Waar is Olav als je m nodig hebt.murphydrz schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:15:
[...]
Die commentator van Viaplay.......mopper mopper mopper...
Maar idd..die twee van viaplee zijn hopeloos slecht
Waar is Olav als je m nodig hebt.murphydrz schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:15:
[...]
Die commentator van Viaplay.......mopper mopper mopper...
Nee, over Olav is nog niet genoeg gemopperdRCBL schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:40:
[...]
Waar is Olav als je m nodig hebt.
Nou precies, je slaat de spijker op zijn kop!LA-384 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 10:06:
@murphydrz En als er geen regen is, hebben ze het altijd weer over jagen. Het zal wel een poging zijn om het spannender te laten lijken dan het is. Misschien meer geschikt voor op de radio.
Hij heeft veel kennis, maar een tikkeltje bescheidener zou mogen.pilskes schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 10:33:
Ik kijk ook wel eens Race cafe, maar als Olav er bij zit dan haak ik af. Zijn "ik weet alles want ik doet dit al 60 jaar" instelling irriteert mij enorm! Als je jezelf als best of the best bestempelt, kraam dan eens wat minder onzin uit en maak minder fouten!
Wakker liggen van slecht commentaar op tv? Sarcasme hoop ik?murphydrz schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:15:
[...]
...ik heb er slecht van geslapen, wat een drama.
..tot zover my two cents en dank dat ik dit mocht uiten..
Ik schaf vandaag nog F1TV aan..... ...mopper mopper mopper...
Natuurlijk is mijn verhaal sarcasme, er zit absoluut een kern van waarheid in het verhaal, maar dat ik er niet slecht van kan slapen is flauwe kul..pjlgt schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:01:
[...]
Wakker liggen van slecht commentaar op tv? Sarcasme hoop ik?
Gewoon F1TV. Commentaar op engels en voila. Of je moet Crofty slecht trekken met zijn ‘enthousiasme’. Dan kun je altijd nog naar Coulthard en de zijnen overschakelen.
Het is jammer maar het zij zo.tweakduke schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:08:
Vorig seizoen heb ik Viaplay gekeken om het een kans te geven en nam ik zoals het was, maar gisteravond keek ik een keer via Viaplay na een tijd F1TVpro commentaar te hebben geluisterd en dan is het verschil wel erg duidelijk.
Hip taalgebruik en inhoudelijk geen kennis is toch het beste om het Viaplay duo te omschrijven. Dan is het kundige en rustige commentaar van F1TV toch een stuk beter. Crofty trek ik niet, het is een race en geen praat spektakel.
Sky = International (wereldbolletje), dan EnglishLA-384 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:24:
F1tv heeft twee soorten Engels commentaar toch? Welke kiezen jullie dan?
Volgens mij heb je commentaar van Sky en commentaar van f1tv zelf? Wat is wat?
Wie ik kies hangt voor mij ook van de "tweede" en de "derde" man afLA-384 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:24:
Seroczynski schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 08:37:
[...]
Kan je mij uitleggen waar ik deze modus aanzetten kan? Ik heb vanwege de DRM op F1TV een CCwGTV gekocht en gebruik hem enkel daarvoor. Als het aan mij lag zag ik het homescreen helemaal niet meer
En dat noem jij een simpele modus?NeverSettle schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 22:00:
[...]Zoals ik eerder zei, er is een simpele modus waarbij je geen (gerichte) reclames ziet. Alleen de apps die je wilt gebruiken bij het start scherm
Geen grote banners meer met huur films/series, Youtube videos of half afgekeken series/films van Netflix.
Officiëel: GrandPrixRadio.nl of GrandPrixRadio.be of de GrandPrixRadio app... en bij de Ziggo herhalingen/samenvattingen. Practisch: http://gpradio.hole1988.nl/, ook voor replay.RCBL schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:40:
[...]Waar is Olav als je m nodig hebt.
Die tech talk shows zijn inderdaad echt een aanwinst!NeverSettle schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 17:43:
offtopic:
[quote]beerse schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 17:15:
[...]
En dat noem jij een simpele modus?
Mijn simpele modus is een ChromeCast (helaas niet meer de oudste, welk deze: uitvoering: Google Chromecast (2018) - Zwart)
Dat is simpel, op de mobiel, tablet, chromebook of waar dan ook, F1TV opstarten en op cast klikken. De juiste tv selecteren (hier 2 met chromecast in huis) en kijken.
Daarna kan elk apparaat dat google-home-app draait en op het zelfde wifi netwerk zit mee doen met pause, stop, harder, zachter en zo.
Zaken als reclame tegen houden is niet simpel.
[/quote]
Google Chromecast V3, die heb ik ook thuis liggen. Maar de Google TV 4K versie is toch gemakkelijker vind ik. TV en Chromecast kan tegelijkertijd aan met één knop via HDMI-CEC en geen smartphone nodig om te streamen. App openen en klaar. De "simpele modus" geeft alleen geen reclames weer, dus hoef je minder te scrollen.
Maar goed nu gaan we erg offtopic
Ik lees nog steeds klachten over ViaPlay, blij dat ik het niet meer heb. Techtalk van F1TV vind ik persoonlijk zeer fijn, waar ze dieper op de updates van de wagens in gaan. Dat had ik nooit eerder bij Viaplay of Ziggo Sports gezien. Ook de Spaanse F1 journalist Albert Fabrega die leuke uitlegt geeft over alles wat met F1 te maken heeft. Van een DRS activatie tot aan het produceren van asfalt.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zo simpel als jij het omschrijft werkt het ook met elk Android TV apparaat ("met ingebouwde chromecast"). Ik verwacht alleen dat heel veel mensen er een andere definitie van simpel op nahouden. Als ik TV wil kijken wil ik per definitie niet mijn telefoon/tablet/PC even erbij pakken. Laat staan "even aanklikken welke TV/CC". Ik zit voor de TV....beerse schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 17:15:
[...]
En dat noem jij een simpele modus?
Mijn simpele modus is een ChromeCast (helaas niet meer de oudste, welk deze: uitvoering: Google Chromecast (2018) - Zwart)
Dat is simpel, op de mobiel, tablet, chromebook of waar dan ook, F1TV opstarten en op cast klikken. De juiste tv selecteren (hier 2 met chromecast in huis) en kijken.
Daarna kan elk apparaat dat google-home-app draait en op het zelfde wifi netwerk zit mee doen met pause, stop, harder, zachter en zo.
Zaken als reclame tegen houden is niet simpel.
Deed bij mij bij starten van de F1 stream heel moeilijk, na een keer of 6 startte die pas.HollowGamer schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 18:41:
Komen jullie ook niet op ViaPlay app?
Hier doet die helemaal niets, blijft hangen bij het openen van de app.AudioHome schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 18:43:
[...]
Deed bij mij bij starten van de F1 stream heel moeilijk, na een keer of 6 startte die pas.
Inloggen ging wel goed.
Had ik gisteren ook: Toff in "Viaplay in Nederland"HollowGamer schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 18:41:
Komen jullie ook niet op ViaPlay app?
Helaas niet de fix, hij wilt mij gewoon niet inloggen. In de browser en op de TV werkt het wel gewoon.Toff schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 19:28:
[...]
Had ik gisteren ook: Toff in "Viaplay in Nederland"
[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 17-06-2023 19:46 ]
Kwaliteit is hier helemaal top en scherp vis de app op de Nvidia Shield ProJeroenTheStig schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:11:
Meer mensen die momenteel problemen hebben met de beeldkwaliteit op f1tv? De graphics zijn hier in ieder geval niet scherp.
hoi
Nope, zo strak als een geplamuurde filmster.JeroenTheStig schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:11:
Meer mensen die momenteel problemen hebben met de beeldkwaliteit op f1tv? De graphics zijn hier in ieder geval niet scherp.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik kijk en luister F1TV Live die heeft rustig commentaar en ook meer beelden uit de pitstraat met technische uitleg etc. Maar soms wil ik ook wel de worldstream met Sky F1 commentaar opzetten dat geeft toch iets meer spektakel.LA-384 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:24:
"When you grow up your heart dies"
Tip.LA-384 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:24:
Heb je wel de versie voor Android TV geïnstalleerd? Met de versie voor telefoon gaat het niet soepel werken. De niet-zichtbare versie kun je waarschijnlijk verwijderen door via instellingen naar het overzicht van alle apps te gaan. De app staat daar waarschijnlijk helemaal onderaan.paragon schreef op zondag 18 juni 2023 @ 08:04:
Toch ook maar eens de app gesideload, omdat casten nog steeds niet altijd soepel gaat. Volgens APK Installer is die geïnstalleerd, maar.kan het dus nergens terug vinden op mn TV(Sony Bravia). Zal wel aan Android 9 liggen.
Mr Magic in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"HollowGamer schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 19:37:
[...]
Edit: ben erachter.. DNS Guard blokkeert deze requests.
Ja Android TV versie, maar weer verwijderd, met APK Installer. Het installatie leverde niks op...TexMex schreef op zondag 18 juni 2023 @ 09:32:
[...]
Heb je wel de versie voor Android TV geïnstalleerd? Met de versie voor telefoon gaat het niet soepel werken. De niet-zichtbare versie kun je waarschijnlijk verwijderen door via instellingen naar het overzicht van alle apps te gaan. De app staat daar waarschijnlijk helemaal onderaan.
[ Voor 6% gewijzigd door paragon op 18-06-2023 12:13 ]
De Android TV versie zou zich toch echt moeten tonen zonder daarvoor wat extra's te hoeven doen, je Android TV V9 versie mag het probleem ook niet zijn, die wordt nog op vele apparaten gebruikt en de app ondersteund die versie ook.paragon schreef op zondag 18 juni 2023 @ 11:29:
Ja Android TV versie, maar weer verwijderd, met APK Installer. Het installatie leverde niks op...
Edit: via instellingen -> Apps -> See All Apps is die ook niet te vinden.
Edit2: via File Manager+ wel gelukt.
Testing, one, two ...
Had ik ook met mijn redmiJeroenk1987 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 08:45:
Iemand ook een probleem met F1tvpro dat na openen app je hele telefoon er crasht, lijkt constant apps te willen openen en komt uiteindelijk in een reboot menu uit!
Is een Xiaomi Redmi 10 lite!
Alvast bedankt nl
Ik heb het ook (Motorola). Veel mensen die klagen, ook in de Google reviews. Ik heb een hele tijd gechat met de f1tv helpdesk, en die kwamen met het zwamverhaal dat Motorola niet ondersteund werd. Na een hele tijd met onzin antwoorden werd er verteld dat ik mijn abonnement kon beëindigen. Meteen daarop kreeg ik een refund van het hele jaar. Wtf ..Jeroenk1987 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 08:45:
Iemand ook een probleem met F1tvpro dat na openen app je hele telefoon er crasht, lijkt constant apps te willen openen en komt uiteindelijk in een reboot menu uit!
Alvast bedankt nl
2250 WP Zuid PVoutput
Schiet tussen de palen en je scoort!
Er zijn meerdere tv's die de app niet in de playstore hebben staan. Komt volgens mij door AndroidTV/GoogleTV. Je kunt in zo'n geval online de APK vinden en die via usb oid op de tv installeren. Mits je tv iets van Android heeft uiteraard. En anders is een chromecast met Google tv of soortgelijke concurrent zeker aan te raden.xzaz schreef op zondag 18 juni 2023 @ 20:12:
Ik overwegen om f1tv te nemen hebben ze anno 2023 geen lg app.....
[ Voor 21% gewijzigd door DeBaroN op 18-06-2023 21:13 ]
Inderdaad schandalig. Het lijkt wel of Viaplay steeds instabieler wordt.DeBaroN schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:12:
Viaplay hier al 2 rondes korrelig beeld. Schandalig 16,-
Moet er weer ff in en en uit.
Zitten jullie op de Chromecast? Het werkte voor geen meter met dat, terwijl ik met Ziggo wel een stabiele (buiten hun eigen storingen) had.Toff schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:15:
[...]
Inderdaad schandalig. Het lijkt wel of Viaplay steeds instabieler wordt.
Ja,hier wel. Moest de Viaplay app deze week opnieuw installeren, want wat ik ook probeerde op te starten gaf zwart beeld (met viaplaylogo rechtsboven). Nu werkt het weer, maar ik heb een raar applogo (android) ipv dat van viaplay...
Dat was alleen de NL audiostream.MdO82 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 20:03:
Ligt het aan ons of is het geluid via f1tv erg zacht ?
F1TV gebruikt H265 voor Apple TV, zijn ze sinds dit jaar mee aan het experimenteren. De rest (Google Chromecast, smartphone en PC gebruikers) moeten het nog doen met H.264. Viaplay loopt daarmee nog achter in Nederland.HollowGamer schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:17:
[...]
Zitten jullie op de Chromecast? Het werkte voor geen meter met dat, terwijl ik met Ziggo wel een stabiele (buiten hun eigen storingen) had.
Maar ik begin mij ook te ergeren aan de wel heel lage bitrate. Misschien moet de hele wereld maar overstappen naar H265 of AV1.
[ Voor 16% gewijzigd door NeverSettle op 18-06-2023 23:29 ]
Had klinkt als verleden tijd
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 19-06-2023 10:51 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Welk engelse F1TV kanaal? F1TV biedt naar mijn idee 2 engelstalige kanalen aan, misschien zelfs meerTurralyon schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:53:
Is het misschien een idee dat we het niet meer hebben over "Het engelse commentaar". Ik vind het altijd zo onduidelijk of iemand dan het engelse F1TV kanaal gebruikt, of het engelse SkyF1 commentaar.
Is een phone die meerdere ongein gebruik kan iedereen F1 opstarten ook al ik niet thuis ben. Ook de domotica draait er op.Jeroenk1987 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:30:
[...]
Had klinkt als verleden tijd? Hoe heb je het opgelost? Nieuwe telefoon zeker?
Het is toch echt wel duidelijk. Immers staat er ook SkyF1, oftewel, dat is toch wel heel duidelijk International feed met Engels commentaar, dat dus het commentaar van SkyF1 is (en Nederlands van ViaPlay). De F1 Liv stream is vervolgens van F1TV zelf dus "F1TV kanaal".beerse schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:54:
[...]
Welk engelse F1TV kanaal? F1TV biedt naar mijn idee 2 engelstalige kanalen aan, misschien zelfs meer
Jep, zie mijn eerdere reactie; Pendaco in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"Jeroenk1987 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 08:45:
Alvast bedankt nl
Heb je in de app al eens op "herstel aankoop" geklikt?MaXeRs schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:52:
Ik had besloten om mijn abonnement te verlengen bij F1 TV pro via de Google playstore zoals ik altijd doe en ik zie ook duidelijk dat het geld is afgeschreven en dit wordt ook weergegeven bij lopende abonnementen.
Het probleem is nu dat ik nog geen enkele content mag zien wat normaal achter een slotje zit.
Iemand hier ervaring mee?
Bedankt alvast.
Ja idd dat heb ik geprobeerd helaas geen oplossing.Rowwan schreef op zondag 25 juni 2023 @ 13:30:
[...]
Heb je in de app al eens op "herstel aankoop" geklikt?
[ Voor 83% gewijzigd door MaXeRs op 25-06-2023 15:48 ]
Doet de F1/F1TV website het wel?MaXeRs schreef op zondag 25 juni 2023 @ 15:38:
[...]
Ja idd dat heb ik geprobeerd helaas geen oplossing.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nee helaas.
[ Voor 34% gewijzigd door MaXeRs op 25-06-2023 16:08 ]
Hmm dat via de site kopen heb ik weer slechte ervaringen mee. Zou het hele abonnement laten cancelen en het nogmaals proberen. Hoop niet dat dit een nieuwe 'feature' van het verlengen via Google Play is. Mijn abonnement wordt vrijdag (automatisch) verlengdMaXeRs schreef op zondag 25 juni 2023 @ 15:52:
[...]
Nee helaas.
Wel gelijk bericht van de helpdesk van f1 (india24/7) 🙃
Koop via de site nog een abbo en dan sturen wij het geld terug van de Google abstore
Maar ik heb geen cc 🤔
[ Voor 7% gewijzigd door JPD68 op 26-06-2023 09:24 ]
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
Klopt inderdaad,dacht wacht even af misschien kan ik nog ergens korting krijgen.JPD68 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 09:21:
[...]
Hmm dat via de site kopen heb ik weer slechte ervaringen mee. Zou het hele abonnement laten cancelen en het nogmaals proberen. Hoop niet dat dit een nieuwe 'feature' van het verlengen via Google Play is. Mijn abonnement wordt vrijdag (automatisch) verlengd
Heb je je abonnement verlengd nadat het was verlopen? (9 juni einde/22 juni verlengen?)
Meestal aan het begin van het seizoenMaXeRs schreef op maandag 26 juni 2023 @ 09:27:
[...]
Klopt inderdaad,dacht wacht even af misschien kan ik nog ergens korting krijgen.
F1TV heeft ook voor en na beschouwingen.PuntoXII schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 22:33:
Hoe is de beeldkwaliteit van Viaplay anno midden 2023? Ik heb F1 pro en dat is qua beeld goed. Ik zag net aanbieding Viaplay en kom in de verleiding om dit te doen voor documentaire Verstappen en ook voor voor en nabeschouwing, dat mis ik met alleen F1 pro een beetje, alhoewel kwaliteit van verslaggevers bij Viaplay niet super is….
F1TV Pro heeft voor- en nabeschouwingen en niet alleen bij de race en kwalificatie maar ook bij de trainingen. Je moet bij de trainingen dan wel de F1TV Live stream kiezen en niet de worldstream met het Sky Sports F1 commentaar. De voorbeschouwingen beginnen een kwartier voor FP1, FP2 en FP3.PuntoXII schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 22:33:
Hoe is de beeldkwaliteit van Viaplay anno midden 2023? Ik heb F1 pro en dat is qua beeld goed. Ik zag net aanbieding Viaplay en kom in de verleiding om dit te doen voor documentaire Verstappen en ook voor voor en nabeschouwing, dat mis ik met alleen F1 pro een beetje, alhoewel kwaliteit van verslaggevers bij Viaplay niet super is….
"When you grow up your heart dies"
In de jaren dat ik F1TV heb is het me nog nooit gelukt om mijn abonnement te verlengen via de site. Ik loop altijd tegen creditcardproblemen aan. Ieder jaar is de uiteindelijke uitkomst dat ik m'n abonnement opzeg en een nieuw aanvraag.JPD68 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 09:21:
Hmm dat via de site kopen heb ik weer slechte ervaringen mee. Zou het hele abonnement laten cancelen en het nogmaals proberen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ik zal zaterdag zien of ik nog een (werkend) abonnement heb.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:57:
[...]
In de jaren dat ik F1TV heb is het me nog nooit gelukt om mijn abonnement te verlengen via de site. Ik loop altijd tegen creditcardproblemen aan. Ieder jaar is de uiteindelijke uitkomst dat ik m'n abonnement opzeg en een nieuw aanvraag.
Alle invulvakken compleet leeg maken en weer opnieuw invullen wil nog weleens helpen.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:57:
[...]
In de jaren dat ik F1TV heb is het me nog nooit gelukt om mijn abonnement te verlengen via de site. Ik loop altijd tegen creditcardproblemen aan. Ieder jaar is de uiteindelijke uitkomst dat ik m'n abonnement opzeg en een nieuw aanvraag.
[ Voor 4% gewijzigd door Turb0Turb0 op 29-06-2023 18:02 ]
iOS ook hoorTurb0Turb0 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:01:
Nieuwe feature F1TV app (android).
Alleen nog even de juiste race erin![]()
[Afbeelding]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ja daar moet toch Zandvoort staan in NLTylen schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:16:
[...]
iOS ook hoor. En die race is een voorbeeld he
[Afbeelding]
Zou wel een leuk detail zijn geweest wanneer dat voorbeeld gelokaliseerd was aan het circuit in je thuisland (als die bestaat) met Zandvoort natuurlijk als fallback voor de rest van de wereld
Ik zou het apart vinden, maar we gaan het zien.'Ziggo wil niet verder met Olav Mol en Jack Plooij'
Het jaar 2021 was een bijzonder jaar voor alle Nederlandse Formule 1-fans. Max Verstappen wist zichzelf tot wereldkampioen Formule 1 te kronen en Ziggo verloor na jaren de uitzendrechten aan het nieuwe Scandinavische Viaplay. Sinds 2022 moet de Nederlandse Formule 1-kijker een abonnement afsluiten bij Viaplay maar nog geen anderhalf jaar verder rommelt het flink bij de Zweedse zendgemachtigde.
De financiële cijfers die begin deze maand naar buiten kwamen waren ronduit slecht te noemen en het leidde tevens tot het opstappen van CEO Anders Jensen. Sindsdien gaat de geruchtenmolen rond over de F1-rechten, waar Viaplay naar verluidt rond de 33 miljoen euro per jaar voor betaalt. Tegenvallende kijkcijfers als gevolg van te weinig abonnementen-verkoop en de financiële druk van de uitzendrechten kunnen ervoor zorgen dat Ziggo zelfs al in 2024 de rechten weer terug heeft.
Ziggo betaalt 35,5 miljoen per F1-seizoen seizoen
Het contract van Viaplay is naar verluidt voor twee seizoenen met een optie van nog een extra jaar. De vraag is of het dat gaat volmaken, of dat Ziggo meteen toehapt. Dat de rechten naar Ziggo teruggaan is zeker een mogelijkheid. Een bron vertelde aan GPToday.net: "Ziggo is zeker een serieuze kandidaat om die rechten weer in handen te krijgen. Ziggo is ook bereid om veel geld ervoor te betalen, gesproken wordt over 35,5 miljoen per seizoen. Dat is meer dan Viaplay op dit moment per seizoen betaalt. Het gaat bij Viaplay echt niet goed dus ik zou er niet van staan te kijken als Ziggo in 2024 alweer begint met het uitzenden van de Formule 1."
Waar iedereen ervan uitgaat dat Olav Mol en Jack Plooij automatisch terugkeren lijkt dat geen uitgemaakte zaak. "Er zit een nieuw management bij Ziggo sinds Will Moerer is gestopt en die willen het over een andere boeg gooien, zo zijn de geluiden vanuit het bedrijf. Het verhaal gaat dat andere commentatoren de kans krijgen, zoals Rick Winkelman met een jong talent naast zich. Olav Mol en Jack Plooij zullen niet terugkeren in de rol die we van hun gewend zijn, en andere stromen binnen het bedrijf zeggen dat Ziggo sowieso niet verder wil met het duo."
Grote verhuizing
Naast het binnenhalen van de Formule 1-rechten kan het zomaar zijn dat Indycar niet meer te zien zal zijn op Ziggo. GPToday.net heeft vernomen dat RTL bezig is om de uitzendrechten te bemachtigen. Indycar-commentator Rene Hoogterp stond op pole position om F1-commentator te worden bij Ziggo, maar hij wil zijn lot verbinden aan de Amerikaanse klasse en zou mee willen verhuizen naar RTL als die de rechten in handen krijgt.
Het huidige Viaplay-duo Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk staat niet op de radar bij Ziggo waardoor hun F1-avontuur binnen een paar jaar alweer voorbij lijkt te zijn.
Tender voor F1-televisierechten
Sportmarketeer Chris Woerts legde aan ons uit hoe een biedingsprocedure precies in zijn werk gaat: "Later dit jaar, na de zomer, opent de FOM de tender voor de F1-rechten vanaf 2025. Iedereen die daaraan mee wil doen mag bieden. Alle grote partijen zoals KPN, SBS en RTL zullen daar een poging doen, dus Ziggo is zeker niet de enige."
Het komende weekend is het toch Steirmarken, Oostenrijk. Dat is ook een thuiswedstrijd
[ Voor 24% gewijzigd door beerse op 30-06-2023 08:51 ]
Ik zou er op zich niet eens van opkijken als Ziggo niet verdergaat met Olav Mol. Ze moeten toch een keer met iets nieuws verder en Viaplay heeft eigenlijk het 'zware' werk al gedaan door af te zien van Mol (maar maakte de fout door, in de ogen van velen, met lachwekkend slechte vervangers te komen). Als Ziggo nu ook zou besluiten om te stoppen met Mol gaat dat lang niet meer zo'n grote 'schok' geven als bij Viaplay het geval was.Martinspire schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 00:31:
Neem het met een emmer zout want het komt van GPToday, maar wat nieuws over de toekomst:
[...]
Ik zou het apart vinden, maar we gaan het zien.
De enige kandidaat die ik zie waar Ziggo nog een goede commentator aan heeft is René Hoogterp. Die babbelt gewoon lekker en zit ook nog wel redelijk op te letten. Wellicht samen met Winkelman, wellicht ook niet. Ik heb alleen niet het idee dat Mol en Plooij echt weg kunnen blijven van F1. Maar misschien willen ze ook wel zelf met een andere rol. Meer het babbelen in race café en minder de commentator uithangen. Misschien weer naar de circuits zelf, maar dan alleen als reporters. Mol wil misschien wel met pensioen en zit toch vaak in Spanje, dus wellicht gaat ie dat eindelijk doen. Ik weet het niet.
Misschien wel beter dat er wat nieuw bloed komt, maar ik zou het raar vinden als ze het weer naar zich toe halen en dan ook met wat nieuws moeten komen. Naja goed, we gaan het zien.
Zolang ze Ronald van Dam maar eruit schoppen vind ik het best
Oh en Ronald Vording vind ik ook nog wel een toffe peer, de verslaggever van Motorsport.com
Huh? Heb ik wat gemist? Indycar naar RTL?TexMex schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:37:
[...]
Als Hoogterp naar RTL vertrekt zie ik alleen niet direct goede opvolgers klaar staan bij Ziggo.
Indycar op het open net bij RTL zou dan wel weer mooi zijn, alleen zal dat ongetwijfeld wel weer gepaard gaan met reclame.
Uhmmm in je eigen gequote nieuwsberichtMartinspire schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:51:
[...]
Huh? Heb ik wat gemist? Indycar naar RTL?
Maar het zou natuurlijk ook zomaar voor (live)streaming op Videoland kunnen zijn.Grote verhuizing
Naast het binnenhalen van de Formule 1-rechten kan het zomaar zijn dat Indycar niet meer te zien zal zijn op Ziggo. GPToday.net heeft vernomen dat RTL bezig is om de uitzendrechten te bemachtigen. Indycar-commentator Rene Hoogterp stond op pole position om F1-commentator te worden bij Ziggo, maar hij wil zijn lot verbinden aan de Amerikaanse klasse en zou mee willen verhuizen naar RTL als die de rechten in handen krijgt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lol, helemaal overheen gelezen. Wellicht wil Indycar zelf liever op het open kanaal, maar ik heb het idee dat Ziggo die rechten gewoon wel blijft verlengen.XNL073 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:57:
[...]
Uhmmm in je eigen gequote nieuwsbericht![]()
[...]
Maar het zou natuurlijk ook zomaar voor (live)streaming op Videoland kunnen zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Bvanham op 30-06-2023 13:11 ]
Dat was Rene Hoogterp! Maar die zal dus met IndyCar meeverhuizen, mocht dat daadwerkelijk naar RTL gaan.Diagonaal schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:23:
Dit jaar bij de Indy 500 genoten van het commentaar. Geen idee wie dat was, maar het enthousiasme straalde er van af en een prettige stem om naar te luisteren. Ook een goede dynamiek met co-commentator Doornbos.
Wellicht dan ook een optie voor F1
Tadaaa
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Deze bedoel je?Ample Energy schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:53:
Beste helpdesk (),
Heeft iemand een directe link naar de Practice 1 van nu? Ik kan het echt niet vinden op de website. Normaliter kijk ik met MultiViewer en ik weet dus gewoon niet meer hoe de website werkt. Ik kan alleen Weekend Warm-Up van gister kijken, maar er lijkt niks live te worden aangeboden op f1tv.formula1.com. Ben ingelogd en het abonnement is nog actief.
Ja, dankjewel! Wat gek, op mijn telefoon opent die de app en werkt het wel, maar op de pc krijg ik een foutmelding. Ik ga dan de support maar even vragen wat er speelt.sus schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:54:
[...]
Deze bedoel je?
https://f1tv.formula1.com...je-training-1?action=play
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Olav doet het nog steeds prima tijdens de wedstrijden. Beter dan Viaplay's commentatoren.Bvanham schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:10:
Olav hoeft voor mij ook niet meer, diens tijd is voorbij. Als ik een keer per ongeluk naar de Ziggo aftershow kijk dan wordt ik ook niet vrolijk van dat duo. Die twee kleuters bij Viaplay word ik helemaal niet vrolijk van, net of ik Bert en Ernie moet aanhoren.. Kalf kan ik nog wel hebben maar zet daar gewoon een goede verslaggever of racer naast om mee te lullen. En nee, a.u.b. geen Albers, die mag van mij helemaal definitief in Monaco blijven zitten wat mij betreft zonder toegang tot een microfoon.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Het beste wat ik kan bedenken is dat er iets met je account en/of inlog-sessie aan de hand is. Expliciet uitloggen en opnieuw inloggen kan in dat geval wel iets doen.Ample Energy schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:01:
[...]
Ja, dankjewel! Wat gek, op mijn telefoon opent die de app en werkt het wel, maar op de pc krijg ik een foutmelding. Ik ga dan de support maar even vragen wat er speelt.
Bedankt voor de moeite!
Ja, uitloggen, extensies uit, incognito, tijd op pc, VPN uit, Firefox en Edge. Eigenlijk alles dat je standaard even kunt proberen heb ik wel geprobeerd.beerse schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:36:
[...]
Het beste wat ik kan bedenken is dat er iets met je account en/of inlog-sessie aan de hand is. Expliciet uitloggen en opnieuw inloggen kan in dat geval wel iets doen.
Mijn tip in deze: als je firefox geïnstalleerd hebt staan en ook een chrome-browser (chrome, edge, opera, brave, ...), dan kan je eens wisselen tussen die 2 en zien of de andere het wel doet.
[ Voor 13% gewijzigd door Ample Energy op 30-06-2023 18:41 ]
Wat meer informatie zoals waar en via wat zou helpen...alienfruit schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:49:
Ik krijg alleen een zwart beeld met geluid als ik de kwalificatie wil terug krijgen? Heeft iemand dit probleem ook?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq