnog afgeschreven. Helpdesk adviseerde mij ook om even af te wachten, omdat ze het een paar keer proberen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 14:18
Wellicht een beetje off topic hier, maar ik heb steeds vaker dat mijn CCwGTV geen geluid doorgeeft maar na een herstart weer wel. Herkenbaar voor iemand, zo ja: heb je een fix? :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 04-09 13:02
Crxtreem schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:49:
Vandaag echt veel stotterend beeld tijdens de wedstrijd op mijn chromecast 4K.
Geluid loopt wel door maar beeld stottert.
Normaal wordt de kwaliteit lager maar nu stotters.
Ik kijk de wedstrijd een 5 minuten later maar heeft weinig voordeel.
Hier geen problemen met de chromecast, sterker nog beeld is constant stabiel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
https://nos.nl/artikel/24...rd-omlaag-topman-stapt-op

Gaat niet goed met ViaPlay, zie het wel gebeuren dat het na 2024 het naar een andere aanbieder gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-07 09:50
nieuws: Viaplay verwacht dit jaar minder abonnees en waarschuwt voor miljoene...

Het zal mij benieuwen waar/wat/hoe dat naar toe gaat. Ondertussen kijk ik F1 via F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 08:03
Homeland schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:42:

Gaat niet goed met ViaPlay, zie het wel gebeuren dat het na 2024 het naar een andere aanbieder gaat.
Hopelijk valt het zo erg tegen dat andere partijen het niet meer zien zitten en ziggo het gewoon kan overnemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Homeland schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:42:

Ze zullen er in ieder geval de bezem door halen en wat anders moeten proberen. Ik vind het niet heel raar. De eerste fout was het commentaar team en daarna nog irritant gaan doen over gpradio is ook wel sneu.

Ik heb het ook al opgezegt gehad. Ook vooral omdat het zoveel duurder is dan F1TV en er qua series en films echt alleen maar rommel op staat of wat ik al elders heb gezien. Voor die paar Max documentaires is het die prijs niet waard.

Nog 1 jaartje en dan gaat het wel weer naar Ziggo denk ik. Op zich wel knap dat ze 2 commentatoren vinden die totaal niet verbeteren en dan nog een nieuwe interviewer neerzetten die al helemaal belabberd is. Amber is nog wel redelijk en sommige experts zijn nog wel te doen, maar overall leeft het gewoon totaal niet en voelt het veel teveel gemaakt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Je valt zeker voor het uiterlijk i.p.v. de presentatie. :o
ViaPlay commentaar is Bagger, en ik mag het zeggen met 50 jaar F1 volgen. >:)
Allard Kalf is de enige die ik van dat team wil horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Winkiller schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:50:
[...]

Je valt zeker voor het uiterlijk i.p.v. de presentatie. :o
ViaPlay commentaar is Bagger, en ik mag het zeggen met 50 jaar F1 volgen. >:)
Allard Kalf is de enige die ik van dat team wil horen.
Nouja, het helpt wel :P

Maar inhoudelijk doet ze het niet verkeerd en ze moet de schakel spelen naar de wat minder ervaren kijker (zoals Kamphues af en toe ook moet doen). Overall qua presentatie en hoe onderwerpen behandeld wordt, is het niet verkeerd imo. Het is wat minder lollig dan Kamphues maar goed. In ieder geval was die blonde interviewer die ze eerst hadden al wel beter dan wat er nu in de pits staat. Dat is helemaal belabberd. Niet dat ze eerst een voldoende kreeg, maar het waren in ieder geval nog nuttige vragen.

Voor het eerst in lange tijd weer een vraag van viaplay op social media, maar ook dit keer omdat het zo'n domme vragen zijn. Dan zeiden mensen wat van Jack maar die wist in ieder geval nog wat leuke reacties te krijgen. Nu is het zowel inhoudelijk nikszeggend als ook niet entertaining om naar te luisteren. Al keek ik de meeste reacties toch nog vaak na van de andere pers dat het me ook nooit uitmaakte dat Jack nooit de diepte in ging, maar dat had ook vaak te maken met dat een team je gewoon niet meer aankijkt als je kritisch bent (iets wat sommigen nooit begrepen hebben)

In ieder geval fijn voor de Nederlandse F1 kijker dat het nu even een flinke opdonder krijgt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• joost217
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08:39
In het bericht gaat het om Viaplay in zijn geheel en niet om de Nederlandse afdeling. Niet dat ik verwacht dat het in Nederland wel goed gaat overigens maar het heeft niet alleen te maken met hoe ze bij ons de F1 aanbieden.

Voor mij maakt het niet zoveel uit naar welke zender het gaat als Viaplay het niet zou redden. Zolang ze Olav en zijn vriendje niet achter de microfoon zetten. Die 2 waren voor mij de reden dat ik al een paar jaar niet meer naar Ziggo keek voordat het naar Viaplay ging. Die 2 waren al een tijdje over de houdbaarheidsdatum. Wat mij betreft was elke wijziging qua commentaar team een verbetering.
En dat mag ik best zeggen na 31 jaar F1 volgen, of is dat te weinig om een mening te hebben? 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:30

SomerenV

It's something!

Afgelopen weekend voor het eerst een race gekeken met ViaPlay commentaar. Het klonk niet perse slecht, maar had een heel erg hoog Jip-en-Janneke-gehalte vond ik. Op een gegeven moment zei ik dat ook tegen degene waar ik aan het kijken was. Het kwam soms ook wat rommelig over. Ik heb eerst best een tijd naar Sky geluisterd, maar sinds halverwege vorig seizoen ben ik over naar het F1tv commentaar. Wat een verademing! Zoals iemand hier al zei is het gewoon neutraal, al zijn ze uiteraard ook gewoon enthousiast wanneer het moment er om vraagt.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:11
joost217 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 22:31:
In het bericht gaat het om Viaplay in zijn geheel en niet om de Nederlandse afdeling. Niet dat ik verwacht dat het in Nederland wel goed gaat overigens maar het heeft niet alleen te maken met hoe ze bij ons de F1 aanbieden.

Voor mij maakt het niet zoveel uit naar welke zender het gaat als Viaplay het niet zou redden. Zolang ze Olav en zijn vriendje niet achter de microfoon zetten. Die 2 waren voor mij de reden dat ik al een paar jaar niet meer naar Ziggo keek voordat het naar Viaplay ging. Die 2 waren al een tijdje over de houdbaarheidsdatum. Wat mij betreft was elke wijziging qua commentaar team een verbetering.
En dat mag ik best zeggen na 31 jaar F1 volgen, of is dat te weinig om een mening te hebben? 8)
29 jaar volger hier, en niet dat ik nou fan ben van Olaf en zijn vriendje, vind het Viaplay duo erger.
Dus tenzij ik er over 2 jaar anders over denk, zegt het niet zoveel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvbragt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 18:40
SomerenV schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 00:48:
Afgelopen weekend voor het eerst een race gekeken met ViaPlay commentaar. Het klonk niet perse slecht, maar had een heel erg hoog Jip-en-Janneke-gehalte vond ik. Op een gegeven moment zei ik dat ook tegen degene waar ik aan het kijken was. Het kwam soms ook wat rommelig over. Ik heb eerst best een tijd naar Sky geluisterd, maar sinds halverwege vorig seizoen ben ik over naar het F1tv commentaar. Wat een verademing! Zoals iemand hier al zei is het gewoon neutraal, al zijn ze uiteraard ook gewoon enthousiast wanneer het moment er om vraagt.
Klopt die 2 van Viaplay lijken wel een dartwedstrijd te verslaan, Plooij en Mol zitten meer in de spiegel te kijken of in zijn blauwe boekje te schrijven en Sky hebben het alleen maar over Russell, Hamilton of Norris. Uiteindelijk kijk ik voor de race, niet voor het commentaar. Men ziet de helft niet of trekt verkeerde conclusies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beerse
jvbragt schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:06:
[...]Klopt die 2 van Viaplay lijken wel een dartwedstrijd te verslaan, Plooij en Mol zitten meer in de spiegel te kijken of in zijn blauwe boekje te schrijven en Sky hebben het alleen maar over Russell, Hamilton of Norris. Uiteindelijk kijk ik voor de race, niet voor het commentaar. Men ziet de helft niet of trekt verkeerde conclusies.
Dan ben jij de uitgelezen klant van F1TV, daar kan je voor het geluidskanaal 'FX' kiezen: alleen het cirquit geluid en geen commentaar. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

jvbragt schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:06:
[...]

Klopt die 2 van Viaplay lijken wel een dartwedstrijd te verslaan, Plooij en Mol zitten meer in de spiegel te kijken of in zijn blauwe boekje te schrijven en Sky hebben het alleen maar over Russell, Hamilton of Norris. Uiteindelijk kijk ik voor de race, niet voor het commentaar. Men ziet de helft niet of trekt verkeerde conclusies.
Je hebt F1TV Internationaal en F1TV Live. Die laatste heeft weer andere commentatoren en is dus niet van SkySports maar van F1 zelf. Beetje het voormalige Pitlane Channel dus. Die kan ik zeker wel aanraden. Niet zo Brits gekleurd (ondanks vaak wel hele Britse crew) en toch leuk om naar te kijken. Vooral liefhebbers van de sport, niet zozeer een specifieke rijder.

Ik zet hem tegenwoordig voor F2 en F3 ook gewoon op de Engelse commentaar. Dan zijn die races ook meteen een stuk leuker.

Maar ik heb een simpele oplossing voor Viaplay: Neem Rene Hoogterp aan en zet daar nog een redelijk iemand naast. Een ex-rijder of zo. Ik kijk al een tijdje indycar en dat doet ie gewoon heel goed. Het is wat anders dan Mol maar ik vind hem gewoon ook wel prettig en ik denk dat ze bij Viaplay daar ook nog wel mee verder kunnen.

Zolang ze hem maar niet helemaal wegkapen en ze niet Ronald van Dam doorschuiven om Indycar te doen, want dan kappen we daar ook weer mee. Dat is nou pas echt de slechtste commentator van Nederland. Alsof ie een begrafenis van de NOS van commentaar aan het voorzien is of zo. De hoofdreden dat ik vroeger nooit F2 en F3 via Ziggo keek en nu ook geen Formule E er meer kijk. Speciaal daarvoor kijk ik Formule E via Eurosport (en krijg ik verder nog wat extra sporten en bv de olympische spelen erbij).

Ik hoor vaak ook nog Rick Winkelman als suggestie maar die vind ik toch altijd net niet. Niet alleen zijn stemgeluid zelf is niet zo prettig, ook vind ik hem veel dingen missen en eigenlijk te weinig achtergrond informatie geven die Rene wel geeft. Die let nog redelijk op de rondetijden, wat er verder in het veld gebeurd en beantwoord ook nog eens wat vragen van Twitter als ie tijd heeft. Rick doet daar allemaal niet aan en houdt het vooral bij wat er op het beeld wordt getoond.

Maar goed, beiden is nog altijd beter dan wat Viaplay nu heeft. Het valt me verder op dat het qua commentaar in Nederland sowieso niet echt top is. Ik vind vaak ook voetbalcommentaar erg slecht. En natuurlijk mag het wel wat rustiger, maar als je vroeger luisterede naar een Jack van Gelder dan was dat gewoon een groot verschil met nu. Dat bracht nog wat spanning met zich mee en je kreeg veel meer mee van de wedstrijd dan nu. Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik vond het afgelopen WK gewoon echt weinig aan vanwege het commentaar. Maar goed, dat gaat verder wel offtopic. Het geeft alleen even aan dat het wel een kunst is en je mensen echt moet opleiden en trainen om voor groot publiek aan de slag te gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 06-06-2023 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
Martinspire schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:21:
[...]

Je hebt F1TV Internationaal en F1TV Live. Die laatste heeft weer andere commentatoren en is dus niet van SkySports maar van F1 zelf. Beetje het voormalige Pitlane Channel dus. Die kan ik zeker wel aanraden. Niet zo Brits gekleurd (ondanks vaak wel hele Britse crew.......
................................................................................................
een even aan dat het wel een kunst is en je mensen echt moet opleiden en trainen om voor groot publiek aan de slag te gaan.
100% met je eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:51
LittleKiller schreef op maandag 5 juni 2023 @ 17:31:
[...]

Hopelijk valt het zo erg tegen dat andere partijen het niet meer zien zitten en ziggo het gewoon kan overnemen
We gaan het snel weten, komende maand is de verkoop voor 2025>. Volgens een "kenner" gaat Ziggo het wel binnenhalen. Alleen die "kenner" nemen ze bij VI altijd in de zeik dat ie overal naast zit :P
Zelf hoop ik het natuurlijk, maar Ziggo heeft nu ook stevig ingezet op het binnenhalen van voetbal in een consortium met andere partijen, en dat kost ze al héél veel geld als ze hem krijgen.

https://www.gpfans.com/nl...en-dat-lijkt-zekerheidje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
Dennisdn schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 06:55:
[...]

We gaan het snel weten, komende maand is de verkoop voor 2025>. Volgens een "kenner" gaat Ziggo het wel binnenhalen. Alleen die "kenner" nemen ze bij VI altijd in de zeik dat ie overal naast zit :P
Zelf hoop ik het natuurlijk, maar Ziggo heeft nu ook stevig ingezet op het binnenhalen van voetbal in een consortium met andere partijen, en dat kost ze al héél veel geld als ze hem krijgen.

https://www.gpfans.com/nl...en-dat-lijkt-zekerheidje/
Wat beste meneer Woerts even vergeet is dat Ziggo de rechten heeft laten schieten omdat het bedrag te hoog was. Dat was een aantal jaar terug 30 miljoen. En nu moet Ziggo 40 tot 50 miljoen neertellen? Iets zegt mij dat als Ziggo 30 miljoen al te veel vond, dat 40 tot 50 miljoen ook te veel is. Ik heb niet het idee dat de waarde van de rechten zoveel gestegen zijn.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Extigo schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:00:
[...]

Wat beste meneer Woerts even vergeet is dat Ziggo de rechten heeft laten schieten omdat het bedrag te hoog was. Dat was een aantal jaar terug 30 miljoen. En nu moet Ziggo 40 tot 50 miljoen neertellen? Iets zegt mij dat als Ziggo 30 miljoen al te veel vond, dat 40 tot 50 miljoen ook te veel is. Ik heb niet het idee dat de waarde van de rechten zoveel gestegen zijn.
Volgens mij was het een gesloten-envelop-veiling en hebben ze geen kans gehad om te gaan opbieden. 50 miljoen is op zich kleingeld voor Liberty Global. Maar het zal mij niets verbazen als Talpa mee gaat doen. Bij de laatste ronde heeft RTL al meegedaan met John aan het stuur en voor 50 miljoen kan ie in één keer heel SBS uit het slop trekken met bijna-dagelijkse uitzendingen over F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 18:27
Dennisdn schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:08:
[...]

Volgens mij was het een gesloten-envelop-veiling en hebben ze geen kans gehad om te gaan opbieden. 50 miljoen is op zich kleingeld voor Liberty Global. Maar het zal mij niets verbazen als Talpa mee gaat doen. Bij de laatste ronde heeft RTL al meegedaan met John aan het stuur en voor 50 miljoen kan ie in één keer heel SBS uit het slop trekken met bijna-dagelijkse uitzendingen over F1.
Dat is niet wat webcare in die tijd heeft gemeld. Zij gaven aan dat de kosten te hoog waren geworden. Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Extigo schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:00:
[...]

Ik denk dat het bedrag hoog lag omdat men wist dat viaplay het toch wel neer ging leggen. Ik denk niet dat sbs er de centen voor over heeft en talpa ook niet. Zeker niet nu de hype weer voorbij is en de nieuwigheid van een Nederlandse kamioen over is.
Viaplay toont in ieder geval aan dat het niet zo makkelijk is een goede productie te maken en lastig om het geld terug te verdienen. Wat alleen maar beter is. Ook voor andere sporten die denken even te cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Extigo schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:16:
[...]
Dat is niet wat webcare in die tijd heeft gemeld. Zij gaven aan dat de kosten te hoog waren geworden. Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren.
[Twitter]
Webcare heeft het over "tarieven", maar dat klopt niet. Tarieven worden vastgesteld, maar hier werd geboden door partijen. Ziggo bood niet genoeg, dat is zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 19:36
Als het RTL/SBS wordt dan betekend het ook weer reclame tijdens de race zeker? :X

Wat een ellende was dat destijds, grofweg de helft van de tijd kijk je naar een mini schermpje tijdens de reclame.

Dan hoop ik van harte dat F1 TV mogelijk blijft in NL want anders stap ik per direct over op minder legale manieren om te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

For what it's worth: MultiViewer komt/heeft een beta versie waarmee andere diensten ook te zien zijn. Naast F1, IndyCar en NASCAR, komt daar WEC nu ook bij, al is dat een beta waarvoor je je momenteel kan opgeven. Komt mooi uit: dit weekend is de 24 uur van Le Mans. ;)

Niet helemaal F1, maar wellicht wel leuk/interessant voor de gebruikers van MultiViewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 19:04
B-Real schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:17:
Als het RTL/SBS wordt dan betekend het ook weer reclame tijdens de race zeker? :X

Wat een ellende was dat destijds, grofweg de helft van de tijd kijk je naar een mini schermpje tijdens de reclame.

Dan hoop ik van harte dat F1 TV mogelijk blijft in NL want anders stap ik per direct over op minder legale manieren om te kijken
Ik meen eens opgevangen te hebben dat PbP / PiP met reclame niet (meer) mag. Dat FOM dat dus als eis stelt in de licentiedeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

RobertMe schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:04:
[...]

Ik meen eens opgevangen te hebben dat PbP / PiP met reclame niet (meer) mag. Dat FOM dat dus als eis stelt in de licentiedeal.
Volgens mij kan het nog steeds omdat RTL bv in Luxemburg zit en die niet overal mee doet qua regelgeving. Tenminste, dat was vroeger zo.

Verder is er inderdaad Europees wat vastgelegd, maar ik verwacht wel dat een uitzending op de commerciele zenders vol zal zitten met gesponsorde items en andere irritaties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Martinspire schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:36:
[...]

Volgens mij kan het nog steeds omdat RTL bv in Luxemburg zit en die niet overal mee doet qua regelgeving. Tenminste, dat was vroeger zo.

Verder is er inderdaad Europees wat vastgelegd, maar ik verwacht wel dat een uitzending op de commerciele zenders vol zal zitten met gesponsorde items en andere irritaties
Als FOM zegt "je mag geen reclame uitzenden tijdens de race, en anders verscheuren we het contract en heb je geen beelden meer" maakt het natuurlijk weinig uit dat RTL in Luxemburg zit en wat daar de wetgeving is. En dat is dus wat IIRC speelt. FOM eist dat zenders van intro (5 minuten voor de start) tot na het podium de world feed uitzend. Dat geeft dus sowieso geen mogelijkheid tot traditionele reclameblokken, maar ik meen dat PiP & PbP dus ook niet mogen (uitzondering: rode vlag: dan gaan zenders wel vaker naar de studio / hun team ter plekke / ...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

RobertMe schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:41:
[...]

Als FOM zegt "je mag geen reclame uitzenden tijdens de race, en anders verscheuren we het contract en heb je geen beelden meer" maakt het natuurlijk weinig uit dat RTL in Luxemburg zit en wat daar de wetgeving is. En dat is dus wat IIRC speelt. FOM eist dat zenders van intro (5 minuten voor de start) tot na het podium de world feed uitzend. Dat geeft dus sowieso geen mogelijkheid tot traditionele reclameblokken, maar ik meen dat PiP & PbP dus ook niet mogen (uitzondering: rode vlag: dan gaan zenders wel vaker naar de studio / hun team ter plekke / ...).
Ah vanuit de FOM. Daar had ik even overheen gelezen. Ik dacht dat het vanuit regelgeving geëist werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

RobertMe schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:04:
[...]

Als ik de klachten over Carglass reclames van Viaplay kijkers mag geloven bestond die eis nog niet tot nu toe.
Saus: https://www.totaaltv.nl/n...ens-formule-1uitzendingen

[ Voor 27% gewijzigd door noo op 07-06-2023 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
noo schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 18:44:
[...]

Als ik de klachten over Carglass reclames van Viaplay kijkers mag geloven bestond die eis nog niet tot nu toe.
Saus: https://www.totaaltv.nl/n...ens-formule-1uitzendingen
Er kan natuurlijk verschil zitten tussen een ("kleine", edoch niet zo subtiele) overlay, vs volledige side by side of picture in picture ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

RobertMe schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 19:09:
[...]

Er kan natuurlijk verschil zitten tussen een ("kleine", edoch niet zo subtiele) overlay, vs volledige side by side of picture in picture ;)
"geen reclame" is "geen reclame" natuurlijk :)
(maar goed, ik heb geen dog in this fight want al jaren F1TV klant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
noo schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 19:18:
[...]

"geen reclame" is "geen reclame" natuurlijk :)
(maar goed, ik heb geen dog in this fight want al jaren F1TV klant)
"Reclameblok" bedoelde ik uiteraard ;) Echt reclameblok mag volgens mij sowieso niet. Reclameblok met PiP / PbP durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. RTL DE had dat wel nog denk ik? Maar die zenden het ook al een aantal jaren niet meer uit natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 05-09 17:54

sjaool

Every life should have 9 cats

Extigo schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:16:
[...]

[Twitter]
PR en werkelijkheid liggen vaak best een eind uit elkaar. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:46

Player1S

Probably out in the dark

Als Viaplay klapt moet ik nog maar zien of een ander het oppakt.

De FOM/Liberty zal waarschijnlijk niet zakken met de prijs en nog eerder verder stijgen.

Als Ziggo 2 jaar geleden al niet mee wou en/of kon met wat Viaplay bood, wie zegt dat ze dat nu wel kunnen/willen?
En welke potentiele nieuwe partij zou na Viaplay nog die gok durven nemen?

Ik kan er gigantisch naast zitten maar ik zou niet verbaast zijn als F1TV straks onze enige optie word.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik zou al overgestapt zijn naar F1TV, ware het niet dat ik ook graag de Premier League volg en dus dan beter kan kiezen voor ViaPlay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Player1S schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:23:
Ik kan er gigantisch naast zitten maar ik zou niet verbaast zijn als F1TV straks onze enige optie word.
En dan Olav Mol & Jack Plooij aannemen om het Nederlandse commentaar te doen? :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

RobertMe schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:03:
[...]

En dan Olav Mol & Jack Plooij aannemen om het Nederlandse commentaar te doen? :X
Mag hopen van niet. Dan ga ik lekker Engels commentaar luisteren.

Als F1TV al Nederlands commentaar zou inhuren op dat moment gok ik dat ze de goedkoopste optie kiezen en dat zal waarschijnlijk dan de huidige 2 zijn. Mol zie ik nog wel een Huub Rothengartertje uithalen in de onderhandelingen. (De oudere F1 fans weten misschien wel welk gerucht/incident ik naar refereer :+ )

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
[...]

Misschien kan/mag gpradio straks weer wel gewoon in NL uitzenden :-) Dan kan iedereen zelf kiezen of ze Olaf en Jack luisteren of wat anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Player1S schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:23:
Als Viaplay klapt moet ik nog maar zien of een ander het oppakt.

De FOM/Liberty zal waarschijnlijk niet zakken met de prijs en nog eerder verder stijgen.

Als Ziggo 2 jaar geleden al niet mee wou en/of kon met wat Viaplay bood, wie zegt dat ze dat nu wel kunnen/willen?
En welke potentiele nieuwe partij zou na Viaplay nog die gok durven nemen?

Maar als er dit keer door Viaplay extreem overboden is (wat uiteindelijk niet terugverdiend kon worden) dan betekend dat niet automatisch dat de rechten nu nog mer waard geworden zijn. Zoals ik het zie, is het wat de gek ervoor geeft en zal de waarde nu weer terugzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

forzav schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:48:
[...]

Maar als er dit keer door Viaplay extreem overboden is (wat uiteindelijk niet terugverdiend kon worden) dan betekend dat niet automatisch dat de rechten nu nog mer waard geworden zijn. Zoals ik het zie, is het wat de gek ervoor geeft en zal de waarde nu weer terugzakken.
Dan ga je er van uit dat de FOM/Liberty logisch nadenkt en accepteert dat het bedrag wat Viaplay betaalde niet realistisch is voor Nederland. :X

Helaas deel ik dat optimisme niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:22
Je kunt de prijs die ze voor de rechten hebben betaald daar ook niet volledig op af schrijven.

Viaplay heeft hoog ingezet omdat het zich in moest kopen in de Nederlandse markt en marktaandeel te vergaren; met alleen het aanbod aan series zouden ze maar een handjevol abonnees hebben.

Ze zouden voor deze prijs eigenlijk wel onderhandeld moeten hebben dat F1TV er niet naast mag bij bestaan, zoals in veel andere landen ook gebeurt. Gelukkig is dat niet zo.

Het aantal abonnees valt daardoor misschien tegen maar het was wel te verwachten dat dit zeker aan het begin niet direct een winstgevende formule zou zijn.

Dat Ziggo het terugneemt is ook een utopie, dan komt het waarschijnlijk nog eerder bij een andere streamingsdienst uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

[...]

Dat is nog altijd beter dan die 2 amateuristische dapen die ze er nu hebben zitten. Ik kan daar gewoon echt niet meer naar luisteren. Allard is dan nog net te doen, maar ben volledig over naar het Engels.
dutchgio schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:01:
Dat Ziggo het terugneemt is ook een utopie, dan komt het waarschijnlijk nog eerder bij een andere streamingsdienst uit.
Het voordeel wat Ziggo heeft t.o.v. anderen is dat ze hun hele infra nog hebben staan, en ook nog deels draaiende houden met hun voor/nabeschouwingen, Race Cafe etc. Maar met het teruglopende abonnees naar KPN/glas kan het idd wel lastig worden om die kosten op te hoesten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:45
Het zou me niet verbazen als prime video, Netflix of Apple tv+ een poging gaan doen.
Amazon hoeft er niet direct geld aan te verdienen, apple ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
baco101 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:14:
Het zou me niet verbazen als prime video, Netflix of Apple tv+ een poging gaan doen.
Amazon hoeft er niet direct geld aan te verdienen, apple ook niet
Paramount eerder? @Chocoball heeft daar eerder over geschreven. Nu ligt het bij ESPN / Disney. Maar Paramount is ook een flinke band met FOM aan het opboiwen (zie bv de enorme Paramount+ reclames).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Pendaco schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:12:
[...]

