[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 24 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
murphydrz schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:15:
[...]

Die commentator van Viaplay.......mopper mopper mopper...
Waar is Olav als je m nodig hebt.

Maar idd..die twee van viaplee zijn hopeloos slecht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:20
@murphydrz En als er geen regen is, hebben ze het altijd weer over jagen. Het zal wel een poging zijn om het spannender te laten lijken dan het is. Misschien meer geschikt voor op de radio.

[ Voor 12% gewijzigd door LA-384 op 17-06-2023 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

RCBL schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:40:
[...]

Waar is Olav als je m nodig hebt.

Nee, over Olav is nog niet genoeg gemopperd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:54
LA-384 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 10:06:
@murphydrz En als er geen regen is, hebben ze het altijd weer over jagen. Het zal wel een poging zijn om het spannender te laten lijken dan het is. Misschien meer geschikt voor op de radio.
Nou precies, je slaat de spijker op zijn kop!
Het zijn radiopresentatoren die exact vertellen wat er op de baan gebeurd.
"....en hier zie je max met volle snelheid de bocht omgaan...."
Alsof de kijkers blind zijn! Tenenkrommend! :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
hjs schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 10:25:
[...]

Nee, over Olav is nog niet genoeg gemopperd :+
Olav maakte soms wat foutjes en daar heb ik mij ook wel eens over geërgerd, maar met hart en ziel zou ik die man weer graag terug willen als commentator en zal ik beloven om bij elk foutje wat Olav maakt, te glimlachen!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik kijk ook wel eens Race cafe, maar als Olav er bij zit dan haak ik af. Zijn "ik weet alles want ik doet dit al 60 jaar" instelling irriteert mij enorm! Als je jezelf als best of the best bestempelt, kraam dan eens wat minder onzin uit en maak minder fouten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• murphydrz
pilskes schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 10:33:
Ik kijk ook wel eens Race cafe, maar als Olav er bij zit dan haak ik af. Zijn "ik weet alles want ik doet dit al 60 jaar" instelling irriteert mij enorm! Als je jezelf als best of the best bestempelt, kraam dan eens wat minder onzin uit en maak minder fouten!
Hij heeft veel kennis, maar een tikkeltje bescheidener zou mogen.
..nu heb ik de wildste plannen om de beste man te benaderen om hem een paar tips mee te geven, maar wie ben ik.
Iedereen is zoals hij of zij is en dat moeten wij accepteren.

Het motto van de dag: "Liever een arrogante l*l met veel kennis en ervaring, dan een amateuristische kneus die maar wat aanklooit op tv." ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
murphydrz schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:15:
[...]

...ik heb er slecht van geslapen, wat een drama.

..tot zover my two cents en dank dat ik dit mocht uiten..
Ik schaf vandaag nog F1TV aan..... ...mopper mopper mopper...
Wakker liggen van slecht commentaar op tv? Sarcasme hoop ik?

Gewoon F1TV. Commentaar op engels en voila. Of je moet Crofty slecht trekken met zijn ‘enthousiasme’. Dan kun je altijd nog naar Coulthard en de zijnen overschakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
pjlgt schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:01:
[...]

Wakker liggen van slecht commentaar op tv? Sarcasme hoop ik?

Gewoon F1TV. Commentaar op engels en voila. Of je moet Crofty slecht trekken met zijn ‘enthousiasme’. Dan kun je altijd nog naar Coulthard en de zijnen overschakelen.
Natuurlijk is mijn verhaal sarcasme, er zit absoluut een kern van waarheid in het verhaal, maar dat ik er niet slecht van kan slapen is flauwe kul..

Ik ken F1TV en de bijbehorende commentatoren en weet dat er alternatieven zijn.

Gisteravond had ik even geen alternatief en MOEST mijn leven met minstens 600 jaar verkorten door dat geblaat aan te horen waarvan een gemiddelde geit opgewonden van raakt!
(satire modus ) :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:59

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Vorig seizoen heb ik Viaplay gekeken om het een kans te geven en nam ik zoals het was, maar gisteravond keek ik een keer via Viaplay na een tijd F1TVpro commentaar te hebben geluisterd en dan is het verschil wel erg duidelijk.

Hip taalgebruik en inhoudelijk geen kennis is toch het beste om het Viaplay duo te omschrijven. Dan is het kundige en rustige commentaar van F1TV toch een stuk beter. Crofty trek ik niet, het is een race en geen praat spektakel.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
tweakduke schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:08:
Vorig seizoen heb ik Viaplay gekeken om het een kans te geven en nam ik zoals het was, maar gisteravond keek ik een keer via Viaplay na een tijd F1TVpro commentaar te hebben geluisterd en dan is het verschil wel erg duidelijk.

Hip taalgebruik en inhoudelijk geen kennis is toch het beste om het Viaplay duo te omschrijven. Dan is het kundige en rustige commentaar van F1TV toch een stuk beter. Crofty trek ik niet, het is een race en geen praat spektakel.
Het is jammer maar het zij zo.
Zo nu en dan staat F1 met Viaplay aan bij kennissen of in de (eet)cafe's waar men toch kiest voor Nederlands commentaar vanwege de gasten.
Onderling geeft het slechte commentaar toch ook wel weer aanspraak, dus helemaal negatief wil ik het niet noemen. Er zijn dubieuze goede kanten..

Ik kom trouwens veel in dergelijke cafe's en het is een aanrader om daar F1 te kijken.
Soms moet je er om vragen en wordt er speciaal voor ons (ik kom meestal met zijn tweeën) de tv of beamer aangezet, waarna er toch wel veel mensen aanhaken.
Het is er vaak erg gezellig, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
F1tv heeft twee soorten Engels commentaar toch? Welke kiezen jullie dan?

Volgens mij heb je commentaar van Sky en commentaar van f1tv zelf? Wat is wat?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

LA-384 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:24:

Sky = International (wereldbolletje), dan English
F1TV = F1 Live (knipperbolletje)

Ik luister zelf naar F1 Live, Engels commentaar zonder hysterie en bijna geen Britse bias.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:42

Wie ik kies hangt voor mij ook van de "tweede" en de "derde" man af
Brundle er bij dan altijd dat commentaar
Laatst deed Button een tijdje mee, een verademing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:34
Seroczynski schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 08:37:
[...]

Kan je mij uitleggen waar ik deze modus aanzetten kan? Ik heb vanwege de DRM op F1TV een CCwGTV gekocht en gebruik hem enkel daarvoor. Als het aan mij lag zag ik het homescreen helemaal niet meer :D
  1. ga naar settings en vervolgens naar account & sign in
  2. selecteer je profiel en dan "Apps only mode" aanzetten
  3. ga terug naar Home
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-07 09:50
NeverSettle schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 22:00:
[...]Zoals ik eerder zei, er is een simpele modus waarbij je geen (gerichte) reclames ziet. Alleen de apps die je wilt gebruiken bij het start scherm :)
Geen grote banners meer met huur films/series, Youtube videos of half afgekeken series/films van Netflix.
En dat noem jij een simpele modus?

Mijn simpele modus is een ChromeCast (helaas niet meer de oudste, welk deze: uitvoering: Google Chromecast (2018) - Zwart)

Dat is simpel, op de mobiel, tablet, chromebook of waar dan ook, F1TV opstarten en op cast klikken. De juiste tv selecteren (hier 2 met chromecast in huis) en kijken.
Daarna kan elk apparaat dat google-home-app draait en op het zelfde wifi netwerk zit mee doen met pause, stop, harder, zachter en zo.

Zaken als reclame tegen houden is niet simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
RCBL schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:40:
[...]Waar is Olav als je m nodig hebt.

Officiëel: GrandPrixRadio.nl of GrandPrixRadio.be of de GrandPrixRadio app... en bij de Ziggo herhalingen/samenvattingen. Practisch: http://gpradio.hole1988.nl/, ook voor replay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
offtopic:
[quote]beerse schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 17:15:
[...]

Mijn simpele modus is een ChromeCast (helaas niet meer de oudste, welk deze: uitvoering: Google Chromecast (2018) - Zwart)

Dat is simpel, op de mobiel, tablet, chromebook of waar dan ook, F1TV opstarten en op cast klikken. De juiste tv selecteren (hier 2 met chromecast in huis) en kijken.
Daarna kan elk apparaat dat google-home-app draait en op het zelfde wifi netwerk zit mee doen met pause, stop, harder, zachter en zo.

[/quote]

Google Chromecast V3, die heb ik ook thuis liggen. Maar de Google TV 4K versie is toch gemakkelijker vind ik. TV en Chromecast kan tegelijkertijd aan met één knop via HDMI-CEC en geen smartphone nodig om te streamen. App openen en klaar. De "simpele modus" geeft alleen geen reclames weer, dus hoef je minder te scrollen.

Maar goed nu gaan we erg offtopic :)

Ik lees nog steeds klachten over ViaPlay, blij dat ik het niet meer heb. Techtalk van F1TV vind ik persoonlijk zeer fijn, waar ze dieper op de updates van de wagens in gaan. Dat had ik nooit eerder bij Viaplay of Ziggo Sports gezien. Ook de Spaanse F1 journalist Albert Fabrega die leuke uitlegt geeft over alles wat met F1 te maken heeft. Van een DRS activatie tot aan het produceren van asfalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
NeverSettle schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 17:43:
offtopic:
[quote]beerse schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 17:15:
[...]

[/quote]

Google Chromecast V3, die heb ik ook thuis liggen. Maar de Google TV 4K versie is toch gemakkelijker vind ik. TV en Chromecast kan tegelijkertijd aan met één knop via HDMI-CEC en geen smartphone nodig om te streamen. App openen en klaar. De "simpele modus" geeft alleen geen reclames weer, dus hoef je minder te scrollen.

Maar goed nu gaan we erg offtopic :)

Ik lees nog steeds klachten over ViaPlay, blij dat ik het niet meer heb. Techtalk van F1TV vind ik persoonlijk zeer fijn, waar ze dieper op de updates van de wagens in gaan. Dat had ik nooit eerder bij Viaplay of Ziggo Sports gezien. Ook de Spaanse F1 journalist Albert Fabrega die leuke uitlegt geeft over alles wat met F1 te maken heeft. Van een DRS activatie tot aan het produceren van asfalt.
Die tech talk shows zijn inderdaad echt een aanwinst!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:35
beerse schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 17:15:
[...]

Zo simpel als jij het omschrijft werkt het ook met elk Android TV apparaat ("met ingebouwde chromecast"). Ik verwacht alleen dat heel veel mensen er een andere definitie van simpel op nahouden. Als ik TV wil kijken wil ik per definitie niet mijn telefoon/tablet/PC even erbij pakken. Laat staan "even aanklikken welke TV/CC". Ik zit voor de TV....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Komen jullie ook niet op ViaPlay app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:53
HollowGamer schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 18:41:
Deed bij mij bij starten van de F1 stream heel moeilijk, na een keer of 6 startte die pas.
Inloggen ging wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
AudioHome schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 18:43:
[...]

Deed bij mij bij starten van de F1 stream heel moeilijk, na een keer of 6 startte die pas.
Inloggen ging wel goed.
Hier doet die helemaal niets, blijft hangen bij het openen van de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
HollowGamer schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 18:41:
Had ik gisteren ook: Toff in "Viaplay in Nederland"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Helaas niet de fix, hij wilt mij gewoon niet inloggen. In de browser en op de TV werkt het wel gewoon.

Erg frustrerend.

Edit: ben erachter.. DNS Guard blokkeert deze requests. :/

[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 17-06-2023 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:27
Meer mensen die momenteel problemen hebben met de beeldkwaliteit op f1tv? De graphics zijn hier in ieder geval niet scherp.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
JeroenTheStig schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:11:
Meer mensen die momenteel problemen hebben met de beeldkwaliteit op f1tv? De graphics zijn hier in ieder geval niet scherp.
Kwaliteit is hier helemaal top en scherp vis de app op de Nvidia Shield Pro

hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

JeroenTheStig schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:11:
Nope, zo strak als een geplamuurde filmster.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:27
Ik heb de boel even herstart en het lijkt een stuk beter zo. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik kijk en luister F1TV Live die heeft rustig commentaar en ook meer beelden uit de pitstraat met technische uitleg etc. Maar soms wil ik ook wel de worldstream met Sky F1 commentaar opzetten dat geeft toch iets meer spektakel.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:34
Toch ook maar eens de app gesideload, omdat casten nog steeds niet altijd soepel gaat. Volgens APK Installer is die geïnstalleerd, maar.kan het dus nergens terug vinden op mn TV(Sony Bravia). Zal wel aan Android 9 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenk1987
  • Laatst online: 06-05 16:18
Iemand ook een probleem met F1tvpro dat na openen app je hele telefoon er crasht, lijkt constant apps te willen openen en komt uiteindelijk in een reboot menu uit!

Is een Xiaomi Redmi 10 lite!

Alvast bedankt nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Tip.
Ik heb mijn Chromecast4K op Engels (US) ingesteld en nu start de F1TV app automatisch met het F1TV commentaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
paragon schreef op zondag 18 juni 2023 @ 08:04:
Toch ook maar eens de app gesideload, omdat casten nog steeds niet altijd soepel gaat. Volgens APK Installer is die geïnstalleerd, maar.kan het dus nergens terug vinden op mn TV(Sony Bravia). Zal wel aan Android 9 liggen.
Heb je wel de versie voor Android TV geïnstalleerd? Met de versie voor telefoon gaat het niet soepel werken. De niet-zichtbare versie kun je waarschijnlijk verwijderen door via instellingen naar het overzicht van alle apps te gaan. De app staat daar waarschijnlijk helemaal onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Laatst online: 07:32

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paragon
  • Laatst online: 21:34
TexMex schreef op zondag 18 juni 2023 @ 09:32:
[...]

Heb je wel de versie voor Android TV geïnstalleerd? Met de versie voor telefoon gaat het niet soepel werken. De niet-zichtbare versie kun je waarschijnlijk verwijderen door via instellingen naar het overzicht van alle apps te gaan. De app staat daar waarschijnlijk helemaal onderaan.
Ja Android TV versie, maar weer verwijderd, met APK Installer. Het installatie leverde niks op...

Edit: via instellingen -> Apps -> See All Apps is die ook niet te vinden.

Edit2: via File Manager+ wel gelukt.

[ Voor 6% gewijzigd door paragon op 18-06-2023 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

paragon schreef op zondag 18 juni 2023 @ 11:29:
Ja Android TV versie, maar weer verwijderd, met APK Installer. Het installatie leverde niks op...

Edit: via instellingen -> Apps -> See All Apps is die ook niet te vinden.

Edit2: via File Manager+ wel gelukt.
De Android TV versie zou zich toch echt moeten tonen zonder daarvoor wat extra's te hoeven doen, je Android TV V9 versie mag het probleem ook niet zijn, die wordt nog op vele apparaten gebruikt en de app ondersteund die versie ook.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niki_lauda
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

Jeroenk1987 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 08:45:
Iemand ook een probleem met F1tvpro dat na openen app je hele telefoon er crasht, lijkt constant apps te willen openen en komt uiteindelijk in een reboot menu uit!

Alvast bedankt nl
Had ik ook met mijn redmi 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:07

Alvast bedankt nl
Ik heb het ook (Motorola). Veel mensen die klagen, ook in de Google reviews. Ik heb een hele tijd gechat met de f1tv helpdesk, en die kwamen met het zwamverhaal dat Motorola niet ondersteund werd. Na een hele tijd met onzin antwoorden werd er verteld dat ik mijn abonnement kon beëindigen. Meteen daarop kreeg ik een refund van het hele jaar. Wtf ..

Ik heb maar meteen een nieuw abonnement afgesloten en een oude versie geïnstalleerd (en automatische updates uitgezet). Werkt weer als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hou nu eens op met die masmeijer reclame, verschrikkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:12
Abbo is afgelopen van f1tvpro en werkt niet meer op mijn pc en mobiel maar loopt wel door op mijn tv.
🤫

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:04
Ligt het aan ons of is het geluid via f1tv erg zacht ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:34
Ik overwegen om f1tv te nemen hebben ze anno 2023 geen lg app.....

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
xzaz schreef op zondag 18 juni 2023 @ 20:12:
Ik overwegen om f1tv te nemen hebben ze anno 2023 geen lg app.....
Er zijn meerdere tv's die de app niet in de playstore hebben staan. Komt volgens mij door AndroidTV/GoogleTV. Je kunt in zo'n geval online de APK vinden en die via usb oid op de tv installeren. Mits je tv iets van Android heeft uiteraard. En anders is een chromecast met Google tv of soortgelijke concurrent zeker aan te raden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rowwan
F1tv heeft alleen Android en iOS voor zover ik weet. LG heeft een eigen besturingssysteem (WebOs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Viaplay hier al 2 rondes korrelig beeld. Schandalig 16,-
Moet er weer ff in en en uit.

[ Voor 21% gewijzigd door DeBaroN op 18-06-2023 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
DeBaroN schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:12:
Viaplay hier al 2 rondes korrelig beeld. Schandalig 16,-
Moet er weer ff in en en uit.
Inderdaad schandalig. Het lijkt wel of Viaplay steeds instabieler wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Toff schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:15:
[...]

Inderdaad schandalig. Het lijkt wel of Viaplay steeds instabieler wordt.
Zitten jullie op de Chromecast? Het werkte voor geen meter met dat, terwijl ik met Ziggo wel een stabiele (buiten hun eigen storingen) had.

Maar ik begin mij ook te ergeren aan de wel heel lage bitrate. Misschien moet de hele wereld maar overstappen naar H265 of AV1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
HollowGamer schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:17:
[...]
Zitten jullie op de Chromecast?
Ja,hier wel. Moest de Viaplay app deze week opnieuw installeren, want wat ik ook probeerde op te starten gaf zwart beeld (met viaplaylogo rechtsboven). Nu werkt het weer, maar ik heb een raar applogo (android) ipv dat van viaplay... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Nee, app via tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

MdO82 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 20:03:
Ligt het aan ons of is het geluid via f1tv erg zacht ?
Dat was alleen de NL audiostream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opblaaskrokodil
  • Registratie: September 2016
  • Niet online
De audio van de F1 Live-stream was ook best zacht. Iig zachter dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
HollowGamer schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:17:
[...]

Zitten jullie op de Chromecast? Het werkte voor geen meter met dat, terwijl ik met Ziggo wel een stabiele (buiten hun eigen storingen) had.

Maar ik begin mij ook te ergeren aan de wel heel lage bitrate. Misschien moet de hele wereld maar overstappen naar H265 of AV1.
F1TV gebruikt H265 voor Apple TV, zijn ze sinds dit jaar mee aan het experimenteren. De rest (Google Chromecast, smartphone en PC gebruikers) moeten het nog doen met H.264. Viaplay loopt daarmee nog achter in Nederland.

Over geluid gesproken, nergens last van gehad. Ik luister naar de Engelse commentaar van F1TV.

Edit: ik zie dat Ziggo Race Café alleen te zien is op Ziggo Race kanaal i.v.m. Nations League finale... Kunnen ze niet Ziggo TV daarvoor gebruiken?

[ Voor 16% gewijzigd door NeverSettle op 18-06-2023 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:42
Off topic en toch verwant.

Gisteren de Indy gekeken met commentaar van Ronald van Dam (i.p.v. Rene Hoogterp)
Ik ben toch niet de enige die zich ergert aan hem?
Hoe kun je elke naam van elke coureur op de meest irritante manier uitspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenk1987
  • Laatst online: 06-05 16:18
niki_lauda schreef op zondag 18 juni 2023 @ 14:08:
[...]

Had ik ook met mijn redmi 8)7
Had klinkt als verleden tijd :)? Hoe heb je het opgelost? Nieuwe telefoon zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hier weer prima beeld bij F1TV op de Chromecast 4K over de wifi 2,4Ghz, direct bij het opstarten van de stream zet ik het beeld altijd handmatig de hoogste kwaliteit (1920x1080 9011 kbps). Perfect d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 19-06-2023 10:51 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:57
Is het misschien een idee dat we het niet meer hebben over "Het engelse commentaar". Ik vind het altijd zo onduidelijk of iemand dan het engelse F1TV kanaal gebruikt, of het engelse SkyF1 commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Beeld via de Chromecast HD is prima, alleen dat bufferen zo nu en dan vind ik waardeloos. Al even van 5Ghz naar het 2,4Ghz netwerk omgezet, maar dan nog verschijnt soms die irritante laad cirkel weer in beeld. Nu maar de originele Google adapter + ethernet aansluiting besteld. Hopelijk lost dat het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
Turralyon schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:53:
Is het misschien een idee dat we het niet meer hebben over "Het engelse commentaar". Ik vind het altijd zo onduidelijk of iemand dan het engelse F1TV kanaal gebruikt, of het engelse SkyF1 commentaar.
Welk engelse F1TV kanaal? F1TV biedt naar mijn idee 2 engelstalige kanalen aan, misschien zelfs meer >:)

En dan ook nog het 'issue' dat ik gisteren had: Na een kwartiertje het scherm op zwart. Bleek ik via de website even snel de chromecast naar de 'Pre-show' gestart te hebben in plaats van de race :o mijn oeps :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niki_lauda
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

Jeroenk1987 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:30:
[...]

Had klinkt als verleden tijd :)? Hoe heb je het opgelost? Nieuwe telefoon zeker?
Is een phone die meerdere ongein gebruik kan iedereen F1 opstarten ook al ik niet thuis ben. Ook de domotica draait er op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:35
beerse schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:54:
[...]

Welk engelse F1TV kanaal? F1TV biedt naar mijn idee 2 engelstalige kanalen aan, misschien zelfs meer >:)
Het is toch echt wel duidelijk. Immers staat er ook SkyF1, oftewel, dat is toch wel heel duidelijk International feed met Engels commentaar, dat dus het commentaar van SkyF1 is (en Nederlands van ViaPlay). De F1 Liv stream is vervolgens van F1TV zelf dus "F1TV kanaal".

Grootste probleem is dat vervolgens die wat het benoemen het nog steeds vaak fout doen. "SkyF1 commentaar met Palmer / Coulthard" of "F1TV met Crofty / Brundle / Button" zijn opmerkingen die hier toch met enige regelmaat voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:36

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Alvast bedankt nl
Jep, zie mijn eerdere reactie; Pendaco in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Heb zelf een oudere One Plus 6. Misschien dat het komt vanwege de oudere versie van Android. Maar het is de enige app waarbij ik dit heb, of ooit heb meegemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Ik had besloten om mijn abonnement te verlengen bij F1 TV pro via de Google playstore zoals ik altijd doe en ik zie ook duidelijk dat het geld is afgeschreven en dit wordt ook weergegeven bij lopende abonnementen.
Het probleem is nu dat ik nog geen enkele content mag zien wat normaal achter een slotje zit.
Iemand hier ervaring mee?
Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
MaXeRs schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:52:
Ik had besloten om mijn abonnement te verlengen bij F1 TV pro via de Google playstore zoals ik altijd doe en ik zie ook duidelijk dat het geld is afgeschreven en dit wordt ook weergegeven bij lopende abonnementen.
Het probleem is nu dat ik nog geen enkele content mag zien wat normaal achter een slotje zit.
Iemand hier ervaring mee?
Bedankt alvast.
Heb je in de app al eens op "herstel aankoop" geklikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Rowwan schreef op zondag 25 juni 2023 @ 13:30:
[...]

Heb je in de app al eens op "herstel aankoop" geklikt?
Ja idd dat heb ik geprobeerd helaas geen oplossing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/09yrzG71FEvNehGy0cIRDzI-uM8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uWoxKYzAZKcyRy3hBPuVkFcx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OqlajZts8W7ZxZ9DK28PiMNOVqA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7NdbKKBVCwU5TWDbqt9HjdtX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ksnlCTm4efuFX-DKAe5JEPegn4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Rf59vHK9eNSuZK1qAtNdmmE.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sx05vT_jEshTGBuRB6HoJSxCkkU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B0Ti1IOamgMR5FHc1KbgrnRL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 83% gewijzigd door MaXeRs op 25-06-2023 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

MaXeRs schreef op zondag 25 juni 2023 @ 15:38:
[...]

Ja idd dat heb ik geprobeerd helaas geen oplossing.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Doet de F1/F1TV website het wel?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
YakuzA schreef op zondag 25 juni 2023 @ 15:47:
[...]

Doet de F1/F1TV website het wel?
Nee helaas.
Wel gelijk bericht van de helpdesk van f1 (india24/7) 🙃
Koop via de site nog een abbo en dan sturen wij het geld terug van de Google abstore
Maar ik heb geen cc 🤔

[ Voor 34% gewijzigd door MaXeRs op 25-06-2023 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13:31
MaXeRs schreef op zondag 25 juni 2023 @ 15:52:
[...]

Nee helaas.
Wel gelijk bericht van de helpdesk van f1 (india24/7) 🙃
Koop via de site nog een abbo en dan sturen wij het geld terug van de Google abstore
Maar ik heb geen cc 🤔
Hmm dat via de site kopen heb ik weer slechte ervaringen mee. Zou het hele abonnement laten cancelen en het nogmaals proberen. Hoop niet dat dit een nieuwe 'feature' van het verlengen via Google Play is. Mijn abonnement wordt vrijdag (automatisch) verlengd :X

Heb je je abonnement verlengd nadat het was verlopen? (9 juni einde/22 juni verlengen?)

[ Voor 7% gewijzigd door JPD68 op 26-06-2023 09:24 ]

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
JPD68 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 09:21:
[...]

Hmm dat via de site kopen heb ik weer slechte ervaringen mee. Zou het hele abonnement laten cancelen en het nogmaals proberen. Hoop niet dat dit een nieuwe 'feature' van het verlengen via Google Play is. Mijn abonnement wordt vrijdag (automatisch) verlengd :X

Heb je je abonnement verlengd nadat het was verlopen? (9 juni einde/22 juni verlengen?)
Klopt inderdaad,dacht wacht even af misschien kan ik nog ergens korting krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
MaXeRs schreef op maandag 26 juni 2023 @ 09:27:
[...]

Klopt inderdaad,dacht wacht even af misschien kan ik nog ergens korting krijgen.
Meestal aan het begin van het seizoen ;)
Dan hoop ik (voor mij) dat daar de kink in de kabel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuntoXII
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 13:57
Hoe is de beeldkwaliteit van Viaplay anno midden 2023? Ik heb F1 pro en dat is qua beeld goed. Ik zag net aanbieding Viaplay en kom in de verleiding om dit te doen voor documentaire Verstappen en ook voor voor en nabeschouwing, dat mis ik met alleen F1 pro een beetje, alhoewel kwaliteit van verslaggevers bij Viaplay niet super is….

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
PuntoXII schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 22:33:
Hoe is de beeldkwaliteit van Viaplay anno midden 2023? Ik heb F1 pro en dat is qua beeld goed. Ik zag net aanbieding Viaplay en kom in de verleiding om dit te doen voor documentaire Verstappen en ook voor voor en nabeschouwing, dat mis ik met alleen F1 pro een beetje, alhoewel kwaliteit van verslaggevers bij Viaplay niet super is….
F1TV heeft ook voor en na beschouwingen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jV7VVaAoBkf8rtSDS-M82ha9Hf0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QniQQAtsHP3P06MZ7UH1ysdn.jpg?f=fotoalbum_large

En die zijn erg goed (mijn mening).
Ik heb laatst voor de grap eens een race terug gekeken met Viaplay commentaar maar na 10 minuten ben ik niet van mening veranderd. Dat is niks voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

PuntoXII schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 22:33:
F1TV Pro heeft voor- en nabeschouwingen en niet alleen bij de race en kwalificatie maar ook bij de trainingen. Je moet bij de trainingen dan wel de F1TV Live stream kiezen en niet de worldstream met het Sky Sports F1 commentaar. De voorbeschouwingen beginnen een kwartier voor FP1, FP2 en FP3.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

Zat nu een beetje te spelen met VPN en buitenlandse zenders, maar is toch vaak gammel dat ik besloten heb voor het restende seizoen over te stappen op F1 TV pro. Aangezien het nog maar 5 maanden is, wil ik een maandabbo.

Maar hoe makkelijk kun je een abbo aan of uitzetten? Want dan zou ik bijvoorbeeld augustus kunnen skippen,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

JPD68 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 09:21:
Hmm dat via de site kopen heb ik weer slechte ervaringen mee. Zou het hele abonnement laten cancelen en het nogmaals proberen.
In de jaren dat ik F1TV heb is het me nog nooit gelukt om mijn abonnement te verlengen via de site. Ik loop altijd tegen creditcardproblemen aan. Ieder jaar is de uiteindelijke uitkomst dat ik m'n abonnement opzeg en een nieuw aanvraag.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:57:
[...]

In de jaren dat ik F1TV heb is het me nog nooit gelukt om mijn abonnement te verlengen via de site. Ik loop altijd tegen creditcardproblemen aan. Ieder jaar is de uiteindelijke uitkomst dat ik m'n abonnement opzeg en een nieuw aanvraag.
Ik zal zaterdag zien of ik nog een (werkend) abonnement heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:57:
[...]

Alle invulvakken compleet leeg maken en weer opnieuw invullen wil nog weleens helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turb0Turb0
Nieuwe feature F1TV app (android).

Alleen nog even de juiste race erin :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88dDvlIJATlqJE3C6VJGjnvQqhU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T4xDCR6JYSDj3yibETButHce.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Turb0Turb0 op 29-06-2023 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Turb0Turb0 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:01:
Nieuwe feature F1TV app (android).

Alleen nog even de juiste race erin :o
[Afbeelding]
iOS ook hoor ;). En die race is een voorbeeld he ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UJFM0YMMKot866uA9vMGGwx_8gY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8b4vsvGSAEFIPzaB99YEkN1z.png?f=fotoalbum_large

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turb0Turb0
Tylen schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:16:
[...]

iOS ook hoor ;). En die race is een voorbeeld he ;)

[Afbeelding]
Ja daar moet toch Zandvoort staan in NL ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:34
Turb0Turb0 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:28:
[...]

Ja daar moet toch Zandvoort staan in NL ;)
Zou wel een leuk detail zijn geweest wanneer dat voorbeeld gelokaliseerd was aan het circuit in je thuisland (als die bestaat) met Zandvoort natuurlijk als fallback voor de rest van de wereld :)F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Neem het met een emmer zout want het komt van GPToday, maar wat nieuws over de toekomst:
'Ziggo wil niet verder met Olav Mol en Jack Plooij'

Het jaar 2021 was een bijzonder jaar voor alle Nederlandse Formule 1-fans. Max Verstappen wist zichzelf tot wereldkampioen Formule 1 te kronen en Ziggo verloor na jaren de uitzendrechten aan het nieuwe Scandinavische Viaplay. Sinds 2022 moet de Nederlandse Formule 1-kijker een abonnement afsluiten bij Viaplay maar nog geen anderhalf jaar verder rommelt het flink bij de Zweedse zendgemachtigde.

De financiële cijfers die begin deze maand naar buiten kwamen waren ronduit slecht te noemen en het leidde tevens tot het opstappen van CEO Anders Jensen. Sindsdien gaat de geruchtenmolen rond over de F1-rechten, waar Viaplay naar verluidt rond de 33 miljoen euro per jaar voor betaalt. Tegenvallende kijkcijfers als gevolg van te weinig abonnementen-verkoop en de financiële druk van de uitzendrechten kunnen ervoor zorgen dat Ziggo zelfs al in 2024 de rechten weer terug heeft.

Ziggo betaalt 35,5 miljoen per F1-seizoen seizoen

Het contract van Viaplay is naar verluidt voor twee seizoenen met een optie van nog een extra jaar. De vraag is of het dat gaat volmaken, of dat Ziggo meteen toehapt. Dat de rechten naar Ziggo teruggaan is zeker een mogelijkheid. Een bron vertelde aan GPToday.net: "Ziggo is zeker een serieuze kandidaat om die rechten weer in handen te krijgen. Ziggo is ook bereid om veel geld ervoor te betalen, gesproken wordt over 35,5 miljoen per seizoen. Dat is meer dan Viaplay op dit moment per seizoen betaalt. Het gaat bij Viaplay echt niet goed dus ik zou er niet van staan te kijken als Ziggo in 2024 alweer begint met het uitzenden van de Formule 1."

Waar iedereen ervan uitgaat dat Olav Mol en Jack Plooij automatisch terugkeren lijkt dat geen uitgemaakte zaak. "Er zit een nieuw management bij Ziggo sinds Will Moerer is gestopt en die willen het over een andere boeg gooien, zo zijn de geluiden vanuit het bedrijf. Het verhaal gaat dat andere commentatoren de kans krijgen, zoals Rick Winkelman met een jong talent naast zich. Olav Mol en Jack Plooij zullen niet terugkeren in de rol die we van hun gewend zijn, en andere stromen binnen het bedrijf zeggen dat Ziggo sowieso niet verder wil met het duo."

Grote verhuizing

Naast het binnenhalen van de Formule 1-rechten kan het zomaar zijn dat Indycar niet meer te zien zal zijn op Ziggo. GPToday.net heeft vernomen dat RTL bezig is om de uitzendrechten te bemachtigen. Indycar-commentator Rene Hoogterp stond op pole position om F1-commentator te worden bij Ziggo, maar hij wil zijn lot verbinden aan de Amerikaanse klasse en zou mee willen verhuizen naar RTL als die de rechten in handen krijgt.

Het huidige Viaplay-duo Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk staat niet op de radar bij Ziggo waardoor hun F1-avontuur binnen een paar jaar alweer voorbij lijkt te zijn.

Tender voor F1-televisierechten

Sportmarketeer Chris Woerts legde aan ons uit hoe een biedingsprocedure precies in zijn werk gaat: "Later dit jaar, na de zomer, opent de FOM de tender voor de F1-rechten vanaf 2025. Iedereen die daaraan mee wil doen mag bieden. Alle grote partijen zoals KPN, SBS en RTL zullen daar een poging doen, dus Ziggo is zeker niet de enige."
Ik zou het apart vinden, maar we gaan het zien.

De enige kandidaat die ik zie waar Ziggo nog een goede commentator aan heeft is René Hoogterp. Die babbelt gewoon lekker en zit ook nog wel redelijk op te letten. Wellicht samen met Winkelman, wellicht ook niet. Ik heb alleen niet het idee dat Mol en Plooij echt weg kunnen blijven van F1. Maar misschien willen ze ook wel zelf met een andere rol. Meer het babbelen in race café en minder de commentator uithangen. Misschien weer naar de circuits zelf, maar dan alleen als reporters. Mol wil misschien wel met pensioen en zit toch vaak in Spanje, dus wellicht gaat ie dat eindelijk doen. Ik weet het niet.

Misschien wel beter dat er wat nieuw bloed komt, maar ik zou het raar vinden als ze het weer naar zich toe halen en dan ook met wat nieuws moeten komen. Naja goed, we gaan het zien.

Zolang ze Ronald van Dam maar eruit schoppen vind ik het best :P

Oh en Ronald Vording vind ik ook nog wel een toffe peer, de verslaggever van Motorsport.com

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
Turb0Turb0 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:28:
[...]Ja daar moet toch Zandvoort staan in NL ;)
Het komende weekend is het toch Steirmarken, Oostenrijk. Dat is ook een thuiswedstrijd 8) :+ die van de auto :+

Of als het dan toch voor een test/demo is, dan een cirquit waar ze dit seizoen niet op rijden maar waar ze ooit wel gereden hebben, of dat wel in de F1 simulaties/games zit.

[ Voor 24% gewijzigd door beerse op 30-06-2023 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 00:31:
Neem het met een emmer zout want het komt van GPToday, maar wat nieuws over de toekomst:

[...]

Ik zou het apart vinden, maar we gaan het zien.

De enige kandidaat die ik zie waar Ziggo nog een goede commentator aan heeft is René Hoogterp. Die babbelt gewoon lekker en zit ook nog wel redelijk op te letten. Wellicht samen met Winkelman, wellicht ook niet. Ik heb alleen niet het idee dat Mol en Plooij echt weg kunnen blijven van F1. Maar misschien willen ze ook wel zelf met een andere rol. Meer het babbelen in race café en minder de commentator uithangen. Misschien weer naar de circuits zelf, maar dan alleen als reporters. Mol wil misschien wel met pensioen en zit toch vaak in Spanje, dus wellicht gaat ie dat eindelijk doen. Ik weet het niet.

Misschien wel beter dat er wat nieuw bloed komt, maar ik zou het raar vinden als ze het weer naar zich toe halen en dan ook met wat nieuws moeten komen. Naja goed, we gaan het zien.

Zolang ze Ronald van Dam maar eruit schoppen vind ik het best :P

Oh en Ronald Vording vind ik ook nog wel een toffe peer, de verslaggever van Motorsport.com
Ik zou er op zich niet eens van opkijken als Ziggo niet verdergaat met Olav Mol. Ze moeten toch een keer met iets nieuws verder en Viaplay heeft eigenlijk het 'zware' werk al gedaan door af te zien van Mol (maar maakte de fout door, in de ogen van velen, met lachwekkend slechte vervangers te komen). Als Ziggo nu ook zou besluiten om te stoppen met Mol gaat dat lang niet meer zo'n grote 'schok' geven als bij Viaplay het geval was.

Als Hoogterp naar RTL vertrekt zie ik alleen niet direct goede opvolgers klaar staan bij Ziggo. Winkelman zou prima een rol kunnen spelen, maar ik betwijfel of hij nu echt de gewenste doomcommentator is voor F1. Indycar op het open net bij RTL zou dan wel weer mooi zijn, alleen zal dat ongetwijfeld wel weer gepaard gaan met reclame.

En Viaplay zie ik de strijd ook nog niet zomaar opgeven. Zonder F1 hebben zij eigenlijk nauwelijks nog bestaansrecht in Nederland. Met alleen Premier League/Bundesliga en zeer matig entertainment wordt het dan allemaal wel heel erg niche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

TexMex schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:37:
[...]

Als Hoogterp naar RTL vertrekt zie ik alleen niet direct goede opvolgers klaar staan bij Ziggo.

Indycar op het open net bij RTL zou dan wel weer mooi zijn, alleen zal dat ongetwijfeld wel weer gepaard gaan met reclame.
Huh? Heb ik wat gemist? Indycar naar RTL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:54
Martinspire schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:51:
[...]

Huh? Heb ik wat gemist? Indycar naar RTL?
Uhmmm in je eigen gequote nieuwsbericht :+
Grote verhuizing

Naast het binnenhalen van de Formule 1-rechten kan het zomaar zijn dat Indycar niet meer te zien zal zijn op Ziggo. GPToday.net heeft vernomen dat RTL bezig is om de uitzendrechten te bemachtigen. Indycar-commentator Rene Hoogterp stond op pole position om F1-commentator te worden bij Ziggo, maar hij wil zijn lot verbinden aan de Amerikaanse klasse en zou mee willen verhuizen naar RTL als die de rechten in handen krijgt.
Maar het zou natuurlijk ook zomaar voor (live)streaming op Videoland kunnen zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik vond Olaf mol altijd wel leuk omdat hij nooit binnen de lijntjes kleurde met uitspraken door zijn enthousiasme, ik vind dat ze nu met de commentatoren van Viaplay iets teveel aan de veilige/brave kant blijven. Maar ondanks dat maakt het mij niet uit wie ze kiezen als de rechten ooit weer teruggaan naar Ziggo, zolang het maar een kenner is die weet waarover hij of zij praat en soms ook buiten de lijntjes kleurt met zijn / haar uitspraken.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-09 14:53
Dit jaar bij de Indy 500 genoten van het commentaar. Geen idee wie dat was, maar het enthousiasme straalde er van af en een prettige stem om naar te luisteren. Ook een goede dynamiek met co-commentator Doornbos.

Wellicht dan ook een optie voor F1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

XNL073 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:57:
[...]

Uhmmm in je eigen gequote nieuwsbericht :+

[...]

Maar het zou natuurlijk ook zomaar voor (live)streaming op Videoland kunnen zijn.
Lol, helemaal overheen gelezen. Wellicht wil Indycar zelf liever op het open kanaal, maar ik heb het idee dat Ziggo die rechten gewoon wel blijft verlengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:12
Olav hoeft voor mij ook niet meer, diens tijd is voorbij. Als ik een keer per ongeluk naar de Ziggo aftershow kijk dan wordt ik ook niet vrolijk van dat duo. Die twee kleuters bij Viaplay word ik helemaal niet vrolijk van, net of ik Bert en Ernie moet aanhoren.. Kalf kan ik nog wel hebben maar zet daar gewoon een goede verslaggever of racer naast om mee te lullen. En nee, a.u.b. geen Albers, die mag van mij helemaal definitief in Monaco blijven zitten wat mij betreft zonder toegang tot een microfoon.

[ Voor 18% gewijzigd door Bvanham op 30-06-2023 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tr4il
  • Laatst online: 13-09 21:01
Diagonaal schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:23:
Dit jaar bij de Indy 500 genoten van het commentaar. Geen idee wie dat was, maar het enthousiasme straalde er van af en een prettige stem om naar te luisteren. Ook een goede dynamiek met co-commentator Doornbos.

Wellicht dan ook een optie voor F1
Dat was Rene Hoogterp! Maar die zal dus met IndyCar meeverhuizen, mocht dat daadwerkelijk naar RTL gaan.
Jammer, want dat is inderdaad een goeie commentator, maar de andere vraag is dan of je IndyCar van de grond krijgt op een open kanaal zonder Rene. Die leeft op dit moment echt IndyCar, met podcast en al.

Rick Winkelman op de commentatorstoel bij F1 weet ik ook niet, het is op zich een goeie commentator maar ik mis soms een beetje enthousiasme bij Rick. Allard Kalff misschien een optie? Die draait als live achtergrondverslaggever (ik kan niet op zijn titel komen ;( ) erg leuk mee bij ViaPlay vind ik.
Ben benieuwd hoe dit terecht gaat komen uiteindelijk, maar ik denk dat het hoe dan ook alleen maar goed kan zijn voor de kijkcijfers in Nederland!

Tadaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Je moet er denk ik niet eens gek van kijken als ook F1 naar RTL gaat.
Alle FP's, Q en races zonder reclame op Videoland en alleen de races met reclame onderbrekingen op een open kanaal.
Ook RTL / Talpa heeft weer een flinke boost nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:53
Beste helpdesk ( :+ ),

Heeft iemand een directe link naar de Practice 1 van nu? Ik kan het echt niet vinden op de website. Normaliter kijk ik met MultiViewer en ik weet dus gewoon niet meer hoe de website werkt. Ik kan alleen Weekend Warm-Up van gister kijken, maar er lijkt niks live te worden aangeboden op f1tv.formula1.com. Ben ingelogd en het abonnement is nog actief.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56

sus

is druk :+

Ample Energy schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:53:
Beste helpdesk ( :+ ),

Heeft iemand een directe link naar de Practice 1 van nu? Ik kan het echt niet vinden op de website. Normaliter kijk ik met MultiViewer en ik weet dus gewoon niet meer hoe de website werkt. Ik kan alleen Weekend Warm-Up van gister kijken, maar er lijkt niks live te worden aangeboden op f1tv.formula1.com. Ben ingelogd en het abonnement is nog actief.
Deze bedoel je?
https://f1tv.formula1.com...je-training-1?action=play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Ja, dankjewel! Wat gek, op mijn telefoon opent die de app en werkt het wel, maar op de pc krijg ik een foutmelding. Ik ga dan de support maar even vragen wat er speelt.
Bedankt voor de moeite!

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Bvanham schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:10:
Olav hoeft voor mij ook niet meer, diens tijd is voorbij. Als ik een keer per ongeluk naar de Ziggo aftershow kijk dan wordt ik ook niet vrolijk van dat duo. Die twee kleuters bij Viaplay word ik helemaal niet vrolijk van, net of ik Bert en Ernie moet aanhoren.. Kalf kan ik nog wel hebben maar zet daar gewoon een goede verslaggever of racer naast om mee te lullen. En nee, a.u.b. geen Albers, die mag van mij helemaal definitief in Monaco blijven zitten wat mij betreft zonder toegang tot een microfoon.
Olav doet het nog steeds prima tijdens de wedstrijden. Beter dan Viaplay's commentatoren.

Maar daarbuiten heeft hij echt niets te zoeken, dat hebben zijn Ziggo F1-cafe bezoekjes nu wel bewezen.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beerse
Ample Energy schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:01:
[...]

Ja, dankjewel! Wat gek, op mijn telefoon opent die de app en werkt het wel, maar op de pc krijg ik een foutmelding. Ik ga dan de support maar even vragen wat er speelt.
Bedankt voor de moeite!
Het beste wat ik kan bedenken is dat er iets met je account en/of inlog-sessie aan de hand is. Expliciet uitloggen en opnieuw inloggen kan in dat geval wel iets doen.

Mijn tip in deze: als je firefox geïnstalleerd hebt staan en ook een chrome-browser (chrome, edge, opera, brave, ...), dan kan je eens wisselen tussen die 2 en zien of de andere het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
beerse schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:36:
[...]

Het beste wat ik kan bedenken is dat er iets met je account en/of inlog-sessie aan de hand is. Expliciet uitloggen en opnieuw inloggen kan in dat geval wel iets doen.

Mijn tip in deze: als je firefox geïnstalleerd hebt staan en ook een chrome-browser (chrome, edge, opera, brave, ...), dan kan je eens wisselen tussen die 2 en zien of de andere het wel doet.
Ja, uitloggen, extensies uit, incognito, tijd op pc, VPN uit, Firefox en Edge. Eigenlijk alles dat je standaard even kunt proberen heb ik wel geprobeerd.

Maar ik denk dat ik de oorzaak wel weet eigenlijk. Ik heb namelijk een abonnement afgesloten met een VPN naar Nederland en heb betaald met een NL creditcard, maar ik woon niet in Nederland. Netflix heeft me deze maand ook al afgesloten, dus ik denk dat die lui onderling ideeën met elkaar uitwisselen :P

Edit: Ik kan trouwens zowel casten met mijn iPhone naar mijn LG tv als MultiViewer gebruiken, dus heb niet eens een VPN naar Nederland nodig👍
Was alleen even raar tijdens werk toen ik via de website in een hoek van het scherm wilde kijken.
Maar bedankt voor het meedenken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Ample Energy op 30-06-2023 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Ik krijg alleen een zwart beeld met geluid als ik de kwalificatie wil terug krijgen? Heeft iemand dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

alienfruit schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:49:
Ik krijg alleen een zwart beeld met geluid als ik de kwalificatie wil terug krijgen? Heeft iemand dit probleem ook?
Wat meer informatie zoals waar en via wat zou helpen...

Op F1TV geen probleem met terugkijken.
Pagina: 1 ... 24 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen