[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 14 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S. Mulder
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 19-10-2023
DopdeDouwer schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 11:16:
Ik heb afgelopen jaar ook met korting een f1tvpro abbo genomen (51.99). Verlengen is 64.99. Nog steeds geen megabedrag, zeker vergeleken met bijv Viaplay/ziggo (13,99/mnd).
Maar ik heb ook nog niet op de verlengknop gedrukt in afwachting van een evt aanbieding.

Ik Heb gekeken. Zowel f1 f2 en de f3. Zonder problemen. Met vpn op de site van servus.tv. Laptop via hdmi aangesloten op tv. Via volgende site gevonden
Http://vpnnederland.jouwweb.nl
Commentaar van olaf mol op mijn mobiel via vpn belgie, ook zonder problemen.
Prij vpn valt mee met 1,99 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:26
WhatsappHack schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:31:
[...]

Je kan bij alle live streams van sessies gewoon NL kiezen, maar enkel op de International Feed. Als je de F1 Live-feed kiest, dan is uitsluitend Engels een optie. (Logisch, want die hebben enkel Engelstalige commentatoren.)
Dat weet ik maar Nederlands commentaar is van viaplay toch? Sorry maar dat vind ik echt waardeloos.

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:11
meesje schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:26:
Zojuist uitgesteld naar de kwalificatie gekeken. Samen met mijn zoontje hebben we naar het NL commentaar geluisterd. Het viel me op dat de commentatoren vrij laat reageren als een auto over de streep is geweest. Ik zie dan de rondetijd en aardig wat tellen later hoor ik het commentaar pas. Is dit bij de andere talen ook zo? Was het bij live beter?
Nee bij live hetzelfde ,tijd stond eral ,commentaar sec later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:33

B4tman_DH

To the Bat.....

M@cer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:23:
Hier ben ik uiteindelijk voor de Viaplay via Ziggo gegaan en vandaag gekeken op kanaal 200 op mijn mediabox zonder problemen. Het kost wat, maar stabiel kijken is ook wat waard.
Helaas is kanaal 200 maar tot 1 juni 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hole1988
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-06 20:22
B4tman_DH schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:55:
[...]

Helaas is kanaal 200 maar tot 1 juni 2023
Dat is ook al een paar keer verlengd. Eerst was het tot 1 augustus daarna tot 1 januari en nu weer 1 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamara1803
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-08 21:29
TexMex schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:49:
[...]

Precies, hier ook geen enkel probleem op een Chromecast met Google TV 4K. Inderdaad wel even de kwaliteit vastzetten op '1920x1080, 6000kbps' in plaats van 'auto'.
Hoe doe je dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tamara1803
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-08 21:29
G_Dragon schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:13:
Wat draait F1TV lekker op Chromecast 4K! Moest wel even de beeld instellingen overnemen zodat de kleuren allemaal weer correct werden weergeven, want de Chromecast gaat natuurlijk over een HDMi kanaal.
Kun je mij dit uitleggen? Onze chromecast staat op
1080 en kan nergens iets vinden over de automatische stand hierin. Waar pas ik dat soort dingen aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:20
Pijltje omhoog, of welke andere manier je audio, beeld en ondertiteling kunt selecteren (weergegeven als verticale streepjes, een camera en een tekstbox als ware het een comic). Je selecteert dan de camera en kiest daar de corresponderende beeldkwaliteit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keeskloon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 17:59
Had vandaag veel last van slecht beeld met de kwalificatie bij F1PRO.
Zou het kunnen door de drukte . hebben hier meer mensen last van gehad.
Ik gebruik het via een app op de Shield

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
keeskloon schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 23:17:
Zou zomaar kunnen. Bij mij werkte alles prima, maar ik had wel de videokwaliteit vastgezet op '1920x1080, 6000kbps' in plaats van 'auto'. Wellicht helpt dat.

En bewust verbinding maken via VPN met een ander, wat rustiger F1TV Pro land, wil ook nog weleens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Wat is een rustiger F1 TV Pro land dan? Dat is in iig niet België of Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
Hier probleemloos gekeken Ziggo -F1TV - chromecast 4k.
Zou het misschien aan de isp KPN hebben gelegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:34
dejavu023 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 00:10:
Hier ook Ziggo netwerk, zou het niet een CDN (content delivery network) probleem kunnen zijn bij F1 TV Pro? Ik dacht dat ViaPlay daar vorig jaar ook mogelijk last van had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hole1988
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-06 20:22
NeverSettle schreef op zondag 5 maart 2023 @ 00:29:
[...]

Hier ook Ziggo netwerk, zou het niet een CDN (content delivery network) probleem kunnen zijn bij F1 TV Pro? Ik dacht dat ViaPlay daar vorig jaar ook mogelijk last van had?
Dat is het probleem. Ze zitten bij Akamai wat op zich wel een gerenommeerd bedrijf is. Mocht het in de toekomst weer gebeuren probeer dan met z'n allen met 1 minuut vertraging te kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door hole1988 op 05-03-2023 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
RobertMe schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:34:
Diegenen die hier nu klagen over slechte kwaliteit van F1TV, ik neem aan dat jullie dit ook doorgegeven aan F1(TV)? Daar kunnen ze immers de klachten inventariseren en onderzoeken. Wat posts hier op het forum zullen ze niks mee doen ;)
Maar volgens @franssie ligt dat aan onze setups thuis... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
NeverSettle schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:08:
[...]

Beeld was prima, geluid haperde soms. Kan niet bekabeld omdat Chromecast V3 alleen via WiFi gaat.
Volgens mij is / was deze er ook voor de v3.

https://store.google.com/...ernet_adapter_gen_2?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Ah vergelijkbaar als de Ziggo Next Mini box. Ik zie op internet zulke ethernet adapters voor Chromecast v1 en v2. Echter denk ik niet dat het aan mijn netwerk ligt, mesh router staat in dezelfde ruimte en geen blokkerende objecten dat eventueel WiFi signalen blokkeert.

Jammer dat Ziggo Next Mini niet het F1 TV app aanbied. Maar zeer begrijpelijk gezien zij een overeenkomst hebben met Viaplay en voorheen ook niet toen zij de F1 rechten hadden.

Ik ga te offtopic nu, ben benieuwd of het morgen iets beter gaat met het geluid. Beeld was wel prima zoals eerder gezegd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plucky
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gisteren zonder problemen naar de Q kunnen kijken via 4G in Duitsland.
F1TV werkt al meerdere jaren vlekkeloos, nog steeds blij met de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:34
dejavu023 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 00:10:
Hier gewoon ziggo en het was slecht. Overigens was het wel voor het eerst bij mij dat het zo slecht was.

Zie overigens nergens op support.f1.tv waar ik het kan melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
JPS schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:57:
Ik vraag me af of er bij degenen die hier klagen geen issues zijn in het eigen netwerk.
Als er ineens veel mensen dezelfde problemen krijgen op exact hetzelfde tijdstip, dan lijkt me het antwoord op die vraag wel duidelijk. ;)

Vorig jaar Viaplay gehad en nooit problemen gehad, terwijl er juist daar veel van dit soort klachten waren en F1 TV werd geroemd om zijn kwaliteit en stabiliteit. Mijn eerste ervaring gisteren is helaas anders. Ik ben dan ook benieuwd hoe het vanmiddag gaat tijdens de race.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15:49
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat lopen. Ik heb net de f1tv app gesideload naar mijn philips tv. In de hoop dat het beter werkt dan de chromecast functie.
In ieder geval kan je de videokwaliteit instellen op full HD. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:34
M@cer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:23:
Hier ben ik uiteindelijk voor de Viaplay via Ziggo gegaan en vandaag gekeken op kanaal 200 op mijn mediabox zonder problemen. Het kost wat, maar stabiel kijken is ook wat waard.
Viaplee is niet stabiel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 08:34

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:26
wvkreg schreef op zondag 5 maart 2023 @ 08:30:
[...]

Viaplee is niet stabiel....
Op kanaal 200 vond ik het prima. Heb geen Ziggo meer dus ben nu over op F1TV maar als ik Ziggo nog had was ik weer voor Viaplay gegaan.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:57

Magic666

No one's neighbour!

Wordt mijn 3e jaar F1TV en gisteren geen enkel probleem gehad.
Het eerste jaar wel tijdens de 1e race en daarna nooit meer.

Zit bij KPN en kijk via Firefox, denk dat het meer een (tijdelijke) capaciteits issue is bij hun na zoveel nieuwe aanmeldingen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08
PatrickC schreef op zondag 5 maart 2023 @ 08:19:
[...]

Als er ineens veel mensen dezelfde problemen krijgen op exact hetzelfde tijdstip, dan lijkt me het antwoord op die vraag wel duidelijk. ;)

Vorig jaar Viaplay gehad en nooit problemen gehad, terwijl er juist daar veel van dit soort klachten waren en F1 TV werd geroemd om zijn kwaliteit en stabiliteit. Mijn eerste ervaring gisteren is helaas anders. Ik ben dan ook benieuwd hoe het vanmiddag gaat tijdens de race.
Raar dat mensen altijd “eigen netwerk” als probleem opgeven.

Hele dag gaat alles goed. Elke stream elke dienst. En dan wil je f1tv starten en het lukt niet.

LiGt aAn jE EiGeN nEtWeRk 7(8)7

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Alekz87 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 08:54:
[...]

Raar dat mensen altijd “eigen netwerk” als probleem opgeven.

Hele dag gaat alles goed. Elke stream elke dienst. En dan wil je f1tv starten en het lukt niet.

LiGt aAn jE EiGeN nEtWeRk 7(8)7
Raar dat mensen gelijk F1TV als probleem opgeven. Er zit nog heel wat tussen in de distributie. Welkom op het Internet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

Ik kijk al poos via F1TV alles (hiervoor via Ziggo, en vorig jaar 3 maanden via ViaPlay) heb geen problemen met de F1TV app welke op mijn Shield TV draait.

Alleen de 1e 5 minuten is het beeld niet goed blurry en niet om aan te zien, dat is na 5 minuten weer voorbij.

Maar ik heb op mijn Shield ook deze app gedownload https://github.com/leonardoxh/race-control-tv die had vorig jaar ook last van het DRM issue (nu niet meer) en als ik via deze app kijk is het direct goed beeld ook tijdens de live uitzending.

Misschien een tip voor sommige hier om deze app te gebruiken, het enige nadeel is dat ik na 1 week opnieuw mijn credentials moet invoeren, daar kan ik wel mee leven :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
JPS schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:11:
[...]

Raar dat mensen gelijk F1TV als probleem opgeven. Er zit nog heel wat tussen in de distributie. Welkom op het Internet ;)
Dus ligt het niet aan je eigen netwerk ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51
Ik blijf het bijzonder vinden dat er altijd twee kampen lijken te zijn bij dit soort live streamingsdiensten.
Het ene kamp wat met vergelijkbare provider, thuisnetwerk en apparaten storingen ondervind terwijl het andere kamp helemaal nergens last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Eerste ervaring met f1 tv gister. Vrije training, q1 en q2 gingen goed, vanaf q3 werd het steeds slechtere kwaliteit. Stream opnieuw gestart maar het duurde best lang voordat het beeld er weer was. Ook had ik ineens andere Engelse commentatoren ipv Brundle en Croft..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Miki schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:23:
Ik blijf het bijzonder vinden dat er altijd twee kampen lijken te zijn bij dit soort live streamingsdiensten.
Het ene kamp wat met vergelijkbare provider, thuisnetwerk en apparaten storingen ondervind terwijl het andere kamp helemaal nergens last van heeft.
En daarom is het meest aannemelijk dat de verstoring ergens bij een distributie- of uplink- provider zit en niet zozeer F1TV. Dit kan ook net zo goed bij Viaplay gebeuren. De discussie liep hier wat scheef en een soort fittie tussen F1TV en Viaplay kamp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:30
Hier eigenlijk altijd positieve ervaringen met F1tv maar gisteren tijdens de Q was de beeldkwaliteit erg matig. Zal wel weer goedkomen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Tamara1803 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 23:13:
[...]

Kun je mij dit uitleggen? Onze chromecast staat op
1080 en kan nergens iets vinden over de automatische stand hierin. Waar pas ik dat soort dingen aan?
Dat doe je met de afstandsbediening van je tv, weet niet welk merk je hebt? Maar je tv heeft ook een menu en daar ga je naar Beeldinstellingen toe..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
JPS schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:29:
[...]

En daarom is het meest aannemelijk dat de verstoring ergens bij een distributie- of uplink- provider zit en niet zozeer F1TV. Dit kan ook net zo goed bij Viaplay gebeuren. De discussie liep hier wat scheef en een soort fittie tussen F1TV en Viaplay kamp.
Daarom heb ik (lees: lift ik mee op) viaplay en betaal ik zelf f1tv. Die paar tientjes extra per jaar voor een sport/weekend waar ik enorm veel plezier aan beleef vind ik geen geld! F1tv kost omgerekend €2,26 per race. €1,13 per view als je de kwali als event meetelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Miki schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:23:
Maar dat is logisch toch?

Je hebt OF geen problemen OF wel problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
keeskloon schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 23:17:
ThijsM schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:30:
Hier eigenlijk altijd positieve ervaringen met F1tv maar gisteren tijdens de Q was de beeldkwaliteit erg matig. Zal wel weer goedkomen vandaag.
Hier geen problemen gehad, heb je wel de videokwaliteit vastgezet op 1920x1080, 6000kbps? Want dat is altijd het eerste wat ik doe bij het opstarten van de stream d:)b

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 05-03-2023 09:43 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Sander H schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:28:
Eerste ervaring met f1 tv gister. Vrije training, q1 en q2 gingen goed, vanaf q3 werd het steeds slechtere kwaliteit. Stream opnieuw gestart maar het duurde best lang voordat het beeld er weer was. Ook had ik ineens andere Engelse commentatoren ipv Brundle en Croft..?
Er leek gisteren bij de F1TV stream wat mis te gaan, hoorde op de multiviewer discord heel veel klachten. Als je hem naar de international stream (waar Brundle en Crofty zitten) wijzigde deed hij het wel.
Toen de F1TV stream er hier uit klapte en ik hem opnieuw startte kwam ik ook bij de International stream uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik blijf de verslaggeving van Sky Sports F1 toch het meest vermakelijk vinden. Een genot om te kijken. Vooral de voorprogramma's op zaterdag en zondag, Ted's notebook en uiteraard de soms tenenkrommende gridwalk :')

Jammer dat Sky niet in Nederland is te ontvangen.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Pierre schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:18:

Maar ik heb op mijn Shield ook deze app gedownload https://github.com/leonardoxh/race-control-tv die had vorig jaar ook last van het DRM issue (nu niet meer) en als ik via deze app kijk is het direct goed beeld ook tijdens de live uitzending.

Misschien een tip voor sommige hier om deze app te gebruiken, het enige nadeel is dat ik na 1 week opnieuw mijn credentials moet invoeren, daar kan ik wel mee leven :)
Werkt deze app serieus weer joh? :D want heb die lang gebruikt tot de DRM problemen en toen er nog geen Android TV app was van F1TV, was namelijk altijd een fijne app om te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:06

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik ben nu nummer 111 in de queue van F1tv support om “mijn eigen netwerk problemen” te melden.

Fingers crossed voor de start vandaag. Ik krijg Monaco in het eerste jaar F1tv flashbacks.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
vliegnerd schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:49:
Ik ben nu nummer 111 in de queue van F1tv support om “mijn eigen netwerk problemen” te melden.

Fingers crossed voor de start vandaag. Ik krijg Monaco in het eerste jaar F1tv flashbacks.
Ik heb vanochtend contact gehad met de F1 en uitgelegd wat er gisteren gebeurde tijdens Q3 en dat vele, vele gebruikers last hadden van de belabberde beeldkwaliteit. Ik vroeg of ze bekend waren met de berichten en of er meerdere meldingen gedaan waren.

Toen ze ook bij mij begonnen over mijn netwerk etc. heb ik het maar opgegeven. Ze LEZEN gewoon niet, althans diegene die mij via de chat te woord stond, en ik kreeg van 3 verschillende personen antwoord.
We wachten het vanmiddag maar af, kunnen aan onze kant toch niets doen.

Niet eerder dit meegemaakt, afgelopen jaar perfect beeld, continue.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

G_Dragon schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:46:
[...]

Werkt deze app serieus weer joh? :D want heb die lang gebruikt tot de DRM problemen en toen er nog geen Android TV app was van F1TV, was namelijk altijd een fijne app om te gebruiken.
Yes hij werkt weer https://github.com/leonardoxh/race-control-tv/releases _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Hier hetzelfde probleem. Wellicht dat er hele volksstammen pas inschakelen tijdens Q3 en dat er daardoor een capaciteits probleem optrad? Op mijn telefoon de cast gestopt en daarop zonder problemen verder gekeken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
JPS schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:29:
[...]

En daarom is het meest aannemelijk dat de verstoring ergens bij een distributie- of uplink- provider zit en niet zozeer F1TV.
Daar is F1 TV dan toch ook gewoon verantwoordelijk voor? Tenzij het echt een capaciteitsprobleem bij een (enkele) ISP is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Sjoh iedereen problemen, gisteren zonder problemen q2 en q3 gekeken op de telefoon (f1tvpro) ergens bij een bowlingbaan. Was weer zeer blij met f1tv. Jammer dat er dan zoveel problemen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fxs81
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:41

fxs81

Julianadorp

Hier ook een overstapper van Viaplay naar F1tv Pro. Gisteren op het werk moeten kijken (vandaag de race ook weer trouwens) Ik werk in een controlekamer en we hebben daar een zeer groot scherm aan de wand, via een edge browser ingelogd op f1tvpro en dan via de app op mobiel het geluid (we hebben geen audio op het grote scherm) van f1tv, werkte perfect, geen gestotter of slechte kwaliteit. Wel direct de stream van auto gehaald en op 1080p gezet en de browser even op pauze tot de streams gelijk liepen voor de audio. Internet is vrij traag op het werk maar werkte dus boven verwachting. Thuis word er via de android app gestreamd naar een chromecast op de samsung tv. Vrijdag geen enkel probleem gehad ook bij de training. Hopelijk gaat het vandaag weer goed, vooralsnog zeer tevreden, beter beeld en een stuk goedkoper met 52 euro per jaar ipv 16 per maand.

WGA | Napoleon Pro 22 K-Leg-3 | KamadoJoe Big Joe I | Inkbird ISC-027BW | JoeFyr | JoyStove Large | Weber Smokey Joe | Ooni Karu 2 | www.bbq-brethren.nl | MHI SRK35ZSX-WF | HomeWizard PiB 2x | 3450 Wp 100% Zuid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Alleen moet ik iedere keer opnieuw inloggen en dat werkt niet heel soepel :(
Dus ga ik vaak toch naar de officiele F1TV app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

hjs schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:07:
[...]

Alleen moet ik iedere keer opnieuw inloggen en dat werkt niet heel soepel :(
Dus ga ik vaak toch naar de officiele F1TV app.
Ik heb een Bluetooth keyboard wat ik daar voor gebruik, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
fxs81 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:06:
Hier ook een overstapper van Viaplay naar F1tv Pro. Gisteren op het werk moeten kijken (vandaag de race ook weer trouwens) Ik werk in een controlekamer en we hebben daar een zeer groot scherm aan de wand, via een edge browser ingelogd op f1tvpro en dan via de app op mobiel het geluid (we hebben geen audio op het grote scherm) van f1tv, werkte perfect, geen gestotter of slechte kwaliteit. Wel direct de stream van auto gehaald en op 1080p gezet en de browser even op pauze tot de streams gelijk liepen voor de audio. Internet is vrij traag op het werk maar werkte dus boven verwachting. Thuis word er via de android app gestreamd naar een chromecast op de samsung tv. Vrijdag geen enkel probleem gehad ook bij de training. Hopelijk gaat het vandaag weer goed, vooralsnog zeer tevreden, beter beeld en een stuk goedkoper met 52 euro per jaar ipv 16 per maand.
Is de stream op AUTO zetten ipv 1080p niet beter ? Stel dat verbinding weer inzakt dan lijkt het me dat bij de verbinding op AUTO vanzelf de beeldkwaliteit naar beneden wordt bijgesteld en bij 1080p er wellicht eerder uitklapt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Olaf van der Spek schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:01:
[...]

Daar is F1 TV dan toch ook gewoon verantwoordelijk voor? Tenzij het echt een capaciteitsprobleem bij een (enkele) ISP is..
Klopt en hangt natuurlijk van de service levels af, maar ondanks goede afspraken kunnen de CDN's zich ook wel eens verkijken op het verkeer. Meestal corrigeert zich dat wel vlot en ik verwacht eigenlijk dat het vandaag dan wel losloopt.
Ik bedoel meer te zeggen dat dit ook ViaPlay of willekeurige andere content partij kan gebeuren. Vorig jaar zag ik vooral klachten over degradatie van Viaplay, veel meer dan bij F1TV. Beter nu tijdens de Quali wat strubbelingen zodat eea opgelost is voor de race vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fxs81
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:41

fxs81

Julianadorp

dwdd schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:12:
[...]

Is de stream op AUTO zetten ipv 1080p niet beter ? Stel dat verbinding weer inzakt dan lijkt het me dat bij de verbinding op AUTO vanzelf de beeldkwaliteit naar beneden wordt bijgesteld en bij 1080p er wellicht eerder uitklapt ?
Misschien wel maar zolang het werkt hou ik de kwaliteit graag zo hoog mogelijk. Je voorkomt in ieder geval dat hij zelf steeds gaat lopen switchen wat denk ik de stabiliteit ook niet ten goede komt. Mocht ik vandaag problemen ervaren zal de 1e stap zijn om het op 720p te zetten. Hopelijk is het niet nodig.

WGA | Napoleon Pro 22 K-Leg-3 | KamadoJoe Big Joe I | Inkbird ISC-027BW | JoeFyr | JoyStove Large | Weber Smokey Joe | Ooni Karu 2 | www.bbq-brethren.nl | MHI SRK35ZSX-WF | HomeWizard PiB 2x | 3450 Wp 100% Zuid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:27
Zendt Ziggo/DVB-C op 200 tegenwoordig een 1080p 25Hz stream uit of is dat 1080i 50Hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
dwdd schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:12:
[...]

Hier kijk ik F1 TV Pro via de Apple TV, en die kiest inderdaad automatisch de kwaliteit.
Gister een paar momentjes gehad dat hij zelf terug schakelde in kwaliteit, zonder onderbreking overigens, en ook weer terug schakelde. :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:50
Coenen schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:21:
Hier vandaag alles prima F1TV via AppleTV en KPN internet. Via VPN naar Olav geluisterd op m'n telefoon.
Gister maar even snel een VPN abbo voor 1 dollar per maand afgesloten. Wel jammer dat het zo moet.
Het commentaar van Viaplay is om de een of andere reden niet te pruimen. Olav zit er helaas vaak naast of is te laat of mist dingen. Maar het maakt een F1 race wel zo compleet.
Ik erger me blauwww aan Olav, al jaren, dus na vorig jaar Viaplay geprobeerd te hebben, dit jaar test ik de 'F1 Live' feed van F1TV, dus niet het Sky commentaar want ik trek die 'Crofty' net zo goed als Olav ;-) En de heren op F1 Live lijken so far prima... ook fijn dat Coulthard tegenwoordig daar standaard bij het commentaar meedoet. Prima!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07
Ik heb sinds kort een AppleTV en kijk daar nu F1 TV op, gisteravond kon ik pas laat de Q terugkijken, maar wat is die beeldkwaliteit super geworden! :)

Voorheen gebruikt ik de app op AndroidTV, geen idee of het switchen naar AppleTV of dat ze een hogere bitrate gebruiken het verschil maakte, maar ik was positief verrast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:54
Hier nog steeds een geblokkeerd account en een Servicedesk die niet reageert…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prikschilder
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07-03-2024
jaguarxj16 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:27:
Hier nog steeds een geblokkeerd account en een Servicedesk die niet reageert…
Kun je geen chat opstarten als je ff via de browser van je pc te werk gaat dan? Op mijn mobiel liep ik ook te klooien en daar is nu helemaal geen contact meer te krijgen en ook de faq werkt niet meer aldaar etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:54
Gedaan, en dat werkte inderdaad stuk beter en sneller. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Ligt het aan mij of werkt de Pre-Race Show van F1TV Pro niet via Chrome webbrowser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:07
NeverSettle schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:53:
Ligt het aan mij of werkt de Pre-Race Show van F1TV Pro niet via Chrome webbrowser?
Wat krijg je dan? Ik heb hem ook net opgestart en gaat goed (Chrome Beta dat wel).
Nu even wachten totdat ze echt uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 22:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor de mensen met een Chromecast en een Android device: wat vaak ook werkt is stream opstarten op device en dan device screen casten naar de chromecast. Eenmaal gecast doe je fullscreen en kijken maar.
Even uit mijn hoofd weigert alleen de Ziggo Go app dat, maar voor de rest kan het een oplossing zijn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Ryur schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:55:
[...]

Wat krijg je dan? Ik heb hem ook net opgestart en gaat goed (Chrome Beta dat wel).
Nu even wachten totdat ze echt uitzenden.
Nu werkt het wel, kreeg eerst een 404 error. Waarschijnlijk iets te vroeg :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 22:35
JPS schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:11:
[...]

Ik ben klant van F1TV, niet van Akamai. Als het probleem bij Akamai ligt dan gaat mij dat niks aan maar is dat iets dat F1TV goed moet regelen of oplossen met die partij.

Daarnaast verwacht ik toch dat in deze het wel een F1TV probleem is. Wellicht dat Akamai automatisch kan opschalen, maar dat zal altijd vertraagd of op basis van een gemiddelde zijn over de afgelopen 5, 10, 15 minuten of whatever. F1TV zal dus ervoor moeten zorgen dat dadelijk voordat de race start er de capaciteit beschikbaar is voor X miljoen kijkers. En niet vertrouwen op auto scaling van Akamai en dat om 16u de boel eruit klapt omdat de auto scaling niet is voorbereid om van 100.000 kijkers van de pre race show naar 1 miljoen kijkers. En het ze dus voor de Q. Als er tegen de tijd dat Q3 begint ineens duizenden kijkers bij komen op tijd van 5 minuten kan de auto scaling daar niet op reageren. En die auto scaling zal niet snel weten hoeveel kijkers er gaan zijn en dus al op voorhand bijschalen. Daar zal input voor nodig zijn, vanaf F1TV dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30

13art

Moderator Mobile
Vorig jaar via Viaplay gekeken (op de reeds overleden C7 oled LG tv). Beeld was altijd soepel. Nu een abonnement genomen bij F1 TV (Android TV, Philips TV) en het beeld schokt af en toe een beetje.

Meer mensen die dit herkennen? Als ik moet gokken verwacht ik dat dit te maken heeft met het upscalen naar 4K icm 50Hz signaal dat door F1TV wordt aangeboden. Op mijn telefoon, op hetzelfde wifi signaal is het beeld zonder schokken.

1080p of 720p maakt in ieder geval geen verschil.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 05-03-2023 15:42 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:04
Ben ik weer :w

Gisteren had ik geen nl commentaar bij de kwalificatie.
Jullie gaven aan dat ik de verkeerde stream te pakken had en bij de herhaling ging het wel goed.

Maar nu zie ik alleen de Engelse stream in de app van f1tv (op de telefoon)

Kijk ik gewoon verkeerd.
Wil niet weer kloten zoals gisteren :')

Of is de voorbeschouwing alleen maar Engels?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:55
NeverSettle schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:56:
[...]

Nu werkt het wel, kreeg eerst een 404 error. Waarschijnlijk iets te vroeg :P
Hier nog steeds niet, blijft hangen op de laadanimatie. Browser keuzen maakt niet uit.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oN9BLGs.png

Dus traditiegetrouw kan ik voor de eerste race van het seizoen waarschijnlijk weer op zoek naar een illegale stream 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
@MdO82, voorbeschouwing inderdaad alleen in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 16:29
Bij Ziggo Sport is de voorbeschouwing wel oké nu.
Maar dat is toch anders ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:04
@Melkunie thanks :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15-09 15:49
Wat is Viaplay cringe met die voorfilmpjes en overdreven gedoe en voice over. Jemig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prikschilder
MdO82 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:14:
Ben ik weer :w

Gisteren had ik geen nl commentaar bij de kwalificatie.
Jullie gaven aan dat ik de verkeerde stream te pakken had en bij de herhaling ging het wel goed.

Maar nu zie ik alleen de Engelse stream in de app van f1tv (op de telefoon)

Kijk ik gewoon verkeerd.
Wil niet weer kloten zoals gisteren :')

Links onder, niet in de video!!! En ff helemaal naar beneden scrollen daar heb je taal opties!!!

Edit: Pardon, dat is in de browser. Open de app net en die gaat niet eens open hier. Maar ik heb wel een stream open met de voorbeschouwing @ chrome misschien dat de app daarom niet werkt? Sowieso is die app niet helemaal jofel momenteel kreeg gister ook een waarschuwing te lezen dat ze druk bezig zijn!!!

[ Voor 26% gewijzigd door prikschilder op 05-03-2023 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badda-b
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-04-2024
Ik zit via Multiviewer de Pre-Race Show te kijken, loopt als een zonnetje.
Ben benieuwd naar de live stream straks, 1080p 50fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Melkunie schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:15:
[...]

Hier nog steeds niet, blijft hangen op de laadanimatie. Browser keuzen maakt niet uit.
[Afbeelding]

Dus traditiegetrouw kan ik voor de eerste race van het seizoen waarschijnlijk weer op zoek naar een illegale stream 8)7
Standaard oplossing van cookies en cache verwijderen werkt niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Ché Mig schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:16:
Bij Ziggo Sport is de voorbeschouwing wel oké nu.
Maar dat is toch anders ;)
Prima nu idd. En dan 5 min voor de race over naar viaplay ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Melkunie schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:15:
[...]

[Afbeelding]

Cookies en cache verwijderd?
Anders eens proberen in incognito browser. Werkt altijd :9

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:40
Bij Viaplay op mijn c1 blijf constant de pijl naar beneden of boven staan. Weet iemand hoe je deze weg krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MdO82 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:14:

Wat ik zo zie (vergelijk het met de voorbeschouwing van Viaplay) is dit echt een voorbesch van F1 TV. Zou gek zijn om hier NL commentaar onder te horen gezien het Engelse presentatoren zijn.

Maar goed is voor mij ook de eerste keer F1 TV dus kan het mis hebben. Zie hoe dan ook nergens een optie voor NL commentaar. Niet in die stream zelf als in het hoofdmenu.

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 05-03-2023 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
@demonic en @Hupske, bedankt voor de tips, hij loopt nu na gewoon 10 keer refreshen :)
Zometeen de racestream nieuwe ronde nieuwe kansen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prikschilder
13art schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:39:
[...]

Wat ik zo zie (vergelijk het met de voorbeschouwing van Viaplay) is dit echt een voorbesch van F1 TV. Zou gek zijn om hier NL commentaar onder te horen gezien het Engelse presentatoren zijn.

Maar goed is voor mij ook de eerste keer F1 TV dus kan het mis hebben. Zie hoe dan ook nergens een optie voor NL commentaar. Niet in die stream zelf als in het hoofdmenu.
Hier ook eerste keer en idd ik heb m op nederlands gezet en blijft in het engels, check ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:36
13art schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:39:
[...]

De voor- en nabeschouwing van F1TV zijn aparte programma's, gemaakt door het team van F1TV. Daar is geen NL ondertiteling of commentaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend_Akelig
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Ik kan met geen mogelijkheid de livestream vinden van F1 tv via m'n browser google chrome... Kom bij live session niet verder dan de tabs 'live leaderboard' en 'lap by lap'...

Iemand een idee? Wel beeld via de app op m'n telefoon maar niet ideaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Transportman schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:42:
[...]

De voor- en nabeschouwing van F1TV zijn aparte programma's, gemaakt door het team van F1TV. Daar is geen NL ondertiteling of commentaar voor.
Dank voor de bevestiging. Precies wat ik al dacht.
Zie dat in de stream van de race wel de taal te kiezen is.

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 05-03-2023 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:36
Arend_Akelig schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:42:
Ik kan met geen mogelijkheid de livestream vinden van F1 tv via m'n browser google chrome... Kom bij live session niet verder dan de tabs 'live leaderboard' en 'lap by lap'...

Iemand een idee? Wel beeld via de app op m'n telefoon maar niet ideaal..
Via de hoofdpagina bovenaan? En anders directe link: https://f1tv.formula1.com...in-grand-prix?action=play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend_Akelig
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Via hoofdpagina was het niet bereikbaar... via link wel.. veel dank!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:22
Net de F1TV voorbeschouwing in de LG C2 gestart maar die begon al vrij snel te bufferen. Nu maar de chromecast van de slaapkamer gehaald en dat werkt perfect. Airplay vanaf de iPad werkt ook niet meer. Waardeloos, ik hoop dat er snel een app voor webos komt.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Nog geen spoor van "Viaplay Radio" via AD.nl, alleen maar een liveblog?
https://www.ad.nl/formule...igen-in-bahrein~a702ee7a/

Inmiddels wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door U123456 op 05-03-2023 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Top nu werkt chromecast perfect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Klopt het dat er op grandprixradio nog muziek is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:40
Jassy schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:51:
Net de F1TV voorbeschouwing in de LG C2 gestart maar die begon al vrij snel te bufferen. Nu maar de chromecast van de slaapkamer gehaald en dat werkt perfect. Airplay vanaf de iPad werkt ook niet meer. Waardeloos, ik hoop dat er snel een app voor webos komt.
WiFi of LAN? LAN werkt bij mij vele malen beter dan via WiFi. Ondanks goede dekking toch teveel buffer problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ik word een beetje kriegel van de F1tv app op mijn AppleTV. Wanneer ik de stream aanklik, krijg ik de keuze tussen live of vanaf het begin. Ik kies voor live en dan krijg ik een rood scherm. Even van internationaal naar f1 geluid gewisseld met zelfde resultaat. Toen maar opnieuw de stream opgestart en dan gaat het wel goed.
Gisteren op advies van @TexMex de cache opgeschoond. Dat leek een oplossing. Na de race vandaag verwijder ik de app maar helemaal. Kijken of dat een oplossing is. Op mijn iPad geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:46
Ik probeer nu F1tv te kijken via Apple TV, wel geluid maar geen beeld. Herstarten helpt niks.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
  • Registratie: Februari 2001
Slechte kwaliteit weer F1TV Apple TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
MikeyMan schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:59:
Klopt het dat er op grandprixradio nog muziek is? :?
Vpn gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Skidmarks schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:03:
idem, trekt straks vanzelf bij

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:37

SomerenV

It's something!

Skidmarks schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:03:
Hier met mn Android telefoon en Chromecast idem. Voorbeschouwing was in orde maar sinds de start is het pixels tellen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:16
Hier F1TV op Apple TV nog geen drop in kwaliteit gehad, was gisteren toch anders. Nu houden zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badda-b
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-04-2024
F1TV International stream hier op laptop met Multiviewer.
Heb quality op auto staan, hij zakt nu naar 540p maar gelukkig geen framedrops oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Hier is het beeld compleet bijgetrokken.

Ik zou het doen!

Pagina: 1 ... 14 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen