Overlay links is terug, maar verder geen info.
Mijn streamnaam kwam van de site http://gpradio.hole1988.nl/ en niet uit de stream URL zelf.
De site heeft een drop-down waar je uit meerdere streams kunt kiezen.
In de nl en engelse audio wordt gemeld dat zij daar zelf ook last van hebben. Schijnt een probleem bij het cirquit te zijn.MailMan schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:10:
Ik kijk via F1TV maar zie een andere feed dan de commentators. Zie ook geen timings... Meer mensen die hier last van hebben?
Wat voor meer info zoek je?MailMan schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:14:
Overlay links is terug, maar verder geen info.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De commentatoren van Sky hebben het soms idd over overlays die F1TV kijkers niet zien (niet tijdens de Q en race)MailMan schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:13:
[...]
Ik zie op beide geen Overlay. Dus geen timings, positie, sector times. Maakt niet uit of ik F1 Live of International feed bekijk. Ook bespraken commenatoren zaken die niet in beeld waren.
I served in a company of heroes.
Sectortijden onderin? Telemetry aan de rechterkant of over de cockpit. Ik weet dat dat er niet altijd is, maar nu was het er een aantal minuten helemaal niet.
Maar blijkbaar is het een algemeen probleem.
1. F1/FOM is niet Amerikaans maar Britsh4ze schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:58:
Ja wil ik net F1 tv nemen bij de f1 zelf moet je blijkbaar een creditcard hebben...
Ja hebk nie.. Wat is dat nou toch ook weer voor service, klote creditcards. Wanneer snappen ze nou daar in amerika dat hier een hoop mensen geen credit card hebben. En wat is er mis met paypal dat ze dat niet willen gebruiken. (amazon hetzelfde gezever in het begin)
En nu moet ik gaan zitten klooien met pre paid creditcards.
Zucht nou dat is van mn lever.
2. Mastercard / Visa is iets dat wereldwijd werkt. En als dit jaar nog het uitfaseren van Maestro (en later V-Pay) begint is dat een transitie naar de Mastercard Debit / Visa Debit dat dus prima werkt overal waar je met Mastercard / Visa kunt betalen
3. Lang niet iedereen heeft PayPal, en waarschijnlijk zijn er veel minder PayPal gebruikers dan Mastercard / Visa gebruikers
4. PayPal zal vast hogere transactiekosten rekenen dat Mastercard / Visa
5. Zoals anderen al hebben aangegeven kun je ook een abo afsluiten via de app waarbij je betaald via de app store wat dus ook met tegoed voor de store of elke andere betaalwijze die de store accepteert kan
Je kunt ook de data feed selecteren. En anders via F1 MultiViewer kijken op een PC/Mac? Dan kun je zelf je layout samenstellen.MailMan schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:16:
[...]
Sectortijden onderin? Telemetry aan de rechterkant of over de cockpit. Ik weet dat dat er niet altijd is, maar nu was het er een aantal minuten helemaal niet.
Maar blijkbaar is het een algemeen probleem.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik kan alleen acces bestellen via de app, waarom?
Ligt het aan mijn onbekend met de F1tv app of is het een bug? Bij beide vrije trainingen van vandaag ben ik wat later aangehaakt. Wanneer ik de vrije training aanklik, krijg ik de keuze van live of vanaf de start. Beide keren kreeg ik een zwart scherm met f1 logo. Dezelfde stappen opnieuw uitvoeren levert wel de live stream op. Doe ik iets verkeerd? Ik maak overigens gebruik van de Apple TV app.
En als ik wissel van internationaal naar tracker of data, dan loopt de stream wat achter. Het woord ‘live’ wordt dan ook niet meer in rood/roze weergegeven. Wellicht logisch (als je switcht), maar wel een beetje irritant.
En als ik wissel van internationaal naar tracker of data, dan loopt de stream wat achter. Het woord ‘live’ wordt dan ook niet meer in rood/roze weergegeven. Wellicht logisch (als je switcht), maar wel een beetje irritant.
[ Voor 22% gewijzigd door meesje op 03-03-2023 16:50 ]
Dit weekend voor het eerst F1TV Pro aan het proberen. Het wisselen tussen streams gaat in de iPad app wel veel makkelijker dan bij Viaplay (gewoon met een balkje rechts in beeld, ipv terug gaan en andere stream kiezen). Mooi dat het Viaplay commentaar ook weer beschikbaar is. Alleen een beetje jammer dat er geen Smart TV app is.
Die VPN workaround is dus ook niet echt een oplossing denk ik. Ik heb met Private Internet Access ook wat problemen om snel een audiostream te krijgen. Dan ligt ie al snel 30 seconden of meer achter. Dat is lastig in te stellen. Ik lees hierboven ook al NordVPN die niet lekker loopt. Zijn er nog andere diensten die het wel voor elkaar hebben? Ik had verder split tunnel aangezet zodat ik met een andere browser de VPN gebruik en de beelden dus wel gewoon normaal binnen komen. Maar GP Radio was in ieder geval traag. Ik hoop dat iemand snel nog een oplossing maakt waarmee hopelijk zonder VPN of in ieder geval met weinig clicks de stream gestart kan worden. Niets zo irritant als een probleem waardoor je niet meer kunt kijken/luisteren en daarna weer moeten aanmodderen met synchronisatie.
Waarschijnlijk/mogelijk heb je een verkeerde vpn open staan of werkt je tor verbinding nog en kom je uit bij 1 van de landen die op https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule-nl.html staan waar geen F1Pro beschikbaar is.prikschilder schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:23:
Die is er wel, gewoon sideloaden (APK downloaden op USB, USB in TV en installeren via TV explorer:Bigs schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:58:
Dit weekend voor het eerst F1TV Pro aan het proberen. Het wisselen tussen streams gaat in de iPad app wel veel makkelijker dan bij Viaplay (gewoon met een balkje rechts in beeld, ipv terug gaan en andere stream kiezen). Mooi dat het Viaplay commentaar ook weer beschikbaar is. Alleen een beetje jammer dat er geen Smart TV app is.
https://www.apkmirror.com...limited/f1-tv-android-tv/
Ik ga er van uit dat je Android hebt als tv besturings-systeem.
Mocht je TV afgesloten zijn van sideloaden (philips bijvoorbeeld), dan de app Send files to TV gebruiken om de APK te installeren (die moet dan wel op je TV en je mobiel staan).
Erg makkelijk zelf te doen.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Draai zelf Multiviewer for F1, Default base latency op 9.00. Daarnaast MPV die ik run met http://eu-player-redirect...-redirect/GPRDANCEAAC.aac als parameter. Met de hand zet ik de cache op 16 secs (spatie, wacht tot 16, spatie) en gaan met die banaan (eventueel tunen met pijltje links/rechts). Wel gecombineerd met PrivadoVPN en bijbehorende client, heeft ook nog als optie om alleen MPV via de VPN te laten lopen. Is dat weinig clicks?Martinspire schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:13:
Die VPN workaround is dus ook niet echt een oplossing denk ik. Ik heb met Private Internet Access ook wat problemen om snel een audiostream te krijgen. Dan ligt ie al snel 30 seconden of meer achter. Dat is lastig in te stellen. Ik lees hierboven ook al NordVPN die niet lekker loopt. Zijn er nog andere diensten die het wel voor elkaar hebben? Ik had verder split tunnel aangezet zodat ik met een andere browser de VPN gebruik en de beelden dus wel gewoon normaal binnen komen. Maar GP Radio was in ieder geval traag. Ik hoop dat iemand snel nog een oplossing maakt waarmee hopelijk zonder VPN of in ieder geval met weinig clicks de stream gestart kan worden. Niets zo irritant als een probleem waardoor je niet meer kunt kijken/luisteren en daarna weer moeten aanmodderen met synchronisatie.
@hole1988 Is http://gpradio.hole1988.nl/ nou een site die door jou gehost wordt?
Zo ja, zou je dan de nieuwe stream die alleen in België werkt kunnen toevoegen aan de drop-down list? Of staat hij er al bij en kan ik hem alleen niet vinden?
Ik vind de controls op die site nl. een stuk beter werken dan op de officiële site
Zo ja, zou je dan de nieuwe stream die alleen in België werkt kunnen toevoegen aan de drop-down list? Of staat hij er al bij en kan ik hem alleen niet vinden?
Ik vind de controls op die site nl. een stuk beter werken dan op de officiële site
Ze kunnen alleen zomaar van URL veranderen (die cijfertjes veranderen vaak zo te zien) en je bent weer aan het zoeken wat de URL nu weer is. Bij PIA duurt het verder toch zeker een seconde of 20 voordat ie verbinding heeft (en wisselt stevig) dus dat synchroniseren wordt gewoon lastiger.
Grote kans dat ik het gedurende het weekend opgeef en gewoon de F1TV audio pak, maar ik hoop op een betere oplossing voor de komende races.
Grote kans dat ik het gedurende het weekend opgeef en gewoon de F1TV audio pak, maar ik hoop op een betere oplossing voor de komende races.
Surfshark naar Belgie geen enkel probleem. Liep een seconde of 20 voor op F1TV zodat het ook makkelijk te syncen was.Martinspire schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:13:
Die VPN workaround is dus ook niet echt een oplossing denk ik. Ik heb met Private Internet Access ook wat problemen om snel een audiostream te krijgen. Dan ligt ie al snel 30 seconden of meer achter. Dat is lastig in te stellen. Ik lees hierboven ook al NordVPN die niet lekker loopt. Zijn er nog andere diensten die het wel voor elkaar hebben?
http://eu-player-redirect...-redirect/GPRDANCEAAC.aacMartinspire schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:03:
Ze kunnen alleen zomaar van URL veranderen (die cijfertjes veranderen vaak zo te zien) en je bent weer aan het zoeken wat de URL nu weer is. Bij PIA duurt het verder toch zeker een seconde of 20 voordat ie verbinding heeft (en wisselt stevig) dus dat synchroniseren wordt gewoon lastiger.
Op alle Dance streams, deze is generiek. Al is het altijd afwachten...
Als ik zo lees,
Werkt het via de APP ook niet?
Dat is de vraag die ik nog heb (GPR)
[ Voor 3% gewijzigd door Soppyscroll op 03-03-2023 18:15 ]
Creditcard werkt alleen als de creditcard uit het land komt waar je registreert, ik woon in Portugal maar heb nog een Nederlandse creditcard. Kan dus geen F1Tv afsluiten want Nederlandse creditcard wordt geweigerd.RobertMe schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:16:
[...]