Het voordeel wat Ziggo heeft t.o.v. anderen is dat ze hun hele infra nog hebben staan, en ook nog deels draaiende houden met hun voor/nabeschouwingen, Race Cafe etc. Maar met het teruglopende abonnees naar KPN/glas kan het idd wel lastig worden om die kosten op te hoesten.
Ziggo heeft "niks"? Ziggo had de rechten, maar liet alles produceren door een productiebedrijf. Laatste heeft de "infra". Het zou dus best kunnen dat Ziggo de boel stopzet en vervolgens een andere TV zender met die productiemaatschappij gaat samenwerken. Uiteraard zal de studio dan anders worden aangekleed, maar alles op de achtergrond blijft dan hetzelfde. Naast dat "infra" ook een groot woord is. FOM zorgt al dat beeld + audio van trackside bij de TV zender komt. Voor de TV zender maakt het vervolgens natuurlijk niet veel uit hoe dat signaal binnen komt / van waar dat signaal binnen komt (als ze een verslaggever op pad sturen is die situatie min of meer identiek, behalve dat ze dan wel zelf voor verbinding van verslaggever naar studio / regie moeten zorgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

RobertMe schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:31:
[...]

Paramount eerder? @Chocoball heeft daar eerder over geschreven. Nu ligt het bij ESPN / Disney. Maar Paramount is ook een flinke band met FOM aan het opboiwen (zie bv de enorme Paramount+ reclames).
Zolang ze alleen nog in de VS hun diensten aanbieden zullen we er weinig aan hebben.
RobertMe schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:36:
[...]

Ziggo heeft "niks"? Ziggo had de rechten, maar liet alles produceren door een productiebedrijf. Laatste heeft de "infra". Het zou dus best kunnen dat Ziggo de boel stopzet en vervolgens een andere TV zender met die productiemaatschappij gaat samenwerken. Uiteraard zal de studio dan anders worden aangekleed, maar alles op de achtergrond blijft dan hetzelfde. Naast dat "infra" ook een groot woord is. FOM zorgt al dat beeld + audio van trackside bij de TV zender komt. Voor de TV zender maakt het vervolgens natuurlijk niet veel uit hoe dat signaal binnen komt / van waar dat signaal binnen komt (als ze een verslaggever op pad sturen is die situatie min of meer identiek, behalve dat ze dan wel zelf voor verbinding van verslaggever naar studio / regie moeten zorgen).
Maar voor nu lopen die contracten en producties nog en hebben die partijen met elkaar in de afgelopen 8(?) jaar best wel een band opgebouwd. Werkrelaties weer opnieuw moeten opbouwen, fatsoenlijke presentatie neerzetten is nog wel wat, kijk naar Viaplay ;) En dan had Viaplay zelfs al een internationaal team in de paddock rondlopen.

Ik weet niet of je die behind the scenes bij Ziggo een aantal jaar geleden gezien hebt? Maar daar zit best wel wat "infra" achter. Alleen al die virtuele studio die ze gebruikten tijdens de kwalificaties, met motion tracking camera's en 3d animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Pendaco schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:16:
Ik weet niet of je die behind the scenes bij Ziggo een aantal jaar geleden gezien hebt? Maar daar zit best wel wat "infra" achter. Alleen al die virtuele studio die ze gebruikten tijdens de kwalificaties, met motion tracking camera's en 3d animaties.
Maar die kennis hebben ze bij het productiebedrijf. Als een andere TV zender in zee gaat met dat productiebedrijf is die kennis niet weg. Enige wat geleerd moet worden is dat een presentator die zich in die AR omgeving beweegt daar aan moet wennen. En dan nog was die AR meer "aankleding". Bv de pitbox bij de Q show. Dan sta je als presentator achter een desk en klaar. Of die desk en achtergrond dan virtueel zijn aangekleed maakt niet uit. En in het race programma lieten ze volgens mij ook wel eens een auto zien. Maar ze liepen niet om de auto heen of zo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

[...]

Geweldig toch ? Ik kan veel meer genieten tijdens een race met Mol dan het team van ViaPlay.
Ik zou er zelfs nog iets meer voor willen betalen, echt. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 13:27

Smurf

Detri

RobertMe schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 19:41:
[...]

"Reclameblok" bedoelde ik uiteraard ;) Echt reclameblok mag volgens mij sowieso niet. Reclameblok met PiP / PbP durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. RTL DE had dat wel nog denk ik? Maar die zenden het ook al een aantal jaren niet meer uit natuurlijk
Ik herinner me dat RTL7 dit ook deed toen zij nog de F1 uitzonden. Reclameblok tijdens de race, maar met een klein beeld waarin je in ieder geval nog iets kon zien van wat je allemaal aan het missen was op dat moment. Maarja, toen was F1 tenminste nog gratis te kijken.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Smurf schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:58:
[...]

Ik herinner me dat RTL7 dit ook deed toen zij nog de F1 uitzonden. Reclameblok tijdens de race, maar met een klein beeld waarin je in ieder geval nog iets kon zien van wat je allemaal aan het missen was op dat moment. Maarja, toen was F1 tenminste nog gratis te kijken.
En wanneer was dat? ;) Het zat sinds 2016 bij Ziggo op het open kanaal, daarvoor zat het (lang? Kort?) bij Ziggo Sport Totaal, en daarvoor zat het bij Sport1 (dat Ziggo heeft overgenomen). Dan praat je dus al over 10+ jaar terug. Intussen kan er dus best wat veranderd zijn in de contracten met FOM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

RobertMe schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:03:
[...]

En wanneer was dat? ;) Het zat sinds 2016 bij Ziggo op het open kanaal, daarvoor zat het (lang? Kort?) bij Ziggo Sport Totaal, en daarvoor zat het bij Sport1 (dat Ziggo heeft overgenomen). Dan praat je dus al over 10+ jaar terug. Intussen kan er dus best wat veranderd zijn in de contracten met FOM ;)
Volgens mij tot 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:55
Smurf schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:58:
[...]

Ik denk dat al die streamingsdiensten (van NLziet tot netflix tot F1TV) allemaal wel bewezen hebben dat mensen echt wel willen betalen voor content. Maar ook weer niet heel veel.... de gouden tijden voor netflix etc. zijn ook wel geweest door de versplintering van het aanbod. Je gaat immers ook weer niet overal een abbo op nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:34
RobertMe schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:03:
[...]

het is in ieder geval nog nadat Jack het (pit)commentaar van Alard had overgenomen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Pendaco schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:16:
[...]

Ik weet niet of je die behind the scenes bij Ziggo een aantal jaar geleden gezien hebt?
Zo niet, dan staat ie op YT :)
YouTube: Hoe augmented reality televisie verrijkt - Achter de schermen bij Zi...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

RobertMe schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:31:
[...]

ESPN verzorgt nu de F1 uitzendingen inderdaad maar pak gerust eens een aflevering van de ESPN F1 show en de ESPN Unlapped podcast.

Ik weet niet waar ze de 'experts' vandaan hebben getrokken. Het gros is sinds DtS Formule 1 gaan kijken. Overigens lag de chicane in Barcelona blijkbaar in bocht 12-13 (moet zijn 14-15) en nog meer van dat soort fouten. Wel zijn ze kritisch op de Amerikaanse coureur Sargeant, niet dat hij stijf achteraan rijdt maar als persoon vinden ze hem geen uitstraling hebben. Plusje van mij als je een hele aflevering kunt uitzitten.

Paramount+ is recent partner van Formule 1 geworden. In Melbourne hadden ze digitale reclameborden in de pitstraat en tegenwoordig zitten ze als sponsor in de onboard momenten en andere verzamelclips van Formule 1 op YouTube. Kans is zeer waarschijnlijk dat ze gaan meedingen om de uitzendrechten die nu nog bij ESPN liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:12:
Paramount+ is recent partner van Formule 1 geworden. In Miami hadden ze digitale reclameborden in de pitstraat en tegenwoordig zitten ze als sponsor in de onboard momenten en andere verzamelclips van Formule 1 op YouTube. Kans is zeer waarschijnlijk dat ze gaan meedingen om de uitzendrechten die nu nog bij ESPN liggen.
Paramount sponsord wel meer, bv:
En in Australië hadden ze IIRC ook al grote digitale reclame voor Rabbit Hole in de voorlaatste bocht. En daarnaast waren in Australië de "stoepranden" van de pitwall (vs pitstraat) ook vol geschilderd met Paramount+ / Rabbit Hole reclame. (En wellicht ook al op circuits de borden/muren bij start finish, circuit kant dus. Meen dat me zoiets bij staat).

Paramount is dus echt flink aanwezig, net zoals bv een Heineken, of dan Emirates, Rolex(, DHL, maar die zijn dan ook nog logistiek verantwoordelijk), etc. Het is nog net niet sat een GP de Paramount titel draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

@RobertMe was de pitmuur van Melbourne inderdaad en niet Miami :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Voor degene die het niet weten; Paramount+ valt onder SkyShowtime (https://www.skyshowtime.com/nl) in Nederland.

[ Voor 17% gewijzigd door Illegal_Alien op 09-06-2023 08:18 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Illegal_Alien schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 08:15:
Voor degene die het niet weten; Paramount+ valt onder SkyShowtime (https://www.skyshowtime.com/nl) in Nederland.
Klopt, dus dan krijgen we aardappelkwaliteit beeld met 2.0 geluid 8)7 (Terwijl ze AFAIK in Amerika wel 4K + HDR met surround geluid doen, op Paramount+ dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 08:15:
offtopic:
Ik twijfelde in het begin om het te nemen, maar toen nam me maat het al en ik mocht meeliften.
Maar nooit gedaan en na een paar maand had ik er ook geen spijt van als ik hoor welke kwaliteit ze aanbieden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Geen idee op welke aardappels jullie kijken dan?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18:58
Hebben jullie ook problemen met het afspelen van de persconferenties via F1 TV? Ik krijg telkens de foutcode ER1005. Oudere videos werken wel zie ik. Op Reddit staat informatie over, maar zoals de meeste weten zijn sommige sub reddits nog gesloten :P

[ Voor 7% gewijzigd door NeverSettle op 15-06-2023 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

NeverSettle schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 22:50:
Hebben jullie ook problemen met het afspelen van de persconferenties via F1 TV? Ik krijg telkens de foutcode ER1005. Oudere videos werken wel zie ik. Op Reddit staat informatie over, maar zoals de meeste weten zijn sommige sub reddits nog gesloten :P
Heb ik ook, er gaat ergens wat mis.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
NeverSettle schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 22:50:
Op mijn chromebook heb ik meerder mogelijkheden: De android F1TV app: error 1005. Chrome naar F1TV: Error 1005. Firefox onder Linux: GEEN PROBLEEM.

Met dat de 2 'error 1005' opties volgens mij onder water beide Chrome techniek zijn en firefox beslist geen chrome gebruikt zal deze fout best snel gemeld worden waar ze er iets aan kunnen doen. Ondertussen: Probeer het eens met een echt ander browser: FireFox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
beerse schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 23:21:
[...]

Op mijn chromebook heb ik meerder mogelijkheden: De android F1TV app: error 1005. Chrome naar F1TV: Error 1005. Firefox onder Linux: GEEN PROBLEEM.

Met dat de 2 'error 1005' opties volgens mij onder water beide Chrome techniek zijn en firefox beslist geen chrome gebruikt zal deze fout best snel gemeld worden waar ze er iets aan kunnen doen. Ondertussen: Probeer het eens met een echt ander browser: FireFox.
Ik gebruik Firefox, daarom vond ik het dus vreemd. Maar het is al opgelost zie ik, werkt nu zowel op Firefox als Chrome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
NeverSettle schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 00:33:
[...]

Ik gebruik Firefox, daarom vond ik het dus vreemd. Maar het is al opgelost zie ik, werkt nu zowel op Firefox als Chrome :)
Het is mogelijk zelfs geheel tijd gebaseerd dat mijn firefox wel werkte en de rest niet: Toen ik het een half uurtje later nog eens probeerde, werkte het met chrome ook. Daarna heb ik de f1-app niet nog een keer getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:37

Damian

Insane Obtrusion

Ik kan nu kiezen tussen Chromecast en Apple Airplay 2 met mijn nieuwe tv.

Welke is het beste qua kwaliteit en stabiliteit?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
Damian schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:20:
Ik kan nu kiezen tussen Chromecast en Apple Airplay 2 met mijn nieuwe tv.

Welke is het beste qua kwaliteit en stabiliteit?
Niet specifieke ervaring icm F1tv, maar wel algemeen. Mijn ervaring is dat via chromecast de stream echt zelfstandig verder opgepakt wordt, in dit geval door de tv. Je kunt dus daarna met je smartphone andere dingen gaan doen.
Bij AirPlay heb ik wisselende ervaringen. De ene keer moest ik het scherm van mijn iPhone continu actief houden. En bij een andere app kon ik wel wat anders doen wanneer geairplayed werd. Ongetwijfeld zal dit te maken hebben met hoe de developer AirPlay functinaliteit geïmplementeerd heeft in de app.
Persoonlijk ben ik geen groot fan van diensten en producten van Google. Soms ontkom je er gewoon niet aan. :) In dit geval zou ik voor de stabiliteit voor chromecast gaan. Gebaseerd op mijn algemene ervaring. Dus eerst chromecast proberen. Mocht dat met je tv geen stabiele ervaring opleveren, kun je altijd nog AirPlay overwegen.

[ Voor 12% gewijzigd door meesje op 16-06-2023 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
@Damian Gezien je AirPlay noemt, is mijn vermoeden dat een idevice in huis hebt. Wellicht zit je al wat meer in het Apple eco systeem of heb je die wens. Zo ja, dan zou ik zeker investeren in een Apple TV. Destijds bij Viaplay, maar ook bij F1tv levert dit goede en stabiele kwaliteit.

Sommige tweakers hadden specifaal voor Viaplay zelfs een Apple TV in huis gehaald, terwijl ze verder niks met dit eco systeem hebben. Dan kan ik me overigens voorstellen dat het allemaal wat minder fijn is.

[ Voor 26% gewijzigd door meesje op 16-06-2023 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:37

Damian

Insane Obtrusion

meesje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:32:
[...]

Niet specifieke ervaring icm F1tv, maar wel algemeen. Mijn ervaring is dat via chromecast de stream echt zelfstandig verder opgepakt wordt, in dit geval door de tv. Je kunt dus daarna met je smartphone andere dingen gaan doen.
Bij AirPlay heb ik wisselende ervaringen. De ene keer moest ik het scherm van mijn iPhone continu actief houden. En bij een andere app kon ik wel wat anders doen wanneer geairplayed werd. Ongetwijfeld zal dit te maken hebben met hoe de developer AirPlay functinaliteit geïmplementeerd heeft in de app.
Persoonlijk ben ik geen groot fan van diensten en producten van Google. Soms ontkom je er gewoon niet aan. :) In dit geval zou ik voor de stabiliteit voor chromecast gaan. Gebaseerd op mijn algemene ervaring. Dus eerst chromecast proberen. Mocht dat met je tv geen stabiele ervaring opleveren, kun je altijd nog AirPlay overwegen.
Mja dan zou ik alleen voor F1 TV een Apple TV moeten kopen, vind ik wat sunde van het geld dan... Ik doe verder alles op de TV zelf qua streaming...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Damian schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:45:
[...]

Mja dan zou ik alleen voor F1 TV een Apple TV moeten kopen, vind ik wat sunde van het geld dan... Ik doe verder alles op de TV zelf qua streaming...
Andere optie is Google ChromeCast 4K TV (vaak in de aanbieding ook), kost minder dan een Apple TV. Daarnaast heeft het een reclameloze modus, dat alleen de apps weergeeft die je hebt. Scheelt weer wat advertenties :)

[ Voor 4% gewijzigd door NeverSettle op 16-06-2023 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Damian schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:45:
[...]

Zo lang de apps op je tv goed werken, is dat toch helemaal prima! Zelf wil ik het liefst alles via de Apple TV laten lopen. Naar Ziggo kijk ik ook altijd via de Ziggo Go TV app en over 1,5 week via de t-mobile tv app. Zo heeft ieder z’n voorkeuren. Net als keuze tussen Google en Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
NeverSettle schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:48:
[...]

Andere optie is Google ChromeCast 4K TV (vaak in de aanbieding ook), kost minder dan een Apple TV. Daarnaast heeft het een reclameloze modus, dat alleen de apps weergeeft die je hebt. Scheelt weer wat advertenties :)
Dat is inderdaad ook een goede optie. Ook al zit er redelijk wat prijsverschil tussen, zou ik de keuze tussen AppleTV en Google TV af laten hangen van (de reeds gedane) eco systeem keuze. Meestal is dat welke smartphone je hebt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

meesje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:56:
[...]

Dat is inderdaad ook een goede optie. Ook al zit er redelijk wat prijsverschil tussen, zou ik de keuze tussen AppleTV en Google TV af laten hangen van (de reeds gedane) eco systeem keuze. Meestal is dat welke smartphone je hebt. :)
Nu scheelt het dat je voor de Chromecast met Google TV helemaal geen smartphone nodig hebt want deze heeft zijn eigen afstandsbediening. Het ecosysteem maakt dan ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
sjaool schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:00:
[...]

Nu scheelt het dat je voor de Chromecast met Google TV helemaal geen smartphone nodig hebt want deze heeft zijn eigen afstandsbediening. Het ecosysteem maakt dan ook niet uit.
Dat klopt natuurlijk, idem bij Apple TV. Maar bepaalde integraties binnen het eco systeem maakt het allemaal net iets fijner als je reeds een beetje in een eco systeem zit. Tenminste dat is het geval bij Apple en zal denk ik ongetwijfeld ook gelden bij Google.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

meesje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:06:
[...]

Dat klopt natuurlijk, idem bij Apple TV. Maar bepaalde integraties binnen het eco systeem maakt het allemaal net iets fijner als je reeds een beetje in een eco systeem zit. Tenminste dat is het geval bij Apple en zal denk ik ongetwijfeld ook gelden bij Google.
Nah, voor Google maakt het niets uit aangezien de Chromecast een op zichzelf staan apparaatje is en dus ook nergens afhankelijk van is. Het is net of je een Android TV Box hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
sjaool schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:31:
[...]

Nah, voor Google maakt het niets uit aangezien de Chromecast een op zichzelf staan apparaatje is en dus ook nergens afhankelijk van is. Het is net of je een Android TV Box hebt.
Ik denk dat een minimum vereiste toch wel een Google account is. Verder geen kijkprofielen? Of andere integraties? Photo’s tonen vanuit Google Photos. Ik noem maar wat hoor, ik heb geen ervaring met Google TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
meesje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:06:
[...]

Google Chromecast is niet een "woninghub" wat Apple TV 4K wel is. Meeste mensen die een iPhone hebben, hebben ook een Google account voor GMail, Youtube etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
meesje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:54:
[...]

Ik denk dat een minimum vereiste toch wel een Google account is. Verder geen kijkprofielen? Of andere integraties? Photo’s tonen vanuit Google Photos. Ik noem maar wat hoor, ik heb geen ervaring met Google TV.
Zoals ik eerder zei, er is een simpele modus waarbij je geen (gerichte) reclames ziet. Alleen de apps die je wilt gebruiken bij het start scherm :)
Geen grote banners meer met huur films/series, Youtube videos of half afgekeken series/films van Netflix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
NeverSettle schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:56:
[...]

Google Chromecast is niet een "woninghub" wat Apple TV 4K wel is. Meeste mensen die een iPhone hebben, hebben ook een Google account voor GMail, Youtube etc.
Ik geef alleen maar aan dat je persoonlijk voorkeur en/of apparaten die je al in huis hebt, kan bepalen of je een Google TV of Apple TV in huis haalt. N.a.v. mijn laatste opmerking nog even zitten Google-en. Ik zie nu dat je echt vanaf je Google TV je foto’s vanuit Google Photos kunt bekijken. Een ander voorbeeld is dat een Google TV live beeld toont wanneer er aangebeld wordt via je Nest deurbel. En ongetwijfeld zijn er nog tig andere zaken binnen het Google eco systeem die fijner werken als je meer Google produkten/diensten hebt.
Dit zijn toch aspecten die je mee kunt nemen in je beslissing of je een Google TV of Apple TV aanschaft? Meer wilde ik niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Laatst online: 04-09 21:01
meesje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 22:02:
[...]

Ik geef alleen maar aan dat je persoonlijk voorkeur en/of apparaten die je al in huis hebt, kan bepalen of je een Google TV of Apple TV in huis haalt. N.a.v. mijn laatste opmerking nog even zitten Google-en. Ik zie nu dat je vanaf je Google TV je foto’s vanuit Google Photos kunt bekijken. Een ander voorbeeld is een Google TV live beeld toont wanneer er aangebeld wordt via je Nest deurbel. En ongetwijfeld zijn er nog tig andere zaken binnen het Google eco systeem die fijner werken als je meer Google produkten/diensten hebt.
Dit zijn aspecten die je mee kunt nemen in je beslissing of je een Google TV of Apple TV aanschaft? Meer wilde ik niet zeggen.
Klopt helemaal, daarnaast kan hij bijvoorbeeld ook mee doen in speakergroepen en is zichtbaar in de Google Home app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Nuevocasa schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 22:04:
[...]

Klopt helemaal, daarnaast kan hij bijvoorbeeld ook mee doen in speakergroepen en is zichtbaar in de Google Home app.
Bedankt. Ik snapte de ‘tegen’ reacties helemaal niet. Hoe meer je in een eco systeem zit, hoe mooiere/betere integraties/functionaliteiten hebt. Dat is bij Apple, maar ook dus bij Google. Het is toch zonde als je een Apple TV koopt en er later achter komt dat de Nest deurbel er niet mee werkt. “Had ik dat dan maar geweten, had ik voor een Google TV gekozen”.

[ Voor 8% gewijzigd door meesje op 16-06-2023 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Nuevocasa schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 22:04:
[...]

Om het weer een beetje on-topic te krijgen. :) Kun je dan ook het geluid van de F1tv app (op de Google TV) sturen naar de Google speakers? Dat doe ik via Apple TV namelijk naar mijn HomePods. Klinkt wel fijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Laatst online: 04-09 21:01
meesje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 22:13:
[...]

Om het weer een beetje on-topic te krijgen. :) Kun je dan ook het geluid van de F1tv app (op de Google TV) sturen naar de Google speakers? Dat doe ik via Apple TV namelijk naar mijn HomePods. Klinkt wel fijn. :)
Kon in het verleden wel, al een tijd niet geprobeerd ivm vertraging waardoor het niet sync loopt helaas. Sinds het begin zeiden ze dat ze er mee bezig waren, maar werkt volgens mij nog steeds niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 09:48
Mag ik hier nog even klagen over het commentaar op Viaplay, of is alles zo langzamerhand wel gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

meesje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 22:13:
Indien het Bluetooth speakers zijn, dan kan dat prima (Android/Google TV). Sterker, ik heb een 2.1 setje ter test hier in huis gekregen, en geen problemen met audio sync.

Maar verder ga ik er hier niet op in, tamelijk offtopic 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 05-09 21:09
murphydrz schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 23:54:
Mag ik hier nog even klagen over het commentaar op Viaplay, of is alles zo langzamerhand wel gezegd?
Trust me er is al heul veel over gezegd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Stort je hart maar leeg...beter kwijt dan rijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
Graag, ben altijd blij als ik mijn mening bevestigd zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
NeverSettle schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 22:00:
[...]

Zoals ik eerder zei, er is een simpele modus waarbij je geen (gerichte) reclames ziet. Alleen de apps die je wilt gebruiken bij het start scherm :)
Geen grote banners meer met huur films/series, Youtube videos of half afgekeken series/films van Netflix.
Kan je mij uitleggen waar ik deze modus aanzetten kan? Ik heb vanwege de DRM op F1TV een CCwGTV gekocht en gebruik hem enkel daarvoor. Als het aan mij lag zag ik het homescreen helemaal niet meer :D

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 09:48
Ragnar9999 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 08:31:
[...]

Graag, ben altijd blij als ik mijn mening bevestigd zie
Die commentator van Viaplay....ik voel mijn hersencellen ontploffen wanneer die .....(piep..... probeert een race, of in dit geval, de training probeert te verslaan!
"komt er regen?...nou is er bijna en het is wachten op de eerste druppels.. Regent het al? ..er is nog geen melding gemaakt maar er hangt een wel heel erge donkere lucht boven het circuit.."
....jaaaa er is regen! ..enz enz enz..
Mijn IQ is met minimaal 25 punten gezakt in een uurtje tijd, wat sneller is dan Max verstappen tijdens een gefrustreerde race!
Hoe is het mogelijk dat dit bestaat? Het is je reinste sporthorror en de bedenker moet wel fan zijn geweest van Alfred Hitchcock!

Een kwartier lang is die kneus aan het zeveren over regen! Wat is dit voor een commentator en waarom gaat hij geen groeiend gras verslaan?
Wat een ongelooflijke amateuristische club is dat ViaPlay en het is dat ik Viaplay gratis heb, anders was ik al lang overgestapt.

Hoewel F1TV kan ik er natuurlijk naast aanschaffen, dan betaal ik in feite om Viaplay niet te hoeven aanhoren en zien en levert mij minstens weer een jaartje of 10 langer leven vanwege de ergernis en stress die ik dan niet verplicht hoef te ondergaan bij een F1 race!
Je reinste torture annex geestelijke mishandeling. Bestaat er al een #F1meetoo?

35 jaar kijk ik F1, 35 jaar altijd met plezier gekeken en nu dit?
Vorig jaar keek ik diverse bronnen voor de F1 maar nu was ik verdoemd om naar dit stelletje amateurs te kijken en mijn bloeddruk steeg zo hoog dat het stoom uit mijn oren leek op dat van een ontkurkte champagnefles!

...ik heb er slecht van geslapen, wat een drama.

..tot zover my two cents en dank dat ik dit mocht uiten..
Ik schaf vandaag nog F1TV aan..... ...mopper mopper mopper...
Pagina: 1 ... 23 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen