@
Alfred Spijker weet jij, of iemand anders hier natuurlijk, een manier om de Jeep volledig uit te krijgen?
Ik heb namelijk het eerste serieuze probleem. Toen ik in de auto stapte merkte ik dat de update die gister beschikbaar was niet meer in de lijst stond. Kan het zijn dat de auto heeft hij hem zelf geïnstalleerd?
Eenmaal geparkeerd merkte ik bij het uitstappen een vreemde melding (2 om precies te zijn) op in het display:
Gevolgd door:
Ik heb wat boodschappen gedaan en toen ik opnieuw in de auto stapte merkte ik dat het infotainment geen opstart tijd had en ook geen keuze van profielen, ik zat gelijk in het goede profiel. Alsof hij niet uit had gestaan.
Eenmaal thuis hetzelfde probleem (en weer exact dezelfde 2 meldingen). Dat merkte ik zeer hinderlijk doordat mijn telefoon zelfs een half uur na het thuiskomen - nog aangaf dat de verbinding met de auto actief was. Ik moest handmatig in de bluetooth settings van mijn telefoon de verbinding verbreken.
Ik heb al van alles geprobeerd, maar niks werkt: het systeem sluit niet meer volledig af.
Zelfs 2 uur later zie nog een lampje branden in de auto die mij niet eerder is opgevallen en maar blijft branden:
Voor de goede orde, ik sta op 100% vlak terrein geparkeerd, zowel vanavond bij het boodschappen doen als nu bij mij thuis.
[
Voor 5% gewijzigd door
outlandos op 26-10-2023 20:07
]