1. F1/FOM is niet Amerikaans maar Brits
2. Mastercard / Visa is iets dat wereldwijd werkt. En als dit jaar nog het uitfaseren van Maestro (en later V-Pay) begint is dat een transitie naar de Mastercard Debit / Visa Debit dat dus prima werkt overal waar je met Mastercard / Visa kunt betalen
3. Lang niet iedereen heeft PayPal, en waarschijnlijk zijn er veel minder PayPal gebruikers dan Mastercard / Visa gebruikers
4. PayPal zal vast hogere transactiekosten rekenen dat Mastercard / Visa
5. Zoals anderen al hebben aangegeven kun je ook een abo afsluiten via de app waarbij je betaald via de app store wat dus ook met tegoed voor de store of elke andere betaalwijze die de store accepteert kan
Dat heb ik andersom. MasterCard Debit card van OpenBank, wordt geïdentificeerd als Spaans, maar woon in Nederland. Hoe meer ik er met F1TV over heb gecommuniceerd dat het onwettig is om mijn kaart te weigeren hoe dommer de antwoorden werden (in de categorie: de eerste mail leek geschreven te zijn door iemand die enigszins wist waar die het had. De tweede mail, reactie op mijn reactie, had al niet goed gelezen, maar de derde was echt "als het niet lukt kun je altijd nog via de app afsluiten").Jron667 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:17:
[...]
Creditcard werkt alleen als de creditcard uit het land komt waar je registreert, ik woon in Portugal maar heb nog een Nederlandse creditcard. Kan dus geen F1Tv afsluiten want Nederlandse creditcard wordt geweigerd.
Alleen in combinatie met een VPNSoppyscroll schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:14:
Als ik zo lees,
Dat verklaarde een hoop dat ik niet werkend kreeg,
Gelijk opera op m’n Olaf mobiel gezet met VPN
Hoor nu wel geluid tijdens drukkken op knop live commentaar
Weet iemand of ik met F1TV ook het commentaar kanaal "F1 LIVE" kan luisteren in de app op AppleTV?
Ik kan nu nl. alleen enkele talen kiezen en bij 'Engels' krijg ik (volgens mij) Sky met die Crofty enz, en ik hoor liever het Engelstalige commentaar wat je via de browser kan selecteren onder 'F1 Live'.
Ik kan nu nl. alleen enkele talen kiezen en bij 'Engels' krijg ik (volgens mij) Sky met die Crofty enz, en ik hoor liever het Engelstalige commentaar wat je via de browser kan selecteren onder 'F1 Live'.
Volgens mij moet je op Apple TV een of andere swipe doen om van stream te wisselen zodat je daar de F1 Live feed (/"zender") kunt selecteren. F1 Live is namelijk een volledige stream, net zoals de onboards etc, en niet alleen een taal keuze.mikkelnl schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 19:08:
Weet iemand of ik met F1TV ook het commentaar kanaal "F1 LIVE" kan luisteren in de app op AppleTV?
Nee dat is het niet. Ik zit gewoon op mijn t-mobile 'thuis'netwerkje zonder toeters en bellen. Net ook even bij een vriend gekeken op zn foon maar die kon ook alleen maar voor acces gaan??? Ik heb geen ccard dus ik ben afhankelijk van de app zo ook een profiel aangemaakt als nederlander dus ik snap niet waarom ik alleen maar kan kiezen voor acces, jaarlijks of maandelijks, dat zijn de enige optiesbeerse schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:18:
[...]
Waarschijnlijk/mogelijk heb je een verkeerde vpn open staan of werkt je tor verbinding nog en kom je uit bij 1 van de landen die op https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule-nl.html staan waar geen F1Pro beschikbaar is.
Edit: Ik houd het wel bij de gratis versie. Sorry ik ga niet bedelen of ik aub mag betalen. Slecht begin, amateuristisch gedoe dus is de les van vandaag

[ Voor 9% gewijzigd door prikschilder op 03-03-2023 19:57 ]
Correct, swipe left en dan 'F1 Live' kiezen. @mikkelnlRobertMe schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 19:12:
[...]
Volgens mij moet je op Apple TV een of andere swipe doen om van stream te wisselen zodat je daar de F1 Live feed (/"zender") kunt selecteren. F1 Live is namelijk een volledige stream, net zoals de onboards etc, en niet alleen een taal keuze.
Thanks!RobertMe schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 19:12:
[...]
Volgens mij moet je op Apple TV een of andere swipe doen om van stream te wisselen zodat je daar de F1 Live feed (/"zender") kunt selecteren. F1 Live is namelijk een volledige stream, net zoals de onboards etc, en niet alleen een taal keuze.
Revolut is eventueel een optie om toch F1TV via de website te kunnen afsluiten: jomas in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4".prikschilder schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 19:17:
[...]
Nee dat is het niet. Ik zit gewoon op mijn t-mobile 'thuis'netwerkje zonder toeters en bellen. Net ook even bij een vriend gekeken op zn foon maar die kon ook alleen maar voor acces gaan??? Ik heb geen ccard dus ik ben afhankelijk van de app zo ook een profiel aangemaakt als nederlander dus ik snap niet waarom ik alleen maar kan kiezen voor acces, jaarlijks of maandelijks, dat zijn de enige opties
Thanks voor je bericht. Ik heb ook gelezen dat mensen in problemen kwamen met prepaid cc (ene wel andere niet zo blijkt)!? ze gaan eerst maar eens de boel op orde stellen daar. Genoeg energie in gestoken!!!!TexMex schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 19:57:
[...]
Revolut is eventueel een optie om toch F1TV via de website te kunnen afsluiten: jomas in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4".
Wie denk je dat daar harder mee gepakt wordt? Bij FOM zullen ze niet wakker liggen van een klant meer of minder, maar jij kunt "uit principe" geen F1 kijken terwijl je dat wel wilt blijkbaar.prikschilder schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 20:00:
ze gaan eerst maar eens de boel op orde stellen daar. Genoeg energie in gestoken!!!!
