Die commentator van Viaplay....ik voel mijn hersencellen ontploffen wanneer die .....(piep..... probeert een race, of in dit geval, de training probeert te verslaan!
"komt er regen?...nou is er bijna en het is wachten op de eerste druppels.. Regent het al? ..er is nog geen melding gemaakt maar er hangt een wel heel erge donkere lucht boven het circuit.."
....jaaaa er is regen! ..enz enz enz..
Mijn IQ is met minimaal 25 punten gezakt in een uurtje tijd, wat sneller is dan Max verstappen tijdens een gefrustreerde race!
Hoe is het mogelijk dat dit bestaat? Het is je reinste sporthorror en de bedenker moet wel fan zijn geweest van Alfred Hitchcock!
Een kwartier lang is die kneus aan het zeveren over regen! Wat is dit voor een commentator en waarom gaat hij geen groeiend gras verslaan?
Wat een ongelooflijke amateuristische club is dat ViaPlay en het is dat ik Viaplay gratis heb, anders was ik al lang overgestapt.
Hoewel F1TV kan ik er natuurlijk naast aanschaffen, dan betaal ik in feite om Viaplay niet te hoeven aanhoren en zien en levert mij minstens weer een jaartje of 10 langer leven vanwege de ergernis en stress die ik dan niet verplicht hoef te ondergaan bij een F1 race!
Je reinste torture annex geestelijke mishandeling. Bestaat er al een #F1meetoo?
35 jaar kijk ik F1, 35 jaar altijd met plezier gekeken en nu dit?
Vorig jaar keek ik diverse bronnen voor de F1 maar nu was ik verdoemd om naar dit stelletje amateurs te kijken en mijn bloeddruk steeg zo hoog dat het stoom uit mijn oren leek op dat van een ontkurkte champagnefles!
...ik heb er slecht van geslapen, wat een drama.
..tot zover my two cents en dank dat ik dit mocht uiten..
Ik schaf vandaag nog F1TV aan..... ...mopper mopper mopper...