Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik ook, schrok even even dat mijn abonnement door Formula 1 werd opgezegd nadat er stond Belangrijke informatie over je F1 TV-abonnementSpotmatic schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:22:
Ik kreeg net een mail dat mijn F1TV abonnement met 7 dagen verlengd is omdat er dit weekend helaas geen F1 verreden wordt. Wat mij betreft had dat niet gehoeven.

Snap niet helemaal waarom, je betaald niet expliciet voor 23 races toch maar gewoon een jaar / F1 seizoen of dat nu 18 of 30 races in dat jaar is.
Hier ook, wel netjes, maar weinig toegevoegde waarde, aangezien mij abonnement toch al tot na de laatste race loopt.Spotmatic schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:22:
Ik kreeg net een mail dat mijn F1TV abonnement met 7 dagen verlengd is omdat er dit weekend helaas geen F1 verreden wordt. Wat mij betreft had dat niet gehoeven.
Dat was ook het eerste wat ik dacht, mededeling dat het na dit seizoen alleen nog maar mogelijk zou zijn om F1 te kijken via Viaplay ofzo. Gelukkig gaat dat nachtmerrie-scenario voorlopig nog niet door.Chocoball schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:23:
[...]
Ik ook, schrok even even dat mijn abonnement door Formula 1 werd opgezegd nadat er stond Belangrijke informatie over je F1 TV-abonnement
Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat je wel van 23 races uitgaat bij aanschaf. Net zoals bijvoorbeeld een seizoenskaart voor voetbal maar door corona geen wedstrijden. Niet dat zeven dagen nodig was hoor. Snap heel goed dat de race niet doorgaat.Shinji schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:23:
En dan krijgen we ook nog eens 7 dagen verlenging ter compensatie van F1TV.
Snap niet helemaal waarom, je betaald niet expliciet voor 23 races toch maar gewoon een jaar / F1 seizoen of dat nu 18 of 30 races in dat jaar is.
Zelf denk ik dat ze dit mailtje doen omdat er te veel mensen nog niet wisten dat het afgelast was en vandaag op zoek waren naar de vrije training, deze niet konden vinden en toen de helpdesk gingen bellen.
Dan is zo’n mail een mooie manier om het te laten weten aan iedereen, met de 7 dagen als reden voor de mail.
Met een beetje pech kun je dan volgend jaar net geen gebruik maken van de kortingsactie vlak voor het nieuwe seizoen omdat je dan nog een lopend abonnement hebt.LA-384 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:23:
[...]
Hier ook, wel netjes, maar weinig toegevoegde waarde, aangezien mij abonnement toch al tot na de laatste race loopt.
Voor de kortingsactie moet je toch een ander account aan maken de laatste jaren, dus maakt niet uitEffeRondhangen schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:38:
[...]
Met een beetje pech kun je dan volgend jaar net geen gebruik maken van de kortingsactie vlak voor het nieuwe seizoen omdat je dan nog een lopend abonnement hebt.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
O, heb ik dit jaar geen nieuw account voor hoeven aanmaken, maar dat is natuurlijk altijd een optieYakuzA schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:57:
[...]
Voor de kortingsactie moet je toch een ander account aan maken de laatste jaren, dus maakt niet uit

SameSpotmatic schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:22:

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zit je wel op de juiste WiFi (dezelfde) SSID met de apparaten? Heb meerdere SSID's en vergeet weleens naar de juiste te connecten.
Dat hebben ze al vaker gedaan. Ook met corona hebben ze volgens mij het abo met een maand verlengd. Maar effectief schiet je er niet veel mee op omdat velen steeds opnieuw een jaar abo met korting zullen afsluiten en dan dus een week langer een dubbel abo hebben. Of ze hebben een maand abo die na het seizoen wordt stop gezet, en dan zal die week ook niet het verschil maken.Kruitdamp schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:54:
Wat is nou precies de toevoeging voor de 7 dagen extra? Het is niet zo dat er nu een extra race gereden wordt, buiten het feit dat de omstandigheden volledig overmacht zijn.
Oftewel: het is voornamelijk een leulleuk gebaar, maar heeft niet echt nut. En zal hun ook "niks" kosten.
Tijd voor glasvezel in Apeldoorn? Praat en denk mee in een speciaal topic.
Hier geen mail gehad? Ik heb een abonnement lopen via de Google Store. Weet niet of dit verschil maakt?Spotmatic schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:22:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Idem hierthof1 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 21:26:
Hier overigens (nog) geen mail over verlenging van F1 TV. Mijn account verloopt via Google Play, die van jullie rechtstreeks bij F1 TV met een CC? Wellicht zit daar een verschil in.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Of heeft F1TV Pro zoveel goodwill hier onder de tweakers?

"When you grow up your heart dies"
Zeven dagen langer races uit het archief kunnen bekijken in de stille periode na afloop van het seizoen.Kruitdamp schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:54:
Wat is nou precies de toevoeging voor de 7 dagen extra? Het is niet zo dat er nu een extra race gereden wordt, buiten het feit dat de omstandigheden volledig overmacht zijn.
Ik ga ook geen oude voetbalwedstrijden zitten kijkennoo schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 06:36:
[...]
Zeven dagen langer races uit het archief kunnen bekijken in de stille periode na afloop van het seizoen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro
Er staan ook genoeg documentaires die de moeite waard zijn op F1TV Pro.alexhooven schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 07:02:
[...]
Ik ga ook geen oude voetbalwedstrijden zitten kijken. Of ik heb t mis, maar kan mij niet voorstellen dat dit zo veel bekeken wordt.
Ga lekker wat oude races terugkijken. Er zijn afgelopen 20 jaar zat goede GP's geweest die het verdienen om nog een keer te zien (zonder de stress van de uitkomst dit keer

Er zijn mensen die door corona (+- 2 maanden gratis extra) een jaarabonnement hebben lopen die begint en eindigt in de periode mei/juni.RobertMe schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 21:03:
[...]
Dat hebben ze al vaker gedaan. Ook met corona hebben ze volgens mij het abo met een maand verlengd. Maar effectief schiet je er niet veel mee op omdat velen steeds opnieuw een jaar abo met korting zullen afsluiten en dan dus een week langer een dubbel abo hebben. Of ze hebben een maand abo die na het seizoen wordt stop gezet, en dan zal die week ook niet het verschil maken.
Oftewel: het is voornamelijk een leulleuk gebaar, maar heeft niet echt nut. En zal hun ook "niks" kosten.
Deze week extra gratis betekent dat ik een race extra kan kijken voor ik mijn abonnement moet verlengen.
erutangiS
Ja, dat kan uiteraard. Maar als je elk jaar verlengt met 50% of 25% korting ben je zeer waarschijnlijk goedkoper uit dan elk jaar 100% betalen en soms een gelukje hebben met een weekje extra of zo.MrOleo schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:46:
[...]
Er zijn mensen die door corona (+- 2 maanden gratis extra) een jaarabonnement hebben lopen die begint en eindigt in de periode mei/juni.
Deze week extra gratis betekent dat ik een race extra kan kijken voor ik mijn abonnement moet verlengen.
Gewoon_Jansen schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:42:
Het is een soort troostprijs voor het annuleren van de GP van dit weekend hè, je hoeft er niks voor te doen. Toch altijd bijzonder dat overal maar over geklaagd moet worden.

Ja eens, ik stoor me daar ook regelmatig aan.

Herhaling is de beste leermeester, LUID IS UIT !
<off topic>Gewoon_Jansen schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:42:
Toch altijd bijzonder dat overal maar over geklaagd moet worden.
Grappig hoe perceptie kan verschillen van persoon tot persoon, ik namelijk had juist de omgekeerde reactie bij dit topic. Ik vind dat er juist heel veel goede wil richting F1 te zien is in dit topic. Ik wil hier geen welles/nietes van maken maar ik verwachtte luid gebrul dat mensen hun geld terug willen, in plaats daarvan lees ik zoveel als dat mensen begrip voor de situatie hebben en een extra'tje niet nodig vinden.
Ik heb wat reacties opnieuw gelezen en met een andere bril kan ik er ook negativiteit in zien.
Beide emoties zijn aanwezig in dit topic en een aantal posts kun je op verschillende manieren uitleggen.
Dit ter observatie, ik bedoel er verder niks mee.
</off topic>
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ik heb hetzelfde mailtje gekregen van ViaPlay! Wow, wat een goede service. Het had ook niet gehoeven, maar had het nooit verwacht van hun.Spotmatic schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:22:

Ik hoorde op de podcast van P1, dat de FOM/Ferrari 1 miljoen hadden gedoneerd.TheBrut3 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 19:02:
Van mij hadden ze dat weekje wel mogen doorrekenen in kosten en deze extra doneren aan de regio.

Ik was erbij die bewuste dag op hengelo. Reed mijn eigen wedstrijd toen. Was geen fijne sfeer toenPatrickC schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 15:25:
Beetje off-topic, maar ik heb hier vaak kritiek geuit op Ziggo Race Café, maar gisteravond toch echt genoten van het stukje met en over Joey Litjens. Met een lach en een traan… mooi gedaan van Kamphues en van Gameren.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Oude situatie
Nokia streamingbox 8000 (perfect)
Chromecast gen 3 (bufferprobleem)
Nieuwe situatie
Chromecast 4K met Google TV (2de hand gekocht en gereset voor gebruik)
Alle drie mijn Chromecasts werken nu niet meer vanaf Chrome of Edge
Ik zie ready to cast en het F1TV logo.. maar de stream start niet
Vanaf de app werkt het wel maar dus niet vanuit een browser
Hoe kan het dat F1TV niet meer werkt hier in huis
Adguard home staat uit en de DNS heb ik aangepast naar 8.8.8.8
Het enige wat ik nog kan bedenken is de KPN moden afstoffen en die proberen ipv pfsense
Maar het heeft altijd gewerkt tot ik een nieuwe chromecast heb gekocht...
Kun je op de chromecast met Google tv niet gewoon de f1tv app installeren of is er een specifieke reden dat je wilt casten vanuit Chrome? Lukt het wel om iets anders te casten?Woodski schreef op zondag 21 mei 2023 @ 21:07:
Toch nog een keer proberen hier, misschien heeft iemand de oplossing
Oude situatie
Nieuwe situatie
Het enige wat ik nog kan bedenken is de KPN moden afstoffen en die proberen ipv pfsense
Is het probleem er ook als je de F1TV Google TV app gebruikt op de nieuwe Chromecast? Of op je streambox? Ik lees dat je er naartoe streamt vanuit een browser, maar je kunt de app er toch gewoon rechtstreeks op draaien?Woodski schreef op zondag 21 mei 2023 @ 21:07:
Toch nog een keer proberen hier, misschien heeft iemand de oplossing
Oude situatie
Nieuwe situatie
stefanass schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:16:
[...]
Kun je op de chromecast met Google tv niet gewoon de f1tv app installeren of is er een specifieke reden dat je wilt casten vanuit Chrome? Lukt het wel om iets anders te casten?
Daarmee los ik het probleem niet op dat ik ineens ook niet meer kan streamen naar de Nokia en de oude Chromecast v3. Natuurlijk zijn er andere manieren maar waarom werken al mijn Chromecasts ineens niet meer sinds ik een nieuwe heb gekocht.Jorizzz schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:17:
[...]
Is het probleem er ook als je de F1TV Google TV app gebruikt op de nieuwe Chromecast? Of op je streambox? Ik lees dat je er naartoe streamt vanuit een browser, maar je kunt de app er toch gewoon rechtstreeks op draaien?
Ik kan probleemloos F1TV kijken in de browser en ik kan van alles casten behalve F1TV, waarom ?
Zelfs als ik mijn hele scherm cast stopt de stream als ik F1TV open.
Nee 2 van de 6 aktief en een browser is geen apparaat...Robertus61 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 08:09:
Misschien een overschrijding van het aantal aangemelde apparaten bij F1TV?
En dan nog waarom werken mijn eerdere Chromecasts niet meer en de app wel
Maar heb je het uberhaubt al geprobeerd?Woodski schreef op maandag 22 mei 2023 @ 06:19:
[...]
[...]
Daarmee los ik het probleem niet op dat ik ineens ook niet meer kan streamen naar de Nokia en de oude Chromecast v3.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Mijn vraag is waarom mijn Chromecasts dongles niet meer willen werken met F1TV.
Op die Chromecast v3 kan niet eens een app dus nee niet geprobeerd
Wat voor antwoord heb je van F1TV support gekregen? Want het lijkt mij intussen wel duidelijk dat niemand hier jouw vraag kan beantwoorden.Woodski schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:08:
[...]
Chromecast-dongles (zonder Google TV) m.u.v. de Chromecast Ultra ondersteunen geen HEVC/H.265, een codec die F1TV sinds een tijdje gebruikt. Android TV-gebaseerde mediaspelers (Shield TV, Chromecast with Google TV...) hadden geen last van deze transitie, want die ondersteunen wel HEVC/H.265.Woodski schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:08:
[...]
[Voor 15% gewijzigd door The Zep Man op 23-05-2023 11:05]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Het rare is dat op de website van F1TV (https://support.f1.tv/s/a...ed-Devices?language=en_US) wel gewoon aangegeven staat dat de Chromecast Generation 2 en hoger, gewoon ondersteund worden.The Zep Man schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:04:
[...]
Chromecast-dongles (zonder Google TV) m.u.v. de Chromecast Ultra ondersteunen geen HEVC/H.265, een codec die F1TV sinds een tijdje gebruikt. Android TV-gebaseerde mediaspelers (Shield TV, Chromecast with Google TV...) hadden geen last van deze transitie, want die ondersteunen wel HEVC/H.265.
Ik denk dat Woodski gewoon contact op moet nemen met F1TV om te vragen wat hij moet aanpassen om dit werkend te krijgen.
Niet zo raar. Gewoon verouderde informatie.Extigo schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:12:
Het rare is dat op de website van F1TV (https://support.f1.tv/s/a...ed-Devices?language=en_US) wel gewoon aangegeven staat dat de Chromecast Generation 2 en hoger, gewoon ondersteund worden.
F1TV is overgegaan naar H.265. Van de Chromecasts zonder Google TV ondersteunt alleen de Ultra H.265.
Je kan niet ijzer met handen breken. Als F1TV gestopt is met H.264 streams, dan is het onwaarschijnlijk dat ze terugkomen.
Een Chromecast with Google TV kost 30 EUR voor de 1080p-versie. De oplossing is duidelijk.

[Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 23-05-2023 11:21]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Wel raar, want mensen gaan uit van deze informatie bij het afsluiten van een abonnement.The Zep Man schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:20:
[...]
Niet zo raar. Gewoon verouderde informatie.
F1TV is overgegaan naar H.265. Van de Chromecasts zonder Google TV ondersteunt alleen de Ultra H.265.
Je kan niet ijzer met handen breken. Als F1TV gestopt is met H.264 streams, dan is het onwaarschijnlijk dat ze terugkomen.
Ik zie ook niets op andere fora of Reddit bijvoorbeeld dat het casten niet meer zou werken naar de oudere Chromecasts.
[Voor 8% gewijzigd door Extigo op 23-05-2023 11:25]
Dus inderdaad geen netwerk probleem
Maar het rare is dat ik gewoon een Chromecast 4K met google TV heb gekocht
Die werkt dus ook niet hier.....
ik ga die nieuwe straks nogmaals proberen vanaf Chrome
Casten van F1TV naar Chromecast werkt nog steeds prima, zowel op de 2nd gen, 3rd gen, Ulta als op de nieuwere Chromecasts met Google TV. Het gaat hier allemaal vlekkeloos...The Zep Man schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:04:
[...]
Chromecast-dongles (zonder Google TV) m.u.v. de Chromecast Ultra ondersteunen geen HEVC/H.265, een codec die F1TV sinds een tijdje gebruikt. Android TV-gebaseerde mediaspelers (Shield TV, Chromecast with Google TV...) hadden geen last van deze transitie, want die ondersteunen wel HEVC/H.265.
F1TV gebruikt HEVC/H.265 vooralsnog alleen op Apple TV, op andere apparaten kun je nog prima met H.264 uit de voeten. Bovendien zal F1TV die codecs waarschijnlijk voorlopig ook nog wel naast elkaar blijven gebruiken, gezien het wereldwijd actief is in allerlei landen waarin HEVC nog verre van de standaard is.
@Woodski zal het vermoedelijk toch echt in zijn eigen setup moeten zoeken.
H.265 codec is volgens mij alleen op Apple TV getest, ik de gebruik zowel de oude V3 als de nieuwe Google Chromecast 4K met Google TV zonder problemen.The Zep Man schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:20:
[...]
Een Chromecast with Google TV kost 30 EUR voor de 1080p-versie. De oplossing is duidelijk.
Schone Chromecast 4K met google TV met een factory reset
Nieuw WIFI netwerk (Android hotspot)
Chrome als guest en zelfs private
Casten werkt, geen probleem
Inloggen op F1TV en dan casten... hangen
Schiet mij maar lek
Heb je de app op je telefoon al eens opnieuw geïnstalleerd?Woodski schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:48:
Wat een avontuur
Schiet mij maar lek
Dat is niet nodig want dat werktExtigo schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:50:
[...]
Heb je de app op je telefoon al eens opnieuw geïnstalleerd?
De vraag is ook niet over de app maar over de webbrowser
Dan denk ik eerder dat het een probleem met de browser is waardoor de boel gaat hangen. F1TV is niet verantwoordelijk voor het casten via een derde partij, maar alleen voor het casten van uit hun eigen app.Woodski schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 14:14:
[...]
Dat is niet nodig want dat werkt
Wellicht een adblocker die iets in de weg zit? Want ook F1TV casten vanuit de Chrome-browser werkt bij mij probleemloos.Woodski schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:48:
Wat een avontuur
Schiet mij maar lek
Dat zal, maar ga het eens casten vanuit je mobiele app naar je Chromecast. Tot nu toe heb je dat alleen met de browser geprobeerd zo lijkt. Ook denk ik dat het tijd wordt om F1TV van een supportvraag te voorzien en/of een apart topic te openen.Woodski schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 14:14:
[...]
Dat is niet nodig want dat werkt
Ik weet dat dit voor AppleTV het geval lijkt te zijn, maar op Android TV heb ik de laatste keer nog steeds H264 als codec voorbij zien komen in de media info overlay.The Zep Man schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:20:
Ik heb dat ook in dit topic laten weten.
Via een Shield is die overlay niet zomaar tevoorschijn te toveren, maar op menig ander (officieel) Android TV apparaat wel, en daarmee is het ook heel simpel te controleren en constateren. Ik heb nog geen H265 voorbij zien komen als codec op Android TV via de F1TV app.
hardware-lover in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
[Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 24-05-2023 10:23]
Testing, one, two ...
Weet dat het komt maar was benieuwd of dit al beschikbaar is
Race Gemist met Olav Mol is inmiddels te vinden via o.a. https://omny.fm/shows/race-gemist/playlists/podcastseninha schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:59:
Ben benieuwd of iemand al iets tegengekomen is over het terug luisteren van Olav's zijn wedstrijd verslag.
Ook voor @dwdd, @Wiepsie, @GameNympho, @Martinspire, @Olaf van der Spek
[Voor 15% gewijzigd door U123456 op 25-05-2023 16:24]
Dat is fijn, is het net als eerst toen via de website ook binnen een uur na de race beschikbaar via deze podcast?U123456 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:07:
[...]
Race Gemist met Olav Mol is inmiddels te vinden via o.a. https://omny.fm/shows/race-gemist/playlists/podcast
Niet zelf op https://grandprixradio.be/ dus.
[Voor 60% gewijzigd door GameNympho op 25-05-2023 16:54]
TopU123456 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:07:
[...]
Race Gemist met Olav Mol is inmiddels te vinden via o.a. https://omny.fm/shows/race-gemist/playlists/podcast
Hartelijk Dank
Eindelijk kan ik met gerust hart terugkijken.
Wel direct weer opzeggen anders ga je vanaf 5 juni € 15,99 per maand betalen

Wel meteen een beroerde ervaring trouwens. Zit bij de Android TV app op m'n Nvidia Shield Pro 2019 alleen maar tegen een draaiend rondje aan te kijken na het inloggen

EDIT
Dat lag dus aan m'n AdGuard DNS blocker. Whitelisten van "auth.split.io" en "sdk.split.io" lost het probleem op.
[Voor 15% gewijzigd door Mr Magic op 26-05-2023 11:35]
Voor die €25 per jaar neem ik lekker F1TV Pro.

Iets met de Google Rewards app.

Ik kan het geld daarvan niet gebruiken voor het betalen van mijn abonnement via de Play Store.sjaool schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:23:
[...]
Iets met de Google Rewards app.![]()
Edit, lijkt er niet op want op de Fritz Box lees ik rond de 8Mbit uit.
[Voor 26% gewijzigd door Jassy op 26-05-2023 18:03]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Bij mij gebruikt hij dat tegoed gewoon voor het betalen van F1TV Pro. Geen enkel probleem. Wat ik tekort kom vul ik aan met een Primera kaart voor Playstore tegoed.LongBowNL schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 18:00:
[...]
Ik kan het geld daarvan niet gebruiken voor het betalen van mijn abonnement via de Play Store.
Helaas kan ik die Google Rewards niet gebruiken, aangezien ik nog gebruik maak van G Suite met mijn eigen domein. Maar het volle pond is het meer dan waard en is nog altijd goedkoper dan Viaplay.sjaool schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:23:
[...]
Iets met de Google Rewards app.![]()
[Voor 10% gewijzigd door Extigo op 26-05-2023 18:40]
Sky F1 is ook lekker bezig, 'clearly he had the car to do the job' over Verstappen die 3 tienden weet goed te maken in de laatste sector. Het lag aan de wagen, niet aan de coureur.RobertMe schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:19:
Buxton:
Perez ging veel te snel. Zelfs al lag de bocht achter de huizen ging hij te snel en kon hij de bocht niet halen.
Perez:
De achterkant brak ineens uit, geen idee waarom.
Wie zullen we eens geloven?

SKY is helaas een zielige shitshow geworden. Decennium van alles winnen maar blijkbaar was het nog niet genoeg voor ze.Chocoball schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:25:
[...]
Sky F1 is ook lekker bezig, 'clearly he had the car to do the job' over Verstappen die 3 tienden weet goed te maken in de laatste sector. Het lag aan de wagen, niet aan de coureur.
een treffende spreuk
Laat me raden, je hoorde ze zeker niet over Hamilton die telkens met de hakken over de sloot uit de dropzone kwam…Chocoball schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:25:
[...]
Sky F1 is ook lekker bezig, 'clearly he had the car to do the job' over Verstappen die 3 tienden weet goed te maken in de laatste sector. Het lag aan de wagen, niet aan de coureur.
Uiteindelijk heeft HAM het prima gedaan, maar Sky F1 trek ik sinds Abu Dhabi 21 niet meer.
Precies dit. Voor het historische jaar was het een leuke zender. Commentaar interviews etc.kevlar01 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:34:
[...]
Laat me raden, je hoorde ze zeker niet over Hamilton die telkens met de hakken over de sloot uit de dropzone kwam…
Uiteindelijk heeft HAM het prima gedaan, maar Sky F1 trek ik sinds Abu Dhabi 21 niet meer.
Ik noem het nu maar tactical toxic commentary.
Elke keer van die kleine steekjes onder de gordel bah.
Daarom vind ik het F1 TV commentaar bij de race met een ene David Coulthard erbij best verfrissend en nu stop ik met klagenpro_6or schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:34:
[...]
SKY is helaas een zielige shitshow geworden. Decennium van alles winnen maar blijkbaar was het nog niet genoeg voor ze.

Hier gaat het al jaren over de super Mercedes en niet Hamilton. Ligt er dus maar net aan met welke bril je kijkt.Chocoball schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:25:
[...]
Heeft niks met Bril te maken. Zelfs Bottas staat altijd nog enorm hoog in de all time pole, pole circuits etc. Lijsten. Die Mercedes was ook ongenaakbaar. De redbull is dat nog nooit geweest sinds Max. Pas dit jaar zijn ze all out de beste auto. En deze pole had daar niks mee te maken, dat was de coureur.ebis schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:42:
[...]
Hier gaat het al jaren over de super Mercedes en niet Hamilton. Ligt er dus maar net aan met welke bril je kijkt.
een treffende spreuk
*kuch* 2010-2013 *kuch*pro_6or schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 19:06:
[...]
Heeft niks met Bril te maken. Zelfs Bottas staat altijd nog enorm hoog in de all time pole, pole circuits etc. Lijsten. Die Mercedes was ook ongenaakbaar. De redbull is dat nog nooit geweest sinds Max. Pas dit jaar zijn ze all out de beste auto. En deze pole had daar niks mee te maken, dat was de coureur.
So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!
Herhaling is de beste leermeester, LUID IS UIT !
"sinds Max". Die zat in 2013 nog een beetje te karten, en niet in het RB F1 team.
Maarja, het is natuurlijk weer een scheve vergelijking. Zoals we pro_max kennen

Net ff de F3 live wedstrijd geprobeerd, maar zelfde resultaat.
[Voor 10% gewijzigd door paragon op 28-05-2023 08:49]
Android TV? Dan kun je toch gewoon de F1TV App installeren of side-loaden? Casten is dan helemaal niet nodig.paragon schreef op zondag 28 mei 2023 @ 08:46:
Sinds dit weekend werkt F1TV casten naar mn Android TV niet of nauwelijks. Tijdens een vrije training werkte het na een restart van de tv wel, maar wil nu de post Q show kijken en ik krijg niks anders dan het Ready to cast scherm op mn tv. Hoop dat het met de race wel werkt 😅
Dat is Alice Powell: https://wseries.com/drivers/alice-powell/oohh schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:49:
Enig idee wie dit weekend het commentaar bij F2 doet? Ik hoor een dame (?), maar voor dit weekend heb ik die niet eerder gehoord.
Side loaden in dit geval, maar geen zin om steeds handmatig te updaten. Dus casten werkte tot dit weekend perfect.sjaool schreef op zondag 28 mei 2023 @ 09:27:
[...]
Android TV? Dan kun je toch gewoon de F1TV App installeren of side-loaden? Casten is dan helemaal niet nodig.
Ik heb een soortgelijk probleem sinds vrijdag. Ik cast vanuit Android (11, niet geroot) naar een Chromecast v2. Als ik begin met casten en de Chromecast start het signaal dan schiet mijn telefoon in een soort panic mode. Het scherm begint aan en uit te knipperen met alleen mn telefoon achtergrond in beeld. Ik kan gelukkig wel de power knop indrukken en de telefoon herstarten.paragon schreef op zondag 28 mei 2023 @ 08:46:
Sinds dit weekend werkt F1TV casten naar mn Android TV niet of nauwelijks. Tijdens een vrije training werkte het na een restart van de tv wel, maar wil nu de post Q show kijken en ik krijg niks anders dan het Ready to cast scherm op mn tv. Hoop dat het met de race wel werkt 😅
De stream zelf blijft gewoon lopen op de tv, maar heb dit probleem nog nooit meegemaakt met geen enkele app

Start ik de app weer op na de reboot dan schiet die direct weer in panic mode. Ik moet dan eerst de app gegevens (niet alleen cache) clearen. App verwijderen en opnieuw installeren geeft geen verschil.
Geen idee waar het 'm in zit

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Ik heb precies hetzelfde met mijn android telefoon en tablet. Super irritant.Pendaco schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:27:
[...]
Ik heb een soortgelijk probleem sinds vrijdag. Ik cast vanuit Android (11, niet geroot) naar een Chromecast v2. Als ik begin met casten en de Chromecast start het signaal dan schiet mijn telefoon in een soort panic mode. Het scherm begint aan en uit te knipperen met alleen mn telefoon achtergrond in beeld. Ik kan gelukkig wel de power knop indrukken en de telefoon herstarten.
De stream zelf blijft gewoon lopen op de tv, maar heb dit probleem nog nooit meegemaakt met geen enkele app![]()
Start ik de app weer op na de reboot dan schiet die direct weer in panic mode. Ik moet dan eerst de app gegevens (niet alleen cache) clearen. App verwijderen en opnieuw installeren geeft geen verschil.
Geen idee waar het 'm in zit
Aha oke, wel fijn dat het niet aan mij ligt! Hopelijk fixen ze het snel.TheByteBoy schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:20:
[...]
Ik heb precies hetzelfde met mijn android telefoon en tablet. Super irritant.
"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."
Geluid loopt wel door maar beeld stottert.
Normaal wordt de kwaliteit lager maar nu stotters.
Ik kijk de wedstrijd een 5 minuten later maar heeft weinig voordeel.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2023
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2