Vandaag eerste ervaringen met F1TV na een jaartje Viaplay. Valt niet tegen! Zeer degelijke app. Iets als lekker soepel kunnen spoelen kan ik beslist waarderen. En meteen vanaf het begin beginnen als je midden in een sessie valt ook.
Deze signature is strikt genomen langer dan noodzakelijk.
Ik ben om te testen even uitgelogd op de Android-app en daarna zag ik inderdaad precies hetzelfde. Daarna in de Android-instellingen onder Apps even F1TV 'geforceerd stoppen' en de opslag en cache wissen. Toen ik daarna de app weer opende was F1TV Pro ook gewoon weer te bestellen.prikschilder schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:23:
De 10 euro retour kost ze blijkbaar teveel, zojuist dit bericht ontvangen:mhoogendam schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 13:19:
[...]
Om 10:00 gaat de chat open, direct een chat gestart en een uur later pas reactie. Denk dat het druk is
Ik heb €10 terug gekregen voor het foutje.
“ Bedankt voor jouw bericht en goed dat je contact met ons opneemt.
Ongeveer een jaar geleden heb je jouw abonnement bij ons aangeschaft. We zijn officieel gelanceerd in Nederland op 01-03-2022. Het was voor deze datum al mogelijk om bij ons het jaarabonnement te registreren voor een vaste prijs van €99,-. Jouw abonnement is geactiveerd op 01-03-2022 en dus liep deze af op 01-03-2023, precies 12 maanden nadat het abonnement officieel is gelanceerd.
Je hebt misschien gezien dat het abonnement in plaats daarvan werd beschreven als 13 maanden. Dit komt doordat het abonnement is aangeschaft voordat deze ook daadwerkelijk in ging. We begrijpen echter dat dit verwarrend kan zijn en aangezien wij je zeer waarderen als een van de eerste klanten die zich abonneren op Viaplay, willen wij jou een volledige maand gratis Viaplay aanbieden. Volg deze stappen om jouw persoonlijke aanbieding te activeren:
Jouw persoonlijke code”
Waarom heb je eigenlijk 'rechten' nodig om eigen commentaar op een sportwedstrijd uit te zenden?
Ten eerste omdat Olav over de TV audio heen praat lijkt mij zo (dus zeg maar: van F1TV het FX kanaal gebruikt GPRadio ook). Daarnaast heb je uberhaupt overal rechten voor nodig. Denk dat het al lastig wordt om F1 te benoemen in deze context / bij dit gebruik zonder daarvoor te betalen.Olaf van der Spek schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:10:
Waarom heb je eigenlijk 'rechten' nodig om eigen commentaar op een sportwedstrijd uit te zenden?
Volgens mij heeft de dev van Race Control ook issues gehad met de Microsoft Store / FOM die de app had laten verwijderen puur op basis van wat vermeldingen van F1 in de naam/omschrijving van de app. En bij Multiviewe for F1 zie je ook steeds meer F1 verdwijnen. Website stond op f1mv en staat nu op multiviewer.app bv.
Er zit ook live geluid onder van daar.Olaf van der Spek schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:10:
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Wat als de kijker zelf het FX kanaal aanzet en Olav puur commentaar doet?RobertMe schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:19:
[...]
Ten eerste omdat Olav over de TV audio heen praat lijkt mij zo (dus zeg maar: van F1TV het FX kanaal gebruikt GPRadio ook).
Daar moet een juridische basis voor zijn..Daarnaast heb je uberhaupt overal rechten voor nodig.
Trademark op gebruik van naam F1 zal het dan al lastig maken. Daar is een juridische basis voor (F1 staat gewoon officieel geregistreerd). En als Olav "F1" en allemaal aanverwante termen niet mag benoemen kan het wel eens lastig worden. Uiteraard moet die die woorden niet benoemen. Maar het wordt dan allemaal wel een beetje shady.Olaf van der Spek schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:30:
[...]
Wat als de kijker zelf het FX kanaal aanzet en Olav puur commentaar doet?
[...]
Daar moet een juridische basis voor zijn..
Dat iets een trademark is betekent niet dat je het woord niet mag noemen.. het zal ook niet voor niks GP Radio heten in plaats van F1 Radio.RobertMe schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:34:
[...]
Trademark op gebruik van naam F1 zal het dan al lastig maken. Daar is een juridische basis voor (F1 staat gewoon officieel geregistreerd). En als Olav "F1" en allemaal aanverwante termen niet mag benoemen kan het wel eens lastig worden. Uiteraard moet die die woorden niet benoemen. Maar het wordt dan allemaal wel een beetje shady.
Bedankt voor de tip. Heb nu dit in een .CMD gezet:Smash schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:29:
[...]
Daarnaast MPV die ik run met http://eu-player-redirect...-redirect/GPRDANCEAAC.aac als parameter. Met de hand zet ik de cache op 16 secs (spatie, wacht tot 16, spatie) en gaan met die banaan (eventueel tunen met pijltje links/rechts).
code:
1
| @D:\Programs\Mpv\mpv.exe --osd-level=3 --cache=yes --cache-secs=60 http://eu-player-redirect.streamtheworld.com/api/livestream-redirect/GPRDANCE.mp3 |
Sync makkelijk aan te passen met de pijltjes per 5 seconden of met Shift ingedrukt per seconde.
Ja natuurlijk wie anders.Mr Magic schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:54:
@hole1988 Is http://gpradio.hole1988.nl/ nou een site die door jou gehost wordt?
Zo ja, zou je dan de nieuwe stream die alleen in België werkt kunnen toevoegen aan de drop-down list? Of staat hij er al bij en kan ik hem alleen niet vinden?![]()
Site is aangepast. GPR heeft last minute de zaken aangepast, waarschijnlijk zijn ze op de vingers getikt. Via de app kun je ook niet meer luisteren zo lijkt het.
GPR Dance is opeens opgeheven en die stream geeft nu de reguliere GP Radio door, maar met commentaar. Echter die stream is nu geblokkeerd in Nederland, maar in de rest van de wereld doet hij het gewoon.
Ik heb het inmiddels gefikst.Gaitman schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:14:
***members only***
Heb voor het betere tunewerk zelf in de MPV folder nog een "input.conf" file aangemaakt met:Mr Magic schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 23:40:
[...]
Bedankt voor de tip. Heb nu dit in een .CMD gezet:
code:
1 @D:\Programs\Mpv\mpv.exe --osd-level=3 --cache=yes --cache-secs=60 http://eu-player-redirect.streamtheworld.com/api/livestream-redirect/GPRDANCE.mp3
Sync makkelijk aan te passen met de pijltjes per 5 seconden of met Shift ingedrukt per seconde.
code:
1
2
3
4
5
6
| Right seek 0.25 Left seek -0.25 Up seek 0.5 Down seek -0.5 Ctrl+Right seek 1 Ctrl+Left seek -1 |
Als je die cache-secs nog werkend krijgt
Ok, n.a.v. je bericht app er weer opgezet (gister ook geprobeerd hoor) en zowaar pro aanwezigTexMex schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 20:45:
[...]
Ik ben om te testen even uitgelogd op de Android-app en daarna zag ik inderdaad precies hetzelfde. Daarna in de Android-instellingen onder Apps even F1TV 'geforceerd stoppen' en de opslag en cache wissen. Toen ik daarna de app weer opende was F1TV Pro ook gewoon weer te bestellen.

Dus mooi, opgelost....raceeeee

Edit: te vroeg gejuigd

Edit2: Via de pc kon ik op de website wel naar de afdeling contact en daar kreeg ik deze melding:
We are aware of an issue where subscriptions are not reflecting on users accounts. Our engineers are working to resolve this as quickly as possible. If this is the reason why you are contacting us today, please select Yes. Otherwise, hit No to speak with an agent.
Edit3: Yesssss ik kwam er doorheen. Mooi nog optijd voor de eerste kwali van het jaar
[ Voor 37% gewijzigd door prikschilder op 04-03-2023 14:44 ]
Die CORS error heb ik ook, met Chrome op Windows laptop, ook in een incognito tabblad.noo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 10:54:
[...]
Het werkt wel via safari ipv firefox (versie 109.0.1).
Het developer console van firefox mompelt bij mij iets over CORS errors:
[...]
Schiet mij maar lek.
Edit: op een andere mac werkt het wel met firefox (zelfde versie)...
Met Edge werkt het wel en op mijn Android phone met Chrome werkt het ook goed.
Heb via chat contact gehad maar ze konden op basis van mijn IP niets vinden.
Ervaren jullie ook dat als je iets later gaat kijken naar de live training dat je eerst een zwart beeld krijgt met F1 logo. Ik switch dan even van kanaal ‘internationaal’ naar ‘F1’. Bij de volgende keer opstarten van het live beeld gaat het wel goed, de stream springt dan wel automatisch naar ‘internationaal’. Dit heb ik nu bij alle drie de vrije trainingen ervaren. Het lijkt een bug, op de AppleTV. Ervaren jullie dit ook? Op iPad heb ik dit niet.
Misschien helpt het om de app cache van F1TV even te verwijderen in de instellingen van je Apple TV.meesje schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:47:
Ervaren jullie ook dat als je iets later gaat kijken naar de live training dat je eerst een zwart beeld krijgt met F1 logo. Ik switch dan even van kanaal ‘internationaal’ naar ‘F1’. Bij de volgende keer opstarten van het live beeld gaat het wel goed, de stream springt dan wel automatisch naar ‘internationaal’. Dit heb ik nu bij alle drie de vrije trainingen ervaren. Het lijkt een bug, op de AppleTV. Ervaren jullie dit ook? Op iPad heb ik dit niet.
Ik hoop dat ik hier in het goede topic zit, want ik kon geen F1 TV Pro-topic vinden.
Sinds kortgeleden een jaarabonnement afgesloten voor F1 TV Pro. Nu willen we de vrije training kijken door middel van AirPlay naar LG TV. Dat heeft afgelopen jaar prima gewerkt, tot nu. Het AirPlay-icoon verschijnt wel, maar er gebeurt niks als we daarop klikken en geeft dan een foutmelding. Op een Android-toestel zien we heel dat Chromecast-icoontje niet verschijnen. Wellicht dat we nog screen mirroring kunnen proberen.
Iemand bekend met dit probleem?
Sinds kortgeleden een jaarabonnement afgesloten voor F1 TV Pro. Nu willen we de vrije training kijken door middel van AirPlay naar LG TV. Dat heeft afgelopen jaar prima gewerkt, tot nu. Het AirPlay-icoon verschijnt wel, maar er gebeurt niks als we daarop klikken en geeft dan een foutmelding. Op een Android-toestel zien we heel dat Chromecast-icoontje niet verschijnen. Wellicht dat we nog screen mirroring kunnen proberen.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
meesje in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"Anonymoussaurus schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:02:
Ik hoop dat ik hier in het goede topic zit, want ik kon geen F1 TV Pro-topic vinden.
Dit is het topic, met een vergelijkbaar probleem lijkt het?
Ben je toevallig ingelogd met te veel sessies/apparaten? Probeer anders even in te loggen op F1TV via de webbrowser en verwijder hier alle ingelogde apparaten: https://account.formula1.com/#/en/my-subscription. Wellicht werkt het daarna wel als je het opnieuw probeert.prikschilder schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 11:43:
[...]
Edit: te vroeg gejuigdBetaling succesvol maar daar blijft het bij. Aankoop herstellen 30x geprobeerd, oeps er gaat iets mis. Druk je op abonneren, u heeft al een abonnement. Uitgelogd op de pc en app maar ook dit biedt geen soelaas. Dan maar afdeling contact, scherm blijft wit, wat een drama dit zeg
Iemand nog ideeen?
Bij mij doet 'ie het überhaupt niet met casten/streamen naar onze LG TV, zie: meesje in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4" Suggesties? Herkent iemand dit? Afgelopen seizoen ging dit prima.
[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 04-03-2023 13:06 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Zie mijn 2de edit, ze zijn ermee bezig probleem lijkt bekend!TexMex schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:04:
[...]
Ben je toevallig ingelogd met te veel sessies/apparaten? Probeer anders even in te loggen op F1TV via de webbrowser en verwijder hier alle ingelogde apparaten: https://account.formula1.com/#/en/my-subscription. Wellicht werkt het daarna wel als je het opnieuw probeert.
Voor AppleTV anders misschien VroomTV proberen? Sowieso echt een briljante app en hier geen problemen daarmee op Apple TV.meesje schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:47:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Wat draait F1TV lekker op Chromecast 4K! Moest wel even de beeld instellingen overnemen zodat de kleuren allemaal weer correct werden weergeven, want de Chromecast gaat natuurlijk over een HDMi kanaal.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
HierIllegal_Alien schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:12:
Waar mag ik klagen over commentaar, zitten weer wat Britten conspiracy therorieeen te verzinnen.
En ja typfouten geen zin om te fixen.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hoe heb je de kleuren weer goed gekregen? Ik vind ze namelijk ook nogal flets via de chromecast 4KG_Dragon schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:13:
Wat draait F1TV lekker op Chromecast 4K! Moest wel even de beeld instellingen overnemen zodat de kleuren allemaal weer correct werden weergeven, want de Chromecast gaat natuurlijk over een HDMi kanaal.
Via de instellingen van de tv, onder beeldscherm instellingen. Ik heb gekeken hoe alles stond wanneer ik een streamingsdienst app opende en van alles een foto gemaakt, toen weer van source gewisseld naar de chromecast en alles precies hetzelfde ingesteld.pilskes schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:14:
[...]
Hoe heb je de kleuren weer goed gekregen? Ik vind ze namelijk ook nogal flets via de chromecast 4K
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Moet ik dan elke keer dit aanpassen??
Eidt: heb hem op dynamisch gezet, kleuren zijn een stuk beter!
[ Voor 47% gewijzigd door pilskes op 04-03-2023 13:19 ]
Mijn TV beneden is een Samsung, dus geen Android. Maar boven gebruik ik een Amazon Fire TV stick en daar staat de F1TV app gewoon in de store. Ideaal!ricardo246 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:19:
[...]
Die is er wel, gewoon sideloaden (APK downloaden op USB, USB in TV en installeren via TV explorer:
https://www.apkmirror.com...limited/f1-tv-android-tv/
Ik ga er van uit dat je Android hebt als tv besturings-systeem.
Mocht je TV afgesloten zijn van sideloaden (philips bijvoorbeeld), dan de app Send files to TV gebruiken om de APK te installeren (die moet dan wel op je TV en je mobiel staan).
Erg makkelijk zelf te doen.
Nee eenmalig instellen en dan hoort hij voor dit hdmi kanaal de kleuren te onthouden, ik ben persoonlijk geen fan van dynamische kleuren. Ik heb mijn beeldmodus altijd op standaard staan en pas die dan aan naar wenspilskes schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:17:
Moet ik dan elke keer dit aanpassen??
Bedankt! Dat heeft geholpen. In al die jaren heb ik dit nooit hoeven doen voor andere apps.TexMex schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:01:
[...]
Misschien helpt het om de app cache van F1TV even te verwijderen in de instellingen van je Apple TV.
Ben een vriend hiermee aan ‘t helpen, vraagje: heb je bij die disposable cards van Revolut geen gezeik als er eerst een testtransactie wordt gedaan om de kaart te controleren? Eg: Google of F1TV haalt er ff €1 af en stort die weer terug. Is dan de kaart meteen useless of kan je hem alsnog gebruiken voor de daadwerkelijke aankoop?jomas schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:35:
[...]
Ik had me al aangemeld bij Revolut maar alsnog bedankt voor het aanbod. Het is me uiteindelijk gelukt.
Voor de geintereseerden hier de stappen die ik heb gevolgd. (Nederlandse gebruiker)
1. Download de Revolut app op je telefoon, kies gratis versie. Een verificatie volgt (via foto, rijbewijs/id/passpoort).
geheel duurt enkele minuten.
2. Stort via de app geld op je Revolut rekening. (Dit kan via je eigen bank, ing in mijn geval)
het geld staat na 1 dag op je Revolut rekening.
3. Je kan nu een (vaste) virtuele kaart aanvragen. Dit was in mijn geval een Visa.
4. Maak een virtuele kaart voor eenmalig gebruik aan. Dit wordt dan een Mastercard.
5. Registreer je nu bij F1TV en betaal met deze eenmalige kaart. (Gebruik de naam die links boven op de card staat).
Zo is het mij zojuist gelukt.
Success.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Via de website is er geen testtransactie. Via de Play Store wellicht wel. En ook na zo'n testtransactie wordt het kaartnummer gelijk vervangen bij een disposable kaart. Dus je kunt het abonnement het beste via de website aanvragen.WhatsappHack schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:58:
[...]
Ben een vriend hiermee aan ‘t helpen, vraagje: heb je bij die disposable cards van Revolut geen gezeik als er eerst een testtransactie wordt gedaan om de kaart te controleren? Eg: Google of F1TV haalt er ff €1 af en stort die weer terug. Is dan de kaart meteen useless of kan je hem alsnog gebruiken voor de daadwerkelijke aankoop?
Een andere optie is om een gewone virtuele kaart te gebruiken (dus geen disposable) en zodra de testtransactie en de hoofdtransactie zijn gedaan, verwijder je de virtuele kaart gelijk weer uit Revolut. Op die manier maak je van zo'n gewone kaart eigenlijk alsnog een disposable kaart.
Maakt het nog uit welke van de vele verschillende streams je moet kiezen, of pakt hij overal GPR?hole1988 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 23:58:
[...]
Ja natuurlijk wie anders.
Site is aangepast. GPR heeft last minute de zaken aangepast, waarschijnlijk zijn ze op de vingers getikt. Via de app kun je ook niet meer luisteren zo lijkt het.
GPR Dance is opeens opgeheven en die stream geeft nu de reguliere GP Radio door, maar met commentaar. Echter die stream is nu geblokkeerd in Nederland, maar in de rest van de wereld doet hij het gewoon.
Is vpn wel vereist hierbij?
:strip_exif()/f/image/g0WPDyIEhb9G1RRxcPn7g37o.jpg?f=fotoalbum_large)
Oef die Nederlandse commentator bij de F2 (is dat Allard Kalf?) heeft een bril nodig zeg:
-Hij zit er naast! Hij zit er naast!
Nee, hij zat er niet naast
-Nu hoeft ie alleen maar buitenom..
Tuurlijk joh, makkie als je er nog niet eens naast zit
-En hij is er voorbij!
Eh, nee? Hij is er helemaal niet voorbij?
En zo ging het nog wel even door, heel apart (en irritant).
-En hij is er voorbij!
Je ziet de oude site. Even een harde refresh doen.dwdd schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:40:
[...]
Maakt het nog uit welke van de vele verschillende streams je moet kiezen, of pakt hij overal GPR?
Is vpn wel vereist hierbij?
[Afbeelding]
Via F1 TV zat er helaas een vertraging in het commentaar van zeker anderhalve seconde na de gebeurtenis. Dat keek niet fijn, maar je kan het zelf toch wel zien? Maar goed...sig69 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:07:
Oef die Nederlandse commentator (is dat Allard Kalf?) heeft een bril nodig zeg:
-En hij is er voorbij!
vorig jaar had ik ~20sec verschil tussen F1TV op mijn tv en de app met de rondetijden op mijn gsm. De TV liep achter.
Was toch elke keer een gedoe om ze gelijk te laten lopen.
Dit jaar is dat bijna 50sec. Dat vind ik best veel.
De TV is bekabeld aangesloten op een switch en de WiFi staat in mijn TV uit.
(Ook getest op WiFi maar heb dan dezelfde resultaten)
Is er iets wat ik kan doen waardoor de app op mijn TV iets meer in sync loop?
Je app 50 seconden op pauze zettenstreamnl schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:49:
vorig jaar had ik ~20sec verschil tussen F1TV op mijn tv en de app met de rondetijden op mijn gsm. De TV liep achter.
F1 is al begonnen. Grand prix radio is nog de reclame bezig. 🤔
-
[ Voor 99% gewijzigd door Dennisdn op 04-03-2023 16:14 ]
Lijkt erop dat je in de Belgische grandprixradio app geen commentaar van Olav Mol krijgt? Moet je dan ook op een VPN zitten? Ik dacht dat de app niet geblokkeerd kon worden?
Sowieso is het ruk, want in de app kan ik niet de stream afstemmen op de beeld stream van F1TV. Dat kan alleen in de website. Echt weer een gezeik zo begin van seizoen.
En in dat kader: heeft iemand goede suggesties voor een Belgische VPN?
Sowieso is het ruk, want in de app kan ik niet de stream afstemmen op de beeld stream van F1TV. Dat kan alleen in de website. Echt weer een gezeik zo begin van seizoen.
[ Voor 9% gewijzigd door thijs42 op 04-03-2023 16:13 ]
Ik heb ook een vreemd probleem met de F1tv app.
Op mijn Nvidia shield kan ik prima van stream switchen of naar de onboards kijken. Echter op mijn Android tablet met dezelfde app werkt dit niet. ik zie wel het keuze menu en kan overall op klikken maar het kanaal switched dan niet. Meer mensen hier last van?
Edit: Op mijn Android smartphone werkt het switchen in de app weer wel.
Edit 2: Ik merk nu dat ik op de tablet wel een andere stream lan kiezen direct als de hoofdstream start, maar ik kan daarna weer nergens anders naartoe te switchen zonder de stream te sluiten en opnieuw te starten. Heel apart, lijkt dus aan mijn tablet te liggen.
Op mijn Nvidia shield kan ik prima van stream switchen of naar de onboards kijken. Echter op mijn Android tablet met dezelfde app werkt dit niet. ik zie wel het keuze menu en kan overall op klikken maar het kanaal switched dan niet. Meer mensen hier last van?
Edit: Op mijn Android smartphone werkt het switchen in de app weer wel.
Edit 2: Ik merk nu dat ik op de tablet wel een andere stream lan kiezen direct als de hoofdstream start, maar ik kan daarna weer nergens anders naartoe te switchen zonder de stream te sluiten en opnieuw te starten. Heel apart, lijkt dus aan mijn tablet te liggen.
[ Voor 35% gewijzigd door ReVision. op 04-03-2023 16:38 ]
hoi
Helaas kan alleen naar het commentaar van GP radio luisteren met een vpn verbinding, als ik hem op België zet kan ik naar https://19983.live.stream...er-1677942236010petettq9l luisteren, in NL krijg ik een 403.
Eens even kijken hoe we Olav nu op de Bluesound via TuneIn gaan krijgen. Sonos zal wel hetzelfde probleem hebben.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Weet iemand ook waar olaf en jack nu te horen zijn.
Ol gpradio is nu muziek vreemd genoeg.
Oh ik lees hierboven al wat en hoe
Ol gpradio is nu muziek vreemd genoeg.
Oh ik lees hierboven al wat en hoe
[ Voor 17% gewijzigd door Mel33 op 04-03-2023 16:23 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Opera.com zit gratis vpn inthijs42 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:09:
Lijkt erop dat je in de Belgische grandprixradio app geen commentaar van Olav Mol krijgt? Moet je dan ook op een VPN zitten? Ik dacht dat de app niet geblokkeerd kon worden?
Ik zou het doen!
Opera werkt idd prima!
Coïtus ergo sum
-
[ Voor 100% gewijzigd door Alexknl op 04-03-2023 16:56 ]
Ik gebruik op mijn iPhone gratis ProtonVPN met een server in de USA. De GPR app stream ik naar de Sonos waarbij ik die sync met F1TV.thijs42 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:09:
Hier bedoeld 
Wel een sneue bedoening hoor, van Viaplay.
Om die "radio" te kopen zodat je Olav nauwelijks meer gesynct krijgt.
Wel een sneue bedoening hoor, van Viaplay.
Om die "radio" te kopen zodat je Olav nauwelijks meer gesynct krijgt.
Ik heb ook via Proton VPN op mobiel GP radio werkend gekregen. Handig voor in de auto als ik niet achter de TV kan zitten. Viaplay kan ik gratis kijken.
Dank je wel, werkt perfect.biobak schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:35:
[...]
Ik gebruik op mijn iPhone gratis ProtonVPN met een server in de USA. De GPR app stream ik naar de Sonos waarbij ik die sync met F1TV.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Oef, f1tv op een Chrome cast is verschrikkelijk slecht, 10 pixels... geen naam is te lezen.
Meer mensen hier last van?
Mijn F1TV app op chromecast heeft het toch wat zwaar met de beeldkwaliteit af en toe. Ik heb er normaliter met andere apps (NLZiet, Netflix, HBO) eigenlijk nooit last van. Dus ik vermoed dat het niet aan de WiFi ligt maar aan de app.
Meer mensen last van?
Meer mensen last van?
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
Ik vorig jaar veel problemen met streamen naar chromecast vanaf Android. Via laptop ging naar chromecast ging al heel beter.Giem schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:48:
Oef, f1tv op een Chrome cast is verschrikkelijk slecht, 10 pixels... geen naam is te lezen.
Nu een chromecast met Google tv. Ook nu kwaliteit drops maar niet zo heel erg als voorheen. Werkt wel veel fijner.
Jongens, vergeten jullie niet het rode blokje te lezen? Bespreken hoe regio blokkades te omzeilen mag niet. Dat geldt naar mijn idee dus ook (/zeer zeker) voor het bespreken van de regio blokkade van GPRadio.
Hmmm wilde F1tv vanaf laptop doorpluggen op m'n tv.. Had gister nog wel beeld via laptop, nu niet meer.
Gebruik google chrome.. Iemand nog suggesties?
Nu maar streamen via de app op m'n telefoon, wel wisselende kwaliteit...
Gebruik google chrome.. Iemand nog suggesties?
Nu maar streamen via de app op m'n telefoon, wel wisselende kwaliteit...
Idem hier. Heb ook niet het idee dat het aan internet ligt. Staat wel op de wifi, maar normaal geen problemen.VidaR-9 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:49:
Mijn F1TV app op chromecast heeft het toch wat zwaar met de beeldkwaliteit af en toe. Ik heb er normaliter met andere apps (NLZiet, Netflix, HBO) eigenlijk nooit last van. Dus ik vermoed dat het niet aan de WiFi ligt maar aan de app.
Meer mensen last van?
Overgestapt van Viaplay naar F1tv, op Viaplay nog nooit zulke slechte kwaliteit gehad:-(
Sinds halverwege Q2 beeld kwaliteit niet om aan te zien
Sinds halverwege Q2 beeld kwaliteit niet om aan te zien
F1TV op Google TV werkt hier prima, behalve dat de Google tv zelf vastliep om 1min voor 16u 
Eventjes kleine dip in resolutie gezien, maar 95 procent van de tijd prima beeld
Eventjes kleine dip in resolutie gezien, maar 95 procent van de tijd prima beeld
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen