Toon posts:

Jeep Avenger electrisch - deel 1

Pagina: 1
Acties:

• Baassii
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 26-01 22:07
De nieuwe Jeep Avenger komt eraan. Volledig electrisch, 400km wltp range. Wie heeft deze (net als ik) al besteld? Waarom kies je juist voor deze en deel je ook je foto’s en ervaringen straks met ons?

https://www.jeep.nl/jeep-avenger/elektrisch

https://www.jeep.nl/conte...lijst_MY23_Avenger_V1.pdf

Jeep heeft een serie promotiefilms op youtube staan waarin influencer Rabea Schif met verschillende hoofdpersonen de Avenger rijdt.

Aflevering 1: YouTube: The new Jeep® Avenger charts the course towards the future of sustai...
Aflevering 2: YouTube: The new Jeep® Avenger: a triumph of colors and customizations for tr...
Aflevering 3: YouTube: The new Jeep® Avenger: legendary capability that allows freedom of m...

[Voor 54% gewijzigd door Baassii op 11-01-2023 07:49]

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08:39
TS begint? Waarom heb jij voor deze gekozen?

En welke andere EVs heb je overwogen?

[Voor 31% gewijzigd door Sethro op 09-01-2023 16:21]

• Baassii
Sethro schreef op maandag 9 januari 2023 @ 16:12:
TS begint? Waarom heb jij voor deze gekozen?
Voldoende range, vol opties, goede reviews, bewezen tech, snel genoeg laden. En vooral: volledig electrisch.
Ik rij nu nog in een lynk en co. Hele fijne auto, maar te groot en als die eenmaal op benzine rijdt verbruikt ie best veel.

[Voor 25% gewijzigd door Baassii op 09-01-2023 19:03]

• Baassii
En welke andere EVs heb je overwogen?
Ik heb ook gekeken naar de Tesla Model Y (te groot), de Renault Megane, de peugeot e-2008. De laatste twee vond ik minder mooi. Tsja, ook dat is een overweging. :-)

Verder naar Hybrides gekeken. De Lynk & co (die rij ik nu), de Alfa Tonale en nog een paar anderen, maar ze zijn me te groot en het begint me tegen te staan dat ik twee volledige aandrijflijnen meesleep. Ik doe vrijwel al mijn Nederlandse kilometers elektrisch, dus lijkt het me tijd om de volgende stap te maken.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:21

FreakNL

Well do ya punk?

Leuk ding maar helaas mist hij wel een hoop Jeep-DNA.

Bewezen tech? Heeft Fiat zoveel ervaring ermee? Ik rij zelf Jeep en ben daar ook echt blij mee, maar eerlijk is eerlijk, je moet wel genoegen nemen met de Italiaanse quirks… Niks ernstigs verder (vooralsnog) maar het is geen Toyota of Mazda….

Mooi prijsje wel, 40k. Maar laat hem zichzelf eerst maar even bewijzen. Zou wel mooi zijn als we meer Jeeps op de weg zien, blijft een prachtmerk.

[Voor 19% gewijzigd door FreakNL op 11-01-2023 07:45]

• Badderbeest
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-01 11:38

Badderbeest

De enige echte

@FreakNL De tijden dat Jeep een Fiat was zijn wel veranderd geloof ik. Je moet nu denken zoals het bij VAG werkt. De Jeep Avenger is feitelijk hetzelfde als een Peugeot e-208 met een andere koets. Het platform (STLA-small, wat weer gebaseerd is op het EMP1 platform van Peugeot) het accupakket en de aandrijflijn zijn gelijk. De E-208 staat overigens nog op het EMP1 platform zo ik begrijp. Er zullen dus wat minimale verschillen zijn.

Stellantis gaat meer en meer werken zoals VAG dat al jaren doet. Steeds dezelfde worst met andere kruiden en saus onder een ander label verkopen.

Jeep is voornamelijk een label, geen merk met een echt eigen DNA.

De enige echte

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee