Ik ook nietoutlandos schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:14:
Vandaag geen last meer gehad. Hopelijk blijft het zo.
Update mbt achterklep. De dealer heeft achterhaald dat 2 sensoren storing geven als ze nat worden. Die sensoren moeten ervoor zorgen dat de klep niet sluit als er vingers tussen zitten. Oplossing niet bekend. Ticket bij jeep aangemaakt.
Nibe s2125-12 -400v SMOS40 BA-ST9040 2FE UKV120 EMK213
Ik ben benieuwd. De mijne gaat 17 november naar de dealer voor de achterklepdennistijsen schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:28:
Update mbt achterklep. De dealer heeft achterhaald dat 2 sensoren storing geven als ze nat worden. Die sensoren moeten ervoor zorgen dat de klep niet sluit als er vingers tussen zitten. Oplossing niet bekend. Ticket bij jeep aangemaakt.
Had net weer klepstoring. Sensoren droog geveegd en hij doet t weer.Msc jeep schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:38:
[...]
Ik ben benieuwd. De mijne gaat 17 november naar de dealer voor de achterklep
Nibe s2125-12 -400v SMOS40 BA-ST9040 2FE UKV120 EMK213
En waar zitten deze sensoren.dennistijsen schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 20:49:
[...]
Had net weer klepstoring. Sensoren droog geveegd en hij doet t weer.
Waar kan je dit precies zien/vinden?cnz schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:31:
Welk firmware hebben jullie? Hier 1.24.60.03
De laatste update die ik kreeg was van 19-10. Ik heb toen opgeschreven: versie FHW 1.26.30.32.cnz schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:31:
Welk firmware hebben jullie? Hier 1.24.60.03
Dat is nieuwer dan jij noemt. Zou dat de reden zijn dat alles bij mij eigenlijk vlekkeloos werkt? 😏
Kun je dit alleen zien wanneer je een update installeert? Dat zou wel super onhandig zijn.Alfred Spijker schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:34:
[...]
De laatste update die ik kreeg was van 19-10. Ik heb toen opgeschreven: versie FHW 1.26.30.32.
Dat is nieuwer dan jij noemt. Zou dat de reden zijn dat alles bij mij eigenlijk vlekkeloos werkt? 😏
Nee zeker niet.outlandos schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:42:
[...]
Kun je dit alleen zien wanneer je een update installeert?
Kies de app Instellingen > Updates
Staat ook in het instructieboekje.. ;-)
:strip_exif()/f/image/0kAkxXg1hwvZrFn0qsKCQsoV.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door Alfred Spijker op 31-10-2023 15:48 ]
Van rol staal naar Jeep Avenger
[ Voor 9% gewijzigd door Alfred Spijker op 31-10-2023 19:13 ]
1.26.30.32, hoort deze firmware bij een elektrische Avenger?
De dealer beweerde dat 1.24.60.03 de laatste update van mijn elektrische Avenger is.
De dealer beweerde dat 1.24.60.03 de laatste update van mijn elektrische Avenger is.
Iedereen hier heeft de electrische variant.cnz schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 20:56:
1.26.30.32, hoort deze firmware bij een elektrische Avenger?
Ik heb ook 1.24.60.3, geen update in de wachtrij
Gebeurt binnen tech wel vaker dat ze een update gefaseerd uitbrengen, dus eerst naar een kleine(re) groep sturen om te kijken of er bugs zijn.cnz schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 22:12:
Gek toch dat niet iedereen dezelfde update ontvangt
Waar kan ik die instellingen vinden? ik kon het niet zo 1 2 3 vinden in de dashboard auto instellingen?d.monfrooij schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:00:
[...]
Dit zit er op, ik kan door met de voet onder de achter klep te gaan de klep open laten gaan. Zowel met de sleutel en een knop in het dak / dashboard
Ik moest het wel eerst in de instellingen aan zetten
Ja zat ergens in de instellingen over de auto en systemen ofzo, moet ergens op je display in het midden in te stellen zijn inderdaad.Ramiro1984 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:19:
[...]
Waar kan ik die instellingen vinden? ik kon het niet zo 1 2 3 vinden in de dashboard auto instellingen?
Bij mij ook 1.24.60.3, geen update in de wachtrij. Te vinden onder instellingen / systeem en dan scrollen naar beneden.
Instellingen -> voertuig -> toegang tot het voertuigRamiro1984 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:19:
[...]
Waar kan ik die instellingen vinden? ik kon het niet zo 1 2 3 vinden in de dashboard auto instellingen?
Zojuist gecheckt, hier ook 1.24!Msc jeep schreef op woensdag 1 november 2023 @ 17:11:
Bij mij ook 1.24.60.3, geen update in de wachtrij. Te vinden onder instellingen / systeem en dan scrollen naar beneden.
Ik heb vandaag even een mail gestuurd naar de dealer omdat ik drie dingen mis die wel op de optie lijst stonden maar niet geleverd zijn. Aangezien hier niet over gecommuniceerd is vind ik dat nogal vervelend.
Active park assist
Verwarmde voorruit
Autohold
De dual zone airco was al uit de optie lijst toen ik de auto bestelde.
Active park assist
Verwarmde voorruit
Autohold
Zijn die opties voor iedereen geschrapt!? De verwarmde voorruit staat hoog op mijn lijstje, hier ook geen communicatie gehad daarover..
Die voorruit volgens mij overal. Ook de dual Zone airco is er overal uit. Op het Duitse forum is uitgelegd waarom volgens sommigen de parka’s sist niet zou kunnen werken. Dus ik ben er wel bang voor.bpt schreef op woensdag 1 november 2023 @ 20:50:
Zijn die opties voor iedereen geschrapt!? De verwarmde voorruit staat hoog op mijn lijstje, hier ook geen communicatie gehad daarover..
De autohold werkt wel met ingeschakelde cruise control, dus dat zal wel een software dingetje zijn.
Ik begrijp je ergernis, maar:Baassii schreef op woensdag 1 november 2023 @ 20:39:
Ik heb vandaag even een mail gestuurd naar de dealer omdat ik drie dingen mis die wel op de optie lijst stonden maar niet geleverd zijn. Aangezien hier niet over gecommuniceerd is vind ik dat nogal vervelend.
Active park assist
Verwarmde voorruit
Autohold
Jeep® heeft het recht om zonder voorafgaande kennisgeving wijzigingen aan producten en prijzen door te voeren. Bovendien kan geen aansprakelijkheid worden aanvaard voor eventuele onjuistheden van welke aard dan ook
Dat zijn altijd mooie zinnen, maar raken kant noch wal en houden geen stand in welke rechtszaak dan ook. (Mocht het daarvan komen). Wanneer er een getekende offerte ligt moet de leverancier de klant informeren over wijzigingen. Je krijgt immers een ander product dan waar je voor hebt getekend. Dus ik wacht maar even rustig af wat er komt.Alfred Spijker schreef op donderdag 2 november 2023 @ 18:55:
[...]
Ik begrijp je ergernis, maar:
Jeep® heeft het recht om zonder voorafgaande kennisgeving wijzigingen aan producten en prijzen door te voeren. Bovendien kan geen aansprakelijkheid worden aanvaard voor eventuele onjuistheden van welke aard dan ook
Heeft jouw dealer in de koopovereenkomst een volledige opsomming opgenomen van alle specs of wordt erin verwezen naar een fabrieksspecificatie met een bepaalde datum?Baassii schreef op donderdag 2 november 2023 @ 19:07:
[...]
Dat zijn altijd mooie zinnen, maar raken kant noch wal en houden geen stand in welke rechtszaak dan ook. (Mocht het daarvan komen). Wanneer er een getekende offerte ligt moet de leverancier de klant informeren over wijzigingen. Je krijgt immers een ander product dan waar je voor hebt getekend. Dus ik wacht maar even rustig af wat er komt.
Naast teleurstelling speelt voor sommige natuurlijk ook dat de catalogus waarde wél hetzelfde blijft (naast de aanschaf prijs, dus ook de leaserijders die maandelijks belasting betalen over opties die er niet meer inzitten 😉).
Het zal inderdaad wel afgedekt zijn met mooie regels in de voorwaarden, maar netjes is anders natuurlijk, zeker omdat het niet over maar 1 optie gaat.
Dat, met de eeuwige vertraging (hier weer naar januari verschoven), missende onderdelen en (softwarematige?) gebreken geeft het alles wel een slechte eerste indruk.
Waarschijnlijk allemaal weer vergeten zodra de auto voor de deur staat (behalve de verwarmde voorruit, want die had de aankomende tijd waarschijnlijk goed van pas gekomen 🦀🦀), dat dan weer wel.
Het zal inderdaad wel afgedekt zijn met mooie regels in de voorwaarden, maar netjes is anders natuurlijk, zeker omdat het niet over maar 1 optie gaat.
Dat, met de eeuwige vertraging (hier weer naar januari verschoven), missende onderdelen en (softwarematige?) gebreken geeft het alles wel een slechte eerste indruk.
Waarschijnlijk allemaal weer vergeten zodra de auto voor de deur staat (behalve de verwarmde voorruit, want die had de aankomende tijd waarschijnlijk goed van pas gekomen 🦀🦀), dat dan weer wel.
Die verwarmde voorruit heeft eventueel een workaround, je kunt de verwarming vooraf aanzetten. Dat werkt best prettig. In de app geeft ie bij mij aan dat het niet werkt, maar de auto is lekker warm als ik aankom. En dat al na een minuut of 5-10.bpt schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 08:15:
Naast teleurstelling speelt voor sommige natuurlijk ook dat de catalogus waarde wél hetzelfde blijft (naast de aanschaf prijs, dus ook de leaserijders die maandelijks belasting betalen over opties die er niet meer inzitten 😉).
Idd dat werkt heel goed/handig. Het is overigens een vaste temperatuur waarde van 21°C.Baassii schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 08:23:
[...]
Die verwarmde voorruit heeft eventueel een workaround, je kunt de verwarming vooraf aanzetten. Dat werkt best prettig. In de app geeft ie bij mij aan dat het niet werkt, maar de auto is lekker warm als ik aankom. En dat al na een minuut of 5-10.
@bpt
Er is overigens wel sprake van een gedeeltelijk verwarmbare voorruit, namelijk bij de rustpositie van de ruitenwissers en een verticaal deel naast de linkerstijl. Te bedienen met een aparte schakelaar linksonder naast het stuur.
:strip_exif()/f/image/gND2ElegV6gb0YNjt45FDATL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UqUaVkVDcV685QoIAhhkDu5P.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door Alfred Spijker op 03-11-2023 11:34 ]
Overigens is er zo te zien nu ook een prijs voor het abonnement voor de unconnect services bedacht. Voor het deel met navi en zo €8 per maand of €80 per jaar. Dat lijkt mij redelijk, wat denken jullie?
Dat ligt er helemaal aan welke services daarvoor worden aangeboden.Baassii schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:03:
Overigens is er zo te zien nu ook een prijs voor het abonnement voor de unconnect services bedacht. Voor het deel met navi en zo €8 per maand of €80 per jaar. Dat lijkt mij redelijk, wat denken jullie?
Bron/link? Al gevonden in de app en website
[ Voor 4% gewijzigd door Alfred Spijker op 04-11-2023 09:29 ]
Ik zie inderdaad dat Connect Plus maar een jaar inbegrepen is, daarna moet je ervoor betalen. Connect One loopt over 10 jaar pas af.
Via de Jeep app kun je de abonnementen zien en wanneer ze verlopen.
Waarvoor gaan we betalen dan? Die app kan bijna niks...Piepertie schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 23:19:
Ik zie inderdaad dat Connect Plus maar een jaar inbegrepen is, daarna moet je ervoor betalen. Connect One loopt over 10 jaar pas af.
😄 nee klopt. Maar je moet er wel voor betalen, anders heb je geen functies op afstand, live verkeersinformatie, flitspalen, laadpaal zoeker en kaartupdates.
Enige dat ik gebruik is opwarmen vd auto op afstand. Komt dat ook achter een paywall?Piepertie schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 01:07:
😄 nee klopt. Maar je moet er wel voor betalen, anders heb je geen functies op afstand, live verkeersinformatie, flitspalen, laadpaal zoeker en kaartupdates.
Als je de volledige lijst met alle bij jouw FCA-auto geleverde items wilt hebben, voer dan je VIN in op deze site. Er wordt dan een PDF-bestand gegenereerd en gedownload.
Ik zou niet zo snel mijn VIN opsturen naar een my.site.com domein. Zeker omdat de FCA Group officieel niet eens meer bestaat...Alfred Spijker schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 13:09:
Als je de volledige lijst met alle bij jouw FCA-auto geleverde items wilt hebben, voer dan je VIN in op deze site. Er wordt dan een PDF-bestand gegenereerd en gedownload.
[ Voor 6% gewijzigd door Of-Aaargh op 04-11-2023 15:02 ]
Dat is een afweging die een ieder voor zichzelf moet maken.Of-Aaargh schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 14:58:
[...]
Ik zou niet zo snel mijn VIN opsturen naar een my.site.com domein. Zeker omdat de FCA Group officieel niet eens meer bestaat...
VIN's zijn niet geheim ofzo, zijn zelfs openbaar.
Daarbij is het domein eigendom van SalesForce, het CRM-systeem dat Stellantis gebruikt. Dus gewoon een portal, die nog niet is omgebouwd na de samenvoeging FCA/PSA/Stellantis.
[ Voor 19% gewijzigd door Alfred Spijker op 04-11-2023 17:20 ]
Ik kreeg een melding dat ik een update kon installeren. Dit heb ik met succes gedaan. Opmerkelijk genoeg zit ik nog steeds op dezelfde firmware 
Waar hebben jullie het geluid eigenlijk op, neutraal of dynamisch?
Kwam die melding van het systeem zelf of van de navigatie (TomTom)?outlandos schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 18:04:
Ik kreeg een melding dat ik een update kon installeren. Dit heb ik met succes gedaan. Opmerkelijk genoeg zit ik nog steeds op dezelfde firmware
Het blijft een vreemd opdate-beleid: ik lees veel berichten dat eigenaren (nog) op 1.24.60.03 zitten, terwijl ik al sinds half oktober op 1.26.30.32 zit. Mss ben ik wel betatester... Maar alles werkt na die update vlekkeloos, dus ik vind het prima.
Ik heb het geluid al direct op Dynamisch gezet. Klinkt in mijn ogen veel ruimtelijker. Het haalt het niet bij de Bose-installatie uit mijn vorige auto, maar ik kan er mee leven.
Ik weet niet hoe de tomtom update er uit ziet, maar ik had het idee dat het een software update was voor de auto zelf. Ik heb ook geen problemen hoor, buiten dat de app nog steeds mn locatie niet weergeeft. Maar dat is niet zo boeiend.Alfred Spijker schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 18:24:
[...]
Kwam die melding van het systeem zelf of van de navigatie (TomTom)?
Het blijft een vreemd opdate-beleid: ik lees veel berichten dat eigenaren (nog) op 1.24.60.03 zitten, terwijl ik al sinds half oktober op 1.26.30.32 zit. Mss ben ik wel betatester... Maar alles werkt na die update vlekkeloos, dus ik vind het prima.
Ik heb het geluid al direct op Dynamisch gezet. Klinkt in mijn ogen veel ruimtelijker. Het haalt het niet bij de Bose-installatie uit mijn vorige auto, maar ik kan er mee leven.
Kunnen jullie wel op afstand bv. de knipperlichten aanzetten? Ook dat werkt bij mij niet. Er loopt wel een ticket voor maar daar hoor ik al een week niks van.
Ik heb het geluid ook op dynamisch staan.
De knipperlichten op afstand aanzetten kan ik wel, heel soms lukt het niet maar meestal wel.Piepertie schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:34:
Kunnen jullie wel op afstand bv. de knipperlichten aanzetten? Ook dat werkt bij mij niet. Er loopt wel een ticket voor maar daar hoor ik al een week niks van.
Wat mij net opviel is dat er bladeren zitten in het rooster aan de voorkant (onderin). Iemand enig idee hoe ik die er uit kan krijgen of moet ik daarvoor naar de garage?
Of een stukje duct tape binnenstebuiten om het puntje van een lange schroevendraaier wikkelen en hopen dat het blaadje eraan blijft plakken :-)
Goedemorgen! Ik ben nieuw hier (en sinds een paar dagen ook in de Jeep Avenger). Ik herken veel: lastig aanmelden in de app, achterklep met eigen leven, loshangend draadje, missende klepjes/matjes, maar vooral: wat een heerlijke auto! Dank voor het delen van alle informatie tot dusver.
Mijn vraag: is bij jullie de auto ook afgeleverd zonder lifehammers (en gevarendriehoek)?
Mijn vraag: is bij jullie de auto ook afgeleverd zonder lifehammers (en gevarendriehoek)?
bij mij zat de life Hammer en gevarendriehoek erbij.MarijeKoek schreef op maandag 6 november 2023 @ 08:06:
Goedemorgen! Ik ben nieuw hier (en sinds een paar dagen ook in de Jeep Avenger). Ik herken veel: lastig aanmelden in de app, achterklep met eigen leven, loshangend draadje, missende klepjes/matjes, maar vooral: wat een heerlijke auto! Dank voor het delen van alle informatie tot dusver.
Dat is fijn, en ook wel netjes bij een nieuwe auto (met deze prijs). Ik ga navragen (en anders schaf ik het zelf wel aan, het zijn ook de kosten niet).
Hebben jullie rubberen of stoffen (vloer)matten gekregen?
Welk draadje dat loshangend bedoelen jullie precies? Fotootje misschien?MarijeKoek schreef op maandag 6 november 2023 @ 08:06:
Stoffen vloermatten zatten erbij. Rubberen matten heb ik erbij besteld.MarijeKoek schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:06:
Dat is fijn, en ook wel netjes bij een nieuwe auto (met deze prijs). Ik ga navragen (en anders schaf ik het zelf wel aan, het zijn ook de kosten niet).
Ja - mijn FE heeft geen navi.outlandos schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:52:
[...]
Heel bijzonder.
Zijn er hier ook mensen met de 1st edition zonder daadwerkelijk navigatie?
Dat is gek, ik dacht dat uiteindelijk iedereen navi kreeg.
[ Voor 26% gewijzigd door Piepertie op 06-11-2023 17:58 ]
Bij mij zag ik niks los hangen.outlandos schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:43:
[...]
Welk draadje dat loshangend bedoelen jullie precies? Fotootje misschien?
Even los van de kosten, je dealer moet gewoon leveren wat in de specificatie staat. Uit de van toepassing zijnde prijslijst :MarijeKoek schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:06:
Consumentenprijs is de rijklaarprijs van de auto met inbegrip van: transportkosten, de-conserveren, reiniging binnen- en buitenkant, Pre
Delivery Inspection (0-beurt), 3 jaar garantie (8 jaar of 160.000 km garantie op het accupakket), 3 jaar Road Assistance, kentekenplaten,
kentekenplaathouders, veiligheidskit, aflevering van de auto, de recyclingbijdrage à € 80 (op basis van 2022 tarieven) en kentekenkosten
(kentekenaanvraag à €40,80- BTW-vrij en tenaamstelling à € 10,75 BTW-vrij). De veiligheidskit bestaat uit: een gevarendriehoek, twee
reflecterende veiligheidsvestjes (ISO 20471 gecertificeerd), een paar Purex-handschoenen, verbandmiddelen (B-norm gecertificeerd) en
twee Evolution-Lifehammers.
Ter info: alle genoemde materialen zijn bij mijn Jeep Avenger FE keurig in een opbergtas geleverd en de 2 lifehammers netjes aan de onderzijde aan beide kanten van de middenconsole gemonteerd.
Verder zijn bij mij 4 stoffen vloermatten geleverd.
Zie jij dan ook 1 connect service in de app via management connected services? Dus alleen de connect One en niet de Connect Plus?
Ik geloof niet dat ik dat kan vinden…Baassii schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:30:
[...]
Zie jij dan ook 1 connect service in de app via management connected services? Dus alleen de connect One en niet de Connect Plus?
En de navi zou dan toch zichtbaar moeten zijn bij de apps?
Ik bel morgen met de dealer, ze zijn het denk ik vergeten…Alfred Spijker schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:27:
[...]
Even los van de kosten, je dealer moet gewoon leveren wat in de specificatie staat. Uit de van toepassing zijnde prijslijst :
Consumentenprijs is de rijklaarprijs van de auto met inbegrip van: transportkosten, de-conserveren, reiniging binnen- en buitenkant, Pre
Delivery Inspection (0-beurt), 3 jaar garantie (8 jaar of 160.000 km garantie op het accupakket), 3 jaar Road Assistance, kentekenplaten,
kentekenplaathouders, veiligheidskit, aflevering van de auto, de recyclingbijdrage à € 80 (op basis van 2022 tarieven) en kentekenkosten
(kentekenaanvraag à €40,80- BTW-vrij en tenaamstelling à € 10,75 BTW-vrij). De veiligheidskit bestaat uit: een gevarendriehoek, twee
reflecterende veiligheidsvestjes (ISO 20471 gecertificeerd), een paar Purex-handschoenen, verbandmiddelen (B-norm gecertificeerd) en
twee Evolution-Lifehammers.
Ter info: alle genoemde materialen zijn bij mijn Jeep Avenger FE keurig in een opbergtas geleverd en de 2 lifehammers netjes aan de onderzijde aan beide kanten van de middenconsole gemonteerd.
Verder zijn bij mij 4 stoffen vloermatten geleverd.
[ Voor 0% gewijzigd door MarijeKoek op 06-03-2024 18:08 . Reden: schrijffout ]
Ik kom er via ‘mobiliteitsdienstej en eigenaren’ > management connected services > ontdek meer. Helpt dat je wellicht?MarijeKoek schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:41:
[...]
Ik geloof niet dat ik dat kan vinden…
En de navi zou dan toch zichtbaar moeten zijn bij de apps?
Zeker! Ik zie ONE en PLUS, maar heb geen betaalgegevens doorgegeven dus ik weet niet hoe geldig die Connect PLUS is…Baassii schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:46:
[...]
Ik kom er via ‘mobiliteitsdienstej en eigenaren’ > management connected services > ontdek meer. Helpt dat je wellicht?
/f/image/uAC4p9MVh6Zk4zSBF7ZHJVwq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MBRekXF85AKhj2DQjaJjMp3Q.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 48% gewijzigd door MarijeKoek op 06-11-2023 20:07 ]
Bij mij hangt die connector dus ook los kom ik net achter. Is dat makkelijk terug te plaatsen of kan ik beter naar de dealer hiervoor? Naar de dealer moet ik sowieso nog een keer van de veiligheidskit ontbreekt hier ook.Alfred Spijker schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:28:
[...]
[...]
Volgens mij is dat een beschermkapje (aan een draadje om kwijtraken te voorkomen) om vervuiling van de OBD-connector te voorkomen. Op die connector zit in normale situaties niets aangesloten.
Al bij de aflevering van mijn Jeep was mij dat ook opgevallen dat die los hing en de verkoper heeft het ter plekke terug geplaatst. Monteur was het kennelijk vergeten.
:strip_exif()/f/image/2aOeZIFjguvyCXzc47XOpKEC.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door outlandos op 06-11-2023 20:31 ]
Vandaag update gehad naar 1.26.30.32
[ Voor 4% gewijzigd door Piepertie op 08-11-2023 15:56 ]
Mooi. Die versie draait bij mij al sinds half oktober. Daarna geen enkel probleem/storing gehad. Ook app synchronisatie werkte daarna goed.Piepertie schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:55:
Vandaag update gehad naar 1.26.30.32
De rest zal ongetwijfeld volgen.
Snel naar de dealer zou ik zeggen...Piepertie schreef op woensdag 8 november 2023 @ 17:12:
De app werkt nu ook ja. Ik heb direct foutmeldingen.
[Afbeelding]
Oef dat klinkt niet goed. Heb je deze meldingen niet in de auto zelf?Piepertie schreef op woensdag 8 november 2023 @ 17:12:
[Afbeelding]
Ziet er toch gelijk een stuk netter uit ipv die open bak...Msc jeep schreef op woensdag 8 november 2023 @ 17:27:
[Afbeelding]
[Afbeelding]Eindelijk is mijn auto compleet.
Het gekke is dat ik het alleen in de app zie, in de auto zie ik niks.Alfred Spijker schreef op woensdag 8 november 2023 @ 17:21:
[...]
Snel naar de dealer zou ik zeggen...
Ik weet niet of jullie hetzelfde probleem hebben, maar de afgelopen week heb ik gemerkt dat mijn lane assist maar niet wil activeren. Ik kan hem wel aanzetten, maar hij activeert zichzelf niet (stuur-icon blijft grijs) vraag me af of het iets universeels is door de slechte zichtbaarheid doordat het nu al om 5 uur donker is of dat mijn auto kuren heeft.
Dat is helemaal geen probleem als je in de auto Kijk zie je de foutmeldingen niet En na een dag of twee lost dat in jouw app ook op Ik heb namelijk hetzelfde gehadPiepertie schreef op woensdag 8 november 2023 @ 17:12:
[Afbeelding]
Hier geen last van, behalve dat lane assist me 2 keer heeft geprobeerd te vermoorden, sindsdien zet ik het standaard uit.Quamel schreef op woensdag 8 november 2023 @ 22:20:
Ik weet niet of jullie hetzelfde probleem hebben, maar de afgelopen week heb ik gemerkt dat mijn lane assist maar niet wil activeren. Ik kan hem wel aanzetten, maar hij activeert zichzelf niet (stuur-icon blijft grijs) vraag me af of het iets universeels is door de slechte zichtbaarheid doordat het nu al om 5 uur donker is of dat mijn auto kuren heeft.
Grappig, stuk gereden maar geen update hoor. Nog steeds op 24
Hier ook nog geen update gehad.outlandos schreef op donderdag 9 november 2023 @ 20:41:
Grappig, stuk gereden maar geen update hoor. Nog steeds op 24
Vandaag een update gekregen en gestart, bij 25% werd alles zwart. Na 45 minuten wachten ben ik weer gaan rijden, het scherm in het midden licht op met “jeep” en na enkele seconden gaat wee top zwart. Na een paar minuten herhaalt dit zich weer. Geen radio.
Het scherm achter het stuur werkt maar gaat regelmatig op zwart…de up-to-date is dus vastgelopen en nu?
Het scherm achter het stuur werkt maar gaat regelmatig op zwart…de up-to-date is dus vastgelopen en nu?
Kun je wel zien of hij de nieuwe firmware versie aangeeft? Hij bleef bij mij ook lang op 25% hangen, en toen werd alles zwart. Na een paar minuten het contact weer aangezet en startte hij normaal op
De handleiding zegt dat je bij een mislukte update hulp van een dealer moet vragen.
De handleiding zegt dat je bij een mislukte update hulp van een dealer moet vragen.
Dat wordt straks voor mij met geknepen billen die update installeren.Piepertie schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 08:45:
Kun je wel zien of hij de nieuwe firmware versie aangeeft? Hij bleef bij mij ook lang op 25% hangen, en toen werd alles zwart. Na een paar minuten het contact weer aangezet en startte hij normaal op
Goedemorgen,
Sinds een week mijn Avenger eindelijk mogen ontvangen.
Er zit geen fysiek instructueboekje bij?
De dealer wist me te vertellen dat deze alleen digitaal in de app staat.
Klopt dit ? Heeft niemand hier een fysiek boekje bij de auto ?
Sinds een week mijn Avenger eindelijk mogen ontvangen.
Beetje later reactie maar dat had ik ook.Randelll schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:23:
Mijn auto zou bij de leverancier klaar staan echter krijgen deze niet op kenteken....
Ze kunnen me ook niet aangeven wanneer ze het kenteken wel mogen verwachten....
Heeft iemand dit al eerder meegemaakt of heeft iemand het zelfde ?
Als ik kijk bij RDW data staan een aantal kentekens op datum 1e afgifte 30-11--0001
https://www.rdwdata.nl/merken/jeep/avenger
Mede door pushen van mijzelf duurde het toch nog kleine 2 weken
Gefeliciteerd!Berry0299 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:59:
Goedemorgen,
Sinds een week mij Avenger eindelijk mogen ontvangen.
Idd geen fysiek instructieboekje bij de auto. Heb ik al over geklaagd en alsnog aangevraagd bij Jeep/Stellantis, maar (uiteraard) nog geen reactie...
In deze post staan links naar het PDF-bestand van het NL instructieboekje. Kan je daar downloaden. Werkt makkelijker dan in de app priegelen.
En kan je het eventueel zelf afdrukken/inbinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Alfred Spijker op 10-11-2023 11:20 ]
Ja dank , is online inderdaad zo te vinden maar uit ervaring weet ik dat de dealer vaak wat zegt om er maar vanaf te zijn dus dacht toch even dubbel check of er echt geen hardcopy bij zit.Alfred Spijker schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:18:
[...]
Gefeliciteerd!
Idd geen fysiek instructieboekje bij de auto. Heb ik al over geklaagd en alsnog aangevraagd bij Jeep/Stellantis, maar (uiteraard) nog geen reactie...
In deze post staan links naar het PDF-bestand van het NL instructieboekje. Kan je daar downloaden. Werkt makkelijker dan in de app priegelen.
En kan je het eventueel zelf afdrukken/inbinden.
Vreemde beslissing om dat achterwege te laten
Je hebt helemaal gelijk. Verkeerde bezuiniging. Wellicht helpt mailen/aanvragen je verder:Berry0299 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:35:
[...]
Ja dank , is online inderdaad zo te vinden maar uit ervaring weet ik dat de dealer vaak wat zegt om er maar vanaf te zijn dus dacht toch even dubbel check of er echt geen hardcopy bij zit.
Vreemde beslissing om dat achterwege te laten
customerservicesholland@customercare.fcagroup.com
Dit is tot nu toe het enige mailadres waar ik bij een ander onderwerp een reactie van terug heb ontvangen (ticketsysteem).
[ Voor 11% gewijzigd door Alfred Spijker op 10-11-2023 12:01 ]
Ruk... Dat wordt dan toch naar de dealer. Ik heb nog even gezocht of een update niet handmatig kan via een USB stick maar kan daar niets over vinden.cnz schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:20:
Ik kan niets zien omdat het scherm in het midden is niet bruikbaar
Ik zat ook wel in de zenuwen hoor, durfde niet eens uit te stappen omdat ik bang was dat de update onderbroken zou worden als de auto uit of op slot zou gaan. Toen alles zwart werd dacht ik ook dat het mis was gegaan, hij gaf immers nog maar 25% aan op dat moment. Het inschakelen duurde voor mijn gevoel wel wat langer dan normaal, maar alles werkte en hij gaf de nieuwe versie aan.
En je hebt maar een paar minuten gewacht met zwart scherm?Piepertie schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 12:59:
[...]
Ruk... Dat wordt dan toch naar de dealer. Ik heb nog even gezocht of een update niet handmatig kan via een USB stick maar kan daar niets over vinden.
Ik zat ook wel in de zenuwen hoor, durfde niet eens uit te stappen omdat ik bang was dat de update onderbroken zou worden als de auto uit of op slot zou gaan. Toen alles zwart werd dacht ik ook dat het mis was gegaan, hij gaf immers nog maar 25% aan op dat moment. Het inschakelen duurde voor mijn gevoel wel wat langer dan normaal, maar alles werkte en hij gaf de nieuwe versie aan.
ALS JE EEN UPDATE KRIJGT, VOER HEM NIET UIT!
Gaat iets goed mis met mijn Jeep na de update. Ik zie mijn range niet meer en mijn console doet super raar. Heb nog niet de kans gehad om naar de fabrieksinstellingen te switchen, maar ziet er niet goed uit…
Gaat iets goed mis met mijn Jeep na de update. Ik zie mijn range niet meer en mijn console doet super raar. Heb nog niet de kans gehad om naar de fabrieksinstellingen te switchen, maar ziet er niet goed uit…
Wow dat is vervelend zeg. Zie je nog wel een accu % ergens (op het dashboard of in de app)? Anders zou ik er direct mee naar de dealer gaan.Quamel schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:32:
ALS JE EEN UPDATE KRIJGT, VOER HEM NIET UIT!
Ging de update installeren (het proces) wel goed?
[ Voor 4% gewijzigd door outlandos op 11-11-2023 13:14 ]
Volgens mij is de update dus mislukt, er stond namelijk wel weer een update in de lijst, die ben ik nu aan het uitvoeren maar hij komt niet verder dan 25% denk dat ik hetzelfde heb als @cnz nu maar hopen dat die bij mij ook weer gaat werkenoutlandos schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:37:
[...]
Wow dat is vervelend zeg. Zie je nog wel een accu % ergens (op het dashboard of in de app)? Anders zou ik er direct mee naar de dealer gaan.
Ging de update installeren (het proces) wel goed?
Nou hij sprong na 20 minuten opeens van 25% naar 100% en alles lijk het weer te doen. Ik moest wel alleen de apps op de console weer opnieuw inrichten