[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 72 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 25-05 00:19
thunder8 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 14:41:
Je hoeft geen fan van Mol en/of Plooij te zijn, maar deze streek van ViaPlay is wel erg laag. Zij gaan echt niets met die radiorechten doen en dan is het gewoon pestgedrag van een groot mediabedrijf tegen 2 oud-commentatoren die deels decennia lang het commentaar hebben verzorgd. Gewoon niet chique. Dat Mol/Plooij handig hebben gespeeld met de radiorechten, had als Viaplay gewoon gezegd: hey mannen, slim bedacht en veel succes gewenst. Nu lijk je als mediabedrijf een zeer slechte verliezer te zijn, die een ander qua F1 niets gunt, omdat het niet Viaplay is.

Als ze niet snel failliet gaan door heel veel weglopende F1 fans, dan zie ik ook nog wel gebeuren dat over niet al te lange termijn F1TV Pro niet meer aangeboden wordt in NL en je dus ViaPlay MOET aanschaffen als je F1 nog wil zien. En natuurlijk vanaf volgend jaar kopen ze dan ook de belgische F1 radio rechten, gewoon omdat het kan. Mocht het zover komen, kan ik wel zeggen dat ik dan na meer dan 40 jaar F1 kijken, weiger om Viaplay te sponsoren om F1 te kijken. Dan geen F1 meer voor mij.
Ze gaan wel wat met de radiorechten doen bij Viaplay. Het commentaar zal rechtstreeks worden uitgezonden van Viaplay op AD.nl als audiostream ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vraagje; F1TV heb ik afgelopen jaren gebruikt voor de races

nieuw seizoen; heb dit weer willen aanschaffen, blijkt enkel credit-card mogelijk te zijn [..] die heb ik geen, nooit gehad ook. Kan het zijn dat de betalingsmogelijkheden gewijzigd zijn?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:53

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
himlims_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:31:
vraagje; F1TV heb ik afgelopen jaren gebruikt voor de races

nieuw seizoen; heb dit weer willen aanschaffen, blijkt enkel credit-card mogelijk te zijn [..] die heb ik geen, nooit gehad ook. Kan het zijn dat de betalingsmogelijkheden gewijzigd zijn?
Ja kan ook betalen via Paypal of Google Wallet als je de app installeert op een Android telefoon, zo doe ik het al 3 jaar op rij. Weet alleen niet of het ook met Paypal werkt op een Iphone?

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 02-03-2023 15:35 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

G_Dragon schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:33:
[...]

Ja kan ook betalen via Paypal of Google Wallet als je de app installeert op een Android telefoon, zo doe ik het al 3 jaar op rij. Weet niet of het ook met Paypal werkt op een Iphone?
denk dat je helemaal bij juiste eind hebt _/-\o_
veel te lange werkdag vandaag, niet meer scherp; inderdaad via ios/apple is het wel mogelijk

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
himlims_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:35:
[...]

denk dat je helemaal bij juiste eind hebt _/-\o_
veel te lange werkdag vandaag, niet meer scherp; inderdaad via ios/apple is het wel mogelijk
Geen probleem, hebben we allemaal wel eens.
Ben blij dat je hiermee verder bent gekomen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
thunder8 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:22:
[...]

De TV rechten hadden ze al en ze hebben de radiorechten pas echt dit jaar los erbij gekocht. Iedereen mag zijn eigen mening hebben over de beweegredenen van ViaPlay, maar ik vind het zaakje stinken. Viaplay geeft via de link van @extigo aan dat ze het willen gebruiken om via DPG's Nu.nl en Ad.nl nog meer fans te bedienen. Het zal, ze zullen wat met de radiorechten moeten doen, anders verliezen ze die mogelijk. Maar dat dit niets met hun core aankoop te maken heeft, de TV rechten en betaald kijken, lijkt mij overduidelijk. En dan is het ook niet zo ver gedacht dat het ze niet om de fans gaat, maar om een zielige machtsstrijd. En ik voorspel nu al dat ze ook volgend jaar de Belgische radiorechten gaan opkopen. Daar mag je mij volgend jaar op aanspreken als het niet zo is. :)
Wel grappig dat juist DPG al Belgisch is.

Maar goed, meer dan een pesterijtje kan ik hier niet in zien.
Hun grootste probleem is dat ze geen exclusiviteit gekocht hebben voor tv en dus F1TV er naast hebben wat steeds meer mensen weten te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:59
G_Dragon schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:09:
[...]

Ik hoop ergens dat er ingegrepen gaat worden van hogere hand of door iemand die binnen de Formule 1 over de uitzendrechten gaat, want ze kunnen het uiteindelijk toch niet zover laten komen dat Viaplay alles mag / kan maken?
Ik denk eigenlijk dat de FOM gewoon van 2 walletjes eet. Viaplay kan het niet hebben dat Olav nog mee doet? Dan kopen we Nederland. Prima denkt FOM. Daar tegenover heeft Olav wellicht weer een hele berg gunfactor en krijgt ie nu België. Koopt Viaplay volgend jaar België? Prima krijgt Olav Lichtenstein. Kopen ze die? Krijgt Olav de Kaaimaneilanden… Viaplay heeft diepe zakken, maar alle landen opkopen gaat misschien te ver.

Uiteindelijk is er altijd wel een land waar je terecht kan. Desnoods in Suriname waar ze sowieso al de hele F1 illegaal op de landelijke zender doorzetten.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 02-03-2023 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 30-05 17:36
Dennisdn schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 14:01:
[...]

Dat ligt denk ik vooral aan waarom je het commentaar luisterd. Heb je het nodig om te begrijpen wat er gebeurd? Dan kun je misschien beter naar Sky luisteren. Ik luister naar Olav als zijnde gezellig-samen-F1-Kijken. En dan... tja, maakt hij net zoveel fouten als er in de viendenappgroep worden gemaakt tijdens een race.
Ik zie het als een nuttige aanvulling als ik F1 kijk, Olav vertelde vaak nuttige zaken over de race zelf die je toen niet kon zien (sectortijden) of hij gaf toelichting op de mensen die hij dat weekend gesproken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-05 18:59
Mooi verhaal: ViaPlay wil via ad.nl en nu.nl 'radio' gaan aanbieden. Wat doen die nu al met radio? (sorry, niet gekeken, niet eens gegoogeld, alleen aangenomen dat zij van het geschreven woord zijn...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-05 20:18
G_Dragon schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:05:
[...]

Lekker dan..

Ik heb gisteren de laptop nog aangehad om via de chat contact op te nemen met Viaplay maar na 3 uur in de wachtrij te staan heb ik het maar opgegeven, hopeloos die klantenservice en het bedrijf.. Ben blij dat ik dit jaar wederom via F1TV ga kijken, maar mijn vader kan alleen maar met Viaplay kijken en als de klantenservice zo slecht bereikbaar blijft word het een groot drama wanneer er iets zoals hierboven misgaat..
Ik heb direct om 14:00 gebeld (dan opent de klantenservice) en na 50 minuten had ik iemand aan de lijn dat er een typ fout gemaakt is en dat alle contracten voor 12 maanden waren ipv 13 maanden die veel mensen hebben ontvangen. Uiteindelijk een refund van 10 euro ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

ed1703

Picture that!

beerse schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:20:
[...]

Mooi verhaal: ViaPlay wil via ad.nl en nu.nl 'radio' gaan aanbieden. Wat doen die nu al met radio? (sorry, niet gekeken, niet eens gegoogeld, alleen aangenomen dat zij van het geschreven woord zijn...)
Ik denk dat dit een vorm is van mes snijden aan 2 kanten..
via AD.nl en NU.nl een liveblog met commentaar eronder van Viaplay (waarvan ik mij afvraag of dit zich ooit gaat terugverdienen) en een Olav Mol z'n kleine markt afnemen. Daarbij is dit een deal met DPG.. die misschien (questionmark) ook wel iets gaat brengen in de vorm van kleine updates op het best wel grote qmusic, want dat is ook van DPG. Het zou in dat licht dan ook logisch zijn dat volgend jaar de belgische rechten volgen als dat het gaat worden, want DPG zit ook met qmusic in Belgie. Daar is qmusic begonnen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-05 07:56
GertJan2012 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:34:
[...]

Ik heb direct om 14:00 gebeld (dan opent de klantenservice) en na 50 minuten had ik iemand aan de lijn dat er een typ fout gemaakt is en dat alle contracten voor 12 maanden waren ipv 13 maanden die veel mensen hebben ontvangen. Uiteindelijk een refund van 10 euro ontvangen.
Refund leuk, maar werkt Viaplay nu weer bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-05 21:55
Homeland schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:14:
[...]

Alsof Viaplay dit doet om Olav te pesten, hier spelen heel andere belangen. Mogelijk dat ze die rechten voor nop krijgen, als packagedeal met de TV rechten, mogelijk hebben ze de rechten gekocht om ze deels door te verkopen aan bijvoorbeeld een NOS. Misschien wil Viaplay wel zelf een app/online station hebben om het commentaar wat nu op tv komt uit te zenden. Hier zit gewoon een zakelijke reden achter.

Er zijn zeer veel compleet legitieme redenen te bedenken.

Olav die vervolgens roept dat ze hem monddood proberen te maken is echt een belachelijk iets.
Als dat hun plan is, zijn ze wel wat aan de late kant. Het seizoen begint morgen al en ik neem aan dat er toch iets van een campagne moet komen om het publiek te laten weten dat er een radiostation is. :+

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-05 20:18
U123456 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:58:
[...]
Refund leuk, maar werkt Viaplay nu weer bij jou?
Nee! Ik heb in eerste instantie gezegd dat ik geen geld terug wilde, maar gewoon Viaplay wilde kunnen kijken tot het einde contract, daar had ik immers voor betaald. Daar was geen mogelijkheid toe, wél tot de refund en het opnieuw afsluiten van een jaarabbo. Daar heb ik voor bedankt en aangegeven dat ik dan liever F1 ging kijken bij een partij die zijn zaken wel op orde had. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:10
GertJan2012 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 18:14:
[...]

Nee! Ik heb in eerste instantie gezegd dat ik geen geld terug wilde, maar gewoon Viaplay wilde kunnen kijken tot het einde contract, daar had ik immers voor betaald. Daar was geen mogelijkheid toe, wél tot de refund en het opnieuw afsluiten van een jaarabbo. Daar heb ik voor bedankt en aangegeven dat ik dan liever F1 ging kijken bij een partij die zijn zaken wel op orde had. :+
Op zich wel slim van ze. Iedereen zijn abbo te vroeg opzeggen, en vervolgens korting bieden als ze NU een nieuw abbo afsluiten. Je zou er bijna wat van denken.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
stylezzz schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 18:17:
[...]

Op zich wel slim van ze. Iedereen zijn abbo te vroeg opzeggen, en vervolgens korting bieden als ze NU een nieuw abbo afsluiten. Je zou er bijna wat van denken.... ;)
Meer en meer lijkt dit bewust te zijn gebeurd inderdaad, ook erg toevallig dat dit vlak voor de start van het nieuwe seizoen gebeurd en ze nu dit klantcontact (door klant geinitieerd om geld terug te krijgen) commercieel proberen uit te buiten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hole1988
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-05 01:26
seninha schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:26:
[...]

Hopelijk komt er hiervan een belgisch versie. heb deze paginaaltijd beter gevonden dan de app
Waarom een "belgische" versie. De streams blijven gewoon werken hoor. Of wil je vlaamse teksten op de pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hole1988
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-05 01:26
Dennisdn schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:01:
[...]

Desnoods in Suriname waar ze sowieso al de hele F1 illegaal op de landelijke zender doorzetten.
ESPN heeft daar de rechten. Misschien hebben ze een doorgifte overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:10
forzav schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:41:
[...]

Meer en meer lijkt dit bewust te zijn gebeurd inderdaad, ook erg toevallig dat dit vlak voor de start van het nieuwe seizoen gebeurd en ze nu dit klantcontact (door klant geinitieerd om geld terug te krijgen) commercieel proberen uit te buiten...
Yep... iedereen gewoon zijn 13 maanden geven en daarna maar hopen dat ze een nieuw abbo afsluiten of 1 week voor de start van het nieuwe f1 seizoen iedereen afsluiten zodat er een hoop mensen gaan reclameren. Je moet iets om klanten te behouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 14:22
Hier zou een instantie toch wat aan moeten doen? Echt trieste praktijken. Ik had een abbo tot 23 maart maar kan nu niets meer kijken….

Aan de andere kant ben ik wel steeds tevredener dat in voor f1tv heb gekozen!

©2004

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:21
Geweldig dit topic, FOM verkoopt alleen de rechten als je én veel geld hebt én een plan hebt voor de rechten en er echt wat mee gaat doen.

Oftewel, viaplay kan die rechten helemaal niet kopen om Mol de mond te snoeren. Dit is gewoon Mol en co die zich gepikeerd voelen dat ze gegokt en verloren hebben, twee keer achter elkaar (tv en nu radio).

Dit is allemaal "gewoon" commercie.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GameNympho
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-05 12:41
Jammer dat de Nederlandse DPG groep hieraan mee werkt en dan ook nog op de 2 ergste sites, Nu.nl en Ad.nl :F
Voor mijzelf zal ik de vpn weer aanzwengelen en op een andere site gaan kijken of luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
hole1988 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:57:
[...]

ESPN heeft daar de rechten. Misschien hebben ze een doorgifte overeenkomst.
Nee. Het is net hoe de wind waait. De ene keer zetten ze Sky door in een slechte stream, dan weer een Duitse of Viaplay. In de Ziggo-tijd deden ze die altijd. En gewoon logo’s van lokale sponsors eroverheen die door het beeld springen. En elke keer is het weer spannend of je überhaupt kan kijken omdat ze gewoon een film* door laten lopen en pas afbreken tijdens de stoplichten…

*En die films... die zijn vaak ook in slechte kwaliteit geript en draaien bij ons nog in de bioscoop. Handhavers uit het buitenland hebben daar gewoon geen voet aan de grond. Zelfs Apple krijgt de "Apple-winkels" daar niet weg.

[ Voor 38% gewijzigd door Dennisdn op 03-03-2023 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 17:15

seninha

god's right foot

hole1988 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:48:
[...]

Waarom een "belgische" versie. De streams blijven gewoon werken hoor. Of wil je vlaamse teksten op de pagina?
Dacht dat deze niet meer zou werken aangezien het via een NL domein gaat.
maar als dat niet het geval is dan ben ik blij

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-05 16:41
G_Dragon schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:05:
[...]

Lekker dan..

Ik heb gisteren de laptop nog aangehad om via de chat contact op te nemen met Viaplay maar na 3 uur in de wachtrij te staan heb ik het maar opgegeven, hopeloos die klantenservice en het bedrijf.. Ben blij dat ik dit jaar wederom via F1TV ga kijken, maar mijn vader kan alleen maar met Viaplay kijken en als de klantenservice zo slecht bereikbaar blijft word het een groot drama wanneer er iets zoals hierboven misgaat..
Geef je vader een Chromcast ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 21:18

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Vorige seizoenen met F1TV Pro gekeken. Erg leuk.

Dit jaar is er een kleintje bij en zullen we vermoedelijk gaan doen wat we eerder al regelmatig deden: de Race in 30 minutes achteraf kijken.

Daarvoor hoef ik geen F1TV Pro abo af te sluiten, hoop ik? Weet iemand of F1TV 'Access' ook Race in 30 minutes aanbiedt? In de vergelijker staat het niet als bullet genoemd, wel als header. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vhMAlLNQYOQj1frQxrzKujJr2gA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a606dKBAtL3ZBZwf78j5FOi2.png?f=fotoalbum_large

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ragnar9999 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 08:26:
[...]

Geef je vader een Chromcast ;)
Als Viaplay wel ... gaat doen dit jaar dan is de keus heel snel gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
Homeland schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:14:
[...]

Alsof Viaplay dit doet om Olav te pesten, hier spelen heel andere belangen. Mogelijk dat ze die rechten voor nop krijgen, als packagedeal met de TV rechten, mogelijk hebben ze de rechten gekocht om ze deels door te verkopen aan bijvoorbeeld een NOS. Misschien wil Viaplay wel zelf een app/online station hebben om het commentaar wat nu op tv komt uit te zenden. Hier zit gewoon een zakelijke reden achter.

Er zijn zeer veel compleet legitieme redenen te bedenken.

Olav die vervolgens roept dat ze hem monddood proberen te maken is echt een belachelijk iets.
Sorry, maar beetje naïef. Denk dat pesten niet het juiste woord is, dat wel.
Maar dit gaat echt wel om proberen de luisteraars bij Mol weg te halen en naar Viaplay te krijgen
En dan is monddood maken wel de juiste term

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
Goudvis schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 08:26:
Vorige seizoenen met F1TV Pro gekeken. Erg leuk.

Dit jaar is er een kleintje bij en zullen we vermoedelijk gaan doen wat we eerder al regelmatig deden: de Race in 30 minutes achteraf kijken.

Daarvoor hoef ik geen F1TV Pro abo af te sluiten, hoop ik? Weet iemand of F1TV 'Access' ook Race in 30 minutes aanbiedt? In de vergelijker staat het niet als bullet genoemd, wel als header. :P
Voor F1TV-access scheelt het nogal veel waar je in de wereld daar gebruik van wilt maken. Volgens mij is het in NL dat je met F1TV-access alles na 2 dagen of zo kan terug kijken. Zie https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule-nl.html voor details. Volgens mij valt 'de race in 30 minuten' onder F1Replays. Kijk dan voor het verschil ook even bij Duitsland en Vaticaanstad.

[update] Zie op die pagina ook de markering bovenaan: " * Content direct beschikbaar voor F1 TV Pro gebruikers"

[ Voor 7% gewijzigd door beerse op 03-03-2023 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik wil een abonnement via f1 pro afsluiten (€65 per jaar). Maar krijg dan in de bevestiging te zien dat het per week zou zijn? Iemand die dit herkent?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GwstKEAM2DQCh73tjC19t-XaY5o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fN5h4aNX7us3r9BOTVu1KTwQ.jpg?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door Ojjorz op 03-03-2023 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@Ojjorz Lijkt me gewoon een foutje in de tekst.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

u_nix_we_all schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:14:
@Ojjorz Lijkt me gewoon een foutje in de tekst.
Het zeker een fout, maar wil graag zeker zijn dat die alleen in de tekst zit. En ik dus straks niet opeens een incasso van €65 per week aan mn broek heb met alle gedoe om het weer te corrigeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 15:26

Erazzzer

Fear me, I'm German!

BM2101 foutcode met F1TV en Airplay. Na Googelen blijk ik niet de enige te zijn. Ligt dat er helemaal uit, of heb ik gewoon pech?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Meer mensen geen nederlands commentaar bij vrije training 1 op F1tvpro? Weer een streek van Viaplay of gaat er gewoon iets fout?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Als complete F1TV noob, waarom krijg ik geen Nederlands commentaar als ik dit aanklik?
Is picture in picture ook mogelijk zonder multiviewer?

[ Voor 26% gewijzigd door pilskes op 03-03-2023 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 14:13
f1tv heeft op dit moment geen Nederlands commentaar lijkt het op
free practice 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 21:12
hjvg schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:33:
f1tv heeft op dit moment geen Nederlands commentaar lijkt het op
free practice 1
Nu wel. Duurde even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-05 10:28
Ja we hebben weer NL commentaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
hk12nl schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:32:
Meer mensen geen nederlands commentaar bij vrije training 1 op F1tvpro? Weer een streek van Viaplay of gaat er gewoon iets fout?
Doet het nu wel :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJP!
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:46
Nu wel Nederlands commentaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-05 16:48

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

pilskes schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:33:
Als complete F1TV noob, waarom krijg ik geen Nderelands commentaar asl ik dit aanklik?
Is Picture in picture ook mogelijk zonder multiviewer?
Ik denk via play zoals gewoonlijk hun zaken niet op orde hebben 😂

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Erazzzer schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:32:
BM2101 foutcode met F1TV en Airplay. Na Googelen blijk ik niet de enige te zijn. Ligt dat er helemaal uit, of heb ik gewoon pech?
AirPlay werkt hier wel, incl. Nederlands commentaar (f1tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05 20:24
hk12nl schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:32:
Hier ook, net als met F3 en F2. Had contact gezocht met de support chat van F1TV die aangaven dat het nu opgelost had moeten zijn. Helaas niet dus.

Edit: via F1 app op iPhone en dan casten naar TV wel NL commentaar. Via Google TV niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Groentenman op 03-03-2023 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Mmmmmm, en weer terug naar Engels commentaar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 06:41
Meer mensen die even met wennen aan de onboard van AT met Orlen als sponsor en niet die niet denken dat ze aan het meerijden zijn met Alfa?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 30-05 20:25
Zo blij dat Alex Jacques terug is bij F1TV.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
En daarbij, Het Nederlandse commentaar bij de trainingen is wel veel prettiger om aan te horen dan tijdens de race.

Die verslaggevers tijdens de race zijn zo overdreven met telkens die vreselijke bruggetjes die worden gemaakt. Maar dan zet ik lekker GP Radio aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Kan ik kiezen welke onboard er bij bv Max te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
Wie is die andere commentator naast Allard Kallf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 30-05 20:25
pilskes schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:43:
Kan ik kiezen welke onboard er bij bv Max te zien is?
Dat kan zeker, bij driver cams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Laatst online: 30-05 20:48

SpeedfreakR

Zoeffff.....

dwdd schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:44:
Volgens mij Jeroen Bleekemolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Via de grandprixradio app helaas ook geen live commentaar. Blijkbaar een vpn nodig, jammer.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbragt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-05 21:14
rammes schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:47:
Via de grandprixradio app helaas ook geen live commentaar. Blijkbaar een vpn nodig, jammer.
Waarom zou je >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
rammes schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:47:
Is er bij de training überhaupt wel commentaar van GP Radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:32
dwdd schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:50:
[...]

ik had via hun website net gewoon live verslag

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

dwdd schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:50:
[...]

Volgens de website wel.

Mol kondigde onder meer aan dat alle vrije trainingen, kwalificaties en races met het commentaar van hem en Jack Plooij zullen worden uitgezonden via de website grandprixradio.be.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 16:36
SpeedfreakR schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:46:
[...]

Volgens mij Jeroen Bleekemolen
z'n broer Sebastiaan Bleekemolen :)

RichardVos.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
Met een VPN naar België doet ie het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dwdd
Ik gebruikte laatste jaar onderstaande URL voor grandprix radio omdat de slider veel fijner werkt dan via de app

http://gpradio.hole1988.nl/

Maar deze kan ik niet gebruiken icm vpn belgie, krijg dan muziek en geen commentaar. Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
NeverSettle schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:45:
[...]

Dat kan zeker, bij driver cams.
Kan ik ook kiezen welke onboard cam er bij Max wordt getoond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

pilskes schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:02:
[...]

Nope, je krijgt wat de FOM kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-05 16:06
Helaas doet mijn race control app het niet meer. Krijg alleen een distorted scherm te zien op alle stream. Dan maar even inloggen op F1tv... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-05 13:48
Het commentaar van Grand Prix Radio is helaas voor nu enkel te beluisteren met een VPN naar België.
Ook als ik de stream opgezet heb, en daarna VPN uitzet wordt de uitzending ook stop gezet. :(

Terwijl er hier staat: https://jfk.men/news/commentaar-olav-mol-formule-1-viaplay/

"Tóch nog luisteren naar Olav Mol?
Treur niet, je kunt alsnog genieten van het commentaar van Olav Mol, Grand Prix Radio blijft gewoon bestaan. Luister je via de app van het radiostation, dan is er niks aan de hand en hoef je niks te doen. Luister je via je browser, dan moet je vanaf nu niet naar de Nederlandse site, maar naar de Belgische site toe. Even .nl in .be veranderen en klaar is Kees."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Laatst online: 11:07
Ik krijg dit niet aan de praat. Browser blijft gewoon hangen met deze URL.

Maar ook via NordVPN naar Belgie blijft het stil op www.grandprixradio.be. Het radiovenster opent wel, maar de "Play" knop doet niks.

Iemand een tip?

EDIT: Never mind, het radio popup venster heeft nu opeens een extra keuze "GPR met live commentaar" en die werkt wel via VPN.

[ Voor 12% gewijzigd door Mr Magic op 03-03-2023 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Bij mij werkt het wel gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• torx
  • Nu online
Dennisdn schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:56:
Met een VPN naar België doet ie het wel.
Het lijkt wel of elk land behalve Nederland werkt?

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-05 16:20
Had gehoopt dat de GP radio app op de telefoon zonder VPN zou werken maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
torx schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:19:
[...]

Dat zou elke gratis VPN een optie maken. Een verbinding naar België zit vaak alleen in de betaalde varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 06:41
Toch mooi hoe trots ze nu zijn bij SKY over een feature die bij F1TV allang beschikbaar is :P
maar goed niet helemaal appels met appels vergelijken natuurlijk

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
torx schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:19:
[...]

Dan valt er ook niet meer te ontkennen dat het echt een persoonlijke actie was op Olav en Jack.

Vraag me af wat nog een tegenactie kan zijn. Zou je wel commentaar mogen geven zónder de F1-geluiden? Dat zou weer een hoop ViaPlay-gebruikers naar F1TV kunnen sturen waar je alleen het FX-geluid kan kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-05 13:48
Wat werkt is:

1. zet een VPN op naar een land naar keuze (niet Nederland)
2. open via bijvoorbeeld VLC deze URL: https://23613.live.streamtheworld.com/GPRDANCEAAC.aac

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Nu online
Dennisdn schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:24:
[...]

Dan valt er ook niet meer te ontkennen dat het echt een persoonlijke actie was op Olav en Jack.

Vraag me af wat nog een tegenactie kan zijn. Zou je wel commentaar mogen geven zónder de F1-geluiden? Dat zou weer een hoop ViaPlay-gebruikers naar F1TV kunnen sturen waar je alleen het FX-geluid kan kiezen.
Dit is een keuze geweest van (de makers van) grandprixradio. Ik gebruik overigens ook niet de website, ik gebruik de directe link naar de stream (die geeft een 403 FORBIDDEN vanaf een Nederlandse IP adres)

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:24:
[...]

Viaplay heeft ook een feed zonder commentaar. Overigens wordt het dan wel lastig om het geluid exact gelijk met de beelden te krijgen. Maar wellicht valt daar wat op te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 17:25
.

[ Voor 99% gewijzigd door pietr op 03-03-2023 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
torx schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:26:
[...]

Dit is een keuze geweest van (de makers van) grandprixradio.
Ik denk niet vrijwillig, want hiermee verliezen ze misschien wel 90% van de luisteraars. Een extra app installeren dat kan de mainstream bevolking nog wel, maar gedoe met een VPN zie ik mijn buren niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Nou nou, via NordVPN naar GPR luisteren gaat erg moeizaam.

Het is me één keer gelukt om de stream te starten, maar i.h.a. gebeurt er niks als ik op de Play knop klik.

Ook niet als ik rechtstreeks naar https://grandprixradio.be...n/gpr-met-live-commentaar browse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:30:
[...]

Ik denk niet vrijwillig, want hiermee verliezen ze misschien wel 90% van de luisteraars. Een extra app installeren dat kan de mainstream bevolking nog wel, maar gedoe met een VPN zie ik mijn buren niet doen.
En die 'radiozender' van Viaplay is in geen velden of wegen te bekennen. Ik weet het, alleen kwalificatie en race. Maar een audiostream op de website van het AD kwakken heeft niets met radio te maken. Terwijl Grand Prix Radio een volwaardig 24/7 radiostation is, via de ether te beluisteren. Wat dat betreft is het toch een gekke keuze van de FOM, ook al telt voor hen uiteindelijk alleen die zak met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Mr Magic schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:39:

Het is me één keer gelukt om de stream te starten, maar i.h.a. gebeurt er niks als ik op de Play knop klik.

Ook niet als ik rechtstreeks naar https://grandprixradio.be...n/gpr-met-live-commentaar browse.
voor mij lijkt de player maar half te laden en play druken doet dan helemaal niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:02

sjaool

Every life should have 9 cats

Een nabeschouwing na FP1 op F1TV Pro is ook wat nieuws. Of zou het alleen zijn omdat het de eerste race is? En anders is het omdat ik voor het eerst de F1TV stream kijk i.p.v. de worldstream. :P

[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 03-03-2023 13:48 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:52
Lekker gratis kijken in Saalbach. (Ok ok.. met het gezin lunchen op de berg en je hebt een jaar F1TV 🤣)

Ze lullen zelfs Duits over de Engelse interviews heen..

Morgen weer naar huis en weer lekker F1TV kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o52YjFMTRpEH_r-V1qRS6lLxtGI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RNDEDjhdlDsHGi7azEyTCg14.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappert
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:05
hjvg schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:44:
[...]

voor mij lijkt de player maar half te laden en play druken doet dan helemaal niets
Bij werkt het wel maar moet elke keer weer alles opschonen van dat domein ( doe ik via cookie delete firefox extentie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeldie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-05 14:40
Mr Magic schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:39:

volgens mij is dit de URL: https://grandprixradio.nl...-commentaar?from-app=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Laatst online: 09:38
dwdd schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:44:
Sebastiaan Bleekemolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:17
pilskes schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:02:
[...]

Ter context. Vroeger was het zo dat er vanaf de auto maar 1 camera verzonden kan worden. De regie kiest dan dus welke camera actief is. Ik vermoed eigenlijk dat dat nu nog steeds zo is. Daardoor dat je ook maar 1 camera kunt bekijken via F1TV, de andere cameras zijn de beelden gewoon echt niet beschikbaar van. En mocht deze informatie achterhaald zijn en dat wel alle cameras live verzonden worden: alle cameras ook nog eens aanbieden via F1TV zal ook nog wel een issue zijn v.w.b. infrastructuur en bandbreedte gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Ik denk dat de http://gpradio.hole1988.nl/ site ook nog gaat werken, mits je verbindt via VPN en dan de stream GRAND_PRIX_RADIOAAC_22333 kiest. Dat is nl. de stream die de Belgische site opent als je via de URL https://grandprixradio.be...n/gpr-met-live-commentaar luistert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
Als ik het allemaal een beetje lees hier, gaan de luistercijfers van Olaf wel zakken dit jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 29-05 13:24
Bolko schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:04:
Helaas doet mijn race control app het niet meer. Krijg alleen een distorted scherm te zien op alle stream. Dan maar even inloggen op F1tv... :(
Dat was vorig seizoen al zo. Dit is een alternatief: https://multiviewer.app/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:54
Ik luister nu naar grandprixradio.be via VPN. Toch hoorik alleen muziek IPC commentaar. Klopt het dat er nu inderdaad geen live commentaar is?

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smash
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-05 17:39
Allard schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:11:
Ik luister nu naar grandprixradio.be via VPN. Toch hoorik alleen muziek IPC commentaar. Klopt het dat er nu inderdaad geen live commentaar is?
16:00 weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeldie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-05 14:40
Mr Magic schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:05:
[...]

Ik denk dat de http://gpradio.hole1988.nl/ site ook nog gaat werken, mits je verbindt via VPN en dan de stream GRAND_PRIX_RADIOAAC_22333 kiest. Dat is nl. de stream die de Belgische site opent als je via de URL https://grandprixradio.be...n/gpr-met-live-commentaar luistert.
had olav niet ergens in het nieuws geroepen in de app mag geen geoblock die url met ?from-app komt van uit de app zelf. dus dan heb je geen VPN nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis
  • Laatst online: 30-05 21:18

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

beerse schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 08:33:
[...]

Voor F1TV-access scheelt het nogal veel waar je in de wereld daar gebruik van wilt maken. Volgens mij is het in NL dat je met F1TV-access alles na 2 dagen of zo kan terug kijken. Zie https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule-nl.html voor details. Volgens mij valt 'de race in 30 minuten' onder F1Replays. Kijk dan voor het verschil ook even bij Duitsland en Vaticaanstad.

[update] Zie op die pagina ook de markering bovenaan: " * Content direct beschikbaar voor F1 TV Pro gebruikers"
Thanks. :) Moet ik 'Race in 30 minutes' dan tot replays rekenen? Wij keken de samenvatting liefst maandagavond al, maar dat zit er met TV Access dan niet in. ;(

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 18:32
Ja wil ik net F1 tv nemen bij de f1 zelf moet je blijkbaar een creditcard hebben...
Ja hebk nie.. Wat is dat nou toch ook weer voor service, klote creditcards. Wanneer snappen ze nou daar in amerika dat hier een hoop mensen geen credit card hebben. En wat is er mis met paypal dat ze dat niet willen gebruiken. (amazon hetzelfde gezever in het begin)
En nu moet ik gaan zitten klooien met pre paid creditcards.

Zucht nou dat is van mn lever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
h4ze schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:58:
Ja wil ik net F1 tv nemen bij de f1 zelf moet je blijkbaar een creditcard hebben...
Ja hebk nie.. Wat is dat nou toch ook weer voor service, klote creditcards. Wanneer snappen ze nou daar in amerika dat hier een hoop mensen geen credit card hebben. En wat is er mis met paypal dat ze dat niet willen gebruiken. (amazon hetzelfde gezever in het begin)

credit card is niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
h4ze schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:58:

Je kunt toch ook via de App Store wat afnemen of dat nou Apple is of Google waarbij je bij de meeste mobiele providers de kosten op je mobiele abonnement kunt zetten of je rijdt even naar een supermarkt/ sigarenwinkel waar ze tegoed kaarten verkopen van bovenstaande App stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:40
Ik kijk via F1TV maar zie een andere feed dan de commentators. Zie ook geen timings... Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beerse
Goudvis schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:35:
[...]Thanks. :) Moet ik 'Race in 30 minutes' dan tot replays rekenen? Wij keken de samenvatting liefst maandagavond al, maar dat zit er met TV Access dan niet in. ;(
Zoals ik https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule-nl.html lees voor jou samenvatting: DIe komt pas na afloop van de race beschikbaar (logisch, ze moet worden gemaakt).
En ze is voor F1-Pro abonnementen direct beschikbaar. Voor F1-access is ze beschikbaar op het moment dat onder 'replays' staat.

Dus voor NL: Met F1-Access kan je ook de 30 minuten samenvatting pas na 2 dagen terug zien. Voor maandag morgen moet je dus F1-Pro hebben. Voor woensdag morgen kan je met F1Access toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smash
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-05 17:39
Mr Magic schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:05:
[...]

Hebben Grand Prix Radio - Dance Hits kanaal gepakt

Geen GRAND_PRIX_RADIOAAC maar GPRDANCEAAC.

http://eu-player-redirect...-redirect/GPRDANCEAAC.aac
http://eu-player-redirect...eam-redirect/GPRDANCE.mp3

Uiteraard alleen via VPN bereikbaar, overal ter wereld bereikbaar behalve in Nederland (welk ID je er verder ook bij pakt zo te zien)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
MailMan schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:10:
Ik kijk via F1TV maar zie een andere feed dan de commentators. Zie ook geen timings... Meer mensen die hier last van hebben?
je kunt f1 live bekijken of de international feed

de international feed is zelfde als op tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:40
hjvg schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:12:
[...]

je kunt f1 live bekijken of de international feed

de international feed is zelfde als op tv
Ik zie op beide geen Overlay. Dus geen timings, positie, sector times. Maakt niet uit of ik F1 Live of International feed bekijk. Ook bespraken commenatoren zaken die niet in beeld waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Laatst online: 10:37
MailMan schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:13:
[...]

Ik zie op beide geen Overlay. Dus geen timings, positie, sector times. Maakt niet uit of ik F1 Live of International feed bekijk. Ook bespraken commenatoren zaken die niet in beeld waren.
En nu? De timings staan gewoon niet altijd in beeld.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Pagina: 1 ... 11 ... 72 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen